דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים, אביזרים למחשב וציוד היקפי (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
לוג'יק גרופ בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בלוג'יק פי סי ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
10
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
9
1
0
נמצאו 10 חוות דעת גולשים על לוג'יק פי סי
תמונת משתמש
שם:
בילי
תאריך:
30/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בהחלט!
צלצלו אלי מיד אחרי שהזמנתי באתר שלהם.
הראוטר אפילו עלה פחות כי היה דגם אחר, חדש יותר.
וגם הביאו לי בעצמם עד הבית למרות ששילמתי רק על משלוח בדואר כי הם אמרו שזה קרוב.
בקיצור, נהדרים!
מוצר:
ראוטר מודם TD-W8961ND
תמונת משתמש
שם:
michael_
תאריך:
13/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות קטנה עם השירות מעולה.
למרות שאין במלאי די הרבה חלקים, כולל אלו שמופיעים באתר, המוכרים אכן מנסים לעזור ומציעים תחליף רלוונטי ומשתלם.
מוצר:
לוח אם Z87 Extreme4
תמונת משתמש
שם:
רועי הגבר
תאריך:
04/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלוואי כל מקום היה ככה.
הצורב שקיבלתי היה תקול ויצרתי איתם קשר ולא עבר הרבה זמן וקיבלתי תשובה לשלוח להם וישלחו לי חדש או שאגיע עם המוצר ויחליפו לי אותו
הגעתי למקום והחליפו לי בלי בעיות
מאוד מרוצה מחוויית הקניה ממליץ בחום :)
מוצר:
צורב DVD וכונן קשיח 2 טרה מולטי צורב DVD + כונן קשיח ירוק 2 טרה
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
30/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי רמקולים איכותיים למחשב, ולוג'יק פי סי היא בין החנויות שמוכרות בזול מוצרים של מחשב...הזמנתי דרך האתר, ההזמנה ממש נוחה, ושירות הלקוחות יוצא מן הכלל, ממש נחמדים ואדיבים.
המשלוח הגיע ממש מהר.ישר לאחר ההזמנה נשלח לי מייל שהמוצר נשלח בדואר והגיע אלי לאחר שלושה ימים.
תודה רבה.
מוצר:
רמקולים למחשב sbs a60
תמונת משתמש
שם:
Sam
תאריך:
08/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בר"ג לפני מספר חודשים בעקבות מחיר טוב שפורסם בזאפ. במקום הייתה מחוברת למחשב תצוגה מקלדת מהדגם שרציתי לבחון, מה שאפשר לי להתרשם מטיב המוצר והתאמתו לצרכיי. זאת לפני רכישתו. המוצר שסופק לי היה באריזתו המקורית, תקין ועובד עם אחריות יבואן מורשה ובמחיר שפורסם באתר החברה.

בנוסף קיבלתי הסבר מקצועי מאוד לגבי מוצר אחר שהתעניינתי בו. הגישה של המוכר הייתה מקצועית וטכנית ולא דוחפת למכירה.

בהחלט חווית קניה נעימה וסה"כ חנות שאמליץ לשקול לעשות דרכה גם רכישות עתידיות.
מוצר:
מקלדת אלחוטית Wireless Black+Trackball
תמונת משתמש
שם:
Shimi
תאריך:
13/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות והזמנתי את המארז האחרון שנשאר במלאי. הוא חיכה לי בחנות כמעט שבועיים עד שנאסף.
היו כמה בעיות בהרכבה של המארז אז התקשרתי שוב ולאון עזר לי בשמחה לתקן את הבעיה מהר וביעילות.
בקצרה, נהניתי משרות אדיב מאוד שמאוד נדיר לקבל מחנויות מחשבים בימינו.
בהחלט אחזור לקנות שם שוב.
מוצר:
מארז מחשב סלוני S-360B
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
28/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-13/01/2009 קיבלתי הצעת מחיר בכתב למעבד אינטל E8600 על סך 1050 ש"ח כולל מע"מ (1029 על תשלום במזומן). המחיר הזה פורסם גם באתר הרשמי של החברה וגם כאן בזאפ.

כשביקשתי להזמין את המעבד, דחו אותי במשך שבועיים בטענה שהוא לא זמין במלאי ושהוא יוזמן. היום, 15 יום מאוחר יותר, הודיעו לי שהם לא יכולים לספק לי את המעבד במחיר שפורסם, אלא ב-400 ש"ח יותר. הם מיהרו לעדכן את המחיר באתר הרשמי שלהם וגם בזאפ.

מאוד התאכזבתי כי בניתי עליהם לצורך הרכבת מחשב. רכשתי את שאר הרכיבים בחנויות אחרות, וכולם כבר הגיעו. אם הייתי יודע שלא אוכל לקנות את המעבד שרציתי במסגרת התקציב שלי, הייתי רוכש לוח-אם אחר, אבל עכשיו זה כבר מאוחר מדי...

הייתי מצפה מהחנות לעמוד מאחורי הצעת המחיר ששלחה אלי. גם אם נפלה טעות אצלם, המחיר פורסם במספר מקומות שונים ואף נשלח אלי בכתב. אני רוצה להאמין שבאמת מדובר בטעות בתום לב ולא בדרך למשוך לקוחות מזאפ.

לגבי השירות, דיברתי בטלפון בעיקר עם אלכס, שהוא עשה רושם מאוד נחמד. אבל במשך השבועיים האלה אני יזמתי את כל שיחות הטלפון למרות שהם הבטיחו לחזור אלי בעצמם.

למען ההגינות יש לציין שהוצע לי כפיצוי מעבד אחר במחיר אטרקטיבי, אולם איני מעוניין בו.
מוצר:
מעבד E8600
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
17/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ בחום!
לאחר ביצוע סקר במספר חנויות, וקריאת ביקורות רבות ברחבי האינטרנט, הגעתי אליהם, וממש לא התאכזבתי!
שירות מדהים, יחס נהדר, סבלניים, מקצועיות, לא דוחפים לך סתם דברים, ממליצים מה כדאי ומה לא.
הזמנתי שני מחשבים ומסך ביום ששי בצהריים. ביום ראשון בערב התקשרו אלי ואמרו שהכל מוכן. כשהגעתי חיברו לפני את שני המחשבים, הראו שהכל בסדר, פרקו כל מחשב ועברו איתי חלק חלק כדי לוודא שהכל כמו שהוזמן. ביצעתי שינוי בהזמנה (הגדלת זיכרון) והדבר התבצע במקום ובמיידי. המחשב הגיע ארוז יפה, עם כל הקופסאות והפרוספקטים מצורפים. קניתי בעבר בהרבה חנויות, ואין מה להגיד - ברמת שירות כזו לא נתקלתי.
כל הכבוד!!!
מוצר:
שני מחשבים + מסך 2253BW
תמונת משתמש
שם:
הבורר
תאריך:
29/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני כותב ביקורות על חנויות נדירות כי נדירות החנויות ששווה להשקיע זמן בכתיבת הביקורת שלהן וLogicPc היא אחת מהן.

LogicPC היא חנות מיוחדת שאני רוכש לה הרבה כבוד מזה 7 שנים מאז הקנייה הראשונה שלי בה. זאת אחת החנויות הבודדות שקיים בה אגף שירות נפרד ובו בחור בעל תפקיד אוטונומי המהווה שירות לקוחות. עובדה זו היא דבר שיש להתפאר בו הרבה חנויות כדאי להן ללמוד את צמד המילים שלמדו בLogicPC מזמן - "שירות לקוחות" שיש חנויות שמתייחסות אליו כמטרד של ממש. אם אפשר לומר משהו הרי שבלוג'יק מטפלים במחשבים. של אנשים.

לא אגיד שב 7 השנים האחרונות לא היו לי בעיות עם קבלת מוצר חדש לאחר שהקודם התקלקל אבל תמיד היה מדובר בעיכוב אשר נגרם ע"י היבואן (הרשמי) ולא ע"י החנות עצמה שתמיד ניסתה לזרז אתה עניינים לטובת הלקוח וזאת בדיוק הסיבה למה אני אומר שהם מטפלים באנשים יותר מבמחשבים. יודעים שהזמן שלך ללא מחשב שווה כסף ומנסים לטפל בך כמה שיותר מהר.

זה נוגע גם להזמנות. עשית הזמנה דרך האתר ? חוזרים אלייך ומאשרים אם אכןאתה הזנת את כרטיס האשראי, שאתה זה באמת אתה על מנת למנוע מהבעלים האמיתי של כרטיס האשראי עוגמת נפש במקרה שכרטיסו נגנב וזו הונאה. אחרי ההזמנה מעדכנים אותך אם חלק כולשהו מתעכב להגיע מהיבואן, כאשר הכל מגיע לא קוראים לך לקבל חלקי הזמנה אלא הזמנה מלאה, אבל בכל מקרה מעדכנים אותך מה קורה. אם ישנה בעייה עם רכיב מסויים תמיד דואגים שתצא מרוצה ומחליפים בחלק דומה על חשבון החנות רק שתרגיש כמישהו שמשקיע כסף ומקבל עבורו מלוא התמורה וזה מתחיל משירות מצויין.

נגיד והזמנת מחשב. ההזמנה הגיע ? ירכיבו אותו,יתקינו עליו מערכת הפעלה וינסו אותו במעבדה במשך 24 שעות לראות שהכל יציב. לא מוציאים מחשב ללקוח בלי שהוכח כי הינו יציב כדי שהלקוח לא יצטרך לחזור אחרי זמן קצר לחנות במצב רוח עגום כאשר מחשבו החדש אינו עובד. בודקים הכל בחנות ומראים ללקוח שהכל מחובר, כל ה DRIVERים מותקנים, מדריכים באשר לתכונות מיוחדות כולשהן של אותו מחשב ומוודאים שהכל סגור לפני שאתה יוצא את החנות בדרכך הבייתה.

זה יחס. זה שירות. זו חנות שאני יכול להמליץ עליה בלב שלם.
כן יירבו.
מוצר:
כל סוג ציוד מחשוב אפשרי
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
11/09/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קניתי בחנות זו הרגשתי מחוייב לרשום
את הביקורת.
לאחר בדיקה במספר רב של חנויות הגעתי לLOGIC PC וקיבלתי את המחיר הנמוך ביותר לאחר יעוץ מאוד מקצועי ע"י בחור בשם אלכס
עשיתי את ההזמנה ביום ראשון בצהריים עם הבטחה שהמחשב יהיה מוכן כבר למחרת!!
(היה צריך להזמין את הלוח)
באותו היום בשעה 18:00 בערב
התקשר בחור בשם ויטלי להודיע שהמחשב מוכן.
כאשר הגעתי לא נתנו לי ללכת עד שראיתי שכל מה שהזמנתי אכן קיים וערימת קופסאות של הרכיבים עם החוברות והכל!
תודה רבה לכל הצוות הנהדר והאמין שנמצא שם
אמליץ עליכם בחום ואחזור לקנות אצלכם שוב!!!
מוצר:
מחשב
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply