דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פי מליון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפי מליון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
83
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
62
0
21
נמצאו 83 חוות דעת גולשים על פי מליון
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
21/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר באתר פי מליון ביום חמישי ה-10/10/13 ומיד לאחר מכן קיבלתי אישור על ההזמנה במייל. חשוב לציין שבחרתי בחנות, למרות שלא הייתה הזולה ביותר מכיוון שזמן ההספקה היה אמור להיות 7 ימים (ולא 14). 4 ימים לאחר ביצוע ההזמנה התקשר אלי בחור בשם אריאל (שהיה נחמד מאוד). לאחר שהסביר לי על המקרר שהזמנתי לא הייתי בטוחה בהחלטתי אז הוא הציע לי מקרר של חברה אחרת ב-70 שקל יותר בטענה כי הוא מקרר טוב יותר מזה שהזמנתי. אמרתי לו שאחשוב על שתי האופציות ואחזור אליו. חזרתי אליו עוד באותו היום ואמרתי לו שהחלטתי בכל זאת לרכוש את המקרר שרציתי בהתחלה ולא את זה שהציע לי. הוא אמר לי שאין בעיה ושהוא "מעביר את ההזמנה הלאה". ביום שישי (יותר משבוע לאחר ביצוע ההזמנה) התקשרתי שוב לחנות כי עדיין לא יצרו איתי קשר, דיברתי שוב עם אריאל שהבטיח לי שיתקשר לספק על הבוקר ביום ראשון על מנת לזרז את המשלוח. ביום ראשון בצהריים התקשר אלי נציג אחר ואמר לי שהמקרר שהזמנתי חסר במלאי ושאין להם אפילו צפי לגבי מתי הוא אמור להגיע. הוא אמר לי שקיבל "אישור מיוחד" מהמנהל לספק לי מקרר "הרבה יותר יקר"- אותו המקרר שאריאל הציע לי והחלטתי לא לקנות. הנציג היה לא נחמד בכלל ודיבר אלי כאילו אני עשיתי משהו לא בסדר. אמרתי לו שאני רוצה לדבר עם אריאל מכיוון שהוא זה שטיפל בהזמנה שלי והוא אמר לי שאריאל לא נמצא והוא יחזור אלי שיגיע למשרד. מאוחר יותר החלטתי שאני לא מעוניינת לבזבז עוד זמן על חנות שמרחה אותי מעל שבוע ולא יכולה ממילא לספק לי את המקרר שרציתי והתקשרתי על מנת לבטל את ההזמנה. אגב, יום לאחר מכן, המקרר עדיין מופיע בחנות באתר זאפ, והפעם אפילו במחיר הזול ביותר. בקיצור- בזבוז של מעל לשבוע מזמני, דירה ששילמתי עליה ולא יכולתי להכנס אליה מכיוון שהמקרר לא הגיע והרבה עוגמת נפש. ממליצה להתרחק.
מוצר:
מקרר EL6345
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
06/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את התנור הנ"ל כיוון שאמרו לי באתר הנ"ל שהוא תנור מצוין ,מחברה מצוינת. קיבלתי את התנור באיחור ולשאלתי האם אני צריך להזמין טכנאי על מנת שיחבר לי אותו הוא אמר לי שלא, שזה בסך הכל תנור ויש רק לחבר אותו לחשמל. שאלתי אותו האם זה יפגע לי בביטוח של המוצר והוא אנה לי שלא, באחריותו. נכון להיום כשנה וחצי לאחר קבלת התנור הפנל שלו נפל , נשבר. התקשרתי לאתר ואמרו לי שעברה הביטוח של המכשיר(שנה)ושזו הבעיה שלי שלא הזמנתי טכנאי בזמן ההתקנה. התקשרתי לשירות טכנאי של כריסטל ואמרו לי שאם טכנאי היה בא אז היו מרחיבים לי את הביטוח ל2016!!!!בקיצור אכזבה גדולה הן של השירות האמין של האתר והן של המוצר!!ממליץ בחום שלא להתקרב לא לאתר ולא למכשיר הנ"ל!!!
מוצר:
תנור בנוי DOE708
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
27/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מובטח באתר לספק תוך 7 ימים. בחלוף 7 ימי עסקים אפילו אישור הזמנה לא קיבלתי - בואו לא נדבר על המוצר... שירות לקוחות לא ניתן להשיג לא טלפונית ולא בדואר אלקטרוני. הייתי מבטל את ההזמנה אבל אין דרך לבצע באמצעות האתר...
מתלבת מתי לפנות לעו"ד?
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
14/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצענו הזמנה לתנור Delonghi NDB440 ב- 2/08/2012, יום חמישי, אחת הסיבות העיקריות שביצענו הזמנה בחנות זו היא זמן האספקה הקצר אשר צויין באתר (7 ימי עסקים).
ביום ראשון לאחר מכן (5/08/2012) התקשרתי על מנת לוודא את קבלת ההזמנה וזמינות המוצר במלאי, נעניתי על ידי נציג שירות כי ההזמנה התקבלה ואין שום בעיה עם המלאי הוא אף סבר כי התנור יגיע אלינו תוך יום-יומיים.
ביום חמישי, ה- 9/08/2012, יומיים בלבד לפני מועד האספקה האחרון, התקשרו מהחנות ואמרו שהייתה בעיה עם ההזמנה ובעצם אין את התנור המדובר במלאי אם נרצה תנור זה זמן האספקה שלו הוא 28 ימי עסקים מיום השיחה.
מובן כי ביקשתי לבטל את העסקה, אך הנציג ניסה להציע מגוון "פתרונות" אשר כוללים תנורים אחרים ויקרים יותר. ביקשתי עדיין לבטל את ההזמנה.
נכון להיום, מתקשרים אליי נציגים מהחנות על בסיס יומי, אף כי הובהר כי אין לי צורך בשירותים שלהם.
מומלץ בחום להמנע מחנות זו. נראה כי הם דואגים לפרסם מחירים וזמני אספקה אטרקטיביים למגוון מוצרים שאין להם שום גישה אליהם ולאחר מכן לנסות ולמכור את המוצרים שבאמת יש להם.
מוצר:
תנור בנוי (Built-in) NDB440
תמונת משתמש
שם:
אפרת
תאריך:
11/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 10/10/2011 חיפשתי לרכוש טלויזיה דרך אתר ZAP לאחר איתור של טלויזיה שתאמה את צרכי וכן את תקציבי, רכשתי טלויזיה מדגם Philips - טלויזיה Philips 32PFL4606H LCD 32 מאתר של חברת PMillion כאשר הטלויזה המוצעת היתה בעלות של 690 ש"ח . הטלויזיה נרכשה בשעה 7:44 בכרטיס אשראי ונשלח אישור קריאה למייל שלי, כמו כן ניתן היה לראות את הזמנתי באתר של החברה. בשעה 17:20 התקשרו אלי מהחברה בטענה כי הם טעו במחיר ולא יספקו לי את המוצר, לאחר שהבעתי את מורת רוחי נאמר לי שאין מה לעשות הם טעו וזו זכותם לבטל תוך 24 כל עסקה. סוכם כי ישלחו לי במייל את סיבת ביטול העסקה. כעבור כ10 דקות התקשרתי שוב לחברה על מנת להביע את מחאתי הועברתי למנהל האתר (אריאל) שמסר שכרגע "נגמר" המלאי וזה מה יש - במידה ואני רוצה הוא יתן לי לרכוש טלויזה של חברת LG במחיר מוזל יותר, שמבדיקה שלי באתר זאפ נמצאה הטלויזיה במחיר מוזל יותר ממה שהציע. הבוקר כאשר בדקתי הזמנתי באתר PMILLION להפתעתי גיליתי כי הזמנתי "נעלמה", ושוב הופתעתי לגלות שחברת PMILLION לא עמדה בהתחייבות שלה לשלוח לי מייל על ביטול העסקה.
מוצר:
טלויזיה 32PFL4606H LCD
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
31/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום 30.6.11 הזמנתי מקרר שארפ בחנות זו. הליך הקניה היה נחמד ויעיל, אך למרבה הצער, המקרר לא הגיע מעולם ליעדו.

בין יום ההזמנה (30 ביוני) למועד ביטול העסקה (31.7.11) התנהלו ביני ובין החנות שיחות טלפון רבות, שבכל אחת מהן מוסרים לי בעלי החנות אלדד ואריאל תאריך הגעה תלוש אחר, ואומרים שעד יום זה המקרר אצלי ושזה "לא אשמתם אלא אשמת היבואן (ראלקו)".

כל זה כמובן לא עוזר למשפחה שנשארת ללא מקרר. אם היו בחנות פי-מיליון אומרים לי באופן ברור - אנחנו יכולים לקחת את ההזמנה שלך אבל אנחנו לא יודעים מתי תקבל את המקרר, אם בכלל, ברור שהייתי הולך למקום אחר וכל עוגמת הנפש שלי היתה נמנעת.
במקום זאת, בחרו בפי-מיליון להבטיח לי בכל שיחה ש"עוד יומיים המקרר משתחרר מהמכס" ו - "מחר מתקשרים אליך מההובלות לתאם הגעה". כמו שכתבתי בתחילת הדברים, המקרר לא הגיע מעולם.
בשיחה האחרונה עם אריאל, אחרי שכבר כלו כל הקיצין, והבעתי את התסכול שלי מהמצב, אמר לי אריאל "אין לי מה לומר לך, תתבע אותנו, ניפגש בבית המשפט".
אני הולך לחפש את המקרר הזה במקום אחר, שעומד בהבטחותיו לקונים, ומקווה שאתם לא תעשו את הטעות שאני עשיתי עם החנות הזאת - יש הרבה מאוד חנויות חשמל באינטרנט עם אמינות ואחריות, ובעיקר ידיעה שהמוצר יגיע בסופו של דבר.
מוצר:
מקרר 3256
תמונת משתמש
שם:
שלומי
תאריך:
12/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המקרר הוזמן ביום 5.12 (לפני 12:00 בצהריים)והובטח באתר ובשיחה כי המקרר יישלח תוך 7 ימי עסקים, אולם הוא עשוי להגיע מוקדם מן ההתחייבות. נאמר לאיש המכירות כי אנו זקוקים למקרר בהקדם האפשרי ואם הוא יכול לזרז את המשלוח מול הספק זה יהיה מצויין. היום, 12.12 - בשיחה עם המוכרן,כשבררתי היכן ההזמנה עומדת,נאמר לי ,לאחר בירור מול הספק, כי יהיה עיכוב במשלוח ככל הנראה לסופ"ש ולא עודכנתי ביום המשלוח המדוייק. כמו כן, נטען בנימוס כי דווחנו על העיכוב, דבר שלה היה ולא נברא. הוסבר לי כי האתר אינו אחראי והספק הוא זה שאמור לעמוד בהתחייבות המשלוח- אז אני שואל, מדוע לעזאזל אתם מתחייבים על 7 ימי עסקים אם בכל מקרה אתם לא ערבים לכך שהמשלוח אכן יגיע בזמן ומדוע אתם מוליכים את הלקוחות שולל בהבטחות שווא???? ההזמנה בוטלה משום שהנחת היסוד היא שאם המשלוח לא הגיע כפי שנאמר בהתחייבות, אין שום טעם לצפות ולהניח שהמקרר אכן יגיע בסוף השבוע או בכלל...
מוצר:
מקרר BLR140
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
30/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כנראה שרק אני סבלתי מהחנות הזו. ההזמנה הייתה קלי קלות אבל אחר כך התחילו לטרטר אותי. תחילה התקשרו אלי וניסו לשכנע אותי לקנות מייבש של חברה אחרת. התעקשתי על הבחירה המקורית שלי. כעבור שבוע הודיעו לי שאם אני רוצה לקבל את המוצר מהר אני יכול להזמין דגם יקר יותר. כבר הייתי שבוי בידיהם אז הסכמתי. ואז הייתי צריך לנדנד להם יום יום במשך כשבועיים עד שקיבלתי את המייבש. המוביל לא ניסה לבוא לקראתי בתאום מועד האספקה הוא קבע יום ושעה וזהו. בסוף הוא גם אחר. בבית הוא התנהג בחוסר נימוס ודרש מאשתי תשלום נוסף. מזל שהוא לא התחיל להשתולל. 
מוצר:
מייבש כביסה 8422
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply