רכשתי מגולדטופ שני מאוררים למעבד, בהפרש של כמה חודשים אחד מהשני. ההזמנה הראשונה התנהלה מצויין, אך בפעם השנייה קיבלתי מאוורר מדגם נחות וזול יותר ממה שהזמנתי. למרות שבירור מופיעים שני הדגמים באתר, והמק"ט של המוצר שקיבלתי התאים לזול מביניהם, בשירות הלקוחות התעקשו שוב ושוב שהדגם שהזמנתי לא קיים, והדגם הזול יותר שקיבלתי הוא בעצם מה שרציתי להזמין. (כיום שני הדגמים עדיין באתר) כל השיכנועים לא עזרו ולבסוף התייאשתי. מקריאה קצרה של הביקורות פה, אני עכשיו רואה שזה בעייה דיי נפוצה בחנות זו.
מוצר:
מאורר למעבד NK804-925EA
שם:
עמרי
תאריך:
24/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
במבט ראשוני - החנות מציגה מקצועיות. לאחר חווית הרכישה - צפה ההתנהלות הלקויה של החנות.
רכשתי מן החנות שלושה מוצרים בשתי רכישות.
1. מערכת ההזמנות לא מתפקדת: לצערי, מערכת ההזמנות המקצועית באתר אינה מתפקדת. המערכת מאפשרת לראות את מצב ההזמנה - אושרה, בטיפול, סופקה וכו'. נוסף לכך, ישנו איזור הודעות מהחנות, איזור קישור למעקב אחר המשלוחים ועוד. כפי שנכתב, כול הנ"ל אינו עובד במציאות, דבר היוצר תסכול, שכן אין דרך לדעת מה מצב ההזמנה האמיתי (נשאר על "אושרה." גם לאחר שסופקה.) ללא יצירת קשר עם החנות. בהשוואה לחנויות אחרות, השולחות אף הודעה על כול שינוי במצב ההזמנה, חנות זו משאירה את איזור ההזמנות עמום לחלוטין.
2. שירות לקוחות מחפיר: א. ברכישה הראשונה שלחתי הודעת דוא"ל לשתי כתובות, המפורסמות באתר החנות, כדי לברר מה מצב ההזמנה. לאחר שלא נענתי, שלחתי שוב את ההודעה. לאחר שלא נענתי שנית, שלחתי הודעת דוא"ל חדשה, ובה ביקשתי לבטל את ההזמנה. עקב כך, כנראה, חזר אלי אופיר (איני יודע מה תפקידו בחנות.), ושאל מדוע לא התקשרתי. שאלתי - האם ישנה בעיה לשלוח לחנות הודעות דוא"ל, שכן במקרה כזה, מדוע מפורסמות כתובות דוא"ל? הוא ענה שלא משנה ושצריך הייתי להתקשר, ולאחר מכן טיפל בהזמנה. יידעתי אותו בהמשך, כי אני עובד משמרות לילה, ולכן איני זמין לרוב בשעות היום ההגיוניות ומעדיף יצירת קשר בדוא"ל.
ב. יממה לאחר ביצוע ההזמנה השניה ניסיתי ליצור קשר מספר רב של פעמים עם החנות ובחרתי בשלוחות המתאימות, אך משום מה נענתי רק כאשר בחרתי בשלוחת מכירות - אולי במקריות. בזמן השיחה עם נציגת המכירות, שהיתה מזעזעת, שאלתי מה מצב ההזמנה, שכן מערכת ההזמנות, כפי שכתבתי, נשארה על "הזמנה אושרה". לאחר בדיקה קצרה, ענתה כי ההזמנה עוד לא יצאה והיא בטיפול. שאלתי מדוע עוד לא יצאה ההזמנה, שכן בחרתי במיוחד שני מוצרים הנמצאים במלאי מיידי בחנות - זאת על-פי האתר. הנציגה ענתה תשובות כגון "נו, מה אתה רוצה?" ו-"זה מה יש!" (ללא סילוף - כך היה.), ובכלל, נתנה הרגשה שאני "קרציה" בטון הדיבור שלה, אולי כי התקשרתי באופן מובן לשאול על ההזמנה שלי.
בניגוד אליה - ישנם אופיר ויניב, אשר היו אדיבים מספיק כדי ליצור אצלי רושם זעיר כי אכפת לחנות ממני. שלחתי לאופיר תלונה על היחס המזעזע מנציגת המכירות, וזה התקשר, אך לא הייתי זמין לאחר משמרת לילה. ביקשתי כי יגיב בדוא"ל, אך לא עשה זאת.
3. משלוח: החנות משתמשת בשילוח השליחים של "בקו אחר משלוחים", וטוענת ל-5 ימי עסקים. אכן, המשלוח הגיע לאחר 2 ימי עסקים מזמן יציאתו מהחנות.
באופן כללי וכפי שכתבתי, החנות טובה כחנות מחשבים, המציעה היצע פריטים גדול ומחירים טובים מאוד, ביחס לאחרות. בבחינה השירותית, החנות יכולה להיות טובה הרבה יותר במקרה ש: 1. תתפעל בצורה טובה יותר את מערכת ההזמנות. 2. תטפל ביחס שירות הלקוחות הטלפוני.
תגובת החנות:
הלקוח הכניס הזמנה ועוד באותו היום התקשר לברר אם ההזמנה יצאה, כאשר נאמר לו שעדיין לא( מאחר והמשלוחים יוצאים רק בשעות הערב ולא במשך היום- גם אם המוצר זמין במלאי) הוא ביקש לדעת למה לא נשלחה אליו ההזמנה נציגת המכירות הסבירה לו שהמשלוחים נאספים פעם אחת ביום- בשעות הערב- ושהמוצרים יגיעו אליו בדיוק בזמן האספקה המובטח לו. הלקוח ביצע בגולדטופ מחשבים שתי רכישות אשר הגיעו בזמן האספקה שהובטח לו במעמד הרכישה, ואף לפני הזמן המשוער,( מה שהוא מציין בפירוש בחוות דעתו על החנות) : " החנות משתמשת בשילוח השליחים של "בקו אחר משלוחים", וטוענת ל-5 ימי עסקים. אכן, המשלוח הגיע לאחר 2 ימי עסקים מזמן יציאתו מהחנות. " ( ציטוט מתגובת הלקוח) מערכת ההזמנות מתעדכנת באופן אוטומטי ושולחת מייל אישור ללקוח כאשר זו מאושרת ע"י חברת האשראי ושירות הלקוחות. במידה וישנה בעיה בהזמנה נציג שולח מייל ללקוח ומתקשר אליו טלפונית על מנת ליודעו בסטטוס ההזמנה. הזמנה שסופקה ללקוח וחתומה על ידו של הלקוח שהתקבלה אצלו( לכן סביר להניח שהלקוח לא צריך בשלב זה לראות סטטוס " סופקה" בהזמנת האינטרנט שלו) מעודכנת בד"כ כשהתעודה החתומה חוזרת אלינו מחברת השילוח- מה שלוקח כמה ימים לעדכן. יש לציין שנציג מכירות כן חזר ללקוח מספר פעמים- אך לא ניתן היה להשיגו. לסיום ,הלקוח עצמו מודה שקיבל שירות אדיב ויחס מנציגי השירות אשר עשו מעל ומעבר לבוא לעזרתו בכל פנייה שפנה אלינו: "ישנם אופיר ויניב, אשר היו אדיבים מספיק כדי ליצור אצלי רושם זעיר כי אכפת לחנות ממני"( ציטוט מתגובת הלקוח)
מוצר:
שלט אוניברסלי Harmony 525
שם:
שלומי
תאריך:
29/09/2005
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי מחירים בזאפ למאווררים למעבד ומצאתי את חנות זו.. ראיתי שהיא ממוקמת באיזור התעשיה החדש בראשל"צ ומכיוון שאני לומד באת"ח החלטתי ללכת לשם בתום הלימודים ולקנות את המאוורר כשהגעתי לחנות ההתרשמות הראשונית הייתה מצויינת (חוץ מהבניין שבו היא ממוקמת) החנות עצמה ממש יפה ומאורגנת וכל המוצרים בתצוגה מאורגנים ומסודרים ואפשר ממש להתפעל ממנה.. אבל כשניגשתי למנהל החנות(שהיה בעמדת שירות הלקוחות) בשביל לשאול אותו פרטים לגבי המוצר הוא פשוט לא התייחס ודיבר בטלפון לפחות רבע שעה, כשנמאס לי אז פניתי לפקיד השני... והוא אמר לי "תמשיך להמתין עד שהוא יסיים את השיחה..." ככה חיכיתי עוד בערך 5-10 דקות עד שלבסוף התפנה המנהל והחליט לבצע לי את הקניה ואז באמצע הקניה היה שוב טלפון ושוב הוא ענה.. ושוב הייתי צריך לחכות 3-5 דקות שהוא יסיים.... לבסוף הוא שב אליי וביצעתי את הקניה ולקחתי את המוצר איתי. מהמוצר עצמו ומהמחיר אני מרוצה מאוד אבל משירות הלקוחות אני ממש לא. בקיצור אם באמת אתם רוצים לחסוך בכסף לכו וקנו שם אבל אם יש אופציה שניה שיקרה ב20 שקל אני אומר לכו על השניה
מוצר:
מאוורר למעבד CPU32-VH
שם:
ערן
תאריך:
11/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מצלמת הבטחה הוזמנה ב 1/7/16 ב 11/7/16 המוצר עדין לא הגיע. יצרתי קשר עם החנות ולאחר בדיקה הסתבר שאין להם את המוצר, והם הזמינו אותו. לא אהבו את שאלתי מדוע לא עודכנתי על כך, וסגנון הדיבור נהיה מאוד לא אדיב (במילים עדינות). נאלצתי להזמין במקום אחר לאחר 10 ימים. לא ממליץ להזמין באתר הזה. יש הרבה אפשרויות באתרים אחרים.
מוצר:
מצלמת אבטחה DI-380AHD36
שם:
איתי
תאריך:
07/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מספר בעיות: 1. זמן משלוח - ההזמנה נעשתה ביום ראשון בלילה, והמוצר הגיע לדואר אצלי ביום שלישי בשבוע שלמחרת. אומנם החנות עמדה בהתחייבות ל"עד 7 ימי עסקים", אך אני רגיל שמוצר שאני מזמין מגיע עד 3 ימי עסקים מרגע ההזמנה. 2. המוצר הגיע באריזה לא מקורית, מסתבר שזהו מוצר OEM. אך יש לציין שדבר זה לא מצויין בתיאור המוצר. 3. כתוצאה מכך שהמוצר הוא OEM, האריזה למשלוח היתה ברמה ירודה מאוד. הספק הגיע בתוך אריזה של ספק אחר עם חתיכה של קרטון בתוך הקופסא שהיתה אמורה למנוע ממנוע לזוז. המותר לא היה ארוז כלל בפצפץ, והוא "רקד" בתוך בקופסא באופן מדאיג. כשדברתי עם החנות הם אמרו שהמוצר היה 'אמור' להשלח ארוז בפצפץ. עוד לא בדקתי אם המוצר תקין, אני מקווה לטוב.
תגובת החנות:
1. התחייבות לזמן אספקה עד 7 ימי עסקים ולכן לא רלונטי הרגל הלקוח . 2. האתר יעודכן לגבי אריזתו אך מאידך גיסא לא מצוין שהמוצר באריזת RETAIL . 3. כל מוצר נארז בקפידה כולל פצפץ ועזרים אחרים אשר מונעים את תזוזת המוצר .
מוצר:
ספק כוח ATX400-PNR 400W 120mm SATAx2 PFC
שם:
חיים
תאריך:
22/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מטען למחשב נייד במחיר 150ש"ח. לאחר שעה התקשרו מהחנות ואמרו שהדגם שהזדמנתי אזל, ואפשר לשלוח מטען אוניברסלי במחיר 200 ש"ח. שאלתי ווידאתי אם המטען מתאים למחשב שלי כמו המטען שהזמנתי במקור, והובטח לי שכן, וכך הסכמתי לשלם יותר "על בליינד" בשביל לסיים עם הסיפור.
אחרי שבוע קיבלתי את המטען והוא לא התאים למחשב. התקשרתי לחנות ונאמר לי לשלוח אותו חזרה ואקבל זיכוי, כך עשיתי. אומנם אחרי שבוע קיבלתי זיכוי, אך התברר לי שנקנסתי ב8% דמי ביטול על הסכום השני (16 ש"ח). בתוספת המשלוח שעלה לי (14 ש"ח) שילמתי סכום כולל של 30 ש"ח, או 20% מהעיסקה המקורית כקנס.
התקשרתי לחנות כדי לתאר את המקרה, הרגשתי שלא אני אשם שנשלח לי המוצר הלא מתאים ולכן לא אני צריך לשלם קנס. פקידה בשם זוהרה הייתה מאוד נוקשה בלשון המעטה לטעמי, טענה שאישרתי את ההזמנה של המוצר החלופי כשנוצר איתי קשר ולכן אני אחראי בתוצאות.
אומנם המוצר הגיע בזמן אך נותרתי מאוכזב ומרגיש כאילו נפלתי באותיות הקטנות.
תגובת החנות:
לאחר בדיקה שערכתי אכן הלקוח צודק ויזוכה במלוא הסכום
מוצר:
מטען למחשב נייד
שם:
אופיר
תאריך:
01/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה ביום רביעי..ובשביל שהמוצר יגיע בזמן (מתנה ליום הולדת) ביקשתי במשלוח מהיר או איך שמוגדר באתר "הפצה עיסקית עד 2 ימי עסקים מבוטח מסירה ידנית"..במחיר 50 שח.... יום למחרת התקשרו בבוקר ואישרו את ההזמנה..עד פה הכל טוב.. יום חמישי התקשרתי לשאול מתי יגיע כדי שאהיה בבית..הם התנצלו ואמרו שחלה טעות וזה יגיע יום ראשון..יום ראשון התקשרתי שוב ואמרו שהשליח יצור איתי קשר..בשעה 5 השליח התקשר אמר שנייה ושם אותי על המתנה 6 דקות וניתק..חזרתי אל השליח אך הוא אמר שהוא כבר לא בסביבה שלי ושזה יגיע מחר..התעקשתי אם השליח שזה יגיע באותו היום כי ביקשתי משלוח מהיר והם כבר מאחרים..הוא לא הבין למה לחוץ לי והסברתי לו שזה לא עיניינו בכלל והוא אמור להביא לי את המשלוח בזמן..אחרי התעקשות של חצי שעה הייתי צריך לצאת מהבית ולהיפגש איתו במקום כי הוא לא הבין איפה הרחוב שלי...(ואני ברוב טיפשותי חשבתי שמשלוח אמור לחסוך לי את השטות הזאת)
קיצר שירות זוועה שילמתי 50 שח משלוח וקיבלתי משלוח ברמת 3 שח..תענוג
תגובת החנות:
חברת השילוח אינה בבעלותנו אך לרוב אין תלונות ואין לנו אלה להתנצל אל התנהגותו של הנהג (תלונה הועברה למעסיקו)
מוצר:
כונן קשיח למחשב נייד HM320JI 320GB SATA 5400Rpm 8MB
שם:
אורח
תאריך:
27/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
1. ב 5 למרץ הזמנתי מארז רשת תומך IDE ו SATA מאתר שלהם, אבל, ללא שום תיאום, קיבלתי דגם אחר - תומך רק SATA. אמרו לי שדגם ההוא לא קיים יותר בכלל, נכון להיום 27/3 הוא עדיין נמכר באתר שלהם. 2. הדגם שנשלח עליי היתברר כתקול (DOA), שלחתי אותו חזרה והם קיבלו אותו ב 18/3 נכון להיום הם עדיין לא שלחו לי מוצר תקין בטענה שהוא במעבדות יבואן, דבר שלא קשור כי אני קונה מוצר חדש, וזכאי לקבל אותו בזמן.
מוצר:
מארז רשת לדיסק קשיח NCB3AHT
שם:
אלון
תאריך:
26/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך מחשב דרך הטלפון ואמרו לי שאין אותו עכשיו ותוך שעתיים הוא יכול להגיע, אחרי שעתיים התקשרתי ואמרו לי שהוא לא במלאי והוא יכול להגיע תוך שבוא אז הזמנתי, אחרי שבוא התקשרתי ואמרו לי שכיוון שיש בעיות במכס זה יקח 10 ימים ולא שבוע, התקשרתי אחרי שבועיים ואמרו לי שעדיין לא הגיע והוא צריך להגיע תוך 3-4 ימים היום התקשרתי אחרי 22 יום מההזמנה ואמרו לי שהוא עדיין לא הגיע יקח עוד יום יומיים והום האשימו את השביתה במכס, למרות שלפי מה שאמרו לי בעבר זה שהמסך הגיע ואי אפשר לשחרר אותו בגלל השביתה אבל השביתה נגמרה כבר לפני 8-9 ימים אז אני עדיין לא יודע למה זה לא הגיע??? בקשר לשירות לקוחות נתתי בינוני כי תלוי מי עונה לך לטלפון.
תגובת החנות:
הלקוח התקשר לברר לגבי זמינות המסך במלאי( עדיין לא ביצע הזמנה-אלא רק התקשר לבדוק מלאי),ונאמר לו שאם המוצר זמין אצל היבואן,הוא יכול להיות אצלנו עוד באותו היום, ושאנו נבדוק מול היבואן ונחזור אליו. אכן חזר אליו נציג מכירות שעידכן אותו- שכרגע המסך אינו זמין במלאי, אך לפי היבואן אמור להיכנס למלאי בשבוע הקרוב, הלקוח החליט שהוא מעוניין לחכות וביקש להזמין את המסך (הלקוח שילם סכום של 100 ש"ח כמקדמה לשריון המסך לכשיגיע- ולא את הסכום המלא). יש לציין שהלקוח עודכן בכל הפרטים, והעיכובים שנוצרו בכניסת המוצר למלאי ועדיין היה מעונייין להשאיר את ההזמנה בעינה למרות שנאמר לו בפירוש שיוכל לבטל את העיסקה ללא כל דמי חיוב- בכל רגע נתון. גולדטופ מחשבים יצרה שוב קשר עם הלקוח והודיעה לו על ביטול העיסקה וזיכויו המלא של הסכום ששולם.
מוצר:
מסך מחשב mw221c
שם:
ניצן
תאריך:
11/03/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כרטיס רשת + כבל. הכרטיס הגיע בזמן אך הכבל לא היה הכבל שהזמנתי. למרות ששילמתי עבור המשלוח הייתי צריך להגיע לחנות שם לא היה הכבל הנדרש. הסתבר שבאתר הופיעו שני מוצרים שונים תחת אותו מספר קטלוגי. הבטיחו לשלוח לי את הכבל הנכון בדואר. ואכן אחרי כמה ימים הגיע הכבל בדואר אך לא באורך הנכון. החלטתי לוותר ולא להגיע שוב לחנות.
מוצר:
כרטיס רשת USB+כבל
שם:
טל
תאריך:
09/10/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השליח הגיע באיחור של יממה -- ועם המוצר הלא-נכון! מוצר זול יותר מזה שהזמנתי...
החלפת המוצר נמשכה יותר מחודש, לטענת החנות - בשל מחסור במוצר הספציפי בארץ. לזכותם יאמר שהם הסכימו לקבל את המוצר השגוי בחזרה ולבטל את העסקה (אבל העדפתי לחכות).
מוצר:
KVM
שם:
tobiek
תאריך:
28/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אפשר פחות מ- 1? חוויה גרועה ביותר. לאיש המכירות יניב אין מודעות ליחסי אנוש. יכול להיות שהוא איש טכני טוב, אבל איש מכירות הוא לא. המוצר התעכב (כמובן הוא לא היה אשם בזה) אבל כל פעם שעוד שבוע ועוד שבוע עבר בלי שקיבלתי את המוצר, הוא לא טרח להתקשר או לשלוח מייל שיש עוד עיכוב ועוד עיכוב. הוא חיכה שאני אתקשר אליו או אשלח לו מייל. וכל פעם שהוא הבטיח לבדוק ולחזור אלי הוא לא טרח לחזור אלי אלא חיכה שאני שוב שתקשר או אשלח מייל. הוא ידע שהמוצר מתעכב אבל לא טרח להגיד לי. יש לו הרבה מה ללמוד על להיות איש מכירות - אדיבות, יחס אל הלקוח, וכו'. 6 שבועות אחרי שהזמנתי (ושילמתי) אני ביטלתי את ההזמנה.
תגובת החנות:
אכן טובי הלקוחה פנתה אלינו והזמינה סוללה למחשב נייד שלא ניתן להזמין בשום מקום !!! יש וחשוב לציין לפני ההזמנה הודע ללקוחה שאין את הדגם של הוסללה במלאי וזוהי הזמנה מיוחדת מחו"ל שעלולה לקחת גם למעלה מחודש אספקה
הלקוחה כמובן אישרה את ביצוע ההזמנה והסוללה הוזמנה במיוחד עבורה ע"י היבואן הלקוח פנתה אלי יניב מס' פעמים במהלך ההזמנה ונמסר לה שטרם נכנס למלאי ואני ממתין בדיוק כמוה לקבל ולשלוח אליה את הסוללה
חוצפה !!! שלאחר שעודכנה שזוהי סוללה מיוחדת שאף אחד לא מביא בגלל שאין ביקוש לדגם שהגיע סוף חייו עזרתי ללקוחה למצוא לה את המוצר ולהביא לה אותו כשרות בלבד (אין כדאיות כלכלית) ובטח שלא ציפיתי שתהייה כל כך מאוכזבת שמנסים לעזור לה להתאמץ עבורה
על כך נאמר אל תהיה טוב לא יגידו עליך שאתה שאתה לא בסדר גולד טופ מחשבים ממשיכה ותמשיך לתת שרות ומענה מהטובים שישנם בשוק המחשבים ורבים מלקוחותינו יעידו על כך
מוצר:
Dell Vostro 14 5468 WDX0R 3 סוללה מקורית למחשב נייד דל Cell 11.1V High
שם:
אסף
תאריך:
27/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
באתי לגולדטופ לרכוש זרוע ל-3 מסכים שראיתי בזאפ ואצלם באתר ב-600 ש"ח. כשהגעתי, אמרו שאין להם את הזרוע הזו, והציעו לי זרוע קצת יותר מתקדמת ב-900 ש"ח. לצערי, הסכמתי.
הזרוע שרכשתי מגיעה עם מפצל USB מובנה. היישר מהקופסה המפצל לא עבד. דיברתי עם גולדטופ ואמרו שהם לא יכולים לטפל בזה, ושאני צריך לפנות ליבואן בנתניה, שפתוח רק בימים א-ה בשעות 9 עד 17. מיותר לציין שאני לא יכול להגיע אליהם בשעות האלה, כי זה מתי שאני בעבודה. שאלתי את גולדטופ אם אפשר לשים אצלם את הזרוע ושבמשלוח הבא הם יעבירו את זה ליבואן, ושאני מוכן לשלם על המשלוח. אמרו שאין אפשרות כזו.
לבסוף מצאתי יום שבו אני יכול לצאת מהעבודה להגיע ליבואן, אבל אצלם אמרו לי שאי אפשר לספק לי מוצר חלופי מיידי, כי הם "צריכים לבדוק את המוצר" ולא בטוח שהם יכולים לעשות את זה על המקום. לא יכולתי להרשות לעצמי לבזבז יום שלם על להגיע לשם בשביל סיכוי שהזרוע תישאר אצלם כי אז אין לי מחשב. וגם לפרק ולהרכיב את כל הקונסטרוציה זה עניין של שעתיים.
התקשרתי לגולדטופ לקבל מהם עזרה, שידברו עם המעבדה ואולי יוכלו להבטיח טיפול מיידי. במקום להיות אדיב ושירותי, הנציג של גולדטופ התחיל לצעוק עלי ואמר לי דברים כמו שזו לא בעיה שלו, שזה "כולה מפצל" ושהוא לא יכול לעשות כלום. ויתרתי על גולדטופ לחלוטין.
תגובת החנות:
שלום רב הלקוח אסף הגיע לחנות במטרה לרכוש זרוע ל-3 מסכים הוצעו ללקוח מספר דגמים של מוצרים אשר מותאמים לצרכיו והלקוח בחר את אשר חפץ ליבו אכן הלקוח פנה אלנו לאחר הרכישה בטענה שיציאת USB אינה תקינה הפנינו את הלקוח לקבלת שרות ואחריות על המוצר אצל היבואן כמקובל
אנו לא יכולים להנחות את היבואן איך וכיצד לתת שרות ללקוח מבחינתי יניב גולן בעלים של גולדטופ מחשבים התקשרתי מס' פעמים ע"מ שינסו לעזור ללקוח ולתת לו מענה ושרות באופן מיידי ובמקום, אך מביחנתם "נהלי עבודה" כל מוצר צריך להבדק במעבדה לפני החלפתו
כמה מצער שיש (לקוח קנטרן) שכמה שמנסים לעזור לו מחליט בסוף לעשות שיימינג כי לא קיבל מה שרצה ועכשיו !!!
גולדטופ תמשיך לשרת עשרות אלפי לקוחות בנאמנות ובמתן שרות הטוב בישראל בנימה אופטימית זו אנצל את הבמה בקרוב יעלה אתרנו החדש פורטל החומרה הגדול בישראל,
בנוסף גולד טופ מחשבים פתחה חברה נוספת אשר מתמחה במתן פתרונות של זרועות וארגונומיה בקרוב יעלה אתרנו החדש מחסני זרועות ופתרונות ארגונומיים בע"מ
בברכה יניב גולן מנכ"ל
מוצר:
זרוע ל-3 מסכים Arctic Z3 Pro
שם:
שמעון סבח
תאריך:
28/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי קניה ב 14-2-2018 שילמתי 49שח למשלוח מהיר של 4 ימים , קיבלתי את המוצרים אחרי 14 ימים , רק היום 28-02-2018 אני כבר כמה ימים מתלונן באימייל לחנות ומבקש החזר על ה-49ש"ח ששילמתי למשלוח המהיר , הם טענו באימייל אלי שאין להם במלאי את מה שביקשתי והמשלוח גם כך יעלה 49ש"ח ולא אקבל החזר.
החלקים הגיעו כאמור היום אבל המתאם שהזמנתי הוא לא נכון ופשוט הפוך ממה שביקשתי
אני מאוכזב קשות מהשירות או אי השירות שניתן על ידם
לא ממליץ בכלל לקנות מהם , חבל באמת על כאב הראש והזמן המבוזבז.
תגובת החנות:
אכן המשלוח יתעקב ב-3 ימים והלקוח ביקש מאתנו לזכות את עלות המשלוח למרות שיצא עם חברת השילוח גולד טופ חברה עם ותק של 20 שנה בתחום המחשבים משרתת נאמנה מאות אלפי לקוחות.
משום מה כל החוות דעת אשר עולות לזאפ הינם אנשים שהזמינו מוצרים בסכום שלא עולה על 100 ש"ח רכישות אין לאנשים אלו מושג מה זה לנהל עסק גדול לספק שרות לאלפי לקוחות מידי שבוע
גולד טוב תמשיך להוביל את השוק במגוון מוצרים ופתרונות לשוק העסקי והפרטי במתן שרות ברמה הגבוהה ביותר במחירים תחרותיים ומלאי גדול של מוצרים באספקה מיידית
בברכת חג פורים שמח צוות גולדטופ מחשבים
מוצר:
מקלדת עכבר ומתאם
שם:
ilan
תאריך:
14/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה ב 02/01/2018 ועד תאריך זה לא קיבלתי את המוצר , פעם אחרונה שקונה בחנות זו ,אחרי הבטחה מהחנות שהמוצר יגיע בתחילת שובע
חוויית לקוח נוראית!!! כל התגובות הלא טובות כאן באתר רק מוכיחות זאת... עד שלא ישנו את ההתנהגות שלהם כלפי הלקוח פשוט אל תקנו! היום הגעתי לחנות על מנת לאסוף את המצלמה שהזמנתי, שכמובן היה מאוד קל להזמין באינטרנט ולגבות תשלום, אך עוד משיחת הטלפון שלי איתם הורגשה התנשאות. הבחור שאינני יודעת את שמו נתן לי את המצלמה שהזמנתי וביקש שאחתום על ההזמנה.. שאלתי אותו מה המצלמה כוללת והאם כל החלקים נמצאים בפנים והוא ענה ״מה שהזמנת זה מה שיש״, ביקשתי שוב שיראה לי על מנת שאוכל לאמת שאכן כל החלקים נמצאים ותקינים והוא שוב ענה לי שמה שהזמנת באתר נמצא, אז אמרתי לו שאני מבינה שהוא לא רוצה להראות לי ופתחתי את המוצר בעצמי כדי לראות.. הוא התעצבן שאני פותחת בלי לחתום לו עדין הרי שמן הסתם לא אחתום על משהו שאינני רואה. הבחור הגיב בתוקפנות ואמר ״את לא רואה שככה זה מגיע מהיצרןןן?!?!״ אמרתי לו ״אני רואה ואני גם מבינה שאתה לא רוצה לעזור לי אז לא צריך״ והוא בתגובה אמר לי ״מה את עושה פוזות״. אמרתי לו שהוא תריך להתבייש לעצמו שככה הוא מדבר ללקוחות שלו! הייתי פשוט בהלם הדבר היחידי שרציתי זה לברוח מהמקום הנוראאא הזה! חתמתי והלכתי כאשר אפילו הוא לא הראה לי שהמצלמה אכי נדלקת! בקיצור- אל תקנו בחנות הזו! אני מצפה ממנהל החנות להתקשר ולהתנצל על היחס הורא ואיום!!!
תגובת החנות:
שלום רב,
ביום רביעי - 5/10/16 ביצעה הלקוחה הזמנה למצלמת אקסטרים באתר אינטרנט גולדטופ מחשבים - הלקוחה התקשרה אליי והתנתה את ההזמנה שלה בקבלתה יום למחרת - הבטחתי לה שאזמין בעבורה ישירות מהיבואן את המצלמה הנדרשת. ביום חמישי - 6/10/16 יצרתי קשר עם הלקוחה והודעתי לה שהמצלמה הגיעה ע"י שליח היבואן וכי היא יכולה להגיע לאסוף אותה. הלקוחה אמרה כי תגיע ביום שישי לאסוף המצלמה.יש לציין כי המצלמה הגיעה ישירות ממחסני היבואן כשהיא ארוזה באריזה מקורית. ואכן ביום שישי 7/10/16 - הלקוחה הגיעה לחנות לאסוף המצלמה - בעל החנות ביקש ממנה לחתום על העתק החשבונית לשם אישור קבלת המוצר. היא לא היתה מעוניינת לחתום ופתחה את האריזה והתחילה לשאול שאלות - כגון איך זה עובד ועוד. אנו הזמנו את המצלמה בעבור הלקוחה ישירות ממחסני היבואן - את כל השאלות והתחקירים הלקוחה עשתה עוד לפני שביצעה ההזמנה אז על מה הטענות והמענות והתגובה הנוראית שהלקוחה כתבה בזאפ - אבקש במיידית להוריד תגובה זו - משום שלקוחות כאלה במקום להגיד תודה על השירות והמהירות שבה הגיעה ההזמנה - עוד מתלוננת וכותבת תגובה חריפה בזאפ ללא שום סיבה.
מוצר:
מצלמת אקסטרים Sj4000
שם:
Warly
תאריך:
04/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות זו 6 מתאמי MINI HDMI TO DVI ACTIVE. לאחר כמה חודשים (פחות משנה כפי שמצויין באחריות) חזרתי לחנות ואמרתי לו שהכבל התקלק הוא ישר אמר לי זה רק כבל אין עליו אחריות. אמרתי לו רשום באתר שנה אחריות לאחר הוחכה זו הסכים להחליף את הכבל וקניתי עוד כבל בנוסף. לאחר חודש חזרתי אליו עם אותו כבל תקול ועוד כבל אחד תקול מקנייה אחרונה. ברגע שנכנסתי לחנות התחיל לצעוק עלי נתת לי כבל שלא שייך לי ועבדת עלי. ומילים כאלה ואחרות והסברתי לו שהכבל נקנה אך ורק ממנו כמו כל שאר הכבלים שקניתי. אמר לי לא אתה שקרן ועלבונות למיניהם. נתתי לו את 2 הכבלים בעצבים ועזבתי את החנות הוא אמר שהוא יבדוק אותם ויחזיר לי תשובה תוך שבוע. לאחר שבוע לא קבלתי שום טלפון כפי שהובטח. כשהגעתי לחנות נאמר לי הכבלים לא באחריות. (הכבל נקנה בידיוק לפני חודש ויחד עם הכבל שהוחלף ואחריות היא לשנה). לא היה לי עצבים להתווכח איתו שוב . רק למדתי את הלקח שחנות זו נפסלה מבחינתי ולעולם לא אקנה בה שוב. חבל שלא ראיתי חוות דעת קודמות על החנות. פשוט אין מילים שירות זווע ויחס משפיל לא הגיוני בין מוכר ללקוח.
מוצר:
מתאם MINI HDMI TO DVI ACTIVE
שם:
רגינה
תאריך:
03/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הגיע לאחר 13 ימים ולא שבעה כמובטח ללא כל התראה או התנצלות. המקלדת לא עובדת ללא חיבור לטעינה ולכן לא ברת שימוש. בפניה לעסק, בעל העסק שלח אותי לדבר עם מייקרוסופט. לאחר שחזרתי אליהם (כי במייקרוסופט לא מטפלים בנושא), בעל העסק צעק תוך שהוא מדבר בצורה לא יפה עלי וניתק לי את הטלפון מספר פעמים. למותר לציין, שהמוצר נקנה עם אחריות מעבדה. נותרתי עם מוצר ללא שימוש ואף גורם שאפשר לדבר איתו.
מוצר:
מקלדת אוניברסלית לטאבלט universal keyboard
שם:
Evyatar
תאריך:
18/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
מחשב הגיע שבור! ממש שבור!!! ביקשתי שיחליפו את המחשב. שלחו לי אותו מחשב שבור עם חלקים אחרים. שירות נוראי! זמן משלוח ומשלוח נוראייים! ואחרי שימוש של כמה חודשים גם שבק לי החיים של הספק כוח! לכו תדעו אם הוא היה חדש, שבור....
מוצר:
מחשב אישי Gigabyte GA-Z170M
שם:
שיר
תאריך:
22/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ברמה שלא הכרתם. הגענו במיוחד לחנות אחרי שלצערי לא ראיתי את הביקורת בזאפ אלא רק שיש להם את המוצר שחיפשנו. באתר כתוב שמתחייבים למחיר הזול בארץ.הראתי לבעל העסק שמוכרים ביותר זול משמעותית בחנות אחרת והוא סירב להוריד את המחיר ואמר שאין להם מלאי מספיק וזו הסיבה. אחרי שהארתי את תשומת ליבו על המחיר שנתן לי שזהה למחיר שכתוב באתר שלהם בעוד שכתוב במפורש מחיר מיוחד בחנות!! הוא אמר לי שהוא יכול לגבות ממני כסף על זה שיושב איתי בחנות ולמכור לי ביקר יותר מאשר באתר עבור השירות שהוא נותן לי. ולבסוף קינח ב"לכי תקני בחנות אחרת" וגם האישה שאיתו אמרה את זה.הכל בדיבור עם טון מזלזל ומגעיל.בחיים שלי לא נתקלתי בכזה דבר.בחיים לא כתבתי ביקורת רעה על עסק.הפעם זה חצה גבול מאוד ברור. בקיצור ההמלצה חמה שלי אל כל האנשים שרואים את זה זהה להמלצה של בעלי העסק "לכו תקנו בחנות אחרת!!!!" עד שישופר שם משהו מהותי ביחס ללקוח אל תתקרבו לשם.
מוצר:
מצלמות אבטחה מערכת מצלמות אבטחה
שם:
נמרוד
תאריך:
08/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
1. לוקח להם הרבה זמן לחזור בטלפון. 2. הבטיחו שהמוצר יגיע "תוך שעתיים" והגיע תוך יומיים... 3. לא הביאו את המוצר שקניתי אלא מוצר אחר ולא מתאים. 4. כשהתקשרי הם (גם ריקי וגם יניב) התחילו לצעוק עלי בטלפון ("כמה זמן אנחנו מבזבזים עליך נמאס כבר"), יניב גם דיבר באופן ממש מאיים ואלים ("אני לא צועק עליך עכשיו אני אתחיל לצעוק יא זבל") 5. בקיצור, לדעתי צמד-לא-חמד עם התנהגות נכלולית או לכל הפחות לא שירותים באופן מזעזע. להתרחק כמו מאש.
מוצר:
אוזניות ?
שם:
EV
תאריך:
02/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הנתב נרכש כאשר רשום בתחתית העמוד: "אספקה יום עסקים למחרת ההזמנה ע"י איסוף מהחנות". לאחר כמה ימים כי אינן חזרו אלי פניתי אליהם. קיבלתי תשובות מתחמקות כי ישנה בעיה וכי תוך כמה ימים הוא יסופק. כעבור כמה ימים נוספים נאמר לי כי הנתבת כרגע תקוע במכס וכי זה לא אמשתם. כמו כן, כל אותו זמן המוצר ממשיך להיות מוצג למכירה תוך כדי שממשיך להופיע למטה כי המוצר יסופק יום לאחר ההזמנה. לבסוף נתנו לי לדבר עם משהו אשר חזר על כך כי אני נשמע מאשים (נשמע לי לגיטימי לאחר שעברו כמעט 14 ימי עבודה) ואמר לי שפשוט נבטל את העסקה וזהו. בנוסף נמסר לי כי כל מי שרוכש את הנתב הנ"ל תחילה מתקשר לחנות ולכן לא ניתן מצב שמשהו ירכוש אותו ויאמין כי יקבלו לאחר יום עסקים אחד כרשום באתר
מוצר:
נתב קווי כולל מודם אלחוטי VMG8924-B10A
שם:
ilan
תאריך:
25/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע הזמנתי מסך חדש 21.5" MAG איך שפתחתי את האריזה הפנל מסביב למסך פגום ויש בטן למסגרת ורואים שפשוט המוצר פגום יש בליטה למסגרת וברגע שמסגרת אינה אוטמת כיאות של המסך זה יגרום בעתיד לנזקים מה גם שנראה על הפנים. צלצלתי למוכר בחנות ואמרתי לו תשמע הבאת לי מסך פגום: להלן תשובתו: אני לא אחראי תפנה למי שנתן אחריות עד היום אני מחכה שיבוא כבר מעל שבוע ששלמתי על המסך הפגום ולא הוחלף
אני שואל למה לא תחליף לחדש המוכר ענה לי שזה לא בעייה שלו... הבנתם זה לא בעייה שלו כלומר לקח ממני כסף מכר לי מסך פגום וזה לא בעייה שלו...אפ אתם פריירים תמשיכו לקנות בחנות גולדטופ.
תגובת החנות:
אכן הלקוח רכש מסך מאג מדגם L22A אשר מגיע עם שלוש שנות אחריות ושרות באתר הלקוח הלקוח התלונן שקיבל מסך פגום, נאמר ללקוח לפנות ישירות לשרות רטפון נותני האחריות על המוצר שיגיעו אליו לביתו ויחליפו לו את המוצר בחדש !!!
מתברר שהלקוח לא אהב את התשובה מכאן לפריירים הדרך מאוד ארוכה כל הרוכש בגולד טופ מחשבים נהנה משרות ויחס אישי יוצא דופן בתחום המחשבים יש לנו וותק ומוניטין של 18 שנים בתחום
לסיכום הלקוח קיבל שרות ואספקה מעבר למצופה
מוצר:
מסך מחשב של " 21.5 L22A
שם:
לא-לפרסום
תאריך:
14/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
תהליך קניה חלק, רק שהמוצרים מעולם לא הגיעו. כשהתקשרתי לאחר 5 ימים (זמן האספקה), התברר שיקחו כחמישה ימים נוספים. כששאלתי אם לא ניתן לזרז על מנת לעמוד בהתחייבות הכתובה של החנות, בעל הבית צווח בטלפון שהוא לא מוכן למכור ושהוא מבטל את ההזמנה. אז עכשיו עלי לבצע הזמנה מחדש בחנות אחרת. אם חשוב לך לקבל במועד את המוצרים שאת/ה מזמינ/ה, ממש כדאי לחפש מקום אחר לקנות בו מלכתחילה.
מוצר:
מספר מוצרים 3115, 105
שם:
sigalov.
תאריך:
15/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחנות 3 מוצרים: מארז חיצוני לדיסק, צורב פנימי, ואוויר דחוס לניקוי. לאחר שאספתי מהדואר את החבילה והגעתי הביתה, הבחנתי שחסר ספריי של האוויר הדחוס במארז. התקשרתי לשירות הלקוחות, הסברתי את המצב. הבחורה מאוד התלהמה ואמרה שהיא אישית ארזה את החבילה ושיכול להיות שהקופסא הייתה פתוחה והוציאו את זה בדואר. הקופסא הייתה ארוזה היטב (אני לא יודע אם פתחו וסגרו אותה בשבלב כלשהו, יכול להיות..). מחיר של הספריי הוא 30.74 ש"ח, אין בכוונתי להתכווח על סכום שזכה. אני לא יודע מה קרה למוצר, אבל אני יודע שהוא היה לי חסר במארז ושילמתי עליו כסף. הייתי מצפה מבעל עסק שקודם כל ישלח לי חדש או יזכה ואח"כ יעשה את החקירה לאן הוא נעלם, במקום הפתרון שקבלתי: "תלך לדואר שלך ותבדוק מה קורה".
אני לא רואה איך זה משתלם לעסק להנתנהג ולהתלהם ככה כלפי הלקוחות לשהם ובטח עבור סכום שכזה, מה שבטוח שאני לא אזמין יותר מגולדטופ מחשבים.
תגובת החנות:
בתאריך 7/1/15 - קיבלתי הזמנה באתר גולדטופ מחשבים שמספרה - 1500837 ל-3 פרטים הכנתי את ההזמנה ובה 3 פריטים - מארז חיצוני לדיסק קשיח, אוויר דחוס, צורב DVD למשלוח בדואר רשום מבוטח שמספרו - rr160124760il - הזמנה זו נשלחה ללקוח בתאריך 11/1/15 כשהיא ארוזה בתוך קרטון עם סרטי הדבקה של גולדטופ על כל הקופסא. בשבוע שעבר קיבלתי טלפון מאולג שטוען כי קיבל את החבילה ארוזה וסגורה והיה חסר לו האוויר הדחוס שאלתי אותו מס. פעמים האם החבילה היתה פתוחה - שאם כן אני אגיש תביעה נגד דואר ישראל. הוא חזר וטען כי החבילה היתה סגורה היטב וכי חסר לו פריט - אוויר דחוס. אמרתי שלא יכול להיות כי אני ריקי גולן ביצעתי את ההזמנה, ארזתי את החבילה ובה שלושת הפריטים וגם הלכתי אישית לדואר לשלוח אותה. אולג אמר לי או קיי אתם עוד תשמעו ממני ובאמת שמענו דרך התלונה באתר זאפ כמובן.