דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרים לבית ולגן (נתניה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
סאנלייף
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסאנלייף ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
16
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
9
1
6
נמצאו 16 חוות דעת גולשים על סאנלייף
תמונת משתמש
שם:
שוש
תאריך:
14/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום רביעי 6/6/18 חברתי, רותם, רכשה ממכם טרמפולינה. ברכישה היא הסבירה לפאני שזה דחוף ואת רגישות העניין. (רותם איבדה את ביתה באסון השיטפון בנחל צפית) אני נכנסתי "לתמונה" כשאפסו כוחותיה להתנהל מולה. נתקלנו ,גם אני בחוסר יכולת לתת שרות, עצבנות, כעס...הרגשנו "שמורחים" אותנו במתן המשלוח.
היום ביקשתי לעשות ביטול הזמנה. אני לא נוהגת להתלונן על אנשים ,אבל ההתנהגות שלה מתחת לכל ביקורת. במיוחד שמדובר באם שאיבדה את ביתה, באמת? קצת רגישות?? לא יותר מזה. פאני שלכם לא יודעת לתת שרות, צועקת ומתלהמת וחסרת רגישות.
אם אתם רוצים ייצוג, כדאי שתחשבו טוב את מי אתם שמים בפרונט.
התאכזבתי, אני אישית לא אקנה אצלכם ובטח שלא אמליץ למכרים לקנות אצלכם.
מקווה שתתייחסו לתלונה בהתאם.
תגובת החנות:
צר לי לקרוא את השורות שלך.
צר לי שלא הייתה לרותם ולך חוויה מוצלחת מהרכישה אצלנו.
פאני לא ידעה על רגישות העניין ואמנם בחובתנו לתת שירות טוב לכולם, אני מסכימה איתך שמקרים מסוימים דורשים התייחסות מיוחדת.
לצערי הרב, היות ומדובר בייבוא, אין באפשרותנו יכולת לדייק במועדי האספקה. מה שאת קוראת "מריחה" בעצם הייתה שביתה בנמל שלא אפשרה לנו לספק את הטרמפולינות במהירות שאנו רגילים לספק.
ראי לציין כי בעת הביטול עוד לא מולאו את 10 ימי אספקה עליהם אנו מתחייבים (רק עבור 6 ימי עבודה).
אני מבינה שרותם הייתה צריכה את הטרמפולינה בדחיפות ובאמת אנחנו עשינו את כל מאמצינו כדי לספק לה אותה במהירות האפשרי; אף כשעדכנתי את רותם שבצד חריג, הצלחנו לארגן משלוח מיוחד ביום שישי כדי לספק לה את הטרמפולינה, היא בחרה לבטל את ההזמנה (12 שעות לפני שהיא הייתה אמורה לקבל אותה).
מתנצלת אם לא הייתן שבעיי רצון מהטיפול שקבלתם מעובד ספציפי בחברה, אנחנו נבדוק את הדברים ונטפל בהם כמובן. עם זאת, ראוי להדגיש כי טופלתם גם ע"י אחראי ללוגיסטיקה ומנהלת המכירות בצורה מקצועי ורגישה וזאת דווקא שכחתן לציין.
שנשמע רק בשורות טובות

מוצר:
טרמפולינה
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
11/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה של מחסן כתר 3*6 באתר החנות. שאלתי מספר שאלות על המשקל ועל היכולת להתקינו באופן עצמאי.
התקשרה אלי בחורה בשם שירן, שנתנה לי את המידע שביקשתי, ואז ציינתי שאני רוצה לוודא שכפי שנכתב באתר, זה מגיע עם שני מדפים, כי אצל ספקים אחרים אין את השורה הזו, ולכן אני רוצה לוודא שזה כך. לאחר בירור היא אמרה שאין את המדפים, וזה מגיע בלי המדפים, וזו טעות שנשארה רשומה באתר מדגם ישן.
אמרתי שכיון ש'מדיניות וביטולים' באתר של החברה, הינו בהתאם ל'חוק הגנת הצרכן', חוק הגנת הצרכן קובע כי הלקוח יקבל את מה שהזמין או פתרון בהתאם לשביעות רצונו, אז הם יכולים למצוא פתרון אחר כמו לדוגמא ארון מדפים בכדי לעמוד בהתחייבות בביצוע העסקה.
שירן אמרה שתבדוק עם המנהלת מה ניתן לעשות ותעדכן אותי, לאחר שלא התקשרה אמש, חזרתי אליה היום, בשיחתה היום הגיבה בצורה לא נעימה כולל משפט 'אתה לא רוצה שבאמת אומר לך מה אני חושבת, יש לי הרבה נסיון עם לקוחות, ואני מבינה מה אתה רוצה, להתראות' וניתקה את השיחה.
ואז הגיע ההודעה, כי כיון שאין לנו את המצור, אנו מבטלים את העסקה ומזכים אותך בסכום ביצוע העסקה.
כמובן, שהמוצר שישנו ועדיין מפורסם באתר החברה, אולם במקום למצוא פתרון מוסכם עבור רכישה שבוצעה, החליטו לבטל את העסקה שלא כדין.
תגובת החנות:
שלום יוסי צר לי על המקרה, אנו משווקים של חברת כתר ולא מייצרים את המוצרים בעצמנו, לכן כל מידע על מוצרי כתר נשאב מאתר כתר ישירות.

מחסן זה הגיע בעבר עם מדפים אך לאחר שהיו המון תלונות על מדפים שנשברו עקב משקל עודף שהועמס עליהם , כתר החליטו לבטל את האופציה הזו במחסנים הקטנים.

למקרה לגופו, אמנם ביצעת את ההזמנה דרך אתרנו, אך בעת בדיקה במלאי שלנו שמנו לב כי המחסן חסר בלאי, בעקבות זאת בוצע לך זיכוי מיידי בכדי שלא תינזק . למען האמת השירות שקיבלת היה הוגן ביותר.

בברכה,

מנהלת שירות לקוחות SUNLIFE
מוצר:
מחסן גינה פקטור 3*6 Keter כתר
תמונת משתמש
שם:
Hagai
תאריך:
16/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ארון וקיבלתי אישור הזמנה,
אחרי שבועיים שלא שמעתי מהם כלום התקשרתי ואמרו לי 14 ימי עסקים ושבטח זה יגיע במהלך השבוע,

התקשרתי שוב אחרי עוד שבוע (3 שבועות מיום קניית המוצר) והתשובה שקיבלתי זה שאין את הארון במלאי והאם אני רוצה אני יכול להחליף או לקבל זיכוי,
מעצבן מאוד שלקח להם 3 שבועות להבין שאין להם במלאי את ההזמנה שלי, וגם זה רק אחרי שאני התקשרתי אליהם לבדוק מה קורה, ובנתיים אני הפסדתי זמן יקר.

למען ההוגנות אציין שקיבלתי זיכוי מלא על הארון.
תגובת החנות:
שלום לך חגי.
צר לנו על תחושתך אכן היתה בעיה עם המוצר הנ"ל בקו ייצור אצל כתר. אנחנו דואגים להתריע בפניהם לגבי כל הזמנה שנכנסת אך לא
תמיד אנו מקבלים את התשובות ההולמות ובזמן מהם. אי לכך נוצרים מצבים שאינם בשליטתנו.
ברגע שנודע לנו מצב המלאי בכתר יצרנו אתך קשר וכפי שכתבת דאגנו לזכות אותך באופן מלא ומיידי.

צוות סאנלייף
מוצר:
ארון שירות ווינר keter כתר
תמונת משתמש
שם:
Mor
תאריך:
22/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך הסאנלייף באתר ארון אופטימה וונדר 183 של כתר .
אופן ההזמנה באתר מאוד נוחה והכל טוב ויפה, ביקשתי להתקשר לצורך תיאום זמני אספקה ונאמר לי שיגיע יום למחרת בין 15:00-17:00.
יום למחרת הנהג מתקשר אליי בשעה 13:00 ושואל האם אני נמצא בבית.
יש סיבה למה ביקשתי תיאום בין 15:00-17:00
בשעה 17:00 אני מתקשר לנהג ושואל אותו מה קורה עם ההזמנה המדוברת. ועונה לי : "שבוע הבא"
אני מאוד מנסה להבין מה פשר הדבר הזה?
חוסר תקשורת בין חברת שליחויות ל-סאנלייף אולי?
בכל מקרה עקב זה דחיתי תוכניות לאותו יום אודות לנהג הנחמד.
נ.ב
בשביל שירות טוב ואמין חייבים שיהיה תקשורת בין חברת השליחויות אליכם, מכיוון שהנהג אומר משהו אחר ואילו הנציג בטלפון אמר משהו אחר (במקרה הזה שעות הגעה.)
מעבר לזה הכל מצויין..
תודה,
מור
תגובת החנות:
מור שלום
אני מודים לך על הכרת הטוב בנוגע לשירות שלנו. אכן עובדי סאנלייף מתאמצים כדי שהלקוחות יקבלו שירות מצוין מרגע הרכישה ועד קבלת המוצר לביתו.
לצערנו, הפעם רצף הזה נפגע, אומנם המוביל עודכן וידע שצריך לספק לך את מוצר בין השעות 15 ל-17, אספקות אחרות שהיו לו באותו היום התבטלו ולכן הוא התבקש להחליף את המסלול האספקות שלו ולכן הקדים בשעת הגעתו לביתך. בכל אופן ע"פ דווח של הנהג, הוא עדכן את אחד הניידים שמופיעים על פני החשבונית, על אי הגעתו בשעה שתואמה מראש.
כמו כן, החברה עשתה מאמצים רבים כדי ב-2 ימי עבודה אחרי, כבר תקבלי את המוצר בביתך.
אנו באמת מתנצלים על אי הנעימות הזו ומודים לך את הערותיך, זה עוזר לנו לשפר את השירות שלנו.
המשך יום טוב
צוות סאנלייף
מוצר:
ארון אופטימה וונדר 183 keter כתר
תמונת משתמש
שם:
מרים
תאריך:
18/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ארון כתר פלסטיק הוזמן ב 27.09.2017. באתר כתוב 14 ימי אספקה. עד היום לא סופק. התשלום נעשה אליהם אבל מאד נוח להם לא לקחת אחריות ולהאשים את חברת ההובלות. מסכימה שחברת ההובלות (צ'יטה) מפשלת בגדול אבל אם רוצים לשמור על מוניטין ולתת שרות באמת, יכלו לשלוח אלי ארון בדרך אחרת ולסגור את העניינים מול צ'יטה מאוחר יותר. נוח להיות ראש סיכה ולפגוע בלקוח. זה לא שרות. ממליצה לחפש ספקים שבאמת חשוב להם לכבד את הלקוח. אם היה דרוג 0 זה מה שמגיע להם.
מוצר:
ארון שרות XL כתר פלסטיק 8854
תמונת משתמש
שם:
חגי
תאריך:
11/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם מחסן. המוצר הגיע במהירות שיא. הם תיאמו שליחות מספיק זמן מראש ואף הגיעו בזמן שנקבע. ודוד המוביל המקסים אפילו עזר לי להעביר את המחסן למקום המתאים. ובניגוד לאחרים גם לא 'קרעו' אותנובמחיר על משלוח על זה שאנחנו גרים מעבר לקו הירוק
מוצר:
מחסן כתר
תמונת משתמש
שם:
Dana
תאריך:
27/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות טרמפולינה בהמלצת החנות. היה פגם ברוכסן. צלצלתי חות וקיבלתי שירות מצוין. קיבלתי רשת חדשה במשלוח מיידי עד הבית!
גם בתהליך ההרכבה ניתן סיוע טלפוני זמין ומקצועי. בהחלט ארכוש שוב!
מוצר:
טרמפולינה קלאסיק 3.0 מטר
תמונת משתמש
שם:
Nadav
תאריך:
03/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קמין גז אחרי ייעוץ מקסים של אפי מהחנות.
לאחר 24 שעות התחרטתי וקיבלתי מיד את כל כספי בחזרה.
לדעתי שירות כל כך טוב ויעיל נדיר במחוזותינו.
ממליץ בחום

מוצר:
קמין גז קמין גז גדול
תמונת משתמש
שם:
אלירן
תאריך:
17/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרוצה מאוד מהשירות .
מהמועד שהזמנתי לא עבר 72 שעות והמוצר כבר הגיע אלי
אציין שאני גרה צפונה בטבריה.
שירות אדיב ומהיר .
מרוב שמרוצה מעוניינת להזמין עוד מוצר .
ממליצה מאוד...
מוצר:
ארון פלסטיק 6280
תמונת משתמש
שם:
Naama
תאריך:
17/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה עם נציג מהחברה, מהרגע הראשון היה שירות מעולה!
קיבלתי את הערסל כמה ימים לאחר ביצוע ההזמנה - שירות מהיר ואדיב
מוצר מעולה במחיר שווה !
אחזור לקנות שם שוב בוודאות!
ממליצה בחום
מוצר:
ערסל ראטן לגינה y9104
תמונת משתמש
שם:
מורן כהן
תאריך:
10/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה דרך האינטרנט הייתה קלה, על כל שאלה ענו לי במהרה ובשמחה. קיבלתי אישור לקנייה ישירות למייל כבקשתי. קבלת המוצר בתחום זמן האספקה כמתחייב.
שירות מעולה ואדיב.

ממליצה בחום!
מוצר:
מקרן חימום 3000W
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
03/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרמים את הלקוח
שולחים מיל שבו אין חיוב על המשלוח ובפועל מחייבים.
שחצנות של שירן
סיכום התשלום
משלוח משלוח חינם בקניה מעל 250 שח - 0 ₪
תשלום אחד 619 ₪
סה"כ לתשלום, כולל משלוח 1x619 = 619 ₪

תגובת החנות:
לקוח יקר.
המידע המפורט באתר לגביי המוצר שנרכש מראה בפירוש שאין אנו מרמים את לקוחתנו.
אנו משקיעים המון זמן ומאמץ לגביי המידע והפרטים הכתובים באתר הקנייה .
באתר הקנייה בו נרכש המוצר נכתב וצוין בפירוש את פרטי המשלוח במקרה והלקוח לא אוסף בעצמו את המוצר.
צר לנו מאוד שהרגשת שרימו אותך אך פרטיי המידע הכתובים באתר מראים שהיה צורך להתייחס לפרטים הנוספים המפורטים באתר על המוצר ואספקתו.
אנו מצרפים לתגובה זו את הפרטים המופיעים והמידע לגביי רכישת המוצר ואספקתו עד לבית הלקוח.
בברכה .

מחלקת שירות לקוחות סאנלייף

מידע נוסף

מוצרים במבצע הם רק באיסוף עצמי, שדרוג למשלוח תוספת של 59 ש"ח

מקרן חום אינפרא עם שלט 3000w

תיאור המוצר:
מקרן חום איכותי על עמוד.
טכנולוגית אינפרא אדום.
ניתן להפעיל למספר מצבי חום 1000w/2000w/3000w
טיימר בן 1-24 שעות הפעלה.
שלט רחוק
ניתן לכיוון גובה 110 ס"מ – 180 ס"מ.
מוצר מתכתי צבוע בתנור עם ציפוי הגנה – יש להרחיק ממים
מידות 1005×740x(1610-1960) מ"מ.

מוצר:
מקרן חום מקרן חום אינפרא עם שלט 3000w
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
17/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם ניתן להגדיר חווית קנייה מושלמת אז זה המקום.
שירות אדיב,נציגים שירותיים,עמידה בלוח הזמנים,מוצרים איכותיים ומה כבר עוד אפשר להגיד..... ממליצה בחום רב!!!
בנוסף התחייבו ל14 ימי עסקים ועשו זאת בהרבה הרבה פחות.
המוצרים שרכשתי דורשים איכות ובטחון ואכן קיבלתי תמורה הולמת לקנייה ואהיה רגועה שאראה את ילדיי קופצים על הטרמפולינה בבטחון.
מוצר:
ערסל ראטן בלה
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
04/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המקרה שלי הוא ביטול הזמנה.
ביטלתי את הזמנתי לאחר שמסיבה אישית שלי לא הוצרכתי בסוף למחסן שהזמנתי (ועדיין לא הגיע אלי), והופתעתי מהקלות שבה אישרו לי לבטל את ההזמנה ללא חיוב, אפילו שכבר הכרטיס אשראי שלי חויב והם קיבלו את התשלום.
מוצר:
מחסן נייד 17197897
תמונת משתמש
שם:
עמי
תאריך:
30/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה בוצעה בטלפון. שוחחתי עם אפי מחנות סאן לייף. הוא היה מאוד אדיב ושירותי. אמר שהארון יגיע תוך 14 ימי עבודה. ביקשתי להקדים, הבטיח לעשות מאמצים. ביום למחרת התקשר לקבוע מועד להספקה. קבענו הספקה למחרת בשעה 09:30. היום בשעה 09:20 הגיע שליח עם הארון.
אפי! תודה וישר כח.
מוצר:
ארון שירות 6280
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
25/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי לרכוש ארון שירות של כתר באתר האינטרנט של החברה, האתר מגיע לשגיאה ולא מאפשר זאת. למחרת בבוקר פנוי אלי טלפונית - התפלאתי על היחס הרציני וביצעתי את ההזמנה.
כעבור מספר ימים התקשרו לתאם שליחות, עד כאן נורמיטי לחלוטין. לנציג שפנה הסברתי היטב שאם לא יגיעו עד 10 וחצי בבוקר אין טעם שיגיעו, ושיעדכנו מראש. כמובן, הם לא הגיעו עד 10 וחצי, אף אחד לא עדכן מראש, ולאחר שהתקשרתי לברר מה קורה, הוסבר לי שיקח לפחות עוד שעה. יצאתי לעבודה לפגישה וכעת אני מחכה שיתאמו איתי שוב, אם בכלל.. סה"כ רציניים מאוד. בזבזו לי שעתיים עבודה, ומי יודע כמה עוד אבזבז עליהם. ממליץ לרכוש ממקום אחר

עדכון מתאריך 14/9/16: לצערי ברגע של כעס כתבתי תגובה שלא תואמת לגמרי את המציאות, הטיפול הלוקה היה אצל חברת השליחויות. אנשי החברה חזרו אלי, תיאמו בשנית משלוח בשעות שיחסית נוחות לי ואכן הגיע המוצר כפי שביקשתי. מבקש לתקן את העוול, החברה עצמה נתנה שירות מעולה, לעיתים שליחויות מתפספסות. ברגע של נחת, כשבועיים אחרי שהגיע המוצר - הייתי משנה הדירוג ל-5 מתוך 5 אם היה ניתן. סה"כ מוצר חדש במחיר הזול בשוק ברגע זה. ממליץ!
תגובת החנות:
לקוח יקר

אנו מתנצלים על אי הנוחות אשר נגרמה לך.
אנו עושים את מיטב המאמצים לעתים אף בתנאים בלתי אפשריים בכדי לחשוב "מחוץ לקופסה" ולהתאים עצמנו לדרישות לקוחותינו בתקופה עמוסה זו ולשביעות רצונם ללא כל קשר לכך שההובלה מתבצעת חינם וללא כל עלות נוספת.

כבכל מקום לעתים רחוקות נגרמות נסיבות שאינן תלויות בנו וגורמות לשינוי בלוח הזמנים כפי שקרה לך לצערנו.
אנו עושים את מיטב המאמצים לעמוד בסטנדרט שירות ברמה הגבוהה ביותר כפי שהנך מעיד על כך לכל אורך הדרך וזאת נמשיך לעשות גם הלאה.

בברכה
מנהלת שירות לקוחות
Sunlife.co.il

מוצר:
ארון שירות 9280
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply