קניתי מחשב נייד חזק. הצוות היה אדיב ומסור. שירות מהיר ומעולה. הלוואי והיה כך בכל מקום.
מוצר:
INRD33-12997 מחשב DELL RG G15 5511
שם:
mshpigel
תאריך:
08/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ מאוד על שופכל. נפגשתי בשירות מצויין, הבנת הצרכים והתאמת המוצר. קיבלתי מוצר באיכות גבוהה עם ליווי איכותי לאורך כל הדרך מאלי ולאה המדהימים! כאבא לילד עם צרכים מיוחדים , ממליץ בחום!
מוצר:
שעון GPS
שם:
ilana.temstet
תאריך:
29/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות אחרי הרכישה מעולה. מענה מהיר. טיפול ויחס מצוין. אני ממליצה מאוד ! !
מוצר:
Samsung s8
שם:
יוני
תאריך:
25/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב וסבלני. תמיכה טובה לאחר הרכישה. המוצר הגיע דיי מהר. בסך הכל מוכר מומלץ.
מוצר:
שעון 360Q
שם:
יאן
תאריך:
26/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהחנות הזאת אייפון 8 פלוס במחיר מאוד משתלם. אחרי כחודש היו כמה בעיות משמעותיות במכשיר ככל הנראה בגלל שהנייד נפל לי. לאחר שלא קיבלתי שירות טוב אצל היבואן שהיה צריך לעזור לי בתיקון הנייד, בלית ברירה פניתי לחנות "שופכל", בה קניתי את הנייד. לאה - בעלת החנות בכבודה ובעצמה החליטה בלי להסס לעזור לי מול היבואן בכדי שיעזרו לי לתקן. היא ניהלה לא מעט שיחות עם היבואן , כולל עם ההנהלה שלהם ודרשה שאקבל שירות טוב וגם תיקון המכשיר. כשבועיים נמשכה כל הסאגה הזאת ולבסוף תיקנו לי את הנייד ועשכיו הכל בסדר. אני כותב את התגובה הזאת כי לקבל שירות טוב בארצנו זה לא ברור מאליו וכשזה קורה חשוב גם לפרגן. החנות בה רכשתי ובעלת החנות בכלל לא חייבים לטפל בי כי לאחר קנייה כל נושא האחריות הוא במגרש של היבואן וחברה שנותנת אחריות ולכן מאוד יפה מצד החנות לעזור ללקוחות שלהם בעת מצוקה . תודה על הכל וכן ירבו אנשים שדואגים ללקוחות שלהם . יאן
מוצר:
אייפון 8 פלוס 256 גיגה
שם:
Ma
תאריך:
25/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אצלהם שעון חכם לבן אדם מבוגר ומכשיר GPS לאוטו יש להם אפליקציה מעולה לתקשר ולעקוב איפה זה נמצא הכל עובד חלק אבל מעל הכל השרות הנדיב שלהם אני ממש מרוצה
מוצר:
שעון GPS ומכשיר GPS לאוטו
שם:
נילי
תאריך:
10/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנינו טלפון סלולרי שצריך היה להתאים לשימוש עם מכשיר שמיעה מסויים. הזמינו אותנו לביתם, בדקו את ההתאמה, התקינו את כל הנדרש והכל בשעות שאחרי סיום עבודתם. שרות למופת !!!
מוצר:
טלפון סלולרי
שם:
shahar.e99
תאריך:
09/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה ללאה על השירות הכל כך מקצועי והאנושי ! לאה ליוותה אותי בכל תקלה שהייתה ודאגה שהכל יטופל במהירות ומקצועיות.
מוצר:
לחצן מצוקה
שם:
Tamar
תאריך:
02/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מ"שופ כל" מכשיר טלפון של סמסונג Galaxy S8 בפברואר 2021. המשלוח לקח ימים ארוכים כי נשלח אליי בדואר רגיל ולא עם שליח, כפי שביקשתי. מיד כשהמכשיר הגיע אליי התגלו בו בעיות, הראשיות היו במיקרופון ובבטרייה. התקשרתי לחנות ודיברתי עם אלי, שהציע שאגש למעבדת "גט-סל" לתיקון הטלפון. הבעתי תמיהה על הצעה זאת כי נראה לי הגיוני יותר להציע לי מכשיר תקין במקום הפגום. הוא הציע להשתתף בעלות התיקון, אם תהיה כזו. בינתיים המשכתי להשתמש במכשיר (אפשר לנהל שיחות כשמדברים באוזניות בלוטות' ולטעון את הבטרייה כל כמה שעות - לא אידיאלי אך אפשרי). הראיתי את המכשיר לבעלים של חנות סלולרית והוא בחן את הטלפון ואת אריזתו והאביזרים הנלווים ואמר שהוא משוכנע שמדובר במכשיר מחודש, לא חדש. הופתעתי מאוד כי בשום מקום במהלך העסקה או התחקיר באתר "זאפ" לא צוין שהטלפון אינו חדש. פניתי שוב לאלי, שעירב את היבואן, אך המכשיר שלי לא הוחלף ואף לא תוקן. אציין כי בשיחות הראשונות הבעלים של החנות, אלי ולאה, עשו רושם חביב ומקצועי, לכן רבה הייתה האכזבה כשטיפלו בתלונתי בצורה חובבנית וללא ה]גנת רצון בסיסי לפצות ולוודא שהלקוח שהוציא אצלם ממיטב כספו, יהיה מרוצה. לא ממליצה לרכוש אצלכם מכשירים סלולרים בשל החשש שמדובר במכשירים מחודשים וכי לא יטפלו בתלונותיכם אם התמכשיר תקול.
תגובת החנות:
הלקוחה התלוננה בפני המועצה לצרכנות ותלונתה נדחתה מכל וכל,היות והלקוחה לא דיווחה על נזק שגרמה למכשיר.המכשיר נאסף ע"י היבואן לבדיקת טענותיה,והגיע שבור.אין אחריות למכשיר שבור באף מקרה.הלקוחה טענה על "בדיקה" של גורם בלתי מזוהה וללא אסמכתאות,שלא ניתן כלל להתייחס לטענה זו. לגופן של טענותיה-הלקוחה טענה לבעיה שמע לאחר כ-3 שבועות ממועד הקניה והופנתה לקבלת שירות במעבדת האחריות,וסירבה.כמחווה יוצא דופן-היבואן אסף כאמור את המכשיר שהגיע שבור!!! הלקוחה אינה דוברת אמת היות ולא מציינת בתלונתה כי גרמה נזק למכשיר,בו הודתה. תלונת הלקוחה אינה אמינה ומטרתה היחידה לגרום נזק, בטענת ותואנת שווא.הלקוחה נכשלה בנסיונות אלו מול המועצה לצרכנות ולכן מנסה להשתמש בזאפ לשם כך. שופכל מוכרת מכשירים מקוריים,באריזתם המקורים עם כל האביזרים המקוריים,המיובאים לישראל ע"י יבואן מורשה,והעומד בכל התקנים הנדרשים לשיווק מכשירים סלולריים בישראל. לכל המכשירים יש אחריות לשנה המבוצעת במעבדות חברת גטסל/פרטנר,בנקודות השירות של חב' פרטנר. שופכל גאה בשירות המעולה שנותנת ללקוחותיה,לפני ואחרי המכירה,גם לאחר זמן.יעידו על כך ההמלצות הרבות.
מוצר:
Galaxy S8 G950F 64GB
שם:
Moran
תאריך:
25/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה וחווית קניה משובחת מוכרת אדיבה ומקצועית מומלץ בחום לכל מי שמחפש קנייה בטוחה אונליין
מוצר:
אייפון 8 פלוס
שם:
iditgavriel
תאריך:
20/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו שרות מעולה. גם כאשר היתה לי בעיה עם המטען קיבלתי תשובה מהירה. כדי לא לחכות עשינו איסוף עצמי.
מוצר:
טלפון נייד Samsung s10e
שם:
amitai
תאריך:
23/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין, זריז ומהיר. מענה טלפוני מהיר ואיכותי. סייעו לי לכל אורך הדרך. ממליץ ו
מוצר:
טלפון נייד סמסונג S10e
שם:
דניאל
תאריך:
14/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פלאפון סמסונג גלקסי s8 מחברת שופכל ב7.2.21. הפלאפון הגיע אלי ב10.2.21. פתחתי את הטלפון בלילה באותו יום ובדקתי אותו . היו טביעות אצבע של מישהו זר על חלקו האחורי ושריטות קטנות על לחצן ההפעלה מאחורה למרות שהאריזה הייתה סגורה והטלפון היה אמור להיות חדש. שמתי את הטלפון בצד בתוך האריזה עם כל המכסים שהיו עליו (לא הסרתי אותם) והתקשרתי היום 14.2.21 לחנות שופכל כדי לדווח על כך. יצויין שרק היום הזדמן לי להתקשר. בשיחה עם בעל החנות שנשמע אדם לא שירותי כלל וכלל הסברתי לו באיזה מצב קיבלתי את הטלפון והוא סירב להאמין לי. הוא אמר שבגלל שהתקשרתי אליו רק כמה ימים לאחר שפתחתי את הטלפון אני זה ששרט את הטלפון. הוא הציע שאחזיר אליו את הטלפון אבל הוא יחייב אותי בשריטות. למעשה הוא טוען שאני משקר. תחשבו על זה, לשיטתו של בעל החנות אני שרטתי את הטלפון ושמתי עליו טביעות אצבע ואז התקשרתי אל החנות כדי להחזיר אותו. ממש חסר לי מה לעשות בחיים. מדובר פה בעוד חנות ישראלית טיפוסית עם שירות מחפיר. שילמתי עוד תוספת למחיר כדי לקבל שירות יותר טוב כי החנות מדורגת יחסית גבוה בזאפ אבל מהר מאוד התבדתי. הדירוג של זאפ לא משקף את המציאות. להוציא ממני כסף ולהיות נחמדים אלי בקניה אין בעיה אבל כשיש בעיה עם המוצר פתאום אני שקרן ורמאי. בשורה התחתונה קניתי מוצר חדש על הנייר וקיבלתי מוצר מחודש או משומש ואיתו אני נשאר. אני ממליץ לכם שלא לקנות בחנות הזו אם אתם לא רוצים לעבור חוויה דומה וכזאת עוגמת נפש. בארץ יש הרבה מה ללמוד מהשירות בחו”ל. שם הלקוח במרכז. בארץ צריכים להפנים שעל שירות גרוע משלמים בביקורות שתואמות לכך. אני מציע לכם ללכת פיזית לחנויות ולראות מה שאתם קונים וכיצד המוצר ארוז. הערה לזאפ - מדוע אין סטנדט שירות שחל על החנויות באתר שלכם ומחייב אותן לפעול על פיו?
תגובת החנות:
1.המכירה בוצעה ב- ב-2.2.2021 בשעה 21:32. הלקוח רכש את המוצר בחנות האינטרנטית של שופכל ושילם את התמורה בכרטיס אשראי. פרטיו אושרו מול חברת האשראי. הלקוח אסף את המוצר בנקודת המסירה של דואר ישראל בירושלים. 2.תהליך הרכישה המקוון כולל אישורו של הלקוח על קריאת התנאים הכללים והסכמתו להם. 3.לאחר 5 ימים ממועד קבלת המוצר פנה הלקוח טלפונית בתלונה, בניגוד למצויין במפורש בתנאים הכללים שצוינו לעיל. בתנאים הכלליים יש התייחסות מפורשת לנושא תלונתו. 4.בשיחת טלפון שקיים הלקוח ב-14.2.2021 עם שופכל – התלונן על "קיום טביעת אצבעות בגב המכשיר" ו"שריטות על המצלמה". 5.בתלונתו לזאפ התלונן הלקוח כי המכשיר הגיע "נגוע בטביעות אצבעות" ו"שריטות על לחצן ההפעלה האחורי". מה קרה לשריטות על המצלמה? נעלמו? פתאום הופיעו "שריטות קטנות על לחצן ההפעלה מאחורה". אין במכשיר שנרכש כפתור הפעלה אחורי. 6.בשיחת הטלפון במועד הנ"ל, הלקוח החל צועק על נציג שופכל תוך כדי אמירת ביטויים שלא נפרט כאן, כולל איומים ש"ישחיר אותנו" ועוד. נציג שופכל שוחח עימו והסביר ללקוח כי המכשיר שרכש חדש, ללא פגמים כלשהם. פגמים לכאורה שעליהם מתלונן- ולאור שיהוי הזמן שחלף עד לשיחה זו-מחשידים כי קרו אצל הלקוח. נציג שופכל הסביר ללקוח את האמור בתנאים הכללים, כפי שצויין לעיל. יש לדאבוננו לקוחות שגורמים נזק למוצרים (גם אם בשוגג או ברשלנות) אך מנסים לטפול את האשם על החנות. 7.שופכל אינה מוכרת מכשירים משומשים או מחודשים, ומוצריה הם חדשים ללא דופי, סגורים באריזה הרמטית ומקוריים לחלוטין. 8.בנוסף – נבקש להדגיש כי השירות שנותנות שופכל ללקוחותיה הוא איכותי ברמה הגבוהה ביותר שיש, ועל כך יעידו מאות ההמלצות שנתנו לקוחותינו בזאפ.
מוצר:
Samsung galaxy s8
שם:
שרון
תאריך:
16/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולארי בחנות "שופכל ישראל" ברעננה וקבלתי שירות מאוד אדיב, מקצועי ומהיר. העסקה התממשה בתוך זמן קצר מההזמנה , קיבלתי היענות מהירה ותשובות מקצועיות וסבלניות לכל שאלותי , קבלתי מלוא התמיכה והסיוע בהעברת היישומים והנתונים , בדיקת פעולת המכשיר לאחר ההעברה והכל במקצועיות רבה, בשירותיות מדהימה וברצון. בקיצור היתה לי חוויית השירות מעולה!!!! ואני ממליצה מאוד על רכישה בחנות זו
מוצר:
טלפון סלולארי, סמסונג S10e
שם:
arnonempire
תאריך:
11/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה גרועה ביותר.
הזמנתי אייפון עבור אמא שלי ( אישה מבוגרת). המכשיר הגיע מקולקל . במשך שבועות ארוכים טירטרו אותה הלוך ושוב בין מרכזי שירות ( בתקופת הקורונה שבה לאישה מבוגרת להסתובב היה מאוד לא נעים) . כול פעם שהתקשרתי לחנות הם ניסו להתנער מאחריות וגרמו לי להרגיש כאילו אני לא בסדר שאני בכלל מתלונן.
לבסוף נאלצנו להתפשר על טלפון מחודש חלופי שקיבלנו ממרכז השירות.
מאכזב מאוד!
תגובת החנות:
הלקוחה קיבלה מכשיר תקין, אך לאחר מספר שבועות התגלתה בו תקלה. בדיוק בשביל זה אחריות. הלקוחה היתה איתנו בקשר בכדי לקבל מידע על מיקומי המעבדה (חב' GETCELL בכל נקודות השירות של פרטנר). הלקוחה מסרה את המכשיר למעבדה, שלא מצאה בעיה. לאחר תלונה חוזרת – כולל בהתערבות שופכל מול נציג בכיר של המעבדה – נאסף המכשיר ע"י שליח מן המעבדה (פעולה שהיא מאוד חריגה). המכשיר הגיע לידי אותו נציג בכיר שהחליט כי ללקוחה יוענק מכשיר חדש. זה מה שקרה, אך למיטב ידיעתנו- הלקוחה לא ניגשה לקבל מכשיר חדש. אחריות השירות של המעבדה היא על המעבדה בלבד, אך סייענו והתערבנו רבות, בכדי לעזור. זה לא מובן מאליו ואינו נפוץ בין החנויות השונות. חבל שהלקוחה אינה מעריכה את השירות של שופכל, שהינו חריג בנוף הישראלי. מצ"ב חלק מן התכתובת מול הלקוחה.: הלקוחה קיבלה מכשיר תקין, אך לאחר מספר שבועות התגלתה בו תקלה. בדיוק בשביל זה אחריות. הלקוחה היתה איתנו בקשר בכדי לקבל מידע על מיקומי המעבדה (חב' GETCELL בכל נקודות השירות של פרטנר). הלקוחה מסרה את המכשיר למעבדה, שלא מצאה בעיה. לאחר תלונה חוזרת – כולל בהתערבות שופכל מול נציג בכיר של המעבדה – נאסף המכשיר ע"י שליח מן המעבדה (פעולה שהיא מאוד חריגה). המכשיר הגיע לידי אותו נציג בכיר שהחליט כי ללקוחה יוענק מכשיר חדש. זה מה שקרה, אך למיטב ידיעתנו- הלקוחה לא ניגשה לקבל מכשיר חדש. אחריות השירות של המעבדה היא על המעבדה בלבד, אך סייענו והתערבנו רבות, בכדי לעזור. זה לא מובן מאליו ואינו נפוץ בין החנויות השונות. חבל שהלקוחה אינה מעריכה את השירות של שופכל, שהינו חריג בנוף הישראלי. מצ"ב חלק מן התכתובת מול הלקוחה.
מוצר:
se 64 אפור
שם:
ארי
תאריך:
22/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין. קיבלנו את המוצר עם משלוח עד הבית בדיוק כפי שהובטח כולל המגינים מותקנים. ממליץ בחום. אקנה שם שוב ללא היסוס. תודה ללאה!
מוצר:
S8 950F 64GB סמסומג גלקסי
שם:
Ohad
תאריך:
23/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה , מוצרים איכותיים , במחיר שווה לכל נפש , ממליץ בחום דרך אגב כבר רכשתי פעמיים וזה אומר הכל
מוצר:
שעון fa28s
שם:
semonm
תאריך:
18/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות אמינה ביותר עם שירות לקוחות נהדר! הזמנתי עם משלוח אקספרס ואכן קיבלתי תוך יום עסקים אחד בלבד ישירות הביתה. המוצר ותעודת אחריות תואמים את מה שהזמנתי ללא שום טעויות. ממליץ ביותר!!!
מוצר:
iphone se 128gb simfree
שם:
Zwily
תאריך:
18/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נתקלתי בבעייה, ענו לי די מהר בטלפון, הציעו פתרון, המוצר ששלחו הגיע די מהר תוך שבוע
מוצר:
מטען יעודי לבוסטר התנעה לרכב
שם:
עינת
תאריך:
29/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התחלתי בסקר, ועצרתי כשהגעתי לחברה זו. הסבלנות, המקצועיות, הידע- ידעתי שמי שיודע לעזור לפני רכישה, גם יהיה שם אחריה. שירות יוצא דופן. מאד ממליצה.