יש לדבר עם צבי. עונה באדיבות, שולח באותו יום והמוצר מגיע בזמן. והחשוב, יודע על מה מדובר כאשר מחפשים מטען ספציפי בזרם והספק ספציפיים.
מוצר:
מטען למחשב נייד 80
שם:
אלירן
תאריך:
18/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע במהירות וללא עיכוב. המוצר תואם במדויק לתיאורו באתר החנות. שירות מעולה, מהרגע שנשלחה ההזמנה בדואר קיבלתי מייל עם מס' למעקב ברשות הדואר. לאחר שהמוצר הגיע קיבלתי מייל נוסף מאיש הקשר בחנות שהתעניין אם המוצר לשביעות רצוני. שירות אישי ומצוין !
מוצר:
מודם סלולרי X230M
שם:
גילעד
תאריך:
11/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה מדהים ומהיר. הזמנתי ותוך כשעה וחצי המשלוח כבר יצא. הגיע מהר הרבה יותר ממה שחשבתי. המוצר עצמו הגיע באריזה מקורית והחנות אף צרפה הסבר בעברית מטעמה כדי לעזור עוד יותר. אני ממש מרוצה וממליץ בחום!
מוצר:
מודם סלולארי MF60
שם:
rafi
תאריך:
10/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מתול הבילבול שלי על מגוון סוגי המטענים צבי הוביל אותי במקצועיות אל המוצר שאני צריך והמחיר הכי טוב שמצאתי בכל הארץ. בקיצור טיפול מקצועי 100% על ידי צבי. תודה רבה ! תענוג
מוצר:
HP 19.5V 2.05A 4.0X1.7 HP 19.5V 2.05A 4.0X1.7
שם:
Gal
תאריך:
06/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מרוצה, אחלה שרות, אחלה מוצר באחלה מחיר. המטען שהזמנתי עובד מצויין, כמו שאמרתי, גם המחיר היה אחלה. אני ממליץ!
מוצר:
מטען לטאבלט אסוס טרנספורמר
שם:
DHN
תאריך:
27/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אישי ודואג - כיף גדול. צבי מאוד מבין ואכפתי - התקשר לשאול אם יש בעיות ודאג להסביר הכול בפירוט רב.
מומלץ!
מוצר:
מטען למחשב 19V 2.1A
שם:
boozyman
תאריך:
27/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי כבל לא נפוץ. מצאתי אותו ב"טק מחשבים במחיר טוב. התקשרתי, הזמנתי ולמחרת הכבל היה אצלי בבית. כל הכבוד לשרות המצוייןם.
מוצר:
USB DATA CABLE FOR ASUS TABLET asus
שם:
vig-yara
תאריך:
23/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בזמן, המוצר תקין ועובד מצויין למרות שהוא והמחיר עוד יותר מצויין לאחר קבלת המוצר שירות הלקוחות טרחו ליצור קשר כדי לוודא שהמוצר הגיע במצב תקין
מאד מאד מומלץ הייתי קונה מהם שוב
מוצר:
מטען מחשב נייד macbook 60w
שם:
יונתן
תאריך:
22/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מהיר ותגובה מהירה מאוד (המטען שלי לנייד התקלקל והיה מאוד חשוב שיגיע בזמן) וידעו להפנות אותי למטען המתאים לי.
מוצר:
מטען למחשב נייד Acer 5.5X1.7mm 19V 4.74A
שם:
VwglyaMh
תאריך:
22/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מנקודת מבט של מי שקונה ומוכר ברשת בעצמו בארץ ובעולם לא מעט שנים - מצויין, וגם אימצתי כמה רעיונות.
המוצר נראה איכותי - חומרים טובים, תכנון מוצלח וגמיש ומתפקד מצויין. מוצרים אחרים שנוסו לא עבדו או נכשלו כעבור זמן קצר. לא ברור למה אסוס אימצו מחבר גדול נדיר ומועד לפורענות אבל זו כבר אופרה אחרת.
מוצר:
מטען לטבלט אסוס TF201
שם:
meir
תאריך:
08/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אוזניות ומקלדת לטאבלט מהאתר והם מעולות! השירות יוצא דופן, קיבלתי מענה באופן מיידי לכל השאלות מהיר ומקצועי! מאוד מרוצה מהחנות ובהחלט מומלץ!
מוצר:
אוזניות אחר
שם:
צ'יבי
תאריך:
06/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
צבי, בעל החנות מגלה מקצועיות ואחריות ללא סייג... אני נכנס לחנותו בכל הזדמנות כדי לבדוק קניות מזדמנות ובודק אצלו בתחילה לפני כל קניה... מגיב באדיבות גם אם לא קניתי... פשוט כדאי !!!
מוצר:
דיסק קשיח M/N v63700-A
שם:
yo
תאריך:
06/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ואדיב. מחיר תחרותי ללא מתחרים. כל פעם שאני מגיע לארץ, אני יוצר קשר עם צבי להשכרת ציוד. יואל
Everytime I come to visit, I contact Tzvi and rent from him a wireless modem which I use for my work. the team is generious and cortious
מוצר:
נתב אלחוטי N.A
שם:
שלומי
תאריך:
06/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב ואישי מומלץ מאוד!!! טיפול מקצועי ומהיר והכי חשוב אמין עם אחריות לאיכות המוצר . הטיפול והמשלוח היה מהיר
מוצר:
מטען למחשב נייד X55
שם:
יוסי
תאריך:
06/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני קניתי מוצר ואחרי ההזמנה גיליתי שטעיתי והזמנתי מוצר אחר, אבל גיליתי שיש להם שרות לקוחות נהדר ומיד ביטלו לי את ההזמנה זיכו אותי על הסכום ועזרו לי למצוא את המוצר שאני צריך וכל זה בסבלנות ובמקצועיות.
מוצר:
מטען למחשב 20V
שם:
Nir
תאריך:
23/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלשום קניתי מאתר החנות שני מטענים "מקוריים" במחיר מבצע משתלם יחסית עם שליח למחשב (macbook pro) שברשותי ,לאחר שהמטען המקורי שלי הפסיק לעבוד. בראשון (אתמול) הגיע השליח כשלוש שעות לאחר שיחת הטלפון עם המוכרת בחנות, הם הגיעו בקופסאת קרטון חומה (לא מקורית) וכשפתחתי אחת מהם לראות את המטענים התברר לי כי גם הם לא מקוריים עם מדבקה לא מקורית ובאיכות נמוכה תוצרת סין. שלחתי בחזרה את השליח לחנות וישר התקשרתי לברר את העניין עם המוכרת שטענה כי המטען הוחלף ב"טעות" במקום המקורי וישלחו אלי מטען מקורי חדש עד שלושה שבועות וכמובן שאני לא הסכמתי לחכות לעסקה כי הבנתי שאי אפשר לסמוך על חנויות לא אמינות וגם כי אני נתקעתי בלי מטען. הכסף הוחזר עם התנצלות זאת הסיבה היחידה ל2 כוכבים, התאכזבתי.
תגובת החנות:
היי ניר אמרנו לך מראש שאין במלאי, וביקשת שבכל זאת נעזור לך, ואפילו הסכמת שנשלח מקוריות מיבואן אחר (מתחרה). עשינו כל יכולתנו לעזור לך, והבאנו לך *תוך 3 שעות* (ולא 3 ימים כמופיע באתר) את מה שהוצהר על ידי יבואן מתחרה כמקוריות. ברגע שאמרת שלא מתאים לך הסחורה, *השבנו לך כספך מידית* עוד לפני שבדקנו בלי שאלות. מודה לך על הכוכב השני על כך שהתנצלנו, אבל למה ניר? למה אחרי שניסינו לעזור לך היית צריך בדווקא לטרוח להיכנס לזאפ כדי לפגוע בנו? האם חברה ישראלית שמספקת תוך 3 שעות, מחזירה כסף מיד, ואפילו מתנצלת, (כל זה כפי שציינת) עושה לך כל כך רע בלב?
מוצר:
85W megasafe 2 charger
שם:
NOAM
תאריך:
22/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מטען נייד למחשב אחרי יומיים הוא התפוצץ. אני סטודנטית בתקופת מבחנים וחייבת מיידי מטען בשביל ללמוד. בחנות לא הסכימו להתחייב להחליף לי ועם זה אין לי בעיה (למרות שמבאס שצריך לחכות לבדיקות מעבדה אבל יכול להיות שככה זה בכל חנות מחשבים. אין לי מושג), אבל ברגע שאמרתי שאני ארצה החזר כספי ופשוט אלך לחנות אחרת (שקרובה יותר אלי, החנות של פיזטק מרוחקת כמעט שעה וחצי מהבית שלי) היחס השתנה והפך להיות לא נעים. המוכרת בחנות עצמה מקצועית ונעימה ועוזרת עד כמה שהיא יכולה בצורה מהירה. המנהל פשוט נוראי וחסר סימפתיה לחלוטין. לא ממליצה לרכוש שם אלא אם כן אין לכם בעיה לקבל מוצרים תקולים ושירות נוראי רק בגלל שאתם רוצים את הכסף שלכם חזרה. מעבר לתסכול של להוציא כסף באופן פתאומי ולא להיות מסוגל ללמוד כי המחשב לא עובד, הכי גרוע זה חוויית שירות גרועה.
תגובת החנות:
בפיוזטק אנחנו נוהגים ביושר וכחוק, ואף מעבר כפי שניתן לראות בשאר חוות דעת.
התיאור שלך מלא סתירות, ודי ענית על השאלות של עצמך: כתבת - לא התחייבנו להחליף או להחזר על מוצר ש"רק נפל" כל עוד המוצר בידים שלך, וכלל לא נבדק על ידינו, שזה הוגן וסביר לגמרי.
"לא ממליצה לרכוש שם אלא אם כן אין לכם בעיה לקבל מוצרים תקולים" - במילים יפות זה "סותר" מה שכתבת שהמוצר שקיבלת עבד. במילים פחות יפות זו הוצאת דיבה.
ברגע שביקשת לדבר עם מנהל על "הבעיה המיוחדת" שלך (גוגל), קיבלת יחס והסבר סבלני, אך הציק לך שלא קיבלת כסף. (דא??)
האם "הוצאת כסף באופן פתאומי"? או שהמחשב עדיין "לא עובד"? לא ברור.
נועה "בעיות מיוחדות" אינם סיבה לדרוש כסף, ו"ללכלך עליכם ברשת" עוד לפני שהחזרת המוצר זו לא דרך ישרה או חכמה. את יודעת טוב מאוד שמוצר שנפל ונשבר לא באחריות, ולא מומלץ לחבר לחשמל. במקרי תקלה מכל סוג, כל מה שצריך לעשות בשביל לקבל את השירות הנפלא שלנו הוא להחזיר המוצר ולהיות קצת יותר נחמד.
הדרך שבחרת לא מביאה ברכה :(
אנחנו מעודדים אנשים טובים לנסות את השירות שלנו, ולפרסם דעתם והצעות לגבי השירות גם אם לא הייתה מושלמת, על מנת שנוכל להשתפר ולגדול אתכם.
מוצר:
מטען אסוס 19V 2.37A
שם:
Tamir
תאריך:
14/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש. רכשתי נגן mp3 במחיר מוזל בבלאק פריידי, בעל העסק הרשה לעצמו לדבר בצורה מזלזלת ולא נעימה בגלל שהתלוננתי שההזמנה שרכשתי לא הגיע גם אחרי חודש, לא מדובר כבר בשירות. מדובר ביחס מזלזל שלא עולה על הדעת. תעשו לעצמכם טובה ותתרחקו.
תגובת החנות:
העסקה והפרטים לא מזוהים או מוכרים, כך שהתגובה כללית: אנחנו כותבים *ומדגישים* שדואר רשום עד 21 ימי עסקים. (כחודש) בשירות הדואר אין עם מי לדבר או איך לזרז (אתם יודעים איך זה...) כך שמיד ברגע שמסתיים הזמן שהבוטח, אנחנו נותנים החזר כספי בצורה כמעט מכנית, בלי צורך ביחס בכלל :)
לעניין מה שכתבת: אתה לא כותב אם קיבלת את המוצר בסוף או לא. בלאק פריידי היה לפני מעל חצי שנה. האם רק עכשיו קיבלת המוצר שהזמנת, נזכרת בהחזר, ובכל זאת החלטת להזיק לנו יותר? או שאתה באמת ובתמים עד היום מבואס שלא קיבלת נגן? מתנצל מכל הלב על ה"יעילות" של הדואר, זו אופציה זולה, עם הסיכון שלא תקבל המוצר (אנחנו אלה שסופגים את ההפסד הכספי). אבל לא נשמע לי הגיוני שעל החזר של נגן פשוט קיבלת שירות מזלזל. כפי שתראה בשאר חוות דעת, דיבור "בצורה מזלזלת ולא נעימה" לא מאפיין אותנו.
אם אתה מבואס, תתרחק מדואר ישראל כמו מאש!
מוצר:
נגן mp3 a8542ep37
שם:
BINA
תאריך:
30/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מטען במחיר גבוה יחסית מהחנות כי הייתי זקוקה לו בדחיפות (הייתה אפשרות לשלם על משלוח מהיר), אחרי 4 חודשים התקלקל המטען ושלחתי אותו לתיקון (התחייבות תיקון תוך 5 ימי עסקים) עברו מאז 3 שבועות ואין זכר למטען על אף פניות חוזרות ונשנות למוקד שמניב רק יחס מזלזל. המחיר הגבוה והיחס הנוראי מצוות החנות מתחת לכל ביקורת
תגובת החנות:
בינה היקרה. אנחנו עושים כל יכולתנו, (ואף מעבר לחוקים ותקנונים היבשים) לשביעות רצון לקוחותינו, כפי שניתן לראות בשאר חוות הדעת. 1. שלחת לנו מוצר למימוש אחריות, לאחר 4 חודשי שביעות רצון. 2. הטיפול בתקלה התבצע מיד למחרת שקיבלנו המוצר, ואף הסכמנו לממן על חשבוננו עלות דואר רשום, אך הכתובת שציינת לא הייתה מלאה. 3. במקום לבקש עזרה מהשירות, איימת ודרשת בתוקף שנשלח לך עוד מוצר בחינם "עם שליח מיד", אחרת "אפנה את הבירור ל"אמון הציבור" ולגורמים נוספים במידת הצורך." 4. על אף הקושי לעזור לאנשים... מהסוג הזה... ניסינו לעזור לך, אך מאוחר מידי, טרם עברו מספר שעות מהפניה שלך וכבר פיזרת עלינו ביקורות מאוד לא יפות. 5. ציינת יחס מזלזל ונוראי, דבר שלא מגובה על ידך בעובדה, למעט שפשוט לא קיבלת עם מטוס פרטי החלפה תוך שעתיים. אגב, הטיפול נעשה מיד למחרת שקיבלנו המוצר, "עברו מאז 3 שבועות ואין זכר..." סוטה קיצונית מהאמת.
מוצר:
מטען למחשב נייד 19.5V 2.31A 4.5X2.7
שם:
ישראל
תאריך:
07/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מספר מטענים לחברה. המטענים הגיעו תוך יום. אבל - בניגוד לכתוב בעמוד המוצר, המטענים היו בבירור משומשים ולא חדשים. כלומר עם לכלוך ושריטות, ובאריזות לא מקוריות ללא כל תיעוד. בשירות לקוחות הכחישו את העניין, ביקשו לשלוח תמונות של המטענים. כששלחנו תמונות, שבהן בבירור רואים את השריטות המשיכו להכחיש ולהמציא תירוצים. בתור "פשרה", הציעו לנו לבוא לחנות בעצמנו ולהחליף את המוצרים - כמובן שבתור עסק אין לנו זמן לבזבז על זה.
בפעם הבאה נקנה במקום אחר כדי להמנע מהחוויה הלא נעימה.
תגובת החנות:
מאות מטעני אפל נרכשו דרכנו בשנה האחרונה, ואלפי מטענים למחשבים ניידים בכלל, תחום המטענים הינו מקור הפרנסה וההתמחות של 3 הנציגים בעסק. כדי לחסוך בעלויות ללקוח הסופי, אנו רוכשים את המטענים ללא אריזה, ואורזים אותם בארץ בקופסת קרטון פשוטה, הלקוחות חוסכים מעל 100 שקלים רק בזכות החיסכון באריזה ונפח ביבוא. הלקוח התלונן בתחילה שציפה לקבל מטענים באריזה "מקורית" הרמטית, וחושש שהמטענים היו 'בעבר' באריזה מקורית, ואף עשה עניין מאוד גדול מזה. לאחר שהלקוח נאלץ לראות באתר תמונה ברורה של האריזה, לא רצה להתנצל על העניין שעורר, והחל להצטדק בכך שיש שריטות מינוריות על הניילון של המוצר. הבקשה להחלפה הגיעה אחרי שפתח את הניילון והשתמש עם המוצרים, סירב להחזיר בעצמו (ברור), ודרש שנממן שליח שיחליף לו את המוצרים. העסק עושה כל מאמץ כדי שהלקוח יקבל מוצר חדש ואיכותי, ובהתאם לא יכולנו לקבל בחזרה המטענים לאחר שימוש או הסרת הנילון. אנו נאלצים לספוג חוות דעת זו, על מנת להוכיח שאנחנו לא מוכרים מטענים שחזרו מלקוחות אחרים. מהירות השירות - 3-11 דקות למענה במייל.