דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (חולון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קוברה מחשבים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקוברה פי סי ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
82
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
74
0
8
נמצאו 82 חוות דעת גולשים על קוברה פי סי
תמונת משתמש
שם:
רענן
תאריך:
13/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרו אלי למחרת ההזמנה, ותאמו מועד להגעה עם שליח. המוצר הגיע במועד שנקבע, עם כל התוספות הנדרשות (כבל USB, תוכנה). בהמשך יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שלהם ואף עם המעבדה למספר שאלות טכניות (לגבי הטענת המכשיר ולגבי התוכנה). הם היו זמינים תמיד, והשיבו במקצועיות ובאדיבות.
לסיכום - חוויית רכישה נעימה.
מוצר:
מכשיר אל-פסק למחשב SMART POWER PRO 1000VA + USB
תמונת משתמש
שם:
eyt
תאריך:
11/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלה באתר,הגיע לפני הזמן למרות הזמנה בתקופת החגים. מוצר מצויין כבל HDMI ז/ז 5 מ' עובד טוב. אחזור לקנות שם.
מוצר:
כבל HDMI כבל HDMI ז/ז 5 מ'
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
11/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מה כבר יכול להשתבש בהתקנת כרטיס PCI? אני הופתעתי-ובגדול!
כמה שניסיתי-לא הצלחתי להתקין אף אחד מהדריברים בדיסק שצורף לכרטיס. באינטרנט צוינה הבעיה-וקישורים שלא פעלו או שנתנו וירוסים.
התיאשתי ובטעות פניתי לשירות החברה: למרות שזו אחריותם לדאוג לדריבר-הופניתי לאתר היצרן ולאתר היבואן בארץ (בדיעבד-אתרים לספקים בלבד...) חוץ מבזבוז שעות על טלפונים, ושבועיים בחיפוש ברשת והמון תסכול-נשארתי עם PCI ללא דריבר.
עוד טלפונים-התעקשתי ושלחתי על חשבוני (סרבו לשלם העלות) בדואר מהיר(40.3₪) לבדיקה במעבדה. מתברר שהדיסק המצורף בכלל אינו הנכון...
צרבו לי את הדריבר המתאים-התעקשתי שיחזירו מהר עם שליח. אחרי ויכוחים הם השתתפו בחלק (14₪) מהעלות ההחזרה על חשבוני(47.2₪).
סופסוף, אחרי יותר משלושה שבועות, התקנתי-ובשניה אחת.
פניתי בתלונה לחנות-חילופי מכתבים ובסוף הם הודו חלקית בטעויות אבל הצהירו שיחזירו לי רק חלק מההוצאות (29₪) מתוך 73.5₪ שנוספו למחיר המקורי,ולא כלום על הטרטורים\הטלפונים\התסכול של יותר משלושה שבועות...
לא יודע מה איתכם-אני לא מתקרב אליהם יותר...
תגובת החנות:
המוצר אינו הגיע עם דרייבר תואם. לצערנו לא היה ביכולתנו לגלות זאת טרם פניית הלקוח אלינו מאחר וכך הגיע המוצר מהיצרן, עובדה שהלקוח נכח לגלות לדבריו לאחר שיטוט קל בדפי האינטרנט. הלקוח דורש שהחנות תיקח אחריות על חשיפה לוירוסים באינטרנט, אנו בספק אם אי מישהו מסוגל לקחת אחריות על דבר שכזה, האינטרנט היא רשת גלובלית ואינה שייכת לחנות כאמור. בפניית הלקוח אלינו על מנת לזרז את פתרון הבעיה ולחסוך מהלקוח עוגמת נפש מיותרת ניסינו להפנותו לאתר היצרן ולאתר היבואן בארץ למציאת הדרייבר המתאים אך ללא הועיל. על הלקוח להבין שמטרתנו הייתה להקל עליו ובשום פנים ואופן לא לתת לו שירות קלוקל. הלקוח נתבקש לשלוח את המוצר חזרה על מנת שנוכל לבדוק את הדרייבר המצורף אליו וכן להתאים לו דרייבר נכון, ונאמר לו מפורשות שעליו לשלוח אותו באמצעות דואר רשום עם אישור מסירה ושהחנות תזכה אותו במלוא עלות השילוח (דואר רשום נכון להיום עלותו 15 ₪ כולל מע"מ לחבילה הגדולה ביותר). כמו כן נאמר לו שהשילוח חזרה אליו גם הוא יהיה על חשבון החנות בלבד. הלקוח בחר לשלוח את המוצר באופן אחר ושילם מחיר גבוה יותר, עלות שהחנות אינה מרשה לעצמה לספוג (40 ₪ משלוח על מוצר שעלה ללקוח 120 ₪). כשנשאל בטלפון האם לשלוח אליו את המוצר חזרה עם הדרייבר התקין או שמא הוא מעדיף לאסוף אותו עצמאית, דרש הלקוח וכפי שציין "התעקש" על משלוח מהיר עם שליח שעלותו לחנות 45 ₪, עלות שהחנות לא תהא מוכנה לספוג בשום מקרה כפי שהובהר ללקוח. לאור השתלשלות האירועים קרה שהלקוח שילם את כל עלויות השילוח בעצמו ולכן הוא זוכה בסך 29 ₪ (עלות שני משלוחי דואר רשום).
לאחר תכתובת ממושכת עם הלקוח, הובהר לו שהחנות מתופעלת ע"י אנשים בשר ודם וייתכן כי נפלה טעות שחויב מראש במלוא עלות השילוח (על אף שזוכה בסכום שהובטח לו ללא כל ויכוח). הלקוח קיבל את התנצלותה המלאה של החנות על בעיית הדרייבר במוצר, למרות שלא הייתה לחנות יד בדבר והמוצר משווק באופן זהה בכל שאר החנויות, אם הלקוח ציפה לסחוט פיצוי כספי כלשהו או בעל שווי כספי טעות הייתה בידיו. אם רצה פיצוי כספי היה באפשרותו לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר כתנאי להחזר כספי מלא. ספק רב אם היה מקבל טיפול שונה בחנויות מתחרות ואף שירות נעים הרבה פחות, כל האופציות ניתנו בידיו והבחירות שבחר היו אך ורק שלו. החנות באה במלוא הרצון לעזור ללקוח וכל קהל לקוחותיה באשר הם, אך לא כל בקשה או דרישה תעלה על הדעת.

מוצר:
PCI Card - 3 SATA + IDE PCSAID3N1P
תמונת משתמש
שם:
irina
תאריך:
01/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 26.08.09 בשיחה טל עם שי-לא יודעת מה תפקידו- הזמנתי 2 מקלדות +2 עכברים של חברה מיקרוסופט.הוא ענה לכל השאלות ששאלתי,הסביר לי עם הרבה סבלנות על כל הפונקציות שההמוצרים כוללים.בסגירת חשבון סגרנו שהוא ישלך לי דרך דואר את החבילה.היום 01.09.09 קיבלתי הפתעה משי-הוא שלח לי את החבילה דרך שליח ללא תשלום.
כבר היברתי את המקלדת + עכבר -פועלים נהדר,לא צריך לפתח שרירים כדי ללחוץ על העכבר וגם ניתן להקליד בקלי קלות בלי להעפיל לחץ.
שירות אמין,מהיר,מוצרים טובים מאוד.
אני ומשפחתי מאוד מרוצים.שלא נדבר על הילדים.תודה רבה לשי.הרבה כיח,בריאות ופרנסה טובה.
מוצר:
מקלדת ועכבר wheel mouse optical+multimedia keyboard
תמונת משתמש
שם:
גל
תאריך:
04/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שלט ל-XBOX. בכוונתי היתה לרכוש שלט אלחוטי. בהתאם לתמונה ולתיאור, הזמנתי הזול ביותר - בחנות קוברה.
יום למחרת התקשרו מהחנות ואמרו: "שמת לב שהזמנת שלט חוטי. האם זה מה שרצית? אם רצית אלחוטי - בתוספת 41 ש"ח נשנה ההזמנה."
חזרתי לדף הפרטים, ואכן גיליתי שבתוך המידע מופיע גם תיאור של הכבל. השוויתי את המודעה שלהם לאחרות וראיתי:
1. באחרות מופיע תמונה של שלט עם כבל, כאשר זה שלט חוטי, ושלט ללא כבל, כאשר זה אלחוטי.
2. כאשר זה שלט חוטי, הדבר מצויין בכותרת.

פרטים אלה, והטלפון שלהם שמעיד על כך שאין זו פעם ראשונה שאנשים (אם להגיד בעדינות) לא הבינו נכון את הפרטים, גורם לי לתחושה שייתכן וצורת הצגת המוצר אינה מקרית.
מוצר:
XBOX 360 controller JR9-00002
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
31/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה הגיע בזמן, ארוזה היטב. נוח לקנות, סחורה מגיע בזמן, בלי עיקובים. באתר יש להם מספר דואר רשום, כך שמאוד נוח לבדוק, מה עם הזמנה דרך אתר דואר ישראל. חנות טובה.
מוצר:
צורב GH22NS40
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
17/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב, המוצר הגיע בזמן.

חשוב לציין: תודה לשי שבירר עבורי מספר פרטים על המוצרים טרם הקניה !
שי עדכן אותי טלפונית, הכל בסבלנות ובאדיבות.
אשמח לקנות שוב בעתיד.
מוצר:
מארז מחשב VH600LSWA + TOUGHPOWER QFAN 850W W0204
תמונת משתמש
שם:
אלכסנדר
תאריך:
25/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לוח אם בחנות הזאת ומארז, אני ממש מרוצה מהשירות ומהיחס החם שקיבלתי. בחנות הטיפול היה מהיר ומהנה, חנות שהייתי ממליץ לכל אחד, פשוט מושלמים.
מוצר:
לוח אם M750SLI
תמונת משתמש
שם:
עמנואל
תאריך:
19/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. ההזמנה היתה לפי תפירה אישית, לכן השלמתי אותה לאחר יעוץ טלפוני, אבל כל החיתוכים והחיפושים נעשו באינטרנט.
2. בצעתי הזמנה יום לפני ערב חג ומאד רציתי לקבל אותה בחול המועד כדי לטפל בהתקנות וכו' בזמני הפנוי. בקוברה אמרו שיש סיכוי לזה, אם אבצע איסוף עצמי, כמובן. ואכן שעות ספורות לפני כניסת החג קיבלתי מהם טלפון ובאתי לאסוף את המחשב.
3. קודם כל אמדו במילה, גם אם לא היו חייבים, זה כבר שרות מצויין.
אבל השרות הכי טוב, זה שלא היתי זקוק לשרות למחשב חדש לחלוטין במהלך החג וחול המועד.מעשה מרכבה, אם כן, היה מושלם למרות דחיפות הבצוע.
עמנואל
מוצר:
מחשב אישי core 2 quad
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
25/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר עכבר נייד לכתובתי בעבודה. באתר לא צויין האם החנות מתשתמשת בחברת שליחויות או בדואר ישראל ולכן מילאתי בפרטים את שמי ובכתובת את כתובת העבודה.
לאחר מספר ימים התברר לי שקוברה שלחו את העכבר באמצעות דואר ישראל לכתובתי בעבודה אבל על שמי הפרטי שמטבע הדברים מופיע בכתובת אחרת.
בשיחת טלפון שנעשתה עם שי (הבעלים), שי לא הסכים לעזור לי בשום פנים ואופן והיה פשוט אטום.
בשיחה נוספת שנעשתה עם נציגה מהחנות בקשתי לבטל את ההזמנה. התברר לי שלביטול ההזמנה יש עמלה של כ 5% מגובה ההזמנה וזו בניגוד לחוק שאומר כי כל הזמנה שנעשתה מרחוק (טלפון\אינטרנט) יכולה להיות מבוטלת ע"י הצרכן וללא עמלות.
בשלב מסוים שי לקח את הטלפון מידיה של העובדת שלו, אמר כי הם לא יכולים לעזור לי וניתק לי את השיחה בפנים.

לא מומלץ! שירות הלקוחות שלהם מתחת לכל ביקורת.

תלונה הוגשה למועצה לצרכנות.
תגובת החנות:
קוברה מחשבים רוצה להבהיר את פרטי המקרה. הלקוח ביצע הזמנה באתר האינטרנט וכפי שציין בעצמו השאיר בפרטי המשלוח את כתובת מקום העבודה שלו ואת שמו הפרטי, הלקוח סימן כי קרא את תקנון האתר ואם אכן היה טורח לעיין ולקרוא בו היה נוכח לדעת כי רשום שכל משלוח מבוצע באמצעות דואר רשום וכי המוצר יישלח לכתובת ולשם הניתנים ע"י הלקוח בעת ההזמנה. חשוב לציין בנקודה זו כי השיחות בחנות מוקלטות לשם הוכחת הודעות כוזבות מסוג זו מצד לקוחות החנות, ובשיחה שנערכה בין הלקוח ובין שי (הבעלים) נאמר ללקוח שאם אין באפשרותו לאסוף את המוצר מסניף הדואר, יש באפשרותו להמתין שהמוצר יוחזר לחנות ע"י הדואר ואז יחליט האם מעוניין לבטל את העסקה ולהזדכות על המוצר או שיעדיף לאסוף את המוצר עצמאית או למסור פרטי משלוח וכתובת אחרים. הלקוח דרש שהחנות תדאג ליצור קשר מול סניף הדואר המחזיק בחבילה, דרישה אשר אינה ברת ביצוע מצד החנות ולפי כל דין בר תוקף אינה תחת אחריותה, הלקוח העדיף להכפיש ולהשתמש בכינוי "אטום". החנות אינה מוצאת כל היגיון או סיבה "לא לעזור בשום פנים ואופן" ללקוחותיה שמפרנסים אותה ועד היום הוכיחה את עצמה בשירות ברמה הגבוהה ביותר היכול להינתן. בשיחה השנייה של הלקוח מול נציגת שירות הוא ביקש לבטל את העסקה ונמסר לו כי הביטול כרוך ב-5% משווי העסקה שהם 6 ש"ח מ-122 ש"ח. דמי הביטול גם הם מצוינים בתקנון האתר והם מעוגנים בחוק ומאושרים לפי אמון הציבור, והם נגבים כנגד דמי סליקת האשראי בלבד. הלקוח התרעם והחל צועק על הנציגה, הנציגה ענתה לו בנימוס כי אלה הם נהלי החנות לפי תקנון האתר והלקוח צעק והתלונן "את חושבת שהיה לי כוח לקרוא את התקנון שלכם", הנציגה ניסתה שוב להסביר כי מדובר ב-6 ש"ח הנגבים ע"י חברת האשראי ואין הם נגבים לטובת החנות. לאחר צעקות ויחס בלתי הולם מצד הלקוח, הוא בחר לאיים פשוטו כמשמעו בפרסום חוות דעת באתר זאפ לשם השמצה והכפשת שם החנות ובעליה, לאחר איומו זה ולאור העובדה שהשיחה מוקלטת בחר שי (הבעלים) למשוך את השיחה לידיו. השיחה הסתיימה במשפט "אדוני תודה רבה ושיהיה לך המשך יום טוב" כשלאחר מכן השיחה נותקה ביוזמתו של שי.
נותר רק לומר כי מצערת העובדה שכל לקוח שאינו נענה לדרישותיו המלאות, וגם במקרים כבמקרה המוזכר שהדרישה והתעוזה של הלקוח גובלות בחוצפה והחנות נכונה לכנות התנהגות מסוג זה בשמה, אתר זאפ נותן במה ומחזק את דרכם הלא הגונה של לקוחות המשתמשים בפלטפורמה הזו על מנת להסב נזק תדמיתי לבעלי עסקים ותו לא. קוברה מחשבים תמשיך כפי שנהגה עד היום לתת את השירות המרבי ללקוחותיה והכל כמובן בכפוף לנהליי החנות ולתקנון האתר.

מוצר:
עכבר
תמונת משתמש
שם:
סהר
תאריך:
07/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי
אני משתמש ותיק בפורום מחשבים מהמובילים בישראל ואני גיימר אז אני קונה את החלקים הכיי טובים שיש
בדקתי בכמה חניות ולא מצאתי חנות שיכול לספק לי את החלקים למחרת יום הקניה
התקשרתי לקוברה ענה לי מוכר נחמד
אמרתי לו מה אני רוצה
הזמנתי שלמתי ולמחרת אספתי את כול החלקים
משום מא לא הצלחתי להרכיב את כול החלקים
אז נסעתי לקוברה ואם הרכיבו לי את המחשב על המקום
שרות מעולה יחס חם ואנשים שמבנים מה את רוצה
החלקים שנקנו
INTEL Core i7 920

GIGABYTE GA-EX58-EXTREME

OCZ OCZ3P1600LV3GK 3X1GB 1600MHz

OCZ OCZ700GXSSLI 700W

WD5000AAKS
בנוסף נקנה לאחר שבועים כרטיס מסך
295 gtx GIGABYTE שקבלתי אותו באותו יום של ההזמנה שירות מהיר

תודה לצוות קוברה
מוצר:
חלקים של מחשב
תמונת משתמש
שם:
מורן
תאריך:
06/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החבר'ה בחנות היו מאוד נחמדים בטלפון, הסבירו והמליצו לי מה כדאי לקנות. כעבור מספר ימים הדיסק און קי כבר הגיע אלי ואני מרוצה ממנו ויותר חשוב - מרוצה מהשירות. כל הכבוד!
מוצר:
דיסק און קי
תמונת משתמש
שם:
עליזה
תאריך:
28/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב מאוד. התקשרתי לחנות והסברתי מה אני רוצה והם התאימו לי מוצר שהכי טוב לצרכים שלי.
בהחלט אשוב לקנות בחנות.
תמשיכו ככה!
מוצר:
דיסק קשיח נייד
תמונת משתמש
שם:
אבירם
תאריך:
10/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני משתמש ותיק בפורום מחשבים מהמובילים בישראל , כשרציתי לקנות מחשב , הלכתי לקוברה פיסי קראתי את חוות הדעת וקיבלתי המלצות בפורום על החנות היתקשתי הזמנתי את הדברים שרציתי הייתה טעות(שלי) בהזמנה שתוקנה אחרי כמה רגעים בלבד הגעתי לחנות קיבלתי את המוצרים שלי עם יחס חם וחיוך , מיותר לציין שהשרות והיחס הוא מעל לכל חנות מחשבים שהייתי בה וקניתי בה עד היום קניתי מוצרים מאוד יקרים ובתמונה לכספי קיבלתי באמת את הטוב ביותר מקוברה מחשבים ומכפיר במיוחד חזרתי לקנות מהם עוד ואני גם תמיד יחזור לשמה ויפנה אחרים לקניה אצלהם , ממש כל הכבוד . מזמן לא הייתה בישראל כזאת חנות מחשבים איכותית ומקצועית!
מוצר:
מארז ספק דיסק קשיח וצורב
תמונת משתמש
שם:
נתנאל
תאריך:
09/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות די קלה למציאה, כשבאתי לחנות ביקשתי מחשב שמצאתי באתר שלהם אבל הם הביאו לי מחשב הרבה יותר חזק בקצת יותר כסף. השירות היה סבלני ביותר וגם אחרי כמה שבועות שהיתה לי תקלה הם תיקנו אותה במהירות כולל הסבר מה קרה למחשב. המחיר היה זול יחסית למחשב שקניתי ותוך יומיים הוא היה מוכן.
מאז באתי לחנות עוד כמה פעמים ובהחלט אבוא לקנות שם עוד.
מוצר:
מחשב חדש
תמונת משתמש
שם:
עטרה
תאריך:
04/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם,

אני רוצה להגיד תודה רבה לאיש המכירות התותח העונה לשם אלישי. קיבלתי יחס מקצועי, מהיר, אמין, והכי חשוב יחס אישי שלא בכל החנויות יש כזה דבר.
אני מאוד מרוצה מהמוצר, אלישי קלע בול לצרכים האישיים שלי כל הכבוד!
אני בהחלט אחזור שוב וארכוש עוד הרבה מהמוצרים.

תודה לחברת קוברה מחשבים על השירות האדיב והמקצועי:)

עטרה קלמן
מוצר:
מחשב נייד w536m-d580 "15.4
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
24/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כבר מספר מוצרים (מחשב נייד,וכו, קיבלתי שרות מסור והסברים בגובה העיניים. גם קיבלתי עזרה ותמיכה בדברים שלא היה מחובתם לתת שירות.
תודה על הכל ,אלי צור.

מוצר:
מחשב נייד W566NR
תמונת משתמש
שם:
ישראל
תאריך:
21/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה הרבה מוצרים דרך האינטרנט,ובחנות זו רכשתי בעבר לא פעם.
ומניסיון החנות הזו עומדת בסטנדרטים שאני מחפש.

1.הזמנה נוחה
2.משלוח מהיר (כמו כל לקוח).
3.מצב הזמנה ומס' החבילה רשום ומעודכן בין באתר החנות,ובין באימל.
4.אריזת המוצר.
5.ואחרון אחרון חביב כמובן שירות אחרי קנייה,(שבזה עדיין לא נבדק בחנות זו)
כנראה שזה מעיד על איכות מוצרים טובה.
מוצר:
עכבר Bluetooth Notebook Mouse 5000
תמונת משתמש
שם:
אחמד
תאריך:
20/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מתאם DVI לHDMI הגיע אלי תוך 5 ימי עבודה. שהגיע המוצר גיליתי שהוא פגום. הפינים עקומים ואי אפשר להשתמש בו למרות שניסיתי להביא אותו למצב תקין.התקשרתי לחנות ושם ביקשו שאני אגיע אבל האנרגיה והזמן שאני אשרוף יעלו לי יותר מהלעות של המוצר. היחס שקיבלתי מהשירות לקוחות שלהם היה סקפטי ולא השאיר אותי בהרגשה טובה.
תגובת החנות:
קוברה מחשבים מצערת על המקרה ועל חווייתו הפחות נעימה של הלקוח, וכמובן שלא היו כל כוונה או רצון לגרום ללקוח עוגמת נפש.

החנות מתחייבת ללקוח לזמן אספקה עד 14 ימי עסקים כמצוין באתר, בתגובת הלקוח צוין כי המוצר הגיע עד לביתו תוך 5 ימי עסקים בלבד, זמן מוקדם מהמובטח. חשוב גם לציין כי כל מוצר הנשלח ללקוח נבדק ויזואלית ונארז בקפידה בחומרי אריזה ונייר בועות על מנת למנוע מקרה כזה המתואר, אך לדאבוננו אין בידינו האפשרות לפקח על כל תהליך השילוח באמצעות דואר ישראל, וארע מקרה שלא ביכולתנו היה למנוע. בשיחה מול הלקוח נאמר לו שאנו מצטערים על שארע, והוא נתבקש להשיב המוצר הפגום על מנת שנוכל לזכות אותו בגינו או להחליפו לפי רצונו, כמובן שהשילוח חזרה הוא על חשבון החנות בלבד והלקוח יזוכה בעלות הכרוכה. בשום אופן הלקוח לא נדרש להגיע פיזית לחנות אלא אם חפץ בכך, וכמובן שניסיונו לתקן בעצמו את הפגם הפיזי המדובר היה מיותר ואינו הכרחי מצד החנות. דרישתו של הלקוח מנגד היתה לקבל מוצר חליפי במיידי ללא השבת המוצר הפגום תחילה, דרישה שאינה מקובלת לפי שום אמת מידה או הגיון וסותרת כמובן את תקנון החנות.

***לקוברה מחשבים חשוב להבהיר לקהל לקוחותיה וקהל הגולשים באתר "זאפ" כי ישנם נהלים ברורים וכתובים לפיהם פועלת החנות. לצערנו אין באפשרותנו לרצות כל לקוח לפי דרישותיו, צודקות או פחות צודקות, ואנו עושים מיטב המאמצים לתת את השירות הטוב ביותר לציבור לקוחותינו הן במכירה והן במתן שירות שאחרי הקניה. החנות ידועה במתן יחס אישי ללקוחותיה ובאמינותה כלפי ציבור הרוכשים.


מוצר:
מתאם DVI לHDMI
תמונת משתמש
שם:
לאו
תאריך:
03/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב,קל ומהיר, הזמנתי מעבד בטלפון ב19:00 בערב למחורת כבר הגיעה כמו שהובטח. באותו ערב גם הרכיבו למחשב נייך אנשים נחמדים ומקצועיים כל הכבוד.
מוצר:
מעבד e8500
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
03/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בערב למוחורת כבר נשלח אלי. מחיר סביר מאוד (ובלי דמי משלוח), והתאים בדיוק למה שרציתי.בקיצור מרוצה ואין טענות.
מוצר:
ספק 500W למחשב ספק כח 20+24PIN 500W
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
31/10/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מצויין החל מהטלפון הראשון, גם הנוחות ניווט של האתר.
התקשרתי להזמין, ההזמנה קלה, מתלווה בהנחיות של המוכר,אשר מנחה אותך למשהו טיפה טוב יותר,מתאים יותר (תמיד נעים,זה לא בהחרך עלה יותר). נאמר לי "יקח כ-3 ימי עבודה" מדהים, זה באמת לקח 3 ימים כלל כל הטסטים והרצות למחשב חדש. אמינים ומקצועים, כיף לדבר איתם והם תמיד זמינים לעזור.
גם לאחר הקניה כאשר היתברר לי שטעיתי במוצר והזמנתי אחר דומה לו, הוחלף המוצר באחד שרציתי מלחתחילה. 5 כוכבים כל הכבוד, בישראל אין הרבה כאלה.
מוצר:
מחשב שלם כולל הכל
תמונת משתמש
שם:
ori
תאריך:
15/10/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחברת קוברה מחשבים בהתחלה מארז בשם TAGAN DIABLO, אחרי קצת מחשבה החלטתי לשדרג למארז טוב יותר, התקשרתי לחנות, התברר שהחברה כל כך זריזה שהמארז כבר נשלח ביום למחרת, החברה התקשרה לחברת השליחיות החזירו את המארז לחנות ושלחו לי מארז חדש שהגיע כבר כמה ימים אחרי. השירות היה מעולה ומקצועי ועצם היותי אילתי אני מתעסק הרבה עם חנויות אינטרנט ותמיד ישנו מענה בטלפון ועם מי לדבר.
מומלצים בחום.

מוצר:
computer case 1200
תמונת משתמש
שם:
Elad
תאריך:
28/09/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שני מחשבים אחד של אינטל למשחקים ואחד של AMD לאבא שלי. השירות היה מצויין והיה ברור שהמוכר מבין בנושא מחשבים דבר שקשה למצוא בימינו. המוצר הגיע בזריזות ועבד מצויין. כמו כן ראוי לצייין שהמוכר דאג להפנות את תשומת לבי לפרטים שהוא חשב שחסר בהזמנה שלי (פשוט היה לי אותם ממחשבים קודמים), דבר המעיד על תשומת לב לפרטים. באופן כללי הניסיון שלי עד עכשיו עם קניית מחשבים בארץ לא היה טוב וזאת הפעם הראשונה שאני מרוצה.
מוצר:
מחשב q6600
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
18/09/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי חלקי מחשב שונים להרכבה עצמית, המחיר היה טוב והשירות מעולה. בנוסף , אפילו הרכיבו לי את המחשב וביצעו בדיקות לפני ששחררו אותו. החבר'ה דאגו ליידע בכל שלב של ההזמנה, ובסה"כ עשו עבודה רצינית. מקום שווה לקנות בו.
מוצר:
חלקי מחשב להרכבה עצמית
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply