דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (32 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מחסני חשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במחסני חשמל ?
1.02
ציון ממוצע
49
חוות דעת בשנה האחרונה
2614
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
7
3 חודשים אחרונים
0
0
22
6 חודשים אחרונים
0
0
49
שנה אחרונה
0
0
49
כל הזמן
1929
21
664
נמצאו 2614 חוות דעת גולשים על מחסני חשמל
תמונת משתמש
שם:
naama66
תאריך:
13/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות במחסני חשמל אונליין! מוכרים באדיבות אבל לאחר התשלום אין שירות!! הגיע מוצר פגום. מכונת כביסה. אני רודפת אחריהם כבר 3 ימים ולא מצליחה לקבל שירות של החלפה. עוברת מנציג לנציגה, חלק מנתקים, חלק מבטיחים שיטופל בהקדם, ואין מכונה עדיין!
מוצר:
מכונת כביסה הובר 9 קג
תמונת משתמש
שם:
סאלי
תאריך:
11/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון של סמסונג בהזמנה מוקדמת שהיה אמור להיות מסופק ב 31.1.24 תוך 4 ימי עסקים.
עד היום 11/02/24 לא קיבלתי את המוצר כאשר כל מי שהזמין בסמסונג/פאלפון וכו כבר קיבלת המוצר לפני שבוע.
בשירות לקוחות עדיין לא יודעים מתי יסופק המוצר גם היום - שבועיים אחרי..
הטלפון זמין בחנויות לקנייה מיידית.
כמובן שאם אבטל את ההזמנה כבר לא אוכל לקבל את ההטבה שקיבלתי בהזמנה המוקדמת.
טעות, טעות, טעות, לא להתקרב לחנות הזאת.
מוצר:
סמסונג s24 פלוס
תמונת משתמש
שם:
שלום
תאריך:
24/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר סביר , מים חמים לא ממש רותחים , אבל התחיל לנזול אחרי שבוע מלמטה מתחת למגירת מים .
פניתי לשירות והציעו לי להחליף רק באישור טכנאי , וטכנאי עולה כסף למי שלא שילם 300 שקל התקנה , אופציה שלא הופיעה באתר נכון לקניה.
סה"כ נשארתי עם מוצר חדש שנוזל והאופציה שלי היא או ליסוע איתו לעיר אחרת לתיקונו בחברה או לשלם לטכנאי שיאשר שהוא מקולקל.
לציין ששלחתי וידאו מיד של הנזילה ועל פי כל הדעות התקלה במוצר ולא בהתקנה (שזה חיבור צינור) .
מוצר:
בר מים אלפא פלוס
תמונת משתמש
שם:
alman023
תאריך:
21/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות של מחסני חשמל גרוע וקשיש בעייה מטרתרים אותך ולא נותנים שרות ואחריות . פשוט זבעה
מוצר:
כיסא מנהלים
תמונת משתמש
שם:
טירת ההפתעות
תאריך:
21/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ לקנות מהם .הביאו לי מוצר פגום ואין עם מי לדבר.שירות מזעזע מאכזב מאוד.
מוצר:
סטרימר
תמונת משתמש
שם:
Shirandom
תאריך:
08/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט גרוע!!!! רכשתי מהאתר שלהם לפניי יותר משבועיים ועוד לא קיבלתי את ההזמנה שלי. אין עם מי לדבר, שירות לקוחות גרוע, אומרים שיחזרו אליי אף אחד לא חוזר, רק לקחת כסף הוא יודעים, פשוט לא להתקרב!!!!!
מוצר:
Pilsan בית ילדים עם שבשבת
תמונת משתמש
שם:
סיון
תאריך:
03/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת קפה בפרסום של אספקה של 5 ימי עבודה בפועל 4 שבועות נאלצתי להתקשר אין ספור פעמים , לכתוב מיילים, בוט של ווצאפ . וכלום!!!!!!!!!
ללא כל מענה
ללא כל חזרה אלי.
כתבתי מס מיילים עם בקשות ביטול.
וכלום!!!
רק אחרי 4 שבועות לפתע יצרו קשר מחברת השילוח והביאו את המכונה.
שירות מחפיר, מזעזע, אסור להזמין מהאתר שלהם!!!
מוצר:
מכונת קפה נספרסו לטיסיה
תמונת משתמש
שם:
Yogev
תאריך:
02/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שעון חכם שיאומי. רק לאחר מספר ימים נציג התקשר ואמר שאין במלאי. סוכם על ביטול הזמנה וזיכוי.
4 ימים אחרי, לא זיכו אותי עדיין.
אני מנסה לקבל שירות ב "צאט" שלהם- ואחרי שמלאתי את כל הפרטים, כתוב "פנייתך נסגרה, אין פעילות עכשיו". למרות שזה כן היה בשעות הפעילות שלהם.
ניסיתי גם לשלוח הודעה דרך האתר, ורק אחרי שמלאתי הכל, יש הודעת שגיאה שאי אפשר לשלוח את ההודעה.
שירות זוועה. נוראי. שילמתי על מוצר כסף, הוא לא סופק, ולא זיכו אותי!
מוצר:
שעון חכם
תמונת משתמש
שם:
רגינה
תאריך:
01/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב25.12 רכשתי מקרר בסניף אור יהודה בהמשך לפרסום של מבצע על מקרר אלקטרה 4 דלתות במחיר של 2690 ש״ח כולל הובלה ח י נ ם ! הגעתי לסניף ביצעתי הזמנה שילמתי ומיד לאחר התשלום שאלתי ככה בהתעניינות מצידי ״אני גרה בקומה שניה בבית פרטי והמדרגות חיצוניות רחבות ללא קירות שיפריעו אין בעיה נכון?״ המוכר אמר ״אין בעיה רשום שמעל קומה 3 בלבד גובים 60 ש״ח על כל קומה ״ ואז פתאוםםםםםם אמר ״רגע תני לי לבדוק מול המוביל ככה לכל מקרה״ התקשר באמת מולי והפלא ופלא המוביל פתאום החליט שמדובר בבית פרטי אז הוא גובה 50 ש״ח ,לאחר וויכוח המוכר אמר שאני צודקת והפרסום באמת הובלה חינם ללא אותיות קטנות ולכן הוא מזכה אותי ב50 ש״ח ושאשלם להובלה פשוט וזהו ככה נסגר הסיפור ,הביאו לי אישור על זיכוי של 50 ש״ח שאגיע לקחת לאחר ההובלה. הגיע יום ההובלה ב28.12 ופתאום המוביל החליט שהוא גובה 60 ש״ח לכל קומה (!) משמע 120 ש״ח (!!!!!) לאחר וויכוח עם המוביל שיחררתי אותו לאחר ההובלה ושילמתי לו (כי איזה ברירה נותרה לי אני עברתי דירה וחייבת את המקרר) וניסיתי ליצור קשר מספר פעמים עם השירות בטלפון אך לאחר המתנה של 40 דק (!) מנותקת השיחה ..כמובן שמיותר לציין שלא ארכוש לעולם יותר ברשת הזאת עם השירות הנורא הזה ובנוסף מדובר על פרסום שיקרי .
מוצר:
אלקטרה EL404W
תמונת משתמש
שם:
מתן
תאריך:
31/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באתר מגהץ. כשקיבלתי אותו ראיתי שהוא לא חדש - הכבל לא היה מלופף כמו במכשיר חדש, היו טיפות מים בפנים והיה נראה כאילו העבירו מגבון לנקות אותו חיצונית.
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שטענו ש'חלק' מהמוצרים עוברים בקרה וכד' והציעו לי ללכת להחליף בסניף.
כשאמרתי שהמינימום אחרי כזה בזיון זה שישלחו שליח, הנציגה נפנפה אותי.
יצרתי שוב קשר עם שירות הלקוחות ואחרי כמה שבועות של התכתבות במייל, והיעלמות טוטאלית של הנציג קיבלתי פתאום הודעה מUPS שיש לי משלוח, מבלי שעדכנו אותי על כך.
שמחתי שבסוף באים להחליף לי את המגהץ, אבל... כשהשליח החליף לי את המגהץ ונתן לי אחד אחר - נדהמתי (או שלא) שגם המגהץ החדש הוא בעצם משומש (אותו תיאור כמו הראשון).
הבנתי עם מי יש לי עסק ולא ניסיתי לבזבז את זמני בפניה נוספת לשירות.
כמובן שלא אקנה שם שוב.
מוצר:
מגהץ טפאל FV2831
תמונת משתמש
שם:
shiratauger
תאריך:
31/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמחה שביטלנו את ההזמנה!! המון שעות ואנרגיות רבות הוצאתי על ההזמנה מהחברה הזו. שירות לקוחות שלא עונים/חוזרים אליך. אין עם מי לדבר
מוצר:
Xiaomi mi tv p1e 65 gl led
תמונת משתמש
שם:
moranati
תאריך:
28/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי המוצר ששילמתי עליו הגיע פגום. ניסיתי פעמים רבות ליצור קשר עם החברה. במיילים, בוואצאפ ובשיחות טלפון.
אין קול ואין עונה.
שלחתי צילומים של הפגמים.
כלום.
626 ש"ח על מה??
לפי מדיניות הביטולים וההחזרות ללקוח יש זכות להחזר כספי תוך תקופה של עד 14 יום.
המוצר הוזמן ב15.12, והגיע אלי ב19.12
פניתי לבקשת החזר וביטול עסקה ב19.2
עברו 10 ימים ולא קיבלתי תגובה.!!!

קניתי כורסא נוספת הדום היא הגיע עם חלק מחלקי ההרכבה.
בח
מוצר:
314221 כחול ITALY ROSSO מבית -1073RSM כסא / כורסא מחשב טלוויזיה מנוחה
תמונת משתמש
שם:
zohi888
תאריך:
26/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הכי גרוע במדינה. מקווה שבקרוב הם יפשטו רגל. אין מענה טלפוני לשירות לקוחות. מבטלים הזמנות בלי לעדכן את הלקוח שיש בעיה. ופשוט לא מגיעים להובלה בתאריך שנקבע ואתה צריך לנחש מה הסיבה והאם תחוייב באשראי
מוצר:
מזגן ELCO 29 WIFI
תמונת משתמש
שם:
yarinall1
תאריך:
26/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזוויעה - הזמנתי תנור, אף נציג לא רצה לעזור לי בסניף, תיאמתי עם הסניף לשעות אחר הצהריים והם הבטיחו שיתאמו איתי שעה ספציפית יום לפני, כמובן שלא תיאמו.
פתאום באותו הבוקר מתקשרים אליי אומרים לי עוד 10 דקות מגיעים אלייך כאשר אני לא יכול בלי תיאום בלי כלום, מתקשר לשירות לקוחות הם עונים וישר מנתקים, השארתי ביקורת רעה באתר שלהם פשוט חסמו אותה כדי להשתיק את הביקורות הפחות טובות, בסניף מסתבר הטעו אותי אין הובלות של אחרי צהריים. אני עכשיו סטודנט שאין לו איך לבשל לעצמו אוכל כי פירקתי את התנור והכל בשבילם כמו שהם ביקשו והם לא עמדו בשום תנאי מההסכם
מוצר:
תנור משולב - אלקטרה
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
22/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך שהגיע פגום, שירות הלקוחות מרח אותי שבועיים ואז נפנף אותי. הכסף לפח אבל השיעור נלמד, לעולם לא לקנות שום דבר ממחסני חשמל.
מוצר:
מסך מחשב D40-27 לנובו
תמונת משתמש
שם:
ron68681
תאריך:
21/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי מרוצה מאוד מהם הזמנות קודמות.הזמנתי ג'יפ מפואר מאתר מחסני חשמל הגיפ התקלקל מוצר חדש עוד רק נקנה והכי יקר בקטגוריה.טרטורים ביקשתי זיכוי לא נותנים הם מחליטים.שלחו אותי לספק שזה חנות אחרת בכלל כאשר הזמנתי באתר מחסני חשמל טרטורים איתה מהלך מעל חודש הביאו ג'יפ 2 גם התקלקל מהר ממש ג'יפ מפואר ועוד הכי יקר בקטגוריה.מחכה עדיין כמעט חודשיים לזיכוי 855 ש''ח בתקווה שיחזירו לי את כספי הילד על הרצף ואלה עשו לי באלגן רציני מאוכזב
מוצר:
ג'יפ מפואר
תמונת משתמש
שם:
yossym13
תאריך:
20/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה אפשר הייתי נותן אפס. הזמנתי מכונת כביסה, עברו 3 שבועות והיא לא הגיעה, אין עם מי לדבר וכמובן שאין מענה בשירות לקוחות. תתרחקו
מוצר:
מכונת כביסה סמסונג www7st4043ce
תמונת משתמש
שם:
yafitush18
תאריך:
18/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הובטח כי המוצר יגיע תוך 5 ימים. מחכה כבר שבועיים וחצי. אין תגובה בשירות לקוחות
מוצר:
מכונה לייצור קרח
תמונת משתמש
שם:
elitw14
תאריך:
14/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלוויזיה "58 של הייסנס פלוס מתקן תלייה לקיר. לא ניתן להשיג את שירות הלקוחות בשום אמצעי, לא עונים ולא מגיבים. הטלוויזיה הגיעה לאחר שבוע מודל 2022 למרות שרכשתי מודל 2023, מתקן התלייה לא הגיע כלל ועברו כבר 3 שבועות מאז הרכישה. נאלצתי לבסוף לבטל את ההזמנה של מתקן התלייה וזאת לאחר 48 שעות של ניסיונות להשיג את שירות הלקוחות. בקצרה לא לרכוש במחסני חשמל, ראו הוזהרתם.
מוצר:
טלוויזיה הייסנס
תמונת משתמש
שם:
tamag
תאריך:
14/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!!!!
שירות לקוחות לא קיים!!!!!!
יודעים לטרטר אותך בצאט דיגיטלי עם נציג וירטואלי אך לא לטפל במשלוח ששולם ומעולם לא הגיע
מוצר:
תנור ספירלה
תמונת משתמש
שם:
א
תאריך:
12/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר מסויים וקיבלתי מוצר אחר.
במקרה שלי- הזמנתי מטבחון לילדים מסוים וקיבלתי אחר. זה לא רק שונה מהתמונה אלא גם שונה מתאור המוצר במילים- הגודל/ מה הוא מכיל/ החברה.
מוצר:
מטבחון לילדים
תמונת משתמש
שם:
5860744
תאריך:
07/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מעבד נינגה ביום 3/12/23 כאשר אמרו לי ביום 5/12/23 יגיעה אליך המוצר לבית ללא תשלום וזאת עקב חוסר המוצר בחנות.
עשיתי 30 ניסיונות של טלפון להשיג את השירות על מנת לשנות לכתובת מעדכנת עד שענו לי.
היום 7/12/23 ועדיין לא קיבלתי את המוצר וגם לא ניתן להשיג את השירות.
ובזמן שדיברתי עם השירות היו אמורים לחזור אלי בתשובה מסויים כאשר ביכלל לא זכיתי למענה .....
לידעתכם
מוצר:
מעבד נינגה
תמונת משתמש
שם:
drochilkinze
תאריך:
06/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה הכי גרוע שאפשר לדמיין, הזמנתי מקרר מהאתר, ההתחייבות הייתה שלאחר 7 ימי עסקים המוצר יסופק. בפועל רק אחרי מלא שיחות ו8 ימי עסקים נודע שאין את המוצר במלאי ואם אני רוצה את המוצר צריך להמתין 15ימי עסקים נוספים. סירבתי, הציעו לי שידרוג והתחייבו לקבוע איתי תוך יומיים. גם זה לא קרה. בקיצור אם אתם רוצים שבאמת תקבלו את המוצר שהזמנתם, זו בהחלט לא החנות שצריך להזמין ממנה
מוצר:
Sharp 2131
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
04/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מזעזעת...בחיים לא ניתקלתי בכזה שירות לקוחות גרוע...
רכשתי דרך האתר תנור חימום בצבע שמופיע בתמונה באתר (לבן), אולם כשקיבלתי את המוצר בשליחות עליה שילמתי - התברר שקיבלתי תנור חום.
מאז, במשך 4 ימים עד כה, אני מנסה להשיג את שירות הלקוחות שלהם בכל האמצעים הקיימים - בטלפון (שם גם השארתי את פרטיי שיחזרו אליי בשיחה אחת ובשיחה אחרת פשוט חיכיתי שיענו לי, אולם לאחר המתנה של כ-10 דקות מגיעים בסוף לחברה חיצונית שרק לוקחת הודעות) ובמערכת ההודעות באתר (שם חיכיתי שעות [כ-6 בכל יום] בלי מענה, וכאשר לבסוף כן ענו לי בחלק מהפעמים - פשוט ניתקו לי את השיחה משום שלא הייתי זמין, כי ברוב חוצפתי לא הפסקתי את כל עיסוקיי ובמשך שעות רק התבוננתי במסך בציפייה שיענו לי).
היום לבסוף ענתה לי נציגה לאחר כמה שעות המתנה ולה הספקתי לענות בזמן לפני שסגרה לי את הצ׳אט, אולם לאחר שהסברתי לה את הבעיה ואף שלחתי לה תמונה שמראה שהמוצר שקיבלתי לא תואם את מה שהזמנתי - היא ענתה לי שעכשיו אני צריך להמתין להחלטה שתתקבל בדרגים הגבוהים יותר...ובקצב הזה - אני צריך להגיד תודה אם ביכלל יחזרו אליי עוד שבוע...אבל בינתיים אני מחכה
מוצר:
ATL2750 תנור קוורץ גולד ליין
תמונת משתמש
שם:
mariaalk777
תאריך:
18/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טעות חמורה שקניתי אצלם מקרר! תזהרו לא לקנות מהם כלום כי תצטערו אחר כך כמו כולנו...
מוצר:
מקרר
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply