דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

ההרשמה לאתר

פתיחת הכל
למה צריך להירשם כדי לרכוש, מה זה נותן לי ואיך מחליפים סיסמה? כל התשובות כאן

למה צריך להירשם לאתר?

אם זאת הקניה הראשונה שלך אצלנו, נבקש ממך להירשם. הסיבה היא שכך נוכל ליצור עבורך אזור אישי שבו ירוכז כל המידע הרלוונטי על ההזמנה שלך – החשבונית, סטטוס ההזמנה ומועד ההגעה, התראת מחיר, טיפול בתלונה ועוד. יתרון נוסף הוא שהרכישות הבאות כבר תהינה מהירות וקלות, כיוון שהפרטים שלך כבר נמצאים בחשבון המשתמש שלך. חשוב להדגיש שהפרטים שלך מאובטחים בצורה מלאה.

לאחר הרישום ניתן להתחבר לפני הרכישה או תוך כדי תהליך הרכישה.

איך נרשמים לאתר?

בקלות, בלחיצה על "שלום אורח, התחבר" בחלק העליון של האתר בגלישה במחשב או בתוך תפריט הצד בגלישה בטלפון הנייד. ניתן להירשם בקליק אחד באמצעות חשבון Google או Apple או להירשם עם כתובת מייל וסיסמה.

נרשמתי לאתר אבל לא קיבלתי מייל אימות

אם נרשמת לאתר באמצעות כתובת מייל ועדיין לא קיבלת מייל לאימות החשבון, כדאי לבדוק גם בתיקיית דואר הזבל (ספאם).

גם שם לא? אפשר ליצור איתנו קשר ולציין את כתובת המייל שאיתה נרשמת, כדי שנוכל לבדוק ולסייע. אפשרות נוספת היא להתחבר לאתר בקליק אחד דרך חשבון גוגל או פייסבוק; ההרשמה בדרך זו מהירה וקלה יותר ולא דורשת שליחת מייל אימות.

אפשר להירשם עם מייל שמשויך לחשבון אחר?

לא ניתן לפתוח חשבון חדש עם כתובת מייל שכבר רשומה בחשבון קיים ב-zap.

איך אני משנה את הסיסמה?

נכנסים לעמוד פרטי החשבון באזור האישי ועוקבים אחר ההנחיות בתפריט "שינוי סיסמה".

שכחתי סיסמה, מה עושים?

בלחיצה על "שלום אורח, התחבר" יופיע חלון שבו ניתן להתחבר במהירות עם Google או Apple, או להזין מייל וסיסמה. בחלק התחתון של חלון זה מופיע קישור "שכחתי סיסמה", יש ללחוץ עליו ולעקוב אחר ההנחיות לאיפוס הסיסמה. כדי לאפס סיסמה צריך לזכור את כתובת המייל איתה נרשמת ל-zap.

איך משנים פרטים אישיים?

נכנסים לעמוד פרטי החשבון באזור האישי, שם ניתן לשנות את השם, הטלפון והתמונה. בעמוד הכתובות שלי ניתן לערוך, למחוק ולהוסיף כתובות למשלוח, ובעמוד אמצעי התשלום שלי ניתן לנהל את אמצעי התשלום השמורים שלך ב-zap.

נרשמתי בעבר ל-zap השוואת מחירים, האם צריך להירשם שוב?

לא, אין צורך להירשם שוב. ניתן להתחבר עם שם המשתמש הקיים שלך ב-zap.

האם יש דרך קלה ומהירה יותר להתחבר לאתר?

בהחלט. הדרך המהירה והקלה ביותר היא להתחבר עם חשבון Google או Apple שלך.

אם בכל זאת חשוב לך להתחבר באמצעות מייל וסיסמה, או שנרשמת כבר ל-zap עם המייל שלך, ניתן להתחבר לאתר באמצעות קבלת קוד חד-פעמי לטלפון. כך לא צריך לזכור את הסיסמה בכל פעם מחדש. בחלון ההתחברות לוחצים על הכפתור "להתחבר באמצעות קוד לטלפון", מזינים את כתובת המייל שאיתה נרשמת ל-zap ומקבלים מיד קוד זמני בן 4 ספרות לטלפון הנייד שמשויך לחשבון שלך.

איך מקבלים עדכונים על מבצעים?

בכל עמוד באתר, בחלק התחתון מצד שמאל, מתחת לכותרת "הרשמה לקבלת עדכונים" אפשר להקליד את כתובת המייל וללחוץ על כפתור שלח.



איך אפשר להסיר את עצמי מרשימת התפוצה?

בתחתית כל מייל שאנחנו שולחים מופיע קישור "הסר". לחיצה עליו תסיר את כתובת המייל שלך באופן מידי מרשימת התפוצה. אפשרות נוספת היא לפנות אלינו בעמוד צור קשר או להשיב למייל שקיבלת ולבקש שנסיר אותך מרשימת התפוצה. אנחנו מבטיחים להיענות בהקדם לכל בקשת הסרה ולהימנע ממשלוח מיילים פרסומיים לאחר ביצוע ההסרה מהרשימה.

חשוב להדגיש שכתובת המייל שלך תימחק רק מרשימת התפוצה השיווקית. עדיין, לאחר כל קניה באתר ישלחו אליך מיילים הכרחיים כמו אישור הזמנה, עדכון בנוגע למשלוח וקבלה או חשבונית.

איך אפשר למחוק את המשתמש שלי ב-zap?

בעמוד פרטי החשבון באזור האישי ניתן למצוא קישור "מחיקת חשבון". חשוב לקרוא בעיון את ההנחיות בטרם המחיקה.

אייקון צ'אט

לא מצאת את המידע שחיפשת?

הנציגים שלנו ישמחו לסייע