דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות למחשבים, מוצרי אלקטרוניקה וציוד היקפי (נתניה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גיבור מחשבים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגיבור נט ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
79
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
35
1
43
נמצאו 79 חוות דעת גולשים על גיבור נט
תמונת משתמש
שם:
Vladimir
תאריך:
02/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רבותיי זה פשוט כדאי.
זוהי לא פעם ראשונה שאני קונה בחנות אך אף פעם לא יצאה לי לא לקראו ולא לכתוב חוות דעת.
הפעם מתוך סקרנות נכנסתי ונדהמתי לגלות דברי הסתה על החנות.
מה אני אגיד לכם, הלוואי וכל החנויות בארץ היו כמוהם ולא רק במחיר אלה באדיבות, מקצועיות ועמידה בזמנים.
כל המוצרים שקניתי לא רק שהגיעו בזמן אלה גם בזמן התקנה של נתב היה חשש לאי תקינותו
וחברה עזרו לי טלפונית בהתקנה מבלי שהייתי צריך להגיע לחנות.

בקיצור,
אני מודה לחברה ומקווה שתמשיכו כך, ולכל המייללים - תפסיקו, זה שאתם רוצים מוצר אתמול בעיה שלכם בלבד. אל תאשימו אחרים.
מוצר:
שני מערכות מחשב, מסך daewoo, נתב אלחוטי
תמונת משתמש
שם:
ניקולאי
תאריך:
01/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קינה כל הזמן בגיבור נת. קיבלתי פה שירות ישית ברמה גבוע מאוד. ממליץ לכולהם. תמשיחו חברי להשיר תגובות. הכול מצויין
מוצר:
Disk flash 4 GB KINGSTON Flash 4 GB
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
29/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה טלפונית ללא המתנה, תוך ביצוע התשלום בטלפון.
מהירות ביצוע ההזמנה ערכה פחות מדקה !
גורם שלישי אסף עבורי את המסך, לאחר שנציג החנות אימת מולי טלפונית את האיסוף... והמסך הגיע אלי בזמן ללא בעיות ועיכובים.
נהניתי מהמחיר הזול, המקצועיות הטכנית והשירות המהיר והנוח שאפשר לי לחסוך זמן לעומת חנויות אחרות שקניתי בהם בעבר.
!! ככה צריך לעשות עסקים !!
מוצר:
מסך "19 LCD L196WTQ
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
27/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות עם ידע מקצועי
קניתי חלקים למחשב
צוות מקצועי אדיב
יחס שירות ומחירים יוצאים מן הכלל
מרוצה ביותר אחזור לקניות נוספות
מוצר:
ups 625
תמונת משתמש
שם:
אלכסנדר
תאריך:
26/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כאשר ראיתי את המחירים דרך ZAP בגיבור מחשבים, מאוד התפלאתי, והתקשרתי לברר אם אכן המחירים באינטרנט נכונים והמוצרים קיימים.
כאשר התקשרתי, אמרו שהמוצרים מגיעים לפי הזמנה תוך מספר ימים. כמו כן, אישרו שהמוצרים קיימים והמחיר המצויין באתר תואם לרשום. התענייתי בכרטיס מסך ASUS EN8800GTS/HTDP/320M/A
וספק כוח - CORSAIR CMPSU-520HXEU
בצעתי את ההזמנה בטלפון ביום שני 5.11, שיטה זו הייתה מאוד נוחה ואמינה.
תוך 3 ימים ב 8.11 התקשרו אלי חזרה והודיעו שהמוצרים הגיעו לסניף נתניה, ואני יכול לבוא לאסוף אותם. הגעתי באותו היום לחנות, וקיבלתי שירות מאוד אדיב, אמין ומיקצועי גם בטלפון וגם בסניף עצמו.
לא טעיתי בבחירתי, ואני מרוצה מאוד מהקניה, מהחנות ומהשירות שקיבלתי!!
ממליץ על חנות גיבור מחשבים
מוצר:
קרתיס מסך EN8800GTS
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
26/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב בחלקים:
intel c2d e6600
nvidia geforch 8600gts
2 gb kingston cl4 800 mhz
asus p5k quad ready
asus 1814blt (צורב)
באתי לקחת לאחר שבוע וחצי כל המוצרים היו כבר בחנות, בעשר דקות כבר הייתי בחוץ.
אחלה מחשב לא עושה בעיות ולא יעשה טפו טפו טפו.
ממליץ על החנות - המחירים הכי טובים בארץ. (לפי זאפ)
מוצר:
מחשב שלם בחלקים. אין
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
26/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ביצוע ההזמנה באינטרנט ב-15.10 חזרו אליי בטלפון ווידאו איתי פרטים. אמרו שיגיע תוך שבועיים. בינתיים חויבתי בכסף באמצעות כרטיס האשראי. הכסף כבר ירד...
לאחר שבועיים - המוצר לא הגיע.
התקשרתי החל מ-30.10 כמעט בכל יום.
החנות לא עונה אלא שירות הודעות.
השירות מבטיח לחזור "תוך כמה דקות" או "תוך 24 שעות".
מתוך 20-30 פניות - הם חזרו רק פעם אחת, הבטיחו לחזור עם תשובה ולא חזרו מעולם.
פעם אחת תפסתי את החנות והבטיחו שאין בעיה והמסך יגיע עד 13.11.
לא הגיע כמובטח.
ביטלתי את ההזמנה ב-14.11.
ביקשתי שיחזרו אליי כדי לאשר את הביטול.
לא חזרו - אלא רק לאחר עוד 4 פניות טלפוניות וביטול בפקס(בתאריך 18.11).
הובטח לי טלפונית שההזמנה בוטלה אצל חברת האשראי.
עד עכשיו (26.11) לא סופקה לי שום אסמכתא לביטול העסקה ובחברת האשראי טרם התקבל הביטול מבית העסק.
לסיכום:
1. לא יכלו לספק את מוצר פשוט כעבור חודש למרות שהובטחו שבועיים ולמרות שאמרו שאין בעיה לספק את המוצר.
2. אי אפשר היה לברר סטטוס אמיתי של הזמנה בשום אופן סטנדרטי. רק לראות שהיא התקבלה.
3. הסיכוי לדבר ישירות עם החנות לפי מספר הפניות שלי הוא 1 ל-20. (ניסיתי בשעות שונות של היממה...)
4. השירות ללקוח אינו יעיל ובעצם כמעט לא עובד: והם כמעט ולא חוזרים ללקוח ועושים זאת אחרי הרבה זמן למרות שמבטיחים תוך "מספר דקות" או "יום עבודה".
מוצר:
מוניטור למחשב L206WTQ 20'
תמונת משתמש
שם:
יוני
תאריך:
26/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר פשוט ונח לניווט. מגוון רחב של מוצרים. מחירים טובים.
הזמנתי חלקים להרכבת מחשב.
כל המוצרים היו במלאי. אספקה מהירה מאוד.
מוצר:
מחשב בחלקים הרכבה עצמית
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
25/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יצא לי לקנות בחנות הרבה חלקים למחשב,
קניתי כבר מחשב קומפלט, מחשב נייד, מסך,
כמו כן הפנתי הרבה חברים לחנות.
קניתי בסניף רמת גן.
דבר ראשון אני רוצה לציין את המוכר אלכס שתמיד נתן לי שירות מצוין, גם עם אחד החלקים הגיע טיפה באיחור (חיכיתי גג שבוע לכל חלק), תמיד קיבלתי שירות מצוין.
כמו כן אני חייב לציין את המחירים המעולים והזולים שיש בחנות.
כמו כן כמעט כל מה שהזמנתי כבר באתי באותו יום או יום למחרת לאסוף אותם.

חסרון אחד שאולי מצאתי בחנות זה החניה, קצת בעיה למצוא חניה ליד החנות...

ממליץ בחום לקנות בחנות, וגם הפנתי הרבה חברים שקנו ויצאו מרוצים!
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
זאנה
תאריך:
25/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה כל הזמן בגיבור מחשבים, הפעם קניתי טלויזיה של חברת PROVIEW ואני מאוד מרוצה ממנה. אני מאוד נהנית לקנות מגיבור כי הרבה מוצרים אצלם במלאי מידי. אני תמיד מקבלת שירות 10 והמלצות כי אני לא מבינה בתחום.בבוקר הזמנתי וכבר בצהרים באתי לאסוף, מה יכול להיות יותר טוב מזה. תודה לגיבור מחשבים על השירות, נדיבות והעיקר המחירים הנוחים.
מוצר:
טלויזיה EF321XC 32 LCD
תמונת משתמש
שם:
isaac
תאריך:
23/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי לא מעט בירורים בחרתי בגיבור מחשבים
ויצאתי ממש מבסוט .
השרות מהיר והמחיר הוגן, על כל בירור שעשיתי טלפונית קיבלתי תשובות מקצועיות .
בחרתי באיסוף עצמי מפאת לחץ עבודה והרכיבים אותם הזמנתי היו מיידית במלאי ללא כל עיכוב...
גיבור ....! גדולים אתם !




asus p5k-e
intel core due quad q6600
kingston 2GB 1GBx2 800mhz
gigabyte geforce 8500gt 512mb
hec 450 active pfc 20/24 pin sata 80mm x fans



מוצר:
מחשב חלקים : intel Q 6600 quad
תמונת משתמש
שם:
kobi
תאריך:
22/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מצויין, קיבלתי ייעוץ מקצועי ובלתי תולי ע"י איגור בחנות גיבור נט ברמת גן. לבסוף החלטתי לקנות את המסך הזה. המוכר המליץ לי לבדוק את המסך במקום, הבדיקה השתלמה !!! פיקסל שרוף !

ללא היסוס המוכר פתח אריזה שניה והמסך חדש נבדק שוב, הפעם ללא פיקסלים שרופים (לפחות לא שנראו לעין בעת הבדיקה בחנות).

ממלחץ לקנות אצלם.
מוצר:
מסך דק 1970HR
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
22/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבועיים ממועד ההזמנה, נאמר לי מפי 'אלכס', כי הנ"ל אינו משווק יותר בארץ, ולכן לא ניתן להזמינו.
אותו 'אלכס', הציע לי לוח חלופי מאותו הצ'יפסט, אך סרבתי. לאחר מכן, נאמר לי כי ינסו לבדוק האם ניתן, בכל זאת, לנסות להשיג את הלוח המקורי שהזמנתי. כעבור מספר ימים, הגיע אליי, דרך שליח, לוח אחר ממה שהזמנתי, על אף, שסרבתי להצעתו של אלכס לגבי הלוח החלופי.

מתאריך 18.10 ועד היום, ואחרי לא פחות מעשר הודעות וטלפונים, בבקשה לאיסוף הלוח השגוי, לא נעשה דבר בעניין, גם לאחר שיחה עם 'אלכס', כי מחובתכם לאסוף את הלוח הנ"ל ולבטל ההזמנה, והייתה הסכמה מצידו בעניין, שוב, לא נעשה מאומה.

על אף הנ"ל, החלטתי להגדיל ראש, כדי למנוע עוד הכאב הראש ובזבוז הזמן, ומיוזמתי פניתי לסניף ר"ג, שהוא הקרוב ביותר למקום מגורי - ירושלים (עדייו רחוק מאוד..) וביקשתי לבטל ההזמנה ולהחזיר את הלוח שלא הזמנתי.
לתדהמתי, נעניתי שוב בשלילה, בטענה כי רק בסניף הראשי ניתן להחזיר את הנ"ל!!

גם לאחר שיחה נוספת, לפני מס' ימים, עם נציב אחר מהחנות, שבה הבהרתי כי במידה והלוח לא יאסף מביתי בתוך 24 שעות, אאלץ לפנות לבית משפט, לא נעשה דבר!!!

לתשומת ליבכם: אף על פי, שהנ"ל לא קיים בשוק, הוא עדין מופיע/מפורסם כקיים באתר האינטרנט של 'גיבור מחשבים'

לא ייתכן, שאזמין מוצר מסוים ואקבל מוצר אחר, ועוד ידרשו ממני לשלוח המוצר מיוזמתי ועל חשבוני?!

ואין סוף לחוצפה, כמו כן, חשבוני חויב ע"ס 748ש"ח, לפי מחיר הלוח שכן הזמנתי (שכאמור אינו משווק יותר בארצנו..) כאשר הלוח שלא הזמנתי, מחירו בסביבות ה400 שקלים!. כלומר חויבתי על לוח שלא הזמנתי, ושהוא אינו קיים!

מעולם לא נתקלתי בשירות ויחס מזלזל כמו זה!


מוצר:
לוח אם למחשב KN8 ULTRA
תמונת משתמש
שם:
מרק
תאריך:
20/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הדיסק ב-4/10 כולל משלוח עד הבית עם שליח (על חשבוני). היה כתוב שהמשלוח הוא עד 14 ימי עבודה. לאחר שבוע וחצי התקשרתי לברר מה מצב ההזמנה. כל פעם שמתקשרים מקבלים שרות מענה שיחות, שם רושמים את שמך ומוסרים הודעה לחנות. בדרך כלל (עפ"י ניסיון) לוקח בין 36 - 48 שעות לקבל מענה. לאחר 48 שעות בערך קבלתי שיחה בה הודיעו לי שהדיסק שרציתי לא מיוצר יותר ואין במלאי. הציעו לי לקנות דיסק גדול יותר בתוספת בערך 40 ש"ח. הודעת להם שאני לא מעוניין ואני רוצה לבטל את ההזמנה. אמרו לי שאי אפשר לבטל את ההזמנה עד שלא עוברים 14 יום (למרות שאין להם את המוצר!). חיכיתי מעבר ל-14 יום (גם אם לא לוקחים בחשבון שהם עובדים 6 ימים בשבוע ולא 5) והתקשרתי שוב. שוב קבלתי שרות מענה שיחות. שוב חיכיתי לתשובה. הפעם אמרו לי שאמנם אין את הדיסק שהזמנתי אבל אפשר לקבל דיסק 320GB בתוספת 15 ש"ח בלבד (לא היה הסבר למה המחיר ירד פתאום). לאחר התלבטות הסכמתי לשלם את התוספת ואמנם חויבתי מיד בויזה עבור עוד 15 ש"ח. חיכיתי עוד 4-5 יום והדיסק לא הגיע. טלפנתי שוב, שוב חיכיתי לתשובה ... ואז (ביום א' של אותו השבוע) קבלתי הודעה במייל שהדיסק נשלח. חיכיתי עד סוף השבוע והדיסק לא הגיע (להזכירכם, שלמתי על שליח עד הבית!). שוב טלפנתי, שוב חיכיתי, וכשסוף סוף דברתי עם מישהי נאמר לי שהדיסק נשלח. לא הצליחו להסביר למה זה לא הגיע אלי. עוד טלפונים, עוד לחכות ... בסוף, חודש אחרי שהזמנתי את הדיסק המקורי זה הגיע עם שליח. התאריך בחשבונית היתה 28.10 בעוד שזה הגיע רק ב-4.11 (בערך, כבר קשה לי לזכור בדיוק את התאריכים!). כשדברתי עם האישה בחנות לאחר מכן אמרתי לה שאני חושב שהחנות צריכה לפחות להחזיר לי את דמי השליחות ואני מבקש לדבר עם המנכ"ל או נציג אחר שיכול לסדר את העניין. נאמר לי שזה יועבר הלאה. חכיתי עם שבוע וחצי לפני שכתבתי את חוות הדעת הזאת כדי לאפשר להם להתקשר ... כלום!
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני Essential 250GB
תמונת משתמש
שם:
אנטון
תאריך:
19/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה בגיבור מחשבים
כמעת מחשב שלם חוץ ממארז
לקחתי חלקים באיסוף עצמי
AMD 5200
ASUS M2N-E
KINGSTONE 667MHZ 1GBX2
GA GFORCE 8500 512MB
W.D 250 GB
WINDOWS VISTA HOME PREMIUM ENG
רציתי לציין שכל החלקים היו בחנות במלאי מיידי
שרות היה ברמה! חברה מקצעויים! רצניים
מוצר:
AMD 5200 5200+
תמונת משתמש
שם:
הלפיד
תאריך:
14/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש אכזבה !!!
המסך הגיע לאחד שבועיים וחצי.
המסך היה לא תקין - פיקסלים שרופים נשלחתי למעבדה ואמרו שהמסך יצא ארבעה חודשים לפני כן מהחברה והוא לא תקין. בסניף גיבור נתניה סרבו להחזיר לי את כספי ואמרו שאשפר רק להחליף מוצר פגום.
לאחר שלשה שבועות שעדיין לא החליפו לי את המסך וטלפנתי ביוזמתי לסניף נתניה נאמר לי שהמסך לא הוחלף ע"י היבואן ואין להם מושג לה!!!
נכון להיום המסך עדיין בסניף נתניה והוא לא תקין == וכמובן ששילמתי כבר את התשלום ==

=== יחס המוחרים לא מקצועי ===
=== לא לקנות מחנות זאת ===
מוצר:
מסך מחשב 19
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
14/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר באתר האינטרנט של החברה.
המוצר הגיע באיחור. הבעיה שאני הזמנתי מוצר אחד ובפועל קיבלתי שני מוצרים וחוייבתי גם על שניהם. ניסיתי ליצור קשר עם החנות. הצלחתי לקבל מענה רק בסניף רמת גן. אלו טענו כי המוצר נשלח אליי מסניף נתניה ועליי לדבר רק איתם. את סניף נתניה ניסיתי לתפוס במשך יום שלם ללא הצלחה. לבסוף מישהו ענה לטלפון. הסברתי לו את הבעיה והוא אישר שאכן כנראה קרתה טעות. בקשתו הייתה שאגיע לאחד הסניפים כדי למסור את המוצר אשר קיבלתי בטעות חזרה לידיהם. הודעתי לו כי איני מתכוון לבזבז את שמני בנסיעה לרמת גן או נתניה כדי למסור להם את המוצר ואם ברצונם לקבל את המוצר חזרה שימצאו דרך לאסוף אותו ממני. תשובתו הייתה: אנחנו לא עושים דברים כאלה. אתה תצטרך להביא את המוצר אלינו. קרי - אני צריך לשלם בזמן וכסף של נסיעות על חשבוני כדי לתקן טעות שהם עשו! אני לעולם לא אקנה יותר אצל חנות שזוהי גישתה. ברשותי יש את תדפיס ההזמנה המוכיח שרכשתי רק מוצר אחד. ואת חשבונית הקנייה המראה כי חוייבתי על שניים.
תגובת החנות:
הלקוח ירון הזמין מוצר ב-24/10/07. ב-28/10/07 התקשר אלינו וביקש להוסיף להזמנה כרטיס רשת של לינקסיס ב-139ש"ח. כאשר הוא משנה את ההזמנה אנו מתחילים לעשות ספירת ימי עבודה מחדש כי אנו צריכים למצוא חבילה שלו ולארוז אותה מחדש ולשלוח ללקוח. כאשר משלוחים בדואר רשום מתבצעים בגיבור מחשבים פעם לשבוע. המוצר נשלח אליו ב-12/11/07. אנו לא פוסלים אפשרות של טעות מצד גיבור מחשבים אבל איש מכירות שסגר את העסקה עם הלקוח זוכר את המקרה וטוען כי הוסיף את המוצר בעקבות בקשת הלקוח בלבד. ( איש מכירות היה בתקופת ניסיון והיה מוצמד לאחראית משמרת והיא גם זוכרת את המקרה כי איש מכירות שאל אותה איך מוסיפים הזמנה להזמנה קיימת). יכול להיות שלקוח לא רצה את המוצר השני ומחפש סיבות להחזיר אותו אלינו.
מוצר:
כרטיס מסך GEFORCE 7300GS
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
08/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך LG, הובטח לי שיספקו תוך 14 ימי עסקים (וכנראה גם קודם). אחרי 10 ימים התחלתי ךהתקשר, נתקלתי בשירות מזלזל (לא חזרו אלי, לא ידעו לתת תשובות). אחרי 14 ימי עסקים אחרי הרבה פניות הודיעו לי שהמוצר לא קיים במלאי ולא יהיה בקרוב. עכשיו מחכה לכסף בחזרה, כבר עברו עוד כמעט שבועיים!!!
מוצר:
מסך מחשב LCD
תמונת משתמש
שם:
נתן
תאריך:
08/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

- טוב - לחנות שמוכרת באינטרנט יש כמה דברים עיקריים בפעילותה - 1. חיוב. 2.משלוח. 3.שירות (לתקלות..)

הקניה בחנות הזאת (כמובן) הייתה קלה והחיוב אכן בוצע (תודה לאל). לגבי המשלוח.. - כבר יותר משלושה שבועות אני ממתין לרמקולים החמודים שהזמנתי.. והשעון מתקתק.. (כבר יום חמישי!)
לגבי שירות תקלות... מה אני אומר- מקווה שלא אצטרך לדעת..
כמו כל חברה חנות שמכבדת את עצמה יש להם שירות לקוחות - רק שזה חברה חיצונית שרק מעבירה להם הודעות - והטלפן המסכן שחוטף את הצעקות שלי - אין איך לעזור לי - "אני אכתוב שאתה כועס.." כועס בפעם ה 3 ! !
בקיצור - משלוח לתל אביב יוצא כל כמה שבועות - אני לא מבין למה.. - אל תצפו למוצר מחר אצלכם בתל אביב.

כועס!!
מוצר:
רמקולים
תמונת משתמש
שם:
מעיין
תאריך:
08/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהבטיחו לי שהמוצר ידגיע תוך שבועיים ממועד ההזמנה ולא 14 ימי עסקים שלחו לי איי מיל שהמוצר נשלח. שלחתי 3 איי מיליים בחזרה בבקשה לדעת מה מספר המשלוח בכדי שאני אוכל לעקוב אחריו באינטרנט, לא קיבלתי תשובה במייל
התקשרתי 3 פעימים, יום אחרי יום לבקש את מספר המשלוח וכל יום לקחו ממני את מספר הטלפון שלי ולא חזרו אלי.
אני עדיין מחכה שיגיע אלי הנתב, שבועיים מתאריך ההזמנה באינטרנט.
מוצר:
נתב WRT54GL ROUTER 802.11G WIRELESS ACCESS POINT W/ 4-
תמונת משתמש
שם:
LENA
תאריך:
07/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לציין שזו פעם ראשונה שאני מזמינה מוצר דרך האינטרנט ואני חייבת לציין שלא התאכזבתי כלל.
חיפשתי מסך טוב 22 אינץ נכנסתי לאתר של גיבור מחשבים. קודם כל אני חייבת לציין שמאוד התרשמתי עוד לפני שבצעתי הזמנה. האתר בנוי הייטב,צבעוני ומאוד נוח וקל לשימוש.התקשרתי לגיבור מחשבים כי לא בדיוק ידעתי איזה מסך לבחור ומה יתאים לי.ענה לי איש מכירות מאוד נחמד וסובלני כי אני נוטע לשאול הרבה שאלות. הוא הסביר לי על היתרונות של המסכים והמליץ על דגם ספיציפי שאותו בסופו של דבר רכשתי. בתור אחת שזוהי הרכישה הראשונה שלה דרך האינטרנט אני חייבת להגיד שמאוד נהניתי מהתהליך, החנות נתנה לי את מלוא השירות אני מאוד מרוצה ולא מודאגת יותר כלל אני ממליצה בחום על גיבור מחשבים כי לא רק שההזמנה הייתה קלה גם קיבלתי את המסך די מהר תוך כמה ימים.שוב אני ממליצה בחום, תודה לגיבור מחשבים על היחס וכמובן על המסך המצויין שממנו אני נהיינית כל רגע.
מוצר:
מסך LCD LG 22 L226WTQ
תמונת משתמש
שם:
אילן ודהן
תאריך:
06/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המפרט הבא:
INTEL 6550 מעבד
GIGABYTE P35 לוח אם
KINGSTON XYPERX DDR2 1GB 1066MHZ זיכרון
WD250GB 16MB דיסק קשיח
GIGABYTE 8400GSכרטיס מסך.
אני רוצה להמליץ בחום.כל כך הרבה זמן חיפשתי חנות כזו שתיתן שרות טוב ולא רק מחיר זול.מבדיקה מעמיקה שערכתי היא אחת החנויות היותר זולות!!!.החשוב מכל שגם אם הגעת לקנות או רק לברר השירות הוא אותו שירות - פשוט מצויין,כן ירבו.
אני קניתי מסניף רמת גן,אלכס טיפל בי בחום עם כל ההסברים הדרושים בהתאם לצרכים שלי.
קיבלתי את כל הקופסאות המקוריות עם החוברות וכל הכבלים הנותרים.
מוצר:
לוח אם GA-P35-S3L
תמונת משתמש
שם:
גרי
תאריך:
05/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 19 בספטמבר הזמנתי הארד דיסק חיצוני של 500 GB דגם WDG1T5000E.

פניות טלפוניות חוזרות ונשנות לא נענו. השירות היה מחפיר לאורך כל הדרך,
חוץ מהטלפון הזריז לקבלת הפרטים לחיוב לאחר שהזמנת (באותו יום).
זאת לא פעם ראשונה שאני קונה דרך האינטרנט, ומעולם לא נתקלתי ביחס מזלזל שכזה.

ב-17 האוקטובר ביטלתי את הזמנה ועד היום הם לא החזירו לי את הכסף.
מוצר:
External Hard disk WDG1T5000E MY BOOK PRO 500GB IEEE
תמונת משתמש
שם:
זוהר
תאריך:
30/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה ביום שני ומיד אחר כך התקשר מישהו לקבל את פרטי כרטיס האשראי. שבוע אחר כך התקשרתי והשארתי הודעה "מה קורה עם ההזמנה?". יש לציין שאי אפשר להגיע אליהם ישירות אלא יש להם שרות קבלת הודעות ומובטח שיחזרו תוך 48 שעות. אחרי 48 שעות קיבלתי מייל שההזמנה יצאה. אחרי כמה ימים התקשרתי שוב והשארתי הודעה מה עם ההזמנה. אחרי 5 שעות חזרה אלי מישהי מהחנות ואמרה לי שתוך 14 ימי עבודה ההזמנה תגיע, היא לא יכולה לבדוק עם המחסן בכלל. באופן מפתיע יומיים אחרי שדיברתי איתה יצאה ההזמנה והיא הגיעה אלי אחרי 14 ימי עבודה, זמן בלתי נסבל להזמנה שהדבר היחיד הנדרש הוא לשים את הקופסה בדואר.
1) אי אפשר לדבר איתם ישירות
2) שרות הודעות מבטיח תשובה תוך 48 שעות - לא סביר ולא מקובל
3) אי אפשר לדעת סטטוס
4) גם כאשר שרות לקוחות חוזר אלייך, השיחה לא אינפורמטבית ולא נעימה.
אישית, אני לא אקנה שם שוב בחיים, אפילו בשביל המחיר הנמוך.
מוצר:
נתב WRT54GL
תמונת משתמש
שם:
עודד
תאריך:
30/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחודש יולי 2007 התקשרתי לגיבור והזמנתי מסך מחשב. ההזמנה התקבלה על ידי מר דן, נציג החברה.
למחרת הוא התקשר ואמר שיש בעיה עם הויזה שלי שלא מאושרת.
בררתי בבנק ובחברת האשראי. הייתה איזה בעיה טכנית, ראיתי שהטיפול מתעכב והחלטתי לבטל את ההזמנה. הודעת הביטול התקבלה אצל גיבור ללא כל בעיה ואושרה טלפונית על ידי מר דן.
לאחר כשבוע ימים (!!!) נכנסתי לחשבון הויזה שלי וראיתי כי חויבתי בכל התשלום בתאריך שלאחר הביטול!
התקשרתי לברר, ובמקום התנצלות והחזרת הכסף (עבר גם שבוע. והתברר כי למרות שחייבו את החשבון, לא שלחו את המוצר...) התבקשתי לשלוח פקס ביטול.
כך עשיתי וביקשתי לקבל אישור לקבלת הפקס/ביטול והחזר כספי.
לאחר ששוב לא חזרו הצלחתי לתפוס(לאחר יומיים ומספר גדול של הודעות טלפוניות ומיילים) את מר דן, שאישר את הפקס, אולם לא ידע להגיד אם, מתי וכמה יוחזר לי. הוא לא הסכים להעביר אותי למנהל החנות או לכל גורם מוסמך אחר.
נ"כ, איש לא חזר אלי בנושא, למרות בקשותי (בשיחה עם דן ואחר כך במספר מיילים).
רק התערבות של חברת הויזה הביאה בסופו של דבר להחזר כספי מלא לאחר כחודשיים.
*החברה גבתה כסף לאחר הביטול!
*למרות הגביה, לא שלחה את המוצר!
*לא השיבה לפקסים מיילים והודעות!
* לא אפשרה לברר את העניין עם גורם מוסמך!
*לא החזירה את הכסף, אלא לאחר התערבות ויזה.

ממליץ לא להתקרב אליהם!!!!
מוצר:
מסך מחשב 19 אינטש
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply