דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (32 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מחסני חשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במחסני חשמל ?
1.02
ציון ממוצע
44
חוות דעת בשנה האחרונה
2609
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
9
3 חודשים אחרונים
0
0
21
6 חודשים אחרונים
0
0
44
שנה אחרונה
0
0
44
כל הזמן
1929
21
659
נמצאו 2609 חוות דעת גולשים על מחסני חשמל
תמונת משתמש
שם:
lirkenan1234
תאריך:
02/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלוויזיה אתמול בסניף בקרית אתא
מחברת את הטלוויזיה וקופץ כל רגע המסך למסך תצוגה מתקשרת לסניף ממנו קניתי את הטלוויזיה במיטב כספי לקבל מענה /עזרה עונה לי בחורה חצופה בשם אנואר ואומרת לי שזה לא סוף העולם שאני לא יודעת לתפעל את הטלוויזיה תחכי על הקו ליועץ הוא במכירות עכשיו והוא לא יכול להתפנות לדבר מחכה שעה והבחור לא חוזר מתקשרת שוב ושוב אומרת לי להמתין כאילו אני לא לקוחה ! מה אתם יודעים רק לעשות מכירות לקבל כסף וזהו אין אחריות יותר אין עם מי שרות גרוע מהגרועים שהיה לי בזיון
מוצר:
Philips Led
תמונת משתמש
שם:
Roni
תאריך:
30/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק ולא להזמין דבר מחברה זו!!
אין שרות לקוחות - לא ענים - מעבירים אוטו' קישור לצ'אט וגם בצ'אט אין מענה גם לאחר שעות של המתנה

מוצר:
מזגן
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
30/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מושגים אחרים לגמרי מה זה ניקרא גרוע וכמה רוע יכול להיות בשירות הזמנתי מוצר ביטלתי מולם כשעה אחרי ההזמנה הזמנתי מוצר אחר הגיע אליי שני חיובים . ואת המוצר הראשון המבוטל
מוצר:
שולחן גימר
תמונת משתמש
שם:
Raz
תאריך:
25/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות נוראי! פשוט בושה! שבועיים לא עונים שם ! לעולם לא אזמין משם יותר. לא ברור איך הם עובדים. לא עונים לא מעדכנים. פשוט שכונה של רשת
מוצר:
גנרטור
תמונת משתמש
שם:
kerenboxer
תאריך:
22/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החזרתי מוצר. כי הצבע שהגיע הי ה חא מה 'הזמנציהשירות לא טוב.כבר עבר חודש מאז ההחזרה של המוצר. אני על הזמן רודפת אחריהם. שיחות מתנתקות, נציגים לא יודעים מה לעשות, מתחמקים מאחריות. עד היום לא הצלחתי לקבל החזר
מוצר:
כסאות בר
תמונת משתמש
שם:
a0524643723
תאריך:
19/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות לקוחות! גרוע ברמה שלא יכולתי לדמיין - רכשנו מכונה להברשת דשא מהאתר וקיבלנו אותו באיחור ו....משומש!!! קרטון פתוח, פלסטיקה לקויה (עם שיפשופים, דפיקות, שריטות...) גלגלים שרוטים ומלוכלכים, קרע בריפוד של הידית וכן על זו הדרך. שירות לקוחות? אין! לא עונים ולא חוזרים!
מוצר:
מכונה להברשת דשא סינטטי/טבעי. Krauss. Joker.
תמונת משתמש
שם:
מרק
תאריך:
18/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק
לפי הפרסום אספקה תוך יום אחד.
חחח קיבלתי חצי ההזמנה לאחר שבוע ונדרש לנסיע של יותר משעתיים לסניף לקבל המוצר.
פניתי לשרות לקוחות טלפונית מעל עשרה פעמים עם הבטחה שיחזרו עלי חחח. דוגמה למופת של עיבוד לקוח . לעולם לא אקנה שם עוד.
מוצר:
קורקינט q10
תמונת משתמש
שם:
אריק
תאריך:
17/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום.

הגעתי לסניף פתח תקווה זבוטינסקי 92 היום לאסוף מוצר שקניתי און ליין ונתקלתי בשירות מזעזע.
ניגשתי לקופה ושאלתי אם מישהו יכול לעזור לי, ישב בחור מול המחשב ולא הרים אפילו את העיניים להסתכל עלי. נופפתי את הידיים כדי שירים לפחות את העיניים אלי והוא רק שאל "מה?"
הייתי מצפה למינימום של איך אפשר לעזור , יחס, משהו. כאילו הפרעתי לו . בסך הכל רציתי שיביאו לי את הסחורה וללכת משם.
מסתבר שזה היה המחסנאי ורק הוא יכל להביא לי את מה שהייתי צריך, אז הייתי צריך להמתין.
אולי עבר עליו משהו באותו יום, אבל אני בתור לקוח, לא בא להיתקל בכזה דבר.
לא אחזור לקנות שם זה בטוח.
מוצר:
כיריים חשמליות ווסטינגהאוס
תמונת משתמש
שם:
mirberb
תאריך:
15/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין מענה לפניות לאחר הקניה. מייבשים על הקו או בצ'אט במשך יום שלם. אין עם מי לדבר.עדיין לא זכיתי לקבל מענה.
באתי לחנות ולא היו מוכנים להקשיב כי רכשתי באתר.
מוצר:
שואב נטען שארק iw 3613
תמונת משתמש
שם:
motipic050
תאריך:
12/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

שרות גרוע לא עומדים בזמן ההספקה לא עונים לטלפונים
המתנה על הקו ארוכה ללא מענה כשאומרים להמתין
בקיצור אין עם לדבר
מוצר:
מכונת כביסה A E G
תמונת משתמש
שם:
shep211
תאריך:
08/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
This is worse experience ever. They simply do not reply in chat, and do not call back.
11 days after order, they don't contact with me.
מוצר:
Apple 15 128
תמונת משתמש
שם:
pinicohen35
תאריך:
04/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב לפני יומיים רכשתי אופניים חשמליים .בסניף מחסני חשמל שבכפר סבא . לציין שמרגיש לי שעשיתי את טעות חיי אומנם זה רק 1990 ש"ח אבל אכזבה נוראית

אתמול 3 באפריל 2024 נכנסתי לחנות פיזית ובדקתי אפשרות לנסות ולהחזיר את האופניים .תשובת מנהל המכירות במקום מסר לי חד משמעית שלא ניתן להחזיר מוצר

שנסע בסך הכל 2 קילומטר .לסיכום מאוד מאוכזב. וכנראה לי תהיה זאת הרכישה האחרונה בסניפי הרשת הזאת .בברכה פיני כהן .


מוצר:
אופניים חשמלים
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
03/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות לקוחות בחברה הזאת
אחרי שאתה מזמין ונותן להם מספר אשראי אתה לא קיים.
הזמנתי טלוויזיה סמסונג 43 אינץ דרך האתר וחיכיתי כמו ילד טוב שידברו איתי לגבי אספקה, אחרי שבועיים שלא אמרו לי כלום החלטתי להתקשר ושיחקו איתי פינג פונג בין המחלקות
מוצר:
Samsung Smart TV LED UE34CU7100
תמונת משתמש
שם:
gadbbb55
תאריך:
01/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר חדש ניילון היום 01.04.2024 שעה 20:17 ממחסני חשמל(מקרר מיני בר) סניף הרצליה ושפתחתי אותו גיליתי שהמוצר יד 2 אם לא יד 10 משומש מלא מכות שריטות חבלות ויש תיעודים להכל
המוצר נקנה בתור מתנה שבוא נגיד עלתה סכום מכובד של כסף מחסני חשמל תתביישו לכם על הדבר הזה הפסדתם לקוח!
מוצר:
מקרר קצביה ויטרינה
תמונת משתמש
שם:
shalomhamami
תאריך:
14/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצטער על כל רגע שקניתי מהם לא יקנה מהם יותר לעולם גם אם אני אצטרך לשלם יותר, קניתי טלוויזיה ומתקן הטלוויזיה הגיעה ללא המתקן עבר כבר חודש וחצי (המתקן עדיין לא הגיע), מי שסיפק את הטלוויזיה הפיל אותה ועוד אומר תפנה אתה לשירות אני כבר סיפקתי, השירות הטכני אין לו מושג בקיצור ממליץ לא לקנות מהם פשוט חוויה גרועה.
מוצר:
טלוויזיה אלקטרה ומתקן לטלוויזיה
תמונת משתמש
שם:
sigali1971
תאריך:
12/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיזהרו מקניה באתר האינטרנט
גם אם מופיע שמוצר קיים במלאי
הוא לא קיים במלאי!! תיזהרו!!!
אחרת תעברו שבעה מדורי גיהנום.
מוצר:
טאבלט 8 לילדים עם אוזניות
תמונת משתמש
שם:
noga.gouldman
תאריך:
29/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי נותנת 0 כוכבים אם היה אפשר. שירות מחפיר, מכונת כביסה הגיעה שבורה! והחלפה שלה לקחה שבועיים, עם אין ספור שיחות לשירות לקוחות שנתן מענה ירוד. לא נקנה שם שוב.
מוצר:
מכונת כביסה אלקטרה 7 קילו
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
26/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם פלאפון במכירה המוקדמת של סמסונג והם לא הביאו לי אותו עד עכשיו למרות שהוא ניתן לרכישה באתר, הם לחצו עלי לבטל את ההזמנה כשבכך אני מפסיד את ההטבה של המכירה המוקדמת בשווי 1100₪ והם לא נתנו לי שום פיצוי, השירות שלהם גרועעעעע אני לא אקנה מהם יותר בחיים, זה פשוט היה טעות לקנות דרכם.
אני הולך לפרסם בכל מקום את השירות המזעזע שלהם
מחסני חשמל תתביישו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מוצר:
גלקסי S24 אולטרה
תמונת משתמש
שם:
brk.shlomi
תאריך:
25/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחסני חשמל

חברה שמטרתה רק למכור, כשתתקלו בבעיה הם יפנו אתכם ליבואן שיפנה אתכם לגורם שלישי שאמור לתקן וישתדל להתנער מאחריות.
קנייה ממחסני חשמל משמעותה ליפול בין הכסאות

היינו לקוחות נאמנים לחברה.
כל מוצרי החשמל שלי נרכשו באמצעותם. ממוצרי חשמל גדולים ועד קטנים, לא עוד. שרות גרוע ללא אחריות.

מוצר:
מקרר טושיבה 4 דלתות
תמונת משתמש
שם:
bc
תאריך:
22/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצר פגום וללא דף הוראות הרכבה.
הפגם הוא רגליות שולחן לא שטוחות שלא ניתן לחבר לשולחן.
מוצר:
שולחן סלון מלבני בעיצוב מודרני
תמונת משתמש
שם:
naama66
תאריך:
13/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות במחסני חשמל אונליין! מוכרים באדיבות אבל לאחר התשלום אין שירות!! הגיע מוצר פגום. מכונת כביסה. אני רודפת אחריהם כבר 3 ימים ולא מצליחה לקבל שירות של החלפה. עוברת מנציג לנציגה, חלק מנתקים, חלק מבטיחים שיטופל בהקדם, ואין מכונה עדיין!
מוצר:
מכונת כביסה הובר 9 קג
תמונת משתמש
שם:
סאלי
תאריך:
11/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון של סמסונג בהזמנה מוקדמת שהיה אמור להיות מסופק ב 31.1.24 תוך 4 ימי עסקים.
עד היום 11/02/24 לא קיבלתי את המוצר כאשר כל מי שהזמין בסמסונג/פאלפון וכו כבר קיבלת המוצר לפני שבוע.
בשירות לקוחות עדיין לא יודעים מתי יסופק המוצר גם היום - שבועיים אחרי..
הטלפון זמין בחנויות לקנייה מיידית.
כמובן שאם אבטל את ההזמנה כבר לא אוכל לקבל את ההטבה שקיבלתי בהזמנה המוקדמת.
טעות, טעות, טעות, לא להתקרב לחנות הזאת.
מוצר:
סמסונג s24 פלוס
תמונת משתמש
שם:
שלום
תאריך:
24/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר סביר , מים חמים לא ממש רותחים , אבל התחיל לנזול אחרי שבוע מלמטה מתחת למגירת מים .
פניתי לשירות והציעו לי להחליף רק באישור טכנאי , וטכנאי עולה כסף למי שלא שילם 300 שקל התקנה , אופציה שלא הופיעה באתר נכון לקניה.
סה"כ נשארתי עם מוצר חדש שנוזל והאופציה שלי היא או ליסוע איתו לעיר אחרת לתיקונו בחברה או לשלם לטכנאי שיאשר שהוא מקולקל.
לציין ששלחתי וידאו מיד של הנזילה ועל פי כל הדעות התקלה במוצר ולא בהתקנה (שזה חיבור צינור) .
מוצר:
בר מים אלפא פלוס
תמונת משתמש
שם:
alman023
תאריך:
21/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות של מחסני חשמל גרוע וקשיש בעייה מטרתרים אותך ולא נותנים שרות ואחריות . פשוט זבעה
מוצר:
כיסא מנהלים
תמונת משתמש
שם:
טירת ההפתעות
תאריך:
21/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ לקנות מהם .הביאו לי מוצר פגום ואין עם מי לדבר.שירות מזעזע מאכזב מאוד.
מוצר:
סטרימר
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply