דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל לבית (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אליאס מכונות גילוח בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באליאס ?
4.88
ציון ממוצע
48
חוות דעת בשנה האחרונה
1868
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
0
3 חודשים אחרונים
14
0
0
6 חודשים אחרונים
26
0
1
שנה אחרונה
47
0
1
כל הזמן
1805
11
52
נמצאו 1868 חוות דעת גולשים על אליאס
תמונת משתמש
שם:
מרינה
תאריך:
08/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בפרסום באינטרנת היה דגם ME606131(HV8) Moulinex, אבל קיבלתי דגם אחר, שאולה יותר זול בחנות אחר!!!
ועכשיו אני לא יכולה לחזור כסף!!!!
תגובת החנות:
הלקוחה הנ"ל בחרה את המוצר המפורסם באתר בעל הקטגוריה מטחנת בשר Moulinex ME620 2000W HV8 מולינקס
בזאפ הקטגוריה רשומה אחרת אך אין זאת אשמת החנות מה רשום ומה לא רשום בזאפ במפרט באתר של אליאס מצויין הדגם ME620
ללקוחה הוצע להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי מלא אך התעקשה שאיננה מעוניינת להגיע לחנות והעדיפה להכפיש את שם החנות ולכתוב חוות דעת שלילית
כי היא יכולה ובזאפ לא מסננים את חוות הדעת גם אם אינן נכונות ופוגעות בחנות
אנחנו מתנצלים אך משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר בנוסף למחיר אטרקטיבי יחסית לשוק
ואלפי לקוחות יעידו על כך
מוצר:
מטחנת בשר ME620
תמונת משתמש
שם:
טוני
תאריך:
09/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר ב29/10 היום אנחנו 9/11
הוספתי תשלום עבור משלוח שליח עד הבית תוך 3 מים
כבר התקשרתי 3 פעמים לוודא למה לא קיבלתי .
התשובה שקיבלתי שחברת השליחויות אשמה (כולם אשמים חוץ ממני)
אתמול קיבלתי מייל מהחברה שמזמין אותי להכנס לזאפ וכתוב חוות דעת אז לבקשת החנות אני כותב חוות דעת
09/10/2016 סוף סוף הבטיחו שיגיעו היום (כבר קיבלתי הבטחה כזאת כמה פעמים)
ביקשתי מנציג המכירות שיעקבו מבחינתם נעניתי בסירוב מאחר וזה אף פעם לא קורה להם
תגובת החנות:
לכבוד מר טוני,
אנו מתנצלים על המקרה,למרות שאנחנו מנסים לתת את השירות הטוב ביותר,
לפעמים הדברים לא בידנו, ידוע הדבר שבזמן חגים יש עומס על חברות השילוח ויתכנו עיכובים.
למרות זאת נשמח אם תיצור קשר עמנו בכדי לנסות לפצות אותך ולהפוך אותך ללקוח מרוצה.
אליאס
מוצר:
מסיר שיער ER-GN30K
תמונת משתמש
שם:
meni
תאריך:
13/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לגבי המוצר עמצו כמובן שהכל בסדר! אבל הזמנתי כמה דברים כביכול במבצע עם המכונה למשל כמו החלוק למסתפר והם שלחו משהו ממש פשוט וזול ואפילו לא דומה למה שראו בתמונה! בסה''כ אני מאוכזב מאוד וחבל!!!
מוצר:
מכונת תספורת 956
תמונת משתמש
שם:
Yousef
תאריך:
12/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע ייחסית מהר ,אך כשפתחתי את האריזה ,המוצר היה שבור כנראה הופעל לחץ על החבילה .פשוט מאכזב
תגובת החנות:
חבל מאוד שיוסף לא פנה אלינו על מנת שנוכל לטפל בבעיה.
נשמח מאוד באם יצור עמנו קשר על מנת לתקן או להחליף במידת הצורך את המוצר.


מוצר:
מכונת גילוח 274
תמונת משתמש
שם:
מאורי
תאריך:
08/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את מוצר עם משלוח מהיר,
לחברה לקח יומים רק לחזור אלי ולהודיע לי שאין להם,
הוצע לי למתין שבועיים עד שיקבלו את מוצר.
מאוד טיפוסי לארץ לא להחזיק מלאי ופשוט להזמין מספק במקרה הצורך.
בקיצור בזבוז זמן לבנטיני. ;-)
מוצר:
שנאי 220v to 110v שנאי טרפו 26W מוריד מתח מ-220V ל-110V
תמונת משתמש
שם:
אלדד
תאריך:
12/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר השלמת הרכישה באתר התקשרו להודיע לי שאין את המוצר במלאי ושאפשר לשדרג לדגם אחר. לצערי זו אחת החנויות שלא הפנימה שצריך להציג מוצרים רלוונטיים בכלל ולא לבזבז את זמנם של הלקוחות.
תגובת החנות:
לקוח נכבד,

למרות שאין שום הזמנה הנושאת את שמך, נגיב בכל אופן.
בפני הלקוח צוין כי נותרה יחידה אחרונה מתצוגה במלאי, היא הוצעה לו והוא סירב, המוצר הוסר ממלאי החנות משום שלאחר בדיקה, לא ניתן להזמינו יותר.
לאחר שהודענו ללקוח כי אין באפשרותנו לספק את המוצר הוא ביצע הזמנה על מנת שתהיה דרך כנראה לפרסם בגנותנו ביקורת שלילית.
הלקוח לא שילם על מוצר ולא קיבל אותו, הלקוח עודכן כעבור מספר דקות כי אין את המוצר במלאי.
אין לנו מטרה לפגוע בלקוחותינו וחבל לנו שכך הלקוח רואה זאת.
ממש מתנצלים על כך שמוצר אזל מהמלאי, הדבר קורה בכל חנות בכל העולם.


מוצר:
מערכת מיני SC-PM04GA-S
תמונת משתמש
שם:
sodhakes
תאריך:
21/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מבקשת לתקן את חוות הדעת שהשארתי, הפרמטרים השליליים לא רלוונטים יותר, בעל העסק עשה טעות ולא הודיע לי שהמוצר חסר במלאי רגע לפני חופשת חג, אך במהרה תוקן העוול שנעשה לי בצורה שרותית ואדיבה מעל ומעבר לכל ציפייה! הגיע אלי שליח עד הבית מעכשיו לעכשיו ללא תשלום עם מוצר משודרג ויקר בהרבה ממה שהזמנתי, ואף לא חוייבתי על ההפרש! שרות מעולה! מומלץ בחום! בטוח אקנה שוב מאליאס ולא רק בגלל שהמחירים הכי משתלמים.
מוצר:
מושב עיסוי Gm 2102
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
17/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
John Doe
תאריך:
21/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי אל החנות על מנת להחליף/ לתקן שקע טעינה בגלקסי 3. גבו עבור השירות 150 ש"ח. כעבור חודש שקע הטעינה הפסיק לעבוד ללא שקרה שום דבר יוצא דופן עם המכשיר. כשהגעתי אליהם הם אמרו שאין אחריות. המוכר אמר שיבדוק אולי זה רק נתק או לכלוך. חזרתי אחרי שעה, הוא אמר שסידר את הנתק וניקה ולקח עוד 50 ש"ח. למחרת המכשיר הפסיק לעבוד. לא ממליץ לאף אחד ללכת לשם לתקן טלפונים!
תגובת החנות:
לפני קבלת תיקון אנו מודיעים ללקוח שאין אחריות על התיקון כמו בכל מעבדת סלולר אחרת, יתרה מכך הלקוח בודק את המכשיר כשיוצא מן החנות על מנת לוודא שהכל תוקן כשורה.
במהלך חודש יכולות להיות הרבה מאוד סיבות להפסקת עבודה של שקע טעינה, נתק במכשיר יכול להגרם גם מנפילה של המכשיר, סידור נתק וניקיון למכשיר בעלות של 50 ש"ח היא נטו שירות .
אין כל קשר לכך שהמכשיר הפסיק לעבוד למחרת, במידה והמכשיר יצא מהמעבדה כאשר הוא עובד כפי שניתן להבין מהלקוח.
צר לנו מאוד שהלקוח התאכזב מהשירות משום שמחויבותנו לרמת שירות גבוהה היא מעל הכל.
מוצר:
תיקון שקע טעינה גלקסי s3 s3
תמונת משתמש
שם:
קבלת מוצר שעבר שימוש
תאריך:
07/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע אלי מוצר שעבר שימוש זמן רב
החזרתי להם את המוצר והזדהיתי
עוצמת נפש שלי רבה
מערכת זאפ עזרה לי מול החנות ותמכה בי
מוצר:
מיסר ידני M100
תמונת משתמש
שם:
צביקה
תאריך:
09/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בדיקה באינטרנט התייעצתי בטלפון לגבי סוג המכונה הרצוי עם המוכר אלירן מהחנות וצוטט לי מחיר (לאחר הנחה) של 300 ש"ח. המוכר ציין כי הנ"ל אושר ע"י המנהלים בחנות. כשהגענו למחרת לחנות במיוחד ע"מ לקחת את המכונה סירבו לספק אותה במחיר שהובטח בנימוק שהמנהל (אדם מבוגר שהיה בחנות באותו הזמן) לא מאשר.
למרות שהגענו במיוחד וציינו את שיחתנו עם המוכר, ענו לנו בצורה לא מנומסת ויצאנו בידיים ריקות.
מומלץ להמנע מביקור בחנות זו - מקום לא מהימן ולא שירותי !!!
תגובת החנות:
מחירה של מכונת התספורת גם בחנות וגם בפרסום שלנו באינטרנט הוא אינו 300 ש"ח, המטרה של "אליאס" היא תמיד לבוא לקראת הלקוח ולמכור במחירים הזולים והמשתלמים שניתן.
במידה ויכלנו למכור את המוצר במחיר של 300 ש"ח היינו מפרסמים את המחיר לכולם!
צר לנו לשמוע שאנחנו לא מהימנים ולא שירותיים מכיוון שאלו תמיד היו העקרונות המנחים שלנו.
נשמח אם הלקוח ישוב לקנות אצלנו והרושם יתוקן שכן למיטב הבנתי מדובר בלקוח שזו לא הפעם הראשונה שקיבל שירות באליאס ' כמובן שמאוד קשה לשרת לקוח שצועק על המוכר שמנסה לעזור לו.
יתרה מזאת במידה ואלירן הבטיח מחיר מסוים ללקוח היה עליו לגשת לסניף בו אלירן עובד בראשל"צ ולא לסניף השני בתל אביב.
מוצר:
מכונת תספורת 1230 REX
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
02/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטוסטר הגיע עם משלוח ששילמתי עליו ובשימוש ראשון קיצר את החשמל. כדי לתקן אותו נאלצתי לנסוע לנקודת מעבדה שלהם. בעצם התשלום על המשלוח מיותר לחלוטין, שלא נדבר על ההתעסקות המיותרת בתיקון מוצר שלא זכיתי להשתמש בו
מוצר:
טוסטר לחיצה davo
תמונת משתמש
שם:
Meshi
תאריך:
21/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק דייסון V11 ABSOLUTE EXTRA. המוצר הגיע בזמן עם שליח עד הבית לאחר כ-3 ימים.
על אריזת המוצר הופיע שם של דגם אחר V11 ABSOLUTE והאריזה נראתה שכבר נפתחה. מוקד השירות לא היה זמין ולכן נסעתי לחנות בעצמי. שם הוסבר לי שההבדל היחידי בין הדגמים זו הסולללה הנשלפת. הייתי מצפה שיעדכנו אותי מראש על כך שעל האריזה יופיע שם של דגם אחר.
כששאלתי על פשר האריזה הפתוחה נאמר לי שהיא נפתחה על מנת להכניס את תעודת האחריות. הסבר הגיוני אבל עדיין האמינות נפגעה.
בנוסף, כשפתחתי את המוצר בבית, אכן הסוללה נשלפה, אך היו חלקים של פלסטיק שנראו שרוטים ולא לגמרי חדשים. קשה היה להוכיח שנעשה שימוש במוצר בעבר (אולי מוחדש) אבל התאכזבתי מאוד.
בסה"כ אני לא מרוצה מקניית המוצר בחנות זו.
תגובת החנות:
היי משי
באתר מפורט הנושא לגבי כך שהמוצר שמיובא ע"י יבואן מקביל אינו מצויין עליו את המילה אקסטרה
גם בעת הגעתך לחנות הנציג הסביר לך באדיבות ובסבלנות כמה זמן שלקח עד שהבנת זאת ובסיום ביקשת סליחה על כך שלא הבנת זאת
אין לנו מוצרי דייסון משומשים או מחודשים במידה וחלק כזה או אחר לא היה חדש או תקין יכולת להגיע איתו והיינו מחליפים לך ללא בעיה
כל מוצר חשמלי שמגיע לארץ נפתח ע"י היבואן לשם החלפת תקע ,הכנסת הוראות\תעודת אחריות , אנו לא יבואנים ואיננו יכולים להכתיב ליבואן איך לעבוד
העיקר שבחרת לפרסם חוות דעת זאת ולציין שאינך מרוצה במקום לפנות לחנות שרכשת עם תחושותייך ואני מבטיח לך שהם היינו נפתרות עם חיוך
מוצר:
שואב אבק דייסון V11
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
18/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
*לשימור:
חווית הקניה עצמה הייתה טובה, הזמנתי מהאתר והיה נח.
המשלוח הגיע מהר.
*לשיפור:
מבחינת המשלוח- הזמנתי משלוח עד לבית באמצעות צ'יטה (חברת משלוחים עמה עובדת החנות).
טעו לי בשם המשפחה וגם בכתובת המשלוח, דבר שיצר הרבה מאוד קשיים ובלגן מול חברת המשלוחים.
בסופו של דבר נדרשתי לאסוף את המשלח בעצמי תוך כדי יצירת קשר עם הנהג ופגישתו בנקודת איסוף מסוימת.
תגובת החנות:
היי אלכס
אנו שמחים שקיבלת את המוצר ואתה מרוצה מהקנייה
במידה והיית מיידע אותנו בבעיות מול חברת השילוח היינו פותרים אותם בקלות וביעילות
תתחדש ותהנה מהמוצר שרכשת
מוצר:
KitchenAid KSM150
תמונת משתמש
שם:
יורי
תאריך:
19/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבילה הגיעה מהר.
קופסה של מכונה היתה פתוחה ומכונה עצמה אינה חדשה - רואים שערות קצוצות על הלהבים.
בקבוקון של שמן היה חצי פתוח ועקב כך חלק מהחבילה היה שומני/רטוב.
לאחר שיצרתי קשר עם החנות(תקשורות מול החנות מצויינת), אמרו לי לשלוח את החבילה בחזרה ואקבל זיכוי מלא. זה מה שעשיתי כבר באותו יום.
הבעיה היא שחבילה לא היגיע ליעדה וכבר חודש וחצי אני בלי מכונה ובלי כסף!
הרגשה רעה מאוד.
תגובת החנות:
הלקוח טען שקיבל את המכונה באריזה פתוחה
הוצע ללקוח לקבל עם שליח מכונה חדשה ושנאסוף את המכונה שאצלו או לקבל זיכוי מלא על הסכום ששילם
הלקוח ביקש לבטל את העסקה ולקבל זיכוי מלא על הסכום ששילם
הלקוח התבקש לשלוח את המוצר לכתובתנו ובעת שהמוצר יגיע נזכה אותו גם על המשלוח ששלחנו וגם על המוצר(ללא דמי ביטול או דמי משלוח)
הלקוח שלח את המוצר בדואר ולא טרח לבקש מספר מעקב , אין אליאס אשמים על כך שהדואר עדיין לא סיפק את המוצר
באם הלקוח היה שולח בדואר רשום עם מספר מעקב היה יכול לדעת היכן החבילה נמצאת
ועדיין ברגע שהמוצר יגיע לאליאס הלקוח יקבל זיכוי מלא על הסכום ששילם

מוצר:
מכונת תספורת, חלוק תספורת למסתפר, שמן למכונת תספורת.
תמונת משתמש
שם:
Dalit
תאריך:
30/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עדיין לא הגיע המוצר !!!! הוזמן בתאריך 19/11 ועברו כבר כמעט שבועיים, די מאכזב.
מקווה לקבל את המוצר בזמן הקרוב. המוצר מיועד לחייל שכרגע צריך להסתדר בלי !
מוצר:
מכונת גילוח AT890
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
02/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשהתקשרתי להתייעץ על מכונת תספורת של פיליפס המוכר האדיב הציע לי מכונה אחרת, אף זולה מזו שתכננתי לרכוש. רכשתי בהמלצתו את המכונה, אך לא ענתה על הדרישות. לפנים משורת הדין, בצאת החג החלפתי את המכונה למכונה טובה יותר אף היא בהמלצת המוכר והפעם מכונה מקצועית ומוצלחת ביותר דגם ER1611. תודה על הסבלנות וההקשבה. בהחלט אחזור לרכוש באליאס ראשל"צ!!
מוצר:
מכונת תספורת ER-GB60
תמונת משתמש
שם:
noamatar
תאריך:
20/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נרכש ב5- במאי, ב-8 במאי קבלתי הודעה על משלוח עם E-POST
שבועיים עברו (20 במאי) והמוצר לא הגיע. זה כבר זמן שמוצר מגיע מחול בעלות זולה בהרבה
אני מקווה שהמוצר יגיע עדיין.
מוצר:
מכונת תספורת 9854616
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
14/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על פניו התרשמתי שהשירות באמת טוב. יצרו איתי קשר טלפוני די מהר על מנת לאמת את פרטי ההזמנה. לאחר מספר ימים (פחות משבוע) נאמר לי שהדגם שהזמנתי חסר במלאי וצריך להגיע משלוח מחו"ל רק בסוף פברואר, ולכן הציעו לי מהחנות דגם אחר של אותה החברה. כששאלתי לגבי המפרט הטכני נאמר לי שהדגם יותר מוצלח אף ממה שהזמנתי ושתיעשה לי הנחה למחיר של הדגם אותו הזמנתי.
האביזרים הנלווים לדבריהם היו זהים לאלה של הרכישה המקורית.
יום לאחר מכן אני מקבלת טלפון מהשליח, שטען שאמרו לו בחנות שאני לחוצה עם המשלוח בזמן (אף שלא טענתי כך). מפה לשם הוא ביקש שאבדוק עם מישהו יוכל לקבל בבית את המוצר מאחר שהיה כבר באזור, וכך היה, ביקשתי מאמי שתקבל את המוצר.
איזה כיף, השירות מהיר, ואף שלא הגיע עם כל האביזרים שצויינו בע"פ (לפי מה שרשום על הקרטון גם צ'ופרתי בחובט), נכון לעכשיו הוא עובד פגז.
רק עכשיו ראיתי שהגיע אתמול מייל מהחנות ובו אני מתבקשת לדרג את החנות.

הבעיה היא שמאחר ועומק הכיס וגובה החשבון בבנק מאוד מסויימים, במקום לפרוש לי את הרכישה ל-5-6 תשלומים, כפי שמילאתי באתר של החנות, חייבו אותי בתשלום אחד עבור כל ה-900 ₪!!!!!!
מוצר:
שואב אבק dav 690
תמונת משתמש
שם:
ae
תאריך:
27/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
11 ימי עסקים ועדיין לא התקבלה ההזמנה.
אני תמה על החנות שמשיכה לשלוח בדואר ישראל י, ביודעה על העיכובים ויוצאת ידי מדי חובה בכך, שרושמת בהזמנה זמן אספקה 7 (ייתכנו עיכובים במשלוח).
אין פתרון אחר ?
תגובת החנות:
החבילה של האדון נשלחה אליו בתאריך 17/08 והגיעה ליחידת הדואר הקרובה לביתו בתאריך ה19/08.
דבר שעליו הלקוח ידע, אך משום מה ציפה כי המוצר יגיע אל ביתו.
מוזר מאוד שהלקוח מתלונן על זמן האספקה כאשר במקרה זה למרות כל העיכובים שיש בדואר ישראל היום החבילה הגיעה במהירות רבה! יומיים בלבד!
כאשר רשום שהמשלוח נשלח בדואר רשום, כלומר הלקוח אוסף אותו מסניף הדואר ולא הדואר מעביר את המוצר אל בית הלקוח.
חשוב שוב להדגיש המוצר הגיע ליחידת הדואר, הלקוח יודע ובוחר שלא לאסוף אותו.
מופתעים אנחנו מהתנהגותו של הלקוח במקרה זה.
מוצר:
טלפון אלחוטי 1660-2
תמונת משתמש
שם:
aviv
תאריך:
30/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר עובד באופן תקין אבל הוא הגיע עם חבלות חיצוניות, מעיכות במעטה הנירוסטה. נראה לי כי האריזה נפתחה טרם המשלוח.
תגובת החנות:
אביב שלום

המוצרים בדרך כלל נפתחים לשם מילוי תעודת האחריות, במידה והמוצר נפגם בדרך אליך היה עליך לעדכן אותנו על מנת שנוכל לטפל בבעיה, יחד עם זאת נשמח אם תפנה אלינו על מנת שנוכל לטפל בבעיה .

בברכה,
צוות אליאס
מוצר:
טוחן תבלינים 47671
תמונת משתמש
שם:
סימונה
תאריך:
05/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע פגום (הרדיו עובד, אבל לא קורא דיסקים). דיברנו עם שרות הלקוחות בחנות ונמסר לנו שניתן לשלוח חזרה ולקבל זיכוי כספי מלא.
תגובת החנות:
לא ברור לנו מדוע צוין ששירות הלקוחות ממוצע, משום ששירות הלקוחות שניתן במקרה הספציפי הזה הוא מעל ומעבר להחזיר מוצר ללא אריזה זה משהו שככל הנראה אף חנות לא תעשה, בכל אופן המטרה היא לשמור את הלקוחות שלנו מרוצים ואנו שמחים כי כך יצא בסופו של דבר.
מוצר:
מערכת שמע ניידת GM3090
תמונת משתמש
שם:
iftach
תאריך:
19/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
העלות של המוצר היתה טובה והמשלוח הגיע בזמן, אבל! המוצר הגיע כאשר שתי תחתיות שלו שבורות על אף שנארז בקלקר. לצערי הייתי חייב את המוצר בדחיפות ולא יכולתי להטריח את עצמי ללכת, לשלם דמי משלוח ולחכות לקבלת מוצר חדש, שמי יודע אם לא היה מגיע שוב שבור.
תגובת החנות:
יפתח שלום,

קודם כל אנו מתנצלים על כך שהמוצר הגיע שבור, אולם חבל שלא פנית אלינו.
אנחנו מבקשים ממך לפנות אלינו על מנת שנוכל לשלוח לך מוצר חדש.
דברים כאלו יכולים לקרות במהלך משלוח וחבל שלא נתת לנו הזדמנות להראות את איכות השירות שלנו.
נשמח לעמוד לשרותך,

צוות אליאס.
מוצר:
בלנדר ATL-242
תמונת משתמש
שם:
Spinacia
תאריך:
18/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחתי מכונת גילוח מקולקלת לתיקון שבוצע כיאות. המכונה היתה בחנות יומיים בלי שהודיעו לי ובלי שנגעו בה. הקשר הטלפוני עם החנות היה תמיד ביוזמתי, הם מעולם לא התקשרו למרות שהבטיחו. למעט אישה אחרת, שאר האנשים בחנות אינם אדיבים כלל.
לסיכום, התיקון בוצע טוב. המוכרים לא אדיבים והתהליך מול החנות אינו מסודר.
מוצר:
תיקון מכונת גילוח 3
תמונת משתמש
שם:
TM
תאריך:
13/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סיפור די ידוע ונפוץ למשיכת לקוחות.
ביצעתי הזמנה למכונת גילוח תוך ביצוע תשלום ב- PAYPAL. ההזמנה והוראת התשלום נקלטו ואף קיבלתי אישורים על-כך באימייל חוזר.
ואז . . טלפון עם הסיפור המוכר: מה שהזמנתי לא במלאי אך הם ישמחו למכור לי דגם מתקדם יותר...בתוספת עלות, כמובן.
יצויין שהם נהגו לפי בקשתי, ובטלו את ההזמנה.
עכשיו עלי לבדוק ולודא שהתשלום מהחשבון שלי ב-PAYPAL אמנם לא בוצע.
סתם טרחה מיותרת.
תגובת החנות:
המוצר קיים במלאי באליאס אולם באריזות פגומות, בהתאם לכך איננו מעוניינים לשלוח אותם ללקוחות מהאינטרנט אלא למכור אותם בחנות על מנת שהלקח ידע בדיוק מה הוא קונה.
מכאן שהוצע ללקוח דגמים חלופיים.
אין אנו עובדים בשיטת שדרוג על מוצרים שאינם קיימים במלאי אולם קורה שדגמים נגמרים ולעתים לא מורדים מהאתר בדיוק באותה שניה שבה נמכר המוצר האחרון מהדגם.
לא חייבנו את הלקוח ואף ענינו לו מהר מאוד.
אנו מתנצלים אם הלקוח נפגע מהשירות אצלנו, שכן באליאס מקפידים בראש ובראשונה לתת את השירות הטוב ביותר שניתן.


מוצר:
מכונת גילוח HQ7310
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply