בתאריך 17.2.2009 הזמנתי באתר ברז מסוג גרואה. לאחר כשעה כבר קיבלתי במייל את הקבלה עבור הפריט שהוזמן. ביום 19/2/2008 הברז הגיע לביתי עם שליח.
ממש נהניתי מהרכישה, ואישתי מאד נהנית מהמוצר.
מוצר:
ברז 33707
שם:
רוסלן
תאריך:
13/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 25/11/2008 הזמנתי ארונית אמבטיה דרך האתר של המפלס .יום לאחר ההזמנה התקשרו מהחנות ואמרו שמה שמופיע בתמונה זה לא מה מקבלים , הייתה ארונית נוספת על המראה שפתאום חתכו אותה מהתמונה . (מיותר לציין שהתקשרתי פעמיים לחנות מספר ימים לפני ההזמנה ווידאתי על ידי מסירת המק'ט של המוצר - שמה שרואים בתמונה זה מה שמקבלים ) . יום לאחר מכן בעקבות השינוי שיניתי את ההזמנה לארונית אחרת בתוספת תשלום. יהיה ראוי לציין כשה הזמנתי באתר בחרתי 2 תשלומים , אך החנות התעלמה וחייבה תשלום אחד .(אבל התעלמתי מנושא זה , כי זה לא היה משמעותי )
לאחר יומיים הגיע השליח והביא איתו ארונית שאפילו לא דומה למה שהזמנתי (במוצר שהזמנתי היו דלתות אם זכוכית והמוצר שקיבלתי היה כולו מעץ ובצבע שונה )
השליח שהגיע אלי אמר שהוא בכלל לא מכיר את שם החנות ונאלצתי להראות לו במחשב את החנות והמוצר שהזמנתי .
החלטתי לבטל את ההזמנה ולא לקבל את המוצר .
החנות משכה אותי זמן רב עד שהחזירה את החיוב לאחר חודש זוכה חלק מהסכום ואחרי עוד 15 יום חזר עוד חלק מהסכום (זה אחרי משהו כמו 10 אמיילים ששלחתי להם ללא מענה לבסוף הם חייבו אותי על 71 ש''ח למרות שלפי חוק הגנת הצרכן עסקת מכר מרחוק , שהמוצר אינו תואם את מה שהוזמן אסור לחייב שום סכום .
תגובת החנות:
הלקוח הזמין ארון 60 ס"מ. ביום ההזמנה, לפני חיוב, יידענו את הלקוח שהתמונה היא להמחשה בלבד. אין אפשרות בארון 60 להתקין ארונית עליונה ליד המראה. הלקוח הסכים ולמחרת הארון יצא באמצעות שליח לביתו. רק אז חוייב הלקוח בתשלום. לפני שהארון הגיע ללקוח הוא התקשר וביקש להחליף דגם יקר יותר ולכן חוייב בהפרש. החזרנו את השליח עם הארון ולמחרת שלחנו את הארון המבוקש השני. הלקוח לא חוייב עבור המשלוח הראשון !!! הארון הגיע לבית הלקוח ישירות מהמפעל והסתבר שהוא אמנם קיבל דגם ללא זכוכית אלא עץ מלא. הובטח ללקוח שיחליפו לו את הדגם הרצוי אך הוא מסיבות השמורות עימו החליט לבטל את העיסקה. כספו הוחזר דרך חברת האשראי בניכוי 10% עבור ביטול העיסקה.
מוצר:
ארונית אמבטיה 73007065
שם:
irina
תאריך:
13/08/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנינו ברזים במקום. כל הסדרות של "חמת" יש בתצוגה וכל מה שרצינו היה במלאי ובמחרים הכי טובים בין כל החנויות המוחרות "חמת". שירות מהיר ומאוד ומסודר.