דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רהיטים לבית (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
רהיטי לובלינר
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בלובלינר ?
4.11
ציון ממוצע
9
חוות דעת בשנה האחרונה
224
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
5
0
2
שנה אחרונה
7
0
2
כל הזמן
152
3
69
נמצאו 224 חוות דעת גולשים על לובלינר
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
25/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
יונתן
תאריך:
13/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו קניה שנייה שלנו בחנות לאחר שקנינו סלון עם מזנון לפני שנה.
החנות מאוד גדולה ויש בה מבחר גדול מאוד של מוצרים וניתן למצוא הכל.
אבל הכי חשוב זה השרות והיחס שדבר כזה לא מוצאים בשום מקום.
המלצתי לכל המשפחה שלי לבוא לקנות בחנות
מוצר:
חדר שינה עם ספת סימונס ומזרון סימונס ולנטינו
תמונת משתמש
שם:
ענבר ויוני
תאריך:
06/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את חדר השינה במחיר מאוד יקר יחסית למקומות אחרים כי חשבתי שיש לי עסק עם יצרנים איכותיים שלוקחים אחריות על המוצרים שלהם ושהמוצר יחזיק לי מעמד לאורך שנים אז מסתבר שטעיתי בגדול!
כעבור שמונה חוד' התחילו להופיע לי כתמים שחורים על הקומודה מכל בגד שהנחתי עליו, לאחר 10 חוד' נסעתי לחנות כי ראיתי שזה רק הולך ומחמיר המוכר שם ישר שלל כל אופציה שזה המוצר פגום וכמובן שהאשים אותי שהשתמשתי בחומרי ניקוי וזו הבעיה שלי והפנה אותי לשירות לקוחות וכמובן שהבהיר לי שלא אצפה ליותר מדי כי זו בוודאי רק אשמתי.
פניתי לשירות לקוחות והם אמרו שלא יכולים לטפל לי ללא מס' הזמנה, לקח לי זמן ארוך למצוא את מס' ההזמנה וכשמצאתי מיד פניתי אליהם, יומיים לאחר שעברה שנה מיום קבלת המוצר, הם כמובן ישר אמרו לי שזו בעיה שלי וגם ככה זו כנראה אשמתי שנוצרו כתמים והם יתאמו לי רק לאחר החג שירות וזה רק בתשלום כי עברה מעל שנה.
לא הייתי קונה אצלם בחיים יותר ולא ממליצה לאף אחד אחר!!!
פשוט עוגמת נפש לזוג צעיר שהוציא את מיטב כספו על חדר שינה שחשב שהוא איכותי ועכשיו בטח שאין לנו כסף לרכוש משהו אחר.
תגובת החנות:
הלקוחות קנו חדר שינה קומפלט לפני יותר משנה בחנותנו.
הלקוחות קיבלו מוצר תקין ללא כל פגם.
לאחר יותר משנה הלקוחות התלוננו שמופיעים להם כתמים על הקומודה ולא בשום מקום אחר בחדר שינה.
חשוב לציין שכל תהליך הצביעה שאנו עושים עברה ביקורת.
בצביעה שלנו לא יתכנו כתמים אלא רק עם נשפך חומר של אלכוהול או חומר ניקוי אחר שגרם לכך.
הצענו ללקוח שרות של צביעה מחדש של הקומודה במחיר עלות אך הלקוח סרב לכך והחליט שמגיע לו בחינם.
חבל שבמקום שיראה שאנו רוצים לעזור ולטפל בבעיה שהוא גרם, הוא ישר החליט להשמיץ את החנות.
מוצר:
חדר שינה אפוקסי לבן
תמונת משתמש
שם:
פינחס
תאריך:
01/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שעברתי דירה חיפשתי חדר שינה בעיצוב מעניין. לאחר שוטטות בראשון ורמת גן הגעתי לרחוב הרצל שזה רחוב הרהיטים שם לאחר הסתובבות נכנסתי לחנות גדולה עם 5 קומות מוכרת בשם מרינה עזרה לי והצליחה לענות לי על הדרישות מכיוון שאשתי אישה נכה אזי היינו צריכים מיטה גבוהה במיוחד ומצאנו שם את הפתרון.
לאחר כשבועים החדר שינה הגיע לביתנו ומאז אשתי מברכת אותם על המוצרים
מוצר:
חדר שינה ומזרון בן
תמונת משתמש
שם:
מיטות נוער
תאריך:
31/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתחילת מרץ רכשנו מיטת נוער נפתחת , לאחר שבועיים הגיעה מיטה אחת העליונה, המיטה הנשלפת התחתונה לא הגיעה. המוכר ששמו שמעון סרב לעזור לנו והפנה אותנו לחברת סימונס וטען שזו פשלה שלהם, סימונס טענו שזו פשלה של החנות ומיטה השניה הגיעה לאחר כשבוע וחצי לאחר בקשות ותחנונים. בקשתי לדבר עם בעלי החנות לא הסכימו והתעלמו מאיתנו לחלוטין, החנות לא התנצלו ולא פיצו אותנו על עוגמת הנפש. יחס גועל נפש של המוכר שמעון , אני מיעצת לכולם לא להככנס לחנות לובלינר. פשוט זוועה של יחס אחרי שלקחו את הכסף לא מכירים אתכם, והמיטה לא הכי נוחה, לא להכנס לחנות לובלינר בשום פנים ואופן.
מוצר:
מיטת נוער נפתחת צדף
תמונת משתמש
שם:
אליזבת
תאריך:
20/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסתובבתי בהרבה חנויות רהיטים למצוא חדר שינה שאני אוהבת וכשהגעתי ללובלינר מצאתי שם מבחר של מלא חדרי שינה בתצוגה והם התאימו לי את החדר בדיוק למידות שרציתי. החדר הגיע כשבוע לפני שהבטיחו לי ויצא נהדר והכי חשוב קניתי את המזרון הכי יקר של סימונס ואני פשוט לא יכולה לקום בבוקר. ממש ממליצה על החנות ועל המזרון
מוצר:
חדר שינה ומזרון סימונס מוצארט
תמונת משתמש
שם:
חדר שינה
תאריך:
18/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו בלובלינר לפני כ3 שנים חדר שינה כוללת ארגז מצעים במיטה ומזרון של סימונס. בזמן קנייה אף אחד לא הזהיר אותנו שיש הגבלה במשקל מזרון ביחס לארגז מצעים לשמירת המנגנון.בזמן הרכבה חיברו מראה לשידה הפוך. כעבור שנתיים מנגנון הרמת המיטה התקלקל ולא יכולים להשתמש יותר בארגז מצעים כי זה מסוכן לחיים .מזרון עם מיטה מייד נופל. לפני כ3 חודשים פניתי ללובלינר לעזרה. חודשיים חיכיתי לתגובה. כעבור חודשיים רחל נתנה לי טלפון של יצרן "אמור גלרי" בטענה שגם "לובלינר" לא מצליח ליצור איתם קשר לצורך תיקון בוכנות. מאז חודש אני מדברת איתם. בשיחה אחרונה הם אמרו שיכולים לתקן לי בוכנות ב650 שח אך ללא שום אחריות כי מזרון כבד. כאשר חזרנו ללובלינר עם בקשה שיתקנו באחראיות אחרת אשלם סתם כי תקלה תקרה שוב. ביקשתי לדבר עם מנהל של לובלינר כי כבר המון פעמים דיברתי עם רחל שלא הייתה לי שום עזרה ואף אבטחה לא התבצע . אז הציעו לי לדבר עם מוכרת שלא הזהירה אותי בזמן קנייה וסגרו את הטלפון. נשברתי וכתבתי. האם אתם חנות עם שם ואחראיות אז תמצעו פתרון מה עליי לעשות.
תגובת החנות:
הלקוחה קנתה חדר שינה ומזרון סימונס באוקטובר 2010.
המוצרים הגיעו ללקוחה ללא פגם.
זמן האחריות לבוכנות של הארגז הוא שנה. לאחר שלוש וחצי שנים מיום קבלת הסחורה התלוננה הלקוחה על הבעיה שיש לה בארגז ואנו אמרנו שתמורת 350 ש"ח אנו נבוא אליה ונחליף לה את הבוכנות. תשלום שהוא סימלי לחלוטין. הלקוחה סרבה ורצתה את השרות בחינם.
אנו מצטערים אך שנתיים וחצי לאחר סיום תקופת האחריות לקוח צריך לשלם לפחות סכום סימלי עבור שרות בביתו.
בברכה רהיטי לובלינר
מוצר:
חדר שינה ומזרון חדר שינה אמור גלרי ומזרון סימונס
תמונת משתמש
שם:
שמואל
תאריך:
10/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפושים רבים בחנויות רהיטים הגעתי ללובלינר זו חנות ענקית עם חמש קומות תצוגה. מזל המוכרת עזרה לי ולאשתי לתכנן את החדר לפי המידות החדר שינה שלנו ואכן הכל הגיע מושלם לפי ההבטחות ואפילו שבוע לפני הזמן והלוואי ויהיו הרבה חנויות רבות כאלו. חשוב לי לציין זאת כי הפסדתי הרבה כסף ברשת של חדרי ילדים שפשטה את הרגל והקניה הזאת החזירה לי את האמון בחנויות.
מוצר:
חדר שינה לואי
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
21/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
איתי כהן
תאריך:
07/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם, לפני קצת פחות מחודש הסתובבתי ברחוב הרצל במטרה לרכוש מזרונים לי ולילדיי במקרה נכנסתי לחנות לובלינר ונדהמתי מהמבחר, הגעתי ביום שישי אז החנות הייתה קצת עמוסה ולכן חיכיתי מס׳ דקות עד שהתפנה אליי מוכר אך היה שווה להמתין מכיוון שהשירות שניתן היה מדהים, לאחר לבטים רבים החלטתי לקנות לי ולאשתי את מזרון הsimmons ולילדיי את מזרון ה-sealy, אני שמח להגיד שמוצר הקדים להגיע והמובילים תיאמו איתי שעה בצורה נוחה. לסיכום ללא ספק חנות ששווה לבדוק כאשר מחפשים רהיטים.
מוצר:
מזרונים vivaldi annapolis
תמונת משתמש
שם:
אבי כהן
תאריך:
05/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסתובבתי ברחוב הרצל כי אמרו לי שזה רחוב הרהיטים ואכן יש ברחוב הרבה חנויות אך לאחר סבב חנויות הגעתי ללובלינר ונתקלתי במוכרת מעולה שהיא גם מעצבת פנים בשם דורינה. היא הסתובבה איתנו בחנות שהיא בניןן שלם של רהיטים. שם היא עזרה לנו לבחור את הסלון והבד. לאחר כחודש הכל הגיע בדיוק כפי שרצינו.
הבטחתי לה שאם אקבל שרות טוב והכל יגיע בזמן אכתוב חוות דעת טובה על החנות וכך אני עושה. וממליץ לכל מכרי
מוצר:
סלון פלרמו סלון פלרמו
תמונת משתמש
שם:
ILAN
תאריך:
01/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב- 2.10.13 רכשנו בחנות שולחן פינת אוכל ושני ארונות הזזה בעלות של 12,500 ש"ח. הארונות הגיעו באיחור של כחודש ימים. שולחן שקיבלנו לא מתאים להזמנה. אנחנו הזמנו בגימור של קנט עץ בוק, קיבלנו קנט פורניר. רגל אחת של השולחן נתלשה בשימוש הראשון ולא ניתן להשתמש בו במצב פתוח. אנחנו חודש וחצי רודפים אחריהם שיבואו להחליף את השולחן וזה לא מסתייע.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל את שתי הארונות לפי ההתחייבות שלנו שהם כ35 ימי עבודה הוא קיבל את הארונות ללא כל בעיה.
בנוגע לפינת אוכל אכן קרתה טעות במפעל ויצא שולחן לא בסדר הסכמנו להחליף ללקוח את השולחן אוכל לשולחן חדש ואכן נקבע עם הלקוח תאריך להחלפת השולחן.
חבל שהלקוח פרסם את חוות הדעת הזאת ולא העריך את העובדה שהבנו שטעינו ואנו מחליפים לו את השולחן.
בברכה ירון

מוצר:
שולחן פינת אוכל רגלי X
תמונת משתמש
שם:
Yevgeny
תאריך:
25/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה הייתה בסדר, קיבלתי רהיטים בדיוק כמו שהזמנתי באיכות טובה. הבעיה הייתה עם הובלה. המוביל שיגע אותי במשך שבוע, נאלצתי פעמיים לקחת חצי יום חופש בפעם הראשונה הוא פשוט לא הגיע, חוצפה ! כשהוא הגיע אני הייתי צריך לעזור לו בסבלות ולסחוב את הרהיטים. פשוט לא יאומן.
מוצר:
שולחן וקונסולה שולחן וקונסולה
תמונת משתמש
שם:
נתי
תאריך:
14/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סיורים ברחוב הרצל הגענו לחנות לובלינר בעלת שני בניינים.
אחת המוכרות התלוותה אלי לאשתי ולמיכל המעצבת שלנו. השרות של המוכרת היה נפלא היא עזרה לנו במציאת החדר שינה וכן עזרה לנו לתכנן נכון את החדר לשביעות רצונה של המעצבת ושלנו. את הסלון הגדלנו והעמקנו בגלל שאנו אנשים גבוהים.
החנות התחייבה לזשמן אספקה של כחודש והסחורה הגיע באיחור של יומיים.
המוצרים הכיעו ארוזים היטב עם המובילים הכל הגיע מושלם ללא פגם הכל התאים בדיוק למידות ולהזמנה ואפילו המוביל הבכים להעביר לנו חדר שינה ישן מחדר לחדר.
אני מאוד מרוצה מהמוצרים והמלצתי להורי ולאחי שיבואו לקנות בחנות.
וכן אני אקנה שוב בחנות זו
מוצר:
חדר שינה וסלון סלון 205 וחדר שינה דגם ג'וזפין
תמונת משתמש
שם:
דורית לוי
תאריך:
09/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בדיקה בזאפ לגבי מיטה חשמלית של סימונס הגעתי לרהיטי לובלינר.
קיבלתי הסבר מפורט על המוצר וכן שילמתי ב14 תשלומים שווים.
המחיר היה הזול ביותר בארץ וזה ביחד עם הסבר מפורט של המוכרת דורינה.
המוצר הגיע לאחר שלושה שבועות למרות שהובטח חודש.
רציתי להביע את שביעות רצוני מהחנות ומהמוכרת.
מוצר:
מערכת מתכווננת קינג גורג
תמונת משתמש
שם:
יעקוב לוי
תאריך:
29/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לציין את החנות כי הגעתי אליה בהמלצה מחברים.
הזמנו חדר שינה ואני עשיתי טעות במידות של החדר שינה.
שהגיע החדר ראיתי שהשידות לא נכנסות. התקשרתי לחנות וישר טיפלו בי הסכימו במחיר סימלי להכין לי שידות חדשות במידות שרציתי. הכל התנהל באופן מקצועי ומהר.
יש לי חדר שינה יפה ואיכותי.
אבל הכי חשוב היה השירות המהיר שקיבלתי.
אכן אמליץ לכל חברי על החנות.
מוצר:
חדר שינה קורל
תמונת משתמש
שם:
חוות דעת
תאריך:
28/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמי שרון ולפני 3 שנים עברתי לבית חדש. בחנות לובלינר רכשתי את כל הריהוט לבית-החל מפינת אוכל , סלון מעור ,חדריי ילדים(ארונות סיפריות ומיטות) חדר שינה , ומזנון לסלון. ברצוני לציין לשבח את השירות המצויין שקיבלתי בחנות, את ההסברים על כל מוצר ומוצר. נכנסתי כדי לברר ובשל היחס הטוב שקיבלתי- ביצעתי את הרכישה בחנות לובלינר! המחירים הוגנים התשלומים נוחים וטיב המוצרים הינו באיכות וברמה גבוהה מאוד!!!! אני ממליצה בחום לרכוש מוצרים מחנות זו. ואני רוצה לציין את העובדת שוש- כן ירבו מוכרות כמוה!!!! ישרה, הגונה ומיקצועית!!!!!!!!!!!
מוצר:
רהיטים חדר שינה חדר ילדים סלון ארונות
תמונת משתמש
שם:
Lihi
תאריך:
28/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני פחות משנה חדר שינה בעלות של 9200 שקלים בחנות. עשוי עץ סנדביץ עם ציפוי פורניר אלון. חדר השינה אמנם הגיע בזמן, אך זמן קצר לאחר תחילת השימוש בו נוכחנו ברמת הגימור הירודה מאוד שלו. הפורניר מתקלף בקצוות והסנביץ של המיטב מתפרק. אני מנסה מעל לחודש לתאם מול החנות הגעה של נציג שירות לביתי על מנת שיבדוק ויתקן את הרהיטים ללא כל הצלחה. לפני חודש הצלחתי לדבר עם רחל שהבטיחה שתוך שבועיים יגיעו אלי לבדוק את הרהיט, לא התקשרו לתאם ולא הגיעו. מאז דיברנו עוד 5 פעמים לפחות כשבכל פעם היא מבטיחה שהיום יתקשרו אלי לתאם ובכל פעם זה לא קורה. פעם אחת היתה להם בעיה בטלפונים בפעם השניה הם היו עמוסים.ו כן הלאה.
אם אסכם- מאוד מאוכזבת, ממליצה להתרחק מהחנות הזו. שירות גרוע ביותר
תגובת החנות:
הלקוחות קנו חדר שינה מלפני כשנה וקיבלו אותו ממזמן ללא פגם או בעיה.
כשנה לאחר שקיבלו את החדר הם התלוננו שיש להם בעיה בחדר שינה.
בתאריך 21/5/2013 התקבלה תלונה במשרדנו ולאחר כעשרה ימים התקשרנו לתת להם שרות.
אנחנו חנות גדולה ואיכותית שאחראים לסחורה שלנו ולאיכות של מוצרינו.
נקבע ללקוח שרות בתוך יומיים כדי לפתור את הבעיה.
איננו מבינים מדוע הלקוח טוען שהתקשר מלפני כחודש דבר שלא מצויין אצלנו.
בכל מקרה הלקוח מטופל ויקבל את השרות הטוב ביותר.
בברכה רהיטי לובלינר


מוצר:
חדר שינה סהר.טליה.גידי
תמונת משתמש
שם:
ענת כהן
תאריך:
20/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לאמר שעברתי דירה לפני כשלושה שבועות ואת תכולת הבית כולה רכשתי בחנות של לובלינר ברחוב הרצל בת"א. התכוונתי רק "לראות ולבדוק מחירים" אבל מצאתי את עצמי קונה מסלון ועד חדרי ילדים ואפילו ארונות לממ"ד, כל ההקדמה הזו היא בכדי לתאר איזה שירות עילאי קיבלתי, חיוך, הסברים אין סופיים, סבלנות וסובלנות אין קץ ובפירוש חוויית קנייה מהנה. יש לציין שגם במחירים ובתשלומים הלכו לקראתי.
קניתי אצל מוכרת בשם: שוש ו
מוצר:
מזנון ושולחן סילבר
תמונת משתמש
שם:
yifat
תאריך:
14/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו הרבה ריהוט לבית מחנויות שונות ברחוב הרצל. לגבי ההזמנה מלובלינר הייתי הכי רגועה. היה נראה שמדובר במקצוענים ושאמנם משלמים יותר אולם מקבלים שירות ומוצרים טובים. כשקיבלתי הריהוט התאכזבתי מאוד. צבע המיטה היה שונה מהותית מהצבע בחנות. הקומודה סבלה משינויי צבע, המיטה הייתה מלאה כתמי עץ ואיכות הגימור הייתה גרועה. מעבר לכך, המובילים התעקשו להגיע בשעות בלתי אפשריות. בלי ימי שישי ואף פעם לא אחרי השעה 14:00. לאחר שהתלוננו שלחו אלינו נציג שהגיע לבדוק התלונות (ושוב נאלצתי לצאת מוקדם מהעבודה). הוא טיפל בחלק קטן מאוד מהבעיות ולגבי השאר אמר שאין מה לעשות. יצרנו קשר באותו רגע עם החנות ואמרו לנו שלא ניתן לטפל בתלונות לגבי שינויי צבע, שכן מדובר בעץ.
ניסיתי לפנות שוב ושוב לחנות, מאחר והתשובה לא הייתה מקובלת עליי (במיוחד מאחר והמוכרת לא ציינה שיתכנו שינויי צבע) והיו עוד בעיות שלא טופלו, ומעולם לא חזרו אליי. רק לבסוף אמרו לי משהו בסגנון "מה את רוצה? כבר טיפלנו בפנייה שלך". כשהתעקשתי ולא הפסקתי להתקשר אליהם ולהשאיר הודעות ביקשו ממני לפנות בכתב. צר לי לומר שנואשתי וכבר לא היו לי האנרגיות להתמודד איתם. לא ממליצה לקנות בחנות!
תגובת החנות:
הלקוחות הזמינו חדר שינה מעץ.
הלקוחות ביקשו אספקה מהירה ביותר מכיוון שטענו שהם ישנים על הרצפה.
ואכן הצלחנו לקדם את האספקה כפי שרצו.
חדר שינה שעשוי מעץ ומפורניר עץ בצבע טבעי היופי של העץ הוא המראה הטבעי שלו.
כפי שהחדר שינה מוצג בחנות בעץ ורואים שינויים בעץ (זה כל מה שיפה בעץ).
רק עם קונים חדר שינה בצבע לבן או שמנת רק אז כל הפריטים זהיים בדיוק אחד לשני.
בנוגע לטענות שלה על לוח זמני ההובלות אזי המובילים מתקשרים שעה מראש לפני שמגיעים ללקוח.
הלקוחוה קיבלה חדר שינה מאוד יפה ואנו לא מבינים על מה מתלוננים.
מוצר:
חדר שינה גוצי
תמונת משתמש
שם:
מרינה
תאריך:
13/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בירור מצאתי חנות גדולה ואמינה שיש בה את כל סוגי המזרונים.
השרות המחיר היו טובים מאוד והמחיר היה הזול ביותר בארץ.
חשוב לציין את ירון שהיה אדיב וסבלני אלי כי לקח לי לא מעט זמן
לבחור את המזרון.
מוצר:
מזרון קואסט
תמונת משתמש
שם:
Alon
תאריך:
12/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו ירחק.
השבועיים המובטחים חלפו מזמן. מהחנות כמובן מבטחים לחזור.
הצ'קים כמובן כבר ירדו.
חוצפן במיוחד הוא עובד בשם "רונן" שלא מהסס לטרוק טלפונים וגם לומר לי שהתקשרתי בכדי להתעמת איתו כשכל רצוני הוא לברר מה עם המזרן שעליו כבר שלמתי. מימיי לא נתקלתי בשרות כה גרוע באף חנות. לא בישראל ולא בעולם.

פניתי לעו"ד הדין שלי ולאמון הציבור.
בכוונתי להגיש תביעה על עוגמת הנפש
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מזרון וקיבל זמן אספקה של 14 ימי עבודה.
הוא התקשר לאחר שבוע לברר מה קורה עם האספקה שלו והמוכר שענה לטלפון
אמר לו שיחזור אליו עוד 10 דקות כי היה עסוק. יתכן שהמוכר לא ענה יפה ללקוח ולכן הוא מרוגז.
אני בתור מנהל החנות ירון לובלינר דיבר הן עם המוכר שקיבל נזיפה והן עם הלקוח והתנצלתי בפניו אם המוכר לא ענה בצורה יפה.
הלקוח קיבל את המזרון לפני זמן האספקה שהובטח.
חבל שהלקוח שלח כזו חוות דעת.
בברכה רהיטי לובלינר
מוצר:
מזרן אמבסדור
תמונת משתמש
שם:
Gvili
תאריך:
27/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה הגרועה והשירות הגרוע ביותר שאפשר לקבל מבעל עסק הזמנה בוצעה לפני כחודש וחצי
קיבלנו לאחר שלושה שבועות מביצוע ההזמנה טלפון שאין את הבד שהזמנו (מתוך הבדים שהוצעו לנו לא משהו מיוחד)והוא יגיע רק בעוד שבועיים המתנו את הזמן וכשמנסים להגיע לשירות לקוחות מקבלים יחס כאילו משהו אצל הלקוח לא בסדר והם לא מביניחם את הבעיה, ומוספים שקרים שנתנו אופציה להחליף את הבד, גם היום אחרי חודש וחצי עדיין לא הגיע הבד, ואין מה להשאיר הודעה במשיבון כי הם לא חוזרים, גם כשהם מבטיחים בטלפון לחזור, ממש תסכול.
תגובת החנות:
הלקוח קנה סלון בד בחנותנו. ניתן ללקוח בחירה גדולה של בדים לסלון.
הלקוח בחר בד מסויים ואותו הזמנו מחברת הבדים. רצה הגורל והבד לא
היה במלאי התקשרנו ללקוח שיחליט האם הוא רוצה להמתין לבד שבחר או
להחליף לבד אחר. הלקוח החליט להמתין לבד שבחר.
אינני מבין מדוע הלקוח מרוגז הוא קיבל ממזמן את הסלון
ומאוד מרוצה.
מוצר:
סלון
תמונת משתמש
שם:
לקוח
תאריך:
02/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ספה וחדר שינה לפני כחודשיים, הגיעה אחרי כ-3 שבועות.
המובילים הגיעו באיחור של שעות, כאשר נאמר להם במפורש באיזה שעות אנחנו נמצאים וסוכם איתם על שעות אלה.
מעבר לכך, הספה הגיעה עם 4 כריות גב במקום 5 כריות (כרית גב באורך 90 ס"מ ולא כרית נוי!!). התקשרנו לחנות (לוקח שעות לתפוס אותם!!!) ואמרו לנו שיטפלו בזה ויחזריו אלינו. אחרי שבוע וחצי מכיוון שלא חזרו הרמנו שוב טלפון ונאמר לנו שהרפד ייצור איתנו קשר כאשר הכרית תהיה מוכנה וידבר איתנו על אופן המשלוח לבית. אחרי יותר משבועיים ומכיוון שהרפד לא יצר קשר הרמנו שוב טלפון, אלא שאז נאמר לנו שהרפד היה בשבעה ולכן לא יצר קשר. אחרי שבוע הרמנו שוב טלפון ואז נאמר לנו שהעובדים שלו גוייסו למילואים ואין לו איך לשלוח את זה אלינו!!! עבר כבר יותר מחודש מאז האספקה ועדיין לא קיבלנו את הכרית החסרה. השירות ממש גרוע, קשה מאוד לתפוס אותם בטלפון והיחס מאוד מזלזל. הייתי מצפה ליותר מחנות ש"קיימת כבר מעל 80 שנה".
תגובת החנות:
הלקוחות קנו חדר שינה קומפלט כולל סלון גדול לפי מידות מיוחדות.
הבטחנו להם אספקה של כ30 ימי עבודה והקדמנו להם את האספקה ל3 שבועות.
הלקוחות קיבלו את הסחורה בצורה מושלמת ללא כל טעות או בעיה במוצר.
רצה הגורל ושחכנו לשלוח להם כרית נוי אחת מהסלון. וכבר שלחנו להם אותם עם מוביל לבית.
התלונה של הלקוחה היא לא על המוצר או הסחורה אלא רק על הכרית שקיבלה באיחור.
אני מקווה שכל התלונות של כל הלקוחות יהיו רק על כרית נוי שנשכחה ולא על הסחורה פגומה כפי שקורה בשאר המקומות.
בברכה רהיטי לובלינר
מוצר:
ספה וחדר שינה
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
14/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply