בחרתי חדר שינה ומזרן איכותיים וביצעתי הזמנה טלפונית מול נציגת שירות אדיבה שהסבירה לי כל מה שביקשתי לדעת וייעצה לי לגבי המוצרים. בחברה התחייבו למשלוח תוך 24 ימי עסקים ולהפתעתי לאחר שלושה ימים בלבד התקשרו כבר לתאם לי משלוח. השרות היה מהיר ואדיב והמוצרים באיכות גבוהה אך במחיר נמוך. ממליץ בחום :)
מוצר:
חדר שינה ספרינג
שם:
ronen
תאריך:
07/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שערות מדהים מנציג המכירות בטלפון שעזר לי לבחור מיטה שתאמה את הטעם שלי ואת התקציב. מכיון שבקשתי לקבל את ההזמנה מהר המוכר עזר לי לבחור דגם שמוכן במחסנים שלהם. איש המכירות גם התאים לי מזרון לפי מספר שאלות שנשאלתי. המזרון איכותי ביותר שעלה לי הרבה פחות מהתקציב שלי. כל המחירים שנתנו לי גם כללו את המשלוח וההרכבה. קבלתי את המיטה במהירות כמו שהבטיחו. שירות ברמה שלא ציפיתי. אמליץ על החנות הזאת ואחזור לקנות שם גם ארון בקרוב
מוצר:
מיטה ומזרון ספרינג וקווין
שם:
AAA
תאריך:
06/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה הגרועה ביותר שחוויתי. הזמנתי חדר שינה ותיאמתי הגעה. המוביל הגיע בזמן שתואם ולא מצא חניה, ולא הביא את הרהיטים. שירות הלקוחות היה מזעזע, האשימו אותי שאני לא הודעתי למוביל שאין חנייה, כאשר בעת תיאום המשלוח לא שאלו שום דבר על חנייה. המשלוח בוטל וחויבתי בדמי ביטול. לאורך כל התהליך הנציגה היתה חצופה וצעקה עלי וגם המנהל דורון היה חצוף וצעק עלי. הואשמתי שאני לא גמישה בשעות לקבל משלוח ובכל מיני תירוצים מדוע זו אשמתי. שירות לקוחות מזעזע, אני ממליצה לא להתקרב לחנות זו. אני נתקעתי בלי רהיטים ועם עוגמת נפש. בהכרח תוגש תלונה.
תגובת החנות:
הלקוח תמיד צודק חוץ מהפעמים שהוא ממש לא צודק. הלקוחה הזמינה חדר שינה ב-26.09 ניסינו לתאם אספקה כבר למחרת והלקוחה לא יכלה כי תהייה בבית רק אחרי 7 בערב. הנציגה הסבירה לה שהמרכיבים לא עובדים אחרי שבע בערב והיא כעסה מאוד. יומיים לאחר מכן תואמה אספקה לשעות אחר הצהרים אחרי 3. המרכיב הגיע ללקוחה והיא לא יכולה לקבל אותו לפני 6 בערב. למרכיב היו אספקות נוספות והוא לא יכל לחכות 3 שעות בחיפה כשהיה צריך להיות בנתניה בשעה 5, לא יכל לדחות לקוחות אחרים וחזר מבלי להרכיב ללקוחה את חדר השינה ואנחנו שלמנו על ההובלה לריק. תואמה שוב אספקה ללקוחה וכאשר המשאית הגיעה לספק את המוצר לא ניתן היה להגיע לבית הלקוחה כי הרחוב היה עמוס והמשאית לא יכלה להגיע. אמה של יוליה הייתה בבית, ואמרה למוביל שהם יודעים שאין גישה לבית בשעות האלה. הסברנו ללקוחה שהיא צריכה להתחשב ולקבל בשעות מוקדמות יותר והצענו שבפעם הבאה נשלח רכב קטן יותר שבד"כ לא מגיע לצפון אך היא החליטה לבטל. חבל שלא חשבה על כך מראש והכניסה אותנו להוצאות של 2 הובלות ועוד יותר חבל שהיא חושבת שאנחנו לא בסדר. היא חויבה בדמי ביטול בסך 85 ש"ח ורק הובלות הסרק עלו 300 ש"ח
מוצר:
חדר שינה אריסטו
שם:
yoavt
תאריך:
22/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ מאוד!!! רכשתי חדר שינה וארון דגם אורבן, חיפשתי חדר שינה זמן מה בכמה חנויות ואתרים עד שנכסנתי לרהיטים און ליין ומצאתי מגוון של חדרי שינה. פניתי לשירות הלקוחות כדי לקבל עזרה בהתאמה לצרכיי, הנציגה הייתה מאוד אדיבה ומקצועית, קיבלתי מענה לכל השאלות שהצגתי. האתר ואופן ביצוע ההזמנה מאוד ידידותיים למשתמש. קיבלתי את המוצרים לפי זמן האספקה שצויין בפני. המובילים והמרכיבים היו אדיבים ופעלו ביעילות ומקצועיות. אין ספק שאחזור לקנות שוב ואמליץ עליהם! תודה!
מוצר:
חדר שינה וארון אורבן
שם:
Efrat
תאריך:
13/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי חדר שינה רהיטים און ליין אחרי מחקר מקיף באינטרנט וגם בקרתי בכמה חנויות , המחיר אצלם היה זול מכל האחרים דבר שקצת הפחיד אותי בהתחלה אך תיאור מפורט של המוצר שנתן לי את התשובה לכל שאלותי וההסבר מנציגת המחיקות בטלפון שיכנע אותי להזמין. שבוע לאחר ההזמנה התקשרו לתאם את ההספקה. הגיע צוות מתקינים עדיה ומיומן. קבלתי מוצר לשביעות רצוני המלאה ובדיוק כמו שנראה ותואר. אמליץ על האתר של רהיטים און ליין למכרי ובטוח שאשוב לקנות שם.
מוצר:
חדר שינה אריסטו אריסטו
שם:
Sapirs12
תאריך:
12/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי המלצה מחברה שכבר קנתה בלנות רהיטים אונליין מהירות המישלוח הייתה מעבר למצופה שלחו לי בדיוק את מה שהזמנתי והשירות היה אדיב מהיר ומקצועי נהניתי מהקנייה!
מוצר:
חדר שינה גולד
שם:
לירן
תאריך:
26/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב, אתחיל ואומר כי לחברה שירות מזעזע, לא מומלץ לעשות את הטעות שאני עשיתי! ברצוני לציין שלפני שרכשתי את המיטות, ראיתי את חוות הדעת על החנות והחלטתי לרכוש כי המוצר היה נראה סביר מבחינת איכות, המוכר היה נשמע אמין והמחיר פיתה אותי, זו הייתה טעות חמורה.
רכשנו 3 מיטות ספרינג, לדירה שאנו משפצים, עם הגעת המתקין אשתי הבחינה בכמה פגיעות שיש על המיטה הראשונה, היא ביקשה לא להתקין אותה ולהביא במקומה מיטה אחרת, המיטה השניה שהזמנו התגלתה גם כפגומה ולגבי המיטה השלישית, המוביל סירב להתקין אותה ואמר ״או הכל או כלום״.
נשארנו עם דירה משופצת, בלי מיטות, זה יוצא מצב שבו אי אפשר להשכיר את הדירה בשיא תקופת השכירויות לפני תחילת הלימודים.
כבר ביום רביעי התקשרנו ודרשנו לדעת מתי נקבל מיטות תקינות, הסבירו בנימוס שיחזרו אלינו עוד באותו היום עם מידע. למחורת הבנו שכבר לא יחזרו אלינו והתקשרנו בעצמנו, נמסר לנו שוב, בנימוס, שיחזרו אלינו וימסרו לנו את המידע, במעמד זה החלטנו שאנו מעוניינים לבטל את העסקה כי לא ברור לנו מתי נקבל את המיטות התקינות ואנחנו צריכים כבר להשכיר את הדירה - במציאות, לא בנימוס טלפוני. הובטח לנו שעוד באותו יום יתקשר אלינו מנהל. לקראת סוף היום שוב התקשרנו והוסבר לנו, בנימוס כמובן, שמנהל כבר לא יהיה היום ושיחזור אלינו בראשון, כל זה בזמן שאנו לא יודעים מה קורה עם הביטול ואם יבטלו לנו או לא. ביקשנו להמתין על הקו עד שיימצא לנו פתרון, הנציגה פשוט שמה את הטלפון על השתק והלכה, כשהתקשרנו שוב לא טרחה לענות.
אני ממליץ לכל מי שקורא את התגובה, לא להתפטות למחיר ולהבטחות, בסוף ברגע האמת אתם תיאלצו לחכות שיחזור אליכם מנהל, חבל שתגלו כמונו שהמנהל נורא עסוק ולא חוזר ללקוח בהקדם, בטח כשהלקוח בין הפטיש לסדן.
תגובת החנות:
אכן נפגע חלק של מיטה אחת מתוך ה - 3 שהוזמנו מחבטה בחדר המדרגות בדרך לקומה רביעית אולם הדירה הייתה בשיפוצים ולכן לא היה כדאי להרכיב את המיטות. בשיחה עם מנהל הלקוח לא העלה בקשה לביטול העיסקה והמיטות סופקו בשלמותן ללקוח לפני כניסת הדיירים בתחילת השבוע שעבר, אנו מקווים שלשביעות רצונו המלאה.
מוצר:
3 מיטות ספרינג
שם:
Meital
תאריך:
26/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ארון בחודש מרץ.הארון הגיע בחודש אפריל בחול המועד.בהתקנה של הארון צוות ההרכבה גרם ל3 פיצוצים בארון .מיד פניתי לחברה ושלחתי להם תמונות של הנזק שנעשה לארון בעת ההרכבה.נאמר לי שייצרו בעבורי את החלק שנהרס ויבואו להחליף. מאז עברו חודשיים ואף אחד לא בא.התקשרתי כמה פעמיים וכל פעם נאמר לי ששבוע הבא יתאמו איתי .ממש חוצפה !!!קניתי ארון מחברה שהרסה לי את הארון ביום ההרכבה. בנוסף מזלזלים בי ומשקרים לי כל פעם ע"י אמירות לשווא שיבואו לתקן. אכזבה גדולה.
הזמנו מיטה זוגית ובתוך פחות משבוע היגיעו המתקינים והכל סופק לפי מה שהוזמן והרבה יותר מהר ממה שתוכננן. כל הכבוד!
מוצר:
מיטה ממלאי לבן
שם:
גילה
תאריך:
06/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
המזרן שסופק אינו תואם את תיאור המוצר: מזרון STUDENT10 אננו 10 ס"מ אלא 7 ס"מ בפועל. בברור עם החברה מסתבר שזה המזרון וזה גודלו. 10 ס"מ בהגדרה שלהם הוא 7 ס"מ בפועל וזה גרוע יותר מסתם טעות במשלוח. המובילים שהגיעו השאירו את המוצר וברחו במהירות וכאשר התקשרתי אליהם תוך 5 דקות מצאתם את הדלת הם לא ענו לטלפון (שממנו התקשרו אלי 15 דקות קודם לכן כדי לוודא שאני בבית) . לאחר שהחברה טענה טלפונית שמזרון 10 זה אכן מה שסופק לי , הסכימו לשלוח לי לאחר דיון ארוך מזרון 12 . עד שראיתי את המזרון הזה עבר זמן רב (מעל חודש) שדרש מספר שיחות תזכורת לחברה. לגבי המוצר שלבסוף הגיע STUDENT 12: על פניו נראה טוב אך, לאחר חצי שנה מרכז המזרון שקע לחלוטין. בעלת המזרון שוקלת 35 ק"ג כך שלכל הדעות מדובר במזרון חסר כל איכות מינימאלית. לא להתקרב לחברה הזו, אל תתפתו למבצעים שלהם.
מוצר:
מזרן יחיד ללא קפיצים STUDENT 10
שם:
shiranm
תאריך:
03/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בול בזמן,הזמנה נוחה ולא מסובכת,איכות רהיטים מדהימה ! והכי חשוב- מקסימום איכות במינימום מחיר !
מוצר:
ארון ארון דגם פריים
שם:
טל עובדיה
תאריך:
25/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ארון נופר 3 דלתות בצבע לבן. האתר ידידותי וקל לשימוש לאחר שהתרשמתי מהמגוון הרחב יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שהיה מצויין, הנציגה הייתה אדיבה מאוד ונתנה לי את כל המידע הדרוש לי הארון הגיע במהירות ולפני שחלף זמן האספקה המקסימלי המובילים היו אמינים וזריזים והרכיבו את הארון בצורה מקצועית מאוד! בהחלט אמליץ וארכוש שוב!
מוצר:
ארון נופר
שם:
ארינה
תאריך:
11/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אין לי מילים לתאר את רמת האכזבה שלנו מכם כנותני שירות ומהארון שמכרתם לנו. לצערי הרב לא עשינו בדיקה מקיפה ומעמיקה וחשדנית לארון לאחר שהמובילים עזבו בפעם הראשונה, כי לא תיארנו לעצמנו שלאחר ששילמנו ארבעת אלפים ש"ח , "נזכה" לקבל ארון עקום, עם דלתות חורקות שאין שום דרך לסגור אותן מבלי שייפתחו בחזרה. כשגילינו שהארון תקול מיד התקשרנו אליכם. לאחר שבועיים הגיע נציג שירות שלכם- לחוץ, ממהר, לא מעוניין לבדוק לעומק. הראינו לו שהארון עקום [הוא לא עומד ב90 מעלות כפי שניתן לראות בתמונות ששלחתי לך בעבר] ושהדלתות לא נסגרות. הוא שם לנו "סטופר" מפלסטיק שמכריח אותנו לטרוק את הדלת על מנת שתיסגר [למה הזמנו דלתות הזזה אם בסופו של דבר עלינו לטרוק את הדלת?!], ואמר שאלו מסילות זולות [באמת? אתם מוכרים את המסילות הזולות והגרועות?] ושניתן להחליף מסילות בתוספת תשלום. במידה והוא היה דובר אמת זוהי הונאה שלכם ועילה לתביעה לכל הפחות. במידה והוא לא דובר אמת- זוהי פשוט עצלות, וכנראה גם בורות בתחומו. כמובן שה"סטופר", שמלכתחילה היה פיתרון מאכזב ומכעיס, נפל תוך 3 ימים.
שוב דיברנו, שוב הזמנת לנו שירות, שוב עלינו לחכות. מיותר לציין כאן שוב שלאורך כל התקופה הזאת הארון עדיין לא נסגר? בעצם לא מתפקד כארון? כבר חודשיים שאנחנו במצב הזה!!!! אז נקבע לנו שירות ליום ראשון ה27/9/15 בין 13:00-16:00. ב15:30 הוא התקשר לומר שהוא עדיין בנתניה ובעצם אין שום סיכוי שיגיע היום [ערב חג סוכות]. קבענו שיגיע ביום רביעי ה30/9 בין 16:00-20:00. הוסבר לנו שהוא חייב להיות האחרון בקו כי מתקוע לא ניתן לצאת עם סחורה. לכן הסכמנו שיבוא בשעות האלו למרות שהבהרנו שאלו לא שעות נוחות עבורנו. ב19:30 לאחר שחיכינו לו במשך כמה שעות הוא התקשר לומר שהוא בשער היישוב ושהוא מופתע לגלות שהוא לא יכול להיכנס כי יש לו סחורה ואח"כ לא יאפשרו לו לצאת [איך זאת הפתעה אם אפילו אנחנו ידענו על זה דרככם???]
בקיצור- זוהי אכזבה רביעית. אנחנו מאסנו בכם, בשירות שלכם, ובארון הגרוע שלכם.
תגובת החנות:
אנו מתנצלים שהלקוח מרגיש שלא קבל תמורה לכספו. רק לדייק על ארון שולמו 2000 ש"ח ולא 4000 אך לקוח צריך לקבל שירות לכל סכום והלקוח אכן קבל שירות, הארון תוקן אנו מקווים שלשביעות רצונו וכן קבל פיצוי. לגבי הפרזול אנו מספקים פרזול אחיד ומשובח. לגבי הטענה שהוא לא מכיר בעייתיות לעבור מחסום צה"לי עם סחורה. משאיות שחוזרות עם סחורה צריכות לעבור בדיקות ולעיתים רבות לא משוחררות עם סחורה, לכן אנו מתאמים שירות מעבר לקו הירוק בסוף יום כהמשאית ריקה. מכיוון שלקוח אחר לא היה בבית לקבל הזמנתו לא ניתן היה לצאת לתקוע והלקוח עודכן. כמו כן הייתי רוצה להסביר שארון שמרכיבים במקום מסויים, אסור להזיזו ממקומו מכיוון שהארון מאופס לפי מצב הרצפה שלרוב היא לא ישרה וכשמזיזים אותו צריך לפלסו מחדש. כשמזיזים ארון ממקומו בצורה לא נכונה, הדופן של הארון וחלקים אחרים יכולים להתלש ממקומם. אנו משרתים מידי חודש מאות לקוחות ומשתדלים שכולם יצאו מרוצים אך לא ניתן לרצות את כולם אנו לומדים מכל מקרה ומשתפרים כל הזמן. ידוע שכשלקוח לא מרוצה הוא רץ לספר לכל העולם ונדיר שלקוחות מרוצים מספרים, למרות זאת מס' חוות הדעת החיוביות עלינו גדול בהרבה
מוצר:
ארון הזזה דור
שם:
איילין
תאריך:
08/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה לא להתקרב לחברה הזאת! מדובר בחברה שמרגע התשלום הלקוח הוא הדבר הכי פחות חשוב. נתחיל בכך שאין תודעת שירות, התשובות מתקבלות ללא רציונאל או כוונה לעזור. השיחות עם החברה הם ממש מלחמת התשה. הזמנתי חדר שינה עם ארגז מצעים בתוספת 699 ש"ח והגדלתי את גודל המיטה ל1.60X2.0 בתוספת 500 ש"ח. ביצעתי את ההזמנה ב5.8.15, המוצר סופק ב26.8.15 כשארגז המצעים שקיבלתי הוא 2 דיקטים שמונחים על הרצפה שמכסים רק 80% ממנה. אחרי שיחות חוזרות ונשנות ובקשה לקבל מנהל הצלחנו לשכנע שמגיע לנו זיכוי ושיגיעו לאסוף את הדיקטים. מנהל, עד היום לא חזר (כבר 12 יום) וזיכוי עבור ארגז המצעים נאמר לנו שקיבלנו אך אין כל תיעוד לכך בחשבון הבנק. אחרי לילה על המיטה, קמנו בבוקר למיטה שבורה! כל הקורה החזיתית מנותקת מהמיטה,המיטה לא יציבה ועושה רעשים ומתפרקת שמתיישבים עליה (אנחנו בני זוג בעלי משקל ממוצע) והמפה המצב מחמיר. לאחר שיחות רבות שבוצעו, לא כל כך עניין את הנציגות, על אף מכתבים ותמונות שנשלחו למייל של החברה. בסופו של דבר לאחר כמעט שבועיים הסכימו לבטל את העסקה ולאסוף את המיטה. תיאמו הגעת מוביל לאיסוף המיטה לחלון זמן של 19-22 אך לצערנו עד השעה 22:30 לא הגיע אף אחד (לא היה לנו לאן להתקשר לוודא כי החברה מסיימת את עבודתה בשעה 21:00). ב22:40 צלצל המוביל והודיע שיגיע תוך שעתיים. במצב הזה כבר לא התרגשתי כי השירות שקיבלתי עד כה היה מתחת לכל ביקורת כך שהכל נשמע לי כבר הגיוני שזה יוצא מהפה של עובדי החברה. בשעה 00:50 (!!) מתקתקים בדלת המובילים כשהם קודחים ומפרקים את המיטה כשבני בן השנה ישן (לגיטימי בשעה זו) למחרת צלצלתי לחברה וסיפרתי להם על המקרה, לא הופתעו וציינו כי בנוגע לזיכוי,אקבל זיכוי על הקניה למעט עלות הובלה והתקנה 300 ש"ח שלא מסכימים לזכות אותי. ציינתי כי ההרכבה היא נשוא הבעיה אך נשארו אטומים. כמו כן גם ביקשתי שיחזור אליי מנהל אך לשיטתו לא השיב שיחה. לעולם לא אתקרב לחנות הזו ואמליץ בכל תוקף לא לרכוש אצל חברה כזו שמתנערת מאחריות ומה שמעניין אותה זה רק הכסף של הלקוחות המסכנים.
מוצר:
חדר שינה חדר שינה לוטוס
שם:
Alango
תאריך:
06/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה לכולם להתרחק מהחנות הזאת.!!! ב13.7 הזמנתי עמדת עבודה פינתית מדגם מעיין , שנראתה מאוד יפה בתמונה והמחיר היה בהחלט אטרקטיבי לכיס. המובילים שהיו צריכים להגיע בין 16.00-20.00 הגיעו ב22.30 , בטענה שהיה פנצ'ר וכל קו משלוחים עוכב . למרות השעה המאוחרת,, חיכינו בסבלנות וגילינו הבנה והתחשבות. למחרת"הרכבת" הספריה בבואנו לשים עליה דברי מחשב ומדפסת, פלטת השולחן קרסה, הרגליים נפלו וכל הברגים ייצאו ממקומם. קריסת העמדה גרמה לשבירת מסך המחשב, סדקים במדפסת ונזקים גופניים מכובד המשקל שקרס על הרגליים. בהמשך לאמור ניסיתי ליצור קשר עם שירות לקוחות. הושארו 3 הודעות אצל נציגי ההודעות ונשלחו 3 מיילים , שלא זכו למענה. כשלבסוף כבר איימתי בתביעה משפטית ופירסום הנזק במדיה חברתית, חזרה אליי נציגת שירות ואמרה שפתחו קריאת תיקון. הסברתי לה שהמוצר קרס ונשבר, הברגים רופפים, יש להחליף את המוצר הפגום. היא טענה שאין שום נזק , שהספריה בסה"כ דורשת חיבור ברגים והמובילים יגיעו שבוע הבא. שום נתון נוסף לגבי "מתי יגיעו?" באיזה יום ? שעה ?מה מספר קריאה וכו, לא זכיתי לקבל. קונים יקרים, תעשו לעצמכם טובה ענקית ותתרחקו מהחנות. תלמדו מטעיות של אחרים. חווית קניה מזעזעת ומוצר פגום שקרס ונשבר בחלוף יומיים. ראו הוזהרתם!
תגובת החנות:
למרות מקום המגורים הרחוק של הלקוחה התקשרנו לתאם תיקון לאחר יומיים והלקוחה אמרה שכבר תיקנה ולא להגיע אליה. תקלה שכזאת במוצר מאסיבי שכזה יכולה לקרות רק אם מזיזים את המוצר בגרירה.
מוצר:
עמדת עבודה עמדת עבודה פינתית -דגם מעיין
שם:
nieala
תאריך:
21/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה טלפון-ריהוט - הזמנה הגיעה דרך מייל לאחר מספר ימים . גוון הצבע הדלתות ו הגוף לא זהה והמדפים שהיו אמורים להיות סנדוויץ היו mdf
תגובת החנות:
פעם ראשונה שאנו נתקלים הלקוח שמתלונן שקבל מוצר איכותי ויקר יותר ממה שהזמין. מדפי MDF עבים עולים יותר ומוממלצים יותר לספריות ועולים 200 ש"ח יותר לספריה 4 דלתות. הלקוח לא פנה אלינו להתלונן לפני שליחת חוות הדעת וחבל כי המדפים יוחלפו במדפים הדקים שהזמין בלי בעיה. אנו מתנצלים שלא סופקו המדפים שהוזמנו והם יוחלפו.
מוצר:
ספרייה ירושלים
שם:
נטלי טופילט
תאריך:
11/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה ב"רהיטים און ליין" - חדר שינה וארון 4 דלתות. טיפלה בי בחורה בשם ציבי.וכיוונה אותי בדיוק למה שמתאים לי ! .צוות שרות הלקוחות מדהים. תמיד יש מענה .אשמח לרכוש דרכם שוב בעתיד בחרתי באין סטייל מכיוון שכל מוצר שעשיתי לו השוואת מחיר היה זול יותר אצלם. ובקיצור כל מה שאפשר לבקש. תודה רבה רהיטים און-ליין!
מוצר:
חדר שינה mor
שם:
דביר
תאריך:
31/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לאאאא להתקרבבבב!!! אני ואישתי עשינו הזמנה דרך הטלפון לחדר שינה ו2 ארונות בגדים. הנציג היה מדהיםםם בהזמנה, ואחרי שהודענו לו שאנחנו מעוניינים במוצרים רק במידה ויש אפשרות לקבל אותם עד שבוע לאחר מכן ביום ראשון או שני.. הנציג אמר שההזמנה תגיע עד יום שני גג!!! לאחר שיצרו איתנו קשר להובלה ליום שישי, הודענו שלא נוכל לקבל אותה משום שהדירה לא מוכנה עדיין ושאנחנו קבענו ליום ראשון שני, אמרנו להם שאם תהיה בעיה מצידנו לקבל את ההזמנה הבימים אלו אנו ניצור קשר איתם ונודיע.. ביום ראשון אישתי יצרה איתם קשר על מנת לוודא שלא דופקים לנו ברז (כי לא יצרו איתנו קשר עד אז). ולהפתעתנו הנציג הודיע שלא יגיעו בשום מצב עד יום שני ושאם היא רוצה שתבטל את העיסקה עם דמי ביטול. אישתי ביקשה לדבר עם המנהל, ולאחר בירור שעשה אמר לה שהוא לא יכול לעשות דבר בנידון ושהיא יכולה לבטל את העיסקה ללא דמי ביטול. אין שום דרך להצדיק את ההתנהלות הזו. אם אינכם יכולים לעמוד מאחורי דבריכם אין לכם זכות קיום כעסק! נ. ב כל השיחות שנעשו מההתחלה ועד הסוף מוקלטות ככה שאין לכם איך לסלף את הדברים!
תגובת החנות:
הלקוחה קבלה שירות מעולה ויוצא דופן. הזמינה חדר שינה ושני ארונות באספקה של תוך 4 ימים. כבר למחרת התקשרו אליה לתאם את אספקת המוצרים. הלקוחה אמרה שהיא מצטערת אולם לא הרכיבו את הדלתות ולכן לא תוכל לקבלם והיא תודיע כאשר יסודר. ביום ראשון הלקוחה התקשרה לברר ביזו שעה מגיעים אליה למחרת והוסבר לה שאנחנו לא עומדים עם משאיות ומתקינים שמחכים להתראה קצרה והיא לא עדכנה שהרכיבו את הדלתות. היא טענה שלא אמרה שיתעכב. יכול להיות שהיתה אי הבנה . בכל מקרה אמרו לה שיתקינו לה ביום שלישי מכיוון שיום שני כבר מתואם וחיכינו לעדכון ממנה. אני רוצה לציין שכאשר אנחנו מבטיחים אספקה עד יום שני ומוכנים לספק 3 ימים קודם לכן זה לא מבטיח שנוכל לשריין כל יום במידה והלקוח לא יכול לקבל באחד מהימים ולמרות זאת ובהתראה קצרה כל כך רצינו לתאם ליום ג. אין הרבה בתי עסק שיכולים לספק במהירות שכזאת חדר שינה ושני ארונות וכפי הנראה הלקוחה ניסתה לבטל את הזמנתה ללא דמי ביטול. לסיכום, אנחנו עמדנו בהבטחתנו לספק בתוך 4 ימים (אפילו פחות) והלקוחה לא יכלה לקבל.
מוצר:
חדר שינה וארונות חדר שינה דגם לורי
שם:
Boaz
תאריך:
18/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביום 19.02.2015 עשיתי הזמנה של ארון 6 דלתות דרך האתר. למרות שהמצע ניגמר אישרו לי את המחיר הישן ! השרות והאדיבות היו יוצא מן הכלל תאמו איתי מועד להתקנה. עמדו בלוחות הזמנים צוות המתקינים היו ממש מיקצועיים ואדיבים. הגיעו בדיוק בשעה אשר תאמו איתי ניקו אחריהם , עשו עבודה ממש יפה. כל הכבוד ! אני מרוצה מאוד מהשרות, האמינות והמיקצועיות !!!!
מוצר:
ארון 6 דלתות דגם נופר דגם נופר 11
שם:
Nofar
תאריך:
11/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביום רביעי 4.03 בצעתי את ההזמנה דרך השירות לקוחות (היה במבצע באותו יום!) , הנציגה הייתה מאוד נחמדה ואמרה לי שייתכן שיגיע לפני הזמן!. ביום ראשון 08.03 קיבלתי שיחה מהם ותיאמו מולי ל 09.03 והסכימו לתת התראה של שעה מראש . באמת ביום שני הם אכן הגיעו . התקינו כמו שצריך . תודה רבה על השירות ,היה תענוג!
מוצר:
חדר שינה חדר שינה דגם ספרינג בגוון ונגה ממלאי - אינסטייל
שם:
Neta
תאריך:
16/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
תואם לי משלוח והרכבה. המוביל הגיע שעה לפני הזמן שתואם. מכיוון שלא היתי בבית, הוא החליט שהוא לא מחכה שעה, נסע בחזרה לירושלים. אני נותרתי בלי ארון. כמו כן, ביטלתי אירוע חשוב מאד כדי להיות בבית בזמן הנקוב. שירות הלקוחות לא רצו לתת לי לדבר עם מנהל. הובהר לי שהמוביל לא יחזור היום כדי להתקין בזמן שתואם. נותרתי עם בית מבולגן, תכניות שהתפספסו ובלי ארון. מזמן לא נתקלתי בכזה זלזול בצרכן ובזמן שלו. לא להתקרב אליהם בשום אופן!
תגובת החנות:
אכן תואם ללקוחה מועד להתקנה של מוצר אחד, מתוך הרשימה של שלושה מוצרים המצויינים בתלונה, את שאר המוצרים המצויינים היא לא הזמינה אצלנו. בעת התיאום, הלקוחה אמרה שבמידה ולא יוכלו להגיע אליה אחרי השעה 13.00 אז שיתאמו לה מועד אחר. המרכיב הגיע לביתה בשעה 12.00 והיא אמרה שהיא יכולה להגיע רק אחרי 13.00 כפי שכר אמרה כאשר תאמו איתה יום קודם ולכן המרכיב המשיך לכיוון ירושלים, בידיעה שהלקוחה יודעת שיתאמו עימה מועד חדש. יש לציין שמדובר ביום ו' והשבת נכנסת יחסית מוקדם והיו למרכיב לקוחות נוספים לספק להם מוצרים באותו היום. הלקוחה פנתה אלינו מאוחר יותר ואמרה שהיא הבינה שמגיעים אליה אחרי 13.00 כעסה מאוד ובקשה לבטל את הזמנתה ולקבל את כספה בחזרה. עוד באותו היום בוטלה ההזמנה והכסף הוחזר ללקוחה במלואו. אנו מתנצלים על אולי אי ההבנה.
מוצר:
ארון בגדים, שידה ומזנון דור 160
שם:
z357
תאריך:
06/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ביום 12.11.14 יצרתי קשר עם רהיטי און ליין דרך האתר שלהם, והזמנתי ארון 6 דלתות דגם נופר, מזעזע להימנע מלקנות באתר רהיטים און ליין, גבייה כפולה של מחיר הארון, פעם במזומן ופעם בתשלומים, לא עלו על זה רק שאני בדקתי את חשבוני, אינספור טלפונים לביטול הגבייה הכפולה וללא הרף טלפונים לקבלת המוצר, הפסד שעות עבודה בגלל המתנה לשווא, ולכשכבר הגיע לא היה במידות הנכונות שהוזמנו, שכן קיצרתי את הרוחב ל-2.30 במקום קיבלתי 2.40 רוחב וגובה 2.30 קיצרו איפה שלא צריך, דלתות ומדפים פגומים כחודשיים חיכיתי שיחליפו את המדפים ולבסוף כשהגיע היום דהיינו 6.1.2015, שלחו דלת לא מתאימה, מדפים שונים בקיצור סיוט בזבוז זמן, עצבים, טלפונים ונדנודים הבטחות שווא שיחזרו אליך ולא חוזרים, קובעים איתך ולא מגיעים, כדי לקבל מוצר ששילמתי במיטב כספך אתה מקבל מוצר דפוק ופגום.
ביקשתי לבטל את העסקה כולה ושיבואו לקחת את הארון.
למי שרוצה שקט נפשי, רוחני וכספי ממליצה בחום להימנע מאתר זה.
לקנות קל לקבל שרות או איכות מוצר, מתחת לכל ביקורת. מקבלים זבל בקיצור
תגובת החנות:
הלקוחה צודקת בדבריה. הוצע לה להחליף את המוצר ולקבל פיצוי אך היא סרבה וסוכם איתה שיקחו את המוצר ויזכו אותה. אנו מתנצלים. טעויות קורות וחבל שהלקוחה לא רצתה שהמוצר יוחלף. אנו משרתים מידי חודש מאות לקוחות ומשתדלים שכולם יצאו מרוצים, לראיה ראו את חוות הדעת החיוביות שקבלנו. לצערנו כנראה לא ניתן לרצות את כולם אנו לומדים מכל מקרה ומקווים שטעות שכזו לא תשנה. ידוע שכאשר לקוח לא מרוצה הוא רץ לספר על כך לכל העולם ונדיר שלקוחות מרוצים מספרים זאת לאחרים ולמרות זאת מספר חוות הדעת החיוביות עלינו גדול בהרבה.
מוצר:
ארון בגדים נופר 6 דלתות מודל נופר
שם:
moti
תאריך:
09/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
צוות שרות הלקוחות מדהים. ידעו לקלוע בול למה שהיינו צריכים ולא העיקר למכור..התחשבו בנו מבחינת אספקה מהירה..צוות מובילים מקצועי ואדיב ומתקתק עבודה....ממליצים בחום וכמובן נמשיך להזמין מכם. תודה
מוצר:
ארון הזזה דגם גלי
שם:
Koby
תאריך:
30/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בהזמנה נאמר שיגיע טוב 24 ימי עבודה הגיע לפני הזמן (כשבועיים אחרי ההזמנה). שירות לקוחות אדיב. יום לפני השירות לקוחות דאג לוודא שאפשר להגיע עם ההזמנה. המתקינים התקשרו חצי שעה לפני ההגעה. המתקינים היו מקצועיים ומהירים ואדיבים. אני מאד נהנתי המשירות אשמח לרכוש דרכם שוב בעתיד ציון מעולה
מוצר:
ארון 2 דלתות הזהה ברוחב 160 ס"מ ארון הזזה דור 160
שם:
Arthur Krupp
תאריך:
12/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אז קודם כל, המובילים שרטו לי את הקיר שנצבע בצבע חדש, כל העמדה מלאה בשריטות ומכות קטנות - שריטות על השולחן + מכות, הכוורת מלאה במכות קטנות. הדלת הותקנה עקום. בנוסף לכל שלחתם גם רגליים שלא מתאימות לשולחן. כמו כן, לא קיבלנו את תעודת האחריות שהיינו אמורים לקבל.
תגובת החנות:
הלקוח טען שהמוצר לא תקין. יוצר עבורו מוצר חדש והוחלף בביתו. מסמך ההזמנה מהווה תעודת אחריות.