דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ציוד משרדי (מודיעין)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שרון סחר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2001
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במשרדיה ?
5.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
488
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
2
0
0
כל הזמן
440
5
43
נמצאו 488 חוות דעת גולשים על משרדיה
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
30/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
04/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 9 מחסניות דיו תואמות למדפסת - המחסניות שהוחלפו לא היו תקינות , לא הוציאו צבע בהדפסה. לאחר מס' נקיונות ראש עדיין גימגמו . בנוסף , חלק מהמחסניות נזלו באריזה. התקשרתי לברר , דברתי עם אילן האיש הטכני- הוא הביע כמובן פליאה וביקש לשלוח את האריזה אליהם . אני סרבתי ובקשתי לזרז הליכים (לשלוח שליח עם ערכה חליפית ולקחת את המוצר הפגום לבדיקה) משום שתהליך של אריזה ,שליחה בדואר , בדיקה והחלטה הדורשת זמן רב.
אני לקוח מרוצה של משרדיה מס' שנים עד עתה.
תגובת החנות:
הלקוח התקשר ביום ה' ודיבר עם מנהל השרות הטכני.
הלקוח התבקש לשלוח את הראשי דיו התקולים למעבדה במיידי, והובטח לו באופן אישי
שכאשר הם יגיעו נדאג לטפל בבעיה במהירות רבה.
הוסבר ללקוח שלא ניתן להחליף מוצר פגום מבלי לקבלו.
אך הוא סרב בכל תוקף לשלוח את המוצרים שלטענתו פגומים, גם לאחר שיקבל מוצרים חדשים בתמורתם.

מוצר:
מחסניות דיו
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
28/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני 20 יום הזמנתי תאורת חירום. השליח הגיע ללא תיאום ומאחר שלא היינו בבית סירב לבוא שוב ללא אישור מהספק. שני אימיילים ששלחתי ל"משרדיה" לא זכו לשום תשובה,וגם שיחת טלפון זועמת שבה מסרתי את מספר הטלפון שלי לצורך תיאום המסירה לא עזרה - איש לא צלצל ולא ברור מתי, אם בכלל, אקבל את המוצר שקניתי. את כרטיס האשראי שלי הם כמובן חייבו כבר לפני שבועיים. "משרדיה" - אוי ואבוי איזו חנות...
תגובת החנות:
ברצוני להעמיד דברים על דיוקם.
הלקוח ביצע הזמנה באמצעות אתרינו כאשר את המשלוח היה אמור לקבל באמצעות דואר רגיל, כאשר זמן האספקה הינו עד 14 ימי עסקים, צוות משרדיה החליט לשלוח את החבילה בדואר שליחים עם שירות שליח עד לבית הלקוח על מנת למנוע נזק לחבילה, כל זאת ללא חיוב נוסף.

הלקוח שלח מייל לשרות הלקוחות ביום שבת ובו טען כי לא קיבל את החבילה עדיין, מכיוון שאנו לא עובדים בשבת הלקוח קיבל תגובה להודעתו רק ביום המחרת- יום א', ובה נמסר ללקוח המידע כי החבילה הגיעה לבית הלקוח אך הלקוח לא היה נוכח בביתו בעת המסירה, לכן הוחלט לתאם אספקה במועד אחר כדי למנוע הישנות המקרה בעתיד.

בנוגע להערת הלקוח לגבי חיוב כרטיס באשראי, חיוב הלקוח בפועל נעשה לאחר הכנת החבילה וסמוך לשליחתה וזאת ע"פ המצוין בתקנון האתר.
החבילה נמסרה ללקוח בתאריך 1.10.10.
מאחר והלקוח גילה אי שביעות רצון, ומאחר ואנו חברה החורטת על דגלה את נושא המקצועיות, והשירות לכל לקוח אנו נשמח לפצות הלקוח על עוגמת הנפש אשר נגרמה לו בעקבות העיכוב במשלוח.
מוצר:
תאורת חירום EF534
תמונת משתמש
שם:
haimelm10
תאריך:
28/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות הלקוחות לא מודים בטעויות ובתלונתי כלקוח. די הרגשתי שאין עם מי לדבר. בנוסף זמן המשלוח איטי מאוד והם מאשימים את הדואר. אני מקבל המון משלוחים מכל מיני חברות ולא היה לי מקרה שבגלל תירוץ כזה אחכה ךלמשלוח מעל שבוע בארץ
מוצר:
דיו למדפסת
תמונת משתמש
שם:
Mike
תאריך:
24/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר 2 כונניות למשרד 4 ארגזי מגירות ניידים, כולל משלוח והרכבה (משלוח לא זול)
מההזמנה עד למשלוח עברו 11 ימים (הובטח 5 ימי עבודה בהזמנה)
ביקשתי להודיע מראש יום לפני על מועד ההגעה ע"ם להתכוננן ולסדר את המקום - לא הודיעו. נאלצתי לסוע מהעבודה באמצע היום.

המרכיב הגיע עצבני. לא ידע מה הוא אמור להרכיב (לא הביא איתו תעודת משלוח - נשלחה אלי לאחר מכן במייל).
חלק מהאריזות היו פגומות, 2 חלקים היו ללא אריזה כלל.
נודע למרכיב שבמקום קומת קרקע יש לבצע הרכבה בקומה שניה (בית פרטי, טעות שלי, אני מודה) - הוא התעצבן עוד יותר.
למרות שהוצע לו שנעלה את הדברים לבד (מספר אריזות קטנה, לא בעיה גדולה) - לא הסכים, צרח, זרק את הכל וברח.

זו לא הדרך המקובלת ו\או המכובדת לפתור בעיות ולעבוד עם הלקוחות. אם כל הכבוד אני לא מקבל את זה.

בחברה הציעו לשלוח מרכיב אחר בעוד יומיים (באצם את אותו המרכיב, בגלל שאין מישהו אחר). לא הסכמתי, כי אני לא מוכן לחקות עוד יומיים נוספים ובמיוחד לא לעבוד עם אנשים היסטריים. ביקשתי וקיבלתי החזר כספי על עלות ההרכבה.
עדיין לא הרכבתי. אני מקווה שהביאו את כל החלקים (לא בטוח בגלל מצב האריזות).

חוויה מאוד לא נעימה. אני לא אזמין שום דבר מהחברה.
תגובת החנות:
שלום וברכה מר מיכאל היקר.
במעמד הזמנתך מסרת מידע שגוי - הצהרת כי ההרכבה היא בקומת קרקע ולפי מידע זה נקבעה עלות ההרכבה.
רק בהגיע המרכיב למקום נודע לו שמדובר בקומה 2 עם גרמי מדרגות תלולים ומפותלים.

כשהמרכיב התבקש להרכיב את הציוד בקומה השניה ללא מעלית עם גרמי מדרגות קשים במיוחד הוא סרב ובצדק.
מאחר והוא נתקל בתגובה פוגענית ומזלזלת מצידכם הוא סרב להיות נוכח בארוע שכזה ועזב את המקום.
אנו הצענו לשלוח מרכיב יומיים לאחר מכן וסרבת.
הצענו לך לבטל את ההזמנה ולזכותך בעבורה אך בחרת לקבל את הציוד ולהרכיב לבד. אנו זיכינו אותך במיידי על עלות ההרכבה.
נכון לשעה זו טרם קיבלנו ממך עדכון על חוסר כזה או אחר בחלקים.

במעמד הזמנתך אשר בוצעה ב 13.1.22 עודכנת כי מועד האספקה הינו עד 8 ימי עסקים, מצוין באישור ההזמנה.
ההזמנה סופקה ב 24.1.22 במסגרת ימי העבודה להם התחייבנו.


אנו מצרים על חוויתך אך מסירת מידע משמעותי שגוי והתייחסותכם למרכיב באותו המעמד מהווים מכשול בבואנו להעניק לכם חווית שירות טובה ונעימה.



מוצר:
כוננית מגירות
תמונת משתמש
שם:
naor777
תאריך:
21/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי חברה מסויימת של נייר שלחו 2 מתוך 4 חבילות ועוד חברה נוספת 2 חבילות שלחו משהו אחר לא מה שהזמנתי ואפילו לא שאלו
מוצר:
דף fabnano
תמונת משתמש
שם:
Adir
תאריך:
18/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח וותיק של חנות המשרדיה. הזמנתי מאתר האינטרנט שלהם מספר רב של פעמים ואף פעם לא התאכזבתי. לצערי בהזמנה האחרונה הזמנתי מספר רב של מוצרים והתאכזבתי מ-2 מוצרים שלא הגיעו כפי שהם מתוארים ומפורסמים באתר שלהם. פניתי לשירות הלקוחות שלהם מספר פעמים במיילים ולאחר מספר ימים שלא קיבלתי מענה התקשרתי וחשבתי לקבל שירות . הנציגה שלהם ביקשה שאשלח שוב את המייל ואפילו אצלם את המוצרים וכך עשיתי רק ששוב לא הייתה שום תגובה מצידם. כך קרה למעלה משלוש פעמים שבזבזתי זמן רב רק לנסות ולהסביר להם למה אני לא מרוצה...לאחר ניסיון נוסף הם שוב ביקשו שאשלח מייל! לא הגזמתם! בשלב זה איבדתי את סבלנותי ורק כאשר אמרתי שאכתוב עליהם ביקורת ברשת פנתה אלי נציגה שלהם ובאמת ניסתה לפתור את הבעיה ביחס אישי כמו שצריך להיות רק חבל שבשלב זה כבר לא רציתי שום פיצוי או החזר כספי. אותי כלקוח הפסדתם. וחבל! חשוב לי לציין שבמשך שנתיים ביצעתי מחנות המשרדיה רכישות באופן שוטף והשירות היה בסדר גמור. חבל שאתם מתייחסים ומטפלים בלקוחות שלכם רק מחשש לתגובות שליליות!
תגובת החנות:
אנו לא קיבלנו מהלקוח פניה באמצעות המייל כלל וכלל!
הלקוח פנה אלינו באמצעות הטלפון וציין כי פנה אלינו באמצעות מייל מספר פעמים ללא כל התייחסות מצדנו.
אנו עדכנו את הלקוח בו במקום כי לא קיבלנו שום פניה פרט לנוכחית והפצרנו בלקוח לאפשר לנו להעניק לו שירות, אנו הצענו לאסוף המוצרים בהם הלקוח אינו מעונין וולזכותו במידי, הצענו גם החלפה במידה והלקוח מעונין במוצר אחר, כל זאת ללא הועיל, הלקוח סירב לקבל שירות.

כל הפצרותינו בלקוח והצעותינו נועדו לגרום לשביעות רצונו של הלקוח ולזה בלבד!
אנו מעודדים ביקורת באשר היא שהרי זו גורמת לצמיחתנו ולשיפור השירות.
מוצר:
ציוד משרדי מעטפות
תמונת משתמש
שם:
Joel
תאריך:
29/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישה נוחה ופשוטה אונליין דרך "זאפ".
צויין כי המוצר יגיע עד 7 ימי עסקים. ביום העסקים השביעי (יום חמישי בשבוע) התקשרתי לשאול מה הסטטוס של המשלוח. אמרו שצריך להגיע. המוצר הגיע רק בשבוע שאחרי.
לצורך השוואה, חבילה מישראל מגיעה תוך 3 ימי עסקים לצפון אירופה.
מבחינתי זה לא תקין.
תגובת החנות:
העיכוב באספקה נגרם עקב תקלה בחברת השליחויות עימה עבדנו בזמנו.
אנו החלפנו את חברת השליחויות עמה עבדנו בתקווה שטעויות כאלו לא יחזרו על עצמם.
אנו מצרים על התקלה.
אנו במשרדיה, עושים כמיטב יכולתנו להעניק ללקוחתנו חווית קניה מוצלחת.
הלקוח עודכן כי יקבל מאיתנו פיצוי ואנו נשמח מאוד לשמוע ממנו בעתיד.


מוצר:
מדפסת Officejet 6960 J7K33A
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
14/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
07/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי להזמין מדפסת משולבת ראשי דיו.
ענה לי איש קצר רוח שניתק אותי פעמיים במהלך השיחה ונאלצתי להתקשר שוב.
ביקשתי לבדוק מתי אוכל להגיע לאסוף את המוצר ואמר שלא יכול לומר לי אחרי שייבש אותי על הקו כמה דקות.
ושהם לא מתחייבים ליום שבו אוכל להגיע לאסוף המוצר מפני שיש להם עומס..
תגובת החנות:
שלום יעל
ככל הנראה,יצרת עימנו קשר טלפוני בעיצומו של המעבר ממשכננו בחולון למשכננו החדש במודיעין.
אנו ספגנו באותו היום מהפסקות חשמל רבות ובעיות תקשורת קשות - מכאן ניתוקי הקו שציינת.
ומאחר ובעיצומו של המעבר מחסננו היו סגורים לקבלת קהל, אנו לא איפשרנו איסוף עצמי כלל ולכן גם לא יכולנו להצביע על מועד ספציפי בו ניתן יהיה לבצע איסוף.

אנו מתנצלים על השירות הלקוי שספגת אם כי מדובר בימים חריגים ביותר בהם עברנו למשכננו החדש במודיעין.
אנו מקווים כי תגלי הבנה ותפני אלינו שוב, אנו שבנו לפעילות מלאה ואנו בטוחים וסמוכים שחווית הקניה שלך תהיה נעימה.


מוצר:
מדפסת Deskjet Ink Advantage 4645 B4L10C
תמונת משתמש
שם:
styuval
תאריך:
07/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בוצעה הזמנה של המוצר באמצעות האתר, לאחר שבוע של המתנה התקבל עדכון שהמוצר לא במלאי וההזמנה מבוטלת. לא הייתי שבע רצון שהודעת הביטול הגיע רק לאחר שבוע, חזר אלי גבי מהחברה והתנצל על המקרה והסביר שזה נבע בשל מעבר מיקום המחסנים של החברה, בסופו של דבר גבי הצליח לאתר את המוצר וסיפק לי אותו ללא חיוב. זה היה בהחלט פיצוי הולם עבור נסיבות שלא היו בשליטת החברה
מוצר:
מספריים בעלי 5 להבים 033494555
תמונת משתמש
שם:
סהר
תאריך:
03/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע באיחור של 3 ימים, עטוף בקרטון לא מקורי.
לאחר הפתיחה הבנתי שזה אינו המוצר שחשבתי שהזמנתי ויצרתי קשר עם שירות הלקוחות.
מהם קיבלתי תשובה שאין באפשרותם להחליף את המוצר לאחר שנפתח, למרות שבאתר רשום שיש אפשרות להחליף מוצר לאחר 30 ימים.
בעקבות בקשתי החוזרת, קיבלתי שיחה משירות הלקוחות שלהם, בה נאמר לי שוב שאין באפשרותם להחליף את המוצר ואני צריך לדבר עם היצרן בכדי לקבל אישור.
אני מרגיש שאין התחשבות בבעיה שלי ולא ניתן עבורי פתרון.
ממליץ לחפש במקום אחר.
תגובת החנות:
הלקוח אינו דובר אמת.
הלקוח קיבל את המוצר באריזתו המקורית + קרטון חיצוני נוסף להגנה על המוצר במהלך האספקה.
בניגוד לטענתו " לאחר הפתיחה הבנתי שזה אינו המוצר שחשבתי", אדון סהר הנכבד פתח את המסך, חיבר לחשמל, ורק לאחר שביצע בו שימוש, החליט שהמסך אינו עונה על צרכיו.

להלן ציטוט מפנייתו:
"קיבלתי מכם מסך מחשב מחברת crown וברצוני להחזירו.
המסך קטן משחשבתי ואינו מגיע עם יציאת HDMI."

הובהר למר סהר כי ניתן להחזיר מוצר אם הוא באריזתו המקורית עד 30 יום מיום הרכישה אך, לא ניתן להחזיר מוצר שנעשה בו שימוש.
הלקוח טען שרק לאחר שביצע בו שימוש הבין שהמסך אינו מתאים לצרכיו ובתגובה לתשובתנו השיב מר סהר :
"איך אדע שהמוצר לא לטעמי אם לא אפתח אותו?"

אנו מצרים על העובדה שמר סהר בחר לנהוג בדרך זו.

מוצר:
מסך מחשב 195AX
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
13/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איזו אכזבה,מרגע שקבלתם תשלום,כאילו שירדה מכם האחריות!?
א.אל תתחייבו לזמני משלוח אלא אם אתם מבצעים אותם.
ב.מצופה מכם לדעת מה קורה עם ההזמנה שלי-ולא להפנות אותי לחברת השליחויות.

עריכה : המוצר הגיע באיחור רב-וזאת לאחר ששירות הלקוחות הוציא משלוח נוסף .
תודה רבה לגבי על הטיפול בבעיה-דאג לשלוח פיצוי ומכתב התנצלות עם החבילה.
תודה.

תגובת החנות:
אכן הצדק עם מר מיכאל היקר .
המשלוח התעכב בכ 24 שעות מעבר להתחייבותנו.
לאחר שמר מיכאל העיר את תשומת ליבנו, אנו דאגנו לספק את ההזמנה בשעות הנוחות ללקוח וע"פ תאום מולו, בצירוף מכתב התנצלות ופיצוי על העיכוב.
אנו מקווים שמר מיכאל היקר יבצע רכישות נוספות במשרדיה.


מוצר:
מדפסת Officejet Pro 6830 E3E02A
תמונת משתמש
שם:
עידו
תאריך:
02/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הוזמן ב23.3, כאשר זמן האספקה שהופיע באתר היה 26.3. למרות זאת, דיברתי עם מוקד השירות יום לאחר ההזמנה וביקשתי שהמוצר יגיע עד ה31.3 (5 ימים אחרי המועד המובטח) עקב מעבר דירה. הבטיחו שיעשו מאמץ, ושבמידה ולא יספיקו ניתן יהיה להעביר לכתובת החדשה. מכיוון שב28.3 ראיתי שהמוצר טרם נשלח, התקשרתי לברר ונאמר לי שבשל טעות אנוש המוצר לא יצא להפצה. כעת, בדואר לא מוכנים לשנות את הכתובת למשלוח ואני ממתין לתגובה מהחנות.
בסופו של דבר המוצר הגיע לכתובת הישנה בתחילת אפריל, אבל בחנות התקשרו להתנצל והבהירו שהעיכוב נבע מחופשת פסח שבגללה הדואר לא עבד. במקום זה הציעו פיצוי הולם.
תגובת החנות:
עידו שלום.
מאחר וביקשת לשנות את תאריך האספקה ל31 לחודש לא הוצאנו את ההזמנה לחלוקה גם לא בתאריך ה28 לחודש.
כאשר לקוח מבקש תאריך שונה מזה שאנו מתחייבים אליו, אנו מוציאים את ההזמנות לחלוקה רק יום לפני המועד המבוקש, זו הסיבה שב28 לחודש המוצר עדיין לא נשלח.
לגבי שינוי הכתובת, השינוי בוצע.
אנו מקווים שבעתיד חווית הקניה שלך באתרנו תהיה טובה וקלה יותר.

מוצר:
מדפסת Deskjet Ink Advantage 4625
תמונת משתמש
שם:
fred
תאריך:
15/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חשדן ופראייר

אני חשדן...
לכן כשרציתי לקנות טונר למדפסת שלי,
לא רציתי טונר ממוחזר (למרות שהמחיר לדגם שלי מתיל ב-79 שקל)
חיפשתי טונר מקורי ב-ZAP (המחיר מתחיל ב- שקל247 כן כן …)
אני חשדן...
לכן לא בחרתי בחנות הראשונה ברשימה שמציע האתר
(מקורי ב-247 שקל, ... כבר אמרתי ?)
חיפשתי עסק יותר גדול עם יותר תגובות לקוחות
והזמנתי יום רביעי ב-"משרדיה" ב-334 שקל (כן כן....)
אמרו לי תוסיף עוד עט, תעבור את ה-340 שקל תקבל משלוח אקספרס חינם.
וכך היה: היום ב-7:30 בבוקר קיבלתי את החבילה היפה והנקיה והמושלמת.
ובפנים: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
קרטון מקורי של HP,
שחטף "בומבה" עוד לפני שהוכנס לקופסת המשלוח הנ"ל,
עם סימן של מדבקה גדולה (20 ס"מ על 10 ס"ם) שנתלשה ממנו,
עם חיתוך של סכין יפני באורך 10 ס"מ.
לא עונים שם לטלפון ביום שישי אז אני מעביר את העצבים על המקלדת.
אולי יחליפו לי את הטונר אם הוא לא עובד
(אבל אולי הוא יפסיק לעבוד רק בעוד חודש … !!!!)
במחיר של 79 שקל הייתי קונה 4 ממוחזרים
ובמחיר של 247 שקל הייתי קונה מקורי וחוסר 100 שקל.
ככה או ככה: תמיד חתול בשק

הפראייר
תגובת החנות:
לקוח יקר.
צר לי שאינך שבע רצון מהמוצר שרכשת מאיתנו.
לא ברור לי איך קרה שקיבלת מוצר שאריזתו פגומה.
איננו עובדים בימי שישי ולכן לא היתה אפשרות לתת לך מענה מיידי.
לפי מיטב הבנתי המוצר אינו פגום כלל וכלל אלא רק הקרטון עצמו.
במידה וישנה תקלה ולו זעירה בטונר עצמו אנא ידע אותי במיידי ונבצע לך החלפה במיידי.
הטונר הינו מקורי לחלוטין ואנו מתחייבים כי האחריות למוצר זה תקפה למשך שנה מיום ביצוע ההזמנה.
אני מקווה שתמצא לנכון לבצע מאיתנו הזמנות בעתיד.
צוות משרדיה



מוצר:
טונר מדפסת C4092A
תמונת משתמש
שם:
נתי
תאריך:
26/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נמסר על משלוח ביום ב .
הגיע ביום א .
לא הגיע ליעדו! במקום זאת זרקו את הקרטונים אצל מישהו אחר ושאדאג לקחת בעצמי.
המוביל סיפר לי סיפור שאישתי אישרה להשאיר במקום אחר. בפועל הוא בכלל לא דיבר עם אישתי , הוא ביקש מהמישהו האחר להודיע לה שהמשלוח שם.
המשלוח כבד והוא השאירו בקומה ב בעוד אני גר בבית צמוד קרקע נאלצתי לסחוב (אני סובל מבעיות גב)
מוצר:
נייר צילום
תמונת משתמש
שם:
kobi
תאריך:
21/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את הזמנת המוצר ביצעתי במוצ"ש.
באתר האינטרנט של הספק צויין במפורש שאם ההזמנה תבוצע עד השעה 0600 יסופק המכשיר ביום ב' הקרוב.
בפועל המוצר סופק ביום ה' וגם זאת לאחר שיחות טלפון לא מעטות עם נציגות החנות.
אין תיאום בין החנות לחברת המשלוחים. ההבדל בין טוב למצוין ברכישות דרך אתרי האינטרנט זוהי עמידה במועדי האספקה.יחד עם זאת אני חייב לציין לטובה את עובדות החנות, הגב' גיטל והגב' איילה שעשו את מיטב יכולתן לרצות אותי שלא אצא עם "טעם מר" מהקניה.
זאת ועוד. עד עתה לא יצר איתי קשר מי מהמנהלים בחנות להתנצל ולהסביר.
מוצר:
מדפסת 6500
תמונת משתמש
שם:
גדעון
תאריך:
14/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
20 סרטי צילום הגיעו לאחר יותר מ-10 ימים.
הסרטים הגיעו עם תאריך תפוגה של פברואר 2008 כלומר בעוד כשבועיים הסרטים לא רלוונטים לשימוש איכותי.

נתון תאריך תפוגה הוא חשוב לכול מוצר כימיקאלי כמו פילם לכן היצרנים מדפיסים תאריך זה על המוצר.
משרדיה לא טרחו לידע את הלקוח שמזמין דרך האינטרנט ללא אפשרות בדיקה.

תגובה לטלפון מאתר משרדיה
משרדיה טוענים שהם פירסמו את תאריך התפוגה. בדיקה שלי עתה עימתה זאת. אבל,
אם הם צודקים מדוע באתר שלהם באותו הדף של סרטי צילום וקלטות יש גם פילם של פוג'י מדוע בפוג'י עדיין אין כל תאריך תפוגה.
זה כנראה לא חשוב להם ורק אם לקוח מתלונן אז יש להוסיף נתון זה לאתר, כנראה...
בכל מקרה אני לא זוכר שכשבחרתי את המוצר ראיתי נתון זה.
נכון לעכשיו אני לא טורח להחזיר את הפילם פשוט אין לי חשק להתעסק עם זה ואני מקווה לטוב ושהפילם יתפקדו.
תגובת החנות:
בגלל תוקף הסרטים
הם נמכרו במחיר מוזל
הדבר צוין באתר
מצ"ב צילום המסך מתוך האתר

מצ"ב צילום מסך מאתר הדואר
אשר מוכיח כי החבלה הגיעה 4 ימים
לאחר ההזמנה

כמובן שהלקוח יכול לבטל את הזמנתו
ולקבל את מלוא כספו חזרה

מוצר:
סרט צילום 36/200
תמונת משתמש
שם:
יהושוע
תאריך:
02/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה נעשתה באתר שלכם באינטרנט בתאריך 24.6.23 בעת הרכישה היה כתוב שלושה ימי עסקים בפועל החבילה הגיעה ב2.7.23 .
בחבילה היה חסר אחד מהמוצרים שקניתי .
שלחתי לכם WHATSAPP את סוג הפריט שהיה חסר מקווה לקבל או את הפריט או זיכוי

יש מה לשפר
מוצר:
מוצרים שונים
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
25/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
יהודה
תאריך:
03/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באתר זוג ראשי דיו למדפסת. המחיר אטרקטיבי,הכל הגיע בשלום אבל... דואר ישראל קילקל הרבה מאוד. דבר הדואר נמסר לסניף במודיעין עילית (10 ד' נסיעה ממודיעין) כשבוע לאחר הקניה הקנייה. שם שכב שבועיים (פחות יום) ורק אז הועבר למקום מגורי. בקיצור חיכיתי כמעט שלושה שבועות. משרדיה ענו לטלפון ממני מיד ובאדיבות, הסבירו לי את בעיתיות הדואר והמליצו לא לבחור בו למשלוח.
מוצר:
זוג ראשי דיו PG40 CL41 למדפסת סמסונג
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
27/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
kobiwat
תאריך:
18/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה דרך האתר באינטרנט. אתר עשיר במוצרים. בהזמנה רשמתי שש בעיה במספר אחד המוצרים שניתן לרכוש. למחרת בבוקר קיבלתי טלפון מנציג שהציע פתרון מתאים לבעיה. זמן האספקה היה ארוך מהרגיל (כשבוע). הכל הגיע פי ההזמנה. בקצרה, יצאתי מרוצה.
מוצר:
צרכי משרד
תמונת משתמש
שם:
yossi
תאריך:
21/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה קצת קשה להשלים את ההזמנה כי לא היה ניתן לתפוס את המשרדיה בוואטסאפ וגם בטלפון (תקופת קורונה), אבל לאחר שפניתי אליהם דרך הפייסבוק מסנג׳ר הצלחתי לקבל מענה, הנציגה בטלפון הייתה אדיבה וענתה על כל השאלות. בנוסף המשלוח שלהם סופר מהיר (2 ימי עסקים).
מוצר:
מדפסת HP Laser 107w
תמונת משתמש
שם:
shlomin148
תאריך:
06/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ומהיר, התקשרו אליי לסיים את הקניה ותוך יומיים הגיע המשלוח.
מה שכן הם הטעו אותי בטלפון לגבי מדפסת canon ts705
הם אמרו שיש בה סורק, ואין בה!!
לי זה היה מאד חשוב וגרם לי עגמת נפש.
חוץ מזה הם היו מצויינים.
מוצר:
מדפסת canon pixma ts705
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply