הזמינו מעסקים בבר יוחאי - תומכים בעסקים בדרום ובצפון

wearetogether logo
איך זה עובד?
3 מוצרים ושירותים שאפשר לקנות ולסייע לעסקים בבר יוחאי
בר יוחאי הוא יישוב קהילתי דתי-לאומי באזור הצפון, השייך למועצה האזורית מרום הגליל. היישוב נקרא על שם רבי שמעון בר יוחאי בשל מיקומו בקרבת הר מירון, מקום קבורתו של רבי שמעון בר יוחאי לפי המסורת. היישוב בר יוחאי הוקם בשנת 1977 על ידי משפחות דתיות-לאומיות ובני מושבי הסביבה, ביוזמת איגוד המושבים של הפועל המזרחי. מטרת ההקמה הייתה לאכלס באזור משפחות בעלות מקצועות חופשיים שיעבדו במועצה האזורית. עם השנים רוב המייסדים עזבו והגיעו משפחות חדשות, ביניהן קבוצה של חסידי ברסלב. כיום גרים ביישוב כ-1,000 תושבים מהמגזר הדתי-לאומי ובעלי תשובה.

בר יוחאי ממוקם בבקעת איילה בגובה של כ-720 מטר מעל פני הים, והינו יישוב מתפתח בעל שכונות חדשות, אשר נפגע הן כלכלית והן מבחינת חיי היום יום של תושביו בשל המלחמה המתחוללת בצפון.
נמצאו 3 מוצרים

סינון תוצאות

סינון
איפוס
סוג
בחירה מרובה
קטגוריה משנית
בחירה מרובה
יישובים
בחירה מרובה
שם עסק
בחירה מרובה
סנן
מחיר
מ עד
סנן
סדנת UX לחברות הייטק ודיגיטל במבצע
1
1
:
1
1
:
1
1
עסק מבר יוחאי
סדנת UX לחברות הייטק ודיגיטל
סדנה של 5 שעות. במהלך הסדנה תקבלו מיומנויות, כלים, וידע שיעזרו לכם לשפר את חווית המשתמש (UX) במוצר הדיגיטלי שלכם. בסדנה נלמד כלים מקצועיים, נתרגל תרגול מעשי, ונלמד ממקרי בוחן בעולם האמיתי, המבוססים על הנסיון העשיר של הצוות שלנו בראשות ד"ר דוד גלולה. מיועדת לצוות של מנהלי מוצר, מעצבים, יזמים ומפתחים בחברות הייטק.
ייעוץ UX לחברות הייטק ודיגיטל במבצע
1
1
:
1
1
:
1
1
עסק מבר יוחאי
ייעוץ UX לחברות הייטק ודיגיטל
ייעוץ של 10 שעות. במהלך הייעוץ הצוות שלנו, בראשות ד"ר דוד גלולה, יעבור על התהליכים העיקריים שלכם, יגדיר מטרות ויעדים. הצוות ילמד ממידע אנליטי, ממשוב של משתמשים וגם מכם מהם המקומות הטעונים שיפור על מנת לגרום למוצר הדיגיטלי שלכם להצליח יותר. הצוות שלנו ייתן לכם סט המלצות מבוססות חווית משתמש שיעזרו לכם להצליח עם המוצר שלכם מול המשתמשים. מיועד לחברות הייטק ולחברות עם מוצרים דיגיטליים.
הטמעת Google Analytics 4 בעסקים דיגיטליים במבצע
1
1
:
1
1
:
1
1
עסק מבר יוחאי
הטמעת Google Analytics 4 בעסקים דיגיטליים
תהליך הטמעה של Google Analytics 4. בעסקים אנחנו יודעים שמה שלא ניתן למדוד, לא ניתן לשפר. כעסקים דיגיטליים אנחנו חייבים למדוד הכל לעומק. הכלי החשוב ביותר בתחום הוא Google Analytics. כל חברה המכבדת את עצמה חייבת להטמיע את הכלי. בשנה האחרונה גוגל שדרגה לגרסה 4, וכולנו חייבים ליישר קו. הצוות שלנו, בראשות ד"ר דוד גלולה, יעזור לכם להטמיע בצורה אופטימלית את הכלי שיעזור לכם למדוד את הדברים החשובים באמת ולעזור לכם להשתפר כל הזמן. מיועד לחברות שכבר הטמיעו את הגרסה הקודמת וגם לאלו שלא מדדו עד כה.
טעינת מוצרים נוספים