רכשתי לפני שבועיים מייבש כביסה מתצוגה מכיוון שנאמר לי שהמוצר הינו מוצר חדש לגמרי שייתכן שיהיו עליו שריטות קלות מכיוון שהיה בתצוגה. המחיר ששילמתי והוא גם מופיע בהזמנה שקיבלתי הוא 1800 ש״ח כולל משלוח. כאשר הגיע אלי המוביל בשעה 21:00 הוא ביקש שאשלם לו על ההובלה למרות שהצגתי לו את ההזמנה שבה מצויין בפירוש ששילמתי עבור ההובלה. לאחר כשעה הוא הצליח לתפוס את בעל החנות שהתקשר אלי וביקש ממני לשלם לו 100 ש״ח והוא יוריד את זה מההזמנה. אכן הוא חייב אותי במאה ש״ח פחות אבל נראה לי שניסו עלי את שיטת מצליח שרק גרמה לי ולמוביל אי נעימות. אם זה היה נגמר כאן הייתי נמנע מהתגובה אבל להפתעתי המוצר שקיבלתי אינו תקין, מרעיש כמו טרקטור והופך את החדר לסאונה כשהוא עובד. התקשרתי לחנות והם הפנו אותי לחברה שנותנת שרות, התקשרתי לחברה אבל הם ביקשו שאשלח להם בפקס (אנחנו ב 2017...) את החשבונית שלצערי לא קיבלתי עדיין. הצעתי לשלוח את תעודת המשלוח סרוקה במייל אבל אין עם מי לדבר. רק חשבונית ורק פקס... חזרתי לחנות והם שלחו לי את החשבונית סוף סוף, נכון לעכשיו אני תקוע עם מוצר לא תקין ואמור לקבל שירות מחברה שלא מוכנה לשרת מי שלא מחזיק בידיו פקס בשנת 2017.
תגובת החנות:
שלום רב. לגבי התקלה במוצר: בכל מוצרי החשמל היבואנים הם אלו שנותנים את האחריות, לכל יבואן יש בדרך כלל הסכמים עם חברות המספקות שירות / מעבדות שירות אליהם מפנים את הלקוח במקרה של תקלה, כך במקרה הזה כשהלקוח הודיע לנו שיש תקלה הפנינו אותו לחברה שמספקת את השירות. אין לנו שליטה על איכות הטיפול ודרכי ההתקשרות שנבחרו ע"י החברה, במקרה הזה הם דורשים את החשבונית בפקס, ברגע שיובל הודיע שיש לו תקלה והחשבונית עדיין לא הגיעה אליו (נשלחת בדואר ע"י הנהלת חשבונות) שלחנו אליו ישירות במייל את החשבונית ובנוסף שלחנו בפקס את החשבונית לחברת השירות. יובל לא פנה אלינו לאחר מכן ואנחנו הבנו שהנושא טופל עד שקבלנו את חוות הדעת בזאפ, בכל אופן התקשרנו היום אל חברת השירות, שלחנו את הפקס ותיאמנו עבורו הגעת טכנאי.
לגבי החיוב: אנחנו לא מנסים את שיטת מצליח, בעקבות שינוי ברגע האחרון בחברת ההובלות, המוביל הנוכחי רצה לקבל את תמורת ההובלה ישירות, ועל מנת שלא לעכב את המשלוח בוצע חיוב נמוך בעלות המוצר על מנת שהלקוח ישלם למוביל, לצערנו קרתה אי הבנה ולא התקשרו ללקוח להודיע לו על כך ועמו הסליחה.
מוצר:
מייבש כביסה T-75280-AC
שם:
tsori
תאריך:
05/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לרכוש מכונת כביסה אחרת ומני המליץ לי על גרוניה במחיר טוב ומתצונה המוצר הניע לי ביום ה7 של ימי העסקים לאחר שיחות מרובות .לאחר 3 ימים הגיע מתקין ומתברר שהמכונה הייתה בשימוש הייתה נזילה התקשרתי וביקשתי לבטל עיסקה הובטח לי שייזכו אותי ב300שח ומאז לא זיכו אותי ומסננים אותי ולא חוזרים בעקבות זה הגשתי תביעה ומאוד מאוכזב
תגובת החנות:
צורי כתב חוות דעת שלילית אף על פי שאין לה כל ביסוס, כמו בכל מוצר חשמלי יכולים להיות תקלות, תפקיד החנות הנה לעמוד לצד הלקוח ולעזור לו בטיפול המקרה, וזה בדיוק מה שעשינו במקרה הנוכחי ראשית התערבנו מול היבואן והצענו לו ביטול עסקה, צורי מעצמו ביקש הנחה על המוצר והעדיף שלא לבטל את העסקה, לאחר דין ודברים השגנו לו הנחה מטעם היבואן של 300 שקלים (היבואן העדיף לבטל את העסקה או להחליף מוצר), שלחנו לצורי את הודעת זיכוי - ויש לכך אסמכתא. בנוסף צורי טוען שהמוצר הגיע בתוך 7 ימי עסקים לאחר שיחות מרובות - אנחנו מתחייבים ל 7 ימי עסקים למה צריך שיחות מרובות? צורי טוען שלא ענינו לו ויש לנו היסטוריית התכתבויות ושיחות מוקלטות רבות שיעידו אחרת. נמשיך לתת כהרגלנו את השירות הטוב והאכפתי ביותר ללקוחות שלנו טופ סטור
מוצר:
מכונת כביסה 8424
שם:
Elisheva
תאריך:
27/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מייבש כביסה לפני יותר משבועיים. היות והמייבש שלנו בקושי עובד ואנחנו משפחה גדולה היה חשוב לי שיגיע תוך 7 ימי עסקים, כפי שמצויין. בדקתי בתקנון שההתחייבות ל7 ימי עסקים כוללת את יהודה ושומרון ולא היה כתוב אחרת. אחרי שבוע התקשרתי לחנות ומי שענה היה מאוד נחמד ואדיב ואמר שהספק יעמוד בקשר. לאחר עוד כמה ימים שלא יצרו איתי קשר חזרתי אליהם. אמרו לי שלספק היה אירוע באותו שבוע אז לא יכלו לספק אבל ייצרו איתי קשר. עד היום הספק עוד לא יצר קשר. אני כל יומיים מתקשרת לחנות ואומרים לי שדברו עם הספק והם אוטוטו יוצרים קשר אבל זה לא קורה. חבל לי לתת דירוג נמוך.. אני מדרגת 2 כוכבים ולא אחד היות וכל פעם שהתקשרתי דברו איתי באדיבות והיה נשמע שהם מנסים לתת שירות טוב. בנוסף גם עדכנו אותי שלמייבש שהזמנתי יש דפקט קוסמטי אז משדרגים לי למודל החדיש יותר ללא תוספת עלות. הבעיה שלי היא שהם לא יוזמים את הקשר עם הלקוח, לא מעדכנים בעיכובים, ולא נתנו לי את המספר של הספק. וגם כמובן שכעבור מעל שבועיים המוצר עוד לא הגיע..
תגובת החנות:
אנחנו מודים לאלישבע על הרכישה דרכנו - ומצרים על העיכוב, אלישבע גרה בהתנחלות עלי שהנה מקום מרוחק, לא גבינו תוספת תשלום בגין ההובלה והאספקה בוצעה תוך 14 ימי עסקים, עם כל הרצון לבצע את האספקה המהירה ביותר חברות האספקה לא מוציאות מוביל לאזורים מרוחקים כפי שהם מוציאות לאזור המרכז ומכאן נובע העיכוב.
בכל מוצר באתר יש סעיף המכונה זמני אספקה - שם כתוב במפורש: אספקה עד 7 ימי עסקים, ימי עסקים נספרים כימי עבודה מלאים ואינם כוללים את ימי ששי ושבת, חגים וימי שבתון. כמו כן, האספקה בין גדרה שבדרום ועד הקריות בצפון. ביישובים מרוחקים האספקה תהיה עד 14 ימי עסקים מעבר לקו הירוק האספקה תתבצע עד 21 ימי עסקים, כמו כן תתכן תוספת תשלום בהתאם למיקום היישוב מעבר לקו הירוק. אנו נעשה כל מאמץ בכדי לקדם את זמן ההמתנה פחות מהזמן הקצוב
מוצר:
מייבש כביסה AEG T88595IS 9 ק"ג
שם:
אורן
תאריך:
22/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בירור נרחב במספר חנויות על מדיח כלים של חברת בוש, החלטתי לקנות מדיח כלים מתצוגה בחנות טופס סטור עם אחריות של היבואן במחיר ממש טוב, בחנות טופס סטור. נאמר לי על ידי הנציג מחירות בטלפון שיחזרו אלי בשביל לדווח מה מצב המוצר וכן ובשביל לדווח על שליחויות, האם איסוף עצמי או ע"י שליח, וכן פרטים על השליחות:מחיר לפי קומה, עלות משלוח ביהודה שומרון ועוד. קניתי את המוצר. מאז אני התקשרתי פעמים נוספות על מנת שיאמרו לי את מצב המוצר וכן על השליחות שלו. בכל פעם אומרים לי שיחזרו אלי עוד כשעה, חצי שעה, ולא חוזרים. ממש ממש חבל. עד עכשיו אין לי מושג מה מצב המוצר, וכן האם אני צריך לקחת אותו או שעושים לי שליחות שלא בידיעתי.
תגובת החנות:
הובטח ללקוח מוצר בהתאם לאזור מגוריו עד 14 ימי עסקים ואומנם הלקוח קיבל מוצר בזמן הזה. ישנם אזורים בהם חברת ההובלה לא מוציאה משאית על בסיס שבועי ולכן נלקח מרווח זמן גדול יותר גם אנו כחברה לא יכולים לפנות כל יום ליבואן / לחברת ההובלה ולבקש עדכון לגבי האספקה - הם מתאמים מול הלקוח יום יומיים לפני האספקה בפועל. צר לנו על זמן ההמתנה אך הוא הכרחי, לרוב אנחנו מצליחים לצמצם אותו. תודה רבה לאורן על הבעת האמון והרכישה אצלנו
מוצר:
מדיח כלים חברת בוש דגם SMI46IS00Y
שם:
don
תאריך:
11/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזב. הבטיחו לי תנור, לא הגיע אחרי שבועים. תנור חלופי שהבטיחו גם כן לא הגיע. היו נחמדים בטלפון, הציעו לי שדרוג, אבל זה לא עוזר כל עוד הוא לא מגיע. מקווה לסיום טוב.
מוצר:
תנור Bosch HBG656ES6
שם:
efratjackson120
תאריך:
20/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות בטלפון היה טוב המדיח עובד מצוין. קצת פחות נח לשים את הסכום כי אין סלסלה. היה קצת עיכוב בעניני ההובלה
מוצר:
מדיח אלקטרולוקס
שם:
משפחת
תאריך:
29/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא קבלתי מענה מהאתר, אבל מהרגע שהתקשרתי הכל היה מצוין. המוצר שרכשתי הגיע מהר מהצפוי. רכשתי מעבד מזון של בוש. מוצר מעבד מזון Bosch MC812W872 מעודפים קצת מורכב בהתחלה, אבל כשלומדים לתפעל אפשר להנות מאד.
מוצר:
מוצר מעבד מזון Bosch MC812W872
שם:
הדס
תאריך:
26/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לאתר דרך חיפוש מוצרים מתצוגה, המלאי באתר לא היה לגמרי מעודכן אבל היה מענה מהיר בוואטסאפ לכל שאלה, גם אח''כ שרציתי לוודא מה מצב המוצר קיבלתי מענה מהיר, המוצר (תנור בילד אין של אלקטרולוקס) הגיע ממש מהר ולא היו בעיות, המוצר היה המצב חדש.
מוצר:
תנור בילד אין אלקטרולוקס
שם:
sigizeli
תאריך:
22/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מרוצה ממכונת הכביסה שקטה מאוד, פשוט לתפעול. תוכניות רבות חסכוניות , לוח מגע . השירות טוב הגיעו בזמן .
מוצר:
AEG, lxt7e7221en
שם:
אתי
תאריך:
22/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עקב קשיי תקשורת לקח לחברה לספק את המכונה המון זמן, כשבועיים לאחר התשלום. פקידים אדיבים במיוחד שניסו לעזור לנו להתגבר על הבעיה
מוצר:
מכונת כביסה Mile w1classic
שם:
Tali
תאריך:
26/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נהניתי מההרגשה שיש מי שאכפת לו שאהיה לקוחה מרוצה. נציגים סבלניים מוצר טוב. זמן אספקה מתוקתק על כל שאלה מיד ענו לי שירות אדיב אשמח לקנות מהם שוב ושוב
מוצר:
כיריים גז Gorenje G641SYB גורנייה (
שם:
trek
תאריך:
12/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לאחר התלבטויות אין חרטה להחלטה. מכונת כביסה איכותית , נוחה לשימוש . הדיל שווה והשירות ברמה.
מוצר:
WAK24260IL
שם:
Ilan
תאריך:
06/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה עבור בתי השירות היה טוב ואדיב התקשרו אליי לוודא את כתובת המשלוח
מוצר:
Bosch מכונת כביסה פתח קידמי 5.5 ק"ג מתצוגה
שם:
Shiri
תאריך:
31/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין סיפקו את המוצר מהר לבקשתי המכונה שלי התקלקלה והשירות היה אדיב וזריז. תודה
מוצר:
מכונת כביסה פתח קידמי9 קג מתצוגה
שם:
חוות דעת
תאריך:
16/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את תנור האפיה בחיפוש באינטרנט נתקלתי בחברה יעילה אדיבה והכי חשוב מה שהיזמנתי זה בדיוק מה שקיבלתי הייתה בעייה בסוג התנור מראש הודיעו שאלו והימליצו והחשוב מכל אחרי חדש התקשרו ובררו אם הכל כשורה תודה רבה
מוצר:
תנור אפיה
שם:
Keren
תאריך:
30/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
זמינות, מקצועיות ואיכפתיות. המוצר הגיע בזמן, למרות שהמתקין התעכב ממאו לנו דרך שנוכל כבר להתחיל להשתמש במכונה
מוצר:
מכונת כביסה Wan2006mpl
שם:
חני רודמן
תאריך:
16/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום על מני!!!השירות אמינות!סבלנות !!האכפתיות!כ"כ לא מובן מאליו!! כמה חודשים טובים ביררתי על המון מוצרים תמיד היה סבלני ומקצועי הסביר על כל מוצר יתרונות וחסרונות..שמחה עם כל המלצה שלו!רמה הכי גבוהה שיש במחירים הכי זולים! מרוצה מהמוצרים עד הגג!!
מוצר:
2 תנורי גורניה ומדיח מילה
שם:
orly549
תאריך:
07/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מעבר למוצר שמצאתי במחיר הכי זול בשוק. דירות מצוין ממש, מרגע ההזמנה היו איתי בקשר לגבי זמן ההגעה. ממש עד ליום קבלת המשלוח. ממש שירות יוצא מן הכלל.
מוצר:
Sauter promix 10 מיקסר
שם:
yg19900
תאריך:
23/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקפיא של ליבהר עם אספקה מהיום להיוםםםםםם מוביל אשש חנות מהירה וזריזה מחיר טוב
מוצר:
5215 מקפיא ליבהר 8 מגירות
שם:
haim5252666
תאריך:
20/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באמת שירות ומחיר מעולה! מני עזר לי מאוד גם לגבי התנור בכל מה שצריך גם אספקה לאחר יומיים היה אצלי! שמחנו מאוד.. גם המוביל היה נחמד ושם לי את שנייהם במקום. קנית חוויה טובה ואין ספק שנפנה שוב שנצטרך.
מוצר:
תנורי גורניה
שם:
אילן
תאריך:
12/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מרוצה מהשירות שלהם. האספקה היתה מאוד מאוד מהירה והמוצר היה טוב מאוד. היחס היה אישי ואמפטי מאוד.
מוצר:
מיקרוגל gorenje mo4250cli
שם:
shlomo.rabinovitch
תאריך:
11/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגיע מהר, נראה מעולה, עובד מעולה זה המוצר ה 3 שאני /בני משפחה קונים בחנות הזאת. מרוצים מאוד. גם שרןות, גם יעוץ גם מחיר
מוצר:
תנור אפיה מובנה
שם:
miriarie
תאריך:
11/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מני איש מכירות מדהים ואמין, אנחנו לא מירושלים ועדיין מני היה אמין ושלח אלינו צילום מדוייק של המוצר וששאלתי לדעתו בנוגע לתנור המשולב ענה לעניין ללא ניסיון שכנוע. לא פוגשים כל יום אנשים אמינים וחברה מקצועית
מוצר:
תנור משולב 90 סמ lofra
שם:
Assi
תאריך:
11/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה טלפונית בעקבות חוויה לא טובה אצל המתחרים. המוכר הרגיע, הבטיח לספק תוך זמן נקוב ואפילו הציע שאשלם רק כשהמשלוח מגיע. המשלוח אכן הגיע בזמן במצב מצוין. אין מילים