דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון וירטואלי למוצרי חשמל לבית (טבריה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
לא צויין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בג'מבו ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
25
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
13
0
12
נמצאו 25 חוות דעת גולשים על ג'מבו
תמונת משתמש
שם:
avi
תאריך:
21/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באתר xbox, אציין שהמחיר הייה ממש נמוך 84, לאחר מיותר משבוע שההזמנה לא טופלה טלפנתי למספר טלפון שמופיע באתר שהוא למעשה מוקד להשארת הודעות, חזר אלי נציג שירות שטען שהייה טעות במחיר, והוא האשים אותי בכך שלא שמתי לב שהמחיר לא ריאלי.

מחברה אמינה אני מצפה שבמקרה טעות לפחות יצרו איתי קשר בהקדם האפשרי בדואר אלקטרוני, סמס, או השארת הודעה קולית, אני מאוד לא מרוצה מהשירות של האתר. לא מקצועי.
מוצר:
xbox 360
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
24/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזב, ביצעתי הזמנה של מקרר, הובטחה לי הספקה מהירה, חברת השילוח דיווחה כי המקרר בדרך...בפועל המקרר לא היה כלל במלאי, נשאלת השאלה, כיצד מכרו לי באתר מקרר שלא קיים במלאי ומדוע חברת השילוח שיקרה לגבי הספקת המקרר? לאחר שנודע לי שאין מקרר, ביצעתי רכישה בחנות אחרת (מחוסר ברירה וצורך דחוף במקרר) בעלות גבוה בהרבה מהמחיר באתר, בשלב מאוחר יותר יצרו איתי קשר מהאתר והציעו לי לשדרג את צבע המקרר באותו המחיר (אחלה בדיחה).
ג'מבו חבל, אתם מפסידים לקוחות בצורת ההתנהלות הנוכחית.
מוצר:
מקרר נאון MINT3700NF
תמונת משתמש
שם:
הרצל
תאריך:
22/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי מספר פעמים לבצע הזמנה, ענתה נציגה שטענה שהיא לא מהחנות, אלה רק מעבירה את ההודעה שלי ע"מ שיחזרו אליי.
כבר יותר משבוע לא קיבלתי שום טלפון מהם. גם אין לי בטלפון "שיחה שלא נענתה".
מוצר:
טוסטר קופץ Breville BTA425
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
01/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דרך ג'מבו בוצעה הזמנה לתנור משולב כיריים מתצוגה על שח 835 ש"ח. לאחר שיחת טלפון התגלה כי התנור אינו באמת תצוגה אלא תנור שנפל מהמשאית והנו ממש פגום ולא "בעל פגם קל" כפי שמתואר בתאר של חברת ג'מבו. כמובן שביקשנו לבטל והכל בוטל. באתר מוצגת הטעייה של ממש! התנור עקום, ובעל ידית עקומה. הנציג הטלפוני הציע לנו לרכוש תנור אחר במחיר של 1800 ש"ח שהינו חדש וללא ליקויים... מיותר לציין כי יש הפרש משמעותי בין 835 ש"ח ל-1800 ש"ח וכי מדובר גם כאן בהטעיה, שכן אם לא קיים מן המוצר אותו ציינתם (המוצר שהתעניינו בו מתצוגה היה פגום, ידית עקומה, תנור שעומד עקום) כמובן שלא הגיוני שיפורסם אצלכם באתר.


מוצר:
תנור משולב בקו דגם CSS42011DW לבן
תמונת משתמש
שם:
sk
תאריך:
11/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נסענו לטבריה לבדוק מקרר מתצוגה וביצענו במקום הזמנה.
לאחר סיום תקופת ההספקה התקשרו להודיע שהמוצר נמכר לקונה אחר !
מומלץ לא לקנות דרכם דבר!!!
תגובת החנות:
הלקוח פנה לצוות האתר בבקשה לרכוש מקרר מתצוגה עם אספקה בתוך 14 ימי עסקים וביקש לראות את המקרר מראש. הנציג שדיבר עם הלקוח בטעות הראה ללקוח מקרר שמכור ללקוח אחר.
לאחר 7 ימי עסקים (הרבה לפני סיום תקופת ההספקה) כשהתבררה הטעות מיידית יצרנו קשר עם הלקוח והבהרנו את הטעות. התנצלנו לפני הלקוח והצענו לו את אותו מקרר עם פגיעה קלה (הצענו ללקוח שנשלח לו את התמונות להתרשמות) בהנחה של עוד 800 ש"ח אך הוא לא היה מעוניין.
כמובן זיכינו את הלקוח זיכוי מלא ואנו מתנצלים שנית

צוות ג'מבו
מוצר:
מקרר 309
תמונת משתמש
שם:
Niv
תאריך:
22/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
************************ המנעו מלרכוש בג'מבו בכל מחיר!!! ***********************
הזמנתי מוצר מתצוגה. הובטח לי ע"י תדהר שיבדוק ש*כל* החלקים של השואב יסופקו לי. לאחר כחודש (לא 14 יום במובטח בתקנון) התקבל המוצר. המוצר שהתקבל הוא מיש-מש של שואבים שונים. צינור השאיבה לא שולט על כפתור ההפעלה ועל הקיפול של הכבל החשמלי לתוך גוף השואב, כפי שמצויין במפרט הטכני. הכי גרוע: לא סופק החלק של השואב ששואב אבק מן הרצפה.
לאחר דין ודברים הובטח לי ע"י תדהר, שהחלקים החסרים נמצאו אצל הספק וישלחו לביתי תוך מספר ימים. לאחר שבוע הסתבר ש"הספק הטעה אותם" ושאין להם את החלקים החסרים.
הפתרון העלוב שהוצע לי: בטל את העיסקה!
אני לא מעוניין לבטל, אלא מבקש מהם שיספקו שואב חלופי חדש - כולל כל החלקים. נכון להיום - 22.6.15 - יש עדיין שתי יחידות של השואב למכירה באתר האינטרנטי של ג'מבו. למרות זאת נאמר לי ע"י מנהל החנות, אורן, שאין לו מהיכן לספק את החלקים. בעדינות: לא נשמע אמין בכלל!
תגובת החנות:
ניב הזמין שואב אבק מתצוגה. מטבע הדברים מוצרים שנמכרים מתצוגה יכולים לפעמים להגיע עם חוסר בחלקים מסויימים.
לצערנו כך קרה גם במקרה הנ"ל.
ניסינו כמיטב יכולתנו להשיג ללקוח את החלקים החסרים אך גם בסניפים וגם אצל הספק לא נמצאו חלקים מתאימים.
ברור לחלוטין שהמטרה שלנו היא למכור מוצר מושלם לשביעות רצון הלקוחות אך מטבע הדברים, במקרה של מוצרים מתצוגה לא תמיד אנו יכולים להבטיח זאת.
הסברנו זאת ללקוח והבהרנו שגם ע"פ חוק וגם לפי התקנון במקרה שאין לנו איך לספק את המוצר בשלמותו אנו אוספים את המוצר בחזרה ומזכים את הלקוח.
כמובן שבמקרה כזה הלקוח מקבל זיכוי מלא וכל הוצאות המשלוחים הינם על חשבוננו.
כך גם הוצע לניב אך הוא דרש לקבל את החלקים החסרים או לקבל מוצר חדש לגמרי באותו מחיר, מה שלא ניתן לביצוע מבחינתנו.


בברכה
צוות ג'מבו
מוצר:
שואב אבק SC9630
תמונת משתמש
שם:
jumbo
תאריך:
21/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אדיבים ונעימים .המוצר סופק לפני הזמן שרות מצויין .ממליץ בחום .יחס אישי חם .מענה מהיר לטלפון .פשוט שמחתי לעשות עימם ואמשיך בעתיד
מוצר:
מכונת כביסה wot204241ןך
תמונת משתמש
שם:
עירית
תאריך:
23/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו טלפונית טלויזיה של LG. חווית קניה מצויינת ( למרות המרחק הרב.אנחנו מאיזור השרון והחנות בטבריה). אורן מנהל השווק שניחן בסבלנות רבה, שידר מקצועיות, הגינות ואמינות בשיחת הטלפון הראשונה והתנהלותו זו נמשכה עד שקיבלנו את המוצר. ממליצים מאוד על החנות בטיפולו של אורן.
מוצר:
טלויזיה LA621Y
תמונת משתמש
שם:
rony
תאריך:
26/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין הרבה מה לספר הכל היה פשוט ידעתי מה אני מחפש, שלחתי לכתובת אחרת כי רציתי מתנה.
אין הרבה מה לספר הכל היה פשוט ידעתי מה אני מחפש, שלחתי לכתובת אחרת כי רציתי מתנה.
מוצר:
מערכת סטריאו סמסונג מיקרו דגם MME430D MME430D
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
26/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר אומנם הגיע באיחור אבל משרות הלקוחות צילצלו מספר פעמים לוודא האם הגיע ובדקו מול חברת השליחויות איפה נמצא וחזרו לעדכן אותי.
סה"כ מאד מרוצה !!
מוצר:
מגהץ אדים SS495
תמונת משתמש
שם:
Shaul
תאריך:
25/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מכוננת. ראשית התקשרו לוודא כי אני מודע לכך שהמוצר מתצוגה. הגיע תוך פחות משבוע ע"י שליח. מיד התקשרו לברר אם אכן קיבלתי את המוצר. ממש כמו במלונות ישרוטל. זה שרות!!
מוצר:
מגהץ ss195
תמונת משתמש
שם:
רביד
תאריך:
10/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח בזמן. התגלה פער בין תכונות המכשיר שפורסם לבין התכונות של המכשיר שקיבלתי. נאותו מייד לבטל את העסקה, באופן בו מגיע המוביל לקחת מביתי את המוצר ובמקביל לבטל את החיוב.
מוצר:
מקפיא
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
12/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעי הזמנה בתאריך 5.11.11 דרך האתר.
מרגע ההזמנה יצרו איתי קשר כמעט כל יום מבהלך השבוע בניסיון כושל לשכנע אותי לקנות מכונה חדשה בתוספת מחיר. חשוב לציין כי המכונה נרכשה דרך האתר הנ"ל רק עקב המחיר כתוצאה מהפגם הקל שנתן הנחה משמעותית.
לאחר כשבוע וחצי אני נכנס לראות את מצב ההזמנה, ורואה כי ביטלו לי אותה.
מרים טלפון לאתר לשאול על פשר הדברים ונאמר לי כי אין את המכונה הנ"ל במלאי, רק חדשה! כמובן שמיד ניסיתי לבדוק לגבי דגם דומה ואיזה פלא גם אותו אין!
המוצרים שמפורסמים במחירים אטרקטיבים בחנות נועדו לא יותר מלמשוך את הקונה!אין ברשותם את המוצרים הנ"ל.
נגרמה לי עוגמת נפש רבה במשך שבועיים ימים, ואני מגיש ביימים הקרובים תביעה על כל הוצאות הכביזה במהלך זמן האספקה השקרי!
לא להתקרב לחנות הנ"ל!!!
מוצר:
מכונת כביסה CFL565K
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
06/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לתשומת לבכם:
הזמנו פעמיים מכונת כביסה מתצוגה בהפרש של חצי שנה, קיבלנו טלפון מהחברה שהמכונה שאנו רכשנו מתצוגה נפלה, הסכמנו לקבל אותה למרות הכל במחיר הנקוב. מציג החברה טען שהוא צריך לבדוק האם המכונה הנ"ל נמצאת במלאי, התברר שהמכונה איננה במלאי דבר אשר חזר על עצמו פעמיים. ניסו לכשנע אותנו לרכוש מכונה חדשה ויקרה בהרבה (40%) ולכך סירבנו. לדעתנו יש להוריד את הספק הנ"ל מהאתר מאחר וישנם יותר מידי מקרים של חוסר הגינות מצד האתר ומנהליו.
מוצר:
מכונת כביסה כולם
תמונת משתמש
שם:
Moran
תאריך:
07/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסיפור ארוך, אך כדאי לקרוא כדי להמנע מאי נעימויות עם חברת ג'מבו.

לפני חודש וחצי בערך, הזמנתי נגן מוסיקה, לא זכור לי כרגע הדגם, אבל הנגן עלה 200 שח כולל משלוח. במעמד ההזמנה, עדי, הסוכן שמכר לי את המוצר לא ציין כי במידה ונרצה להחזיר את המוצר, נחוייב ב 69 ש"ח דמי משלוח (!!!) שזה כמעט כמעט 40% מערך המוצר!!!! הגיע המוצר, אחרי שבועיים... שזה הרבה זמן, ולא היינו מרוצים ממנו. התקשרנו מספר פעמים ואמרו לנו לדבר עם עדי הסוכן, זה לא חזר אלינו מספר ימים. כשכבר תפסנו אותואמר שלא הספיק לחזור.
אבל למכור הוא ידע. ובנוסף אמר לנו על דמי הביטול/משלוח.
כבר די וויתרנו על הוויכוחים, אמרנו להם שרק יבואו לקחת את המוצר, שיקחו כמה שהם רוצים וישחררו אותנו.
רק אחרי שפרסמנו חוות דעת, פנה אלינו מאור- שהוא כנראה מנהל שם/אחראי, והציע לוותר לנו על דמי הביטול/משלוח ואפילו הציע לנו למצוא איזשהו נגן שנרצה והוא ינסה להשיג לנו אותו.
התקשרתי אליו אחרי יום יומיים, נתתי לו דגם, אמר שאין לו אותו והציע לי משהו דומה בתוספת של 100 ש"ח,הסכמתי והוספנו 100 ש"ח.
המוצר הגיע, אחרי שבוע!!! מוצר גרוע מקודמו! היה יד שניה! על הנגן היו שירים ותוכן!!! ומעבר לזה, הנגן מקולקל!

התקשרנו ביום חמישי, דברנו עם ספי, שהוא גם סוג של "מנהל" שם. בקשנו להחזיר את המוצר ושיזכו אותנו. הוא אמר שישלח אלינו שליח שיבוא לאסוף את הנגן ורק כשיגיע אליהם, יוכלו לזכות אותנו ובנוסף, הבטיח שיגיע שליח ביום ראשון.
נחשו מה? אף שליח לא הגיע בראשון וגם לא בשני. התקשרתי ביום שלישי, כועסת מאוד מאוד ועייפה ממסכת העינויים שעברתי עם החברה הזו והכל בשביל מה? בשביל נגן של 250 שקל ודרשתי שיגיע שליח היום.
ונחשו מה, הגיע שליח. וגם זה, הגיע בשעה 21:00 בלילה, בטענה ש "שכח". הוא לא שכח, פשוט לא אמרו לו.
אנחנו עדיין מחכים שיזכו אותנו.

בכל מקרה,
אנחנו ממש לא מרוצים מג'מבו ומהאנשים שעובדים שם.
השירות מתחת לכל ביקורת, איכות המוצרים מתחת לכל ביקורת.
ובכללי, מאכזבים בגדול.
אני רוכשת המון מוצרים דרך האינטרנט, אבל
מג'מבו לא אקנה יותר.


לשיקולכם.

מוצר:
נגן מוסיקה
תמונת משתמש
שם:
חנוך
תאריך:
05/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התגובה הטלפונית לפני ואחרי הרכישה הייתה מהירה ועיניינית.וקיבלתי את כל המידע הדרוש להחלטתי לקנות את המכונה.
קיבלתי את המכונה מוקדם מהצפוי.
מוצר:
מכונת כביסה BT9622
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
26/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שהגיע לא תאם להזמנה ומאז מטרטרים אותי למשלוח של המוצר הנכון שגם הוא טרם הגיע מזה 3 שבועות מיום ההזמנה.
שירות לקוחות לא עומד בהבטחות שהוא מתחייב .
מוצר:
DVD 310
תמונת משתמש
שם:
יפעת
תאריך:
20/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מכונת כביסה מתצוגה. לאחר כמעט שבוע ממועד ההזמנה קבלנו טלפון מג'מבו ובו נטען שאין להם מכונה מתצוגה ואנחנו יכולים לרכוש מכונה חדשה במקום.
ראשית רע שמפרסמים מוצר שאינו בנמצא.
שנית מדוע לוקח כל-דך הרבה זמן להודיע שהמוצר איננו בנמצא.
שלישית, לאחר שכבר נכשלתם פעמיים הייתי מצפה למחיר יותר אטרקטיבי. אני באופו אישי אמנע מלרכוש בעתיד בחנות זו.
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
05/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הדמנתי המכונה ב 18.12.08 אמרו לי עד שבועיים תקבל אותה.קיבלתי אותה ב28.12.08 השירות היה 10 פלוס מההדמנה עד הקבלה של המכונה,שרותמעולה.תודה לכםץממני וחנון חיים
מוצר:
מכונת כביסה waf 8402 a
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
12/09/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה הראשונה שלי דרך האינטרנט ואני מודה שדרך האתר והחבר'ה שעומדים מאחורי הקווים זה עושה את זה להרבה יותר קל ממה שנדמה. השירות הוא אדיב, קיבלתי הצעה שלא יכלתי לסרב לה (הכי זולה ברשת) חדש במחיר ממש מוזל.תנאי תשלום נוחים מאוד, באו לקראתי בנושא הזה. ביקשתי מהנציג לזרז את המשלוח והוא עשה הכל שזה יקרה. תוך 3 ימים המקרר היה אצלי בבית (דבר נדיר).
לאחר קבלת המוצר הנציג ווידא שהמוצר הגיע והדריך אותי אל מי לפנות ומה לעשות הלאה עם קבלת המוצר.
ג'מבו אתר מלא מוצרים והצעות, זאפ זה המקום לבדוק ולאמת.
אני מבסוט מאוד מהאתר מהשירות ומהמוצר.
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
11/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר מחירים בזאפ הגעתי לאתר ג"מבו
שהציעה המוצר במחיר אטרקטיבי.
טיפל בהזמנה שלי בחור בשם עדי.
חברים!!!אני מאחל לכם לזכות בשירות כמו שזכיתי מעדי.
המקרר הגיע אליי תוך יומיים וזאת לאחר עשרות שאלות ששאלתי את הבחור לגבי המיפרט .כל שאלה שלי זכתה לתשובה מיקצועית.כשהמקרר הגיע ראיתי שאני צריך פתיחת דלתות מימיןובדגם זה אין אפשרות להפיכת דלתות.
היתקשרתי לעדי מג"מבו וסיפרתי לו את הבעיה שניתקלתי.
תשובתו היתה תיבחר כל מה שמתאים לך ונחליף את הדגם.
וזה אכן מה שנעשה ובמחיר אטרקטיבי שוב.
אני רוכש שנים דרך האתרים ומעטות מאוד הפעמים שהעברתי חוות דעה.
הפעם חשבתי ששירות כזה חייב לציין .
מעטים מאוד אנשי מכירות שיודעים לימכור בחשיבה על צרכי הלקוח ובשירותיות כזו.
מאחל לכם שטטופלו עי" אנשי מכירות כ עדי.
כי זה מה שיוצר את חווית הקניה.
וכמובן שאת רכישותיי הבאות אבצע אצל עדי מג"מבו.
מוצר:
מקרר 380
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
04/01/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למחרת ההזמנה התקשר אלי מר ספי קובי,
ובאדיבות וביעילות ראויה לציון ושבח ,טיפל בהזמנה שהגיעה לאחר 3 ימים.
ממליץ החום. המכשיר עצמו- מדהים .
מוצר:
טלביזיה LCD 46 LC46xD1E
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
07/12/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. התקשרתי בעקבות בדיקה ב- zap שיש מוצר מתצוגה במחיר מוזל מהמחיר הרגיל.
2. בשיחה הטלפונית נאמר לי שבדיוק נמכר המוצר מהתצוגה ועדין לא עודכן האתר. במקביל "להתנצלותו" הוצע לקנות חדש. זאת לאחר שצויין במפורש, לאחר בדיקה, שיש במלאי.
3. קיבלתי את ההצעה, שהייתה מקבילה למחיר טוב באתר אחר מומלץ – וביצעתי את הזמנה.
4. לאחר מספר ימים קיבלתי שיחת טלפון מנציג השירות שהתנצל שאין את המוצר במלאי, והציע לי לקנות מוצר אחר מקביל.
5. באותה שיחה, ציין הנציג שהוא מחפש אותי מספר ימים בטלפון הנייד שלי. אני זמין בד"כ, וכאשר אינני זמין – יש מענה קולי. קצת תמוה בעיני נושא זה. ניתן היה להשאיר לי הודעה. הייתי מצלצל בחזרה.
6. מיידית ביקשתי לבטל את ההזמנה, ולשלוח לי אישור ביטול. שבועיים מאז ההזמנה, עדין לא הגיע אישור ביטול - למרות טלפונים שלי.
7. בדקתי באינטרנט מספר פעמים – המוצר המחודש/מתצוגה ממשיך להופיע כל הזמן למכירה למרות שעברו שבועיים מאז פנייתי הראשונה, לאחר שדווח לי שאין להם למכירה.
8. למרות שלא נשלח המוצר אלי, ולמרות שלא היה במלאי - חוייב (!) כרטיס האשראי שלי. המצב נכון ליום כתיבת חוו"ד - חשבון הבנק שלי חוייב ב 1750 ש"ח מבלי שנישלח המוצר, ורק בעוד חודש יוחזר לי הכסף דרך כרטיס האשראי!!!
9. בשיחות טלפוניות, הסבירו לי שאין מה לעשות "ככה זה" שעובדים עם אשראי.
מוצר:
כיריים 15353
תמונת משתמש
שם:
amnon
תאריך:
04/08/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהדר
הזמנתי דרך האתר של ZAP אחרי השוואת מחירים. תוך 3 ימים המזגן היה אצלי בבית.
שירות 10

יש לי ביקורת על המוצר עצמו אבל זה לא קשור לאתר של גמבו או לטיב השירות ולאמינותם
המוצר עצמו פשוט מאכזב
אני לא ממליץ לאף אחד לרכוש תדיראן 17
יש לי בבית 6 מזגנים של תדיראן אבל זה מזגן הכי גרוע. מרעיש, משמיע פיצוצים
עובר מהר מידי לאיוורור. חבל שלא ניסיתי
את אמקור 17 המקביל. עכשיו צריך לחיות אם הטעות כמה שנים עד שנחליף
מוצר:
מזגן SPIRIT 17
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
14/04/2005
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של מערכת סטריאו, במחיר הנמוך ביותר (כן, עשיתי סקר קטן לפני שקניתי), ההזמנה הגיעה יומיים לפני הזמן עם אחריות מקורית של החברה. החבר'ה שם פשוט נהדרים, נתנו לי שרות חביב ואמין ואפילו התקשרו שבוע לאחר קבלת המערכת כדי לוודא שהכל בסדר ושהם עומדים לרשותי במקרה הצורך. תודה רבה !
מוצר:
מערכת סטריאו SCAK520
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply