אופק פי סי סוף סוף חווית קנייה באינטרנטץ ברצוני לציין ולהודות לגיא על אמינותו וסבלנותו וכן על הדרכתו לגביי המוצר שרכשתי מי יתן וירבו כמותו פשוט לקנות ולהנות. ולאופק פי סי אתם ממש אטרקטיבים ופשוט יודעים לפנק את לקוחותיכם ולהיות שם בשבילנו כי אליכם נאמר יש תמורה בעד האגרה יישר-כח!
טובול דני (דימונה)לקוח מרוצה!
מוצר:
PS2 77004CB
שם:
יהונתן
תאריך:
14/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מעולה מגיא. גיא ליווה אותי בעת הסבת המכשיר ומצא את הדרך הטובה ביותר לשביעות רצוני אפילו האיר את עיניי לדברים הקטנים ביותר גם לאחר הקניה ודאג לשלום מכשירי גם לאחר קניית הצי'פ בחנות. אני ברגע זה בביתי והצי'פ עובד ללא כל תקלה ממש חלק.
מוצר:
צי'פ wiican
שם:
liron
תאריך:
12/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי נגן MP3, אחרי יום התקשרו אלי לקחת פרטי אשראי. המוצר הגיע כעבור יומיים בלבד(רשום עד 7 ימי עסקים), סהכ אני מרוצה
מוצר:
נגן 2giga
שם:
יוסי
תאריך:
26/04/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בירור מקיף באינטרנט הגעתי לחנות אופק פיסי. השירות היה אדיב נעים ומקצועי. כשהגעתי לחנות הסבירו לי באופן מקצועי וענייני ובדקו את ההתאמה של הזיכרון למחשב,ערכו ניקוי יסודי למחשב ולאחר מכן אף התקינו את הזיכרון וכל זאת ללא תשלום כלל(רק עם חיוך גדול).
תודה לגיא ואלי שנתנו שירות מעולה ומקצועי עם חיוך וסובלנות הלואי וכל חנות בישראל הייתה נותנת שירות כמו אופק פיסי. אין לי ספק שבפעם הבאה אחזור אליהם.
מוצר:
זיכרון rd ram
שם:
עפר
תאריך:
27/02/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי תוספת זיכרון למחשב. ביצעתי את הקניה בטלפון. המחשב המדובר ישן מאוד עם מ"ה W98. משום כך לא ניתן היה לקבל נתונים על סוג המחשב, תדר, לוח אם וכדומה. גיא מאופק פיסי גילה אמפטיה גבוהה והצליח לקבל ממני מספיק נתונים כדי להחליט על סוג הזיכרון הנדרש. הגיע תוך שלושה ימים. לאחר יומיים גיא התקשר מיוזמתו (!) לברר האם הכל בסדר. נאלצתי לאמר שעדיין לא הרכבתי :) הזיכרון התאים בדיוק למחשב, עובד מצויין ללא בעיות. ברור לי שבקניה הבאה אנסה קודם בחנות זו.
מוצר:
זיכרון 128Mb 133MHz CL2 8 chip
שם:
Mark
תאריך:
01/03/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות זכרון למחשב הPC כרטיס זיכרון לPS2 עכבר אלחוטי ןציפ מצויין לPS2 של MYTH עובד מצויין הותקן במקום קיים מבחר חלקים גדול מאוד לPS2 התרשמתי לטובה מהחנות ומהמקצועיות.
מוצר:
חלקי מחשב
שם:
natan
תאריך:
24/01/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות וייעוץ מקצועי ,גמישות מירבית לטובת הלקוח, לדוגמא- אפשרות החלפה במוצר אחר או החזרה והחזר כספי במקרה של אי שביעות רצון מהמוצר . לסיכום המלצה חמה, מודל לחיקוי לבעלי עסקים אחרים.
מוצר:
RD RAM 256 MB
שם:
ויימן
תאריך:
08/12/2005
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לי מחשב גיימרים, סידרתי מארז נחמד אין לי כח לפרט אני ארשום בקצרה Amd 64 3.8 , dfi lanparty, geil 1X2 gb אני רוצה לציין שהשרות היה מצויין, קודם כל הקנייה התתחילה מהצאות מכיר ויעוץ, היה לי וגאוי המוכר קשר קבוע באי מייל, ומידי פעם שיחות טלאפון, לבסוף החלטנו על חלקים והזמנו, החלקים הגיעו כמובטח (חלקם קצת נדירים לכן לקח טיפה זמן אך זה לא חרג את ההטחה המקורית), פה מגיע גם המיקדמה והמכיר, האמינות של החנות פשוט מדהימה, דבר ראשון גאי הבטיח לי את הכל עם הנחה אומנם כששילמתי מקדמה לא הוצאנו מסמך חדש עם סכום ההנחה החדש (במלים אחרות הוא יכל לדרוש יותר או להקטין את ההנחה)
דבר שני הוא הבטיח לי גם מקרופון קטן לחבילה וגם זה לא נכתב בשום מקום וההבטחה כמובן קויימה.
והכי חשוב זה הסיפור עם הכרטיס מסך, התבללתי מעט ולא שאלתי את גאי מראש על העניין, הייתי בטוח שבלוח האם שלי יש כרטיס מסך מובנה, כרגע חסרה לי אלפייה כדי לקנות כרטיס מסך x1800xt ואני לא רוצה להתפשר על כרטיסים חלשים יותר, חשבתי שאשמש בינתיים במה שיש בלוח אם אך מתברר שאין, יתר על כך אין לי ממי לקחת איזה כרטיס ישן, שאלתי את גאי מה לעשות והוא מיד הציע לי פתרון, הוא יחפש איזה משהו, איזה כרטיס ישן שאולי שוכב במעבדה ואם לא אז מקסימום יתן לי כרטיס בסיסי חלש וזול יחסית, להשתמש בו בינתיים (בחינם שתבינו!) בערבון לחודש ואחרי חודש כבר נראה מה קורה.
כל זה ביחדדרם לי לכתוב פה את הביקורת הזאת, אני מאוד מרוצה מהקנייה שלי באופק פי סי וממליץ גם לכם.
מוצר:
מחשב גיימרים
שם:
ניר
תאריך:
31/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב"ה בגדול השירות היה מאוד ממוקד סה"כ מחירים סבירים,שירות יעיל ובלי הצעות מיותרות.
אם אצטרך משהו בסגנון כנראה שלא יעלה היסוס לחזור.
מוצר:
office 2019 bind
שם:
דן
תאריך:
05/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה בפשטות והכל מעולה, רק שהמשלוח לקח 9 ימים (אולי באשמת דאר ישראל). קניה פשוטה באתר והחבילה הגיעה בדואר.
מוצר:
סוללות נטענות ומטען למחשב KRC-US005
שם:
pavel
תאריך:
13/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות ג'ויסטיק בשביל מחשב . מקום חנות נוח. יש מקומות חניה. שירות בחנות טוב מאוד. המחירים מאוד אטרקטיבים. ממליץ לבקר
מוצר:
ג'ויסטיק משחקי מחשב SL6632SBK
שם:
ויסאם
תאריך:
21/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יתרונות : המשלוח הגיע בזמן וללא שום עיקוב. המוצר מעולה והמחיר ממש זול. התקנתי את המוצר בקלות וללא שום בעיות. שירות לקוחות מצוין .
חסרונות : התרחשה בעייה במהלך ההזמנה באתר ונדרשתי משירות הלקוחות לבצע הזמנה חוזרת . אתר לא יציב (נופל יחסית הרבה) מה שגורם לגולשים לא להרגיש בנוח .
מוצר:
זיכרון למחשב נייד DDR 256mb 333MHZ
שם:
מירה
תאריך:
17/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נגשתי לחנות באופן עמצאי. גיא בחור מקצועי,מבין עניין,קבלתי בזריזות בדיוק את מה שביקשתי,היה נוח בצורת התשלום וזהו. קצר ולעניין.אחלה.
מוצר:
psp 2006
שם:
yoram
תאריך:
05/12/2005
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למקום מקבלים בסבר פנים יפות ובחיוך הטיפול מהיר ויעיל המוצר היה מוכן בזמן סביר כפי שסוכם גם אם נעשתה טעות מיד תוקנה הטעות עם ציפור מסוים
מוצר:
מחשב P4
שם:
טלאור
תאריך:
01/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני חודשיים בערך הגעתי לחנות כדי לרכוש את המוצר. בשיחת טלפון לפני הגעתי, וידאתי עם החנות שהמוצר חדש לגמרי (ולא מחודש). אחרי איסוף הערכה, הרכבתי אותה בבית וראיתי שהיא בהחלט לא חדשה, ונראית גם לא כ"כ טוב יחסית למוצר מחודש (חוט חשוף באחד החלקים, חלקים קצת מלוכלכים). הערכה עובדת בסדר גמור עד עכשיו, ואין לי שום טענות מהבחינה הזאת, רק חבל שמובטח מוצר חדש כשבפועל ניתן מוצר משומש.
תגובת החנות:
המוצר שסופק הינו חדש וארוז באריזה מקורית ולא נפתח מעולם ערכות הבאנד הירו הינן מוצר יחודי שקשה להשיגו שיושב אצלנו לא מעט זמן ואנחנו מוכרים אותו במחיר הכי טוב והכי זול בארץ ויש לנו במלאי ויתכן שבגלל הזמן החוט של הדוושה התייבש , אנחנו מחליפים במידה ויש מצב כזה למרות שזה לא מפריע לתפקוד המכשיר מכאן ולהגיד שהמוצר מחודש זה לשון הרע וחבל ועובדה שהלקוח מציין שהכל עובד לו בסדר ואין לו שום טענה מהבחינה הזאת והכל עובד תקין
מוצר:
ערכת band hero ל xbox 360 95959
שם:
אבי
תאריך:
11/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצתי הזמנה טלפונית השרות היה מהיר ועדיב אבל המשלוח לא הגיע בזמן אלה לאחר שבוע וחצי כשאני שילמתי עבור משלוח מהיר של עד שלושה ימי עסקים ובנוסף לא קבלתי קבל USB גם לאחר שהודתי להם הם אמרו שישלחו בדואר ועד עכשיו לא קיבלתי אותו עבר כבר חודש מאז
מוצר:
psp slim
שם:
Natan
תאריך:
18/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של חלק מחשב באתר ולאחר 3 ימים קיבלתי הודעה שהחלק חסר ואין תחליף אחר באותו מחיר. ההזמנה בוטלה והוזמן ממקום אחר.
תגובת החנות:
תודה רבה על המשוב שלך. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לך בעקבות המקרה. לצערנו, לאחר ביצוע ההזמנה, התברר שהחלק שביקשת אינו זמין אצל הספקים שלנו, ולא הצלחנו להשיג אותו במועד. מתוך רצון לעזור, הצענו לך חלק חלופי מתקדם יותר במחיר מופחת ,אך אנו מבינים שבחרת שלא להמשיך עם ההזמנה. אנו מעריכים את הבנתך ונשמח מאוד לעזור לך בכל צורך בעתיד.
מוצר:
לוח אם למעבדי Gigabyte A520M H 1.2 AM4 AMD Ryzen
שם:
dtaaall.90
תאריך:
07/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
02/11/24 הזמנתי את SSD. ההזמנה התקבלה, אך יומיים לאחר מכן (04/11) ההזמנה בוטלה.. סיבה - אזל המלאי. עם זאת, מוצר זה עדיין רשום במלאי באתר הרשמי כאן.
תגובת החנות:
תודה על המשוב. אנו מתנצלים על חווית הקנייה שהייתה לך. המלאי שלנו מתעדכן באופן שוטף, ולפעמים יש מצבים שבהם המלאי המוצג באתר לא מסונכרן בזמן אמת עם המלאי הפיזי שלנו, דבר שיכול להוביל לביטול הזמנה. אנחנו מבינים את האכזבה שלך ומקבלים את הביקורת בשמחה, כדי לשפר את השירות.
נשמח לעזור לך בהזמנת מוצר חלופי או בהנחה על רכישה עתידית, אם תבחר בכך. שוב, סליחה על חוסר הנוחות, ואנחנו בטוחים שנוכל להעניק לך שירות טוב יותר בעתיד.
מוצר:
Samsung T7 Shield MU-PE2T0
שם:
לאוניד יסלסון
תאריך:
25/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שחיכיתי 8 ימים לג'ויסטיק שהזמנתי, נשברתי והתקשרתי לחנות. אחרי שיחה קצרה הובטח לי שמשלוח ייצא ביום עסקים הקרוב. סטטוס הזמנה באתר השתנה מ-"הועבר לטיפול" ל-"נשלח ללקוח". ביצעתי את ההזמנה ב 12.10.11, מחר אני אציין שבועיים מים ההזמנה. עדיין לא קיבלתי כלום.
30.10.11
המשך לחוות דעת שלי. גיא מהחנות התקשר אליי והתנצל אישית על העיקוב בביצוע ההזמנה. וגם כעבור כמה ימים התקשר שוב כדי לבדוק אם הכל בסדר עם המשלוח. מאוד יפה מצידו וזה שיפר לגמרי את הראשם שלי מהקניה בחנות שלו.אני מאמין שעיקוב נגרם מסיבות טכניות כפי שהוא הסביר לי. אין לי שום בעיה עם זה, אני ברצון מקבל את ההתנצלות ובפעם הבאה אקנה בחנות הזאת בלי שום חשש.
מוצר:
ג'ויסטיק ל-SPS2
שם:
shani.fe
תאריך:
07/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אין לי בעיה עם החנות אלא עם חברת המשלוחים בה היא משתמשת, אביב שיגור. ביום שני ה 29/11 קיבלתי שיחה שלא הספקתי לענות לה בה נאמר לי שהגיטרה נמצאת בבאר שבע. התקשרתי למוקד הארצי ושם הפנו אותי למוקד של באר שבע. אחרי שעה שלא ענו שם חזרתי למוקד הראשי והתברר שכבר יצאו המשלוחים לאותו יום. באותו יום שלחתי מייל לאופק PC בו כתבתי שאני צופה לפי ההתנהלות הזו שהגיטרה לא תגיע בזמן, לא קיבלתי עליו שום תגובה. הפעם הבאה שהם יצרו איתי קשר הייתה ביום רביעי. מאחר והגעתי רק ב 5 הביתה הם אמרו שיתקשרו למחרת תוך התעלמות מוחלטת מזמן ההספקה שהוא 3 ימים. בסופו של דבר נסעתי למוקד באר שבע ביום ראשון ה 5.12 ולקחתי את הגיטרה. ההתנהלות הזו לא מראה שום כוונה לספק לי את המשלוח מאחר והם התקשרו אליי פעמיים בטווח של 6 ימים. ביום חמישי ה 2.12 דיברתי עם אופק PC וביקשתי לקבל את דמי המשלוח חזרה. הם טענו שאני צריכה לבקש אותם מחברת המשלוח. אביב שיגור לא הסכימו להחזיר לי את דמי המשלוח בטענה שהמשלוח הגיע עד באר שבע.
תגובת החנות:
אביב שיגור הינה חברת המשלוחים הגדולה בישראל, מספקת אלפי חבילות ביום לכל הארץ. בכל חברת משלוחים יש בעיות נקודתיות שלא נפתרים בצורה חלקה. אביב שיגור מתחייבת לספק את החבילה עד שלושה ימי עסקים ללקוח פרטי ולפעמים זה מגיע גם תוך יום, ללקוחות עסקיים שלא צריך לתאם יסופק תוך יום. אביב שיגור לא הצליחה לתאם עם הלקוח מועד שיש מישהו בבית ולכן זה נשאר בסניף בבאר שבע. אופק פי סי שלחה את המוצר בזמן ועובדה שזה הגיע לבאר שבע תוך יום. המלצה שלנו למי שהמשלוח דחוף להתקשר לאביב שיגור ולתאם מועד אספקה או לבוא לאסוף את החבילה מכתובתנו או לשלוח שליח מטעמו שהוא סומך עליו. אנחנו סומכים על אביב שיגור 99% מעשרות משלוחים שאנו מוציאים ביום מגיעים בזמן וכן יש מעקב על המשלוח באתר אביב שיגור.
מוצר:
גיטרה חוטית למחשב
שם:
שמעון
תאריך:
11/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בירור בזאפ (המחיר שפורסם 130ש"ח ללא שום ציון לגבי מוצר תחליפי)ולאחר בירור טלפוני כי אחן המוצר במלאי, הגעתי לחנות בלוד ואז??????הסתבר שהמוצר שפורסם אינו המוצר האורגינלי אלא תחליפי תואם!!!! בנוסף, למרות שטלפונית נמסר שהמוצר במלאי, בפועל המוצר לא היה קיים. בסופו של דבר קניתי את המוצר האורגינלי במחיר גבוהה בהרבה. לא יפה ולא הוגן.
מוצר:
שנאימתח למכשיר WII rvl-002(ukv)
שם:
shy
תאריך:
31/01/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר תוך בדיקה קפדנית של המפרט הטכני 2Gbit, וזמן האספקה (7 ימים), לאחר 3 ימים הגיע זכרון בנפח 1Gbit, לא מה שהזמנתי. שלחתי מייל לגיא- לא קיבלתי תגובה מצידו, בשיחת טלפון למחרת סיכמנו שאני אשלח לו בחזרה את המוצר שקיבלתי והוא ישלח לי את המוצר שהזמנתי. לאחר מספר רב של שיחות טלפון והמתנה של כשבועיים הגיע המוצר שהזמנתי, בכל שיחה הבטיח לי גיא שיחזור מיד עם פירטי המשלוח אך לא חזר ולו פעם אחת. כשהגיע סוף סוף המוצר שהזמנתי במקור, צורף פיתקית ובו הסבר על פירטי המקרה שאני זה ששלחתי עם המוצר שהחזרתי. המשמעות שגיא לא עמד בהבטחתו לשלוח את המוצר מייד כפי שסיכמנו. אכן יכולה לקראת טעות במשלוח, אך לא קיבלתי התייחסות רצינית, המוצר עלה לי בעלות נוספת של משלוח דואר רשום לשליחת המוצר השגוי, ולא קיבלתי אפילו הצעה לפיצוי על זמן האספקה שהחנות לא עמדה בו.
מוצר:
disk on key KUSBDTI/256
שם:
rotemch2
תאריך:
20/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי במיוחד מאופק פיסי כי הם נתנו אופציה לשליח לאותו יום ושלימתי תוספת על כך. אחרי כמה שעות מההזמנה, הודיעו לי שלא יגיע שליח באותו יום, ביקשתי לקבל החזר על המשלוח ונענתי בביטול וזלזול, כמובן שלא החזירו לי את הכסף.
תגובת החנות:
תודה על המשוב שלך. אנו מצטערים לשמוע שהרגשת שלא קיבלת יחס מכבד. זוהי לא הדרך בה אנו שואפים לשרת את לקוחותינו, ואנו מתייחסים להערות מסוג זה ברצינות רבה.
בנוגע להזמנה שלך, חשוב לנו להבהיר שבזמן ההזמנה הובטח משלוח מהיר בתוך יום עסקים, ואכן המשלוח הגיע במסגרת הזמן שהובטח. התוספת של 30 שקלים נגבתה עבור שירות זה, בהתאם לתנאי השימוש בתקנון שלנו.
יחד עם זאת, אנו נבדוק את המקרה לעומק ונעשה את כל הנדרש על מנת לשפר את השירות שלנו ולהבטיח שכל לקוח יקבל את התחושה שהוא מוערך ומכובד. נשמח לעמוד לשירותך בכל עניין נוסף.
מוצר:
משטח קירור למחשב נייד Cooler Master NOTEPAL X150 SPECTRUM RGB
שם:
ananbdrea3
תאריך:
15/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא ראיתי יותר גרוע מהשירות של המקום הזה הזמנתי פלייסטישן 5 רגילה הגיע הזמנה אחרת חקיתי חודש עד שקיבלתי את ההזמנה ואחרי שתיאמו איסוף חקיתי עוד חודש וכל פעם שאני מתקשר הוא מתחיל לדבר בזלזול ושהוא לא חייב ואחרי שהוא קיבל את הפלייסטישן לא העביר את הכסף בחזרה מהבוקר עד הערב הוא אמר עוד מעט אני מעביר בסוף שירות גרוע לא ממליץ בכלל
תגובת החנות:
שלום ענאן, תודה על המשוב שלך. אנו מתנצלים אם חוויית הקנייה שלך לא הייתה לשביעות רצונך.
רק כדי להבהיר את השתלשלות העניינים מהצד שלנו: כאשר ביצעת את ההזמנה, הזמנת דגם "פאט" של סוני פלייסטיישן 5, אך מתוך רצון להעניק לך חוויית שימוש מתקדמת יותר, שלחנו לך את הדגם החדש יותר – גרסת "סלים". אנו הבנו בדיעבד שזו לא הייתה הבחירה שהעדפת, ולכן מיד כשביקשת פעלנו לאסוף את המוצר בחזרה והפעלנו שליח לאיסוף על חשבוננו.
אכן היו עיכובים מצד חברת המשלוחים, ואנו מתנצלים אם זה גרם לך לאי נוחות. עם זאת, ברגע שהמוצר הגיע אלינו, זיכינו את חשבונך באופן מלא, כולל החזר עלויות המשלוח ועמלת כרטיס האשראי – הכל על חשבוננו, מתוך מחויבות לשירות לקוחות הוגן.
אנו מבינים שייתכן והרגשת אחרת לגבי חוויית השירות, אך נשמח לעמוד לשירותך בעתיד ולהבטיח חוויית קנייה חיובית יותר. תודה על המשוב שלך – הוא עוזר לנו להשתפר.
מוצר:
סוני פלייסטיישן 5 בלו-ריי ps5 playstation 5 blu-ray 825gb חבילת הוריזון
שם:
מרק
תאריך:
27/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הזמנת מחשב נייד באתר התקשרו אלי חזרה ואמרו שאני מחויב לקנות מהם מערכת הפעלה, אחרת המחיר של המחשב יעלה ב-250 שקל. אין דבר כזה באתר בעת ההזמנה.
תגובת החנות:
תודה רבה ששיתפת את חווית הקנייה שלך עם אופק פי סי! אנו שמחים לשמוע שהייתה לך הזדמנות לרכוש אצלנו מחשב נייד. חשוב לנו להדגיש שאנו שואפים לספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר ואת כל המידע הנדרש כדי לבצע רכישה מושכלת ונוחה. אם במהלך הרכישה הייתה אי הבנה או מידע שלא הועבר במלואו, אנו מתנצלים על כך ומזמינים אותך לפנות אלינו ישירות כדי שנוכל לעזור לך בצורה המיטבית ולפתור כל בעיה שהייתה בדרך. המטרה שלנו היא שכל לקוח ייצא מרוצה ומקווה לראות אותך שוב בקרוב.