קניתי מהם פלאפון במכירה המוקדמת של סמסונג והם לא הביאו לי אותו עד עכשיו למרות שהוא ניתן לרכישה באתר, הם לחצו עלי לבטל את ההזמנה כשבכך אני מפסיד את ההטבה של המכירה המוקדמת בשווי 1100₪ והם לא נתנו לי שום פיצוי, השירות שלהם גרועעעעע אני לא אקנה מהם יותר בחיים, זה פשוט היה טעות לקנות דרכם. אני הולך לפרסם בכל מקום את השירות המזעזע שלהם מחסני חשמל תתביישו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מוצר:
גלקסי S24 אולטרה
שם:
brk.shlomi
תאריך:
25/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחסני חשמל
חברה שמטרתה רק למכור, כשתתקלו בבעיה הם יפנו אתכם ליבואן שיפנה אתכם לגורם שלישי שאמור לתקן וישתדל להתנער מאחריות. קנייה ממחסני חשמל משמעותה ליפול בין הכסאות
היינו לקוחות נאמנים לחברה. כל מוצרי החשמל שלי נרכשו באמצעותם. ממוצרי חשמל גדולים ועד קטנים, לא עוד. שרות גרוע ללא אחריות.
מוצר:
מקרר טושיבה 4 דלתות
שם:
bc
תאריך:
22/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצר פגום וללא דף הוראות הרכבה. הפגם הוא רגליות שולחן לא שטוחות שלא ניתן לחבר לשולחן.
מוצר:
שולחן סלון מלבני בעיצוב מודרני
שם:
naama66
תאריך:
13/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות במחסני חשמל אונליין! מוכרים באדיבות אבל לאחר התשלום אין שירות!! הגיע מוצר פגום. מכונת כביסה. אני רודפת אחריהם כבר 3 ימים ולא מצליחה לקבל שירות של החלפה. עוברת מנציג לנציגה, חלק מנתקים, חלק מבטיחים שיטופל בהקדם, ואין מכונה עדיין!
מוצר:
מכונת כביסה הובר 9 קג
שם:
סאלי
תאריך:
11/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון של סמסונג בהזמנה מוקדמת שהיה אמור להיות מסופק ב 31.1.24 תוך 4 ימי עסקים. עד היום 11/02/24 לא קיבלתי את המוצר כאשר כל מי שהזמין בסמסונג/פאלפון וכו כבר קיבלת המוצר לפני שבוע. בשירות לקוחות עדיין לא יודעים מתי יסופק המוצר גם היום - שבועיים אחרי.. הטלפון זמין בחנויות לקנייה מיידית. כמובן שאם אבטל את ההזמנה כבר לא אוכל לקבל את ההטבה שקיבלתי בהזמנה המוקדמת. טעות, טעות, טעות, לא להתקרב לחנות הזאת.
מוצר:
סמסונג s24 פלוס
שם:
שלום
תאריך:
24/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר סביר , מים חמים לא ממש רותחים , אבל התחיל לנזול אחרי שבוע מלמטה מתחת למגירת מים . פניתי לשירות והציעו לי להחליף רק באישור טכנאי , וטכנאי עולה כסף למי שלא שילם 300 שקל התקנה , אופציה שלא הופיעה באתר נכון לקניה. סה"כ נשארתי עם מוצר חדש שנוזל והאופציה שלי היא או ליסוע איתו לעיר אחרת לתיקונו בחברה או לשלם לטכנאי שיאשר שהוא מקולקל. לציין ששלחתי וידאו מיד של הנזילה ועל פי כל הדעות התקלה במוצר ולא בהתקנה (שזה חיבור צינור) .
מוצר:
בר מים אלפא פלוס
שם:
alman023
תאריך:
21/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השרות של מחסני חשמל גרוע וקשיש בעייה מטרתרים אותך ולא נותנים שרות ואחריות . פשוט זבעה
מוצר:
כיסא מנהלים
שם:
טירת ההפתעות
תאריך:
21/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ לקנות מהם .הביאו לי מוצר פגום ואין עם מי לדבר.שירות מזעזע מאכזב מאוד.
מוצר:
סטרימר
שם:
Shirandom
תאריך:
08/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פשוט גרוע!!!! רכשתי מהאתר שלהם לפניי יותר משבועיים ועוד לא קיבלתי את ההזמנה שלי. אין עם מי לדבר, שירות לקוחות גרוע, אומרים שיחזרו אליי אף אחד לא חוזר, רק לקחת כסף הוא יודעים, פשוט לא להתקרב!!!!!
מוצר:
Pilsan בית ילדים עם שבשבת
שם:
סיון
תאריך:
03/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת קפה בפרסום של אספקה של 5 ימי עבודה בפועל 4 שבועות נאלצתי להתקשר אין ספור פעמים , לכתוב מיילים, בוט של ווצאפ . וכלום!!!!!!!!! ללא כל מענה ללא כל חזרה אלי. כתבתי מס מיילים עם בקשות ביטול. וכלום!!! רק אחרי 4 שבועות לפתע יצרו קשר מחברת השילוח והביאו את המכונה. שירות מחפיר, מזעזע, אסור להזמין מהאתר שלהם!!!
מוצר:
מכונת קפה נספרסו לטיסיה
שם:
Yogev
תאריך:
02/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שעון חכם שיאומי. רק לאחר מספר ימים נציג התקשר ואמר שאין במלאי. סוכם על ביטול הזמנה וזיכוי. 4 ימים אחרי, לא זיכו אותי עדיין. אני מנסה לקבל שירות ב "צאט" שלהם- ואחרי שמלאתי את כל הפרטים, כתוב "פנייתך נסגרה, אין פעילות עכשיו". למרות שזה כן היה בשעות הפעילות שלהם. ניסיתי גם לשלוח הודעה דרך האתר, ורק אחרי שמלאתי הכל, יש הודעת שגיאה שאי אפשר לשלוח את ההודעה. שירות זוועה. נוראי. שילמתי על מוצר כסף, הוא לא סופק, ולא זיכו אותי!
מוצר:
שעון חכם
שם:
רגינה
תאריך:
01/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב25.12 רכשתי מקרר בסניף אור יהודה בהמשך לפרסום של מבצע על מקרר אלקטרה 4 דלתות במחיר של 2690 ש״ח כולל הובלה ח י נ ם ! הגעתי לסניף ביצעתי הזמנה שילמתי ומיד לאחר התשלום שאלתי ככה בהתעניינות מצידי ״אני גרה בקומה שניה בבית פרטי והמדרגות חיצוניות רחבות ללא קירות שיפריעו אין בעיה נכון?״ המוכר אמר ״אין בעיה רשום שמעל קומה 3 בלבד גובים 60 ש״ח על כל קומה ״ ואז פתאוםםםםםם אמר ״רגע תני לי לבדוק מול המוביל ככה לכל מקרה״ התקשר באמת מולי והפלא ופלא המוביל פתאום החליט שמדובר בבית פרטי אז הוא גובה 50 ש״ח ,לאחר וויכוח המוכר אמר שאני צודקת והפרסום באמת הובלה חינם ללא אותיות קטנות ולכן הוא מזכה אותי ב50 ש״ח ושאשלם להובלה פשוט וזהו ככה נסגר הסיפור ,הביאו לי אישור על זיכוי של 50 ש״ח שאגיע לקחת לאחר ההובלה. הגיע יום ההובלה ב28.12 ופתאום המוביל החליט שהוא גובה 60 ש״ח לכל קומה (!) משמע 120 ש״ח (!!!!!) לאחר וויכוח עם המוביל שיחררתי אותו לאחר ההובלה ושילמתי לו (כי איזה ברירה נותרה לי אני עברתי דירה וחייבת את המקרר) וניסיתי ליצור קשר מספר פעמים עם השירות בטלפון אך לאחר המתנה של 40 דק (!) מנותקת השיחה ..כמובן שמיותר לציין שלא ארכוש לעולם יותר ברשת הזאת עם השירות הנורא הזה ובנוסף מדובר על פרסום שיקרי .
מוצר:
אלקטרה EL404W
שם:
מתן
תאריך:
31/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באתר מגהץ. כשקיבלתי אותו ראיתי שהוא לא חדש - הכבל לא היה מלופף כמו במכשיר חדש, היו טיפות מים בפנים והיה נראה כאילו העבירו מגבון לנקות אותו חיצונית. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שטענו ש'חלק' מהמוצרים עוברים בקרה וכד' והציעו לי ללכת להחליף בסניף. כשאמרתי שהמינימום אחרי כזה בזיון זה שישלחו שליח, הנציגה נפנפה אותי. יצרתי שוב קשר עם שירות הלקוחות ואחרי כמה שבועות של התכתבות במייל, והיעלמות טוטאלית של הנציג קיבלתי פתאום הודעה מUPS שיש לי משלוח, מבלי שעדכנו אותי על כך. שמחתי שבסוף באים להחליף לי את המגהץ, אבל... כשהשליח החליף לי את המגהץ ונתן לי אחד אחר - נדהמתי (או שלא) שגם המגהץ החדש הוא בעצם משומש (אותו תיאור כמו הראשון). הבנתי עם מי יש לי עסק ולא ניסיתי לבזבז את זמני בפניה נוספת לשירות. כמובן שלא אקנה שם שוב.
מוצר:
מגהץ טפאל FV2831
שם:
shiratauger
תאריך:
31/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שמחה שביטלנו את ההזמנה!! המון שעות ואנרגיות רבות הוצאתי על ההזמנה מהחברה הזו. שירות לקוחות שלא עונים/חוזרים אליך. אין עם מי לדבר
מוצר:
Xiaomi mi tv p1e 65 gl led
שם:
moranati
תאריך:
28/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי המוצר ששילמתי עליו הגיע פגום. ניסיתי פעמים רבות ליצור קשר עם החברה. במיילים, בוואצאפ ובשיחות טלפון. אין קול ואין עונה. שלחתי צילומים של הפגמים. כלום. 626 ש"ח על מה?? לפי מדיניות הביטולים וההחזרות ללקוח יש זכות להחזר כספי תוך תקופה של עד 14 יום. המוצר הוזמן ב15.12, והגיע אלי ב19.12 פניתי לבקשת החזר וביטול עסקה ב19.2 עברו 10 ימים ולא קיבלתי תגובה.!!!
קניתי כורסא נוספת הדום היא הגיע עם חלק מחלקי ההרכבה. בח
מוצר:
314221 כחול ITALY ROSSO מבית -1073RSM כסא / כורסא מחשב טלוויזיה מנוחה
שם:
zohi888
תאריך:
26/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות הכי גרוע במדינה. מקווה שבקרוב הם יפשטו רגל. אין מענה טלפוני לשירות לקוחות. מבטלים הזמנות בלי לעדכן את הלקוח שיש בעיה. ופשוט לא מגיעים להובלה בתאריך שנקבע ואתה צריך לנחש מה הסיבה והאם תחוייב באשראי
מוצר:
מזגן ELCO 29 WIFI
שם:
yarinall1
תאריך:
26/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מזוויעה - הזמנתי תנור, אף נציג לא רצה לעזור לי בסניף, תיאמתי עם הסניף לשעות אחר הצהריים והם הבטיחו שיתאמו איתי שעה ספציפית יום לפני, כמובן שלא תיאמו. פתאום באותו הבוקר מתקשרים אליי אומרים לי עוד 10 דקות מגיעים אלייך כאשר אני לא יכול בלי תיאום בלי כלום, מתקשר לשירות לקוחות הם עונים וישר מנתקים, השארתי ביקורת רעה באתר שלהם פשוט חסמו אותה כדי להשתיק את הביקורות הפחות טובות, בסניף מסתבר הטעו אותי אין הובלות של אחרי צהריים. אני עכשיו סטודנט שאין לו איך לבשל לעצמו אוכל כי פירקתי את התנור והכל בשבילם כמו שהם ביקשו והם לא עמדו בשום תנאי מההסכם
מוצר:
תנור משולב - אלקטרה
שם:
Michael
תאריך:
22/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך שהגיע פגום, שירות הלקוחות מרח אותי שבועיים ואז נפנף אותי. הכסף לפח אבל השיעור נלמד, לעולם לא לקנות שום דבר ממחסני חשמל.
מוצר:
מסך מחשב D40-27 לנובו
שם:
ron68681
תאריך:
21/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הייתי מרוצה מאוד מהם הזמנות קודמות.הזמנתי ג'יפ מפואר מאתר מחסני חשמל הגיפ התקלקל מוצר חדש עוד רק נקנה והכי יקר בקטגוריה.טרטורים ביקשתי זיכוי לא נותנים הם מחליטים.שלחו אותי לספק שזה חנות אחרת בכלל כאשר הזמנתי באתר מחסני חשמל טרטורים איתה מהלך מעל חודש הביאו ג'יפ 2 גם התקלקל מהר ממש ג'יפ מפואר ועוד הכי יקר בקטגוריה.מחכה עדיין כמעט חודשיים לזיכוי 855 ש''ח בתקווה שיחזירו לי את כספי הילד על הרצף ואלה עשו לי באלגן רציני מאוכזב
מוצר:
ג'יפ מפואר
שם:
yossym13
תאריך:
20/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אם היה אפשר הייתי נותן אפס. הזמנתי מכונת כביסה, עברו 3 שבועות והיא לא הגיעה, אין עם מי לדבר וכמובן שאין מענה בשירות לקוחות. תתרחקו
מוצר:
מכונת כביסה סמסונג www7st4043ce
שם:
yafitush18
תאריך:
18/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הובטח כי המוצר יגיע תוך 5 ימים. מחכה כבר שבועיים וחצי. אין תגובה בשירות לקוחות
מוצר:
מכונה לייצור קרח
שם:
elitw14
תאריך:
14/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלוויזיה "58 של הייסנס פלוס מתקן תלייה לקיר. לא ניתן להשיג את שירות הלקוחות בשום אמצעי, לא עונים ולא מגיבים. הטלוויזיה הגיעה לאחר שבוע מודל 2022 למרות שרכשתי מודל 2023, מתקן התלייה לא הגיע כלל ועברו כבר 3 שבועות מאז הרכישה. נאלצתי לבסוף לבטל את ההזמנה של מתקן התלייה וזאת לאחר 48 שעות של ניסיונות להשיג את שירות הלקוחות. בקצרה לא לרכוש במחסני חשמל, ראו הוזהרתם.
מוצר:
טלוויזיה הייסנס
שם:
tamag
תאריך:
14/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!!!! שירות לקוחות לא קיים!!!!!! יודעים לטרטר אותך בצאט דיגיטלי עם נציג וירטואלי אך לא לטפל במשלוח ששולם ומעולם לא הגיע
מוצר:
תנור ספירלה
שם:
א
תאריך:
12/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר מסויים וקיבלתי מוצר אחר. במקרה שלי- הזמנתי מטבחון לילדים מסוים וקיבלתי אחר. זה לא רק שונה מהתמונה אלא גם שונה מתאור המוצר במילים- הגודל/ מה הוא מכיל/ החברה.
מוצר:
מטבחון לילדים
שם:
5860744
תאריך:
07/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מעבד נינגה ביום 3/12/23 כאשר אמרו לי ביום 5/12/23 יגיעה אליך המוצר לבית ללא תשלום וזאת עקב חוסר המוצר בחנות. עשיתי 30 ניסיונות של טלפון להשיג את השירות על מנת לשנות לכתובת מעדכנת עד שענו לי. היום 7/12/23 ועדיין לא קיבלתי את המוצר וגם לא ניתן להשיג את השירות. ובזמן שדיברתי עם השירות היו אמורים לחזור אלי בתשובה מסויים כאשר ביכלל לא זכיתי למענה ..... לידעתכם