דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מתנות מקוריות וגאדג'טים (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גאדג'ט ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגאדגט ליין ?
3.67
ציון ממוצע
3
חוות דעת בשנה האחרונה
138
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
2
0
0
שנה אחרונה
2
0
1
כל הזמן
64
3
71
נמצאו 138 חוות דעת גולשים על גאדגט ליין
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
14/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
09/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נדרשנו לפריט בדחיפות ולכן וידאנו טלפונית מול החנות שהפריט נמצא במלאי. שילמנו 39 ש"J עבור משלוח ואכן קיבלנו את הפריט תוך פחות מ24 שעות. אלא שהפריט הגיע משומש, שבור ולא תקין!
פניות בדוא"ל לחנות לא נענו. לפניות פבטלפון הם בתחילה אמרו שיחזרו אלו ולא חזרו. לבסוף הציעו שנשלח להם את הפריט וישלחו לנו תחליף - חסר ערך מבחינתנו היות ונדרשנו לפריט בדחיפות ועל כן שילמנו דמי משלוח. לא הסכימו לביטול העיסקה ללא קנס (וזאת למרות שהפריט היה תקול)!
שרות נורא
תגובת החנות:
יוסי כתב את הפנייה אבל אישתו הייתה זו ששוחחה עימנו. הסברנו לה שהמוצר נבדק היטב לפני שיצא והיה תקין. הסברנו לה שהמוצר אולי נפגם במשלוח וביקשנו ממנה לשלוח חזרה את הפריט. ושבמקביל נשלח לה מוצר חדש נוסף , הלקוחה התעקשה לקבל פיצוי מאיתנו. מוצר תקול אנו מזכים ללא קנס לאחר שבדקנו שאכן הוא תקול. שרות לקוחות הינו בסדר חשיבות גבוה אצלנו!!
מוצר:
מנורת דיסקו לא ידוע
תמונת משתמש
שם:
Colette Eli
תאריך:
14/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שוקר חשמלי בצורת אייפון לאשתי עקב המצב הבטחוני ושילמתי על המשלוח הכי יקר כדי לקבל את המוצר מהר !
ואכן קיבלתי אותו יום למחרת !
אך איזה מוצר קיבלתי , ישן ושרוט ופנס לא עובד
פשוט לקחו מוצר ישן והכניסו לעטיפה חדשה !
דיברתי עם שרות לקוחות , אמרו שלא יכול להיות ועשו ממני שקרן , דרשתי שישלחו מכשיר חדש שהרי שילמתי כדי שיגיע מהר ( מצב בטחוני ) סרבו ואמרו לי לשלוח את המכשיר בדואר ...
בושה , לא אקנה ולא ממליץ לקנות שם !
כן כנראה מה שכותבים פה אנשים נכון !!!
תגובת החנות:
כל מוצר שיוצא מאצלנו הינו חדש ועובר בדיקה לפני שנשלח. אף אחד לא אמר לו שהוא שקרן . כל לקוח מקבל אצלנו שרות ברמה גבוהה!! ביקשנו ממנו לשלוח חזרה את המוצר כדי שנבדוק את הטענה שלו ושנשלח לו אחד אחר. בנוסף נאמר לו שהוא יכול להגיע אלינו בהזדמנות ראשונה לחנות כדי להחליף .
מוצר:
שוקר חשמלי בצורת אייפון p3497
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
16/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות בחנות!! מקבלים מוצרים אחרים שלא הזמנתם ונתקעים איתם בלי שהחברה מוכנה לבוא ולאסוף אותם חזרה! הזמנתי מוצר קיבלתי מוצר אחר, אמרו לי שלמרות שזה לא כמו בתמונה אין מה לעשות. מציע לא לקנות מהחנות - היחס שקיבלתי בטלפון היה יחס נורא ובמילים אחרות אמרו לי "זה מה יש, תסתדר"
תגובת החנות:
הלקוח קיבל את אותו מוצר שהזמין!!! הלקוח חשב שהוא אמור לקבל תוספת למוצר שבכלל לא ציינו זאת ולא הופיעה בתמונות! טענות הלקוח אינן נכונות! . הוא קיבל שרות טוב מאוד ולא נאמר לו אף משפט כמו שהוא טוען. נאמר לו שאם הוא לא מעוניין במוצר הוא רשאי להחזירו ולקבל זיכוי כספי.
מוצר:
שולחן למחשב נייד מתכוונן
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
31/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעת ההזמנה לא ניתנה אופציה של בחירת צבע.
נשלח אלי צבע ורוד. שילמתי 25 ש״ח דמי משלוח מכיוון שהייתי צריך את המוצר בדחיפות. כשביקשתי שיחזרו לקחת את המוצר ויחליפו לי אותו (אני מחיפה, אין לי אפשרות ללכת לחנות) החנות סירבה בטענה ש״זה הצבע הראשון שהוצאנו מהמחסן״ וזו אשמתי שלא כתבתי בהערות שאני לא רוצה צבע ורוד.
ההזמנה באתר לא מציגה את כל האופציות למוצר, אין אפשרות לבחור צבע.
שירות הלקוחות מתחת לכל ביקורת.
תגובת החנות:
הוצע ללקוח שנשלח לו צבע חליפי בדואר ללא תמורה. אבל הלקוח התעקש שנשלח לו במיוחד עם שליח.
אם נושא הצבע היה חשוב ללקוח היה עליו לציין עניין זה בהזמנה. באתר מצויין במפורש שישלח הצבע שזמין במלאי ומופיעים מספר צבעים בעמוד מוצר כולל צבע ורוד. שירות הלקוחות שלנו ברמה הגבוהה ביותר!
מוצר:
מוט סלפי Z07-5S
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
17/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטלסקופ היה מתנה לנכדי בן ה-6 , לא שימושי כלל, לא ניתן לראות דרכו כלום, להניח על המדף.
החזרתי את המוצר וסה"כ העלות הגיעה ל- 39 ש"ח - 16 ש"ח משלוח + 5% דמי ביטול.
התעקשו שאמסור להם מס' כרטיס אשראי למרות שאיני נוהג למסור פרטים כאלה בטלפון.
לא היו מוכנים להחזיר את כספי בשום צורה אחרת. חוצפה.
תגובת החנות:
הטלסקופ שנרכש הינו מוצר טוב ומתאים מאוד לילדים בגילאי שש , מחירו 169 ש"ח , הציפיות מטלסקופ במחיר כזה לא יכולות להיות גבוהות מידי , ללקוח הוצע לשדרג לטלסקופ ברמה גבוהה יותר שמחירו בהתאם. הלקוח רכש באתר שלנו באינטרנט בכרטיס אשראי את הטלסקופ , קיבל שרות מהיר וטוב , לאחר שהחזיר את הטלסקופ התבקש לתת את פרטי האשראי שממנו התבצעה העיסקה בטלפון לשם זיכוי בהתאם לחוק.
מוצר:
טלסקופ עם חצובה שולחנית לילדים אולי P37
תמונת משתמש
שם:
amir
תאריך:
25/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך האתר שלהם את המוצר. המוצר הגיע אלי באמצעות שליח. המוצר הגיע אלי משומש! הקופסא ישנה וקצת מקומטת. המכשיר עצמו מלוכלך, עם קטמי לכלוך שמראים על שימוש קודם. הלוגו שבראש המכשיר גמכן דהוי משימוש.
פניתי לחנות, שלחתי תמונות לפי בקשה שלהם, ענה לי אדם בשם משה, ואמר לי שהמכשיר "לא נראה לו משומש".
לא היתה לי בעיה לתבוע אותם, דרך המועצה הישראלית לצרכנות, ולקבל החזר מלא, אבל בגלל שמדובר במכשיר מאוד זול, ושלא נפוץ כלכך בחנויות, העדפתי להשאיר אצלי, ולא נקטתי באמצעים משפטיים. אם היה מדובר במוצר יקר, הייתי תובע אותם במקום.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל מוצר חדש לחלוטין , שלח לנו תמונות שבהם לא נראה שום פגם או לכלוך , הובהר ללקוח שקיבל מוצר חדש
מוצר:
מכשיר עיסוי עם חיבור usb xw-9812
תמונת משתמש
שם:
Moti
תאריך:
21/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מנורת 12 לדים שולחנית. המוצר הגיע אליי באיחור של כמה ימים, שזה לא הפריע לי. כשקיבלתי אותו, גילתי שריטות ומכות עליו, בקיצור לא חדש. אבל גם זה ניחא, כל עוד המוצר עובד.
הבעיה היחידה היא שלא הגיע כבל usb שמתחבר למחשב, וכשקניתי היה כתוב שזה מצורף בחבילה. חשבתי שאולי זו טעות, אז פניתי אליהם פעמיים, והם לא חזרו אלי! כנראה הם לא מעוניינים לטפל בבעיה שהם יצרו מלכחתילה. עכשיו אני צריך להשתמש בסוללות, שעוד תקופה יעלו לי יותר מהמנורה עצמה.
מעבר לכך ההזמנה הייתה נוחה וקלה והמוצר עושה את העבודה.

לא יודע מה אתכם, אני לא מתקרב לאתר שלהם יותר.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל דגם לא נכון, לאחר פנייתו חזרנו ללקוח טלפונית ולא היה מענה , בסופו של דבר הוא חזר אלינו אלינו והוסבר לו שבטעות שלחנו לו דגם לא נכון ושניתן להחליף לו את המנורה לדגם הנכון.
מוצר:
מנורת 12 לדים שולחנית מק"ט: P6781
תמונת משתמש
שם:
Hay
תאריך:
21/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדרך כלל לא הייתי רושם חוות דעת שלילית אך זה ממש הרגיז אותי
הזמנתי 2 מוצרים מהאתר ב5.10. צוין בפירוש 3-5 ימי עסקים
המוצר נשלח לכתובת אחרת בכלל ממה שכתבתי בהזמנה והיה קשה להתנהל מול שירות הלקוחות שלהם. שלחתי 3 מיילים ואף אחד לא חזר אליי
רק היום המוצרים 21.10 הגיעו לסניף הדואר הקרוב אליי וכשפניתי לחברה וביקשתי הסברים הנציגים שלהם היו כל כך חצופים שגרמו לי להצטער על הקניה ולדעת שלעולם לא אזמין מהם שוב.
הם תירצו את העיכוב בטיפול בחגים שעברו אבל גם עם החים כבר עברו 11 ימים ואף אחד לא טרח להתקשר אליי להודיע לי על בעיה ואם בכלל היא תטופל.
לסיכום השירות גרוע מאוד ובהחלט לא הייתי ממליץ לרכוש שוב מהאתר הזה כיון שהם עובדים בעיקר במשלוחים ופחות באיסוף עצמי , מה שאומר שברגע שתהיה אי הבנה במשלוח אל תצפו שמישהו שם יתייחס אליכם.
מוצר:
אקווריום ולוח חצים אחר
תמונת משתמש
שם:
שביט
תאריך:
12/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. הזמנתי משלוח מהיר 1-3 ימים בתוספת מחיר הגיע לאחר 6 ימים (גר במרכז הארץ)
2. המכשיר חייב חיבור למחשב והרצת תוכנה כל הזמן כדי להקליט שיחות. מה שלא הוזכר באתר ואני בדקתי את כל ההגדרות לפני שקניתי.
3. יומיים לאחר שהגיעה בדקתי את המוצר ראיתי שלא מתאים לי ורציתי להחזיר (חוק הגנת הצרכן מציין בפרוש החזר מלא ללא צורך בסיבה עד 14 יום) כמובן שהם לא היו מוכנים להחזיר.
4. הצעתי לקבל חלופה מתאימה יותר לא הצלחנו להתפשר על המחיר.
5. כל המוצרים שלהם נמצאים באתר שם כבר אין בעיה להחזיר או לקבל זיכוי, לוקח כשלושה שבועות להגיע.
תגובת החנות:
1. הלקוח אינו גר במרכז הארץ אלא בישוב קטן צמוד לבקא אל ערבייה . המשלוח הגיע כעבור 4 ימים . באתר שלנו מעודכן שלישובים קטנים ייתכן עיכוב קל כי חברות השליחויות מגיעות רק פעם או פעמיים בשבוע לישובים אלו.
2. באתר צויין במפורש שיש לחבר מוצר זה למחשב.
3.הלקוח פתח את המוצר ועשה בו שימוש ולכן לא ניתן היה לזכותו.
4. ללקוח הוצעה חלופה להחזיר מכשיר זה למרות שנפתח ולקחת במקומו מוצר אחר המתאים לו יותר.
5. לא מובן למה הלקוח התכוון בנקודה זו. הלקוח ניסה לבטל דרך פייפל עיסקה זו וגם שם נערך בירור ונפסק שהחנות צודקת.
6. שרות לקוחות הוא הדבר החשוב ביותר בחנות שלנו!
מוצר:
מקליט שיחות ולפון מקליט שיחות קו אחד
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
22/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר לעיסוי הראש דרך הטלפון. רשום באתר שדואר שליחים עולה 19 שקלים לאזור מסוים ואכן וידאתי עם הנציג בזמן ההזמנה. לאחר כשעה חזר אלי בטענה שהמשלוח עולה יותר והוא לא יכול להוציא את ההזמנה אם לא אוסיף כסף.
ניהול כושל ומבזה. ביטלתי את ההזמנה.
מוצר:
אורגזמתרון אין
תמונת משתמש
שם:
ניבה
תאריך:
29/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 9.8 רכשתי נגן תת מיימי שאומנם הגיע בזמן אך לא פעל מהרגע הראשון לניסיוננו להפעלתו. בשיחת טלפון ראשונה הציעו להטעין מחדש לאחר שיחות נוספות ביקשו לשלוח בחזרה בדואר עם תיאור הבעיה. עד היום כמעט חודשיים ולאחר שיחות טלפון רבות לניסיון ברור לא טרחו לחזור אלינו משירות הלקוחות או המעבדה .
מוצר:
נגן MP3 עם קשת לשחייה במים SPORT
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
11/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply