דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (32 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מחסני חשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במחסני חשמל ?
1.03
ציון ממוצע
77
חוות דעת בשנה האחרונה
2644
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
4
3 חודשים אחרונים
0
0
12
6 חודשים אחרונים
0
0
28
שנה אחרונה
0
0
77
כל הזמן
1930
21
693
נמצאו 2644 חוות דעת גולשים על מחסני חשמל
תמונת משתמש
שם:
baronlihi
תאריך:
14/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תתקרבו ואל תקנו מהאתר! עשיתי הזמנה באתר באיסוף עצמי רק כדי לבזבז את הזמן שלי ולהגיע לאסוף מוצר שבכלל לא קיים באותו סניף ! כשביקשתי בחנות שיתנו לי מיקרוגל אחר של אותה חברה או חברה אחרת באותו מחיר אמרו לי שאין להם קשר לאתר וצריך לדבר איתם. עד שהשגתי נציגת שירות בטלפון עברו 20דק וכמובן שהם לא הסכימו לבקשתי אלא רק לשלוח אליי הביתה את אותו המיקרו שהזמנתי ללא התחייבות מתי יגיע אליי. לסיכום -בזבוז זמן ושלחו אותי בידיים ריקות.
מוצר:
מיקרוגל אלקטרה elm720gxw20l
תמונת משתמש
שם:
mosi
תאריך:
13/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
14 יום עברו וטרם קיבלתי את ההזמנה
כל ניסיון לקבל מהם מידע לזרז המשלוח או לבטל ההזמנה לא מצליח
מורחים מורחים מורחים
שירות גרוע ביותר- לא להתקרב !!!
ראו הוזהרתם
מוצר:
מגהץ קיטור פיליפס
תמונת משתמש
שם:
Yael
תאריך:
13/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד וכמה שעות אח"כ ביטלתי אחרי שהבנתי שהוא לא מתאים לצרכים שלי.
מאותו רגע החל מסע בלתי נסבל להשיג את שירות הלקוחות. פניתי אליהם בכל דרך אפשרית אך לא קיבלתי מהם כל תגובה, גם לאחר שהמצאתי להם מכתב רשמי בעניין. התעלמות מוחלטת. רק פעם אחת ענתה לי נציגה בצ'אט שאמרה לי שזו בעיה שלי שלא הצלחתי להשיג אותם ועכשיו אני צריכה לחכות שהמחשב יחזור לסניף ורק אז יזכו אותי. למרות זאת, הם הוציאו שליח (פעמיים!)
אחרי יותר מ-10 ימים נותרתי ללא מחשב וללא ביטול עסקה.
מוצר:
מחשב נייד של אסוס E410
תמונת משתמש
שם:
יפעת
תאריך:
12/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר יקר לפני שנה וחצי. והוא לא עובד. עם מחסני חשמל אין עם מי לדבר זוקים אותך לחברת שירות תיקונים והחברה כבר דוחים אותנו שבועיים ועוד אין לנו מושג מתי הם יסכימו להגיע בנתיים אנחנו בלי מקרר. ובלי תקוה מתי יהיה לנו מקרר
מוצר:
מקרר סמסונג 3 דלתות
תמונת משתמש
שם:
Doron Melamed
תאריך:
08/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!!!
מבצעים חיובים נוספים בכרטיס האשראי על דעת עצמם וללא אישור.
לך תחפש אותם אחר כך


לא לקנות שם
מוצר:
פח אלקטרוני
תמונת משתמש
שם:
Tom
תאריך:
08/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק! הזמנתי מחשב, וידאתי כמה פעמים שיכול להגיע מהר בגלל דחיפות בעבודה, הבטיחו שיגיע שבוע לאחר מכן, כמובן שלא הגיע, ואף אחד לא דיבר איתי.
ניסיתי לתפוס אותם במשך כמה ימים, בערך 10 שיחות, כל פעם אומרים שמישהו יחזור אליי בנושא הזה, אף אחד לא חזר אליי.
לבסוף נאלתי לנסוע מתל אביב לירושלים לאסוף את המחשב בעצמי.
בקיצור, חוויה מזעזעת...
מוצר:
Macbook Pro
תמונת משתמש
שם:
Menachem
תאריך:
07/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחיים שלי לא חויתי שרות לקוחות כזה גרוע. כתבתי מייל לשרות לקוחות, קיבלתי מחחל בחזרה ש'היא' לא נמצאת במשרד כעת עד איזשהו תאריך. כלומר - יש רק אדם אחד שעובד בשרות לקוחות! בצא'ט עונים רק למכירות. בטלפון עונים רק למכירות! בקיצור שרות לקוחות הכי מזעזע בעולם!!
מוצר:
מזגן ELCO 15
תמונת משתמש
שם:
shay.akkerberg
תאריך:
01/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות נוראי. זמני המתנה ארוכים של שעה ויותר, ונציגות טלפוניות שכל אחת יודעת פחות מהשניה. בקשה פשוטה של שליחת חשבונית מס על שם עסק של מוצר שכבר הגיע הובילה לשעות על הטלפון, נציגה שטוענת שאין לה את הסמכות לעשות זאת ומעבירה אותי לנציג בצאט שכמובן המתנתי לו שעה לאחר שהבטיחה לי שזה תהליך של כמה דקות כל זה כדי שהנציג בצאט יתעלם מהבקשה שלי ישלח את הדבר הלא נכון ויסגור את השיחה לפני שאוכל להגיד משהו. נציג אחר נענה לבקשה שלי ולקח את הפרטי עסק שהשארתי בדף הפניות באתר והוציא חשבונית לפי זה אך לאחר טעות בחשבונית שוב נאלצתי להתקשר אליהם ביום אחר כאשר נציגה שלהם ששלחתי לה את הטופס שקיבלתי מהנציג הקודם טוענת שהיא לא יודעת איך לשנות את הפרטים לפי הפנייה כנל גם לאחראי משמרת וכל נציג אחר שנוכח ועליי לחכות ליום ראשון כדי שמישהו אולי יוכל לטפל בזה או לנסוע חצי שעה לסניף "הקרוב" ולבקש שם. בנוסף נציג אחר שדיבר איתי טען שישנה את פרטי החשבונית וישלח לי למייל בהמשך היום וכמובן שלא שלח ונעלם לו.

מה הפואנטה של דף פניות אם כל נציגי השירות הטלפוני לא יכולים לגשת אליו כולל מנהל ואחראי משמרת מלבד נציג אחד בודד שלא נכח, במיוחד כאשר הנציגים בירור לא מיומנים בעליל.
בשביל חיים קלים בעתיד ממליץ לשלם קצת יותר וללכת למקום אחר שיודע איך להתייחס ללקוחות שלו.
מוצר:
טלוויזית oled LG
תמונת משתמש
שם:
oren agmon
תאריך:
30/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רמה מאוד נמוכה של שירות.
מתקשר מלא פעמים ולא עונים בסניפים, מתקשר לשירות לקוחות ועד שעונים לא פחות מ 20-30 דקות כל פעם{לפחות 6 פעמים במהלך 4 ימים} ואז עוד אומרים שאין להם תשובה ויחזרו אלי וכמובן שעד היום אף אחד לא חזר אלי.
נורא מאכזב, אם הייתי יודע שקניה באונליין תגרום לי לעצבים לא הייתי מתקרב לאתר שלהם!!!
כל מה שרציתי זה לקנות לפטופ שהיה רשום שיש במלאי...
מוצר:
לפטופ asus x515ea
תמונת משתמש
שם:
e.b.light.shadw
תאריך:
29/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר לפני שמונה ימי עסקים
שלמתי על משלוח 35 שח
קיבלתי הודעה ראשונה מיד עם סיום הרכישה
והודעה שניה יום למחרת שהמוצר יצא לחברת מהשלוחים.
מאז אני מנסה לתפוס את "השירות במחסני חשמל"
ושם אני נתקל במוסג חדש "הגעת למוקד הודעות תשאיר הודעה ונחזור אליך" וכמובן במשך 4 ימים ניסיתי שוב ושוב ואין מענה .. היום אנחנו כבר 8 ימי עסקים אחר הרכישה ולא קבלתי את המוצר שהזמנתי וכמובן לא מענה בכלל לשירות שחיפשתי .
ההמלצה שלי היא לא לרכוש דרכם .
מוצר:
K3079
תמונת משתמש
שם:
alex
תאריך:
29/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות דרך אתר אחרי כמעט שבוע שלא קיבלתי אותם יצרתי קשר אם שירות לקוחות נאמר לי שמוצר לא קיים במלאי ואני לא יקבל אותם .אף אחד לא יעדכן אותי וגם בוצע חיוב דרך כרטיס אשראי
מוצר:
אוזניות LG FP9
תמונת משתמש
שם:
roee.galor
תאריך:
29/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה רעה מאוד עם רשת מחסני חשמל. רכשתי דרכם מכונת כביסה של אלקטרה והבטיחו לי שזה כולל הובלה והתקנה של אלקטרה. חברת המשלוחים הגיעה והשאירה את המכונה באמצע הסלון וגם לא פינתה את המכונה הישנה. בנוסף הסתבר שה"התקנה" של אלקטרה זה זהם שולחים לך וידאו ותתקין לבד. חוויה מאכזבת ביותר. שירות לקוחות פשוט לא ניתן להשיג אותם לאחר הרכישה. נסעתי לאחד הסניפים ושם אמרו לי שזה לא מעניין אותם כי רכשתי באינטרנט. כאילו אלו שתי חברות נפרדות. פעם אחרונה עבורי
מוצר:
מכונת כביסה וייבוש של אלקטרה
תמונת משתמש
שם:
ira.kurilovsky
תאריך:
27/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר מזעזע. לא מגיב. לא מעביר לתשלום. שעה לוקח בשביל לבצע הזמנה עוד שיה כדי לשלם. אחרי כמה ימים המתנה מתקשרים להודיע שהפריט חסר להם.
מוצר:
בלנדר
תמונת משתמש
שם:
dorin8434
תאריך:
22/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הם שכחו לעבד את ההזמנה שלי במשך שבוע. רק שהתקשרתי לבדוק למה טרם תיאמו איתי הובלה הם שלחו את ההזמנה לחברת ההובלה. וחברת ההובלה לא הרבה יותר טובה, אמרו שיחזור אליי נציג תוך יום ולא חזר. כבר עברו שבועיים, במקום לחכות 14 יום אחכה 21 ומעלה ימים. מהמם.
מוצר:
ארון בילט-אין לתנור
תמונת משתמש
שם:
מיכה
תאריך:
15/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מפוקפקת אשר סוטרת לגמרי את כל מהות הפרסום של "חוויית קניה בטוחה" ,אתם מזמינים מוצר וקובעים איסוף עצמי. מגיעים לאסוף ומגלים שהמוצר לא במלאי. מהביקורות אני מבין שזאת בעייה נפוצה ואני לא מצליח להבין איך חברת מכירות כ"כ לא מנהלת מלאי. עכשיו לכו תנסו להשיג את השירות שלהם שאולי יענו לכם לאחר כרבע שעה המתנה..
מוצר:
מאוורר תקרה
תמונת משתמש
שם:
יזהר
תאריך:
07/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב. יש באתר שלהם ביטוח מחיר. התחייבות שאם רכשת מוצר ומחירו יורד במשך שלושים יום מקבלים זיכוי. רכשתי שואב רובוטי שמחירו ירד אחרי יום. פניתי אליהם והם מתנערים ומספרים סיפורי מעשיות. הם לא עומדים בהתחייבויות שלהם. אל תקנו מהם - שומר נפשו ירחק
מוצר:
שואב רובוטי שוטף
תמונת משתמש
שם:
shlishi101shlishi
תאריך:
03/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שילמתי על התקנה וכבר שבועיים כל יום מבטים וקובעים יום אחר כשאני רוצה לבטל הם אומרים שאני צריך לשלם על משלוח
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
shaimordehai
תאריך:
30/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל שלא הסתכלתי על חוות הדעת כאן...
הזמנתי מכונת כביסה ותנור,
התנור היה מתצוגה. הזמנו מסניף מודיעין , ובמעמד התשלום נרשם בחוזה שנשלם 150 על ההובלה.
פתאום שבועיים לפני הגעת המשלוח, הם דורשים 400 שח נוספים על משלוח נוסף עבור התנור, בעקבות רצון שלהם לתת לנו תנור חדש מסניף קרוב יותר (לחסוך לעצמם מרחק הובלה).
מוצר:
מכונת כביסה ותנור משולב גז
תמונת משתמש
שם:
Assaf
תאריך:
21/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין לתאר. הזמנתי מוצר, שילמתי עליו בטלפון ומאחר ונותרו יחידות בודדות בסניף במרחק של שעה נסיעה מתל אביב ביקשתי לוודא שהמוצר במלאי ושמור עבורי. מגיע לסניף- אין במלאי.
מוצר:
שואב אבק רובורוק
תמונת משתמש
שם:
shully
תאריך:
12/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב . מקפיא לא תקין. 3 שבועות ללא החלפה. לא עונים בדירות לקוחות . לא להתקרב!!
מוצר:
מקפיא אלקטרה
תמונת משתמש
שם:
מוריה
תאריך:
07/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות מזעזע. קנינו 3 מזגנים עם הובלה חינם. לאחר מס' פניות שלנו בקשר לאספקת המוצר פנו אלינו מחברת הובלה מטעם מחסני חשמל ותיאמו מועד (יש תיעוד של השיחה). במועד שנקבע לא הגיע אף אחד ואף לא התקשר. למחרת לאחר המתנה אינסופית ענה נציג שיתאם לי שליח ואשלם לו 500 שח, ואחר כך יפצו אותי. בלית ברירה (היינו בלחץ להתקין לפני חג) שילמנו לשליח פרטי אבל בדיעבד מחסני חשמל התנערו וטענו שלא מגיע לנו פיצוי. בכל השיחות נאלצתי להמתין עד למענה זמן רב לשירות לקוחות, ורק כאשר התקשרתי למכירות זכיתי למענה. לא ממליצה בכלל!!! את ההפרש במחיר משלמים בשירות וזה לא כדאי
מוצר:
טורנדו q-12 WiFi
תמונת משתמש
שם:
carmelbeard
תאריך:
30/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר רכשתי מהם מספר דברים וגם ברגע זה אני מנסה לרכוש מהם כיריים חשמליות, אך ורק בגלל המחיר.
אבל מסע האיימה שאני עוברת עקב כך בכל פעם חדש, הוא פשוט מזעזע.
כרגע לדוגמה אני על הקו איתם. ענתה לי מישהיא שבקושי עונה כנציגת שירות עונה ב"מה".... מדברת באדישות, כאילו עושה "טובה".
פתאום שמה אותי שוב על הממתנה ונעלמה. עכשיו אני ממשיכה לחכות, ולא ברור למה. אני תוהה אם בכלל הגעתי לשירות לקוחות שלהם, בחיי.

בפעם הקודמת רכשתי מאווררים, היה כתוב שזה עם משלוח חינם תוך 48 שעות. חיכיתי חיכיתי מעל שבוע ולא מגיע.
ואז מתברר שהיה איזה סיבוך לא ברור, שהם על דעת עצמם החליטו לשנות את המשלוח לאיסוף עצמי מנתניה, 40 דק ממני.
בסוף נאלצתי לאסוף מבקע אל גרביה, לאחר צעקות בטלפון.

בפעם לפני כן רכשתי מהם מכונת כביסה וכמעט תנור. איזה מסע של ייסורים זה היה..
אין מילים, אילולי המחיר לא הייתי מתקרבת אליהם.
אתר וחברה חסרי כבוד ללקוחות שלהם.

אילולי היו לי כרגע תווי שי לחג מהעבודה, ואילולי המחירים הלעיתים הכי זולים שלהם, לא הייתי מתקרבת אליהם.

*בסוף רכשתי פיזית מהסניף שלהם בבקע אל גרביה, סניף מצויין ושירות מצויין!
מצד שני, לקחתי את הכיריים הביתה ואין להשיג אותם טלפונית לקביעת מועד התקנה, ע"פ האחריות.
בסוף הבאתי חשמלאי מוסמך שעשה את ההתקנה... כי פשוט אין ולא ניתן לקבל מהחברה הזו, מחסני חשמל, שירות!
מוצר:
מאוורר 3 20 ב-1 "פלטיניום אלקטריק"-PU 100
תמונת משתמש
שם:
eetais
תאריך:
28/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מוצר ולא הודיעו שהוא הגיע לסניף, שירות לקוחות לקח הרבה מאוד זמן עד שענו
מוצר:
שייקר
תמונת משתמש
שם:
alex7kas
תאריך:
25/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מספקים מוצרים וגובים עליהם תשלום. מוקד מענה לקוחות שלא נותנים שירות ולא נותנים מענה לשאלות. בקיצור לא להתקרב למחסני חשמל אלא אם אתם רוצים לסבול!
מוצר:
אפל ווטש סדרה 7 נייקי סלולר
תמונת משתמש
שם:
Tom
תאריך:
22/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ללא ספק חווית הקניה הכי גרועה שהייתה לי אי פעם.

הזמנתי אוזניות באתר שלהם, מחכה שיתאמו משלוח, וכלום. מתקשר לשירות הלקוחות, אומרים שמישהו יחזור אלי עם עדכון, לא קורה. משאיר הודעות, כותב להם מיילים, אף אחד לא חוזר אלי. אחרי כמה ימים מקבל טלפון מהסוכן שלהם אצל היבואן שאומר לי שהייתה טעות והאוזניות לא במלאי, לא יודעים מתי יהיה. מנסה לבטל את ההזמנה (שחויבה כמובן מזמן), אין מענה.

עדיין מחכה לאוזניות, אגב...
מוצר:
Bose Quietcomfort 45
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply