דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות למחשבים, מוצרי אלקטרוניקה וציוד היקפי (נתניה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גיבור מחשבים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגיבור נט ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
79
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
35
1
43
נמצאו 79 חוות דעת גולשים על גיבור נט
תמונת משתמש
שם:
ברברה
תאריך:
05/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 20.5.08 הזמנתע דרך האינטרנט טלפון אל-חוטי. תוך עשר דקות צלצלו אליי לביצוע ההזמנה וקבלת פרטי כרטיס האשראי.
נאמר לי שתוך שבועיים המכשיר אצלי.
אחרי 15 ימים התקשרתי ולקחו ממני פרטים אבל אף אחד לא חזר אליי. אחרי 17 ימים צלצלתי שוב ולקחו פרטים והבטיחו שיחזרו אליי. לא שמעתי מהם מילה. צלצלתי שוב ודרשתי לדבר עם מי שיכול לעזור לי. מתברר שהחנות עובד בשעות מוזרות ולא היה שם אף בן אדם, רק שירות לקוחות לקבלת הודעות..... צלצלתי אחרי 4, ושוב אין בן אדם שיכול לתת לי תשובה לשאלה פשוטה: איפה הטלפון שלי??? בינתיים, כרטיס האשראי חוייב, הכסף אצלם והמכשיר גם!!!
צלצלתי לחנות בנתניה ונאמר לי ששבועיים זה: 14 ימי עבודה= 3 שבועות...
כמה זמן צריכים לחכות לטלפון אל-חוטי פשוט??????

מוצר:
טלפון אל-חוטי 21828
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
01/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר כשבוע התקשרו מהחנות להודיע שאזל מהמלאי.
ביצענו הזמנה נוספת למוצר דומה במחיר גבוה יותר.
כעבור שבועיים כשהתקשרנו לברר מה מצב ההזמנה נאמר לנו שהפריט היחיד שנשאר והיה מיועד לנו נפל מהמדף ונשבר...
למרות שניסו לפצות אותנו (הנחה של כעשרים שקלים שזה פחות מ-10% מערך המוצר עצמו)
בשלב זה החלטנו לוותר על "חווית הקניה" ולעבור לחנות אחרת בתקווה לקבל סוף סוף את המוצר שרצינו
מוצר:
כונן קשיח חיצוני WDG1U2500E
תמונת משתמש
שם:
david
תאריך:
25/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר בתחילת אפריל. חמש דקות אחרי ביצוע ההזמנה התקשר מישהו לקחת פרטי כרטיס אשראי. זו הפעם האחרונה שהתקשרו אליי, כפי שתראו בהמשך.


ב-22.4 התקשרתי לשאול מה קורה. הובטח לי שזה יצא לפני יומיים, ושאחכה לדואר. לא הגיע.
ב-7.5 התקשרתי, ונאמר לי שמה זאת אומרת, הרי ביקשתי שזה יחכה לי בסניף חיפה! מעולם לא ביקשתי זאת, ואני בכלל גר באיזור ירושלים... הובטח לי שכפיצוי זה יישלח עם שליח ו"מחר זה אצלך".
שבוע לאחר מכן התקשרתי, ונאמר לי שהם מחפשים איפה זה, ויחזרו אליי "עוד היום". בסוף היום התקשרתי אני, ולא הייתה להם תשובה. למחרת התקשרתי שוב, והם עדיין לא ידעו. למדתי לא להתייחס עוד להבטחה שלהם שיתקשרו. הם פשוט לא מתקשרים.
זהו. עוד לא קיבלתי את המוצר, ואין לי מושג מה קורה אתו. אם הייתי חושב שאם אבטל את ההזמנה אקבל את הכסף בלי בעיות, הייתי עושה את זה, אבל ברמת השירות שהם נותנים - אני חושש שהם יעבירו אותי מסלול ייסורים ארוך עד שאראה מהם שקל.

הם מעולם לא התנצלו, מעולם לא חזרו אליי להודיע מה קורה (למרות שהבטיחו חזור והבטח שיעשו את זה), ובאופן כללי שידרו אדישות לענייני. האם הם רגילים למקרים כאלה?

ממליץ לא לקנות מהם
דוד
מוצר:
נקודת גישה אלחוטית wap54gl
תמונת משתמש
שם:
אוהד
תאריך:
22/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב בגיבור מחשבים מנתניה והשירות היה מעולה הגעתי בשעה 8 והם נשארו עד רבע ל-9 ונתנו לי שירות ברמה גובהה והמחיר היה מעולה אחריות על כל מה שצריך קבלה הכל היה מסודר..
קיבלתי גם בנוסף עוד הנחה על תשלום במזומן.
וכבר שלחתי אליהם כמה לקוחות טובים שווה ומשתלם לקנות בגיבור מחשבים!
מוצר:
מעבד intel core 2 duo e65550
תמונת משתמש
שם:
מנחם
תאריך:
19/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום 30/04/08 רכשתי באתר גיבור מחשבים דיסק קשיח WESTERN DIGITAL WDG1U2500E MY BOOK ESSENTAIL 250GB .

חיכיתי בסבלנות מעל שבועיים וכאשר ראיתי שהמוצר לא מגיע ( בינתיים חייבו אותי) צלצלתי לחנות לדעת מה קורה .

לאחר המתנה ארוכה שהמוצר לא במלאי והציעו שאקח מוצר אחר .( WD 250GB Elements )
היות והייתי לחוץ על הציוד הסכמתי .
המוצר הגיע אלי ב-19/05 כלומר 20 יום לאחר הרכישה וזה רק לאחר שמיוזמתי יצרתי קשר עם החברה .


לאחר מכן נודע לי שהמוצר שקיבלתי נופל ברמתו מהמוצר הראשוני שהזמנתי .

זה נראה כאילו עושים בכוונה , מפרסמים מוצר במחיר זול , לאחר מכן אומרים שאין במלאי ונותנים מוצר אחר נחות יותר.

אני בחנות הזו אשתדל לא לקנות יותר.
מוצר:
דיסק קשיח WD 250GB My book
תמונת משתמש
שם:
ליאורה
תאריך:
02/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לרכוש מדפסת לייזר של HP מדגם 1020 ומצאתי אותה במחיר מאד אטרקטיבי באתר של גיבור. מאחר שחששתי שאולי אין אותה במלאי, טרחתי להתקשר ולודא מול המוכר, אלכס, שהמדפסת קיימת וניתן להזמין אותה. לאחר שאלכס אישר לי זאת, ביצעתי את ההזמנה טלפונית. יומיים לאחר מכן כבר הופיע החיוב בפירוט החיובים של כרטיס האשראי שלי. מאחר שלא היתה אפשרות לבירור סטאטוס הזמנה באתר, בשבועיים שאחרי ביצוע ההזמנה התקשרתי פעמיים לחנות כדי לבדוק אם כבר נשלח ולקבל מספר משלוח. בשתי הפעמים אמר לי אלכס שהמדפסת עדיין לא נשלחה, והבטיח לי שתגיע בזמן (14 ימי עסקים). באף שיחה לא נאמר לי שיש בעיה להשיג את הדגם שהזמנתי. כעבור 3 שבועות מיום ביצוע ההזמנה (שהם 14 ימי עסקים) הגיע המשלוח לביתי, אולם כשהגעתי הביתה, ראיתי שהמשלוח מכיל מדפסת מדגם שונה מזה שהזמנתי. כמובן שלא פתחתי את האריזה, והתקשרתי מיד לחברה. אלכס הסביר לי שלא ניתן להשיג יותר את הדגם שהזמנתי, וציין שהדגם שסופק P1005 הוא חדש יותר, טוב יותר ויקר יותר. לאחר שבדקתי את הנושא במספר חנויות ואתרים, גיליתי שניתן להשיג את המדפסת שהזמנתי, ושבכל האתרים שמחזיקים את שני דגמי המדפסות, המדפסת שסיפקו לי זולה מזו שהזמנתי. משלב זה נעשה קשה עד בלתי אפשרי לדבר עם אלכס, בכל התקשרות שלי אמרו לי שהוא עסוק והבטיחו שיחזור אלי, והוא לא חזר. הפעם היחידה שהצלחתי לדבר איתו היתה כשהוא ענה לטלפון. אמרתי לאלכס שהמדפסת שסיפקו לי זולה יותר מזו שהזמנתי ושאני רוצה שיספקו לי את מה שהזמנתי. כדי שתהיה לי הוכחה לכך גם הקלטתי את השיחה. הוא הבטיח שהמדפסת שהזמנתי תגיע אלי תוך מספר ימים, אולם עד התאריך אליו התחייב המדפסת לא הגיעה. בשלב זה נמאס לי לרדוף אחרי החנות, והכנתי כתב תביעה לבית משפט לתביעות קטנות. שלחתי אותו לחנות והבהרתי שאם תוך מספר ימים לא אקבל את מה שהזמנתי, אגיש את התביעה. בשלב זה התחילו לחזור אלי בטלפון ולהבטיח לי שהנושא מטופל, ואכן בתאריך המובטח הגיעה אלי המדפסת שהוזמנה. שורה תחתונה - המדפסת הנכונה הגיעה רק אחרי חודש מיום ההזמנה, וזה רק אחרי שהקלטתי את השיחה עם החנות, בזבזתי שעות בנסיון להשיג את אלכס ולקבל תשובות, והכנתי תביעה לבית משפט לתביעות קטנות בה תבעתי לקבל את המדפסת שהזמנתי ופיצויים.
מוצר:
מדפסת לייזר 1020
תמונת משתמש
שם:
לירון
תאריך:
29/04/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה טלפונית, ביצעתי את הרכישה בכרטיס אשראי והם אמרו שהמחשב יגיע כעבור שבוע. לאחר 8 ימים התקשרו אליי ואמרו שהמחשב לא במלאי והציעו לי חלופות אשר לא נראו לי אטרקטיביות. המוכר הציע לבטל את העיסקה והסכמתי. לאחר כשבוע עדיין בחברת האשראי לא קיבלו את ביטול העסקה מצד בעל העסק ושהתקשרתי לברר את העניין, נעניתי שהם לא חייבים לבטל את העיסקה ושהם עדיין בודקים כיוונים אחרים (ואילו אני כבר קניתי מחשב נייד בחנות אחרת לאחר שהבנתי שהעיסקה בוטלה). לא נתנו לי לדבר עם המנהל (סירבו לתת לי את הטלפון שלו) והיחס היה לא נעים.
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה והזמינה מחשב נייד ב- 16.4.08 . ב- 21.4.08 יצרנו קשר עם הלקוחה ונאמר לה שהנייד שהזמינה היה לנו במלאי אך אחרי בירור עלה כי הנייד שהיה במלאי זה נייד שחזר מהחלפה והופיעה כבמלאי. הצענו לה נייד תחליפי כי הנייד שהזמינה אזל מהמלאי של היבואן. הוצע לה נייד יקר יותר באותו המחיר או לחילופין לבטל את העסקה ולזכות את כרטיס האשראי. חשוב לציין שמאז שנאמר לה שהנייד לא במלאי עד ה- 24.4.08 הלקוחה בררה ובדקה האם רוצה את הנייד החלופי. ב-24.4.08 שזה יום שישי החליטה סופית כי רוצה לבטל את העסקה, הלקוחה טוענת ששבוע אחרי הביטול היא עדיין לא רואה את הזיכוי וזה לא נכון כי הזיכוי נשלח לחברת האשראי כבר ב-28.4.08 שזה יום ב' זאת אומרת כבר ביום השני של העסקים מאז שהחליטה לבטל את העסקה, זיכינו את הלקוחה בצורה הכי מהירה שאפשר.
מוצר:
מחשב נייד 6625
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
14/04/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מקלדת טובה של מייקרוסופט, ראיתי את האתר של גיבור מחשבים, וחוות הדעת הראו שמדובר בחנות וירטואלית רצינית. הזמנתי עם אופציה של איסוף עצמי - קרובים לבית בר"ג. למחרת התקשרה פקידה ולקחה את מס' כרטיס האשראי - לביטחון בלבד- ושוב לבטחון בלבד, שכן הם לא יגבו עד שאקבל את המוצר - נתתי. עבר יום, יומיים, שלושה, ואני רואה את החיוב המלא בכרטיס האשראי, למרות שבקשתי שלושה תשלומים, והמוצר כלל עוד לא הגיע. הרמתי טלפון, בחור חסר סבלנות ענה לי שמשש מחר המוצר יגיע לחנות בר"ג - הגעתי לקראת ערב לאסוף את המוצר - ולא ידעו על מה אני מדבר סתם גרמו לי לבזבז זמן דלק וחניה, ביקשו שאשאיר טלפון ויחזרו - עבר כמובן שלא חזרו - ולא רצו להחזיר את הכסף שגבו ברוב חוצפה. כבר עברו שבועיים והמוצר לא הגיע ואין קול ואין עונה - ומה בסה"כ הזמנתי? אם אין לכם למה לקחת מס' כרטיס ולומר שלא תגבו ואתם גובים מיידית, לומר לבוא לאסוף את המוצר מחר - והמוצר בכלל לא נמצא ולא לדעת על מה מדובר, ויותר גרוע - לקחת טלפון שוב ולהבטיח שיחזרו אלי מייד - וכלל לא לחזור.
המסקנה לגבי החנות - ברורה.
ניתן לפנות אלי בשאלות.
תגובת החנות:
לצערנו המוצר אזל מהמלאי וירד מהמכירה מאתר לכן זו הסיבה שהמוצר לא סופק ללקוח .

אחרי הסיכה שלנו היום סוכם שלקוח יקבל כי פיצוי MICROSOFT DESKTOP 5000 עד סוף שבוע

מוצר:
מקלדת ועכבר אלחוטי דסקטופ 4000
תמונת משתמש
שם:
Zeev
תאריך:
13/04/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדיעבד התברר לי שזו הפעם השניה שאני קונה בחנות הזו והיא בהחלט האחרונה - גם אז השירות לא היה טוב בלשון המעטה.

הפעם הזמנתי כרטיס מסך מדגם ישן - 9550ATI. ביררתי מול החנות, האם יש להם את המוצר במלאי וענו לי שכן. ככל שעבר הזמן, התחילו לספר לי סיפורים: "זה מצוין במחשב שזה במלאי, אך בפועל זה לא נמצא במלאי", או: "מועד ההספקה הוא מיום אישור חיוב כרטיס האשראי ולא מיום שליחת הדוא"ל" שכלל אגב אישור בכתב להספקה תוך 14 ימי עבודה ממועד קליטת ההזמנה... בקיצור - נכון להיום, הרבה מעבר ל-14 ימי עבודה, אני נשאר בלי כרטיס ובלי זיכוי.
תגובת החנות:
ההזמנה אושרה רק ב 24.03.08 14 ימי עסקים נגמרו בים ראשון הזה שהיה

הלקוח החליט לבטל את הזמנה שלו אחרי 10 ימי עבודה ב 08.04.08 כאשר אנחנו עוד אומדים בזמן אספקה

בכלל שרצה לקנות את המוצר ליד הבית שלו ביטלנו לו את העסקה במלאו בלי דמי ביטול



המוצר זמין ואפשר לספק אותו במידה וירצה

מוצר:
כרטיס מסך 9550
תמונת משתמש
שם:
I
תאריך:
30/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I bought from GiborNet 3 monitors LG L1953TR.
I set "Ease of order" to "Average" because I performed almost 15 calls to the store to place an order.
But when I succeeded to talk to them I got very respectable response and I was treated like very valued customer.
Accordingly store rules the order delivery is up to 14 working days.
I was promised for 4-7 days delivery.
The order arived after 3 (three!) days!
They overbid all my expectation. Good job, guys!
מוצר:
Monitor L1953TR
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
27/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב29/2 הזמנתי את המסך. לאחר שעברו שבועים התקשרתי לברר מה קורה איתו ונאמר לי ש"עד סופ"ש זה אצלך".
ביום שני שלאחר הסופ"ש, שהתקשרתי לברר בשנית מה איתו אמרו ש"נגמר מהמלאי" והציעו שידרוג או ביטול עסקה. כמובן שבחרתי בביטול העסקה כולה.
שבוע משיחת הביטול, ולאחר שלא הוחזר גרוש, התקשרתי ואמרו שיבררו ויחזרו אלי. היום, בשיחה נוספת שעשיתי אליהם שבוע אחרי, ביקשו שאשלח פקס בקשה לביטול (למה עכשיו ולא לפני חודש? למה לשלוח פקס אם אין להם המוצר בכלל?)
שלחתי להם פקס ואני ממתין כבן ערובה בידיהם. בקיצור, עדיף לותר על החוויה ולקנות במקום אחר.
תגובת החנות:
בתאריך 29.2.08 הלקוח רונן רותם הזמין מגיבור מחשבים מסך LG , הזמנתו אושרה ב-2.3.08 ע"י נציג מכירות של החברה. אחרי כשבוע ימים נציג מכירות יצר קשר עם הלקוח והסביר לו כי נגמר המלאי של המסך שהזמין והציעה לו לקחת מסך אחר יקר יותר עם אותם פרמטרים באותו מחיר או לחילופין לבטל לו את העסקה אם לא יסכים. הלקוח ביקש לבטל את העסקה וכך עשינו ב- 19.3.08 שלחנו פקס לחברת האשראי עם בקשה לביטול וקבלנו אישור . ניסינו כמה פעמים ליצור קשר עם הלקוח על מנת למסור לו את מספר האישור על הביטול ואפילו נציג מכירות השאיר לו מספר הודעות אבל אף אחד לא ענה ולא חזר. העסקה של הלקוח בוטלה מזמן ולא כפי שהוא טוען שאף אחד לא מתייחס אליו ולא מבטל לו את העסקה.


מוצר:
מסך מחשב 1970HR
תמונת משתמש
שם:
כפיר
תאריך:
22/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חפשתי כונן קשיח נייד ובחנות קיבלתי יעוץ מקצועי ואספקה מיידית.לאחר כחודש התגלתה תקלה בכונן,ובחנות הסבירו לי שהמקרה הוא נדיר והחליפו לי את הכונן (עם פיצוי) מייד,אפילו ללא בדיקה. התרשמתי מהמקצועיות והשירות של הצוות ואני ממליץ בחום.
מוצר:
כונן קשיח WDXMS1600TE
תמונת משתמש
שם:
אריאל ויסמין
תאריך:
25/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר אכזבתי הקשה מחנות אחרת, שמחתי למצוא את גיבור מחשבים.
מהרגע הראשון היחס היה מעולה. הידע הינו מקצועי ביותר, ועזר לי להחליט ע"פ צרכי הספציפים (solid & 3dmax)איזה דגם של לוח עלי לקנות. הם ידעו לעמוד על ההבדלים הכי קטנים בין כל הלוחות, מה שגרם לי להרגיש בטחון.
מוצר:
לוח אם וזכרונות p35ds3r & dual 2gb
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
22/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעולת ההזמנה בוצעה בתאריך 22 לינואר 2008. תהליך הקנייה היה מהיר ויעיל.
לאחר מספר ימים צלצלו מהחברה והודיעו שאין להם את המוצר שהזמנו.
הוצע לנו מסך זול וקטן יותר. ברגע הראשון הסכמנו לחלופה. אולם לאחר כשעה, התקשרנו וביטלנו את ההזמנה. הודעת הביטול נמסרה לגיבור מחשבים בטלפון ובפקס.
למרות זאת, אנו חוייבנו בסכום המוצר, באמצעות כרטיס האשראי, למרות הודעת הביטול, ואישורה.
מאז ועד עתה לא התקבלה הודעת ביטול בחברת כרטיסי האשראי - חודש לאחר הודעת הביטול. פנינו לגיבור בתקופה זו מספר פעמים.
אחת הפניות לחברת גיבור מחשבים בוצעה בתווכם של אנשי חברת כרטיסי האשראי בשיחת ועידה.
תגובת החנות:
הלקוח עשה הזמנה דרך אתר אינטרנט של החברה ב-22.1.2008 והזמין מסך סמסונג 20 אינץ , נציג מכירות יצר איתו קשר עם הלקוח כמה ימים אחרי זה והודיע לו על כך שהמוצר אזל מהמלאי והציע לו לקחת מסך של סמסונג רק 19 אינץ. הלקוח הסכים ורק אחרי כמה ימים יצר איתנו קשר ואמר כי בכל זאת רוצה לבטל את העסקה. הלקוח מלכתחילה חויב כי רצה את המסך אך כאשר החליט כי לא רוצה בקשנו שישלחו לנו פקס מסודר עם בקשה לביטול עסקה כפי שנהוג בחברה. הפקס נשלח והתקבל ב- 31/1/2008 . טיפלנו בפקס וביטלנו את העסקה תוך 14 ימי עסקים כפי שאנו מתחייבים. לא ברור מה הבעיה הרי ביטלנו לו את העסקה כפי שהובטח לו.
מוצר:
מסך LCD למחשב 206BW
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
21/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לכל המעוניינים לקלבל שרות מעולה -זה המקום שבו תוכלו לקבל הכל ומהר. קניתי מוצר בחנות זה ואני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי והתאמת הצרכים ומהירות. זיכרון נייד 1G של חברת kingston איכות ומהירות גבועה מכרטיסים אחרים מאוד ממליץ.
מוצר:
זיכרון נייד 1 G
תמונת משתמש
שם:
שלומי
תאריך:
18/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מאוד יפה מחירים זולים שרות לקוח טוב מאוד בלי זמן המתנה קבלת מוצר במקום החנות מאולה עם הרבה מוצרים ושירות טוב ואחי חשוב שהיה כייף לקנות תודה
מוצר:
כרטיס זיכרון ddr2 1gb 667mhz cl3
תמונת משתמש
שם:
Dennis
תאריך:
12/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרגע שהתקשרתי לחנות בפעם הראשונה קיבלתי שירות מעולה. הסבר מצויין על כל הפריטים. המוצר שבו הייתי מעוניין היה במלאי. בלי שום המתנה קיבלתי את המוצר. גם כשהתקשתי להתקין מוצר קיבלתי הסבר ברור איך מתקנים ואיך משתמשים שוב... בקצרה, החנות מאולה עם הרבה מוצרים ושירות (שהוא בעצם דבר החי חשוב) היה מאולה...
מוצר:
Wireless Keyboard Optical Desktop 1000
תמונת משתמש
שם:
itay
תאריך:
05/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע לקראת סוף ימי העבודה שהובטח שיגיע(בין 2 ל 14 יום) בדואר, הזמנתי כרטיס של GIGABYTE ושלחו לי כרטיס של PALIT, אחרי 4 ימים של בירורים שאני מתקשר כל יום והם חוזרים אלי רק אחרי 48 שעות הם הודיעו לי שאין כרטיס של GIGABYTE ולא יהיה ואם אני רוצה לקבל זיכוי אני צריך לשלוח את הכרטיס על חשבוני והם יחזירו לי את הכסף, נחכה ונראה.....
לא לקנות בחנות זו בשום אופן
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מוצר כרטיס מסך מדגם GIGABYTE FX5200 . אחרי כמה ימים התקשרנו ללקוח והודענו לו שהמוצר ספציפי זה אזל מהמלאי והצענו לו מוצר חילופי באותה רמת ביצועים והלקוח הסכים. שלחנו לו את המוצר והמוצר הגיע ללקוח בזמן תוך 14 ימי עסקים כפי שאנו מתחייבים. לאחר שהלקוח קיבל את המוצר, יותר נכון 3 ימים אחרי זה הלקוח התקשר אלינו ואמר שהוא שינה את החלטתו ולא רוצה את המוצר. נאמר ללקוח שאין לנו שום בעיה לקבל את המוצר בחזרה ולזכות אותו בסכום המלא בתנאי שכרטיס יחזור אלינו באריזתו המקורית. לפי מה שידוע לנו המוצר היה בשימוש אצל הלקוח והוא לא מרוצה מהביצועים שלו. אם הלקוח רוצה זיכוי הוא צריך להחזיר לנו את המוצר. הלקוח פשוט מחפש דרכים להחזיר את הכרטיס על חשבון חברת גיבור מחשבים.

בתודה צוות גיבור מחשבים

מוצר:
כרטיס מסך NVIDIA GEFORCE FX5200
תמונת משתמש
שם:
ronen
תאריך:
01/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה כשהזמנתי התקשרתי לוודא שיש את המכשיר בצבע שחור אחרת לא רציתי להזמין.
אמרו שקיים במלאי בצבע שחור ושתוך שבוע המוצר יגיע.
בפועל הגיע לאחר3 שבועות.
במשך התקופה עד שהגיע התקשרתי מספר פעמים ואמרו לי שמאצלם זה יצא ושזה "תקוע"בדואר.
אחרי שלושה שבועות סוף כל סוף!קיבלתי בת.ד שלי התראה להגיע לסניף הדואר ולקחת את החבילה(באסמכתא של הדואר רשום מתי יצאה החבילה מהספק...מסתבר שכל הפעמים שהתקשרתי לוודא ואמרו לי שזה יצא ו"תקוע" בדואר...לא אמרו את האמת
בכל און שמחתי לקבל את החבילה משפתחתי אותה גיליתי שלא הגיע הצבע השחור אותו הזמנתי ועליו התעקשתי בעת ההזמנ.
תחושתי היא שרומיתי וניצלו את זה שהקניה היא "מרוחקת" ושאין לי שליטה על המתבצע.חברת גיבור מחשבים לא יודעת לתת שירות אמין,יעיל ואיכותי.
אני אישית לא מתכוון להתקשר ,לבקש פיצוי או לבקש את המוצר בצבע שהזמנתי...עייפתי מטלפונים אליהם!
אבל התגובה באתר זה הפידבק שלי לכל הצרכנים.
פשוט צריך להצביע עם העכבר
תגובת החנות:
הלקוח עשה הזמנה דרך אתר אינטרנט של החברה ב-8/1/08 והזמין טלפון אלחוטי של פנסוניק מדגם KX-TG8100 , נציג מכירות יצר איתו קשר על מנת לאשר את ההזמנה. אף איש מכירות לא התחייב ללקוח על צבע שחור. בשום מקום גם לא מצוין שהטלפון מגיע בצבע שחור, הלקוח הסיק מסקנה זו בעצמו ע"פ התמונה שמיצוייה באתר אפילו שרשום שהתמונות באתר להמחשה בלבד, וזאת מצוין באתר של גיבור נט. דגם שהלקוח קיבל היה כסוף כהה. החבילה נשלחה ללקוח ב- 22/1/2008 בדואר רשום כפי שהזמין ובזמן תוך 10 ימי עסקים כאשר אנו מתחייבים עד 14.
מוצר:
טלפון gt8100
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
11/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות מסך של דל, והלכתי לסניף בנתניה ב-7/09. בחנות אמרו שהמסך לא במלאי אבל אמור להגיע תוך 4-5 ימי עסקים.
כשזה לא קרה, ניסיתי להתקשר מספר פעמים על מנת לברר מה מצב ההזמנה, אך תמיד הגעתי לשירות ההודעות הקוליות המזעזע של החנות (התלוננו עליו כבר מספיק פה, אז אני לא ארחיב). כשכבר חזרו אלי טענו שיש בעיות אצל הספק (לא יכול להוכיח שלא..), ושהמסך יגיע תוך יום-יומיים (מה שהתברר בדיעבד כלא נכון).
לאחר יותר מחודש (ב-9/10. אומנם בתקופת החגים, אבל עדיין מעל 14 ימי עסקים) התייאשתי ושלחתי להם פקס לביטול העיסקה.
את הכסף ראיתי אחרי כמעט חודשיים נוספים - רק בדצמבר.

אחרי הביטול, הלכתי לחנות אחרת (שנמצאת בקיסריה), שילמתי 100 ש"ח יותר, ולקחתי את אותו מסך במקום!

לסיכום - אני לא אחזור יותר לגיבור-נט. מעדיף לשלם קצת יותר ולקבל שירות כמו שצריך.
תגובת החנות:
הלקוח החליט לבטל את העסקה לפני שנגמרו 14 ימי עסקים כי רצה את המסך במיידי. לאחר ששלח פקס לביטול קבלנו את המסכים למלאי וידענו אותו שהמסך במלאי ואפשר לאסוף אותו. הלקוח סירב ובטלנו לא את העסקה ללא דמי ביטול.
מוצר:
מסך 2007WFP
תמונת משתמש
שם:
מתאר
תאריך:
11/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחרונה פתחתי חברה לעיצוב אתרים ועיצוב גרפי בשם מתאר-חברה לעיצוב www.mitaar.co.il
בכדי לעבוד על תוכנות של גרפיקה צריך מערכת מחשב רצינית ביותר, ומסך טוב.
ביצעתי סקר שוק רציני ביותר , כולל בגיבור מחשבים , היחס היה מצוין, עם הרבה הרבה סבלנות .גם מאלכס וגם מיורי ( והיו לי הרבה שאלות)
קיבלתי הצעות מכל מיני חנויות , הכי זולה היתה גיבור, כל מערכת המחשב כולל מסך ומערכת הפעלה עלתה 8500 ש"ח , בחנויות אחרות קיבלתי על החבילה ( עם אותו מפרט כמובן ) 9200 ש"ח ואפילו 10000 ש"ח !!
בחנות נמצאים אלכס ויורי , ההרכבה היתה מול העניים שלי! ( וכמו שביקשתי , לעבור על כל החלקים לפני ההרכבה)
אלכס בירר בשבילי על כרטיס מסך ספציפי,כמה פעמים.
וממש היחס היה מצויין, ולקבל את זה במחיר הכי נמוך, היה שווה לבוא מירושלים !!
מוצר:
מערכת מחשב מלאה כולל מסך
תמונת משתמש
שם:
אלה
תאריך:
22/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בירור מעמיק על מסכים החלטתי לקנות את הדגם של VIEW SONIC 922 הגעתי לגיבור קיבלתי יעוץ מקצועי ותוך כמה דקות המסך כבר היה שלי לאחר שהגעתי הביתה גיליתי כי ישנו פיקסל שרוף במסך , חזרתי לגיבור הנציג התנצל ומיד קיבלתי מסך חדש אשר נבדק בחנות כי אכן תקין בנוסך קיבלתי הנחה על המסך עקב החזרה לחנות.
אין לי מה לומר פשוט אחלה שירות
מוצר:
מסך דק vx922
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
11/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הוזמן בתאריך ה 16.11, באותו היום התקשרו לוודא פרטים ולפי הנציגה נאמר לי שהמארז במלאי והם שולחים אותו. ביום העסקים ה-14 (עסקים! לא כולל שישי ושבת) התקשרתי לבדוק למה לא הגיע (שילמתי גם על דואר שליחים) והנציגה אמרה לי שיתקשרו אלי עם תשובה באותו היום או למחרת, אחרי שאף אחד לא התקשר ביום הראשון אני בעצמי התקשרתי למחרת.
נציג המכירות עשה בדיקה קצרה ואמר שהם שולחים את המוצר היום (זהו כבר יום העסקים ה15!) וכאשר שאלתי למה העיקוב הוא אמר שהמוצר התעקב של היבואן וכאשר שאלתי למה אף אחד לא תרח להודיע לי הוא נותר ללא מילים.

המוצר הגיע בתאריך 9.12 ללא שום פיצוי על כך שהמוצר הגיע באיחור ולאחר שנאמר לי שהמוצר במלאי.
מוצר:
מארז מחשב Masstige
תמונת משתמש
שם:
יבגני
תאריך:
09/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את ה מחשב בתנאי שיגיע תוך יומיים(חלקים לא היו זמינים מיידית) וקיבלתי את המחשב בזמן. תוך כדי ההזמנה העובדים בחנות נתנו ייעוץ מקצואי ולא סתם ניסיון למכור חלקים יקרים יותר (כמו שקרה בחנות אחרת יום לפני).
יומיים אחרי שקיבלתי את המחשב, בעפלת מחשב ראיתי הודעה שצריך להחליף את הכונן הקשיח,כי באיזשהו שלב הוא יפסיק לעבוד.
למחרת הלכתי לחנות והחלפתי אותו (שהוא עדיין עובד) כולל העתקת נתונים לכונן החדש.
מוצר:
מחשב אישי
תמונת משתמש
שם:
Evgenia
תאריך:
04/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום. לא מיזמן קניתי בחנות גיבור מחשבים מסך מחשב BENQ T20W 201'' LCD 5MS הייתי מאוד מרוצה מהשירות המיקצועית שקיבלתי בחנות הזאת.
אני מאוד מרוצה מהמוצר שקניתי ואני תמיד אקנה רק בחנות הזאת את כל הדברים שאצטרך למחשב שלי
תגובת החנות:
בדיקה
מוצר:
מסך מחשבו T20W 201'' LCD 5MS
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply