דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מרכז מותגי העל של מוצרי חשמל (3 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סמגל תעשיות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסמגל אלקטריק ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
204
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
183
0
21
נמצאו 204 חוות דעת גולשים על סמגל אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
פרי
תאריך:
20/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו בחנות סמגל אלקטריק חיפה את כל מוצרי החשמל למטבח וזה כולל מקרר מיקרו, תנור בנוי, כיריים, מדיח כלים, טוחן אשפה ומכונת כביסה. עשינו את ההזמנה אצל יובל שעשה לנו מחירים טובים וגם בהמשך אם היתה בעיה במוצר מסוים יובל וגם חגית דאגו שנקבל מוצר חדש אחר. שרות טוב וטיפול בבעיות היה מעבר למה שרואים במחוזותינו.
מוצר:
קולט אדים המלט
תמונת משתמש
שם:
שלמה
תאריך:
20/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תוך זמן קצר התקשרו מהחנות, קיבלו את טיעוני והבטיחו שהמוצר יוחלף תוך מספר ימים. ואמנם כך היה לשביעות רצוני המלאה. אני מודה להם על ההענות.
מוצר:
מדיח כלים sks59E32EU
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
05/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דירה בפרוייקט חדש תהליך שהוא לא פשוט ויכוחים עם הקבלן עם אנשי המקצוע עם מתאמת שינויים עם ספק המטבח בקיצור תהליך מתיש. ואז הגענו לקטע של רכישת מוצרי חשמל ושם עברנו חוויה מתקנת.
רכשתי את כל מוצרי החשמל לדירה מסמגל, והסיבה שקנינו שם את כל המוצרים היתה לא בגלל המחיר הסיבה היתה יובל קסוס מנהל הסניף.
יובל מנהל הסניף מקצוען אמיתי ידע בדיוק לכוון אותנו למוצרים שאותם היינו צריכים ,יובל בעל ניסיון רב ומכיר את כל המוצרים עד לפרטים הקטנים.
מעבר למקצוענות השירות אותו קיבלנו היה מדהים ולא אופייני למדינתנו הקטנטונת, כל בעייה שנתקלנו נפתרה במיידי על הצד הטוב ביותר ללא ויכוחים ללא בירוקרטיה ללא קשיים פשוט תענוג לרכוש בכזה מקום.

ממליץ בחום להכנס לסניף בחיפה ולעבור את חווית הקנייה שאנחנו עברנו
מוצר:
מקרר 100ARD6ACBM316FX
תמונת משתמש
שם:
Zvika
תאריך:
09/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה שירות מצוין ויעיל קיבלתי אינפורמציה על כל המוצרים כולל דרכי הפעלה וכו .
השירות ניתן ע"י מר שחף לזר שהיה אדיב מקצועי יעיל ואמין , נתן את כל האינפורמציה ביעילות .
אני אקנה שוב בחנות מפני ששחר נתן לי את הביטחון שהעסק עובד כמו שצריך.
כשאתה יכול לסמוך על בן אדם אז אתה לקוח מרוצה ותקנה שוב בחנות אצל אותו אדם .
שמחתי לקנות בסמגל ואחזור לקנות שם שוב .
מוצר:
כיריים מדיח כלים תנור כיריים חשמליים אינדוקציה וקולט אדים ראה מספר הזמנה 811685
תמונת משתמש
שם:
יואב
תאריך:
04/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לכאורה נראה מקום רציני ומבטיח עם היסטוריה טובה של לוקוחות מרוצים.\החוויה שלי הייתה מאוד מאכזבת.\ראשית המייל שקיבלתי מיד בסיום ההזמנה היה שנציג יחזור אליי - לא ראיתי אם מקום שנוהגים כך אבל ניחא...
לאחר מכן כמובן שלא חזרו וההייתי צריך להתקשר ואז הופנתי לשחף שחזר דיי מהר, אבל התחיל לסובב אותי עם עצות לתנור אחר יותר מתקדם(לטענתו) שנמצא במלאי , לאחר שסירבתי בנימוס נאמר לי שהמוצר אותו קניתי לא נמצא כלל בארץ...( אזל מה אתם מצגים אותו באתר??? מלכודת?) אז דרשתי לבטל העיסקא ואכן כך נעשה.
ביזבתי ימים חשובים בהמתנה כוזבת בגלל חוסר יושר של החנות!
מאכזב מאוד ובושה וחרפה!
תגובת החנות:
סמגל חברה רצינית ובעלת מוניטין וותק בענף החשמל מעל 40 שנה.
במקרה הנ"ל אנו מוצאים לנכון לדחות את טענת הלקוח מאחר:
1.אמנם הלקוח השאיר פרטים לצורך ביצוע הזמנה אך לא שילם /חויב כלל על המוצר.
2.חברת סמגל מאחסנת אלפי מוצרים לאספקה מהירה ללקוחות האתר ורשת החנויות . אולם חלק מעשרות אלפי הפריטים שסמגל משווקת נמצאים במלאי הספק . במקרים שבהם המוצר קיים רק במלאי הספק , אנו יוצרים קשר טלפוני עם הלקוח לאימות נתוני כרטיס האשראי ובמקביל מבררים את סטאטוס המלאי מול הספק . במקרה הנ"ל הדגם שבחר הלקוח לא היה במלאי הספק וסמגל דאגה להציע ללקוח דגם חדש יותר ואיכותי יותר ללא עלות כספית נוספת .
3.הלקוח בחר שלא לחזור לנציג הלקוחות בתשובה , כאשר הגדיל לעשות ואף סינן שיחות טלפוניות רבות ופניות למייל שלו . הלקוח בחר להתעלם מפניות חוזרות ונשנות של החברה אליו כאשר באופן חד צדדי החליט לעלות ביקורת שלילת כנגד חברת סמגל , כל זאת , כנראה במטרה לפגוע בשמה הטוב של החברה ולהבאישה ברבים לרבות בתקשורת ובאמצעי המדיה השונים .
עם כל הכבוד ללקוח , הביקורות האוהדות והחיוביות של החברה , מעידות אלף מילים על האמינות ותודעת שירות גבוהה ביותר , אשר שונה לחלוטין מהתמונה שהלקוח בחר להציג , להראות , להשמיץ לפרסם ולפגוע בשמה הטוב .
נכון להיום הלקוח ניתק מגע ולא יוצר קשר עם החברה ואינו זמין בטלפון הנייד , דבר אשר מעורר תהיה על מטרתו האמיתית , ואיזה אינטרס היא באה לשרת .

חומר למחשבה .
מוצר:
תנור אפייה HB65AB522F
תמונת משתמש
שם:
Hagy Kordova
תאריך:
01/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע רכשנו מקרר בסניף הרצליה,מנהל הסניף חנן ביצע את העיסקה באדיבות רבה,למזלנו חנן אפילו דאג לתת לנו את הטלפון הפרטי שלו,דאג באופן אישי לתיאומי הגעת טכנאי להתקנה וכן התקשר לבדוק שביעות רצון.
חווית הקניה היתה מתוקה,ממליצים בחום לקנות בסניף הרצליה ולבקש ליווי והדרכה מחנן מנהל הסניף.
משפחת קורדובה -0532505914
מוצר:
תנור אפייה fume
תמונת משתמש
שם:
Shlomit
תאריך:
25/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין את יובל קסוס, מנהל סניף חיפה, על השרות האדיב , המקצועי והמחוייך,ועל מתן המלצה טובה על מוצרי החשמל שרכשנו.
גם בקניות הקודמות היחס החם, המחירים הנוחים והשרות היה זהה.
לכן בחרנו סמגל
מוצר:
מוצרי חשמל 329
תמונת משתמש
שם:
liathit1
תאריך:
21/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להמליץ על מר יובל קסוס מנהלת סניף חיפה.
חווית קנייה בדרגה ראשונה.
יובל מקצועי ונותן הרגשה נפלאה ללקוח. מלווה את כל העיסקה מתחילת העיסקה ועד סיומה.
מייעץ מקצועות ומתאים את מכשירי החשמל בצורה המדוייקת ביותר.
סובלני ,אדיב והוגן.
מוצר:
מקרר SBS 555 ליטר
תמונת משתמש
שם:
ofer
תאריך:
06/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו את כל מוצרי החשמל לדירה בסמגל.השרות והאדיבות של איליה ראויה לציון.ההדרכה שקבלנו על המוצרים מעמיקה.איליה מגלה הבנה ומאמין במוצר.אספקת המוצרים היתה מיידית.ממליץ בחום!
מוצר:
מקרר 849
תמונת משתמש
שם:
בלה
תאריך:
17/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברכישת המוצרים קיבלתי יחס אדיב ועזרה מקצועית בבחירת המוצרים ע"י מנהל הסניף יובל קסוס.
הזמנתי לבית את כל מוצרי החשמל בסניף זה.
המוצרים הגיעו בזמן מהיר , וללא כל בעיות.
ממליצה בחום על הסניף.
מוצר:
קולט אדים BOHEM-E80
תמונת משתמש
שם:
hch
תאריך:
11/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נהדר ואדיב. איליה שירת אותנו בצורה מדהימה, זמין ונעתר לכל בקשה. המוצרים שהומלצו לנו מעולים. המשלוח הגיע במועד שנקבע. מומלץ בחום
מוצר:
כיריים , מוצרי חשמל למטבח bis640
תמונת משתמש
שם:
ok.itama
תאריך:
19/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את התנור ולאחר מספר ימים הגיע הטכנאי ופתח את התנור כאשר במהלך ההתקנה התברר כי התבניות נוגעות בדפנות התנור. הטכנאי הוציא דוח לחברה(ללא עותק ללקוח) ואמר שהוא יעביר את התקלה לחברת השרות. מכיוון שהייתי לפני ארוע והייתי זקוק לתנור פניתי טלפונית לשרות הלקוחות של סמגל ומשם למנהל החנות בשם יובל.
לאחר שיחה קצרה עם המנהל הובהר לי כי העניין יטופל ע''י החנות וכי הקשר עם החברה שנותנת שרות לתנור הם יבצעו.
למחרת הודיע לי המנהל כי הוא ישלח תנור חדש אלי הביתה ואת המשך הטיפול עם התנור הפגום הוא יבצע מול החברה.
וכך היה התנור החדש הגיע לשבעות רצוני.
ברצוני להודות לסמגל על הטיפול המהיר וההוגן בלקוח.
תקלות יכולות להתרחש אבל חנויות נמדדות לפי השרות שמקבלים מהם.
מוצר:
תנור אפייה bo8750ax
תמונת משתמש
שם:
tvs
תאריך:
07/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו דירה חדשה ורכשנו את כל מוצרי החשמל מסמגל קיבלנו שירות יותר ממעולה מיובל קסוס איזה שירות אין דברים כאלה לאחר שהגיעו המוצרים הייתה תקלה בתנור שיובל פתר אותה במהירות וביעלות אני ממליץ בחום וגם ממליץ להמון חבריםשרוכשים מוצרי חשמל להגיע לשם ולקנות תמשיכו כך
מוצר:
תנור אפייה 60ORAITO
תמונת משתמש
שם:
אסף רז
תאריך:
18/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש עם מי לדבר, אלעד מקצועי ונחמד, המחיר, התשלומים, הטלפון ביום שאחרי , הכל לפי הספר.
גם אני וגם ההורים שלי קונים שם מזה כמה שנים. ממליץ להגיע לחנות, חוויה
מוצר:
מכונת כביסה WM10E364
תמונת משתמש
שם:
אלעזר
תאריך:
29/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין דברים כאלה. קיבלתי שרות וי.אי.פי. לא רק לפני הקניה אלא במיוחד אחריה. במציאות שרוב החנויות לא מדברות איתך שניה אחרי הקניה ושולחות אותך ליבואן, בסמגל עזרו לי גם אחרי הקניה.
קניתי מקרר מדגם חדש. לצערי, היבואן סיפק לי מקרר מהדגם הישן. פניתי ליועץ המכירות שטיפל בי בקניה, אבי, והוא יצר קשר עם היבואן. לאחר שהתברר שאכן סופק לי הדגם הישן, אבי, בגיבוי מנהל החנות, יובל, נתנו לי גיבוי והתעקשו מול היבואן שעליו להחליף לי את המקרר. כשהיבואן התחמק מהדרישה, ולמרות שזאת לא היתה אשמת החנות, סמגל הסכימו לאפשר לי להחזיר להם את המקרר ולקנות מקרר אחר במקומו, על מנת שלא אתקע עם דגם ישן שאיני מעוניין בו.
בזמן שהמתנתי למקרר האחר שבחרתי הם גם דאגו לי למקרר חליפי.
אני בטוח אחזור לקנות בחנות סמגל אלקטריק כי אני יודע שהשירות שם לא רק מקצועי אלא באמת עם אחריות ושרות, גם אחרי הקניה.
מוצר:
מקרר RF540
תמונת משתמש
שם:
dabsus
תאריך:
14/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיה של סמסונג דרך נציג בשם חנן רק לשבח אותו עשה לי את ההזמנה דאג לכל הקשור למחיר כולל אספקה סופר מהירה תוך יומיים כבר הייתה אצלי בבית וגם דאג להתקנה מהירה מטעם היבואן הרשמי, אין ספק שאחזור לרכוש בחנות
מוצר:
טלויזיה 50hu7000
תמונת משתמש
שם:
eellii
תאריך:
21/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות בחנות והיחס ללקוח הוא יוצא מן הכלל. קנינו את כל מוצרי החשמל שלנו לבית בסמגל הרבה לפני מועד האספקה.
המוצרים סופקו מיד שביקשנו אותם.
ומעבר להכל הייתה לנו בעייה קשה עם תקלה באחד מהמוצרים. השירות של המוצר היה מתחת לכל ביקורת. סמגל עמדה מאחרינו ועשתה כל שביכולתה לעזור לנו, כולל טלפון יומי לבדוק מה המצב.
לבסוף הם דאגו למוצר חלופי דרך היבואן.
כשקיבלנו את המוצר החלופי החנות עזרה לנו להחליף אותו למוצר אחר כי לא רצינו להישאר עם המוצר הבעייתי

הלואי וכל החנויות היו נותנות שירות כזה
מוצר:
מלא מוצרים D844BH
תמונת משתמש
שם:
ענת
תאריך:
03/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפי כפחות משנה רכשתי את תנור האפייה של חברצ גורניה, בחנות נאמר לי כי ישנה אחריות ל 5 שנים מלאות על התנור. לפני כמספר חודשים התקשרו אליי מחברת גורניה על מנת לעשות אחריות חדשה,מפני שהאחריות היא לשנה ולא לחמש שנים כפי שנאמר לי בחנות, בלי בירור עשיתי את האחריות ושלמתי 2000 שקלים. לאחר שבוע ימים,התברר לי כי האחריות הינה לחמש שנים כפי שנאמר לי בחנות סמגל (צ'ק פוסט) ולא לשנה כפי שהמוקדנית מחברת גורנייה אמרה לי. התקשרתי לחנות סמגל ודיברתי עם יובל קסוס , מנהל החנות, שנענה לי ועזר לי באופן מלא, עד כדי כך שאפילו לא הייתי צריכה ליצור קשר עם חברת גורנייה כדי לטפל בבעיה. הבעיה טופלה במלואה תוך יום אחד והכסף הוחזר לי! אני רוצה לשבח באופן יוצא דופן את יובל , אשר עזר לי לכל אורך הבעיה שנוצרה.
מוצר:
תנור אפייה 400gor8750ax
תמונת משתמש
שם:
דני
תאריך:
08/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר מוצרים מהחנות בסניף חיפה (מקרר, תנור, כיריים וקולט אדים). מנהל לקוחות ששירת אותי היה אבי יעקובוביץ'. אבי היה מאוד מקצועי, הסביר כל דבר, עזר עם כל הפרטים עבור המטבח החדש. ליווה לאורך כל הדרך והיה זמין לשאלות בפלאפון ובאי-מייל. כמו כן, עזר לי מאוד עם תאריך אספקה של מקרר - היה לי חשוב לקבל את המקרר לפני שאני נכנס לדירה חדשה וזה מה שקרה. בקיצור, סיפק את הסחורה תרתי משמע. ממליץ בחום.
מוצר:
מקרר sj-p3440
תמונת משתמש
שם:
מקררים
תאריך:
21/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חובה נעימה לציין את השרות של החנות בחיפה .
התעוררה בעיה בטמפ של המקפיא . צוות החנות ורה ואורלי ובראשם מנהל החנות יובל
היו קשובים ופעלו מול היבואן להחלפת המקרר תוך יום .
נהנתי מאוד להרגיש שאני בידיים טובות ודואגות . למרות שהעסקה של רכישת מספר מוצרים בחנות הסתיימה , המוצרים התקבלו והכסף שולם . יובל ואנשיו נתנו תחושה שמאוד איכפת להם וחשוב שנהיה מרוצים . היו בקשר תמידי איתנו עד לסיום הטוב.
רק מילים חמות יש לי לומר על השרות והמקצועיות של הצוות בחנות הזו ובמיוחד ליובל המנהל .
מוצר:
מקרר 7000
תמונת משתמש
שם:
לקוח מהצפון
תאריך:
04/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר GRAM כפול בסניף סמגל בחיפה.
המקרר הגיע בזמן ע"פ תאום איתי.
אחד המקררים (בכפול ישנם 2 מקררים נפרדים המחוברים בינהם) לא פעל.
תא הקפאה לא הפסיק להקפיא בעוד תא הקירור נשאר חם.
שרות הלקוחות לא נתן מענה. לאחר דין ודברים, היבואן הציע לבטל העסקה ולהחזיר התשלום במלואו. מבחינתי, זה לא פתרון של יבואן רציני. המטבח תוכנן למקרר הנ"ל. הוא לא מקרר סטנדרטי.
לאחר מעורבותו של יובל, מנהל סניף סמגל בחיפה, ניתן פתרון מלא ע"י היבואן - החלפה בחדש, זהה, תקין.
מנהל החנות במקרה זה הבין את מצוקת הלקוח - משפחה בקיץ ללא מקרר ועזר בגישור ופתרון הבעייה. בסופו של דבר, גם היבואן עמד בציפיות ונתן שרות טוב.
מוצר:
מקרר 5356-90 GRAM KF
תמונת משתמש
שם:
טארגט פוינט
תאריך:
30/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות במטרה לרכוש את כל מוצרי החשמל לבית חדש שבניתי.
יובל מסניף חיפה לווה אותי לכל אורך הדרך ודאג לכל הנחוץ,
קיבלתי ממנו את המחירים והשרות הכי טובים שאפשר.
המוצרים הגיעו לביתי בזמן שאני בקשתי.
מוצר:
מגוון מוצרי חשמל כללי
תמונת משתמש
שם:
oshrit
תאריך:
28/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות נעים ומקצועי , היחס אדיב, קבלתי הסבר מהסוכן מכירות בשם איליה וממנהל החנות בשם יובל על כל מוצר שהתעניינתי ושרכשתי בסבלנות רבה, קיבלתי את המוצר בזמן, ממליצה בחום לקנות מהחנות הזאת!!!!
מוצר:
תנור אפייה 6262 W
תמונת משתמש
שם:
אייל שרית
תאריך:
26/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר שטיפל בי,איליה,הפך את חווית הקניה לנעימה יותר,מקצועית,הרבה אורך רוח וסבלנות,קניתי את רוב המוצרים לבית בחנות זו וזה הצריך ידע רחב על המוצרים
מוצרים ברמה גבוהה כפי שנאמר והומלץ
מומלץ בחום
מוצר:
חבילת מוצרים did709
תמונת משתמש
שם:
מוטי מישוב בגליל
תאריך:
24/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטלפון מקפיא ליבהר אצלם בגלל המחיר הנמוך ביותר. לא קיבלתי שום אישור באימייל. לאחר שלושה ימים התקשרו ואמרו שאין במלאי והציעו מקפיא חילופי במחיר מאד מופקע, 25 אחוז יותר מאשר בחנויות אחרות. ביטלתי את ההזמנה. למרות זאת חייבו את כרטיס אאשראי. התקשרתי אליהם, אמרו שיזכו. לאחר שבועיים טרם זיכו. התקשרתי לחברת האשראי וביטלתי את החיוב ביזמתי. לא אתקרב שוב לחנות הזאת
תגובת החנות:
הלקוח במעמד ההזמנה עודכן שאין לחנות במלאי את המקפיא ושהוא יוזמן מהיבואן אלקטרה . לאחר כמה שעות מרגע ההזמנה היבואן עדכן אותנו כי היה טעות במלאי וחסר המקפיא . עדכנו במיידית את הלקוח (כ5שעות מרגע ההזמנה ) ולאור בקשתו לבטל את ההזמנה - פנינו לחברת האשראי לבטל את החיוב . צר לנו שבגלל חברת האשראי חל עיכוב בזיכוי החשבון של הלקוח . ולקח כמה ימים עד שחברת האשראי בטלה את החיוב ולא כפי שהלקוח מציין בחוות הדעת . מקרים של ביטולי עסקאות נדירים בסמגל .

אנו נשמח לתקן את חווית הקנייה של הלקוח ולהעניק לו הטבה מיוחדת לקניה עתידית באם יבחר.

בברכה הנהלת סמגל

מוצר:
מקפיא ליבהר 6 מגרות 2413 2413
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply