דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דה פון האוס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדה פון האוס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
663
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
518
6
139
נמצאו 663 חוות דעת גולשים על דה פון האוס
תמונת משתמש
שם:
Francis
תאריך:
03/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שעשיתי עסקה - ועסקה עברה קבלתי שיחה מהחנות שלא היה במלאי ולא מקבלים כרטיס אשראי שלי (שכבר עברה)
תגובת החנות:
לקוח רושם סידרתי של חוות דעת שלילות לכל החנויות שמפרסמות בזאפ ולא רוצות למכור לו כמות של מכשירים . יש לו חנות מוצרי חשמל ולמרות שאנחנו לא מוכרים סיטונאי וכך גם מצויין באתר - בוחר להזמין פעם אחר פעם מעל 3 מכשירים בהזמנה. מכיון שבפעם האחרונה סרבנו למכור לו כמות - הגיעה חוות הדעת השלילית .

מוצר:
XIAOMI 5A
תמונת משתמש
שם:
erezilbe
תאריך:
14/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בושה ההתנהגות של המוכרים החנות.
טלפנתי לברר האם יש במלאי את הסלולרי(את התואם) ואפשר להגיע לקנות. כי אני מגיעה במיוחד.
המוכר אמר שיש לו מכשיר ואין בעיה להגיע לקנות.
הגעתי אחרי 20 דקות, והמוכר אומר- נגמר התואם יש רק את המקורי (מדובר בכבל מקורי..) שעולה 80 ש יותר.
הם עשו את אותו קטע לבעלי.. מסתבר שזה קטע אצלם להגיד שקיים המלאי אבל כשמגיעים ׳פתאום׳ נגמר במלאי ויש רק את המקורי (סה"כ מטען מקורי של שיומי) שמקפיץ את המחיר..
כל הכבוד לכם.. חברה מעולה.
קניתי עד היום לא מעט טלפונים אצלכם.
אני לא מתכוונת להגיע אליכם יותר.
אותי כלקוחה אבדתם.
תגובת החנות:
חבל שהחוות דעת מלאה באי דיוקים על מנת להכפיש את שמנו. 20 דקות הם מעל שלוש שעות לקוחה רצתה ערכה לא מקורית בצבע שחור ונשאר רק זהב במלאי ולא היתה מעונינת בזהב , ערכה מקורית עולה 89₪ יותר והציעו ללקוחה הנחה ל50₪ או לשלוח לה למחרת על הבוקר עם שליח ללא עלות . הרי אומרת בעצמה שקנתה אצלנו בעבר- אז אם מצלצלים בשעה 3 בצהריים ומגיעים ברבע ל7 בערב- לא קורה שמכשיר נשאר במלאי רק בצבע מסויים...?

מוצר:
שיומי a1
תמונת משתמש
שם:
orsoffer
תאריך:
07/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר והוספתי בהמלצתם כסף עבור "יבואן מקורי", כעבור מספר ימים התגלתה תקלה במכשיר, טירטרוני קצת בין החנות למעבדה לבסוף החליפו מכשיר, לא הופתעתי כאשר התקלה חזרה גם במכשיר החדש והבנתי שאין להם מה לעשות בנידון, כעבור מספר ימים נוספים המכשיר שבק לחלוטין, במעבדה הכניסו לתיקון ואמרו 'כנראה שיקבל מכשיר *מחודש* בחנות התנערו לחלוטין, מסתבר שיש משחק מילים בין יבואן מקורי לרשמי ואין בעיה לגבות תוספת תשלום בעבור כלום.
למי שאין כסף וזמן מיותר, ממליץ להתרחק מהם כמו מאש.
תגובת החנות:
רק שכח לציין הלקוח שהתקלה הראשונה היתה מכיון שהתקין מערכת הפעלה לא חוקית על המכשיר ובכל זאת החליפו לו למכשיר חדש. לאחר 5 (!!!) חודשים הגיע שוב ליבואן עם אותה תקלה , גם הפעם הסכים היבואן לפנים משורת הדין להחליף לו מכשיר אך לא למכשיר חדש. אין קשר איזה סוג יבוא קנה הלקוח - אף יבואן לא מחליף מכשיר בן 5 חודשים למכשיר חדש. אולי עדיף פעם הבאה להתייעץ לפני שמתקינים תוכנות על מכשיר סיני ולא לעשות נזק למכשיר ולבוא אחר כך בטענות...

מוצר:
שיומי a1
תמונת משתמש
שם:
חוד סלולר
תאריך:
25/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 12/4 רכשתי מכשיר A1 פחות מחודש המכשיר נכנס לתיקון על בעיית סוללה (ערך הסוללה קבוע על 50%) המכשיר נכנס למעבדה GetCell בפעם ראשונה למשך שבוע ובאותו רגע נכנס לתיקון חוזר מעל לשבוע ימים אתמול 24/5 אחה"צ יצא המכשיר מתיקון אחרי איתחול פרטים נכנס למצב קפוא ...לאחר מכן לא נדלק יום שישי נאמר שאין מעבדה כנראה שאצטרך לשרוף שבוע נוסף-- מוצר פגום ובקש להחליפו . בזבזתי מספיק זמן על מכשיר חדש
תגובת החנות:
הבהרה- אנחנו חנות שמחזיקה סוגי יבוא שונים , חלקם באחריות של חברת גט סל. אם הלקוח נתקל בבעיה מול נותן השירות הוא מוזמן לפנות לחנות ואנו נשתדל לעזור בחפץ לב. הלקוח הנ״ל לא פנה לחנות אבל בכל זאת בחר לכתוב חוות דעת שלילית על החנות למרות שמול החנות לא נתקל בשום בעיה.

מוצר:
Xiaomi Mi A1 64G
תמונת משתמש
שם:
אנדרי
תאריך:
24/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמה ימים אחרי ההזמנה , התקבל אי-מייל שהזמנה בוטלה. בלי הסברים. לא עונים למיילים .
בדיקה בזאפ מגלה שחנות עדיין מוכרת אותו מכשיר
תגובת החנות:
בלי הסברים..?,!?!
ניסו להשיג את הלקוח עשרות פעמים ואף נשלחו אליו 3 מיילים כולל זמני השיחות שניסו להשיגו מכיון שלא השאיר פרטי אשראי מלאים באתר... לאחר שבוע של נסיונות להשיגו - בוטלה ההזמנה אוטומטית. אכן המכשיר באתר ונמצא פיזית במלאי .

מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Redmi 4A 16GB
תמונת משתמש
שם:
Yuval
תאריך:
18/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר C5 שכבר לא משווק - דגם בעייתי מאוד
התקשרתי כדי לקבל העתק חשבונית - ניתקו לי בפנים
תגובת החנות:
חלילה לעולם לא ננתק ללקוח טלפון , הלקוח מוזמן לפנות לחנות בטלפון או דרך המייל ולקבל העתק חשבונית במיידי.
מוצר:
סמסונג C5
תמונת משתמש
שם:
alex
תאריך:
11/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעת ביצוע ההזמנה, יש באתר בחירה בין מספר אפשרויות משלוח.
אחת מהן היא "שליח עד הבית - 3 ימי עסקים" בתוספת תשלום (בהשוואה למשלוח רגיל בדואר רשום שאמור להגיע תוך שבוע).
את ההזמנה ביצעתי ביום שני, בשעה 14:15.
אני חושב שכאשר בוחרים באפשרות משלוח של 3 ימים, כל לקוח יצא מנקודת הנחה שלכל היותר, תוך 3 ימים, המשלוח כבר יהיה אצלו.
ולא 3 ימים כמות ימים לא ידועה לפי המצב רוח של החנות עד שיתחשק להם בכלל לטפל בהזמנה.
הייתי צריך את הטלפון בדחיפות, אמנם לא בבהילות של אותו יום, אבל לפחות באותו השבוע.
אני כן בן אדם בעל היגיון בריא, ולא פעם ראשונה שאני מזמין משהו דרך האינטרנט, אז ברור לי שיום שני כנראה שרוף כי בדרך כלל חנויות לא מספיקות
לשלוח באותו היום ועושות זאת לכל המאוחר למחרת בבוקר (למרות שיש כאלו שתוך כמה דקות מאמתים הזמנה, ושולחים באותו היום).
כך שהייתי אמור לקבל את המשלוח לכל המאוחר ביום חמישי.
בפועל, רק ביום שלישי לקראת 16:00 הם התקשרו אלי לאשר את ההזמנה (נציג ממש לא נעים, אבל זה כבר סיפור אחר).
ורק ביום רביעי בשעה 16:15 קיבלתי הודעה שההזמנה הועברה למשלוח!
אתה משלם על משלוח מהיר עד 3 ימי עסקים ולוקח להם כמעט 50 שעות רק לשלוח את ההזמנה.
אני כותב את זה כבר בסוף יום שישי, זאת אומרת השבוע המכשיר הזה כבר לא יהיה אצלי, ורק ביום ראשון במקרה הטוב יתקשרו אלי לתאם משלוח.
כך שבפועל יחלוף לפחות שבוע מרגע ההזמנה עד שהמכשיר יהיה אצלי.
הזמנתי מהם דווקא בגלל שהם נמצאים יחסית קרוב אלי, אז יהיה לי יותר קל לקפוץ אליהם במקרה של בעיה.
אבל למדתי את הלקח שלי, כשיש כל כך הרבה לקוחות לא מרוצים בתגובות, יש להבין שלא מדובר במקריות אלא זאת חנות שצריך להתרחק ממנה.
תגובת החנות:
לקוח אכן ביצע הזמנה ביום שני בצהריים אך לא השאיר פרטי אשראי - אז איך המשלוח אמור לצאת אליו כבר ביום שני בצהריים ? בלי חיוב? מעבר לכך - ניסו להשיג אותו ביום שלישי בבוקר , היה בשיחה ממתינה ואחר כך לא ענה וגם נשלחו לו שני מיילים שייצור קשר עם החנות . ביום שלישי ב6 וחצי בערב סוף סוף השיגו אותו והוא נתן פרטי אשראי מלאים והמשלוח יצא ביום רביעי בבוקר. אם לא מובן ללקוח למרות שעשה לטענתו - הרבה הזמנות באינטרנט בעבר - שהזמנה ללא פרטי אשראי אינה יכולה להישלח באותו היום , אז חבל ... בכל אופן - בדקנו את פרטי מעקב המשלוח - הלקוח קיבל את המכשיר ביום חמישי בצהריים . בכל זאת בחר לא להוריד את התגובה....

מוצר:
REDMI 5 PLUS
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
30/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פלאפון xiaomi mi 64GB האתר לא רצה לקבל ויזה אז התקשרתי לחנות.
לא רצו לקחת את VIZA ביום שישי ביום ראשון אני התקשרתי ולחצתי לשלם. התקשרתי ביום רביעי לבקש מס משלוח .אמרו לי שהשלהם עד לא חזר .זה היה ביום רביעי חמישי שישי. שוב התקשרתי ביום ראשון לקבל מס משלוח התקשרתי פעמים בסוף נתנו לי מה מתברר שהשליח שלהם לא שלח את הטלפון רק ביום רביעי והוא לא חזר אלי . ביום ראשון הטלפון עדין נמצא בסניף הדואר לידם . בקשתי לבטל כי זה מאוחר מדי וזה היה צריך להיות מתנה ושיקחו את הטלפון מהסניף דואר איפה שהשאירו אותו.
מנהל האתר לא חזר אלי וגם איש המשלוחים שלהם. הם מושכים זמן .
אני לא יודע עם הסדר שלהם ככה מה הם שלחו לי.

אפשר למצוא באותו מחיר עם שנתיים אחריות ליד הבית ולא יקח שבועיים.

לא ממליץ .
תגובת החנות:
לקוח עשה הזמנה באתר מבלי להשאיר פרטי אשראי, ניסו לתפוס אותו במשך יומיים שלחו לו 3 מיילים בטווח של 48 שעות . לבסוף לאחר 4 ימים חזר טלפונית לחנות - נתן פרטי אשראי מלאים ויום למחרת על הבוקר יצא אליו המשלוח. על מה הוא מתלונן ...? אין לנו מושג.

מוצר:
xiaomi mi 64GB
תמונת משתמש
שם:
tzahidagan
תאריך:
23/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יומיים אחרי שהזמנתי באתר, התקשרו לשאול אם אני רוצה חבילה בעלת מטען מקורי, סירבתי וכעבור שעה אמרו לי שאזל מהמלאי. בלי התנצלות, בלי הסבר. פשוט אזל מהמלאי ושלום.
לאחר מכן ראיתי לפי התגובות שאני לא היחידי שעבר תרגיל זה.
בושה וחרפה
מוצר:
xiaomi redmi 5 plus
תמונת משתמש
שם:
GG
תאריך:
15/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר שני מכשירים , נטען כי נמצאים במלאי. בצעתי הזמנה מלאה ותשלום באשראי. בהמשך יצרו עימי קשר וניסו לשכנע לקנות מכשיר יקר הרבה יותר. משסרבתי וביקשתי להמשיך בהזמנה שכבר ביצעתי טענו כי המכשיר לא קיים ולא במלאי!
הרגשה של נוכלות
מה שמתפרסם בכלל לא תואם את המציאות והמחירים הזולים לא באמת זמינים לקונה
תגובת החנות:
לקוח עשה הזמנה למכשיר קסיומי רדמי נוט 4x 64 של מדיה טק ולא השאיר פרטי אשראי. כאשר חזר אליו הנציג לסיים איתו את ההזמנה אמר לו הלקוח ( שיחה מוקלטת כמובן ) שהוא לא רוצה מדיה טק הוא רוצה מעבד של קוואלקום ושהוא לא ידע שהזמין עם מעבד מדיה טק . הסביר לו הנציג שאין קוואלקום במלאי ובלי קשר יש הפרש במחיר בין שני המכשירים . הלקוח התעצבן וניתק את הטלפון , אז איפה הנוכלות פה...? בנאדם מזמין משהו ורוצה משהו אחר שאין במלאי וגם אין באתר ואנחנו נוכלים...?!?!
כמה עצוב שכל אחד יכול לרשום מה שהוא רוצה בלי קשר למה שבאמת קרה בפועל...

מוצר:
טלפון סלולרי שיומי
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
04/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות לברר האם קיים דגם של XIAOMI MI A1 במלאי ונאמר לי שכן."כן כל מה שאתה רואה באתר יש לנו פה במלאי"
לאחר שהגעתי במיוחד לחנות המוכר בדק ואמר שיש לו עם מטען מקורי ו"אחריות מקורית בפריסה רחבה יותר" והוא עולה 800 במקום 724 כמו שמופיע בזאפ.
אמרתי לו שאני לא מעוניין וכי אמרו לי בטלפון שיש גם את התואם במלאי ונאמר לי שכנראה בזמן שנסעת לכאן (כחצי שעה) נגמר הכל במלאי.

אז קודם כל זה היה שקר כי באותו הזמן התקשר לקוח לחנות לברר לגבי אותו הטלפון ונאמר לו "יש לנו את כל מה שמופיע באתר במלאי אתה יכול להגיע" והמוכר כמובן לא טרח להגיד לו שיש לו רק עם מטען מקורי וכל השטויות האלה וצריך להוסיף כסף.
דבר שני האחריות היא אותה האחריות גם בטלפון עם המטען המקורי וגם בלי המטען המקורי דרך חברת "GETCELL" ככה שאין כזה דבר אחריות מקורית ופריסה שונה זוהי אותה האחריות בדיוק.אדם אחר שלא מבין כמוני היה שומע "אחריות מקורית" והיה נוטה להאמין שזוהי אחריות מהיבואן ואולי גם שנתיים כמו שמוסיפים באמת לאחריות יקרה יותר.
חבל שככה מטעים את הלקוחות כדי להשאר הכי זולים בזאפ ולמשוך את הלקוח עד לחנות ורק אז להגיד לו כדי שלא תהיה לו ברירה והוא יקנה.
אחרי וויכוחים רבים הסכים להוריד 30 שקלים רק על העקרון שלי אבל לחזור אני לא אחזור ולא אמליץ לחבריי.
מוצר:
xiaomi mi a1
תמונת משתמש
שם:
KOFIKO
תאריך:
24/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מדובר בחנות של אנשים בלתי אמינים. הבטחות שניתנו לפני הרכישה לא קוימו. הובטח לי כי אחרי התקנת כרטיס סים יפתחו לי חשבון גוגל לשם שימוש בחנות האפליקציות. כאשר חזרתי אליהם התכחשו להבטחה וסירבו לבצע את אשר התחייבו.

לא להתקרב לחנות הזאת !!!!
תגובת החנות:
במעמד המכירה הלקוח שהה בחנות מעל שעתיים , פתחו לו חשבון והורידו לו אפליקציות כבקשתו. לאחר מס ימים חזר לחנות בשעת עומס ( היו בחנות כמעט 20 איש) טען שאיפס את המכשיר ושהכל נמחק לו בטעות . ביקשו ממנו לחזור מאוחר יותר מכיון שכרגע לא ניתן לפתוח איתו הכל מהתחלה בגלל העומס הרב בחנות , קילל את המוכר והלך .... אנחנו אמינים
רק שחבל שלא ניתן להוסיף וידאו מהמצלמות כדי שלקוחות יראו כמה זמן ישבו איתך בחנות כדי לעזור לך...

מוצר:
XIAOMI MI MAX 2
תמונת משתמש
שם:
חגית
תאריך:
02/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פלאפון של שיומי ולמדתי בדרך כל מיני דברים חדשים על יבוא מסין
בסוף קיבלתי את ההזמנה כפי שביקשתי

מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Redmi 4A 16GB
תמונת משתמש
שם:
Tomer
תאריך:
31/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה גרועה. לא מומלץ להתקרב. החנות לא עמדה בהתחייבותה לספק את המוצר בתוך 7 ימי עסקים, ואף לא טרחה להודיע על כך. התשלום כמובן ירד, ולא אפשרו לי לבטל את העסקה. עשרות שיחות אל החנות לא נענו, וכשנענו, תחילה אמרו שלא פנויים לנושא, ולאחר מכן הבטיחו שיחזרו ולא חזרו. טרטור בלתי פוסק.
לאחר מכן הבטחות חוזרות ונשנות שהנה, היום זה מגיע. בשורה התחתונה טרם קיבלתי את המוצר עליו שילמתי, בזבזתי שעות מיותרות בהמתנה לשיחות.
בקיצור - תסיקו את המסקנות.
תגובת החנות:
לקוח ביצע הזמנה ביום חמישי בשעה 11 בלילה (שישי - שבת אינם ימי עסקים ולא מטפלים בהזמנות ) . ביום ראשון בעשר בבוקר כבר ניסה לחזור אליו נציג ללא הצלחה ונשלחו אליו גם מיילים לאחר כל נסיון חיוג על מנת שיצור קשר עם החנות מכיון שאין פרטי אשראי מלאים בהזמנה. לבסוף לאחר 6 נסיונות חיוג - ביום רביעי הנציג הצליח לדבר איתו והשלים עימו את ההזמנה. המכשיר יצא למשלוח יום למחרת בבוקר והגיע ללקוח תוך 5 ימי עסקים . אבל יותר קל לכתוב תגובה שלילית ולהאשים את החנות מאשר להודות שניסו במשך 4 ימים להשיגו. בנוסף - נשלח לו מס מעקב במייל שאפילו לא טרח לבדוק אותו ולראות שהמכשיר מחכה לו בסניף הדואר הקרוב לביתו כבר כמעט שבוע...

מוצר:
Xiaomi redmi note 4x
תמונת משתמש
שם:
Yosef
תאריך:
27/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שאלתי את המוכר מספר שאלות לגבי האחריות על המוצר והמוכר ענה בחוסר סבלנות, שאלתי אותו מדוע היחס הזה, הוא ענה לי בתגובה שהשאלות לא קשורות.
המוצר הגיע באריזה פתוחה, ככשאלתי מדוע האריזה פתוחה הוא אמר לי שזה המוצר שמגיע לי לפי המחיר שמופיע באתר זאפ ואם אני מעוניין במוצר סגור עם מטען מקורי אני צריך להוסיף כסף.
חווית הקניה הייתה לא נעימה, לא אחזור לחנות בשנית.
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות ב7 בערב , דקה לפני סגירה. למרות זאת קיבל שירות מעל חצי שעה והנציג שטיפל בו ענה לכל שאלותיו בסבלנות רבה. לא מצא חן בעיני הלקוח שיבוא מקביל מגיע עם מטען לא מקורי למרות שמופיע כך באתר והנציג גם הסביר לו פרונטלית ובכל זאת בחר לרכוש מכשיר. הדבר היחידי שלא היה לו ״לא נעים״ כהגדרתו - זה העניין שמטען מקורי הוא בתשלום נוסף . מעבר לכך - הלקוח קיבל שירות נפלא ולראיה- אכן רכש מכשיר . פון האוס תמשיך לתת שירות נפלא ללקוחותיה.
תגובה מיותרת לחלוטין.

מוצר:
שיאומי נוט 4 x
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
26/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גועל נפש של מקום. נציג מכירות פשוט מתחת לכל ביקורת. פשוט אין מילים. עובדתית עשיתי קניה בבלאק פריידי 24/11/2017. תחילה התקשרתי ודיברתי עם איזה בחור בשם אלי, הוא הבטיח לי מתנה לקניה עקב פריידי - אוזניות. כאשר הגעתי לחנות (חצי שעה אחרי בעל הבית שלי שגם הוא לא מרוצה מהמקום הזה) נפלתי על מוכר בשם דימה כבר שבתורו הצהיר כי על דגם שאני רוצה אין הנחות ואין מתנות. כדי לדייק - עוד בשיחה טלפונית אמרתי מה אני רוצה לקנות. אם כן השיחה עם מוכר יצאה עגומה: אני - מה הולך עם גאלקסי 8 ? תשובה - הכל. עומד, מסתכל עליי ושותק. כל מילה הייתי צריך להוציא בכח. וכל זה זה רק קדימון לדבר האמיתי. האדון הזה לאחר שרכשתי את הסמסונג גאלקסי S8 וגם מגן זכוכית וכיסוי ושילמתי על זה כ3000 ש"ח... האדון הזה הדביק לי את המגן זכוכית מעל ציפוי ניילון של המסך. יומיים אחרי הטלפון נפל (26/11/2017) ומגן הזכוכית ששילמתי עליו 100 ש"ח פשוט עף יחד עם הציפוי הניילון. בקיצור לא מומלץ למרות שהמחירים שלהם נמוכים ב2 שקל מאחרים אבל הייתי מעדיף להוסיף עוד 200 ש"ח ולקנות במקום אחר. מצטער ומתחרט על החלטה לקנות כאן.
תגובת החנות:
כל התגובה של הלקוח לא נכונה מיסודה , הלקוח שילם 2600₪ ולא 3000, מגן המסך שהוא רכש הוא מסיליקון של חברת pure gear ונחשב למגן המסך הטוב ביותר בשוק היום . הלקוח לא הפסיק לבקש הנחות ומתנות למרות שהוסבר לו שהמחירים ממילא זולים ואין אופציה לתת מתנות או לעשות הנחות על המכשיר. משלא קיבל את מבוקשו יצא החוצה , ביצע מס שיחות למתחרים שלנו וחזר לחנות ובכל זאת רכש... אז מדוע התגובה השלילית הזו... ?

מוצר:
סמסונג גאלקסי S8 כולל מגן זכוכית וכיסוי סיליקון
תמונת משתמש
שם:
noambd94
תאריך:
19/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בושה וחרפה! שירות גרוע ביותר, היה חסר חלק באריזה של המכשיר. לא לקנות! בנוסף, העלו את המחיר של המגן כשהגעתי, עשר דקות לאחר שאמרו לי מחיר אחר
תגובת החנות:
אין לנו מושג מה היה חסר ללקוח בערכה ועל איזה העלאת מחיר הוא מדבר - מחיר של מגן מסך וכיסוי אחורי במבצע 99₪ לשניהם באתר שלנו כבר מעל חצי שנה . ומעבר לכך - אם ללקוח באמת יש בעיה כלשהי והוא מחפש פתרון ולא סתם לרשום מה שעולה על רוחו- הוא מוזמן לפנות לחנות בכל עת. אולי אז גם יעזרו לו ויפתרו לו את הבעיה . נראה לי עדיף נועם , לא...? או שלעשות לנו נזק בזאפ בלי שנדע אפילו במה מדובר זה יותר יעיל...??!?!

מוצר:
Galaxy A 5
תמונת משתמש
שם:
ציון ושנה
תאריך:
17/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יומיים לאחר הזמנת המוצר, קיבלתי מייל שמחפשים אותי בנייד ומבקשים שאצור איתם קשר
לאחר שהתקשרתי אליהם אמרו שיחזרו ולא עשו זאת.
לאחר כמעט שבועיים מיום ההזמנה יצרתי איתם קשר פעם נוספת, ושאלתי על פשר העיכוב
של המוצר... טענו שניסו להשיג אותי ולא הייתי זמין (בפועל לא ראיתי אף שיחה שלא נענתה מהם)

דרשתי שילחו את המוצר עם שליח כפיצוי על העיכוב - וסורבתי

כמובן שביטלתי את ההזמנה
מבחינתי שירות זה א' ב'

חבל
מוצר:
טלפון שיאומי נווט X4
תמונת משתמש
שם:
איגור
תאריך:
26/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ !!!
תקשורת לא טובה
שירות אטי !!
הזמנתי טלפון ביום חמישי בבוקר
נשלח רק ביום שני בערב שבועה הבא
עבר כבר שבוע וטלפון לא הגיעה
תגובת החנות:
לקוח הזמין מכשיר ביום חמישי בשעה 19:05 בערב ולא כפי שרשם ,
ולא הכניס פרטי אשראי מלאים באתר. ניסו לתפוס אותו במהלך יום העבודה הבא ( יום ראשון) מספר פעמים מכשלא ענה - נשלח אליו מייל. הלקוח צלצל לחנות רק ביום ראשון בערב כדי להשלים את הפרטים החסרים והמכשיר נשלח אליו למחרת בבוקר בדואר רשום בדיוק כפי שהזמין , לפי אתר דואר ישראל - המכשיר הגיע לסניף הדואר תוך 5 ימי עסקים. ( אנחנו מתחייבים ל7 ימי עסקים בדואר רשום ) אם היה בודק את המייל שלו גם כאשר ניסו להשיגו וגם כדי לבדוק סטטוס מס מעקב- היה הרבה יותר פשוט מלכתוב תגובה שלילית כשאין על מה .

מוצר:
טלפון סלולרי samsung J7 Pro
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
18/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שיומי נוט 4x עם תוספת עבור ערכה מקורית
ולא מקורי ולא נעליים ...... ...
תגובת החנות:
איתי היקר, אתה מוזמן לפנות לחנות בכל עת. לא ברורה לנו התגובה... רכשת מכשיר ביבוא מקביל עם מטען תואם- אם יש איזשהי בעיה שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד לרשותך .

מוצר:
שיומי נוט 4x
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
16/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעקבות פרסום באתר זאפ , אחרי בירור טלפוני עמם אודות מכשיר סמארטפון שחיפשתי , הם טענו שיש להם את המכשיר עם הקונפיגורציה המתאימה .
הגעתי במיוחד מאשדוד על מנת לרכוש את המכשיר , אך שהגעתי הסתבר שלא היה להם את המכשיר ובמקום זה ניסו לדחוף לי מכשיר אחר לגמרי .

תגובת החנות:
לקוח צלצל לחנות שאל איזה סמסונג j7 הכי זול יש במלאי, נאמר לו שיש j7 nxt ב730₪.
כאשר הגיע לחנות אמר שלא התכוון לזה אלא לj7 prime שמחירו מעל 200₪ יותר... חבל שאנשים בוחרים לספר מה שנוח להם .
מוצר:
מכשיר סמרטפון סמסונג J7
תמונת משתמש
שם:
בלה
תאריך:
08/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות הזויה לגמרי.
פעם ראשונה ביצעתי הזמנה לפני 3 חודשים כשהזמנתי מכשיר בצבע שחור הגיע אליי בצבע זהב. לאחר בירור עם החנות נאמר לי שזה מה יש ואין להם במלאי צבע שחור (לא ברור לי למה להטעות אנשים ולתת אפשרות של בחירה צבע שחור אם הוא כלל לא קיים במלאי)
ב 8/10/2017 נתתי הזדמנות נוספת לחנות כשביצעתי דרך האינטרנט הזמנה נוספת למכשיר וגם כן הייתה אפשרות בחירה של צבע (ושוב בחרתי צבע שחור) לאחר קבלת מייל על אישור ההזמנה שלי שמתי לב כי הטלפון שרשמתי מוטעה
התקשרתי לחנות על מנת לעדכן את הטלפון הנכון לצערי למרות מס' הזמנה שנתתי לבחור בשם נתנאל הוא לא הצליח לאתר את ההזמנה שלי לא לפי טלפון לא לפי מס הזמנה אך טען שהיות ושילמתי דרך כרטיס אשראי הם כבר מחזיקים במסגרת ושעליי ליצור קשר עם החברה ולבטל את המסגרת
בנוסף אמר שצבע שחור אינו קיים כלל אצלם במלאי.
ושוב מצאתי את עצמי בויכוחים איך יתכן כי מוכרים ללקוח משהו שכלל אינו קיים במלאי ואיך הוא לא מצליח לאתר הזמנה שלי אם אני קיבלתי מהמייל של החנות מס' הזמנה.
ממליצה בחום להתרחק מהחנות ולהזמין בחנויות אחרות
תגובת החנות:
בלה היקרה, הוסבר לך בטלפון שצבע שחור בדגם הספציפי הזה קיים ביבוא רשמי ויבואן מקביל יש בורוד וזהב ולא ניתן לפרסם את אותו מוצר בצבעים שונים של יבואנים שונים לכן מומלץ לצלצל לחנות לוודא מלאי. הרי שלחו לך מייל בנושא בפעם הראשונה שעשית הזמנה והסכמת לקבל זהב ובכל זאת עשית הזמנה פעם נוספת ושוב הוסבר לך אותו הדבר לגבי אותו מכשיר אז למה לכתוב תגובה שלילית ...?

מוצר:
פלאפון XIAOMI
תמונת משתמש
שם:
Ofer
תאריך:
06/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות לא טובה.
בראש ובראשונה, הם פרסמו באתר ובזאפ שהמוצר עולה מחיר מסויים, וכשהגענו לחנות הם אמרו שהוא עולה 120 שקל יותר, לכן תדעו שאפילו אם המוצר בראש הרשימה, זה לא אומר שהוא הכי זול, אלא שהם סתם הורידו את המחירים כדי להיות בראש הרשימה. בנוסף, הם הוציאו את המטען המקורי המהיר מהחבילה, הייתה לכך סיבה מוצדקת, לפחות לדברי המוכר אלי (שאסור למכור את המטען הזה בארץ), אך הם לא כתבו על זה שום דבר לא באתר ולא בזאפ.

בנוסף קניתי גם מגן מסך עם הטלפון, ורק אחר כך שמתי לב שהמגן בכלל לא מתאים והוא הרבה יותר קטן מהמסך.
גיליתי לאחר מכן שגם חבר שלי קנה בחנות הזה כשהיה לה בעלים אחרים. לאחר כמה חודשים הוא חזר עם בעיה במכשיר שהייתה מכוסה בביטוח, אבל אז התחלף המוכר לאלי, והוא רק התנער מהאחריות ואמר שזה בעיה של הלקוח שהתחלף הבעלים.
שתי הבעיות האחרונות רק מראות על החוסר אכפתיות של המוכר.

עד עכשיו המכשיר עובד, אך אני עדיין מצטער שלא קניתי אותו בחנות אחרת.

תקנו פשוט מחנות אחרת, אפילו אם היא עולה כמה שקלים פחות או יותר או טיפה יותר רחוקה.
תגובת החנות:
חוות דעת הזויה. לקוח ביקש וואן פלוס 3 ביבוא מקביל - הוסיפו לו לערכה ( שמגיעה בלי מטען בכלל) מטען לא מקורי כבקשתו .
מעבר לכך - המגן זכוכית שהודבק לו הינו מגן מסך מקורי של וואן פלוס בדיוק כמו אלה שמגיעים עם המכשיר ביבוא רשמי. לא מובן לנו על מה מצטער - קיבל בדיוק מה ששילם. אף אחד לא מוריד מחירים להיות מקום ראשון מר עופר , אנחנו מוכרים בדיוק במחירי האתר ולקוחות מקבלים את השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.

מוצר:
OnePlus 3T
תמונת משתמש
שם:
irena
תאריך:
21/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות!!

קניתי מהחנות טלפון סלולרי Xiaomi Redmi Note 4 MediaTek 3GB
לפני קניה התקשרתי לחברה "גט סל"(היה רשום בפירוש 12 חודשים ע"י יבואן גט סל ") שמספקת אחראיות לטלפון .בחברה "גט סל" נתנו מס' סניפים שמספקים שירות כולל סניפים בעפולה, מגדל העמק וחיפה.
אחרי קניה התקשרו מחנות "phonehouse"ואמרו עם אני אקנה מטען מקורי אז יהיה אחריות בכל סניף בארץ עם לא - רק בסניף רעננה, של לא מתאים לי.
את זה לא היה רשום בפירוש באתר החנות.
שירות לקוחות גרוע.
משקרים בנתונים באתר החנות,
לא נותנים אחריות כמו שרשום באתר.
לא עונים בטלפונים.
ברציני לבטל הזמנה לקניה ודורשת לבטל עסקה באשראי.

בקיצור הישמרו מהם!!
תגובת החנות:
נתחיל בכך שלקוחה לא חויבה בגין העסקה. בנוסף הוסבר ללקוחה שהמעבדה המרכזית של גט סל ( נותני השירות ) היא בתל אביב בנחלת יצחק. הלקוחה מתגוררת בצפון ולכן הוסבר לה שהסניפים בצפון הם רק נקודות מסירה ולא ניתן שם שירות תיקונים. בלי קשר - כמו שמופיע באתר שלנו - הציעו לה להוסיף 69₪ עבור מטען מקורי בלי קשר לסוג האחריות . אמרה שהיא לא ראתה באתר שהערכה מגיעה עם מטען תואם והיא לא מעוניינת וביקשה לבטל את ההזמנה . ההזמנה בוטלה במיידי ונשלח ללקוחה מייל ביטול .

מוצר:
Xiaomi Redmi Note 4 MediaTek 3GB
תמונת משתמש
שם:
iliya
תאריך:
20/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה הזמנתי טלפון בצבע שחור במחיר מסויים, לאחר מכן מתקשרים אלי מהחברה ואומרים לי שהטלפון יגיע ללא אביזרים מקוריים ואני הסכמתי לזה. בנוסף הוא אמר והוסיף שהטלפון יהיה בצבע ורוד ולא שחור כמו שהזמנתי וזה כבר הטריד אותי, אמר לי שבצבע שחור אני יכול לקבל רק אם אקנה את הטלפון עם האביזרים המקוריים בתוספת תשלום. אני הזמנתי טלפון מסויים בצבע מסויים ולא אמור לשלם יותר ממה שכבר שילמתי אם כך היה כתוב באתר. הייתי צריך בסופו של דבר לבטל את ההזמנה.
תגובת החנות:
כפי שהוסבר ללקוח בטלפון בסבלנות רבה ערכה לא מקורית של יבואן מקביל היתה באותו רגע רק בצבע ורוד. הומלץ לו לחכות יומיים או הנחה של 50 אחוז לערכה מקורית בתוספת של 40₪ במקום 80 וקיים במלאי בזהב , שחור וורוד. יש שוני בין סוגי היבוא ולכן לא תמיד כל הצבעים זמינים בסוג היבוא המקביל .

מוצר:
Xiaomi Redmi Note 4X 32GB 3GB Qualcomm טלפון
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply