תעשו לעצמכם טובה ואל תקנו אצל אבי סופר כי אחרי שתשלמו - אף אחד לא עונה לכם יותר לא נתנו לי חשבונית קניה, שזאת עבירה על החוק לא עונים לטלפונים פניה ל "שירות לקוחות" היא פניה לאוויר לא עונים, לא מתייחסים לא סתם חוות הדעת נמוכות וגרועות
מוצר:
מזגן פמילי
שם:
עפר
תאריך:
07/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה ומייבש כביסה. הובטח שיגיע ביום מסויים וזמן הספקה קצר יחסית וזה יפה מאוד. יום קודם לא התקבלה כל הודעה מצד החברה על ההספקה ואני התקשרתי לברר ואז עדכנו שהייתה תקלה מחשובית כלשהי. בבוקר ההספקה הגיעה הודעה כתובה על מועד ההספקה ושוב נראה מרשים ונוח. זמן קצר לאחר מכן הודיע המוביל כי מצטער אך לא יגיעו המוצרים! נחשו מדוע, שוב תקלה מחשובית שאינה מאפשרת הוצאת סחורות מהמחסן. כל האירוע לא היה מעצבן ומציג לולא יום קודם הודגש בפני כי בוודאות יגיעו המוצרים בעת שהובטח ולאור כך הדגשתי בפניהם שאני מפנה מבייתי את המוצרים הישנים. מסתבר ש"מילה של בעלבית אינה מילה אמינה"...
מוצר:
מייבש כביסה ומכונת כביסה
שם:
ענת
תאריך:
29/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בספטמבר מכונת כביסה של מידאה, דגם MFN70S1203 אצל אבי סופר באלנבי, אצל נציג בשם אברהם. מייד בשימוש הראשון הבנתי שמדובר במוצר לא איכותי, המכונה מרעישה בצורה מוגזמת, ואיכות הכביסה בינונית. פניתי לאברהם והוא אמר שהוא בודק ויחזור אליי, אך לא חזר. המשכתי לרדוף אחריו לנסות לקבל שירות, כל פעם אומר שיחזור ולא חוזר. בסוף הזמינו טכנאי של החברה של המכונה (מיותר.. מכונה חדשה) שאמר שהמכונה בסדר, שככה היא. המשכתי לנסות להשיג שירות, להחליף את המכונה למשהו טוב יותר, אבל כל פעם אברהם טוען שיחזור אליי ולא חוזר. אחר כך החליטו לשלוח עוד פעם טכנאי (לא ברור למה) ששוב אמר שככה המכונה. השתדלתי עדיין להיות סבלנית, זה היה כבר חודשיים אחרי הרכישה. בינתיים עובר הזמן ועברתי דירה והיה לי מעט זמן להתעסק עם זה. אחר כך ניסיתי שוב להשיג את אברהם ואותו סיפור, התחמקות לא ברורה מלתת שירות. העברתי לאחרונה מכתב תלונה רשמי באתר של אבי סופר ואפילו לא חזרו אליי. הזייה, לא ראיתי דבר כזה, ממש בושה. אמור להיות להם מוניטין טוב... אכזבה גדולה מאוד.
מוצר:
מכונת כביסה מידאה דגם MFN70S1203
שם:
6416777
תאריך:
12/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי תנור אפיה משולב סאוטר,הוא הגיע עטוף בניילונים וריפודי קלקר שנראו שלמים, כשפתחתי את האריזה גיליתי שהדופן השמאלית שלו פגומה, כנראה שהוא קיבל מכה בהובלה , עדיאל מחנות האינטרנט של אבי סופר סירב להחליף אותו , והפנה אותי לאחריות של אלקטרה. וטען כי אינו יכול לדעת כיצד נגרם הנזק ושאסור לפתוח את האריזה לבד, לא היה רשום בשום מקום על האריזה או בהזמנה שאסור לפתוח את המוצר שסופק. כשאני קונה מוצר ומספקים לי מוצר פגום אני מצפה שהחנות תחליף אותו במוצר חדש תקין ולא תפנה אותי לאחריות.
מוצר:
ELEGANT 4760W תנור בישול ואפיה סאוטר
שם:
mic85dery
תאריך:
03/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הבטחות אשר לא ממומשות 5 ימי עסקים הופכים ל 10 כל יום מבטיחם מחר מזל שהם לא מייצרים את המוצר האשמה היא על השליח אשר הם מעסיקים לרכוש את המוצר אבל לא מאבי סופר
מוצר:
MUM9D33S11
שם:
shavivhome
תאריך:
16/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי שרות מאיש מכירות בטלפון היה בסדר גמור. היה זמין בווטסאפ והגיב בזמן לפניות שלנו.
מוצר:
מקרר טושיבה GR-RF646WE
שם:
גולש
תאריך:
09/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
shlomo.chen.5
תאריך:
19/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכישת מכונת כביסה MIDEA 7 קג פתח קדמי מלפני 5 ימים:- רכישה מרחוק ללא ביקור בחנות מסוימת. למרבית המשווקים המופיעים בזאפ אין המוצר כלל כיוון שגם ליבואן MIDEA אזל המלאי. לשמחתי לאבי סופר , היחיד מאלה שבדקתי מולם, היה המוצר , מה שהתאפשר לי לבצע רכישה. הליך הרכישה התנהל באדיבות רבה וההבטחה לספק בתוך ימים אחדים התבצעה תוך תיאום מלא ועמידה בלוז. לגבי המוצר שעדיין במארז אחכים בהקדם. אך זאת כבר אחריות של גורם אחר
מוצר:
מכונת כביסה פתח חזית מידאה MFN70-S1203
שם:
רונן
תאריך:
10/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אין מילים לתאר את חווית הקניה הטובה מהחנות של אבי באלנבי, פשוט ולעניין, מוצרים ברמה גבוהה עם שירות מעולה. עד היום קניתי מהם כמעט את כל המוצרים הלבנים שלי. תמיד עם חיוך מקצוענות והמלצות טובות למוצרים שמתאימים ללקוח. היה לי נסיון לא טוב עם מייבש שחזר כמה פעמים מתיקון והם קבלו אותו בחזרה בלי שאלות והחזירו לי את הכסף מייד. ואחכ קניתי מהם עוד מייבש מעולה של אלקטרולוקס. קניתי מהם מקפיא מעולה ותמיד הם היו לעזר בכל שאלה או תמחור מעולה. באמת מעולה כי המחירים שקבלתי מהם תמיד היו מהטובים בשוק. בקיצור מומלץ בחום רב.
מוצר:
מייבש אלקטרולוקס Electrolux EW8H2966IM
שם:
barm1981
תאריך:
25/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
לצערי,לפני שבועיים הזמנתי טלויזיה, במעמד רכישה נאמר לי במפורש שהמוצר קיים במלאי. לאחר שבועיים מסתבר שלא. צפי זמני הספקה כ-10 ימים מהיום(ואחר כך גם התקנה שתיקח עוד שבועיים). לא סביר ולא הגיוני בכלל להמתין למוצר מעל חודש עד שיהיה אצלי בבית.
במהלך כל השבוע שעבר פניתי לסוכן 4 פעמים. בכל פעם הוא הבטיח לחזור אלי עם תשובה ולא חזר. זלזול כזה לא ראיתי באף מקום!!!
דרך אגב, כבר לא בפעם הראשונה שזה קרה לי בסניף באר שבע!!!!! ביקשתי לבטל את העסקה.
מוצר:
טלויזיה סמסונג
שם:
lilturg99
תאריך:
24/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תענוג לקנות מאבי סופר, מקצוענים אמתיים שירות מעולה. רכשתי כמה מוצרים מהאתר, למחר הגיע המשלוח, עונים בכל שעה ועושים מאמצים לעזור.
מוצר:
מקרר LG, מדיח אלקטראלוקס , כריים מידאה
שם:
adar.lehr
תאריך:
21/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
ההורים שלי רכשו את התנור מאבי סופר לפני כשלושה שבועות. כבר למחרת אחד מכפתורי ההצתה של הגז לא עבד. בחימום אוכל על גבי התבנית של התנור- השמן נוטף וזולג מתחתית התנור החוצה - לרצפה של הבית! החברה לא מוכנה להחליף את התנור ומתנערת מאחריות. תחילה נאמר לנו שככה זה ואין מה לעשות, כנראה שמדובר בבעיה מוכרת. בהמשך הגיע טכנאי שראה את הבעיה - שפך מים בתוך התנור והמים זלגו החוצה לרצפה. החברה עדיין מסרבת בתוקף להחליף את התנור ומציעה להלחים את פנים התנור למרות שמדובר במוצר חדש שעלה כ12,000 שח והיה פעם-פעמיים בשימוש!! שירות לקוחות גרוע, להתרחק מהמוצר ומהחברה!!
מוצר:
LOFRA RSD96MFTE/CI
שם:
יוני תהילה
תאריך:
17/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
8
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות ברמה ירודה מאוד!! מוצר ירוד מפוצץ שמן וג׳וקים ואין עם מי לדבר !חבל שלא קראתי לפני
מוצר:
מקסר של קנווד
שם:
מולי
תאריך:
20/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
9
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ב 12.7.22 מקרר שארפ -5 דלתות SG9812 . המכירה הייתה אינטרנטית כאשר נציג אבי סופר התקשר לסגור העסקה. היה אדיב מאד , המקרר הגיע למחרת היום מדהים . עד כאן החלק הטוב של הסיפור. כשהגיע המקרר ע"ג המדבקה בדופן האחורית והפנימית הסתבר לי שתאריך ייצור המקרר נובמבר 2015 !!!!!! כן אכן מקרר ממלאי ישן למרות שהיה ארוז היטב כחדש. נשלח מייל לשרות לקוחות של אבי סופר כאשר בעקבותיו יצר איתי קשר איש המכירות כשברקע בשיחת וועידה איש המכירות של היבואן. ניסו להגיד , קבלת מחיר ידעת וכד. אכן ידעתי מה הדגם אותו אני רוכש אך לא היה כל גילוי נאות באתר או בהליך המכירה באשר לתאריך ייצורו (לפני 5 שנים). נציג היבואן הציע לי הצעה מעליבה, "ניקח את המקרר נחליף בדגם החדש ותוסיף עוד 3000 ש"ח ???? כמובן לא הסכמתי ממתין שיחזרו אלי עם הצעה קונקרטית ורצינית.
אדם הרוכש במיטב כספו מקרר מצפה לגילוי נאות באשר לגילו של המקרר ובטח לא להפתעה של מקרר שעמד במחסנים 5 שנים .
מוצר:
מקרר SHARP SJ9812
שם:
שוש
תאריך:
16/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
6
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם כמה פעמים. אני תמיד ניגשת לחנות ומקבלת את המוצר במחיר זול מהזול ביותר בזאפ. השרות סובלני ומיקצועי.
מוצר:
מכונת כביסה ומייבש
שם:
תמי
תאריך:
11/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה ומייבש כביסה אצל אבי סופר ברח ששת הימים ברמת גן. היום הגיעה ההובלה. הגיע אלי מוביל עצבני מאד בשם רמי. המוביל הוציא את המייבש ממקומו אך כדי להכניס החדש צריך היה להוציא את הקלקר. המייבש נכנס ויוצא בקלות מהפתח אך בלי הקלקר. בקשתי מהמוביל כי אשלם לו, שימתין, אני אוריד הקלקר וישים המייבש במקום. המוביל סירב, השאיר את המייבש על הכיור והלך. פניתי לחנות וקבלתי תשובה שזה לא תפקידו. פשוט בושה וחרפה. גם אם המוצרים טובים והאספקה מהירה, השירות על הפנים
מוצר:
מייבש כביסה קריסטל ad1023b
שם:
עינת
תאריך:
06/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר אמקור אצל אבי סופר.הגיע תוך יום אחד.ההובלה היתה בטווח הזמן שהקצו !אין מילים!שירות ברמה בינלאומית!אלופים!!!
מוצר:
מקרר אמקור מקפיא תחתון
שם:
Meitar
תאריך:
21/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
7
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני חודש וחצי כיריים של בוש. התקשרו להגיד לי שהמוצר לא במלאי ומבטלים את ההזמנה. מאז חייבו אותי ולא זיכו. התקשרתי אליהם עשרות פעמים אומרים שיחזרו ולא חוזרים.
מוצר:
כיריים גז בוש PCS7A5B90Y
שם:
טאובר
תאריך:
08/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
7
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע, לעולם את תרכשו דרכם, אתם רק תצטערו !!!
לא מתייחסים ללקוחות .
מוצר:
מקרר LG
שם:
PC PC
תאריך:
18/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם כיריים קנדי דגם CH 64 C בתאריך 19.9.21 עבדו בסדר עד 15.4.22 בערך 7 חודשים ב15.4.22 מופיע סדק על הזכוכית של הכיריים פניתי באופן אישי לאיש המכירות באלנבי 113 ואיש המכירות אמר לי שאין אחריות על שבר האם האחריות היא רק על זה שמכר לי את המוצר וכשיש תקלה אז אין אחריות לא קיבלתי חשבונית רק מספר הזמנה
מוצר:
כיריים קנדי CH64
שם:
Adi
תאריך:
13/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
8
תיאור חווית הקנייה:
פשוט זלזול. גבו ממני 2000 ש"ח על קנייה שרכשתי. התקדרתייוםטחרמ לבטל ועד עכשיו )שלושה שבועות אחרי( הכסף לא הוחזר לי. פשוט בושה!
מוצר:
מקרר בקו, מכונת כביסה סימנס, תנור וכיריים ליוונט
שם:
חיים
תאריך:
07/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מדהים ! נפלא ! הייתי פיזית בסניף בכנפי נשרים בירושלים, המוכרת ורד התייחסה אלינו בסבלנות אין קץ והסבירה וענתה על הכל, אח"כ השאירה מס' פלאפון להמשך הטירטורים שלנו, עד שהזמנו את התנור המבוקש שראינו דוג' בחנות, כ 15 דק' אחרי סגירת ההזמנה כבר התקשרו מהחברה לתאם זמן להביא את הבילד אין, וכן בהמשך ממש טירטרנו אותם בענין כיריים , ותמיד היה את כל הסבלנות אלינו, שירבו כמותה בנותני השירות בישראל,
מוצר:
תנור אפיה בנוי ELECRTOLUX ----- EOH6421X
שם:
kolhadas
תאריך:
28/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות יעיל וזריז. חוזרת כל פעם לרכוש מהם. עושים מאמץ לספק בזמן מהיר את המוצר
מוצר:
PIE611BB1E
שם:
אריג'
תאריך:
08/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
22
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר מהאתר ב19.11.21 תוך הבטחה שייסופק תוך 5 ימי עסקים. כיום אנחנוב8.12.20 ועוד לא סופק. התקשרות ויצירת קשר עם החנות ללא רבב. הם מעבירים ומפילים אחריות מנציג לנציג. הייחס גרוע , הטיפול גרוע. ממש לא אמינים לא ממליצה לרכוש השירות איתם מתנהל ביד קשה.
מוצר:
מקרר משרדי פוג׳יקום FJ-KS100BK
שם:
שלמה
תאריך:
26/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שרות יעיל ואדיב. עם חיוך. ענו על שאלותי. לא ניסו לשכנע. קיבלתי הצעת מחיר הוגנת ביחס לשוּק המקררים ובתי עסק אחרים. אני מרוצה.