דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (32 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מחסני חשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במחסני חשמל ?
1.03
ציון ממוצע
77
חוות דעת בשנה האחרונה
2644
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
4
3 חודשים אחרונים
0
0
12
6 חודשים אחרונים
0
0
28
שנה אחרונה
0
0
77
כל הזמן
1930
21
693
נמצאו 2644 חוות דעת גולשים על מחסני חשמל
תמונת משתמש
שם:
DnD
תאריך:
19/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות בשום פנים ואופן. מוכרים מוצרים שאין ולא יהיו במלאי אבל גובים כסף מיד ברכישה.
שירות לקוחות עדיב אבל לא מטפלים ולא חוזרים כשאומרים שיחזרו.
מוצר:
סמסונג טאבלט S8
תמונת משתמש
שם:
calhersenergy
תאריך:
18/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות רע מאד. אין מענה. מזלזלים בלקוחות. פשוט בזבוז כסף. חבל שקניתי דרכם. מחסני חשמל שירות לקוחות גרוע שבגרועים הרבה מתחת למינימום
מוצר:
אופניים חשמליים
תמונת משתמש
שם:
yosefbitul
תאריך:
18/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע. אסור לקנות מהם. חבל על הכסף. עדיף לקנות ממקום אחר לשלם יותר ולקבל שירות נורמלי. מחסני חשמל גרועים מאד בשירות. מתחרט שקניתי דרכם אופניים חשמליים
מוצר:
אופניים חשמליים
תמונת משתמש
שם:
wissamtuma
תאריך:
12/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקפיא זה היה יום רביעי, כתוב באתר אספקה מהירה עד 2-4 ימי עסקים, התקשרו אלי לתיאום אספקה ביום ראשון, בין השעות 16:30-18:30, עם קישור מחברת המשלוחים לעקוב אחרי השליח, שלחו שוב הודעה שמהשלוח מתעכב, נכנסי שוב לראות בקישור דל הזמנה, כתוב שהמשאית הגיעה ליעד בשעה 15:49 אין לי מושג לאן הגיעה המשאית! , התשקרתי שוב ביום שני ודיווחתי שאני צריך את המוצר בדחיפות השבוע , אמרו לי שבקשתך התקבלה עם הערה *דחוף*.
עוד פעם שלחו לי חברת המשלוחים הודעה על מנת לבחור חועד אספקה חדש, המועד הקרוב היה ליום ראשון הבא זאת אומרת עוד 6 ימים וגם 5 ימים שחכיתי הרגע שההזמנה בוצעה, על איזה אספקה מהירה ועד איזה 2-4 ימי עסקים אתם מדברים? חרטה! חבל חברה בגודל הזה ובמותג הזה ככה אמור להיות!!
מוצר:
מקפיא אליקטרה 6 מגירות 6451
תמונת משתמש
שם:
adimintz
תאריך:
08/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע. עד לרגע זה לא קיבלתי תעודת האחריות שהובטחה לי בעת המשלוח.
ההזמנה הגיע בזמן אך ללא חשבונית וללא תעודת אחריות של שנתיים כמובטח.
לבקשתי נשלחה לבסוף חשבונית במייל.
התעלמות מוחלטת לגבי האחריות.
מוצר:
דיסק חיצוני קשיח WD 4 TB
תמונת משתמש
שם:
yonatan
תאריך:
31/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מייבש של בוש עם משאבת חום מדגם WTH85V0. לאחר 7 ימי עסקים שלחתי בירור לגבי העסקה כי לא פנו אלי לתיאום הזמנה. אחרי הפנייה חזרו אלי מיד והודיעו לי שחסר סכום של 80 שקלים בחיוב. א. זה מאוד מוזר כי פשוט שילמתי באתר כמו כל מוצר אחר שאני קורה, זה מעולם לא קרה לי. ב. עד שאני פניתי אליהם לא פנו אלי ממחסני חשמל כדי להשלים את החיוב ורק היה רשום באתר שהסטטוס הזמנה הוא ״בטיפול״. כששילמתי את ה80 שקל התקשרו להגיד שהמוצר כבר אינו במלאי למרות שבאתר עדיין היה מצוין שהוא במלאי. לאחר השיחה תוקנה השגיאה והמכשיר כבר מופיע שאינו במלאי. הנציג שירות התחיל להציע לי דגמים אחרים אבל ביקשתי פשוט שיבטלו
מוצר:
מייבש כביסה בוש WTH85V0
תמונת משתמש
שם:
Eliram
תאריך:
30/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סמארטפון דגל יקר באתר מחסני חשמל אילת. חייגתי לשירות לקוחות כדי לברר אם בוצע חיוב או שפרטי האשראי נלקחים רק לצורך שיריון המוצר בסניף והתשובה הייתה שכבר בוצע חיוב. ביקשתי לוודא שניתן לשלם מזומן עם הגעתי לסניף ונעניתי שאכן אפשר אבל רק אם עושים ביטול עסקה שנעשתה באתר ולעשות עסקה חדשה בסניף. עם הגעתי לסניף ביקשתי לשלם מזומן, העובד ציין שלא ניתן, אמרתי לו שנציגת שירות לקוחות של מחסני חשמל אמרה לי שאפשר על ידי ביטול עסקה וביצוע עסקה חדשה בסניף, העובד בתגובה נוזפת הציע לי להחליף אותו בתפקיד. התקשרתי לנציגת שירות של מחסני חשמל, הסברתי לה במה מדובר ומה אני צריך, אמרה שלא ניתן לשלם במזומן, ניסיתי להסביר מה אני צריך אבל הנציגה לא הפסיקה לקטוע אותי בדיבור (שיחה מווקלטת כמובן) ובסוף ניתקה לי בפנים. ממש שירות עם הפנים ללקוח. אחרי דין ודברים הגיח עובד אחר בשם אופק, שבאמת התאמץ והשקיע וניהל שיחות טלפון עם מנהל אזורי כדי שבסוף אקבל את הזכות לקבל בסניף את אותה עסקה שקיבלתי באתר אותה אני עומד לבטל. את הביטול עשיתי מול ניצגת שירות בטלפון שבסיומה ציינה שתשלח לי מייל ביטול. לא קיבלתי אותו. למחרת התקשרתי לנציגת שירות אחרת כדי לקבל מייל ביטול, נציגת השירות ניסתה לשלוח מספר פעמים אבל בפועל לא קיבלתי. הצעתי לה לשלוח לי במסרון, אמרה שאי אפשר ויש לי שתי אפשרויות או שאגש לסניף לקבל אסמכתא על ביטול או שאאמין לה שהעסקה בוטלה וכשאקבל זיכוי אחרי 7 ימי עסקים, אדע שאכן העסקה בוטלה. הסברתי לה שלא כך הדברים עובדים ושאני זכאי לקבל אסמכתא לביטול והצעתי לה לפנות למנהלה או קולגה שיסייע לה אבל זו בחרה לכעוס. רק אחרי שכעסתי בחזרה היא פנתה לקבל עזרה ובסוף שלחה את אסמכתת הביטול במסרון.

שורה תחתונה, שירות מהסוג הירוד ביותר. שיטות ההזמנות והביטולים מיושנים מאוד. שירות הלקוחות הטלפוני רע מאוד, הנציגים לא סבלניים ולא מנומסים בלשון המעטה.

עם יד על הלב, הוצאתי כמה אלפי שקלים מהכיס וקיבלתי חוויית קנייה מהגרועות ביותר שחוויתי אי פעם.


מוצר:
Idkdksikd
תמונת משתמש
שם:
elchy248
תאריך:
29/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המזגן באתר לאחר שוידאתי שהוא במלאי למחרת התקשר אלי נציג (אמיר) לא אדיב... ואמר לי שאין במלאי והציע מזגן אחר במחיר אחר לאחר שאמרתי לו שמופיע שיש במלאי אמר לי שלא שווה להם לספק לי את זה.... אתם מאמינים שככה מתנהגת חנות שאמורה לכבד את עצמה?.... ויש לציין ששלוש שבועות לאחר מכן עדיין המזגן נמצא באתר במלאי... פשוט חברה לא רצינית
מוצר:
מזגן ספקטרה
תמונת משתמש
שם:
Naama
תאריך:
29/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מבזה בכל רמה שהיא
רכשנו טרמפולינה שהגיעה לקויה, מסרבים לקחת אחריות, מטרטרים אותנו מבקשים כל יום שאנחנו מתקשרים לשלוח מחדש תמונות והסברים. פשוט סיוט, לא להתקרב!!!!
מוצר:
טרמפולינה 3.05 מטר SLE פרימיום best jump
תמונת משתמש
שם:
Itamar
תאריך:
28/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראשית כל, שירות הלקוחות מזעזע, הנציגה סירבה להעביר אותי למנהל למרות 5 בקשות שלי במהלך השיחה!

מעבר לכך,
רכשתי מזגן עם התקנה, ורק ביום ההובלה אני מגלה כי ההובלה אינה כוללת התקנה וכי צריך ליצור קשר עם חברה חיצונית לצורך ההתקנה. דבר זה מעולם לא תוקשר איתי ואם היה מתוקשר איתי לא הייתי מסכים לכך והייתי רוכש את המזגן מחברה אחרת!

בדקתי באתר וזה לא כתוב בשום מקום גלוי וגם לא בתהליך הרכישה או בעת תשלום בעבור האספקה!
המקום היחיד בו זה כתוב, שהגעתי אליו רק לאחר שהנציגה הביאה את זה לתשומת ליבי, הוא בלשונית נסתרת בשם "תנאים ואחריות" בתחתית הלשנות בגופן בגודל קטן -
התקנה אינה חלק מתנאים ואחריות אלא חלק משירות ההתקנה וההובלה.
מוצר:
מזגן אלקטרה
תמונת משתמש
שם:
shavitg
תאריך:
21/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!
קנינו מקרר אלקו במחסני חשמל טבריה ב14/6/22 אחרי שבוע הפסיק לקרר, פנינו לשירות -הגיע טכנאי, אחרי שבוע שוב הפסיק לעבוד
קבעו שיש להחליף מקרר,
שבועות מחכים למקרר, לדבר עם הפקידות במצב הזה זה סיוט
"מה אני יכולה לעשות שלחתי מייל" מנהל לא מוכן לדבר בטלפון,
בסוף אחרי אין סוף טלפונים נותנים מקרר אדום במקום שחור 21/8/22 כמובן שהם לא מוכנים להוביל את המקרר
מוצר:
מקרר רטרו elco elc340wnf
תמונת משתמש
שם:
yotam.levinkron
תאריך:
15/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קוד דיגיטלי מפורסם באתר האינטרנט באספקה מידית, או לכל המאוחר תוך 24 שעות אם צריך אישור מחברת האשראי (מה זה אומר?!).
אספקת הקוד לקחה חמישה ימים. כאשר בכל יום פניתי לשירות הלקוחות כדי לברר מה מצב ההזמנה והתשובה שקיבלתי היתה "מטפלים בזה".
שירות בזיוני, והטעיית לקוחות מכוונת.
וכמוני מסתבר עוד רבים ע"פ התגובות באתר, שקראתי בטיפשותי רק אחרי ההזמנה.
מוצר:
Xbox 12 Month Gold
תמונת משתמש
שם:
Alon
תאריך:
05/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוכרים מוצרים שידוע שהם עם תקלה המופיעה מספר חודשים אחרי הקניה ולא לוקחים אחריות .
מוצר:
מיקרוגל סמסונע MC28A5125
תמונת משתמש
שם:
Vitorio
תאריך:
30/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 12/07202 ביצעתי הזמנת טלוויזיה LG בסכום של 2789 ש'ח וסוכם בפירוש שזה כולל פירוק הטלוויזיה הישנה והתקנת הטלוויזיה החדשה, אבל כשהיגיע המתקין להתקין את הטלויזיה דרשו ממני מחיר של התקנה כפולה . ( בגלל הטלויזיה הישנה ) מכוון שלא כך סיכמנו הזמן הזמנה ביקשתי להחזיר ולבטל את ההזמנה. מחסני חשמל היסכמו לבטל את ההזמנה .
עד היום כבר 3 שבועות עם הרבה פניות טלפוניות שלי לקבל את כספי בחזרה ולא קבלתי .
היבטיחו לטפל בבעיה ואין להם תשובה לתת לי למה לא מזכים אותי.
מוצר:
טלוויזיה LG מסוג 55UQ80006
תמונת משתמש
שם:
יבגני
תאריך:
27/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר דרך האינטרנט.
חיכיתי 10 ימי עסקים בשביל כיסא.
לבסוף לא התקשרו ולא סיפקו את המוצר.
ביום האחרון צריך לריב עם שרות לקוחות שגם ככה לא עונה ולא עוזר.
לא הייתי ממליץ לקנות דרך האינטרנט לקנות פיזית בחניות.
עדיין גם לא החזירו את הכסף.
מוצר:
כיסא מנהל S17
תמונת משתמש
שם:
Ofir
תאריך:
03/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני כשבועיים ולאחר שחלף מועד האספקה ולא יצרו איתי קשר התקשרתי לראות מה קורה... מסתבר שהם לא שלחו את ההזמנה. לא יצרו איתי קשר לומר שיש בעיה. ביקשתי לבטל, אמרו שיחזרו אלי כדי לקחת פרטי כרטיס לזיכוי. אף אחד לא חזר.. התנהלות לא מקצועית שאינה מכבדת את הלקוח, את הכסף שלו ואת הזמן שלו.
מוצר:
פינת קפה I camo
תמונת משתמש
שם:
neilmxstc
תאריך:
30/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות זוועה!
הזמנתי אוזניות מסניף ראשון ולמרות שאמרתי 40 פעם שהמשלוח צריך להגיע לכתובת אחרת - לא הכתובת מגורים
בבוקר של המשלוח ראיתי שהם שולחים לכתובת המגורים אז לא נורא, קורה, ניסיתי לשנות בזמן את המיקום כדי שהמשלוח יגיע אלי באותו יום לא היה עם מי לדבר (אין מענה בסניף)!!!
אז כמובן שיצרתי קשר עם ups ששם המענה היה מהיר אבללללל מחסני חשמל אוסרים עליהם להחליף כתובות משלוח! אז נשלחתי חזרה לשירות לקוחות.

6 שעות שאני מנסה לשנות כתובת ללא הצלחה בסוף נכנעתי ופשוט דחיתי ליום אחר!
לא פרופורציונלי ולא מומלץ.

מוצר:
sony wh-1005xm5b
תמונת משתמש
שם:
anton.cx
תאריך:
29/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
disgusting store! they take payment for goods
that are not available, return the money is a problem, they don’t call back, they constantly lie. I do not recommend contacting them.
מוצר:
DJI fly more kit plus
תמונת משתמש
שם:
Elad Abudram
תאריך:
29/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר טושיבה 4 דלתות המקרר הגיע עם מכה באחת הדלתות למטה משהו שהסתירו עם הדבק שתופס את הכבל משהו שאפילו לא דמיינתי שיעשו כזה דבר, ובדיוק כמה ימים אחרי שהורדתי את הדבק ראיתי את המכה פניתי לסניף נתיבות אין עם מי לדבר ואפילו שלא עברו 14 ימים מרגע קבלת המקרר סירבו להחזיר את כספי בטענה שהאריזה המקורית של המוצר לא אצלי הצעתי אפילו להחליף רק את הדלת ונעניתי בשלילה בקיצור לא ממליץ לקנות שם ולא אקנה שם יותר לעולם!!! וכמובן שאגיש תביעה לבית משפט מזלי שצילמתי את המקרר באותו יום שקיבלתי אותו וזה שמור בפלאפון ורואים בדיוק שהדבק שתופס את הכבל מודבק בדיוק במקום שיש את המכה.
מוצר:
GR RF646WE מקרר טושיבה
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
21/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי משקפי הדמיה ב1/5 היום 20/5 עדיין מספרים לי סיפורים.ועדיין לא קיבלתי את המוצר.
השירות הכי גרוע שיש וייחס מחפיר.
לא אקנה יותר ממחסני חשמל ואמליץ זאת לאחרים.
מוצר:
oculus quest 2
תמונת משתמש
שם:
shavivhome
תאריך:
20/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שרות לקוחות, קיבלו את הכסף ובזה הסתיימו יחסי לקוח ספק.
בחודש ינואר 22 קניתי חבילת מוצרים למטבח. הייתי חייבת לתת את כל המידות לחברת המטבחים. בסוף אפריל כשבקשתי לספק את המוצרים הסתבר שהמקרר שרכשתי לא נשמר עבורי, אין מלאי וגם לא יהיה. מחסני חשמל לא ממש התרגשו מהעניין כנראה שזה רגיל אצלם
מוצר:
מקרר 4 דלתות טושיבה RF646WE
תמונת משתמש
שם:
nuritk53
תאריך:
09/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות דרכם
קניתי מקרר המוביל איחר ללא הודעה
לא היה ביכולתי לחכות ומאז המקרא לא הגיע
אין עם מי לדבר
כל פעם נציג אחר מבטיח או אומר דברים אחרים
שירות מז.עזע
עדין לא קיבלתי את המקרר וגם לא את הכסף
ובכרטיס האשראי רשום שקם אלקטריק למרות שנקנה ממחסני חשמל
ביקשתי מנהל וכמובן לא מעבירים ולא חוזר
ותמיד באים בתלונה למה לא חחכיתי כי איחור של חצי שעה לא נחשב איחור כך עוקפים את חוק הגנת הצרכן.
מוצר:
מקרר אלקטרה
תמונת משתמש
שם:
הדס
תאריך:
03/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ירוד לא טרחו לעדכן שהמוצר אזל מהמלאי
ונציג המכירות שהתקשר להציע מוצר אחר התייחס בזילזול ובצורה משפילה
בהחלט לא אקנה שם בעתיד
מוצר:
Bosch
תמונת משתמש
שם:
oribenda
תאריך:
02/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להודות על שירות נפלא שקיבלתי מנציג השירות עילאי, חייכן, נעים הליכות ומסביר פנים.
דאג ללות אותי ולענות על כל שאלה פרטנית ככל שתהיה
הרגשתי שאני בידיים טובות אצל אדם רואה מה אני צריך בלי שום עיכוב, אבוא שוב, תודה.
מוצר:
מחשב Asus
תמונת משתמש
שם:
ayov1890
תאריך:
01/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה להודות לנציגה תימור שעזרה לי עם האמצאי תשלם, והסבירה לי במדוייק על ההלוואה ועשתה הכל על מנת שהעסקה תעבור בהתחלה עסקה לא אושרה ואז הגשנו בקשה
על שם אחי ועבר תודה על הסובלנות ושירות ברמה גבוה.
מוצר:
טלפון
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply