דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מערכות סאונד וציוד היקפי לרכב (נתניה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
הניצוץ מערכות שמע לרכב בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהניצוץ ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
83
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
63
0
20
נמצאו 83 חוות דעת גולשים על הניצוץ
תמונת משתמש
שם:
בן
תאריך:
08/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היו לי ברכב חיישני רוורס מעולים שעבדו כ 10 שנים והתקלקלו כצפוי. חיפשתי מערכת חיישני רוורס אשר אין צורך לעשות חורים בטמבון עבורם. מצאתי את המוצר שרציתי אך ורק בחנות "הניצוץ", כמובם שזו לא הפעם הראשונה שאני קונה בחנות זו ובהחלט לא הפעם האחרונה, השירות מצויין. תודה רבה.
מוצר:
חיישני רוורס הדבקה mvp 160
תמונת משתמש
שם:
Sharon
תאריך:
01/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה בעיקר לציין את הנכונות לעזור אחרי קניית המוצר! אם זה באספקת חלק חילוף או הסבר על ההתקנה
פעמיים הוחלף לי חלק בגגון בגלל שימוש לא נכון ללא שאלות וללא ויכוחים.
מוצר:
גגול לרכב
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
28/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא קניתי דברים יקרים,אבל היתי מופתע: בחרתי משלוח דרך דואר רשום, אבל מה שהפתיע אותי - שקיבלתי חבילה ליום הבא עם שליח.
מוצר:
שמיכת פיקניק
תמונת משתמש
שם:
יזהר
תאריך:
22/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי גגון ולא התאים לרכב, התקשרתי דיברתי עם בחור בשם רוני, מצאנו פיתרון הולם עם מוצר אחר והלכו לקראתי במחיר יש עם מי לדבר כשיש בעיה !
מוצר:
גגון לרכב 4900
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
21/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מפרסמים דברים שאין להם במלאי לא מנסים לספק חלופות. אני לא אקנה עוד.
לדעתי זאפ צריך לדרוש מהחניות שהוא מפרסף להיות יותר אמינות. זאת הפעם השנייה שאני קונה דרך זאפ ומתאכזב.
מוצר:
דיבורית
תמונת משתמש
שם:
G
תאריך:
08/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות אדיב מאוד המוצר הגיע בדואר במהירות, המוצר ענה על כל הציפיות וכשניתקלתי בבעיה בתקינות המוצר, נתבקשתי לשלוח חזרה לחנות ואכן שלחנו בדואר. לאחר מספר ימים הופתעתי לקבל תגובה טלפונית האם קיבלתי כבר את המוצר, מסתבר ששלחו לי מיד מוצר חדש תקין. באמת הופתעתי משירות החנות לקבל מוצר חדש בלי תיחקורים מיותרים אליהם הורגלתי בעבר. כל הכבוד!!!!
מוצר:
נגן
תמונת משתמש
שם:
eyalrose
תאריך:
26/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צלצלו (למחרת) להגיד שאין להם את המוצר במלאי. לא התנצלו ולא ניסן לעזור מעבר להכרחי. התנהגות הנציגה היתה אפטית ולא אכפתית. בזבוז זמן להזמין מהם (לפחות במקרה שלי) שכן האתר שלהם לא מעודכן לגבי מלאים כנראה.
מוצר:
כבל אופטי MS281
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
02/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דיברוית ב29.12.11 לפני הגעתי לחנות יצרתי קשר טלפוני ושאלתי אם יש את הדיבורית במלאי והאם היא חדשה נאמר לי שכן ולכן נסעתי מירושלים לנתניה לקנות את הדיבורית כשהגעתי לחנות התברר לי שמדובר בדיבורית מחודשת הסתכלתי על חלקי הדיבורית ונראו לי תקינים ולכן החלטתי להתקין אותה לאחר שהמתקין התקין את הכל נשאר רק להציב את השלט שאלתי אותו איפה הטפס שמאפשר לחבר את השלט להגה ונאמר לי שאין בקופסא לאחר ויכוחים ומכוון שהוא חתך חותים ברכב נאלצתי להתפשר נאמר לי ע"י מנהל החנות שהוא יסיג לי את ההתופסן וישלח אלי מאז לא שמעתי ממנו כמו כן בדיעבד לאחר בירור מעמיק מסתבר שגם למסך יש מתקן שגם הוא לא היה באריזה
בנוסף למחרת בבוקר ראיתי שהמסך מלא שריטות בקיצור אני מצטער שלא הקשבתי לכל התלונות על החנות הם מכרו לי מוצר משומש במחיר גבוהה
תגובת החנות:
הלקוח נכנס לאתר ובאתר מופיע במפורש ומודגש שהמוצר הוא מחודש ולא חדש באריזה המקורית
כאשר הלקוח הגיע לחנות הבהר לו שהדיבורית מחודשת ולא חדשה עוד לפני ההתקנה
הלקוח בדק את הדיבורית וראה שהצג חדש לגמרי ועוד נאמר לו שאין את התפס להגה
השלט ניתפס עי הדבקה באזור ההגה
הלקוח קיבל שרות 10 התקנה מקצועית ויצא מרוצה לאחר כל הבדיקות האפשריות על ידו
אם הלקוח לא היה מרוצה הוא לא היה עוזב אותנו ולא מדובר בלקוח שקיבל אריזה במשלוח
מדובר בלקוח שהיה בחנות ראה את המוצר לפני ההתקנה
הלקוח החליט לתאר מקרים כוזבים ואין לנו מושג מדוע לקוח שיוצא מהחנות לאחר התקנה
מחליט להשתמש בסילופים .לגבי הדיבוריות של parrot אנחנו מדגישים במפורש שהם מחודשות ולא חדשות
למרות כל זאת הדיבוריות תקינות עובדות ויש אחריות לשנה שלמה .
מוצר:
דיבורית בלוטוס Parrot MKI9200
תמונת משתמש
שם:
Yosi
תאריך:
02/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה טלפונית של חיישני רוורס יצרן: GUARD

קבלתי חיישנים סיניים של חברת Revolution (תוך 3 כמה ימים)

לא מוזכרת המילה GUARD בשום מקום!

התקשרתי וקבלתי את המזכירה שצועקת לך בטלפון זה Guard והתמונה להמחשה בלבד לקחה ממני את מס' הטלפון שלי שיחזרו אליי


תגובת החנות:
בחנותנו מגוון רחב של חיישני רוורס, כשלעיתים אנו משנים את הספקים המשווקים אותם במטרה לתת ללקוח את חיישני הרוורס המתקדמים והטובים ביותר .
בתאריך 29/11/11 רכש הלקוח את החיישנים ואומנם סופקו לו חיישני רוורס לא של חברת "גארד" אבל באיכות טובה יותר מהחיישנים שהוא הזמין. לאחר שהלקוח חזר אלינו הוסבר לו שהחיישנים באיכות טובה יותר ממה שהזמין ואפילו נאמר לו שאם הוא רוצה הוא יכול להחזיר אותם אלינו ואנו או נבטל את העיסקה או שיוכל להחליף אותם עליי לציין שבעבר ובהווה נרכשו דרכינו מאות רבות של ערכות של חיישני רוורס מהדגם שהלקוח רכש ועד היום לא קיבלנו תלונות להפך הלקוחות שבו אלינו שנתקין אותם בצורה מקצועית אצלינו והיו רבים מהם שבאו פעמים נוספות להרכיב אותם ברכביהם הנוספים וכן להרכיב אותם לבני משפחותיהם וחברים אנו עומדים מאחורי כל עיסקה בכדי שהלקוח יצא מהעסקה כשהוא קיבל את מלא התמורה שרכש מאיתנו ויצא מבסוט כמו כן לאחר שהוסבר ללקוח את התנאים הוא לא חזר אלינו מה ברצונו לעשות ורץ לתת חוות דעת מבלי שהחזיר לנו תשובה ועל כך אנו מצטערים לשמוע.

מוצר:
חיישני רוורס 11378
תמונת משתמש
שם:
בתשבע
תאריך:
02/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי מוצר זול באינטרנט, והייתי מוכנה לשלם אף יותר, אך מדובר בתחום שאינני מבינה בו.
הוספתי בהזמנה שאשמח אם יצרו איתי קשר ליעוץ, ולמרות שאמרתי שאני מוכנה לשלם אף יותר הם השאירו אותי במוצר הזול התואם את צרכי.
המוצר הגיע בחצי מהזמן אותו פרסמו,
ולא צריך לאמר יותר מזה...
מוצר:
מדונה SH-125
תמונת משתמש
שם:
נדב
תאריך:
05/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רמקול מצוין ואכותי השירות והטיפול המסור של הניצוץ היה מעולה המוצר היגיע פחות מ24 שעות ממליץ בחום לקנות רק בניצוץ
מוצר:
רמקולים R-1652
תמונת משתמש
שם:
גלעד
תאריך:
30/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם !!!
הזמנתי כיסוי לבריכה
וקבלתי כיסוי לא מקורי אך קבלתי את הקרטון המקורי !

שהזמנתי שאלתי ממה מורכב הבד ?
שאלתי האם יש גומיות בצד ?

טענו שהבד איכותי , ויש גומיות !

קבלתי פרזנת
ועם חוטים בצדדים!

הכי לא כייף לפתוח מוצר עם אריזה מקורית !
ולקבל מוצר לא תואם

ולשם ביוקר
עלה לי 275 שקלים

שנראה לי המוצר שקבלתי לא עולה יותר מ 40 שקל .
אך הם הבטיחו לי מוצר מקורי
התקשרתי לחברה
אמרו לי תחפש ! להתראות ונתקו את השיחה !

לא לקנות מהם - בושה
תגובת החנות:
לגבי הזמנה שהתקבלה אצלנו במערכת עם החשבונית הנ"ל יש מקט יצרן לכל המעוניין
מספר המקט הוא 12025 של חב BESTWAY כל אחד יכול לבדוק באינטרנט אם המוצר מקורי או מזוייף
את המוצר אנחנו מקבלים מהיבואן כאשר הוא ארוז באריזה מקורית ואין לנו שום סיבה להחליף אותו
במוצר חלופי או מזוייף
כאשר הלקוח פנה אלינו בטענה מעליבה כזו שאנחנו שלחנו לו מוצר מזוייף לא רצינו להתווכח עם הלקוח
לכן הצענו לו לשלוח לנו את המוצר והוא יקבל את התשלום שלו כולל המשלוח
מסתבר שהמוצר לא מזוייף והלקוח בחר לא לשלוח לנו אותו בחזרה אלה רק לתת חוות דעת
לא מוסרית ולא מכובדת
אני חוזר ואומר אין לנו שום סיבה לשלוח מוצר אשר נירכש מהיבואן הרישמי של BESTWAY
שממנו אנו רוכשים את כל המוצרים של החב הזו ולהחליפו במוצר מזויף
לגבי התענה שהחנות התנערה מהלקוח זה אימרה לא נכונה ועד אכשיו הלקוח מוזמן להחזיר
את המוצר ולקבל את כספו בחזרה אצלנו אין דבר כזה,
כספי הלקוחות מובטחים והלקוח יכול להתחרט על העסקה ולקבל את כספו

מוצר:
כיסוי בריכה חדש
תמונת משתמש
שם:
דני
תאריך:
24/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפונית את המשאבה - ההזמנה.וקבלת המוצר עברה ללא בעיות מיוחדות עד שפתחתי את ההאריזה להפתעתי גיליתי שיש בתוך האריזה משאבה 300 Gal ולא 600 Gal כמו שהזמנתי-:).
ע"מ להיות בטוח בדקתי שוב ב- Zap באינטרנט,כל שלושת האתרים שבדקתיבהם צינו שקיבלתי משאבת 300 Gal !!!! כמון כן על האריזה של המוצר ישנה תמונה שונה מהמוצר שקיבלתי!! יותר מזה השוותי את המשאבה המקולקלת שלי שהינה 600 Gal למוצר שקיבלתי והמשאבה שונה משמעותית - גודל פילטר + חלל המשאבה שונה!! למרות שחיצונית הם ניראים אותו הדברת סיימו לב לזה פעם הבאה!!!
לשאלתי כיצד קרה שקיבלתי מוצר שלא הזמנתי התעקשה החנות שכן קיבלתי את המוצר הנכון אך הם לא יכלו להסביר למה :
1) המוצר שבתוך האריזה המקורית של המוצר שונה מהתמונה על האריזה עצמה.
2) ע"פ האתרים שבהם בדקתי פילטר קטן משמש למשאבת 300 Gal וזה בדיוק הפילטר שנמצא בתוך המשאבה שקיבלתי !!!ולא!!! פילטר גדול (כ-20 ס"מ) פילטר מסוג "A " שאמור להיות בתוך משאבה 600 Gal.
את המשאבה שקיבלתי שלחתי בחזרה ןעליה קיבלתי זיכוי של 300 ש"ח לא כולל 30 ש"ח משלוח(הם טוענים שמכוון שאני החלטתי להחזיר את המשאבה אני לא זכאי לדמי משלוח בחזרה - הם לא מודים שהם טעו!!) + 45 ש"ח משלוח שאני שלחתי את המשאבה, יצא שהפסדתי 75 ש"ח כי סמכתי על החנות!!!
למדתי מ"חווית " הקניה בניצוץ שלא לסמוך עליהם!!! לקרוא ביקורות לפני הקנייה, הכי טוב וזה מה שעשיתי בסופו של דבר קניתי את המוצר בחנות בבית שמש אחרי שבדקתי את המוצר לפני הקנייה החנות, יום נעים.
תגובת החנות:
בתור חנות שמכבדת את עצמה ואת כל לקוחותיה, אי אפשר שלא להתעלם מהאכזבה של תגובה זועפת לאחר השירות המלא והסבלני שלקוח העונה לשם דני קיבל מאיתנו.

לקוח זה , ביצע הזמנה טלפונית של המוצר : משאבה לפילטר לבריכה CAMPTOWN 600GAL

ולאחר מכן פנה אלינו כי המוצר שקיבל אינו המוצר שהזמין וכשנשאל מדוע חושב כך הסביר כי גודל הפילטר שונה מהמשאבה שיש לו בבית, הלקוח התיימר להכיר את המוצר הזה יותר טוב מכל סוכן שמכבד את עצמו ואת החברה שהוא מייצג ויותר טוב מכל חברה / חנות בעלת ניסיון רב במכירת מוצר זה ומגוון מוצרים ואביזרים לבריכות והחליט שהמוצר אינו מספק את דרישותיו ושזה לא מה שהזמין.

חשוב לציין מס' דברים:

- המוצר מגיע בחבילה ארוזה ישירות מהחברה וכך הלקוח מקבל אותה.

-ההשוואה שהלקוח ביצע היא השוואה מיותרת לחלוטין משום שהמשאבה שיש בבית הלקוח היא משאבה שונה ממה שהלקוח הזמין , דגם אחר , חברה אחרת ולכן אין מקום להשוואה בין 2 המשאבות והיא לא רלוונטית להזמנה הספציפית שביצע ובנוסף , הלקוח ניסה לבצע אינספור השוואות אך כל ההשוואות בוצעו בדגמים שונים לחלוטין מהדגם שאנו מוכרים – ואת זה הלקוח לא הבין לאחר שנציגנו ניסו להסביר לו מספר רב של פעמים.

-החנות מוכרת מדי יום את כל סוגי המשאבות מ – 300 GAL ועד 800GAL ואף לקוח לעולם לא חזר אלינו בטענה או בכלל , מלבד הלקוח הנכבד דני שטוען כי המוצר שיקרי.

מספר נציגי שירות שוחחו עם הלקוח זמן לא מבוטל בניסיון להסביר לו את מהות העניין אך עדיין הלקוח התיימר להכיר את המוצר יותר טוב מכל אדם אחר ומסר שמעוניין להחזיר את המוצר – נענינו בחיוב לבקשתו ללא כל בעיה ושיקבל זיכוי מלא אף על פי שיש עמלת ביטול בסך 5% משווי העסקה .

לכל חנות יש תקנון וכל לקוח שמבצע רכישה שהוא לא פיזית בחנות קורא את התקנון ובתקנון מופיע לגבי עמלת ביטול העיסקה: סעיף 4 בביטול הצעות, דמי משלוח עליהם הלקוח מחוייב ויזוכה על העלות של המוצר בלבד: סעיף 5 בביטול הצעות.

לסיכום: על הלקוח ללמוד מחוויית הקנייה שאם הוא אינו מודע שיש דבר כזה שניקרא עמלת ביטול עסקה או לחילופין –תקנון , עדיף שלהבא יקרא את התקנון וזה יחסוך את גורם ההפתעה כשהוא מעוניין לבטל עסקה שביצע .

מוצר:
משאבת פילטר לבריכת 600GAL 600gal
תמונת משתמש
שם:
א
תאריך:
21/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו את המוצר הנ"ל ולאחר מס' ימים קיבלתי שיחת טלפון מהחנות, בה הם הציעו לי להחליף לדגם חדש יותר, S505, באותו מחיר. בחנתי את הדגם החדש באתרי ביקורות באינטרנט - והסכמתי לשדרוג. בעת קבלת המוצר הופתעתי מאוד לגלות שלא מדובר במוצר חדש, אלא במוצר "מחודש", שמסתבר שזוהי סמנטיקה למוצר "משופץ". מיותר לציין שבנקודה הזאת הרגשתי מרומה, ולא הבנתי איך ייתכן שקיבלתי מוצר שאינו חדש, משל נקנה בשוק הכרמל. למחרת התקשרתי לחנות כדי לברר מה הסיפור, ומיד הועברתי לבחורה החביבה שהציעה לי את ה"שדרוג". לאחר ששטחתי בפניה את טענותי, היא נשמעה לא מופתעת, כאילו ידעה מראש על מה נדבר, ואולי אף ציפתה לשיחה. היא הציעה מספר חלופות כדי לפתור את הבעיה, אך טענה שבכל מה שנוגע לזיכוי ההחלטה לא בידיה, ודרוש אישור של הבעלים. לאחר התייעצות פנימית שלנו, החלטנו שאנחנו מתעקשים על החזרת המוצר וביטול העסקה בשל עוגמת הנפש שנגרמה, ואכן יידענו את הנציגה שאנו מתעקשים על ביטול העסקה, ושלחנו חזרה את המוצר. בקשתנו נענתה והעסקה בוטלה.
לטענת הנציגה בשיחת השדרוג נאמר לי שהדגם החדש הינו מוצר מחודש. גם אם נאמר וגם אם לא, ניסוח מהסוג הזה הוא מעורפל במקרה הטוב, ולא מובן במקרה הרע, וללא ספק לא היה מובן לי במהלך השיחה. חבל שהחנות, שנראתה מכובדת ומקצועית, משתמשת בשיטת מצליח על לקוחות תמימים.

המסקנה היא לשים לב לאותיות הקטנות ולברר למה החנות כ"כ רוצה שתשדרג.
תגובת החנות:
בתגובה לחוות דעת מצד הלקוחות יש לציין שלאורך כל השירות שניתן הוסבר ללקוחה באיזה מוצר מדובר ואף ניתן לה המק"ט המדוייק שמופיע באתר ובמפרט מודגש שמדובר במוצר מחודש.
אין לחברת "הניצוץ" שום אינטרס לרמות את לקוחותינו , לגבות מהם שקל מיותר או להציע להם שדרוגים או - "שידרוגים" שאינם נכונים מכיוון והחברה מתקיימת מלקוחות אלה.
כשנציגת השירות יצרה קשר עם הלקוחה הוסבר ללקוחה כי הגיע לחנות דגם של מכשיר ניווט חדש אך המינוס היחידי במוצר הוא שמדובר במוצר מחודש ויותר יקר ומשום שהלקוחה הזמינה מוצר בשווי זול יותר הצענו לה הורדה במחיר על מנת שלא תחשוב שאנו מעוניינים לגבות ממנה כסף מיותר מדגם שלא הזמינה. הלקוחה הסבירה שאינה מבינה כלל בכל הקשור במכשירים מסוג זה ושעלינו לפחות לחבר שלה, בהמשך למה שמסרה נמסר לה מספר הפריט באתר והוסבר לה שיסתכלו ויתעניינו מחדש ושיחזרו אלינו עם תשובה. לאחר מספר ימים הלקוחה חזרה אלינו ואישרה את חלופת המוצר בדגם **שראתה באתר במו עיניה** והעסקה יצאה לפועל והגיע אליה מוקדם מן המצופה..
לאחר מכן הלקוחה יצרה קשר עם השירות לקוחות שם התרעמה בשיחת הטלפון שהיא רומתה וכי לא ידעה שמדובר במוצר מחודש ושהיא מעוניינת המוצר חדש בלבד, מה שנוגד לגמרי את מה שסוכם והוסבר בשיחה לפני כן כאילו לא הייתה כלל..! לא ביכולתנו להקליט שיחות בקו הטלפון ולכן לא התעמתנו עם הלקוחה כלל כי לדברים כאלה אין סוף ובסופו של דבר מטרתנו העיקרית היא שלקוחותינו יסופקו בין אם רכשו ובין אם לא. הלקוחה החזירה את המוצר ומייד זוכתה ללא כל בעיה.
המסקנה היא שבהזמנות דרך האינטרנט יש לברר את כל הפרטים הנדרשים ולשאול את כל השאלות הנדרשות וברגע שלקוח תמים אינו מבין מהוא ההבדל בין מוצר חדש או מחודש שלא יופתע לאחר מכן שעל המוצר מוצמד מדבקה של מוצר מחודש
מוצר:
GPS S501
תמונת משתמש
שם:
yossi
תאריך:
26/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שיחה טלפונית לגביי הדגם הנדרש ביצעתי הזמנה (היו עוד כמה שיחות מצידם ע"מ לוודא בדיוק את מה שאני צריך).
זמן משלוח שנאמר לי הוא שבוע, הגיע כבר אחרי שלושה ימים עם שליח עד הבית.
שירות ויחס מעל למצופה!
ממליץ בחום
מוצר:
מתאם AUX לרכב
תמונת משתמש
שם:
alex
תאריך:
31/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי חיישנים באתר של ניצוץ. נסעתי לנתניה להתקנה .
שילמתי בדיוק מה שהם ביקשו 447שח.
למחרת ביום שישי חיישנים הפסיקו לעבוד.נסעתי בפעם שנייה לנתניה אחרי תיקון של 2דקות רוני הבטיח שעכשיו הכול בסדר.
ביום ראשון חיישנים הפסיקו לעבוד נסעתי בפעם שלישית .ו עוד פעם עובד של ניצוץ תיקן אותו תוך 10דקות.
ביום רבעי מכשיר הפסיק לעבוד.נסעתי לנתניה בפעם הרבעית .ו עכשיו תקבלו עלם . בלי לשאול אותי הם החליפו לדגם הזול יותר ב110שח.
הם החליפו לדגם הכי פשוט שהיה בחנות. אני ביקשתי לקבל זיכוי לפחות על הפרש מחיר.אני לא דיברתי על 4נסיעות שעלו לי עוד 100שח.
אני מחדרה. לבקשה שלי רוני השיב שהוא לא מחזיר לי כלום כי הוא השקיעה בזמן ההתקנות. אני עדיין בשוק.לא פגשתי עוד עסק אם שרות גרוע כזה.4 פעמים נסעתי לעסק
הזה בזבזתי בין 6-8שעות עבודה.גזלו ממני 110שח יותר ממחיר מחירון של ניצוץ.
.אני שוקל עכשיו לתבוע ניצוץ על נזקים שנגרמו לי.
תגובת החנות:
הלקוח הגיע אלנו עם תקלה, כאשר נמצאה התקלה בחיישנים הוחלף ללקוח לסט חיישנים יותר טוב ויותר אמין באחריות ללא שום תוספת תשלום עבור עבודות נוספות
שאלנו את הלקוח אם הוא מעוניין באותה מערכת שהייתה מותקנת והלקוח סרב שנתקין את אותה
המערכת החיישנים הישנה למרות שרצינו להחליף לו במוצר חדש מהמדף

מוצר:
חיישני רברס PSPSE8WL
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
28/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך :20.7.09 רכשתי את הרדיו דיסק באמצעות האינטרנט במחיר של 484 ש"ח ולקחתי את המוצר באיסוף עצמי. ביום ההתקנה!!!- עבד הרדיו דיסק בדיוק 10 דקות!!ונדם... לאחר מספר ימים כשהתאפשר לי הגעתי לחנות וביקשתי להחליף את המוצר המקולקל שקיבלתי- באחד תקין.בעל החנות בשם רוני-סרב בכל תוקף והחליט לשלוח את המכשיר לתיקון. לאחר מספר ימים כשחזר המכשיר מתיקון-הותקן הרדיו-דיסק ברכב..ואף הפעם עבד בדיוק 10 דק' - עד שהגעתי הביתה.
למחרת היום הגעתי שוב לחנות וביקשתי מבעל החנות להחליף את המוצר מאחר וברור שמדובר במוצר "דפוק" כשגם לאחר שחזר מתיקון בחברה הוא לא עבד!
בעל החנות רוני ביקש ממני למסור לידיו את הרדיו דיסק המקולקל ,להוסיף 150 ש"ח ונתן ואף הרכיב לי רדיו-דיסק חדש ברכב.
אני לתומי סברתי שאני מקבל מכשיר יותר טוב..ויותר יקר ולכן אני מוסיף כסף..אולם כשהגעתי הביתה ראיתי באתר של החנות שבעל החנות מוכר את הרדיו דיסק האחרון שקיבלתי ב 40 שקל פחות!!! מהמכשיר הראשון שקניתי מה שאומר ששילמתי סכום של 634 ש"ח על מכשיר ששווה באתר של חנות "הניצוץ" - 440 ש"ח.
כשהגעתי לחנות כדי לברר מדוע נהג כך בעל החנות וניצל את אמוני בו כדי להונות אותי..ענה שהכסף שהוא לקח..זה בשביל העבודה שהוא עשה..פירוק והרכבה ( חמש דקות עבודה בדיוק..).בעל החנות רוני הבין שטעה והציע לי לקחת בחזרה את 150 השקלים ולשלוח שוב את הרדיו דיסק המקולקל לתיקון נוסף. אני שכבר התעייפתי מכל ה"לך ושוב"..פשוט יצאתי מהחנות עם המכשיר החדש..ששווה 200 ש"ח פחות ממה ששילמתי.
אני מאוכזב מאוד מהיחס בחנות. אני מצפה שאם מוצר חדש שנרכש לא עובד יש להחליפו בחדש ובמידה ולא מחליפים אותו באחר חדש..לפחות שיחזור מתיקון בחברה כשהוא תקין .ובמידה וכל זה לא קורה אני מצפה לפחות..שלא ייווצר מצב בו בעל החנות פשוט "עושה קומבינה" של 200 ש"ח על חשבון לקוח שהאמין לו.
זו הפעם הראשונה שלי שאני מצטער על זה שרכשתי באינטרנט ובחנות זו בפרט. מציע למי שקורא לשקול את צעדיו .
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות עם הרדיו התקול וקיבל מענה לבעייתו
הוצע לו לתקן את הרדיו בהתחלה
ובשנית להחליף למכשיר ברמה גבוהה יותר
ושאנו נספוג את זה והרדיו שלו שעבר תיקון ימכר כמשומש אצלנו
והוא לעומת זאת יקבל רדיו אחר יותר משוכלל בתוספת של סכום כסף
והוא לא שילם יותר ממה שהיה אמור לשלם ,
המחיר של הרדיו האחר שלקח דורש תוספת סכום כסף מסוים
ומכך הלקוח מסיק את המסקנות שהגיע אליהם
רצינו לעזור וללכת לקראתו והוא רואה את זה כך
בצורה שהוא בוחר לראות את הדברים- הפוך

מוצר:
רדיו דיסק לרכב USB 45647
תמונת משתמש
שם:
sergei
תאריך:
19/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הגיעה בזמן בלי עיכובים, קיבלתי בדיוק את מה שרציתי, התרשמתי מאוד משירות הלקוחות של החנות לאורך כל הדרך וגם אחרי שכבר קיבלתי את המוצר שירות הלקוחות התעניינו אם הכול תקין.
מוצר:
radio disc dvd pyle pld70bt
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
16/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש הזמנתי דרך האתר מוטות רוחב לגגון אורך מובנה ברכב (סקודה). בתמונה באתר לא היה מובן איך יראה הגגון ונרשם כי התמונה להמחשה בלבד, בדקתי ליתר ביטחון טלפונית כי הגגון יתאים לרכב שברשותי וביצעתי את ההזמנה. הגגון הגיע בדואר שליחים בזמן אבל התאכזבתי לגלות שבהתאם למחיר הנמוך גם המוצר אינו איכותי והגגון לא יושב טוב על גג הרכב, נדרשות התאמות והההרכבה והפירוק שלו מסורבלים.
דיברתי עם בעל החנות והוא הבטיח שאוכל להגיע ולהתאים גגון אחר או לחילופין לקבל זיכוי, ואכן הגעתי לחנות ובמקום נמצא גגון איכותי יותר ועדיין במחיר סביר לעומת ההגונים היקרים של TAULE ! השירות היה מצוין ומהיר, וקיבלתי את המוצר שחיפשתי במחיר טוב.
מוצר:
מוטות קישור רוחביים לגגון קיים
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
28/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מאוורר לאוטו, מוצר די נדיר בימינו... היה להם אותו במלאי, הזמנתי דרך האתר, למחרת יצרו איתי קשר על מנת לקחת את פרטי כרטיס האשראי, והמאוורר הגיע תוך יום עבודה אחד. אין מילים.
מוצר:
מאוורר לאוטו
תמונת משתמש
שם:
סיון ד
תאריך:
03/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיבורית לרכב דרך האתר.
יום לאחר מכן נאמר לי כי ההזמנה יצאה אתמול (ביום ההזמנה).
לאחר כשבוע התברר, כי בדואר ישראל היה בלגאן עם החבילה. בירתי זאת עם החנות ולאחר שנודע להם על העניין, הדיבורית הגיעה אלי עוד באותו היום בשליחות עם בעל החנות.לשירות כזה לא ציפיתי.
דואר ישראל-מה יהיה איתכם?
מוצר:
דיבורית לרכב t305
תמונת משתמש
שם:
דן ואלכסנדרה
תאריך:
13/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי את המוצר באתר הניצוץ והתקשרתי לחנות ע"מ לברר אם הוא קיים במלאי והאם אני יכול להגיע לחנות, ענתה לי מזכירה שאמרה שהוא נמצא ואין בעיה, שאלתי אותה במפורש אם המחיר הוא זהה למחיר שכתוב באתר כי לפעמים יש מקומות שהמחיר באתר נמוך יותר מבחנות והיא אמרה שהמחיר זהה.
הגעתי לחנות וראיתי את המוצר אך פתאום מתברר שצריך להוסיף למחיר עוד סכום של 500 שקלים כי במוצר הזה כלול בלוטוט', בעל החנות הסביר לי שזה גם כתוב באתר ואפילו העלה את האתר אצלו בחנות על המחשב
רק הביעה היא שאת תוספת המחיר הם לא הכלילו במחיר המוצר אלה כ"אופציה" בשדה האופציות באתר, מיותר לציין ש"אופציית הבלוטוט' מופיעה בפונקציות המחשיר במפרט הטכני שלו...לפי דעתי מנסים לסלף קצת מעובדות המחירים והפונקציות של המכשיר, אני שם לא קונה!
תגובת החנות:
קודם כל אמרנו ללקוח במפורש
שיש לנו את המכשיר עם הבלוטוס
ושהאופציה הזו רשומה גם באתר 500 ש"ח תוספת
ונאמר ללקוח שאפשר להזמין לו את המכשיר בלי
הבלוטוס אך לא רצה
ומכך הוא מסיק את המסקנות שלו לגביי הקנייה
למרות שנאמר לו שיש את המכשיר עם הבלוטוס וגם מצויין באתר במפורש
את תוספת ה-500 ש"ח לבלוטוס
מוצר:
רדיו דיסק DVD DTV2066
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
15/04/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי רדיו דיסק MP3 שיש לו גם בלוטוט' וגם שלט רחוק במחיר זול.
מצאתי את חנות "הניצוץ" ושם קיבלו אותי בסבר פנים יפות, הפקידות דאגו להסביר לי הכל על מהלך הקניה והרכישה נעשתה בפחות מדקה מרגע שרציתי לשלם.
היחס היה מאוד אדיב!
התקנתי את הרדיו דיסק, עכשיו הוא עובד ואני ממש שמח שמצאתי מקום שהוא גם זול מכל מקום אחר והמוצרים שבו עובדים כמו שצריך!
מוצר:
רדיו דיסק MP3 בלוטוט' 45659
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
26/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשבת הזמנתי - ביום שלישי בערב זה כבר היה אצלי, וזאת כאשר אני גר ביישוב מרוקח ומבודד. מחיר מעולה ושירות מהיר ומצוין. אני עוד אחזור לחנות הזו.
מוצר:
רמקולים לרכב 4 אינץ' 103
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
21/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני 10 ימים הזמנתי את המוצר תחת הכותרת "כבל גרירה עם שקלים קפיציים" (זו גם התמונה המופיעה באתר)
בפועל קיבלתי כבל עם שקלים אחרים בשונה ממה שמופיע בתמונה באתר (גם על הקבלה שנשלחה עם המוצר השונה כתוב שקלים קפיצים)
התקשרתי לחנות ומלבד היחס הלא מקצועי שקיבלתי נאמר לי שהדגם לא קיים יותר וזה מה שיש ושאם אני רוצה להחליף אז שאני אביא להם את המוצר.
להבנתי, אם אני משלם על מוצר
מסויים והוא לא קיים אני מצפה שהחנות תתקשר להגיד לי ולא תשלח לי משהו שלא הזמנתי,בנוסף במידה ואכן הייתה טעות(קורה) ,לא נראה לי שהלקוח הוא זה שצריך לבזבז מכספו וזמנו ע"מ להעביר את המוצר לחנות(במיוחד במוצרים שנרכשים דרך הרשת)
גם במענה הטלפוני שקיבלתי הפגינה המוקדנית יחס מזלזל ושאלה אותי מדוע אני מתווכח
חווית קניה מאוד לא ממולצת
תגובת החנות:
אנו שלחנו לו כבל גרירה של הדגם החדש והמשופר וברגע שהוא פנה אלינו שהוא לא מעוניין ,הסברנו לו שקיבל מוצר משודרג ואיכותי יותר,וכמו כן ,היחס היה סבלני מאוד ולא מזלזל כפי שהלקוח ציין,ובכל זאת הצענו לו החזר כספי מלא כולל סכום המשלוח , ואילו הלקוח רצה שאנו נגיע במיוחד עד אליו הביתה בשביל לקחת את המוצר חזרה ,ולא הסכים לשלוח את המוצר בדואר למרות שהוצע לו החזר כספי גם על זה,ובגלל זה הוא החליט שהשרות לא טוב.

מוצר:
כבל גרירה לרכב 5 טון 5 מטר
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply