דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
פורטל לחומרה (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גולד טופ מחשבים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגולדטופ ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
175
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
125
5
45
נמצאו 175 חוות דעת גולשים על גולדטופ
תמונת משתמש
שם:
נעם
תאריך:
06/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היתה לי התרשמות טובה מגולדטופ אחרי שתי רכישות שהגיעו עם שליח (משלוח יקר).
ברכישה שביצעתי ב-29.4.2008 הסחורה לא סופקה על ידי "חברת שילוח עד 5 ימי עסקים מבוטח מסירה ידנית" (כך באתר גולדטופ), וכשהתקשרתי לשאול מדוע נאמר לי שחברת המשלוחים טוענת כי מסרה את החבילה. יצויין כי החבילה נרשמה על שמי עם כתובת מקום העבודה שלי. בגולדטופ לא מבינים שמסירה ידנית זה למי שההזמנה על שמו. הטעות כנראה נעשתה על ידי חברת המשלוחים, אבל זאת נמצאת באחריותם בלבד, עוד עובדה שהם לא מבינים.
אם שילמתי 29ש"ח על , אני מצפה שביום החמישי הם קודם כל יתנצלו על הטעות ויתקנו אותה מיד, וזה אומר לשלוח מיד מוצר חלופי, ולברר עם חברת המשלוחים - שהיא באחריותם (!)- מה קרה. נדרשו שלוש שיחות טלפון רק כדי לשחרר הבטחה שאקבל תשובה עוד היום(!).
אני לא מתכוון לבצע עוד רכישות באתר זה, וממליץ גם לכם להמנע מכך.
מוצר:
שלט אוניברסלי Harmony 525
תמונת משתמש
שם:
תמיר
תאריך:
14/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיע אליי בכלל כי הם החליטו לשלוח לי אי מייל שאומר אין לנו במלאי למרות שבאתר הם מוכרים את המוצר, כשניסיתי ליצור קשר כמובן שענה נתב שיחות חכם שאחריו לא משנה לאיזה שלוחה שהופניתי לא היה מענה למרות שהמתנתי דקות ארוכות, בכל אופן אני ממליץ לכם לקנות במקום אחר.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה ב 13/2/2008 למוצר שנכון להרגע חסר במלאי.
יש לנו מעל ל 6000 מוצרים מפורסמים באתר- ומאחר ואנו חנות ולא מחסן אין באפשרותנו להחזיק את כל המוצרים במלאי בשוטף
ישנם מוצרים שברגע שנכנסת הזמנה מלקוח אנו מזמינים מהיבואן,במידה והמוצר חסר גם אצל היבואן,אנו מעדכנים את הלקוח מידית.
בהתאם לזאת, נשלח מייל ללקוח עוד באותו היום- פחות מ 24 שעות- המיידע אותו על סטטוס הזמנתו
(שהמוצר שהוזמן כרגע חסר במלאי ושיצור איתנו קשר על מנת לשנות או לבטל את ההזמנה).
חשוב לציין שחברת גולדטופ מחשבים אינה מחייבת את כרטיס האשראי של הלקוח עד אשר היא בטוחה שיש את המוצר במלאי!!!
ולכן, גם במקרה זה לא בוצע שום חיוב והלקוח לא חוייב.
חברת גולדטופ מחשבים פונה ללקוח בצורה שבה התקבלה ההזמנה, משמע הזמנת אינטנרט, תאושר או לא תאושר ע"י מייל חוזר ללקוח,
ואילו הזמנה טלפונית שבוצעה- אישורה או אי אישורה יהיה ביצירת קשר טלפוני מול הלקוח.
ניתן ליצור קשר עמנו בכל שעות פעילות החברה, טלפונית או במייל.
הזמנתו של הלקוח בוטלה, כמובן ללא חיוב.
בנוסף אציין שהועבר לזאפ עותק של המייל שנשלח ללקוח- עוד באותו היום בו הוזמן המוצר כשעתיים מרגע ביצוע ההזמנה.

מוצר:
נתב אלחוטי crwer20075
תמונת משתמש
שם:
eitan
תאריך:
30/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפונית נתב אלחוטי לשימוש בבית. לאחר כ 20 דקות, לאחר התייעצות עם חבר, החלטתי לבטל את ההזמנה בינתיים, ולמרות שעברו כ 20 - 30 דקות בלבד, חוייבתי בדמי ביטול בסך 5% שהם 10 ש"ח (?!) בערך. מנהל החנות אף טרח לציין ש"אם זה היה תלוי בי היית צריך לשלם 1000 ש"ח על המאמץ שעשו בשבילך לא 10 שקלים..." (ציטוט, יש הקלטה). להבהרה, המאמץ שעשו בשבילי, שהיה צריך לעלות לי 1000 ש"ח, היה, לקבל ממני בטלפון הזמנה לנתב אלחוטי שעולה 199 ש"ח.
אני שמח שתמורת 10 ש"ח בלבד הצלחתי להכיר את הפרצוף האמיתי של חנות גולדטופ וההנהלה. המכירה כמובן בוטלה.
איתן.

הערה לזאפ: הקלטת השיחות עם החנות ומנהלה שמורה אצלי ואשמח לשלוח אותה אליכם.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה לנתב אלחוטי , אשר זמין במלאי החנות.
כאשר מוצר זמין במלאי החנות אנו מבצעים את ההזמנה, ומיד מכינים ואורזים את המוצר למשלוח על מנת שהלקוח יקבל שירות
טוב ומהיר.
כאשר הלקוח התקשר לבטל את העיסקה, ודיבר איתי בשיחתו הראשונה, אמרתי לו שבמידה והעיסקה עדיין לא בוצעה,
ניתן לבטלה ללא דמי הביטול, אך אם יצאה חשבונית ונעשה חיוב בכרטיס האשראי, אנו מחייבים 5 % דמי ביטול( לפי חוק הגנת הצרכן).
העברתי את הלקוח לבדיקה היכן ההזמנה עומדת מול המחסן שם נאמר לו שחבילתו כבר ארוזה ונעשתה כבר תעודה עבורה למשלוח
בחברת השילוח, ולכן ביטול עיסקה יחוייב ב5 % דמי ביטול.
יש לציין ששום דבר לא נעשה "בכוונה" או "דווקא" ללקוח, ישנם נהלים וחוקי צרכנות במדינת ישראל, וגולדטופ מחשבים
שומרת עליהם ופועלת לפי כל חוקי הצרכנות, לצערי לפעמים הצרכן לא מוכן לשמוע או לקבל תשובה אם היא לא "לטעמו".
יש לציין שבשיחתו הלקוח "זלזל" בלשון המעטה במאמצים שנעשו לתת לו שירות טוב ומהיר ואף איחל לנו כל מיני איחולים
לא "לבבים" שאני לא רואה צורך לחזור עליהם בתגובה זו.
כמו שהלקוח ציין, נעשה לו זיכוי מיידי והוחזר לו כספו לכרטיס האשראי, פחות דמי ביטול העיסקה.

מוצר:
נתב אלחוטי 6204
תמונת משתמש
שם:
עומר
תאריך:
02/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את האנטנה ביום שלישי 27/11/07 ובנוסף שילמתי עוד 26 שקל על דואר שליחים.
התקשרתי ביום חמישי לשאול מה קורה עם ההזמנה ואמרו לי שאולי זה יגיע בשעה 17:00 ואם זה יגיע אז זה יהיה אצלי ביום ראשון/שני. התקשרתי ביום ראשון (היום) בבוקר ואמרו לי שזה רק בוקר וצריך לחכות קצת לערב שההזמנות יגיעו. אחרי זה התקשרתי בערב ולאחר שהעבירו אותי כמה וכמה פעמים לשלוחה שלא עובדת, דיברתי עם האיש שאחראי על ההזמנה שלי במחסן והוא אמר לי שזה גם לא יגיע היום ובתשובה לשאלתי "למה צריך למשוך את זה מעבר ל5 ימי עסקים של הדואר שליחים" הוא אמר לי שאני מדבר שטויות.
בקיצור, אחרי זה הוא אמר לי שזה יגיע אליו מחר ביד ואליי זה יגיע יום-יומיים ממחר, וגם אני לא מבין למה לא אמרו לי שזה לא במלאי.
גם כן שכחתי לציין שאת הכרטיס אשראי שלי הם חייבו באותו יום.

אני כניראה לא אקנה יותר בחנות הזאת.

תגובת החנות:
הלקוח ביצע את ההזמנה ב27/11, כאשר הלקוח התקשר לבצע את ההזמנה,נאמר לו בפירוש שאין את המוצר במלאי, אבל הוא יוזמן עבורו מהיבואן-ויגיע אלינו תוך יום יומיים וישלח אליו עד 5 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר.
המוצר אכן הוזמן עבורו עוד באותו היום,וההזמנה אושרה לנו ע"י היבואן שהבטיח לספק את המוצר יום למחרת.
לצערי,ואנו מבינים שאת הלקוח זה ממש לא מעניין, אך שוב לצערינו היבואן לא עמד בזמן האספקה שלו.
יש לציין שכל פעם שהלקוח התקשר ובקש לדעת את סטטוס ההזמנה,
בדקנו טלפונית באותו רגע מול היבואן ועדכנו אותו בדיוק בפרטים, ולא הבטחנו הבטחות שווא.
נאמר לו בפירוש שהמוצר מתעכב להגיע ואנו מצטערים, ובמידה והוא מעוניין אנו נבטל את ההזמנה שלו כמובן בהחזר כספי מלא.

אתמול הלקוח שוב התקשר- ושוב בדקנו מול היבואן שאמר שהוא נורא מצטער ויבדוק מול חברת השילוח מדוע המוצר עדיין לא הגיע, כמובן שבאותו רגע שוב התנצלנו ואמרנו ללקוח שאנו מעבירים את החשבונית במיידי להנהלת חשבונות לזיכוי.

כרגע הזמנת הלקוח נמצאת כמו שנאמר אצל הנהלת החשבונות לזיכוי מלא.
לפעמים לצערינו ישנם דברים שאינם תלויים בנו, אך הלקוח תמיד מעודכן בדיוק בפרטי ההזמנה ו/או בעכובים בהזמנה,
וניתנת לו האפשרות לבטל את הזמנתו בכל עת עם החזר כספי מלא במידה וישנם כאלה.

מוצר:
אנטנה WAN-1112
תמונת משתמש
שם:
Yochai
תאריך:
24/07/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המאווררים. כרטיסי חויב מיידית. לאחר כשלושה שבועות, כשפניתי אליהם טלפונית לשאול מה עם ההזמנה, צעקה עלי הפקידה שההזמנה נשלחה לפני כשבוע (זאת אומרת שבועיים! לאחר שחוייבתי) ושאמתין בסבלנות. לאחר חודש ביטלתי את ההזמנה בכתב, ועד היום הם מסרבים להחזיר את כספי. כמובן שאת המאווררים טרם ראיתי.
מוצר:
2 מאווררים למחשב GT80252BDL
תמונת משתמש
שם:
עידו
תאריך:
11/05/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היו שתי בעיות מרכזיות:
1. ביצעתי הזמנה ולא קבלתי עליה אישור במייל. ניסיתי להתקשר לחנות והעבירו אותי בין שלוחות - השארתי 3 הודעות ולא חזרו אלי. לא היתה לי דרך לעקוב אחרי ההזמנה דרך האינטרנט.
2. גם כשניגשתי לחנות באופן אישי, הם לא היו מאד מבינים ולא עזרו לי מספיק בבחירת המוצר.
מוצר:
רמקולים למחשב S200
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
14/03/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר אנטנה מאריכת טווח לנתב אל-חוטי, יש לציין שהאתר מתחייב למשלוח תוך 21 ימי משלוח, לאחר שבועיים שהמוצר לא הגיע, התקשרתי לחנות לברר את מצב ההזמנה, השארתי הודעה מופרטת עם פרטי ההזמנה וכיצד לחזור אלי, לא קיבלתי אף תשובה.
כעבור שבועיים, התקשרתי שוב, דיברתי עם אחת העובדות וגיליתי שהמוצר לא הגיע מחו"ל עדיין.
החנות לא טרחה לעדכן אותי שההזמנה לא מגיעה, גם אחרי הזמן שהתחייבו למשלוח.
את החיוב מכרטיס האשראי שלי הם דווקא טרחו להוריד יום לאחר ההזמנה.
בסופו של דבר ביטלתי את ההזמנה, אחרי שבקושי קיבלתי התנצלות רפה. פשוט מאכזב.
מוצר:
אנטנה לנתב אל-חוטי ANT24-0600 6Dbi
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
12/03/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיסק און קי פשוט של ג'יגה. ההזמנה פשוטה וברורה ובסופה מגיע מייל ובו מצויינת רק מספר ההזמנה, ללא שום פירוט נוסף כמו מחיר המוצר או דגם (??)
מאז ההזמנה עבר חודש ועדיין לא קיבלתי את המוצר. כשפניתי לחנות נעניתי בכל פעם כי "בטח קיבלת הודעה על החבילה ולא שמת לב..כולם אומרים "לא קיבלתי"". בכל פניה שלי לחנות הרגשתי כי מנסים "להוריד" אותי מהקו ולהיפטר ממני. מאז דיברתי עם אחראית "שירות הלקוחות" ארבע פעמים ולא קיבלתי תשובה אפילו פעם אחת אלא ב"אתה מדבר שטויות" או "משקר".
פרט לכל אלו גם חייבו אותי בסכום גבוה יותר מזה שהופיע בעת ההזמנה...
אם פעם לא הבנתי למה אנשים חוששים לקנות באינטרנט אז גולדטופ הסבירו לי בגדול ממה להיזהר. אני ממש לא הייתי קונה אצלם דבר, גם אם בחנות אחרת אותו מוצר יקר יותר, או לפחות לא לבחור באופציה של משלוח החינם המפוקפק שלהם.
מוצר:
disk on key
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
14/02/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שקניתי מחשב ולא יכולתי להזמין את המקלדת (internet pro), העכבר (mx310)והרמקולים (121i) הספציפיים שרציתי דרך החנות בה קניתי את המחשב, החלטתי לחפש איפה לקנות. לאחר השוואת מחיר בזאפ בחרתי בגולדטופ. הזמנתי דרך האינטרנט, ויום לאחר מכן התקשרו אליי ואמרו לי שלא ניתן להשיג את העכבר אצלם (למרות שהוא מופיע במאגר האינטרנט). לאחר שיחת הטלפון הזאת עברו שלושה שבועות, בהם חיכיתי לרמקולים ולמקלדת שהזמנתי. במהלך הזמן הזה ניסיתי לברר מספר פעמים מה קורה עם ההזמנה, אך לפי הרושם שקיבלתי, אין במשרדי גולדטופ את כל המידע על ההזמנות שמבוצעות אצלם, מה שגורם להרבה בילבולים. לא היה להם מושג מדוע מתעכבת ההזמנה, מלבד שזה קשור במקלדת. לאחר 3 שבועות נזכרו להתקשר אליי, ולומר לי שלא ניתן לקבל כלל את המקלדת, כי הם לא קיבלו אותה מהספק.
3 שבועות לא יכולתי להשתמש במחשב החדש שלי, בגלל שבגולדטופ חשבו שאולי יש אפשרות שבסופו של דבר ההזמנה שלהם למקלדת תגיע, אך היא לא הגיעה. ולכן היה עליי לפנות לחנות אחרת להזמין את המקלדת.

ממליץ לא לקנות אצלם בחנות. כמו שיכלו להגיד לי שאין להם אפשרות לספק לי את העכבר אחרי יום אחד בלבד, יכלו להגיד לי את זה גם על המקלדת.

בסופו של דבר, אפילו התנצלות לא קיבלתי...
מוצר:
מוצרי מחשב מקלדת, עכבר ורמקולים
תמונת משתמש
שם:
יאן
תאריך:
14/01/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 לוכדי וידאו חיצוניים. בעת ההזמנה וידאתי וקיבלתי תשובה מפורשת שהמוצר יגיע תוך יומיים-שלושה(הייתי צריך את המוצר דחוף ולכן גם בחרתי בחנות זו). בפועל קיבלתי אותם רק אחרי יותר משבוע, ומה שהרבה יותר גרוע - אחד מהם היה מהדגם הלא נכון וגם לא תקין. שרות לקוחות אינו מגיב לא ל-email ולא לטלפון. אחרי הרבה ניסיונות הצלחתי לתפוס אותם - הם הבטיחו לבדוק ולחזור אלי, וכמובן לא חזרו.
מוצר:
לוכד וידאו חיצוני AverDVD EZMaker
תמונת משתמש
שם:
שניר
תאריך:
08/10/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע אלי לאחר 3 שבועות, כל פעם שהתקשרתי לברר אז הבטיחו שיחזרו אלי טלפונית ולא חזרו אלי בכלל. בחנות מתחייבים על 7 ימי עסקים, בפועל עברו 16 ימי עסקים.
יש לציין שלאחר אישור ההזמנה החנות ביצעה הזמנה של החלק לאחר שבועיים.
ההמלצה שלי - אל תזמינו מהם.
מוצר:
מאוורר VC-RF
תמונת משתמש
שם:
יוליה
תאריך:
19/09/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הלוח אם מהאתר התקשרו אלי אחרי יומיים (יפה) אך אמרו לי אם אני רוצה משלוח אלי אשלם 26 שקלים, למרות שרשום שזה חינם.
כאשר אמרתי שהמשלוח אמור להיות חינם אמרו לי כנס לתקנון של אתר החנות ואכן שם רשום! חבל שלא מעדכנים את עלות המשלוח!
אך כל זאת לא כל כך חשוב, לאחר שהזמנתי את הלוח הגיע הדואר ומאוד התפלאתי לגלות ששילמתי 493 שקלים על המוצר ו 26 משלוח
למרות שאלות המוצר בZAP, באתר ובהזמנה עצמה 457 ש"ח. לאחר שהתקשרתי לבדוק למה שילמתי יותר, בעל החנות אמר לי "אני לא חייב להסביר לך למה יש עליה בעלות המוצר זאת זכותי המלאה לעלות את המחיר"
מוצר:
לוח אם GA-8I945PLGE-RH PCI
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
11/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצלמת הבטחה הוזמנה ב 1/7/16 ב 11/7/16 המוצר עדין לא הגיע.
יצרתי קשר עם החנות ולאחר בדיקה הסתבר שאין להם את המוצר, והם הזמינו אותו.
לא אהבו את שאלתי מדוע לא עודכנתי על כך, וסגנון הדיבור נהיה מאוד לא אדיב (במילים עדינות).
נאלצתי להזמין במקום אחר לאחר 10 ימים.
לא ממליץ להזמין באתר הזה. יש הרבה אפשרויות באתרים אחרים.
מוצר:
מצלמת אבטחה DI-380AHD36
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
07/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מספר בעיות:
1. זמן משלוח - ההזמנה נעשתה ביום ראשון בלילה, והמוצר הגיע לדואר אצלי ביום שלישי בשבוע שלמחרת. אומנם החנות עמדה בהתחייבות ל"עד 7 ימי עסקים", אך אני רגיל שמוצר שאני מזמין מגיע עד 3 ימי עסקים מרגע ההזמנה.
2. המוצר הגיע באריזה לא מקורית, מסתבר שזהו מוצר OEM. אך יש לציין שדבר זה לא מצויין בתיאור המוצר.
3. כתוצאה מכך שהמוצר הוא OEM, האריזה למשלוח היתה ברמה ירודה מאוד. הספק הגיע בתוך אריזה של ספק אחר עם חתיכה של קרטון בתוך הקופסא שהיתה אמורה למנוע ממנוע לזוז. המותר לא היה ארוז כלל בפצפץ, והוא "רקד" בתוך בקופסא באופן מדאיג.
כשדברתי עם החנות הם אמרו שהמוצר היה 'אמור' להשלח ארוז בפצפץ.
עוד לא בדקתי אם המוצר תקין, אני מקווה לטוב.
תגובת החנות:
1. התחייבות לזמן אספקה עד 7 ימי עסקים ולכן לא רלונטי הרגל הלקוח .
2. האתר יעודכן לגבי אריזתו אך מאידך גיסא לא מצוין שהמוצר באריזת RETAIL .
3. כל מוצר נארז בקפידה כולל פצפץ ועזרים אחרים אשר מונעים את תזוזת המוצר .
מוצר:
ספק כוח ATX400-PNR 400W 120mm SATAx2 PFC
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
22/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מטען למחשב נייד במחיר 150ש"ח. לאחר שעה התקשרו מהחנות ואמרו שהדגם שהזדמנתי אזל, ואפשר לשלוח מטען אוניברסלי במחיר 200 ש"ח. שאלתי ווידאתי אם המטען מתאים למחשב שלי כמו המטען שהזמנתי במקור, והובטח לי שכן, וכך הסכמתי לשלם יותר "על בליינד" בשביל לסיים עם הסיפור.

אחרי שבוע קיבלתי את המטען והוא לא התאים למחשב. התקשרתי לחנות ונאמר לי לשלוח אותו חזרה ואקבל זיכוי, כך עשיתי.
אומנם אחרי שבוע קיבלתי זיכוי, אך התברר לי שנקנסתי ב8% דמי ביטול על הסכום השני (16 ש"ח). בתוספת המשלוח שעלה לי (14 ש"ח) שילמתי סכום כולל של 30 ש"ח, או 20% מהעיסקה המקורית כקנס.

התקשרתי לחנות כדי לתאר את המקרה, הרגשתי שלא אני אשם שנשלח לי המוצר הלא מתאים ולכן לא אני צריך לשלם קנס. פקידה בשם זוהרה הייתה מאוד נוקשה בלשון המעטה לטעמי, טענה שאישרתי את ההזמנה של המוצר החלופי כשנוצר איתי קשר ולכן אני אחראי בתוצאות.

אומנם המוצר הגיע בזמן אך נותרתי מאוכזב ומרגיש כאילו נפלתי באותיות הקטנות.
תגובת החנות:
לאחר בדיקה שערכתי אכן הלקוח צודק ויזוכה במלוא הסכום
מוצר:
מטען למחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
אופיר
תאריך:
01/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה ביום רביעי..ובשביל שהמוצר יגיע בזמן (מתנה ליום הולדת) ביקשתי במשלוח מהיר או איך שמוגדר באתר "הפצה עיסקית עד 2 ימי עסקים מבוטח מסירה ידנית"..במחיר 50 שח.... יום למחרת התקשרו בבוקר ואישרו את ההזמנה..עד פה הכל טוב.. יום חמישי התקשרתי לשאול מתי יגיע כדי שאהיה בבית..הם התנצלו ואמרו שחלה טעות וזה יגיע יום ראשון..יום ראשון התקשרתי שוב ואמרו שהשליח יצור איתי קשר..בשעה 5 השליח התקשר אמר שנייה ושם אותי על המתנה 6 דקות וניתק..חזרתי אל השליח אך הוא אמר שהוא כבר לא בסביבה שלי ושזה יגיע מחר..התעקשתי אם השליח שזה יגיע באותו היום כי ביקשתי משלוח מהיר והם כבר מאחרים..הוא לא הבין למה לחוץ לי והסברתי לו שזה לא עיניינו בכלל והוא אמור להביא לי את המשלוח בזמן..אחרי התעקשות של חצי שעה הייתי צריך לצאת מהבית ולהיפגש איתו במקום כי הוא לא הבין איפה הרחוב שלי...(ואני ברוב טיפשותי חשבתי שמשלוח אמור לחסוך לי את השטות הזאת)

קיצר שירות זוועה שילמתי 50 שח משלוח וקיבלתי משלוח ברמת 3 שח..תענוג
תגובת החנות:
חברת השילוח אינה בבעלותנו אך לרוב אין תלונות ואין לנו אלה להתנצל אל התנהגותו של הנהג (תלונה הועברה למעסיקו)
מוצר:
כונן קשיח למחשב נייד HM320JI 320GB SATA 5400Rpm 8MB
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
27/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. ב 5 למרץ הזמנתי מארז רשת תומך IDE ו SATA מאתר שלהם, אבל, ללא שום תיאום, קיבלתי דגם אחר - תומך רק SATA. אמרו לי שדגם ההוא לא קיים יותר בכלל, נכון להיום 27/3 הוא עדיין נמכר באתר שלהם.
2. הדגם שנשלח עליי היתברר כתקול (DOA), שלחתי אותו חזרה והם קיבלו אותו ב 18/3
נכון להיום הם עדיין לא שלחו לי מוצר תקין בטענה שהוא במעבדות יבואן, דבר שלא קשור כי אני קונה מוצר חדש, וזכאי לקבל אותו בזמן.
מוצר:
מארז רשת לדיסק קשיח NCB3AHT
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
26/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך מחשב דרך הטלפון ואמרו לי שאין אותו עכשיו ותוך שעתיים הוא יכול להגיע, אחרי שעתיים התקשרתי ואמרו לי שהוא לא במלאי והוא יכול להגיע תוך שבוא אז הזמנתי, אחרי שבוא התקשרתי ואמרו לי שכיוון שיש בעיות במכס זה יקח 10 ימים ולא שבוע, התקשרתי אחרי שבועיים ואמרו לי שעדיין לא הגיע והוא צריך להגיע תוך 3-4 ימים היום התקשרתי אחרי 22 יום מההזמנה ואמרו לי שהוא עדיין לא הגיע יקח עוד יום יומיים והום האשימו את השביתה במכס, למרות שלפי מה שאמרו לי בעבר זה שהמסך הגיע ואי אפשר לשחרר אותו בגלל השביתה אבל השביתה נגמרה כבר לפני 8-9 ימים אז אני עדיין לא יודע למה זה לא הגיע???
בקשר לשירות לקוחות נתתי בינוני כי תלוי מי עונה לך לטלפון.
תגובת החנות:
הלקוח התקשר לברר לגבי זמינות המסך במלאי( עדיין לא ביצע הזמנה-אלא רק התקשר לבדוק מלאי),ונאמר לו שאם המוצר זמין אצל היבואן,הוא יכול להיות אצלנו עוד באותו היום, ושאנו נבדוק מול היבואן ונחזור אליו.
אכן חזר אליו נציג מכירות שעידכן אותו- שכרגע המסך אינו זמין במלאי, אך לפי היבואן אמור להיכנס למלאי בשבוע הקרוב,
הלקוח החליט שהוא מעוניין לחכות וביקש להזמין את המסך (הלקוח שילם סכום של 100 ש"ח כמקדמה לשריון המסך לכשיגיע- ולא את הסכום המלא).
יש לציין שהלקוח עודכן בכל הפרטים, והעיכובים שנוצרו בכניסת המוצר למלאי ועדיין היה מעונייין להשאיר את ההזמנה בעינה למרות שנאמר לו בפירוש שיוכל לבטל את העיסקה ללא כל דמי חיוב- בכל רגע נתון.
גולדטופ מחשבים יצרה שוב קשר עם הלקוח והודיעה לו על ביטול העיסקה וזיכויו המלא של הסכום ששולם.

מוצר:
מסך מחשב mw221c
תמונת משתמש
שם:
ניצן
תאריך:
11/03/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כרטיס רשת + כבל. הכרטיס הגיע בזמן אך הכבל לא היה הכבל שהזמנתי. למרות ששילמתי עבור המשלוח הייתי צריך להגיע לחנות שם לא היה הכבל הנדרש. הסתבר שבאתר הופיעו שני מוצרים שונים תחת אותו מספר קטלוגי. הבטיחו לשלוח לי את הכבל הנכון בדואר. ואכן אחרי כמה ימים הגיע הכבל בדואר אך לא באורך הנכון.
החלטתי לוותר ולא להגיע שוב לחנות.
מוצר:
כרטיס רשת USB+כבל
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
09/10/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השליח הגיע באיחור של יממה -- ועם המוצר הלא-נכון! מוצר זול יותר מזה שהזמנתי...

החלפת המוצר נמשכה יותר מחודש, לטענת החנות - בשל מחסור במוצר הספציפי בארץ. לזכותם יאמר שהם הסכימו לקבל את המוצר השגוי בחזרה ולבטל את העסקה (אבל העדפתי לחכות).
מוצר:
KVM
תמונת משתמש
שם:
רויטל
תאריך:
30/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קל מאוד לבצע את ההזמנה דרך אתר באינטרנט, המוצר הגיע בזמן, לא השתמשתי בשירות לקוחות של החברה, הייתי חוזרת לרכוש שוב דרך גולדטופ.
מוצר:
כרטיס לעריכת וידאו ST-Lab PCI FireWire Chipset NEC IEEE 1394 1394
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
11/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר: החבילה הגיעה כעבור יומיים. שירות לקוחות טוב: הם התקשרו לאשר פרטים כפי שביקשתי בהערות להזמנה.

באופן כללי, חווית קניה טובה. לא מדהימה, אבל אני גם לא מחפש חוויה מדהימה. מספיק לי שהחנות תספק את הסחורה מהר, לפי התאור של הפריט ובמחיר סביר. בכל הקריטריונים האלה גולדטופ עומדים בצורה טובה מאוד.

אחזור לקנות בחנות שוב.
מוצר:
KVM KVM0205
תמונת משתמש
שם:
אור
תאריך:
17/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מגולדטופ שני מאוררים למעבד, בהפרש של כמה חודשים אחד מהשני. ההזמנה הראשונה התנהלה מצויין, אך בפעם השנייה קיבלתי מאוורר מדגם נחות וזול יותר ממה שהזמנתי.
למרות שבירור מופיעים שני הדגמים באתר, והמק"ט של המוצר שקיבלתי התאים לזול מביניהם, בשירות הלקוחות התעקשו שוב ושוב שהדגם שהזמנתי לא קיים, והדגם הזול יותר שקיבלתי הוא בעצם מה שרציתי להזמין. (כיום שני הדגמים עדיין באתר) כל השיכנועים לא עזרו ולבסוף התייאשתי. מקריאה קצרה של הביקורות פה, אני עכשיו רואה שזה בעייה דיי נפוצה בחנות זו.
מוצר:
מאורר למעבד NK804-925EA
תמונת משתמש
שם:
עמרי
תאריך:
24/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במבט ראשוני - החנות מציגה מקצועיות. לאחר חווית הרכישה - צפה ההתנהלות הלקויה של החנות.

רכשתי מן החנות שלושה מוצרים בשתי רכישות.

1. מערכת ההזמנות לא מתפקדת:
לצערי, מערכת ההזמנות המקצועית באתר אינה מתפקדת. המערכת מאפשרת לראות את מצב ההזמנה - אושרה, בטיפול, סופקה וכו'. נוסף לכך, ישנו איזור הודעות מהחנות, איזור קישור למעקב אחר המשלוחים ועוד. כפי שנכתב, כול הנ"ל אינו עובד במציאות, דבר היוצר תסכול, שכן אין דרך לדעת מה מצב ההזמנה האמיתי (נשאר על "אושרה." גם לאחר שסופקה.) ללא יצירת קשר עם החנות. בהשוואה לחנויות אחרות, השולחות אף הודעה על כול שינוי במצב ההזמנה, חנות זו משאירה את איזור ההזמנות עמום לחלוטין.

2. שירות לקוחות מחפיר:
א. ברכישה הראשונה שלחתי הודעת דוא"ל לשתי כתובות, המפורסמות באתר החנות, כדי לברר מה מצב ההזמנה. לאחר שלא נענתי, שלחתי שוב את ההודעה. לאחר שלא נענתי שנית, שלחתי הודעת דוא"ל חדשה, ובה ביקשתי לבטל את ההזמנה. עקב כך, כנראה, חזר אלי אופיר (איני יודע מה תפקידו בחנות.), ושאל מדוע לא התקשרתי. שאלתי - האם ישנה בעיה לשלוח לחנות הודעות דוא"ל, שכן במקרה כזה, מדוע מפורסמות כתובות דוא"ל? הוא ענה שלא משנה ושצריך הייתי להתקשר, ולאחר מכן טיפל בהזמנה.
יידעתי אותו בהמשך, כי אני עובד משמרות לילה, ולכן איני זמין לרוב בשעות היום ההגיוניות ומעדיף יצירת קשר בדוא"ל.

ב. יממה לאחר ביצוע ההזמנה השניה ניסיתי ליצור קשר מספר רב של פעמים עם החנות ובחרתי בשלוחות המתאימות, אך משום מה נענתי רק כאשר בחרתי בשלוחת מכירות - אולי במקריות.
בזמן השיחה עם נציגת המכירות, שהיתה מזעזעת, שאלתי מה מצב ההזמנה, שכן מערכת ההזמנות, כפי שכתבתי, נשארה על "הזמנה אושרה". לאחר בדיקה קצרה, ענתה כי ההזמנה עוד לא יצאה והיא בטיפול. שאלתי מדוע עוד לא יצאה ההזמנה, שכן בחרתי במיוחד שני מוצרים הנמצאים במלאי מיידי בחנות - זאת על-פי האתר. הנציגה ענתה תשובות כגון "נו, מה אתה רוצה?" ו-"זה מה יש!" (ללא סילוף - כך היה.), ובכלל, נתנה הרגשה שאני "קרציה" בטון הדיבור שלה, אולי כי התקשרתי באופן מובן לשאול על ההזמנה שלי.

בניגוד אליה - ישנם אופיר ויניב, אשר היו אדיבים מספיק כדי ליצור אצלי רושם זעיר כי אכפת לחנות ממני. שלחתי לאופיר תלונה על היחס המזעזע מנציגת המכירות, וזה התקשר, אך לא הייתי זמין לאחר משמרת לילה. ביקשתי כי יגיב בדוא"ל, אך לא עשה זאת.

3. משלוח:
החנות משתמשת בשילוח השליחים של "בקו אחר משלוחים", וטוענת ל-5 ימי עסקים. אכן, המשלוח הגיע לאחר 2 ימי עסקים מזמן יציאתו מהחנות.

באופן כללי וכפי שכתבתי, החנות טובה כחנות מחשבים, המציעה היצע פריטים גדול ומחירים טובים מאוד, ביחס לאחרות.
בבחינה השירותית, החנות יכולה להיות טובה הרבה יותר במקרה ש:
1. תתפעל בצורה טובה יותר את מערכת ההזמנות.
2. תטפל ביחס שירות הלקוחות הטלפוני.
תגובת החנות:
הלקוח הכניס הזמנה ועוד באותו היום התקשר לברר אם ההזמנה יצאה, כאשר נאמר לו שעדיין לא( מאחר והמשלוחים יוצאים רק בשעות הערב
ולא במשך היום- גם אם המוצר זמין במלאי) הוא ביקש לדעת למה לא נשלחה אליו ההזמנה נציגת המכירות הסבירה לו שהמשלוחים נאספים
פעם אחת ביום- בשעות הערב- ושהמוצרים יגיעו אליו בדיוק בזמן האספקה המובטח לו.
הלקוח ביצע בגולדטופ מחשבים שתי רכישות אשר הגיעו בזמן האספקה שהובטח לו במעמד הרכישה,
ואף לפני הזמן המשוער,( מה שהוא מציין בפירוש בחוות דעתו על החנות) :
" החנות משתמשת בשילוח השליחים של "בקו אחר משלוחים", וטוענת ל-5 ימי עסקים. אכן, המשלוח הגיע לאחר 2 ימי עסקים מזמן יציאתו מהחנות. " ( ציטוט מתגובת הלקוח)
מערכת ההזמנות מתעדכנת באופן אוטומטי ושולחת מייל אישור ללקוח כאשר זו מאושרת ע"י חברת האשראי ושירות הלקוחות.
במידה וישנה בעיה בהזמנה נציג שולח מייל ללקוח ומתקשר אליו טלפונית על מנת ליודעו בסטטוס ההזמנה.
הזמנה שסופקה ללקוח וחתומה על ידו של הלקוח שהתקבלה אצלו( לכן סביר להניח שהלקוח לא צריך בשלב זה לראות סטטוס " סופקה" בהזמנת האינטרנט שלו)
מעודכנת בד"כ כשהתעודה החתומה חוזרת אלינו מחברת השילוח- מה שלוקח כמה ימים לעדכן.
יש לציין שנציג מכירות כן חזר ללקוח מספר פעמים- אך לא ניתן היה להשיגו.
לסיום ,הלקוח עצמו מודה שקיבל שירות אדיב ויחס מנציגי השירות אשר עשו מעל ומעבר לבוא לעזרתו בכל פנייה שפנה אלינו:
"ישנם אופיר ויניב, אשר היו אדיבים מספיק כדי ליצור אצלי רושם זעיר כי אכפת לחנות ממני"( ציטוט מתגובת הלקוח)


מוצר:
שלט אוניברסלי Harmony 525
תמונת משתמש
שם:
שלומי
תאריך:
29/09/2005
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי מחירים בזאפ למאווררים למעבד ומצאתי את חנות זו..
ראיתי שהיא ממוקמת באיזור התעשיה החדש בראשל"צ
ומכיוון שאני לומד באת"ח החלטתי ללכת לשם בתום הלימודים ולקנות את המאוורר
כשהגעתי לחנות ההתרשמות הראשונית הייתה מצויינת (חוץ מהבניין שבו היא ממוקמת) החנות עצמה ממש יפה ומאורגנת וכל המוצרים בתצוגה מאורגנים ומסודרים ואפשר ממש להתפעל ממנה..
אבל כשניגשתי למנהל החנות(שהיה בעמדת שירות הלקוחות) בשביל לשאול אותו פרטים לגבי המוצר הוא פשוט לא התייחס ודיבר בטלפון לפחות רבע שעה, כשנמאס לי אז פניתי לפקיד השני... והוא אמר לי "תמשיך להמתין עד שהוא יסיים את השיחה..."
ככה חיכיתי עוד בערך 5-10 דקות
עד שלבסוף התפנה המנהל והחליט לבצע לי את הקניה
ואז באמצע הקניה היה שוב טלפון ושוב הוא ענה..
ושוב הייתי צריך לחכות 3-5 דקות שהוא יסיים....
לבסוף הוא שב אליי וביצעתי את הקניה ולקחתי את המוצר איתי.
מהמוצר עצמו ומהמחיר אני מרוצה מאוד אבל משירות הלקוחות אני ממש לא.
בקיצור אם באמת אתם רוצים לחסוך בכסף לכו וקנו שם
אבל אם יש אופציה שניה שיקרה ב20 שקל
אני אומר לכו על השניה
מוצר:
מאוורר למעבד CPU32-VH
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply