דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
כלי בית (נתניה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סמבירא כלי בית בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדן סמבירא ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
28
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
26
0
2
נמצאו 28 חוות דעת גולשים על דן סמבירא
תמונת משתמש
שם:
רועי ומורן
תאריך:
18/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע בדיוק בזמן שהובטח. האתר נוח לשימוש ולהזמנה. לא יצא לי לבדוק את שירות הלקוחות. בסך הכל אני מרוצה מהקנייה.
מוצר:
פילטר BRITA classic
תמונת משתמש
שם:
Rinat
תאריך:
10/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית הקניה בסמבירא היתה מתחת לכל ביקורת. ההזמנה התבצעה בטלפון מול דני, והייתי צריכה להזכיר לו לשלוח לי אישור רכישה וחשבונית. למרות ששילמתי על שירות שליח אישי, המוצר טרם הגיע. כשהתקשרתי לשאול מה קורה, אחת העובדות ענתה לי בשפת רחוב גסת רוח שדני בחו"ל והיא לא יכולה לעזור בכלל, אפילו לא לבדוק אם יצא משלוח. דני טען שיצר איתי קשר למרות שלקח לו יומיים לחזור אליי. כשהוא חזר אליי בסוף הוא אמר שהמוצר בדרך אבל כאמור דבר לא הגיע. שירות שליח אישי אמור להיות מהיר. שירות לקוחות בסמבירא מחפיר ויוצר חווייה של להיות פראייר. אל תקנו שם!!
תגובת החנות:
ההזמנה נעשתה טלפונית ביום חמישי 30/06 ב 10:00. ב 10:30 נשלחה חשבונית במייל, כך שלא היה צריך להזכיר לי!
הצעתי 3 אפשרויות משלוח:
דואר רשום שישלח ביום ראשון 03/07, שליח עד הבית שישלח ביום שני 04/07 ויגיע תוך כשבוע, בדואר שליחים שישלח ביוםום ראשון 03/07 וימסר אחה"צ.
הלקוחה בחרה בשליח לא מהיר(לא דחוף לי, העיקר שיגיע אלי כי יש לי תינוקת)כמו כן בקשה שיתקשרו אליה לפני.
הסברתי: "תקבלי מסרון המודיע לך מתי יגיע ושיחת טלפון כשהשליח יהיה ליד הבית" וכך היה.
אכן נסעתי לחו"ל ולא הייתי זמין כל הזמן. אבל התקשרתי מחו"ל ואמרתי שהחבילה נאספה על ידי השליח ביום שני 04/07 כפי שהבטחתי, תשובת הלקוחה הייתה זה מה שרציתי לדעת והעבודת שלך לא ידעה לענות לי.הסברתי שענתה לה עובדת חדשה והתנצלתי שהיא לא ידעה מה לענות.
לאחר פנייה נוספת של הלקוחה, בררתי ואכן היה עיקוב במסירה ונאמר לי שהחבילה תמסר ביום שלישי 12/07, מסרתי את הפרטים בשיחה נוספת ללקוחה.
אנחנו רואים חשיבות במשלוח מהיר והמשלוחים מגיעים בדרך כלל מהר, לעיתים קורת תקלות בחברת השילוח.
המשלוח נמסר לאחר 9 ימי עבודה. אנו רואים זאת כתקלה למרות שהתקלה הייתה בחברת השילוח.
מוצר:
קלחת קלחת גליל
תמונת משתמש
שם:
Ayelet
תאריך:
04/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע לכתובת לא נכונה, שרחוקה מאוד מביתי, ולקח לו זמן רב מאוד (3 שבועות).
החברה לא עובדת עם הדואר אלא אם שירות משלוחים quickbox.
אני לא ממליצה להזמין מהם במשלוח, הטרטור והזמנים שצריך להמתין ממש לא הגיוניים!!
מיותר להוסיף - שאף שילמתי כ-15 ש״ח על אותו משלוח.
תגובת החנות:
טענות הלקוחה אינן נכונות עובדתית.
1. המוצר הגיע לנקודת המסירה הקרובה לכתובת, מרחק 800 מטר בקו אווירי ו 2300 מטר מרחק הליכה, המרחק לסניף הדואר הקרוב לכתובת 2800 מטר (רחוק יותר).
2. אכן היה עיקוב קל במשלוח בגלל חופשה קצרה, למרות זאת ההזמנה בוצעה ביום חמישי 23/07/2015 בשעה 15:19 (מעשית בסוף שבוע) ונמסרה ב 03/08/2015 , בסך הכל 7 ימי עבודה (עד היום טרם חלפו שבועיים)
3. באתר 3 אפשרויות משלוח קוויק בוקס ודואר רשום או שליחים. הלקוחה בחרה לקבל באמצעות קוויק בוקס (האפשרות המומלצת והזולה)
מוצר:
בריטה מרלה
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply