דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אביזרי אמבט בשיווק ישיר (חולון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
ebath
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בeBath ?
2.00
ציון ממוצע
4
חוות דעת בשנה האחרונה
174
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
0
0
2
שנה אחרונה
1
0
3
כל הזמן
129
0
45
נמצאו 174 חוות דעת גולשים על eBath
תמונת משתמש
שם:
Jessica Abutbul
תאריך:
09/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרכם ארון אמבטיה מהמם
מקלחון ואביזרים שונים
שירות נדיב ומקצעוי
במחירים שהחנויות המקומיות לא יכלו לעמוד בהם(אפילו שמחיר כאן זה הובלה)
כל כך מרוצה!!
עונים בסבלנות על כל שאלה ומספקים מאוד מהר
מוצר:
ארון אמבט ארוארד-מקלחון גולן
תמונת משתמש
שם:
Lital
תאריך:
08/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה. קבלתי היום את הזמנה. דואר ישראל הובילה לי דבר שבור. אני לא יודעת את מי לשים, כ"כ הרבה זמן חיכיתי לקבל ההזמנה וחא מרוצה בכלל. שברתי עם שרות לקוחות ומחכה לתשובתם אולי יסדרו לי מברשת חדשה...
תגובת החנות:
שלום ליטל ,
ביצעת את הזמנתך דרך אתרנו ובחרת במשלוח דרך הדואר . כפי הידוע לך יש עיכובים בדואר ישראל ועל כך העיכוב שאנחנו לא שולטים בו. יכולת לבחור במשלוח מהיר שהיה מגיע עד לביתך בתוספת של 13 ש"ח בלבד תוך יומיים.
לטענתך המוצר הגיע שבור - מיד עם שיחתך לשירות הלקוחות שלנו בנושא זוכית על כול העסקה כולל דמי משלוח ללא עמלת ביטול והזיכוי בוצע מיידי- ואף מבלי לטרטר אותך בחזרת/הוכחה לכך שהמוצר הגיע שבור.

לא מצליחה להבין על מה תלונתך - קיבלת שירות מעולה , כספך הוחזר ללא בעיות .
צר לי שכך בחרת לדרג אותנו כול שכן השירות היה נפלא ודוגמא לשירות טוב .
שיהיה בהצלחה .
מוצר:
מברשת אסלה פנארמה
תמונת משתמש
שם:
Dima
תאריך:
14/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות בחנות!!!
קניתי שלושה מושבי אסלה ובאתר רשום במפורש שהמושב מתאים לכלב סוגי האסלה, כאשר הרכבתי את המושב הוא לא התאים לי לאסלה אם הברגתי את הצירים עד הסוף כמו שצריך אז המושב היה באוויר ולהפך ולא ניתן לכוון את הצירים.
התקשרתי לחנות הם אספו את המושבים חייבו אותי על המשלוח ועוד חמש אחוז.
התקשרתי אליהם ונסיתי להסביר שהמושב לא מתאים
זה לא עיניין אותם ורק התוכחו איתי שזה כן מתאים.
הפסדתי 50 שח בכל הסיפור אם היה מחיר יותר משמעותי היתי תובע אותם ויצאתי בטעם רע של רמעות.
תגובת החנות:
שלום דימה ,
קצת תמוהה קריאתך ללקוחות שלא לקנות מחברתנו מאחר ופעמיים שלחו לך מושב אסלה ע"ח החברה כאשר בסופו של דבר החלטת שאתה לא מעוניין במושבי האסלה ורוצה להחזיר אותם.
התייחסו לפניותיך בכבוד, שלחו לך , אספו ממך , זיכוי אותך - ועדיין בחרת להגיב בצורה קיצונית שכזו.
הוסבר מספר פעמים כי לא יכול להיות שהמושב לא מתאים לך מאחר ויש שם צירים מתכווננים(יכול מאוד להיות שאתה לא יודע להרכיב).
בכל מקרה קיבלת אישור לזיכוי המושבים אספנו את שלושת מושבי האסלה, אחד מהם היה אף פתוח. זוכית עליהם בהחזר כספי פחות 5 אחוז דמי ביטול- מדיניות בכל חברה בארץ.
וכדאי שתדייק "בהפסד" שלך שעלותו 50 שח שכן גם זה נתון לא נכון .
***דווקא במקרה הנ"ל אני רואה שירות טוב , טיפול בבעיה , התייחסות בכבוד, מענה מהיר, רגישות ושהחברה אכן פועלת בדרכים שסוטות ממדיניות החברה ע"מ לרצות לקוח*****
בכול מקרה אם אתה שלם עם הדרוג אז בסדר . שתהיי שנה טובה ומתוקה.

מוצר:
מושב אסלה לבן מעץ
תמונת משתמש
שם:
adi
תאריך:
12/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אהבתי את הרעיון בשילוב דולפינים למושב האסלה. לדעתי מכניס חינניות לשירותים.
השירות טוב מאוד! זמן ההגעה של המוצר- מאד קצר.
תודה רבה
מוצר:
מושב אסלה דולפינים
תמונת משתמש
שם:
יואל
תאריך:
11/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת זוועה קניתי ובאתר אמרו שיספקו תוך שבוע , התקשרתי ופתאום זה הפך ל 14 ימי עסקים
בנוסף ההתקנה שמשלמים עליה פתאום זה התקנה חלקית בלבד בקיצור רמאות אחת גדולה פשוט זוועה.
בנוסף עשו לי בעיות קשות לבטל את העיסקה לשמור מרחק.....
תגובת החנות:
שלום יואל ,
צר לנו שזו הדרך שבחרת לדרג אותנו ולהשתמש במילים קשות ובוטות בעניין העברת אינפורמציה ללקוח - שכן זהו שקר מוחלט (ניתן להכנס בכל רגע נתון ולראות את המידע עבור ארונות ).אתר איבס הוא האתר המושקע והגדול בארץ בתחומנו - האינפורמציה המועברת באתר היא עצומה ולא משאירה ספקות אצל הצרכן בכדי שיקבל בטחון להזמין .
באתרנו רשום 14 ימי עסקים עבור התקנת ארון . באתרנו רשום התקנת ארון ועלותו . אנחנו לא מתעסקים בכל נושא האינסטלציה (וגם זה רשום באתר-) מה שלזה אתה קורה התקנה חלקית.
אף חברה לא הייתה מזכה אותך על קניית ארון ועדיין בחרת לזלזל בכך ולדרג אותנו בצורה הזו- ובאשר לבעיות קשות - זה רחוק מהמציאות- לאחר יומיים ביצעו זיכוי.
מיותר לציין שחברת איבס ספגה הוצאה על הזמנת הארון = וכרגע יש לנו את הארון שלך בחנות.
מעבר לזה , שיהיה חג שמח .


מוצר:
ארון אמבטיה עם כיור רוחב 60
תמונת משתמש
שם:
sivan
תאריך:
11/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין את השירות המצוין שקיבלתי בחנות E BATH בחולון
המוצרים שקניתי מאוד איכותיים והיחס והשירות היו מעולים
תודה לכם
מוצר:
מוצרי אמבטיה
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
31/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע בהתאם למצופה, בזמן עם שליח, ההתקנה היתה קלה וזריזה,
כשבוע לאחר קבלת המוצר התקשרו לבדוק שהכל בסדר ושאני מרוצה.
מבחינתי זה שירות לקוחות איכותי וראוי, מקווה שימשיכו כך גם ברכישות של אחרים.
מוצר:
מדף זכוכית Promo
תמונת משתמש
שם:
Galia
תאריך:
30/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחברה את המוצר מוט פינוק יוקרתי דולפין 303 ב-490 ש"ח על סמך הניסיון הטוב שלי בעבר עם המוצרים האיכותיים של חברת eBath. המוצר הגיע לביתנו עם משלוח באיחור כתוצאה מבעיות לוגיסטיקה בחברה ורק אחרי מעורבות אישית של המנהלת. המוצר הגיע ללא הוראות הרכבה עצמית (היו ציורים לא ברורים על גבי האריזה) וללא גומיות איתום המשמשים נגד הנזילות (לאחר ההרכבה התגלו מלא נזילות). פנינו לחברה EBATH ושירות לקוחות של המוצר (5 שנות אחראיות). 3 פעמים נאלצנו על חשבון ימי העבודה לפגוש בביתנו טכנאי שלא ידע לטפל בתקלות, הבטיח דברים שלא קרו וגם החליף את החלפים המקוריים של המוצר (כבל סיליקון שלקח לעצמו) בחלופות פשוטות וזולות. שלא לדבר על הלכלוך שהשאיר אחריו כל פעם.
רק בזימון הרביעי הגיע לביתנו בעל מקצוע שפטר את הבעיות הנזילה ופסל את כל העבודה שבוצע על ידי הטכנאי הקודם.
החלפים המקוריים לא הוחזרו עד היום (למראת ההבטחות), גם גומיות איתום נלקחו מביתנו כי הטכנאי הגיע 3 פעמים בידיים ריקות.
הנושא לא טופל גם אחרי הפניות הרבות שלנו לחברה ולמנהלת.
המוצר עובד בינתיים בתקווה שלא נזדקק לשירות החברה שוב.
תגובת החנות:
גליה היקרה שלום
צר לנו לשמוע ולראות שכתבת לנו חוות דעת שלילית אחרי שהיו אצלך 4 פעמים בבית וקיבלת שירות שאין דברים כאלה על מוצר איכותי שלא ידעת להתקין.
אין עוד חברה בישראל שהיתה שולחת לך טכנאי לבית 4 פעמים עבור מוצר של 490 ש"ח, לידיעתך כל ביקור טכנאי זה מנימום 150 ש"ח ולא נגבה ממך שקל.
המוצר איכותי ונמכר אצלנו כבר שנים רבות ללא כל בעיה.
מוצר:
מוט פינוק דולפין 300
תמונת משתמש
שם:
נעמי
תאריך:
28/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב"ה
מבקשת להודות לכם על השירות הנפלא והמהיר.אני מזמינה מוצרים רבים דרך האינטרנט.
ועוד לא נתקלתי בשרות מצוין ואמין כמו זה שקבלתי מכם.
תודה רבה מכל הלב.
נעמי שטרובך
מוצר:
ידית לדלת פנים בקו נקי y1
תמונת משתמש
שם:
ליהי
תאריך:
28/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייבת לציין את השירות המעולה שקיבלנו אני ובן זוגי. מעבר למחיר ההוגן, הצוות מקצועי מאוד. שי ליווה אותנו לאורך כל המכירה, היה סבלני, הסביר כל פרט ועזר לנו לבחור את סוג המקלחון המתאים לנו. גם לאחר שביצענו את ההזמנה - שי היה זמין לכל שאלה ודאג שנהיה הכי מרוצים שאפשר. המקלחון הגיע במהירות והכל יצא מעולה! מעבר לכך, החנות מאוד מרשימה עם אולם תצוגה יפה, מחירים מצויינים ושירות ברמה גבוהה. בהחלט נמליץ ונחזור לקנות!
מוצר:
מקלחון חזית
תמונת משתמש
שם:
נעמה
תאריך:
25/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי וילון אמבטיה חיפושיות, רכישה קלה ופשוטה, המוצר באתר נראה בדיוק כמו במציאות, משלוח סופר מהיר ומוצר איכותי ומקסים ששדרג את האמבטיה
מוצר:
וילון אמבטיה חיפושיות מבד 16814
תמונת משתמש
שם:
Lony
תאריך:
23/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שעברתי דירה, עשיתי פעמיים קניות ממוצרי וואקום לאמבטיה ולמטבח מהאינטרנט. כל המוצרים מהממים עם וואקום חזק, מנירוסטה עיצובית וחזקה שלא קורה כלום ממיים. בעיני חברה מאוד רצינית, מסודרת ואמינה. גם אם תשאלו שאלות, מסבירים כל דבר. אם תעשו משלוח מהירה לעבודה מקבלים את המוצר תוך יום, יומיים. מחירים גם סבירים ואיכות המוצרים יותר גבוה מכל חנות אחר שראיתי. שווים כל שקל.
מוצר:
260051
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
09/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החברה לא לקחת אחרויות לפגמים. כחלק של שיפוצים, הזמנו ארונות שרותים מהחברה והקבלן אסף אותם. כשהם ארוזים. כשפתחנו את האריזה לקראת הרכבה, מצאנו פגמים שונים באחד מו הארונות כולל נסיון לצבוע על הפגמים. שלחנו לחברה תמונות של הפגמים והתקשרנו יום יום לשבוע ימים עד שהגענו למנהלת שטענה כמעט בצעקות ואגרסיביות שברגע שיש איסוף עצמי, אין שום אחריות על המוצר ולמרות ששלמנו בסביבות 4800 ש"ח, אין שום אחריות! הרי הוזהרתם.
תגובת החנות:
שלום יוסף ,
רכשת מחברת ebath ארון אמבטיה איכותי לפי הזמנתך.בחברתנו קונים מאות ארונות מדי חודש והמון לקוחות מרוצים.חברת איבס נותנת אחריות על הארונות אותם היא מספקת ובתנאי שההובלה וההתקנה נעשת ע"י מתקין מוסמך מטעמנו כך שאם יש בעיה בארון ניתן לזהות זאת בעת ההתקנה.האחריות מפורטת בתקנון החברה וגם על אריזת המוצר.
אתם בחרתם באיסוף עצמי. בעת האיסוף באחריות הלקוח לוודא תקינות הארון. אין לנו אפשרות לדעת באיזה דרך שינעתם את הארון ובטח ובטח היכן עמד הארון במשך שבוע עד להרכבתו בדירתך, דירה שעוברת שיפוץ כרגע. שבוע לאחר מכן יצרתם קשר ועידכנתם שבארון יש פגמים .שלחתם תמונות שבהם ניתן לראות בברור שמדובר במכה שהארון קיבל ולא פגם בייצור. התמונות ששלחת מאוד ברורות ומראות מכה בארון ובכל זאת התמונות נשלחו למומחה מטעם הנגרייה איתה אנו עובדים שידע להעיד גם כן על מכה בארון .
שוחחנו על כך גם איתך וגם עם אישתך ,שיחה שבה בחרתם שינכם לאיים וכלל לא להבין/לקבל את דברינו למרות הניסיון להסביר את ההיגיון.
בהחלט יש אפשרות לתקן את המכה בארון ע"פ מחירון הנגרייה באם תחליטו כך.
לשירותכם,
חברת ebath אביזרי אמבטיה .

מוצר:
ארון שרותים עומד
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
28/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שנה קנינו מספר (כעשרה) מתקני ואקום לתליה באמבטיות ושירותים, בשני סבבים - הראשון באינטרנט והשני בחנות. אני זוכר לטובה את חווית הקניה בחנות מכיוון שהיחס היה מאוד סבלני ואדיב למרות שהחנות הייתה בעיצומו של מעבר למקום חדש. כאשר התקנו את המראה המגדילה, ראינו שאנחנו לא אוהבים את ההגדלה (היתה גדולה מדי לטעמנו) וחזרנו לחנות. ליאור, שהיה גם זה שמכר לנו את המתקנים לקח את המוצר בחזרה והחליף אותו למראה אחרת, מגדילה פחות, ללא שום טענה על כך שבעצם פתחנו והתקנו את המראה.
לפני כשבועיים אחד המתקנים ניתק ממקומו (בצד אחד) מכיוון שגומיית הואקום "התעייפה". היום חזרתי לחנות עם המתלה ביד. ליאור שראה אותי עם המתלה שאל מיד אם יש בעיה והסברתי לו את המצב. הוא שאל אם אני מעוניין להחליף ועניתי שכן. ללא שום בדיקה מתי קניתי וללא שום דרישה לראות קבלה או כתב אחריות ליאור הלך למחסן והביא מתלה חדש. מכיון שאני גר בצפון, חשבתי לקנות חלקים (גומיות הואקום) למקרה שהבעיה תחזור באחד המתקנים. כששאלתי את ליאור אם יש לו חלקי חילוף הוא הלך והביא לי שני לחצני ואקום ללא תמורה.

בארץ אנחנו לא מורגלים יותר מדי בשירות ברמה כה גבוהה ואני מרגיש חובה לספר על החוויה (ועושה זאת בשמחה רבה).

ואגב - מאוד ממליץ על מתקני התליה בואקום. למרות התקלה באחד מהם הם משמשים אותנו ביעילות ופתרו לנו את הבעיה של קידוח בקרמיקה.
מוצר:
מתקני תליה לאמבטיה - ואקום
תמונת משתמש
שם:
אביבית
תאריך:
20/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אתמול דרך אתר EBath אסלת חרס מונובלוק רוקה לבנה ויפה, שמגיעה קומפלט עם מנגנון דו-כמותי, מיכל חרס ומושב אסלה תואם. אסלה זו מומלצת ביותר למי שתקציבו מוגבל אבל לא מוכן להתפשר על האיכות ועל העיצוב. EBath מציעה את המחיר האטרקטיבי ביותר בשוק לדגם הנ"ל של האסלה - 450 ש"ח בלבד!
מעבר למחירים האטרקטיביים של EBath, היתה לי "חוויית קנייה" מוצלחת במיוחד בזכות השירות האדיב והסבלני לרבות המאמץ המיוחד לספק לי את 2 האסלות תוך פחות מ-24 שעות מרגע ההזמנה באתר.
תודה רבה לבן ולליאור על הטיפול המסור, אין ספק שזוהי תחילה של ידידות מופלאה... אשמח לרכוש מכם שוב ושוב (-;
אביבית
מוצר:
אסלה מונובלוק רוקה
תמונת משתמש
שם:
חן
תאריך:
19/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרכם ארון אמבטיה מעוצב ע"פ מידות מיוחדות. הגיע ארון אחר במקום הארון המוזמן, במשך שבוע נותרנו ללא כיור כלל בגלל רשלנות נטו של החנות.
כשביקשתי פיצוי על עוגמת הנפש, הובטח שינתן פיצוי. בפועל, החנות התחמקה, אין שירות, אין עם מי לדבר.
בעיה נוספת, ידיות הארון הגיעו מחוברות בצורה שונה מהתמונה בפועל, ללא תשאול ופניה קודמת.
לצערי הרב, קיים גם פגם בדלתות הארון של כתם בצבע לבן, על ארון שכולו תכלת.
תגובת החנות:
חן ,שלום
הזמנת ארון לפי מידות מיוחדות אכן בהתקנה הראשונה חלה טעות בדגם מה שהצריך מהנגרייה לייצר ארון חדש וכך היה.
עדיין גם עם הטעות שנעשתה חברתנו עמדה ב- 14 ימי עסקים לאספקה. בכל שלב שוחחנו איתך התנצלנו על הטעות וזרזנו
ייצור מחדש. לגבי הפגם שראית כתם קטנטן על הארון ברגע שהתקשרת לעדכן יצרו איתך קשר מהנגרייה ותיאמו לראשון הקרוב טיפול בפגם. טעויות יכולות לקרות הגדולה היא הטיפול בהם. קיבלת שירות מצוין , מהיר וענייני. צר לי שכך בחרת לדרג אותנו ולזכות לפיצוי.
מקווים שתהני מהארון קנית ארון מיוחד, יפייפה, איכותי ובמחיר הנמוך היום בשוק .
חברת איבס שמה לדגלה את נושא השירות ואכן עמדה בזה גם במקרה שלך.
מוצר:
ארון אמבטיה משי
תמונת משתמש
שם:
HBJ
תאריך:
29/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה עצמה הייתה מצוינת, קיבלתי שירות טוב בקנייה. הבעיות התחילו עם תיאום ההובלה והתקנה. למרות פניות (לפחות חמש- הפסקתי לספור) למוקד ולמייל,בנוגע לתיאום ההובלה,. בכל פנייה קיבלתי שמיד חוזרים אלי ועד כה עדיין לא תיאמו איתי. כנראה אני אעבור לבית לאחר שיפוץ ללא ארון מקלחת. חבל.
לא נראה לי שאקנה שם שוב.
תגובת החנות:
צהריים טובים ,

שווחנו עם חמוטל . ככל הנראה חלה אי הבנה בהקשר לתאריך אספקה ועל כן העיכוב .

בכל שלב ההזמנה הייתה במעקב ובקרה של חברת איבס .

בטוחים כי הלקוחה תיהיה מרוצה בסוף תהליך.

חברת איבס שמה לדגלה את נושא השירות והאיכות לפני הכול , כפי שהייתה מרוצה מהליך הקנייה כך גם בהמשך .

בברכה ,
ליאור כספי ,
מנכ"ל חברת איבס
מוצר:
ארון מקלחת דגם ROCKY
תמונת משתמש
שם:
Ron
תאריך:
22/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות שני ארונות אמבטיה בשווי של 7500 משח.
האספקה הייתה מהירה והגיע תוך מספר ימים.
בהתקנה הראשונית המתקין חורר את המשטח לכיור וברז, לאחר שסיים והלך גילינו שהמיקומים אינם תואמים את המיקום האופטימלי. התקשרנו לשירות הלקוחות והם ללא ויכוחים מיותרים שלחו משטח חדש.
כמובן שאת כל האביזרים והברזים השלמנו בקנייה אצלם בשווי של למעלה מ 20,000 שח.

ממליץ בחום
מוצר:
ארון אמבטיה פרובנס
תמונת משתמש
שם:
עוזי
תאריך:
21/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאיבס מוצרי אמבטיה שונים. בהזמנה הראשונה היה חסר כיור. מאלצתי להתקשר שוב ושוב ולהמתין זמן ארוך עד שהוא הגיע. אחר כך הגיעו ארונות האמבטיה. במבט ראשון הם נראו יפים מאוד אך לאחר זמן קצר החלו להתגלות בעיות. במראות הופיעו כתמים מוזרים. הדלתות החלו להתנפח. הארון כולו החל להתעוות והמגירות נראו עקומות. לאחר פניות רבות הגיע אלי נגר מטעמם. הוא טען שהארונות הותקנו לא נכון ושאל מי התקין אותם. אמרתי לו שאלו חבריו מהנגריה. הוא הבטיח לתקן את הליקויים והלך. מאז חלפו חודשים ארוכים. עשרות טלפונים ומיילים נענים תמיד בנימוס אדיב ותמיד מובטחות לי הבטחות אבל דבר לא מתרחש. נגר עצמאי שהזמנתי טוען שהארונות תוכננו ללא אף מים וכי אינם ברי תיקון. מצב הארונות מתדרדר עוד ועוד. כתבתי דברים אלו בלב לא קל כיוון שאיני רוצה לפגוע בפרנסה של אף אחד אבל רמת הארונות שקיבלתי והזילזול המוחלט עליו איבס מחפים בנימוס ואדיבות הם בלתי נסבלים. אני בדרכי לתביעה. לראשונה בחיי.
תגובת החנות:
שלום עוזי כרמי ,

צר לנו לשמוע שאלו תחושותייך , ebath שמה לדגלה את נושא השירות והאיכות לפני הכל .

קנית מחברתנו ארונות אמבטיה בסטנדרט גבוה ואכן הארונות הותקנו ע"י מתקין מוסמך מטעמנו ע"פ התקנים המחמירים ביותר .
פנית אלינו בטענה כי הפרונט של הארון מתנפח מה שמעיד על נזקי מים.
על פי מדיניות החברה , אין אחריות על נזקי מים יחד עם זאת הוחלט מפנים משורת הדין להחליף לך את כול הפרונט ללא עלות .
בכול שלב חברת ebath דאגה לשמור איתך על קשר ולוודא כי פנייתך מטופלת - גם מול הנגרייה .
העיכוב נוצר בעקבות ביצוע הפרונט ושימוש בחומר מיוחד על מנת שהבעיה לא תתעורר שוב בשלבים מאוחרים יותר .
מבדיקה אחרונה שביצענו בשלישי האחרון הפרונט מוכן וכי תתואם לך התקנה כבר שבוע הבא .

אנו מבטיחים כי הנושא יטופל ויסגר לשביעות רצונך המלא ללא צורך בתביעות .
בשום שלב לא הייתה כוונה לזלזל ו/או להתעלם מפנייתך .

בברכה
מנכ"ל חברת ebath
ליאור כספי
מוצר:
ארון אמבטיה storm
תמונת משתמש
שם:
Elad
תאריך:
28/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות ב-Ebath היה מקצועי מהרגע הראשון, אוראל היה סבלני וקשוב לכל בקשותינו ונתן לנו ליווי מהרגע שנכנסנו לחנות ועד שכל הציוד סופק.
אפילו אחרי האספקה כשגיליתי שחלק מהדברים שרכשתי לא מתאימים לדירה ושעשיתי טעות החליפו לי למידה המתאימה וזיכו אותי על מוצרים שהחלטתי לא לקחת.
ממליץ בחום על המקום מוצרים באיכות גבוהה ושירות מצויין!
מוצר:
ארונות אמבטייה ארון אמבטיה
תמונת משתמש
שם:
eliezer
תאריך:
15/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו בחנות e-bath ארונות למקלחות ומקלחונים. יצא מהמם!!
אוראל נתן לנו שירות אמין, אדיב ומקצועי!
אנחנו מרוצים מאוד וממליצים בחום! אליעזר וחן
מוצר:
ארונות מקלחת מקלחונים A
תמונת משתמש
שם:
שירלי
תאריך:
26/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה עצמה מהאתר הייתה מאוד נוחה . גם בהתחלה המוכר התקשר לומר שאין לו פריט מסויים והציע פריט חלופי אחר אפילו במחיר זול יותר. הבעיה התחילה כאשר הפריטים נשלחו. לקח לי למעלה משבוע לתאם מול השליח. המוכר כל פעם שוחח עם השליח והבטיח שהחבילה מגיעה אך בפועל זה לא הגיע. הייתי צריכה להגיע לשלב שאני כבר צועקת ומתעצבנת כדי לקבל את החבילה שלי. נוסף לכך לא קיבלתי את הזיכוי היחסי על המוצר הזול יותר שרכשתי.
תגובת החנות:
ב eBath נשלחים אלפי חבילות כל חודש, בדר"כ מגיע לבית הלקוח יום למחרת ההזמנה, במקרה הזה נאמר לנו מחברת השליחויות שניסו לתפוס את הלקוח כמה פעמים ולא היה מענה,
בכל מקרה אנו עושים ונעשה הכל להמשיך לתת ללקוחותנו שירות טוב ויחס אישי ונפיק לקחים איך אפשר למנוע מקרים מהסוג הזה.
מוצר:
ראש למקלחת dolpin330
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
11/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
alexsega
תאריך:
29/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המושב הגיע בדאר ארוז היטב ובזמן. כשניסיתי להתקין, התברר לי שברגי המושב (שמחברים אותו לאסלה) קצרים מדי (אורך כ 6.5 ס"מ). השויתי עם אסלות אחרות בבית וראיתי שאורך הברגים הוא לפחות 8 ס"מ. התקשרתי לשרות לקוחות. הם אמרו שיבדקו וחזרו כמה שעות אחרי כן לומר שאין להם ברגים יותר ארוכים ושאם אני רוצה, אני יכול להחזיר. כמובן שלשלוח חזרה זאת טרחה וממילא אני זקוק למושב. אני מתכוון לקנות בנפרד ברגים. חבל שהם לא מקפידים לבדוק את המוצר ולספק מוצר שמתאים למגוון האסלות שבארץ.
מוצר:
מושב אסלה מרופד לבן מושב אסלה מרופד
תמונת משתמש
שם:
עודד
תאריך:
21/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את ההזמנה ביצעתי באתר של החנות ביום שישי בשעות הבוקר. מדובר בחמישה אביזיר אמבטיה נדבקים לקרמיקה בואקום . כבר ביום ראשון קיבלתי במייל אישור לעסקה וכן נשלחה במייל חשבונית. המוצר הגיע אליי ביום שלישי עם שליח עד לבית . אכן שירות ומהירות משלוח הראויים לציון והמעידים על רמת השירות והרצינות הגבוהה של העסק. לציין כי המוצרים שהזמנתי היו ארוזים בחבילה בצורה טובה מאוד ולגבי האביזרים מדובר אכן במוצרים טובים איכותיים ויפים לעין .
מוצר:
אביזרי אמבטיה ואקום 1435
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply