החנות שוכנת ברחב רבי עקיבא בבני בנק שנגיש באמצעות קו 160 ו-161 מרמת גן. ישנו מוכר מקצועי בשם אנטולי שהוא מומחה למצלמות מכל הדגמים ולא נמאס לו אף פעם לדבר על הנושא. לעיתים יש הרבה אנשים בחנות ולמרות זאת היחס הוא אישי ונחמד. הוא מסביר הכל ואף המליץ לקחת מצלמה זולה יותר מאחרות משום שהיא יותר מתאימה לדעתו לצרכים שלי. בנוסף אליו יש צוות של עובדות מנוסות ונחמדות שבער אף הסכימו לבטל לי קנייה מאוד גדולה באלפי שקלים פשוט כי התחרטתי לגבי דגם המצלמה. אחלה שירות, ידע מצוין, מחירים מעולים, הרבה מוצרים במלאי - וכיף לקנות.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית G12
שם:
משה
תאריך:
13/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפניי כחודש כתבתי חוות דעת שלילית על החנות בעקבות רכישה כושלת של מצלמה .לאחר התעקשותי הסתבר שהמצלמה אכן לא תקינה ובעייתית .מאחר ובעליי החנות ובמיוחד ג"ב רחל הבינה שאכן סידרה זו פגומה זוכתי במלוא כספי .בתאריך ה- 28 יולי הגעתי לחנות והוצא לי ע"י מוכרנית נחמדה שאינני זוכר את שמה מצלמה אחרת מסוג קנון אותה רכשתי מיידית .ברצוני לציין לטובה את ההתיחסות השונה לחלוטין הפעם .תודה
תגובת החנות:
חבררתנו נותנת שירות גם לאחר הקנייה וגם במקרים של קלקולים או דרישת אחריות. הלקוחה כותבת שפנייתה נענתה והמצלמה נשלחה למעבדה. אנו עובדים עם מעבדות מקצועיות ומוכרות בתחום ומספקים שירות תיקונים אמין ומהיר ללקוחותינו. קביעת המעבדה (שהיא אובייקטיבית ואינה תלויה) היתה שהפגם נגרם כתוצאה משימוש לא נכון. ועל פי זה פעלנו. בשל כך נראה שאין שחר לטענות הלקוחה. בשולי הדברים יצויין שהלקוחה השתמשה במצלמה חודש לפני שהכתמים "הופיעו" ואינה טוענת שסופק לה מוצר פגום.
מוצר:
מצלמה fe5030
שם:
Erez
תאריך:
11/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבוע הופיעו כתמים שחורים על מסך המצלמה. החנות לא היתה מוכנה לקחת אחריות על המוצר וטענה שנגרם כתוצאה מחבלה.
נשארתי עם 300 שקל פחות ובלי מצלמה
תגובת החנות:
המוצר במקור נשלח ללקוח במהירות ובאורך הזמן עליו התחייבנו. הלקוח החזיר מצלמה עם מסך פגום. חוות דעת המעבדה היתה שהנזק נגרם כתוצאה ממכה או שימוש לא זהיר. צר לנו שהלקוח מנסה לתרגם את מורת רוחו לביקורת שלילית
מוצר:
מצלמה FE-47
שם:
יפי
תאריך:
10/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כשבאתי לקנות את המצלמה, פנתה אלי מוכרת חביבה במיוחד בשם שרית, הייתי קצת מבולבלת ממבחר הדגמים והיא הסבירה לי בסבלנות ובנעימות מהו הדגם המתאים לצרכי תוך כדי הסבר על ההבדלים בין המצלמות. השרות היה מקצועי ואדיב מאוד. אני ממליצה מאוד מאוד לקנות בחנות זו.
מוצר:
מצלמה SD1300
שם:
איציק
תאריך:
01/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את העדשה, ולאחר מספר חודשים הבחנתי שמשהו אצלה לא בסדר (בעיות במנוע הפוקוס) במשך השנה של האחריות בקשתי מהם פעמיים לבדוק את העדשה והם שלחו אותה לארליך מעבדות שם נאמר לי שהעדשה תקינה לחלוטין למרות שכל חבריי הצלמים שיש להם את אותה העדשה אמרו לי שהעדשה שלי בלתי נסבלת ותקולה, לאחר מכן הלכתי בעצמי לארליך מעבדות ואמרו לי שוב שהיא תקינה, לאחר שנה וחודשיים (אחריי שכבר נגמרה האחריות) החלטתי ללכת למעבדה אחרת, שם נאמר לי שיש המון בעיות בעדשה במנוע הפוקוס ובכרטיס הפנימי ושיש סימון סמוי בתחתית העדשה שהעדשה היא עותק לא טוב. בקיצור לא להתעסק עם החנות הזו, ובכלל, עם כל החנויות שמתעסקות ביבוא אפור ולא יבואן רשמי.
תגובת החנות:
הלקוח מתאר חווית שרות חיובית.מספר שהעדשה נשלחה לאחת המעבדות המקצועיות בארץ שקבעה פעמיים שאין פגם בעדשה. ככל שידוע יצרנים אינם מסמנים עדשות שהם עותק "לא טוב". ניתן לראות שאין בתלונתו של הלקוח ממש .. וטענותו כלפינו וכלפי עמיתנו אין בה מאום!!
מוצר:
עדשה 28-75 2.8
שם:
ערן
תאריך:
27/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב 16.06.11 (יום חמישי) לאחר התייעצות טלפונית עם אחד העובדים, הזמנתי דרך חברה זו את המצלמה + נרתיק + כרטיס זיכרון. נאמר לי במעמד השיחה שלמרות שהם מתחייבים על 8 ימי עסקים עלול להיווצר עיכוב בעקבות חוסר מלאי של המוצר בארץ. אישרתי בכול זאת את הקנייה וביקשתי שיעדכנו אותי. ביום ראשון יצרה איתי אושרית קשר, בעקבות שאלה ששלחתי להם באמייל ביום שישי. ביום שלישי, שוב יצרה איתי אושרית קשר, ונאמר לי שהמצלמה בדרך לארץ אך עדיין יש עיכוב, אישרתי את המשך ההזמנה. ביום חמישי 23.06.11, חיכה לי דואר רשום. המצלמה הגיעה תוך 5 ימי עסקים !!! השירות, המענה והמקצועיות בתשובות, היו ברמה גבוהה. אשמח לקנות ולהמליץ לאחרים על חנות זו. ערן
מוצר:
nmknv Stylus 7010
שם:
יצחק
תאריך:
23/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני הזמנתי מצלמה דגם A800, ההתחייבות היתה שהמוצר יסופק תוך 14 יום.
לאחר כעשרה ימים קבלתי טלפון שא"א להשיג את המוצר ושהפרטים המצויינים בזאפ היו בטעות (נ.ב. עדיין המצלמה מופיעה בזאפ במחיר נמוך), וכדאי לקנות מצלמה אחרת בסכום גבוה יותר מהמחיר ששולם וגבוה ב50 ש"ח ממחירים של חנויות אחרות (אם כי יש אחריות של שלש שנים). גם נציג נוסף שהתקשר אלי אמר לי את אותו דבר.
שירות טוב לא נמדד כשהכל תקין, שירות טוב נמדד בהתמודדות עם טעויות. ומכיוון שהחברה טעתה היא צריכה לבוא לקראת הלקוח ולא להציע לו לקנות מצלמה אחרת במחירים גבוהים מחנויות אחרות.
תגובת החנות:
חברתנו עוסקת בשיווק מצלמות במגוון מחירים לשביעות רצון לקוחתנו כפי שניתן ללמוד ממאות החוויות החיוביות באתר זאפ. לעיתים נדירות קורה שאיננו מצליחים לספק מוצר ועוד לפני חלוף מועד ההספקה (כפי שהלקוח מציין) אנו פונים ללקוח ומבררים האם ניתן לספק מוצר אחר על מנת לעמוד בזמן האספקה המצויין. לצערנו במקרה הנ"ל הלקוח לא מצא מוצר אחר שהניח את דעתו. קמארה 4 לס כמצויין בשמה ידועה בשל מחיריה האטרקטיבים במרבית המוצרים אותם אנו מספקים
מוצר:
מצלמה A800
שם:
yael
תאריך:
14/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המצלמה באתר בתשלום טלפוני, חזרו אלי תוך זמן קצר והמוצרים היו אצלי אחרי פחות מ-24 שעות... נהדרים! תודה לכם
מוצר:
מצלמה s3100
שם:
רותם
תאריך:
23/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות אדיב במיוחד בסטנדרטים של חו"ל !!! כל הכבוד לקאמרה פור לס. הלקוח מופיע אצלם בראש סדר העדיפויות והם מעדיפים את טובתו מעל הכל. גם בפעמים הבאות נרצה לקנות אצלם
מוצר:
מצלמה 5020
שם:
יוחאי
תאריך:
19/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי להזמין בטלפון חזרו אליי למחרת המוצר היה צריך להגיע תוך 14 יום הוא הגיע אחרי יומיים ואפילו בצבע שביקשתי במחיר מצויין כמובן
מוצר:
מצלמה דיגטלית X-940
שם:
איתן
תאריך:
16/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מוכרים בעלי ידע מקצועי בצילום שירות אדיב מלאי זמין בחנות - לאחר בירור טלפוני מחיר מצויין ענו בסבלנות על כל שאלותי כמובן אמליץ לחברי על חנות זו
מוצר:
מצלמה d90
שם:
dan
תאריך:
06/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט וביקשתי לבוא לאסוף בחנות. קיבלתי הודעה שהמוצר הגיע במסגרת הזמן שהובטחה. המוכר בחנות נחמד וסובלני. הייתי בהחלט קונה שם שוב בלי לחשוב פעמיים.
מוצר:
מצלמה PowerShot A800
שם:
peter
תאריך:
03/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זו לא הפעם הראשונה שאני קונה בחנות וגם לא הפעם האחרונה. הזמנתי את המוצר דרך האתר ב 26/04/2011 מצלמת וידאו דיגיטליתח סוני160 וקיבלתי אותה ב02/05/2011 למרות שזמן אספקה היה 21 יום. שרות לקוחות הדיב ומהיר. מומלץ בחום!!!
מוצר:
מצלמת וידאו דיגיטלית HDR-CX160E
שם:
ראובן
תאריך:
13/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה בחנות, הובטח אספקב של 21 ימי עסקים. לאחר חודש וחצי התקשרתי לברר מה קורה, מסתבר שהמצלמה בכלל לא במלאי (לא שזה מפריע להם להמשיך למכור אותה), הוצע לי "לשדרג" כמובן שסירבתי.
מוצר:
מצלמת וידיאו
שם:
שלום
תאריך:
03/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הייתי זקוק לשני כרטיסי זכרון, עבור שתי מצלמות. קבלתי שרות מצויין, ויעוץ ענייני ואדיב מאד, לגבי סוג הכרטיס שמתאים לצרכי. גם המחיר מצויין :)
מוצר:
כרטיס זכרון - SDHC 4GB
שם:
דוד
תאריך:
03/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי עדשה TAMRON 18-270, קיבלתי אותה למחרת ב-UPS. העדשה לא מצאה חן בעייני, לאחר שיחה טלפונית עם אנטולי, איש טכני בחברה, סיכמנו שאגיע אליו עם המצלמה והעדשה. בסבלנות רבה ובתשומת לב הוא בחן את העדשה ואת השגותי לגבי העדשה ובנימוס רב הציע לי להחליף את העדשה לעדשה אחרת, לפי בחירתי!!!, קיבלתי את הצעתו, בחרתי את העדשה של SIGMA 18-200 שמצאה חן בעייני. בלי בעיה הכין לי חשבונית חדשה ואף זיכה אותי ב-793ש"ח בכסף! כל הכבוד לאנטולי ולחברת camera4less. תודה על השירות. דוד דייגי, קרית ביאליק.
מוצר:
עדשה DC OS 18-200 F3/5-6/3
שם:
אלינה
תאריך:
27/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מאוד מקצועי וסבלני, עמידה בזמנים. רציתי מצלמה שלא הייתה במלאי, אז הציעו לי חלופות ועם כל הסבלנות שבעולם הסבירו לי את ההבדלים.הם גם הסכימו לחזור אליי מאוחר יותר כדי שאוכל לראותה באינטרנט ולהחליט סופית מה אני רוצה. לא הרגשתי שדוחפים לי משהו או שמנסים "להיפטר" ממני כמה שיותר מהר. דיברתי עם שרית. גם שירות, וגם מחירים בין הכי זולים בארץ- שילוב מנצח בהחלט!!!
מוצר:
מצלמה קומפקטית
שם:
רון
תאריך:
28/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות פשוט מצויין. אנטולי עזר לי לבחור מצלמה שעונה בדיוק על הדרישות שהגדרתי ואפילו מצא מצלמה שעולה פחות מהתקציב שהיה לי. לאחר שבחרתי הוא גם הסביר לי איך להשתמש בה ונתן דגשים חשובים. זה פשוט שירות לקוחות שכיף לעבוד איתו ובהחלט לחזור אליו. המחירים גם מאוד נוחים. מומלץ בחום.
מוצר:
מצלמה
שם:
משה
תאריך:
21/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי עדשה למצלמת קנון 18-270 ,לפני הרכישה קיבלתי מענה על כל שאלה בנושא העדשה,בסבלנות,באדיבות ובנכונות לעזור.לאחר הרכישה (מחיר הזול ביותר)נשלחה העדשה בשרות מהיר,למחרת ההזמנה העדשה היתה ברשותי.היתה טעות ונשלחה בטעות עדשה של ניקון.פניתי לשרות לקוחות לבחורה מדהימה בשם שרית,אשר עשתה הכל כדי לפתור בעיה זו,וכבר למחרת הגיעה העדשה הנכונה.תודה על השרות האדיב על הנכונות והעזרה.
מוצר:
עדשה למצלמה AF 18-270
שם:
מיכה
תאריך:
20/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר מצויין והגיע בזמן... הזמנתי מצלמה ונרתיק.הגיע נרתיק קטן ולא מתאים ולאחר שפניתי לחנות הם אמרו שהנרתיק מתאים והם בדקו.טוב כנראה יש לי בעיית הבנה איך להכניס מצלמה לנרתיק.לאחר ויכוחים שלחו לי נרתיק חדש ואז המצלמה נכנסה. לא קיבלתי שום חוברת הסבר על המצלמה לא בעיברית ולא באנגלית.פניתי אליהם 3 פעמים ושלחו לי חוברת של דגם אחר לא דומה בכלל.ניסיתי להשיג את מנהל החנות אך לא ניתן מפני שהם טוענים כל הזמן שהוא לא נמצא.בקיצור אני ממליץ לא לפנות לחנות זו.
מוצר:
מצלמה dmc-fh20
שם:
אברהם
תאריך:
30/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המצלמה ישירות בחנות. השרות היה אישי ועניני. קבלתי את כל ההסברים והתשובות לשאלות שלי אני מרוצה מהמצלמה ומהשרות. אני אמליץ לחברים שלי
מוצר:
מצלמה mju 7040
שם:
אילנית
תאריך:
25/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היתה לי חוייה מאוד נעימה להכנס לחנות בבני ברק ולקבל יחס מקסים ומקצועי במיוחד עוד לפני הרכישה שלחתי כל מיני שאלות דרך האתר וקיבלתי מענה מהיר ויעיל וביקרתי בחנות וגיליתי מקצוענים אמיתיים שיודעים על מה הם ממליצים - היה שווה לחכות כל הזמן עד שהמצלמה תגיע למלאי ומכירה בארץ ולרכוש אותה דרככם. תודה רבה על חויה נפלאה ושירות נעים במיוחד... וכל זה בנוסף למחירים זולים ללא מתחרים!
מוצר:
מצלמה דיגיטלית f300 exr
שם:
פטריק
תאריך:
24/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אתחיל בזה שאומר חד משמעית חוויה אמיתית צוות מקצועי עניני לא מנסים לתת משהו שאתם לא רוצים והכי חשוב מבינים בתחום הצילום ולא רק מוכרים רב המקומות המוכרים נתקעים עם מילים בפה כשהשאלות הופכות להיות מקצועיות שרות אדיב להדהים יחס חם וכיפי והכי חשוב חייכנים לא כאלה שעושים לך טובה אמיתי החנות קטנה ומופלאה כנראה שגודל לא משנה בעקר בחנות את המוצר לא רכשתי דרך האינטרנט אלא נגשתי לחנות ובגלל זה החוויה אמיתית קניה דרך אינטרנט היא ללא שום ספק נוחה אך לרגל נסיוני בעבר החלטתי לרכוש בעצמי ואגיד לכם הרווחתי בגדול הייתי מציע לכם לקפוץ לשם ולהיווכך בעצמכם מבטיח לא תפסידו והמחירים הזולים מכולם תשוו ותראו בעצמכם מוצר חדש ולא מחודש כמו שאנו רואים יותר ויותר במחוזותינו בקצור רבותי זאת החנות בשבילי ומקווה שתהיה בשבילכם מילה קטנה למנהל החנות את אישה מקסימה תודה רבה לך וחג חנוכה שמח אני את המכרים שלי מושך אפילו בכח רק אליכם תודה לכם.
מוצר:
עדשה Nikkor 55-200mm f/4-5.6 G IF-ED AF-S DX VR Zoom
שם:
חגי
תאריך:
05/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות במטרה לקנות מצלמה מדגם אחר אך בהמלצת המוכר בחרתי במצלמה זו. המוכר היה בעל ידע מקצועי ועזר לי לקחת את ההחלטה הנכונה. המלצתו להוסיף סכום מסוים על מנת לקבל משהו איכותי ועמיד יותר הסתברו כנכונות. המצלמה הגיעה עם כבל מטען בוללה וכרטיס זכרון, עם הסבר טכני כתוב והסבר טכני מפיו של המוכר. השירות היה מקצועי מאוד, אדיב, מהיר וזכיתי ליחס חם מחנות זו. כמו כן, המוצר הגיע בשלמותו עם כל הרכיבים הנלווים. בקיצור, השירות היה מצוין ואני ממליץ על חנות זו לקנייתכם הקרובה.
מוצר:
מצלמה finepix xp10
שם:
עמית
תאריך:
04/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כ-3 שבועות הזמנתי מצלמה. דיברתי עם נציג שירות, מלאתי פרטי האשראי ועוד. נאמר לי כי המוצר אינו במלאי ואני יאלץ להמתין 21 ימי עסקים. והתחלתי לספור. היום (4.11) מיוזמתי התקשרתי לברר מה קורה ולהפתעתי נאמר לי כי התברר שלא ניתן לספק את הדגם הזה. ולמעשה המתנתי לשווא.
1. מדוע לא אמרתם זאת מראש, שלא ניתן לספק את הדגם הזה? 2. מדוע הבירור לקח 3 שבועות? ואם לא הייתי מתקשר, בכלל לא הייתי יודע זאת? 3. מדוע המוצר ממשיך ומתפרסם באתר, אם אין לכם יכולת לספק זאתו?
אני כבר לא ירכוש מוצרים כאן. המחיר זול, אבל השירות והאמינות גם כן מאוד זולים.
תגובת החנות:
עוד טרם הסתיימה תקופת ההמתנה שהובטחה ללקוח. הלקוח קיבל עידכון כי יש עיכוב באספקת המוצר מצד היצרן ולא ניתן לספק את המוצר בזמן הנקוב. הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה וכך היה. אנו עושים את כל המאמצים על מנת שהמוצרים יגיעו בזמן ליעדם ושהלקוחות יקבל את השרות הטוב ביותר.