דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות מחשבים מקוונת (עפולה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
נעה מחשבים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בנעה מחשבים ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
170
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
120
2
48
נמצאו 170 חוות דעת גולשים על נעה מחשבים
תמונת משתמש
שם:
גולן ושני
תאריך:
27/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקלדת ועכבר דרך האתר ותוך כמה שעות יצר איתי קשר בחור בשם צחי שנתן לי יחס אדיב מאוד והשרות היה מעבר למצופה!
המקלדת הגיע יומיים לאחר ההזמנה עם שליח עד הבית
זו היתה הפעם הראשונה ובטוח לא האחרונה שאני יעשה קניות דרך החנות המצויינת הזו
מוצר:
מקלדת ועבר אלחוטי
תמונת משתמש
שם:
צין וואן
תאריך:
27/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר אחרי המלצה שנשלחה מנעה מחשבים. ביצוע של ההזמנה היה נוח וקל.
כמה ימים לאחר ההזמנה קבלתי מייל מצחי, מנעה מחשבים שבדק שהכול בסדר.

שרות מצויין והמלצות של מוצרים טובים. ההתקינה של המערכת קירור היה מאוד קל ועובד מצויין.

ממליץ בחום, גם את המוצר וגם את החנות.
מוצר:
קירור נוזלי למעבד ECO A.L.C
תמונת משתמש
שם:
the
תאריך:
20/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מודול זכרון 2GB למחשב נייד לנובו שברשותי.

חזרו אלי טלפונית להודיע שאין בדיוק את הדגם שרציתי אבל יש תואם שרשום עליו למקינטוש אך הוא מתאים גם ל PC.

ביקשתי לוודא ב 100% שהוא אכן תואם ולא יהיו בעיות - הלכו לבדוק במעבדה כמה דקות וחזרו אלי עם אישור בטוח שלא יהיו בעיות.
לאחר כמה ימים המשלוח הגיע וטכנאי מקצוען התקין אותו.

לאחר עלית החלונות - נהרס הרגיסטרי ונדרשו 3 ימי עבודה לשחזור.

לאחר ברור עם מעבדת לנובו ראשית בארץ נאמר לנו שתופעה זו מוכרת והיא נגרמה בגלל שימוש בזכרון לא מתאים.

לאחר טלפון לחנות (הפעם כנראה דיבר אדם אחר מהפעם הראשונה) הוא הודה שהתופעה ידועה ושאל למה לא נתתי את דגם המחשב הנייד - כמובן שאמרתי שכן נתתי.

נציג החנות אמר שישלחו שליח לאסוף את הזכרון ושהחברה שלנו תזוכה.

לאחר שלא יצרו שוב קשר החלה שרשרת תכתובות אי מייל (מעל 8 !!!) בין חברתנו לנעה מחשבים בבקשה שיבואו לאסוף וייזכו אותנו כמובטח.

לסיכום עד היום לא קיבלנו מענה ונאלצנו לשלם כפול ועוד עבודה של 3 ימים הלכה לנו בגללם.

תגובת החנות:
טענת הלקוח איננה נכונה כלל.

בקטגוריה של זיכרונות למחשבים ניידים מודגש אצלנו במיוחד נושא התאימות של הזיכרונות למחשבים.

בעיית התאימות הינה ידועה בין היצרני זיכרונות לאינספור הדגמים של המחשבים הניידים.

הנושא הובהר גם ללקוח שקנה את הזיכרון.

גם כתוב באתר וגם הובהר בע"פ.

לאחר שדיווח כי לא מתאים לו הזיכרון שלחנו שליח ואספנו על חשבוננו את הזיכרון באופן מיידי.

כמו כן הלקוח גם זוכה במלואו על סכום שחויב.

אנו חושבים כי פעלנו נכון במקרה הנ"ל ונתנו את הישרות הטוב ביותר שניתן.
מוצר:
זכרון מחשב נייד 2GB FA-8500CL7S
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
16/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר באופן פשוט דרך האתר שלהם.
כעבור מספר דקות התקשרו להגיד שהמוצר לא במלאי, ושאם אני רוצה הם לא יחייבו אותי, אבל המוצר יגיע תוך כמה ימים.
אכן, הוא הגיע כעבור כשבוע, ותוך כמה ימים נוספים קיבלתי אותו בדואר.
השירות מצויין והמחירים טובים.
מוצר:
Mousepad גדול Goliathus A Oversize
תמונת משתמש
שם:
אפי
תאריך:
15/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי עכבר מסוג רייזר לא ניתן להשיג את המוצר בסתם חנות מחשבים... אלא רק בחנויות מתמחות ההזמנה הגיעה בזמן וזו לא פעם ראשונה שאני קונה בנעה מחשבים
אחלה שירות קנייה אוןליין קלה המוצר הגיע חדש ומבריק כיאילו בחרתי אותו בעצמי מהמדף
מוצר:
gaming mouse imprator
תמונת משתמש
שם:
יותם
תאריך:
12/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר בקלות רבה בטלפון בעזרת כרטיס אשראי.
אמרו לי שהוא יגיע תוך 19 ימי עסקים בערך ולהפתעתי אחרי יומיים התקשרו אליי ואמרו לי שהמוצר כבר בחנות מחכה לי, באתי לאסוף אותו הפקיד תיקתק משהו ותוך חמש דקות יצאתי מהחנות עם המוצר במהירות וקלות רבה.
ד"א הדבר הזה חזר על עצמו עם עוד מוצר שהזמנתי לפני העכבר, אותה קלות הזמנה ומהירות הגעה למלאי.
לא רק שאני אומר שאני יחזור לקנות שם למעשה כבר יש שם מוצר במלאי שמחכה לי וגם הוא הגיעה במהירות רבה וגם אותו היה לי מאוד פשוט להזמין.
מוצר:
עכבר גיימינג Salmosa
תמונת משתמש
שם:
איציק
תאריך:
28/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה הייתה מאוד מהירה שירות מצויין מבחור ששמו צחי למרות שזה היה אמור להגיע תוך 7 ימים נאמר לי שזה יגיע תוך 3 ימים ותוך 3 ימים קיבלתי את המוצר ובמחיר הכי זול בארץ ועם שרות עד הבית!
מוצר:
מקלדת ועכבר אופטי logitech wave desktop cordles
תמונת משתמש
שם:
דני
תאריך:
12/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בנעה מחשבים נתב בתאריך 9/3/2010 דרך אתר זאפ. המוצר מעולם לא הגיע (היום ה 12/4/2010), ובינתיים נעה מחשבים חייבו אותי את מלוא התמורה. הם הפנו אותי לדואר ישראל בטענה שעלי לתבוע מהם את התמורה. דואר ישראל טוען שאין להם את החבילה המדוברת ושעלי לפנות לשולח. נעה מחשבים מתנערת מהעניין ואמרה שזה לא עניינם כי ברגע ששלחו זה לא מעניין אותם. דואר ישראל טוען שהם קיבלו את המשלוח לכאורה מנעה מחשבים ולא ממני, ולכן אין לי מה לדבר איתם אלא רק עם נעה מחשבים ורק נעה מחשבים יכולה לדבר איתם. בנעה מחשבים שיגעו אותי בלך ושוב והתנערות טוטאלית מהעניין. ניסיתי להפנות אותם לדואר ישראל שישמעו במו אוזניהם שאין לדואר ישראל חבילה זו, והם סירבו. רק לאחר ויכוח ארוך מאוד (!) בטלפון הועילו להודות שבעצם הם אלה שאמורים לתבוע את דואר ישראל ולא אני, ולאחר מכן הודו שהם אפילו מבוטחים, אך בכ"ז מתנערים מהעניין ואומרים שזו בעייה שלי ולא בעייה שלהם.

בקיצור, נותרתי ללא נתב וללא כסף, ונעה מחשבים מסרבת לטפל בעניין.

תיזהרו. השירות גרוע ואתם עלולים להישאר קרחים מכאן ומכאן, כמוני.

עדכון:
א. החנות לא טורחת להבין את המקרה למרות שניסיתי לדבר איתם שוב ושוב. למרות שהם מנסים להתנער ולהגיד שלכאורה לא ניגשתי לדואר, ניגשתי לדואר חמש (!) פעמים במועד הנכון (!) (כשבוע לאחר ההזמנה) אך הדואר לא מצאו את החבילה.
ב. קיבלתי מכתב ממנהל מרחב דואר ישראל (!) שהחבילה אבדה, אך נעה מחשבים המשיכו להתעקש שהחבילה אצלי. לא הסכימו לפנות לדואר ולבדוק בעצמם. דואר ישראל הפנו אותי שוב (!) לנעה מחשבים.
ג. רק לאחר שפניתי היום (25/4/10) לחברת האשראי (!) בנסיון לבטל את החיוב, וחברת האשראי פנו לנעה מחשבים, פתאום הם כן הסכימו לטפל בפנייה שלי. עכשיו צריך לקרוא שוב את תגובת נעה מחשבים ואיך הם מתנערים ומאשימים אותי שאני לא בסדר. אני עדיין ממתין לנתב ושומע רק תירוצים.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את המוצר והחבילה נשלחה אליו באופן מיידי.

הלקוח קיבל את מספר החבילה מראש בהודעת SMS ובמעקב החבילות באינטרנט רואים כי הלקוח כבר קיבל פעמיים הודעה להגיע לקחת את המוצר.

גם בשיחת הטלפון הובהר לו כי עם מספר החבילה יכול לגשת לסניף הדואר הקרוב אליו ולקבל את החבילה.

הלקוח טרם ניגש לקחת את החבילה ולאחר 10 ימים בדואר החבילה מוחזרת אלינו חזרה.

כאשר תגיע החבילה הלקוח יוכל לבחור האם להזמין שוב משלוח או לבוא לקחת.

תלונת הלקוח איננה מוצדקת. היה עליו לגשת ולאסוף את החבילה בזמן.
מוצר:
נתב DIR615
תמונת משתמש
שם:
גנאדי
תאריך:
09/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לא מזמן הארדיסק נייד ש WD בגודל 1TB ביצעתי הזמנה דרך האתר של החנות...
התקשרו אליי יום למחרת לוודא את כל הפרטים שוב פעם ושהזמנתי את המוצר הנכון. (הציעו לי גם מספר תשלומים נמוך יותר כדי שלא יהיה ריבית בכרטיס האשראי)

המוצר הגיע עם השליח יומיים אחרי שיחת הטלפון (מהיר יותר ממה שמבטיחים)

לאחר הקניה קיבלתי מייל מבחור בשם צחי שהתעניין שקיבלתי את מה שהזמנתי ושהכל בסדר (כמובן שהיה בסדר!)

סה"כ מרושם שנוצר נראה שהבחורים של יודעים מה הם עושים.. ועושים את זה טוב. אחזור לקנות שם גם בעתיד.
מוצר:
הארדיסק נייד WDBABM0010BBK
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
16/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב בנועה ויצאתי מאוד מרוצה. הבחירה בחנות זו היתה טבעית וברורה מהסיבה הפשוטה שכל המוצרים שרכשנו מהם עד היום היו מצויינים ואיכותיים.
השירות מעולה והצוות מקצועי וסבלני- נותן מענה לכל בעיה בכל זמן !!
תודה אישית ליובל !!

נירית

תאריך רכישה - 15/7/09
מוצר:
מחשב אינטל E5300
תמונת משתמש
שם:
ארבל
תאריך:
23/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניגשתי שבוע שעבר לחנות כדי לקנות ראוטר אלחוטי וקווי לבית אני לא מבינה כל כך בנושא ולמרות זאת קיבלתי המלצה על ראוטר של אדימקס לשימוש ביתי והסבר מצוין היה לי קצת קשה להגדיר אותו והתקשרתי לחנות והסבירו איך מגדירים את הראוטר וכרגע הכל עובד כשורה שירות כמו שצריך להיות.
מוצר:
ראוטר אדימקס
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
14/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיסק קשיח,אוזניות ומטענים+סוללות.
הגיע יחסית מהר,ארוז לא רע בכלל. המטענים והסללות עובדים מצויין עד עכשיו ומהם אני מאוד מרוצה.האוזניות (HD201)התקלקלו והחליפו לי אותם ל HD202 ואני מאוד מרוצה מזה כי הן יותר מוצלחות. אבל לעומת זאת,המוצר שעלה הכי הרבה ,הדיסק קשיח ST3500320AS ,לא עובד כראוי,מצב ה"חיים" שלו על פי תוכנות שונות הוא 34%,דיסקים קשיחים חדשים אמורים להיות מינימום 70%.הוא מקלקל קבצים שמכניסים לתוכו,במיוחד קצבי RAR וEXE,ואפילו קבצי וידאו ותמונות(!!),אך כששלחתי להם אותו הם לא הסכימו להחליף או לתקן מכיוון ש"על פי התוכנה של SEAGATE הוא בסדר",ובגלל זה אני נאלץ להשתמש ב500GB על מנת לאכסן קבצי מדיה בלבד שבמילא חלקם נפגמים.
תגובת החנות:
כפי שמתאר הלקוח הוא מרוצה מאיתנו ומהאחריות שלנו.
לגבי הדיסק הקשיח – הדיסק תקין על פי התוכנה של היצרן. במידה והדיסק לא היה תקין הוא היה מוחלף ללא בעיה.
יש יבואן בארץ שמגבה את המוצר בכל מקרה של תקלה. אין לנו אינטרס לא להחליף במסגרת אחריות מוצר שיש לו יבואן שמגבה אותנו.
עם זאת מוצר תקין לא יוחלף ללקוח.

מוצר:
אוזניות SENNHEISER,דיסק קשיח SEAGATE 500GB,מטענים+סוללות
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
12/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבועיים קניתי מנעה מחשבים מחשב נייד של טושיבה דגם L500D 149,מחשב מצוין אני מרוצה מאד.

בנוסף לשירות המקצועי והמסור שקבלתי שם,מצחי נציג המכירות.

ממליץ בחום,חנות מצויינת. זאת הקניה הראשונה שלי מישם אבל ממש לא האחרונה.
מוצר:
מחשב L500D 149
תמונת משתמש
שם:
בן
תאריך:
02/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחשב הנייד מנציג בחברה
לאחר שראיתי מודעה באינטרנט - השירות מולי
היה מעולה, וקיבלתי תושבות לכל השאלות שלי.

עקרונית נאמר שזמן המשלוח הוא 3 ימים אך המוצר הגיע אלי לאחר יום אחד בלבד ( פחות מ24 שעות) .

אני מאוד מרוצה מהמחשב שנמכר לי וגם לאחר הקנייה והקבלה קיבלתי תשובות מהנציג שעזר לי בקשר למחשב.

לסיכום, מאוד נהנתי לקנות בנעה מחשבים ואעשה זאת גם בעתיד.!!
מוצר:
מחשב נייד L500D149
תמונת משתמש
שם:
מרק
תאריך:
13/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי עכבר Microsoft 7000 (OEM) במחיר 100 ₪ (מחיר מבצע) ועוד מוצר נוסף בתאריך 13/07/09. למחרת התקשרו מחנות ואמרו שאין במלאי וצריך לחכות 14 יום.
בתאריך 04/08 (אחרי 20 יום) אני התקשרתי לחנות לבדות סטאטוס והתברר שעדיין לא הגיעה. בתאריך 12/08 (חודש אחרי ההזמנה) התקשרו מחנות ואמרו שמוצר לא קיים יותר והציעו אותו עכבר Microsoft 7000 (אריזה RETAIL) בעלות 223 ₪. זה חוצפה. דיברתי עם אחרי (יובל) והוא לא הסכים לפצות אותי על זמן המתנה ממושך ושינוי מחיר פי 2 בשום דרך. ביטלתי הזמנה ולא ממליץ לכם לקנות בחנות הזאות. זה יכול לקרות גם לכם.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה לסוויץ של חברת לינקסיס אשר היה במלאי במהלך ההזמנה.
העכבר שהוזמן לא היה במלאי ונאמר גם ללקוח כי הפריט איננו ניתן להזמנה.
הפריט נמחק מהאתר באותו היום מהאתר ולא חזר אליו מאז.
נאמר ללקוח כי לא תהיה גם יכולת לספק עוד את הדגם הזה עוד ביום ההזמנה.
הלקוח בחר לחכות בטענה :" אולי עוד יגיע אליכם ואז תשלחו לי".
שוחחנו עם הלקוח שבוע לאחר ההזמנה ואמרנו לו שוב כי אין את העכבר ואין יכולת למכור אותו.
הלקוח ענה ליובל (מנהל החנות) – מצידי תן לי את אותו עכבר בRETAIL באותו מחיר ואם לא אני אנקום בכם בזאפ וילכלך עליכם.
ברור כי תגובה כזו הביאה לביטול ההזמנה מיידית מצד החנות. שום מוצר לא יסופק ללקוח כזה.
גם במחיר שהמודעה הזו תתפרסם בזאפ.
נעה מחשבים איננה מנהלת את החנות או מתייחסת לבקשות הלקוחות על פי האיומים שלהם או על פי זאפ.


מוצר:
עכבר 7000
תמונת משתמש
שם:
Danny
תאריך:
30/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר של נועה מחשבים את הסט MX5500 ואני מרוצה.

הסט הגיע אליי מהר מאוד יחסית (3 ימים בלבד), וגם כשהזמנתי בלילה התקשרו אליי ממוקד ההזמנות כבר בצהריים למחרת - אישרתי את ההזמנה ולאחר 3 ימים קיבלתי את המוצר עד לבית. המוצר הגיע בקרטון עטוף חזק והרבה (אפילו בהגזמה היתי אומר) אבל זה רק מראה ששומרים על המוצר כדי שלא יפתח או יקרע במשלוח. כמו כן הסט הגיע אליי באריזה העטופה עם "קריות" שכן אם הקופסא תקבל מכה הקופסא של הסט עצמו לא יקבל מכה ואכן קיבלתי את הקופסא של הסט כיאילו לקחתי אותו חדש מהחנות! בלי סריטה מכה או כל דבר אחר ממש יפה.

ממליץ בחום :-)
מוצר:
סט מקלדת ועכבר mx 5500
תמונת משתמש
שם:
Evgeny
תאריך:
20/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיסק קשיח וזאת לא הייתה הקניה הראשונה שלי בחנות, כך שכל הפרטים כבר היו במערכת. אני נוהג להזמין לכתובת העבודה כדי לחסוך את הזמן שלי בדואר. בפרטי הלקוח הופיע, כמובן, שם החברה בה אני עובד.
החנות לא ציינה את שם החברה והמשלוח חזר. התקשרו אלי ודרשו לשלם על המשלוח שוב!
ניסיתי להסביר שכן ציינתי את שם החברה, אך הנציג בשם יעקב דיבר בבורות, תקף אותי ובסוף הציב לי אולטימטום - או שתשלם או שלא תקבל כלום.
שילמתי שוב על המשלוח, תלונה למועצה לצרכנות בדרך.
תגובת החנות:
שלום

הלקוח ביצע הזמנה באתר ולא ציין כי הכתובת אותה נתן היא של מקום העבודה שלו.

מכיוון ששילם וביקש דואר רשום המשלוח יצא על שמו הפרטי לכתובת העבודה שלו.

מכיוון שבכתובת זו מופיעה שם של חברה ולא של הלקוח עצמו הדואר החזיר את החבילה אלינו חזרה.

אנשי המכירות שלנו מדגישים לכל לקוח כאשר לוקחים ממנו כתובת דואר כי אנו לא שולחים דואר רשום למקום העבודה לאור הניסיון בחלוקת דואר לאדם פרטי במקום עבודה.

כתובת תא הדואר היא על שם מקום העבודה ולא על שם העובד.

הלקוח לא הדגיש כי הכתובת שנתן היא של מקום עבודתו ולכן הוסבר לו כי כאשר חזרה החבילה משלוח נוסף יבוצע על חשבונו ולא על חשבוננו.

מכיוון שהביו כי טעה גם נאות לשלם שוב משלוח כדי לקבל את החבילה.

המשלוח יצא במהירות אל הלקוח והמוצר שסופק הינו בדיוק מה שהזמין.

פעלנו ללא דופי בעניין וטענותיו לקוח צריכות להיות מופנות רק אליו

מוצר:
דיסק קשיח
תמונת משתמש
שם:
פליקס
תאריך:
19/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נשלח לוח אחר בעלות של חצי מחיר וגם שפניתי לשרות של החנות נאמר לי על ידי נציג בשם גיא שאין באפשרותם להחליף את הלוח כי חברת שליחויות שלהם אינה מגיע לישוב שלי !!!!!!
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתר ללוח G41 של אינטל. שלחו ללקוח לוח G41 של אינטל מדגם שונה שהפער במחיר הוא 30 ש"ח ולא חצי מחיר.

הודנו בטעות וביקשנו לתקן על ידי החלפת הלוח. שלחנו על חשבוננו לוח חדש מהדגם המדויק שהוזמן אך הלקוח סירב לקבל זאת.

יש לציין שההזמנה ללקוח יצאה יום לאחר ביצועה באתר. ושליחת הלוח המתאים בוצעה 4 ימים לאחר ביצוע ההזמנה המקורית.

עקשנות של הלקוח וקטנוניות מנעו ממנו לקבל את הלוח המתאים.פרסום חווית הקנייה בזאפ הינו נסיון נוסף של הלקוח להכפיש את שמנו.
מוצר:
לוח אם DG41TY
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
15/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה הטוב ביותר שנתקלתי בארץ בוצע ע"י שוני וגיא חברה ממש מצויינים ממליץ מאוד על המקום כל הכבוד לכם
מוצר:
toshba a300-243 a300-243
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
01/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מיד לאחר הקניה עדכנו בטלפון שהמוצר לא קיים במלאי. עוד באותו שבוע המוצר נשלח והתקבל. דעתי שניתן לקנות אצלם בבטחון.
מוצר:
דיסק חיצוני MY BOOK Essential Edition
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
24/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את אביזרי הקירור בשבת בערב, וכבר ביום ראשון קיבלתי טלפון מהחנות, בהודעה ששני המוצרים לא במלאי, ויגיעו תוך שבוע-10 ימים. נו, קורה, חשבתי לעצמי.
אף על פי כן, ביום רביעי בבוקר ההזמנה כבר אצלי, ותכף מותקנת :)
מצויין.
מוצר:
חלקי מחשב לא נפוצים accelero turbo module, arctic silver 5
תמונת משתמש
שם:
אדם
תאריך:
16/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-27/05/09 הזמנתי מ-"נועה מחשבים" שני מאווררים למארז. ב-08/06 לאחר המתנה של כשבוע וחצי, שלא ראיתי שישנה שום התקדמות בהזמנה, שלחתי מייל לשירות הלקוחות שלהם, ושאלתי האם ישנה התקדמות כלשהי. נאמר לי שהמאווררים הגיעו והם ישלחו בהקדם. ב-14/06 כשראיתי שעדיין אין התקדמות שאלתי האם ההזמנה נשלחה, נאמר לי שהיא תישלח היום. שאלתי כבדרך אגב מדוע ההזמנה מתעכבת כל כך, ואז הגיע הקש ששבר את גב הגמל! נאמר לי שהטעו אותי, חסר מאוורר אחד מההזמנה, וההזמנה לא תצא היום. אם אני רוצה אני יכול לבחור מאוורר אחר במקום. ביקשתי לבטל את ההזמנה, ורכשתי מחנות אחרת. עם שירות שכזה, אני מעדיף לרכוש מחנויות אחרות....
מוצר:
מאוורר למארז AF8025
תמונת משתמש
שם:
שאולי
תאריך:
15/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את החבילה ביום רביעי ה10 ליוני.
ביום חמישי ה11/6/2009 התקשרו אלי להודיע שההזמנה לכרטיס מהמסך של XFX בגרסאת 4850 HD הגיע אליהם וצריך לאמת את הפרטים (לקח פחות מ24 שעות לחזור אליי לאחר ההזמנה). דיברתי עם גיא, נציג שירות מהשורה הראשונה שעזר לי לסיים את ההזמנה ולסגור את הפרטים מיידית.
כמה שעות פעוטות לאחר האימות נשלחה החבילה וקיבלתי SMS עם מספר מעקב לחבילה.

יום ראשון בבוקר קיבלתי פתק מהדואר לבוא ולקחת את החבילה ועכשיו (יום שני) לקחתי אותה.
הכרטיס הגיע באריזתו המקורית, מסודר ומרשים ובנוסף אף קיבלתי את המתאם DVI TO HDMI שביקשתי, בחינם לגמרי!

לסיכום, נועה מחשבים היא חנות פשוט מופלאה לקניית מחשב, זאת אחת מחוויות הקנייה הטובות ביותר שהיו בארץ. חנויות אחרות יכולות רק ללמוד הם.
הנני ממליץ לכל מי שרוצה לקנות מחשב לקנות מהם.

ציון 10/10 A+.
מוצר:
כרטיס מסך HD 4850
תמונת משתמש
שם:
זוהר
תאריך:
11/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ביום ראשון מאוחר בערב , ויש בבוקר יום שני כבר התקשרו אלי מ noacomp והודיעו לי שהמוצר במלאי ויצא למשלוח.
ביום שלישי קיבלתי SMS ו email מ nocomp שהמשלוח כבר הועבר לדואר , וב SMS קיבלתי מספר לעקוב דרכו באתר דואר ישראל אחרי המשלוח.מברור קצר נודע לי שהמוצר כבר ממתין לי בסניף הקרוב לביתי.
ביום רביעי כבר המוצר היה אצלי בבית , בנוסף לקבלה וחשבונית על הקניה מ noacomp.

בסך הכול לאחר יומיים הגיע אלי המוצר , אני מאוד מרוצה , אני לא יכול להתרשם משרות הלקוחות של noacomp כי לא הגעתי לסניף שלהם / השיחה עם המוכרים הייתה פחות מדקה אבל.

ממליץ מאוד לזמין מ noacomp , אני בטוח שאזמין שוב בעתיד משם.
מוצר:
משטח לעכבר QCK
תמונת משתמש
שם:
קובי צוריך
תאריך:
04/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזה שנתיים וחצי מאז הכרותי עם נעה מחשבים אני רוכש שם לי ולמשחפתי את כל ציוד המחשב והנלווה שם !

צוות אמין, מקצועי שתמיד, אבל תמיד נותן שירות מצויין !!

מחירים ללא תחרות והכי חשוב - אמינות !!!

בכל תקלה שהתרחשה, תמיד קיבלתי פתרון מיידי ושירות שאני לא רגיל לקבל !

נעה מחשבים - מומלץ בחום רב !!!
מוצר:
Media Reader KAMA Reader
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply