מהו מיזם "בשביל העסקים"?
"בשביל העסקים" הוא מיזם שהוקם על ידי חברת zap וארגון ג'וינט-תבת, במטרה לסייע לבעלי עסקים שאין באפשרותם להפעיל את עסקיהם כהלכה, בשל נסיבות המלחמה.
באתר זה ריכזנו במקום אחד מוצרים ושירותים של בעלי עסקים ועצמאים מיישובי הדרום והצפון שנפגעו במסגרת הלחימה, וכן בעלי עסקים ועצמאים שנקראו לשירות מילואים, כך שכל מי שמעוניין לרכוש מוצרים או שירותים מעסקים שנפגעו יוכלו לעשות זאת ולסייע בכך לאותם עסקים לשרוד כלכלית את התקופה.
100% מההכנסות מהמכירה יועברו ישירות לבעלי העסקים כדי לסייע להם בימים אלו.
למה לרכוש דווקא דרך המיזם?
כולנו רוצים להתפרנס בכבוד. בעקבות המלחמה אלפי בעלי עסקים פונו מבתיהם או נקראו לשרת במילואים, והפעילות העסקית שלהם נפגעה ואפילו נפסקה לגמרי. האתר מציע לתמוך בבעלי העסקים בדרך קלה, נוחה ובטוחה. הרכישה באתר מאובטחת, עם הבטחה לזיכוי כספי או אפשרות להשאיר את הכסף כתרומה. אם העסק לא יכול לספק את המוצר או השירות אחרי 3 חודשים מיום הרכישה, התשלום מועבר ישירות לבעלי העסק, ללא עמלות מכירה או קנייה. מקסימום תמיכה במי שהכי צריכים אותנו עכשיו.
מה אפשר לרכוש במיזם "בשביל העסקים"?
באתר ניתן לרכוש מוצרים שונים משלל קטגוריות, שירותים מבעלי מקצוע או תווי קנייה לבעלי עסקים שונים למימוש במועד מאוחר יותר, כאשר העסקים יחזרו לפעילות מלאה.
איך ניתן לדעת שההזמנה שלי התקבלה והיא מטופלת?
בדומה לרכישה באתר zap.co.il, ניתן בכל עת לראות את סטטוס ההזמנה המלא באזור האישי.
במסגרת מיזם "בשביל העסקים", חברת zap תנהל ותתפעל עבור בית העסק את ההזמנה ותסייע במענה לפניות הגולשים, במטרה להקל על בעלי העסקים שחלקם אינם זמינים בימים אלו לעבודה שגרתית.
למי לפנות אם יש בעיה?
בכל עת ניתן לפנות ישירות אלינו מהאזור האישי באתר. בנוסף, ניתן לפנות אל נציגי שירות הלקוחות של zap באמצעות הצ'אט באתר ובאמצעות הוואטסאפ 054-1466492 בשעות הפעילות 09:00-17:00.
תוך כמה זמן המשלוח מגיע?
לאור התקופה המאתגרת, וכיוון שהמוצרים והשירותים באתר הם של עסקים שנפגעו בימי הלחימה, זמן האספקה המרבי הוא עד 90 יום. כמובן שבמידת האפשר, בעל העסק יספק את השירות או המוצר מוקדם יותר, ברגע שהדבר יתאפשר.
רכשתי שובר לשירות מבעל מקצוע, איך מממשים אותו?
לאחר רכישת השובר יישלח אליך מייל עם פרטי מימוש השובר ואמצעי יצירת קשר עם העסק. תוקף מימוש השובר הוא ל-5 שנים והאחריות למימוש השובר היא על בית העסק.
האם צריך להירשם כדי לקנות באתר? איך עושים זאת?
כן, כדי שנוכל לשלוח לך עדכונים הכרחיים בנוגע להזמנה שלך וכדי שיתאפשר לך לעקוב אחר סטטוס ההזמנה ולקבל שירות במידת הצורך באיזור האישי, יש להירשם לאתר. ההרשמה זהה לזו שבאתר zap.co.il, ואם יש לך כבר משתמש ב-zap, אפשר פשוט להתחבר איתו ואין צורך בהרשמה נוספת.
האם הקנייה באתר בטוחה? ואיך משלמים?
הרכישה באתר מאובטחת בהתאם לתקני האבטחה המובילים והמתקדמים ביותר. אף גורם לא יכול לגנוב את זהותך או להשתמש בפרטי כרטיס האשראי שלך ללא רשותך. הרכישה מתבצעת באמצעות כרטיס אשראי של כל חברות האשראי הגדולות - ישראכרט, ויזה ואמריקן אקספרס.
הזמנתי מוצר או שירות והתחרטתי, אפשר לבטל?
כן, בוודאי. בהזמנת מוצר שירות ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום בהתאם לחוק הגנת הצרכן. את הביטול ניתן לבצע באזור האישי באתר או באמצעות פנייה לצוות השירות של האתר.