דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
פורטל לחומרה (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גולד טופ מחשבים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגולדטופ ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
175
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
125
5
45
נמצאו 175 חוות דעת גולשים על גולדטופ
תמונת משתמש
שם:
mister
תאריך:
13/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הרכישה הטלפונית המסך הגיע שבור , לאחר דין ודברים עם החברה
הם החליפו את המסך , כעבור כשנה בלבד המסך החל להיפרם (!!) מצידו הימני ,
כאשר פניתי אל החברה ענתה נציגה (שגם טענה שהיא הבעלים והמנהלת..) ודיברה בגסות
תוך חזרה על האמירות "אין מה לעשות תקנה חדש" ..
מותר לא לתת שירות אחרי תקופת האחריות (למרות שכך בטח לא יחזרו אליכם לקוחות ),אבל לדבר בטון כזה ולנתק ללקוח בפנים כמה פעמים בטח לא מקובל ומכוער ..
אנא הימענו (למענכם) מרכישה בחנות זו , פשוט בושה וחרפה על היחס וההתנהגות .
אגב קולנוע ביתי הוא תחביב רב שנים ופרימת מסך זהו משהו שאמור להיות נדיר - זו אינה בעיה שאמורה לקרות ! אז הישמרו גם מאיכות המוצרים !!
מוצר:
מסך הקרנה w6384
תמונת משתמש
שם:
יהודה
תאריך:
27/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הכרטיס בטלפון, איסוף עצמי. לא בדקתי בזמן האיסוף אם הכרטיס שבתוך הקופסה הוא אכן אותו כרטיס שמופיע על האריזה ובחשבונית.
אחרי שהתקנתי את הכרטיס התברר שהוא לא עובד ושהמאוורר שעל גוף הקירור תקוע ולא מסתובב. בבחינה מקרוב התברר ש:
א.שהכרטיס הוא לא דגם G-Force 8400GS 512MB, שהזמנתי ושילמתי עליו,
אלא דגם נחות - FX5500 AGP-8X 256MB
ב. שהכרטיס שקיבלתי הוא כרטיס משומש, שרואים עליו בבירור סימנים של ניסיונות לנקות את האבק.

התקשרתי לנציג השירות – יניב גולן – שאמר שקורה שיש כרטיס תקול. ביקש שאשלח את הכרטיס חזרה והוא ישלח לי כרטיס אחר, אבל אין לו את הדגם שהזמנתי, יש לו כרטיס דומה שעולה 216 ₪ ושעלי לשלם שוב עבור המשלוח, ובסך הכל 235 ₪ (במקום 200 ₪ שהיה אמור לעלות הכרטיס שהזמנתי במקור), וסירב לשלוח את הכרטיס החדש על חשבונו, למרות שהסברתי לו שהכרטיס שקיבלתי – ונסעתי לאסוף – היה מלכתחילה משומש ולא תקין (יש צילומים).

אחרי כשבוע הגיע הכרטיס החדש, והפעם אכן היה חדש,אך התברר שהטענה שזהו כרטיס טוב יותר מהכרטיס המקורי שהזמנתי ולכן גם יקר יותר, היתה לא נכונה בעליל. התגלה שלכרטיס החדש אין מאוורר על גוף הקירור בנוסף, הכרטיס החדש וה"טוב יותר" הוא לא 512MB DDR, אלא רק 256MB DDR, שאמור להיות זול יותר.

לחבילה בה שלחתי את הכרטיס התקול הוספתי מכתב בו דרשתי החזר יחסי, או לחילופין, מאוורר להתקנה על גוף הקירור. מיותר לציין, שלא קיבלתי תשובה או תגובה כלשהי.

שורה תחתונה – התנהלות המוכר איננה הגונה, בלשון המעטה.

המשך תגובה לאחר תגובת החנות שמופיעה למטה :
יניב מ"גולדטופ" משקר בתגובה שלו. א. הכרטיס לא תקין, החלפתי בינו לבין כרטיס אחר תקין ממחשב אחר - שלוש פעמים והכרטיס שלו לא עבד. והמאוורר לא מסתובב, את זה כן ניתן להוכיח. צלמתי בוידאו את ניסיונותיי לסובב אותו ורואים שהוא תקוע. אני יכול לשלוח לכם את הסרטון. הוא גם התעלם מזה שהכרטיס שקיבלתי שונה ונחות מהדגם הרשום בחשבונית. מאחר שהחלטתי בשלב זה שהמוכר לא ישר, צילמתי את הכרטיס התקול מקרוב מאוד ורואים את שם הדגם ששונה מהחשבונית.
תגובת החנות:
הלקוח פנה אלנו טלפונית והזמין כרטיס מסך מתקן ישן AGP
אמרתי ללקוח שיש לי במלאי כרטיס משומש ועלותו 200 ש"ח פחות ממחיר עלות
אכן הלקוח הסכים והגיע לחנות לאסוף

יום למחרת פנה אלנו הלקוח בטענה שהכרטיס תקול
נאמר ללקוח שאנו נזמין בעבורו כרטיס מסך חדש ושיגיע לחנות להחליף מוצר
הלקוח הזמין וקיבל כרטיס מסך מסוג Sparkle GeForce FX5500 256MB 128Bit AGPx8

אגב הכרטיס הקודם נבדק במעבדה ונמצא תקין לחלוטין

לסיכום הלקוח קיבל שרות מעולה ומוצר שהוזמן
מוצר:
כרטיס מסך N-VIDIA G-FORCE 8400GS 512MB DDR2 AGP
תמונת משתמש
שם:
Michal
תאריך:
20/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרכשתי את המוצר, התקשרתי לברר אם יש במלאי ונאמר לי שאין בעיה ושתוך יומיים שלושה יהיה אצלי המוצר.
קבעו איתי שליח להיום בצהריים, זה אחרי שהובטח לי שהיום אקבל את המוצר.
ביזבזתי את כל הצהריים עד לעכשיו שעה 19:00 ולא קיבלתי את המוצר.
התקשרתי לחברה, התנערו מכל אחריות ואמרו לי שעליי להתקשר לחברת שליחויות, מהצהריים אני בטלפונים לשאול איפוא השליח?! "שליח לא זמין", "נחזור אלייך", "מה את רוצה שנעשה", "לא יודע מה להגיד לך".
שירות על הפנים, אם הייתי יודעת מראש שזה היחס לא הייתי מתקרבל לחנות הזאת וגם לא ממליצה לאף אחד להתקרב לשירות כזה.
מחר אתקשר לבטל את ההזמנה - ביזבזתי שבוע בהמתנה, בגללם לא יהיה לי מתנה לתת לחג. פשוט בזיון של שירות !!!!!
תגובת החנות:
שלום רב, המוצר אכן היה אמור להיות מסופק ללקוחה תוך יומיים כפי שביקשה למרות ששילמה שליחות בגין 5 ימי אספקה - אנו עובדים עם חברת כץ שליחויות - התקשרו ללקוחה לאספקת החבילה תוך יומיים ליום רביעי 20/3/13 אלא שהיא לא היתה זמינה ולא היה איש בבית ולאחר בירור בחברת השליחויות נאמר לנו כי קבעו עם הלקוחה אספקה יום למחרת עד השעה 14:00 - 21/3/13 לפי בקשתה. זו לקוחה מרוצה שקנתה כבר מס. פעמים אצלינו. אינני מבינה על מה ולמה כל הטענות הללו - אני אישית דיברתי איתה אתמול לפני שהיא פנתה אליכם - חבל לי שהיא כועסת על לא מאומה משום שהיא אישית קבעה עם חברת השליחויות. לדעתי טענה אינה מוצדקת לחלוטין וחבל.
מוצר:
טאבלט 103
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
03/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר (מחשב מיני-PC של חברת Giada) לפני כחודש.
באתר של החנות צויין "משלוח חינם".
לאחר שביצעתי את ההזמנה יצרו עימי קשר מהחנות ואמרו לי שאין משלוח חינם ושעלי לשלם. העדפתי להגיע ולאסוף את המוצר עצמאית.

לאחר כחודש שהמחשב היה אצלי, ולאחר התקנת מע' הפעלה בתשלום + תוכנות יקרות + איחסון מידע יקר-ערך, ספק הכוח התקלקל והמחשב לא פעל יותר.

לקחתי את המחשב לחנות, ולאחר מספר ימים הם יצרו איתי קשר, הגעתי לאסוף את המחשב וראיתי כי סופק לי מחשב חדש לחלוטין מהיבואן - שזה נהדר חוץ מדבר אחד קטנטן - מה עם הכסף והזמן שהשקעתי בהתקנת מע' ההפעלה וכל התוכנות וכל המידע שהיה לי על המחשב? נעלם כלא היה.
מתסכל מאוד, לא היה ניתן לעשות דבר.

מדוע לא העבירו פשוט את הדיסק מהמחשב הישן לחדש? כששאלתי, בעל החנות ענה לי "אין אחריות על ה-DATA של הלקוח".

נהדר! פיקס! ממליץ בחום! NOT!
מוצר:
מחשב mini-PC Slim-N10
תמונת משתמש
שם:
ראובן
תאריך:
23/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות צורב blue Ray . במשבצת
"אני רוצה לקנות" רשמתי צורב blue ray .
ובין ההצעות שהופיעו הופיעה הצעה של גולדטופ ובמחיר סביר.צורב של חברת LG .
רכשתי את הצורב ושילמתי בכרטיס אשראי.
קיבלתי את המשלוח אחרי 12 יום, ואז כשקראתי את החוברת המצורפת התברר לי שזה צורב DVD שקורא גם Blue Ray ולא צורב
Blue Ray.
מיהרתי לחנות בראשון לציון (אני גר בתל אביב) וביקשתי להחזיר את המוצר כי זה לא המוצר שרציתי לקנות.
גולדטופ הודיעו לי שהם לא מחזירים את מלוא הסכום
ששילמתי אלא רק חלק ממנו. או לחלופין אם אתחייב לקנות ממוצרי החנות יזכו אותי במלוא סכום הקניה.
המוצר שרכשתי עלה 722 שקלים, הזיכוי שקיבלתי הוא 665 שקלים.
האם גולדטופ לא מחויבת לאמת בפרסום ולמסחר הגון.
האם לא חייבים היו לפרסם שזה צורב DVD ולא צורב Blue Ray .
האם גולדטופ לא חייבים להחזיר את מלוא הסכום ששילמתי?
מוצר:
צורב Blueray LG GGC-H20L
תמונת משתמש
שם:
כפיר
תאריך:
13/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מבחינתי הדבר החשוב ביותר הוא התחייבות למה שכותבים! באם התחייבו למשלוח תוך 14 ימי עסקים, לא מקובל עלי לקבל את החבילה באיחור ולו ביום אחד! אני הזמנתי את החבילה ב-26 ליולי, אנחנו היום ב-13 לאוגוסט והחבילה עדיין לא אצלי! אני צריך להתחיל לבדוק באתר ולראות שגולדטופ אכן העבירו את החבילה לדואר, אך החבילה (כך נאמר לי מהדואר) תגיע רק בשבוע הבא!!! פשוט חוצפה! אותי לא מעניין כמה זמן לוקח להעביר חבילה בדואר, גולדטופ לא התחייבו על 14 ימי עסקים להעברת החבילה לדואר, אלא להגעתה ליעד, אלי! אם לוקח כ"כ הרבה זמן להעביר חבילה (אגב, גולדטופ שלחו אותה לדואר רק ב-11 לאוגוסט, כך שהיה ניתן להניח כי החבילה לא תגיע בזמן!!) גולדטופ היו צריכים להעביר את החבילה הרבה לפני ולא לחכות לרגע האחרון! פשוט חוצפה! אגב, התקשרתי אליהם בתחילת החודש, כשבוע וחצי לאחר שביצעתי את ההדמנה, שם תחילה נאמר לי קצת בגסות "תבדוק באתר את הסטטוס לפני שאתה מתקשר", לאחר שבדקתי ונכחתי לדעת כי אין שום סטטוס עדיין, התקשרתי שוב, אז ענתה לי מישהי אחרת, נחמדה יותר (ולכן עוד קיבלו איזשהו ציון) ובררה עד ששמעתי מישהו ברקע אומר "יש עוד זמן, זה ישלח עוד שבוע". אני לא אזמין יותר מגולדטופ! אני עדיין לא יודע מה יהיה השירות אחרי שאקבל את המוצר ובאיזה מצב הוא יגיע, אך אני כבר יכול לומר שאם הם לא עמדו בהתחייבות הראשונית של אספקת המוצר בזמן, הם לא יעמדו באף התחייבות, כאשר מבחינתי התחייבות של אספקה בזמן היא אחת החשובות למען הרושם מחנות! אני לא אקנה שם גם אם יעלה חצי מחיר ממחיר בחנות אחרת, מוכרת וטובה. אני הייתי ממליץ לכולכם לא לקנות משם כלום! שילמדו לשרת ולעמוד בהתחייבויותיהם.
** אגב, באתר שלהם כתוב, "מרבית החבילות מגיעות ללקוחותינו במועד האספקה כמובטח , במידה וחלה תקלה כלשהי או עיכוב באספקה , אנו מתנצלים על כך מראש" - אז צר לי גולדטופ, התנצלויות מראש לא תורמות לי בכלום, מלבד הידיעה כי אתם מנסים לכסות אחר עצמכם מראש. חנות שמכבדת את עצמה, לא תעז לכתוב דבר שכזה משום שהיא יודעת כי אינה מאחרת באספקת מוצריה! אתם ככל הנראה רגילים לכך ולכן ההתנצלות מראש שלא תורמת בכלום!! תעמדו בהתחייבויות שלכם!
תגובת החנות:
הלקוח ביקש משלוח חינם עד 14 ימי עסקים וקיבל את המוצר ביום ה- 14 בדיוק כמו שהובטח לו .

מלל מדואר ישראל :

דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 11/08/2009 באמצעות יחידת הדואר דואר
פלוס רשל"צ אשר בראשון לציון
דבר הדואר האמור הגיע ליחידת הדואר המרכזית אשר בתל
אביב-יפו בתאריך 13/08/2009 ונוכח מידותיו ו/או משקלו
הועבר אל יחידת הדואר רמת החייל
לצורך מסירתו שם

מוצר:
שרת מדפסות אלחוטי WGPS606
תמונת משתמש
שם:
Ran
תאריך:
09/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני אמנע מלהזמין שוב מוצרים בחנות זאת כיוון שלטעמי הם נוהגים בחוסר הגינות. המחיר המפורסם כולל משלוח רלוונטי רק עבור מוצרים ששוקלים פחות מקילוגרם. דבר זה מצויין רק בסיום תהליך ההזמנה ואני לא ראיתי זאת. כמו כן קיימת אפשרות בטופס ההזמנה למשלוח ב-0 שקלים אך למעשה זו לא אפשרות...
העניין התברר רק לאחר שהם התקשרו לאמת את ההזמנה ואז כבר נדרשו ממני דמי ביטול (ביקשתי לבטל את ההזמנה).
רן
תגובת החנות:
בשיחה שביצעתי (אופיר – מנהל מכירות) עם הלקוח בוקר ההזמנה הבהרתי ללקוח את הנהלים בגולדטופ ונתתי לו את האפשרות לבטל את ההזמנה ,
להגיע לאסוף או להוסיף דמי שילוח ולקבל את החבילה לבית עם שליח .
הלקוח ביקש שליח עד הבית וכך ביצעתי את הזמנתו .
בצהרי היום יצר עימי קשר בנו של הלקוח וטען שאביו מבוגר מכדי לאשר את ההזמנה למרות שהוא חתום עליה , הבהרתי לו שאני מכבד מבוגר בן 80 כמו שאני מכבד ילד בן 12 ולאחר
שאושר לי ביצעתי את ההזמנה .
בשלב הזה ביקש בנו של הלקוח לבטל את ההזמנה , יש לציין שבשלב זה המוצר כבר היה ארוז
ומוכן לאיסוף מהחנות – ביטול העיסקה בשלב זה גורר דמי ביטול על פי החוק .

אנחנו בעד חוות דעת טובות כרעות אבל הלקוח במקרה הזה לא דובר אמת .

מוצר:
מדפסת משולבת mx300
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
24/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שנרשם באתר זאפ שהמשלוח של המקלדת הוא בחינם, בחרתי בחנות הזו בגלל הדירוג הגבוה שלה (למרות שהיו חנויות אחרות יותר זולות)

חיש מהר התקשר איש המכירות ואמר שהמשלוח עולה 19 שקלים מכיוון שזה שוקל מעל קילו. ביטלתי מיידית את ההזמנה, רשמתי את דעתי פה באתר כדי שלפחות ידעו הדורות הבאים.
תגובת החנות:
הלקוח ביטל את הזמנתו מסיבותיו שלו ולפי בקשתו.
מאחר ולא בוצעה שום רכישה, לא נעשה שום חיוב בכרטיסו של הלקוח, ולכן לא הונפקה עבורו חשבונית.


מוצר:
מקלדת 4000 ארגונומית
תמונת משתמש
שם:
ez.gvaot
תאריך:
07/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות קניתי מספר פעמים בחנות, ולא היו לי בעיות מיוחדות, בקנייה הזו קיבלתי כונן קשיח ללא כבל SATA או חשמל. לתומי חשבתי ששכחו להכניס את הכבל ולכן פניתי בטלפון לשירות לקוחות, שם ענתה אישה בשם זוהרה שניסתה להאשים אותי בכל שלא ציינתי שיצרפו כבלים. יש לציין שבניגוד למאו אתרים אחרים שמציינים במיוחד אם הכבלים לא כלולים במחיר - כאן לא היתה שום אינדיקציה לעניין. מאחר ובשירות הלקוחות הטלפוני לא שמעו על תודעת שירות כתבתי מייל בבקשה לשלוח את הכבלים שאמורים להגיע עם הכונן. מאז עברו שבועות ולא שמעתי מהם. לא הייתי ממליץ לאיש לקנות שוב בחנות מאחר וזהו הימור - אולי גם אתם תצטרכו שירות....
תגובת החנות:
הלקוח רכש דיסק קשיח, ושילם אך ורק על דיסק קשיח.
יש לציין ששום דיסק פנימי אינו מגיע עם כבלים, ואף בדף המוצר לא מוזכר בשום מקום שהמוצר ו/או המחיר כוללים אספקת כבלים.
כאשר הלקוח התקשר ודרש שנשלח לו כבלים על חשבוננו( משמע ללא תשלום) נאמר לו שבמידה והוא רוצה כבל עליו לרכוש אותו כמו כל מוצר אחר.
הלקוח מעוניין שנספק לו כבלים על חשבוננו, מה שלא בא בחשבון, ( גם אנחנו רוכשים את הכבלים בנפרד ומשלמים עליהם מחיר מלא של כבל)
ואין שום היגיון בכך שנחלק כבלים ללקוח שלא שילם עליהם כחוק.
לא מן הראוי לעלות תגובה של לקוח שדורש שנספק לו מוצר ללא תשלום- וכאשר אנחנו מסרבים ומסבירים לו שהוא צריך לשלם על המוצר מאחר ובפירוש
לא מצויין שהדיסק מגיע עם כבל- הוא טוען שלא קיבל שירות.

מוצר:
כונן קשיח Barracuda ST3250620NS 250GB SATA2
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
03/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ודיברתי עם הנציג בטלפון. הוא אמר שהוא יתקשר אלי למחרת אחרי שיברר. התקשרתי למחרת בבוקר וביקשתי לבטל את העיסקה - הוא התעקש לגבות 8% דמי ביטול. ככה לא מתנהגת חנות שרוצה שלקוחות יחזרו לקנות אצלה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מעבד שאין אנו מחזיקים במלאי (הוזמן לו בהזמנה מיוחדת) לאחר יום כשהגיע המעבד והלקוח עודכן להגיע לאסוף ביקש הלקוח לבטל את ההזמנה ע"פי חוק דמי ביטול עסקה הזמנה מיוחדת מחויבת ע"י גולד טופ בדמי טיפול של 8%


מוצר:
מעבד Athlon X2 4200
תמונת משתמש
שם:
Yury
תאריך:
25/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב8.08.2007 קניתי בגודטופ כרטיס מסך palit radeon x1550. הכרטיס מומלץ ע"י איש מכירות במקום דגם אחר, שקניתי ולא היה במלאי.
כעבור 4 חודשים, בדצמבר 2007, הכרטיס התקלקל - החל לחמם את המחשב ולגרום לניתוק של חשמל.
הבאתי את הכרטיס למעבדה. כעבור 7-10 הוחלף הכרטיס. במאי 2008 הכרטיס החילופי התקלקל באותה צורה. ביקשתי מצוות החנות להחזיר כסף ולהחליף למודל אחר, אך נאמר לי שצריך לחכות עד שייבואן יחליפו.
בשני המקרים ביקשתי כרטיס חילופי לתקופת תיקון (אני מתכנת וצריך לעבוד במחשב הנ"ל), אך פעמיים נעניתי בשליליות.
יש לציין כי חנות נמצאת באזור בו יש מצוקת חנייה. הצוות אינו מאשפר ללקוחות לחנות בחניית החברה.
מוצר:
כרטיס מסך x1550
תמונת משתמש
שם:
נעם
תאריך:
06/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היתה לי התרשמות טובה מגולדטופ אחרי שתי רכישות שהגיעו עם שליח (משלוח יקר).
ברכישה שביצעתי ב-29.4.2008 הסחורה לא סופקה על ידי "חברת שילוח עד 5 ימי עסקים מבוטח מסירה ידנית" (כך באתר גולדטופ), וכשהתקשרתי לשאול מדוע נאמר לי שחברת המשלוחים טוענת כי מסרה את החבילה. יצויין כי החבילה נרשמה על שמי עם כתובת מקום העבודה שלי. בגולדטופ לא מבינים שמסירה ידנית זה למי שההזמנה על שמו. הטעות כנראה נעשתה על ידי חברת המשלוחים, אבל זאת נמצאת באחריותם בלבד, עוד עובדה שהם לא מבינים.
אם שילמתי 29ש"ח על , אני מצפה שביום החמישי הם קודם כל יתנצלו על הטעות ויתקנו אותה מיד, וזה אומר לשלוח מיד מוצר חלופי, ולברר עם חברת המשלוחים - שהיא באחריותם (!)- מה קרה. נדרשו שלוש שיחות טלפון רק כדי לשחרר הבטחה שאקבל תשובה עוד היום(!).
אני לא מתכוון לבצע עוד רכישות באתר זה, וממליץ גם לכם להמנע מכך.
מוצר:
שלט אוניברסלי Harmony 525
תמונת משתמש
שם:
תמיר
תאריך:
14/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיע אליי בכלל כי הם החליטו לשלוח לי אי מייל שאומר אין לנו במלאי למרות שבאתר הם מוכרים את המוצר, כשניסיתי ליצור קשר כמובן שענה נתב שיחות חכם שאחריו לא משנה לאיזה שלוחה שהופניתי לא היה מענה למרות שהמתנתי דקות ארוכות, בכל אופן אני ממליץ לכם לקנות במקום אחר.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה ב 13/2/2008 למוצר שנכון להרגע חסר במלאי.
יש לנו מעל ל 6000 מוצרים מפורסמים באתר- ומאחר ואנו חנות ולא מחסן אין באפשרותנו להחזיק את כל המוצרים במלאי בשוטף
ישנם מוצרים שברגע שנכנסת הזמנה מלקוח אנו מזמינים מהיבואן,במידה והמוצר חסר גם אצל היבואן,אנו מעדכנים את הלקוח מידית.
בהתאם לזאת, נשלח מייל ללקוח עוד באותו היום- פחות מ 24 שעות- המיידע אותו על סטטוס הזמנתו
(שהמוצר שהוזמן כרגע חסר במלאי ושיצור איתנו קשר על מנת לשנות או לבטל את ההזמנה).
חשוב לציין שחברת גולדטופ מחשבים אינה מחייבת את כרטיס האשראי של הלקוח עד אשר היא בטוחה שיש את המוצר במלאי!!!
ולכן, גם במקרה זה לא בוצע שום חיוב והלקוח לא חוייב.
חברת גולדטופ מחשבים פונה ללקוח בצורה שבה התקבלה ההזמנה, משמע הזמנת אינטנרט, תאושר או לא תאושר ע"י מייל חוזר ללקוח,
ואילו הזמנה טלפונית שבוצעה- אישורה או אי אישורה יהיה ביצירת קשר טלפוני מול הלקוח.
ניתן ליצור קשר עמנו בכל שעות פעילות החברה, טלפונית או במייל.
הזמנתו של הלקוח בוטלה, כמובן ללא חיוב.
בנוסף אציין שהועבר לזאפ עותק של המייל שנשלח ללקוח- עוד באותו היום בו הוזמן המוצר כשעתיים מרגע ביצוע ההזמנה.

מוצר:
נתב אלחוטי crwer20075
תמונת משתמש
שם:
eitan
תאריך:
30/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפונית נתב אלחוטי לשימוש בבית. לאחר כ 20 דקות, לאחר התייעצות עם חבר, החלטתי לבטל את ההזמנה בינתיים, ולמרות שעברו כ 20 - 30 דקות בלבד, חוייבתי בדמי ביטול בסך 5% שהם 10 ש"ח (?!) בערך. מנהל החנות אף טרח לציין ש"אם זה היה תלוי בי היית צריך לשלם 1000 ש"ח על המאמץ שעשו בשבילך לא 10 שקלים..." (ציטוט, יש הקלטה). להבהרה, המאמץ שעשו בשבילי, שהיה צריך לעלות לי 1000 ש"ח, היה, לקבל ממני בטלפון הזמנה לנתב אלחוטי שעולה 199 ש"ח.
אני שמח שתמורת 10 ש"ח בלבד הצלחתי להכיר את הפרצוף האמיתי של חנות גולדטופ וההנהלה. המכירה כמובן בוטלה.
איתן.

הערה לזאפ: הקלטת השיחות עם החנות ומנהלה שמורה אצלי ואשמח לשלוח אותה אליכם.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה לנתב אלחוטי , אשר זמין במלאי החנות.
כאשר מוצר זמין במלאי החנות אנו מבצעים את ההזמנה, ומיד מכינים ואורזים את המוצר למשלוח על מנת שהלקוח יקבל שירות
טוב ומהיר.
כאשר הלקוח התקשר לבטל את העיסקה, ודיבר איתי בשיחתו הראשונה, אמרתי לו שבמידה והעיסקה עדיין לא בוצעה,
ניתן לבטלה ללא דמי הביטול, אך אם יצאה חשבונית ונעשה חיוב בכרטיס האשראי, אנו מחייבים 5 % דמי ביטול( לפי חוק הגנת הצרכן).
העברתי את הלקוח לבדיקה היכן ההזמנה עומדת מול המחסן שם נאמר לו שחבילתו כבר ארוזה ונעשתה כבר תעודה עבורה למשלוח
בחברת השילוח, ולכן ביטול עיסקה יחוייב ב5 % דמי ביטול.
יש לציין ששום דבר לא נעשה "בכוונה" או "דווקא" ללקוח, ישנם נהלים וחוקי צרכנות במדינת ישראל, וגולדטופ מחשבים
שומרת עליהם ופועלת לפי כל חוקי הצרכנות, לצערי לפעמים הצרכן לא מוכן לשמוע או לקבל תשובה אם היא לא "לטעמו".
יש לציין שבשיחתו הלקוח "זלזל" בלשון המעטה במאמצים שנעשו לתת לו שירות טוב ומהיר ואף איחל לנו כל מיני איחולים
לא "לבבים" שאני לא רואה צורך לחזור עליהם בתגובה זו.
כמו שהלקוח ציין, נעשה לו זיכוי מיידי והוחזר לו כספו לכרטיס האשראי, פחות דמי ביטול העיסקה.

מוצר:
נתב אלחוטי 6204
תמונת משתמש
שם:
עומר
תאריך:
02/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את האנטנה ביום שלישי 27/11/07 ובנוסף שילמתי עוד 26 שקל על דואר שליחים.
התקשרתי ביום חמישי לשאול מה קורה עם ההזמנה ואמרו לי שאולי זה יגיע בשעה 17:00 ואם זה יגיע אז זה יהיה אצלי ביום ראשון/שני. התקשרתי ביום ראשון (היום) בבוקר ואמרו לי שזה רק בוקר וצריך לחכות קצת לערב שההזמנות יגיעו. אחרי זה התקשרתי בערב ולאחר שהעבירו אותי כמה וכמה פעמים לשלוחה שלא עובדת, דיברתי עם האיש שאחראי על ההזמנה שלי במחסן והוא אמר לי שזה גם לא יגיע היום ובתשובה לשאלתי "למה צריך למשוך את זה מעבר ל5 ימי עסקים של הדואר שליחים" הוא אמר לי שאני מדבר שטויות.
בקיצור, אחרי זה הוא אמר לי שזה יגיע אליו מחר ביד ואליי זה יגיע יום-יומיים ממחר, וגם אני לא מבין למה לא אמרו לי שזה לא במלאי.
גם כן שכחתי לציין שאת הכרטיס אשראי שלי הם חייבו באותו יום.

אני כניראה לא אקנה יותר בחנות הזאת.

תגובת החנות:
הלקוח ביצע את ההזמנה ב27/11, כאשר הלקוח התקשר לבצע את ההזמנה,נאמר לו בפירוש שאין את המוצר במלאי, אבל הוא יוזמן עבורו מהיבואן-ויגיע אלינו תוך יום יומיים וישלח אליו עד 5 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר.
המוצר אכן הוזמן עבורו עוד באותו היום,וההזמנה אושרה לנו ע"י היבואן שהבטיח לספק את המוצר יום למחרת.
לצערי,ואנו מבינים שאת הלקוח זה ממש לא מעניין, אך שוב לצערינו היבואן לא עמד בזמן האספקה שלו.
יש לציין שכל פעם שהלקוח התקשר ובקש לדעת את סטטוס ההזמנה,
בדקנו טלפונית באותו רגע מול היבואן ועדכנו אותו בדיוק בפרטים, ולא הבטחנו הבטחות שווא.
נאמר לו בפירוש שהמוצר מתעכב להגיע ואנו מצטערים, ובמידה והוא מעוניין אנו נבטל את ההזמנה שלו כמובן בהחזר כספי מלא.

אתמול הלקוח שוב התקשר- ושוב בדקנו מול היבואן שאמר שהוא נורא מצטער ויבדוק מול חברת השילוח מדוע המוצר עדיין לא הגיע, כמובן שבאותו רגע שוב התנצלנו ואמרנו ללקוח שאנו מעבירים את החשבונית במיידי להנהלת חשבונות לזיכוי.

כרגע הזמנת הלקוח נמצאת כמו שנאמר אצל הנהלת החשבונות לזיכוי מלא.
לפעמים לצערינו ישנם דברים שאינם תלויים בנו, אך הלקוח תמיד מעודכן בדיוק בפרטי ההזמנה ו/או בעכובים בהזמנה,
וניתנת לו האפשרות לבטל את הזמנתו בכל עת עם החזר כספי מלא במידה וישנם כאלה.

מוצר:
אנטנה WAN-1112
תמונת משתמש
שם:
Yochai
תאריך:
24/07/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המאווררים. כרטיסי חויב מיידית. לאחר כשלושה שבועות, כשפניתי אליהם טלפונית לשאול מה עם ההזמנה, צעקה עלי הפקידה שההזמנה נשלחה לפני כשבוע (זאת אומרת שבועיים! לאחר שחוייבתי) ושאמתין בסבלנות. לאחר חודש ביטלתי את ההזמנה בכתב, ועד היום הם מסרבים להחזיר את כספי. כמובן שאת המאווררים טרם ראיתי.
מוצר:
2 מאווררים למחשב GT80252BDL
תמונת משתמש
שם:
עידו
תאריך:
11/05/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היו שתי בעיות מרכזיות:
1. ביצעתי הזמנה ולא קבלתי עליה אישור במייל. ניסיתי להתקשר לחנות והעבירו אותי בין שלוחות - השארתי 3 הודעות ולא חזרו אלי. לא היתה לי דרך לעקוב אחרי ההזמנה דרך האינטרנט.
2. גם כשניגשתי לחנות באופן אישי, הם לא היו מאד מבינים ולא עזרו לי מספיק בבחירת המוצר.
מוצר:
רמקולים למחשב S200
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
14/03/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר אנטנה מאריכת טווח לנתב אל-חוטי, יש לציין שהאתר מתחייב למשלוח תוך 21 ימי משלוח, לאחר שבועיים שהמוצר לא הגיע, התקשרתי לחנות לברר את מצב ההזמנה, השארתי הודעה מופרטת עם פרטי ההזמנה וכיצד לחזור אלי, לא קיבלתי אף תשובה.
כעבור שבועיים, התקשרתי שוב, דיברתי עם אחת העובדות וגיליתי שהמוצר לא הגיע מחו"ל עדיין.
החנות לא טרחה לעדכן אותי שההזמנה לא מגיעה, גם אחרי הזמן שהתחייבו למשלוח.
את החיוב מכרטיס האשראי שלי הם דווקא טרחו להוריד יום לאחר ההזמנה.
בסופו של דבר ביטלתי את ההזמנה, אחרי שבקושי קיבלתי התנצלות רפה. פשוט מאכזב.
מוצר:
אנטנה לנתב אל-חוטי ANT24-0600 6Dbi
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
12/03/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיסק און קי פשוט של ג'יגה. ההזמנה פשוטה וברורה ובסופה מגיע מייל ובו מצויינת רק מספר ההזמנה, ללא שום פירוט נוסף כמו מחיר המוצר או דגם (??)
מאז ההזמנה עבר חודש ועדיין לא קיבלתי את המוצר. כשפניתי לחנות נעניתי בכל פעם כי "בטח קיבלת הודעה על החבילה ולא שמת לב..כולם אומרים "לא קיבלתי"". בכל פניה שלי לחנות הרגשתי כי מנסים "להוריד" אותי מהקו ולהיפטר ממני. מאז דיברתי עם אחראית "שירות הלקוחות" ארבע פעמים ולא קיבלתי תשובה אפילו פעם אחת אלא ב"אתה מדבר שטויות" או "משקר".
פרט לכל אלו גם חייבו אותי בסכום גבוה יותר מזה שהופיע בעת ההזמנה...
אם פעם לא הבנתי למה אנשים חוששים לקנות באינטרנט אז גולדטופ הסבירו לי בגדול ממה להיזהר. אני ממש לא הייתי קונה אצלם דבר, גם אם בחנות אחרת אותו מוצר יקר יותר, או לפחות לא לבחור באופציה של משלוח החינם המפוקפק שלהם.
מוצר:
disk on key
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
14/02/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שקניתי מחשב ולא יכולתי להזמין את המקלדת (internet pro), העכבר (mx310)והרמקולים (121i) הספציפיים שרציתי דרך החנות בה קניתי את המחשב, החלטתי לחפש איפה לקנות. לאחר השוואת מחיר בזאפ בחרתי בגולדטופ. הזמנתי דרך האינטרנט, ויום לאחר מכן התקשרו אליי ואמרו לי שלא ניתן להשיג את העכבר אצלם (למרות שהוא מופיע במאגר האינטרנט). לאחר שיחת הטלפון הזאת עברו שלושה שבועות, בהם חיכיתי לרמקולים ולמקלדת שהזמנתי. במהלך הזמן הזה ניסיתי לברר מספר פעמים מה קורה עם ההזמנה, אך לפי הרושם שקיבלתי, אין במשרדי גולדטופ את כל המידע על ההזמנות שמבוצעות אצלם, מה שגורם להרבה בילבולים. לא היה להם מושג מדוע מתעכבת ההזמנה, מלבד שזה קשור במקלדת. לאחר 3 שבועות נזכרו להתקשר אליי, ולומר לי שלא ניתן לקבל כלל את המקלדת, כי הם לא קיבלו אותה מהספק.
3 שבועות לא יכולתי להשתמש במחשב החדש שלי, בגלל שבגולדטופ חשבו שאולי יש אפשרות שבסופו של דבר ההזמנה שלהם למקלדת תגיע, אך היא לא הגיעה. ולכן היה עליי לפנות לחנות אחרת להזמין את המקלדת.

ממליץ לא לקנות אצלם בחנות. כמו שיכלו להגיד לי שאין להם אפשרות לספק לי את העכבר אחרי יום אחד בלבד, יכלו להגיד לי את זה גם על המקלדת.

בסופו של דבר, אפילו התנצלות לא קיבלתי...
מוצר:
מוצרי מחשב מקלדת, עכבר ורמקולים
תמונת משתמש
שם:
יאן
תאריך:
14/01/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 לוכדי וידאו חיצוניים. בעת ההזמנה וידאתי וקיבלתי תשובה מפורשת שהמוצר יגיע תוך יומיים-שלושה(הייתי צריך את המוצר דחוף ולכן גם בחרתי בחנות זו). בפועל קיבלתי אותם רק אחרי יותר משבוע, ומה שהרבה יותר גרוע - אחד מהם היה מהדגם הלא נכון וגם לא תקין. שרות לקוחות אינו מגיב לא ל-email ולא לטלפון. אחרי הרבה ניסיונות הצלחתי לתפוס אותם - הם הבטיחו לבדוק ולחזור אלי, וכמובן לא חזרו.
מוצר:
לוכד וידאו חיצוני AverDVD EZMaker
תמונת משתמש
שם:
שניר
תאריך:
08/10/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע אלי לאחר 3 שבועות, כל פעם שהתקשרתי לברר אז הבטיחו שיחזרו אלי טלפונית ולא חזרו אלי בכלל. בחנות מתחייבים על 7 ימי עסקים, בפועל עברו 16 ימי עסקים.
יש לציין שלאחר אישור ההזמנה החנות ביצעה הזמנה של החלק לאחר שבועיים.
ההמלצה שלי - אל תזמינו מהם.
מוצר:
מאוורר VC-RF
תמונת משתמש
שם:
יוליה
תאריך:
19/09/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הלוח אם מהאתר התקשרו אלי אחרי יומיים (יפה) אך אמרו לי אם אני רוצה משלוח אלי אשלם 26 שקלים, למרות שרשום שזה חינם.
כאשר אמרתי שהמשלוח אמור להיות חינם אמרו לי כנס לתקנון של אתר החנות ואכן שם רשום! חבל שלא מעדכנים את עלות המשלוח!
אך כל זאת לא כל כך חשוב, לאחר שהזמנתי את הלוח הגיע הדואר ומאוד התפלאתי לגלות ששילמתי 493 שקלים על המוצר ו 26 משלוח
למרות שאלות המוצר בZAP, באתר ובהזמנה עצמה 457 ש"ח. לאחר שהתקשרתי לבדוק למה שילמתי יותר, בעל החנות אמר לי "אני לא חייב להסביר לך למה יש עליה בעלות המוצר זאת זכותי המלאה לעלות את המחיר"
מוצר:
לוח אם GA-8I945PLGE-RH PCI
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply