דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דה פון האוס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדה פון האוס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
663
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
518
6
139
נמצאו 663 חוות דעת גולשים על דה פון האוס
תמונת משתמש
שם:
iliya
תאריך:
20/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה הזמנתי טלפון בצבע שחור במחיר מסויים, לאחר מכן מתקשרים אלי מהחברה ואומרים לי שהטלפון יגיע ללא אביזרים מקוריים ואני הסכמתי לזה. בנוסף הוא אמר והוסיף שהטלפון יהיה בצבע ורוד ולא שחור כמו שהזמנתי וזה כבר הטריד אותי, אמר לי שבצבע שחור אני יכול לקבל רק אם אקנה את הטלפון עם האביזרים המקוריים בתוספת תשלום. אני הזמנתי טלפון מסויים בצבע מסויים ולא אמור לשלם יותר ממה שכבר שילמתי אם כך היה כתוב באתר. הייתי צריך בסופו של דבר לבטל את ההזמנה.
מוצר:
Xiaomi Redmi Note 4X 32GB 3GB Qualcomm טלפון
תמונת משתמש
שם:
Yaniv
תאריך:
14/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות!
קניתי מהחנות איי פון ואחרי 8 חודשים הוא התקלקל (לדעתי מכרו לי מכשיר משומש במחיר של חדש) כרגע אין שירות מטרטרים אותי ובנתיים קניתי מכשיר אחר כי אין שירות. בקיצור הישמרו מהם.
תגובת החנות:
לקוח רכש אייפון 7 ביבוא מקביל וכפי שהוסבר לו במעמד המכירה - לא ניתן לקבל שירות אצל היבואן הרשמי אלא רק במעבדה פרטית. לא ברורה לנו תגובתו של הלקוח - מופיע באתר שלנו והוסבר לו שההבדל בין יבואן מקביל לרשמי הוא 200 שח ויש הבדל גם באחריות וגם במטען המקורי. בכל זאת בחר ביבוא מקביל . זכותו אך לא ברור על מה בחר להתלונן.

מוצר:
איי פון 7
תמונת משתמש
שם:
Rami
תאריך:
13/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוסר אמינות מוחלט ונסיון לעשות upsale בכל מחיר. להלן הסיפור:

התקשרנו לברר לגבי גלקסי S7. המחיר באתר 1844 ש"ח וכך אכן נאמר בטלפון שיעלה. יש במלאי? כן? יבואן רשמי? עולה יותר. טוב כמה? "אני אעשה לך ב2000 ש"ח כולל מטען מקורי ואחריות לשנתיים". סבבה, יש במלאי - כן אחרון צבע שחור. מצוין, טוב אני יוצא מגיע אליך תוך שעה, אתה שומר לי? "כן בטח".
יצאנו מכוכב יאיר לרמת גן והגענו כדי לקבל את ההצגה הבאה:

אלי: מחפש בארונית... "דימה, איפה הטלפון ששמתי כאן?"
דימה: היה שליח לפני 10 דקות לקח..
אלי: מה? שמתי בצד ללקוח...
דימה: למה לא אמרת לי? נכנס מישהו רצה לקנות וקנה (הערה שלי: עכשיו זה כבר לא השליח... ;-), דימה מוצא מוצר שלא במקום הסודר כי זה "בצד"... נו... )
וכך הלאה... הבנתם???

עכשיו הוא פונה אלינו ומתנצל, אבל אני אפצה אתכם בהנחה יפה על S8....
יעלה 2,000 ש"ח? ברור שלא אחי... אי אפשר, אבל תקבל הנחה...
הבנתם את התרגיל? יגיעו הלקוחות לחנות נמכור להם מה שנרצה...

טוב, אנחנו מתעקשים. רוצים S7. יכול להביא?
אלי: רק ביום ראשון, שליח עד הבית על חשבוננו
אנחנו - יללה סבבה (מתחיל לחשוב: אולי באמת טעות תמימה, וגם אם לא - לפחות יודעים לצאת בסטייל ולשמור על השם...). חזרנו הבייתה, נקבל ביום ראשון.

הבוקר: טלפון מאלי....
דיברתי עם הבוסית שלי, אין לנו יותר, יש רק של סאני (אני: נו זה היבואן הרשמי על זה דיברנו מההתחלה...), זה עולה בעיקרון 2400 אבל בגלל הפדיחה ניתן לך ב 2,200...
אני: מלכתחילה דיברנו על יבואן רשמי אבל ב 2,000. זה מה שמוכן לשלם.
אלי: ב 2,200 זה בלי רווח... זה רק כדי לפצות אתכם...

הכל אגב בשיא האדיבות וברהיטות חלקה למשעי.

בשלב הזה איחלתי להם שבוע טוב, אבל החלטתי שאני משתף.
מניח שאני לא הראשון ואולי לא האחרון שפוגש את המחזה הזה...

שבוע טוב לכולם ומסחר הוגן....
תגובת החנות:
צר לנו שאכן אזל המלאי ולא שוריין המכשיר ללקוח . יבואן רשמי עולה 499₪ יותר מיבואן מקביל וללקוח הוצעה הנחה של מעל 250₪ , לא דובר איתו על יבואן רשמי בשום שלב אלא על יבואן מקביל עם אחריות שנתיים ב1999₪. ניסינו להסביר בנועם אכן ולבוא לקראת הלקוח אך לא היה עם מי לדבר לצערנו . אנחנו משתדלים לתת שירות נפלא ללקוחותינו - צר לנו שלא הצלחנו במקרה הזה
מוצר:
גלקסי S7
תמונת משתמש
שם:
Dana Hazi
תאריך:
11/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שילמתי על מוצר חדש מהקופסה עטוף בניילון. אחרי התשלום, מול העיניים המוכר פתח והחליף את המטען המקורי למטען לא מקורי. לאחר מכן טען שהמטען שהיה בקופסה ושהחליף לא היה המוצר המקור. המטען שהמוכר הכניס לקופסה לא התאים לסוג הטלפון. לא אהבתי את השירות שקיבלתי כלל, הם לא ראויים לכוכבים ולציון טוב כלל אם הם מרמים אפילו לקוח אחד.
תגובת החנות:
לקוחה ביקשה יבואן מקביל במחיר הזול יותר עם אביזרים לא מקוריים . לא ברור על מה התגובה השלילית ... קיבלה בדיוק את מה שמופיע באתר האינטרנט ואת מה ששילמה עליו.

מוצר:
Samsung Galaxy S7
תמונת משתמש
שם:
ran.ezyon
תאריך:
10/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לילד מכשיר. באתר היו אופציות לצבע זהב או לורוד. כמובן שלילד בחרתי זהב. להפתעתי קיבלתי ורוד... אף אחד גם לא טרח להודיע שאין להם את הצבע במלאי... התקשרתי להתלונן והמוכר דימה אומר שאין מה לעשות עם זה!!! ביקשתי מדימה שאם הוא לא מחליף מכשיר אז לפחות שיספק לי כיסוי שחור חינם כדי להסתיר את הורוד. הוא לא הסכים... שירות מתחת לכל ביקורות! לא להתקרב!
תגובת החנות:
חבל שאי אפשר לצרף הקלטה של השיחה עם הלקוח ולהבין איך דיבר לעובד שלנו בשביל להבין מדוע סירבו לתת לו כיסוי ללא עלות . יש גבול גם במחיר של לקבל תגובה שלילית בזאפ. ללקוח נשלח מייל בו הוא מאשר את הצבע , אבל עדיין כל מה שנגיד לא מצדיק את צורת הדיבור שלו . אי אפשר לצרוח ולקלל ואחר כך לבוא ולבקש דברים.

מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Redmi 4A 16GB
תמונת משתמש
שם:
Itzik
תאריך:
01/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תתרחקו מהחנות הזאת!!
לפני הקניה של המכשיר (גלקסי 8) הבנתי מהביקורות כאן שהמכשירים בחנות מגיעים עם מטען מדגם ישן, נכנסתי לאתר וראיתי שיש אופציה לקנות מטען מקורי ב130 ש"ח, היה רשום בפירוש "מטען מקורי גלקסי 8 סוג C".
שילמתי את ה130 שקל הנוספים וקיבלתי מטען שהוא לא רק דגם ישן של גלקסי 6 אלא מזויף לגמרי! בטעינה הראשונה שלו הוא עשה צליל נפץ וכל החדר התמלא בריח של פלסטיק שרוף!!!! עד עכשיו יש עליו סימנים שחורים.
אני דורש החזר לאשראי של 130 ש"ח.
תגובת החנות:
וזה סיפור המעשה - הלקוח רכש מכשיר גלקסי 8 ערכה מקורית . כמובן שהערכה היתה סגורה ומנוילנת. לאחר 3 ימים הגיע לחנות עם ראש מטען שאין לנו מושג איפה נרכש ( אין לנו כאלה אפילו לא לתצוגה ) וטען שזה מה שקיבל בקופסא . חשוב לציין- אנחנו מוכרים עשרות מכשירי גלקסי 8 באף מכשיר מעולם לא היה סוג כזה. הלקוח ניסה לקבל פיצוי והחלפה למטען מקורי של s8 ( מחירו של מטען כזה הוא 199₪ )
משלא קיבל כמבוקשו- פנה לזאפ בחוות הדעת השקרית הזו. מה לעשות חברים, לא תמיד הלקוח צודק...

מוצר:
טלפון סלולרי galaxy-s8
תמונת משתמש
שם:
liat
תאריך:
06/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעת הרכישה יצרתי קשר טלפוני עם המוכר כדי לוודא זמני משלוח. שילמתי עבור שליח ונאמר לי שהטלפון יגיע תוך 72 שעות. יומיים אחרי ההזמנה קיבלתי מייל בו נכתב שניסו ליצור איתי קשר מהחנות ולא עניתי, והתבקשתי לחזור אליהם למספרי טלפון שהיו מצויינים במייל. צריך לציין, שלא קיבלתי אף שיחה שלא נענתה. ניסיתי מספר פעמים לחזור למספרי הטלפון שסופקו, ולא קיבלתי מענה. שלחתי מייל חוזר בו ביקשתי ליצור איתי קשר. למחרת ניסיתי שוב ליצור קשר טלפוני, במהלך כל היום. הצלחתי לתפוס את נציג החברה רק לקראת סוף היום. הוא אמר שניסה להתקשר אלי פעמיים (שוב, לא היו שום שיחות). אמר שיבדוק ויחזור אלי בעוד 2 דקות. כעבור חצי שעה אני התקשרתי והוסבר לי שהטלפון בכלל עוד לא נשלח כי "לא עניתי לשיחות". יותר מכך, נאמר לי שהטלפון שהזמנתי הוא "ביבוא מקביל". כששאלתי מה המשמעות נאמר לי שהוא מגיע בקופסה פתוחה עם מטען לא מקורי ועם אחריות מוגבלת. כשאמרתי שאין אזכור לכך באתר, נאמר לי שיש (בדקתי שוב - אין אזכור לדבר זה). ביקשתי להוסיף תשלום עבור טלפון באריזה סגורה ועם מטען מקורי. היום קיבלתי את הטלפון (באיחור של יממה למרות ששילמתי במיוחד עבור שליח), הטלפון היה בקופסה פתוחה. המטען היה של סמסונג. אין לי בעיה עם מטען של סמסונג, אך אני לא חושבת שמדובר במטען מקורי לטלפון של שיומי. וכאמור - הקופסה היתה פתוחה.
תגובת החנות:
ניסו ליצור קשר עם הלקוחה על מנת לבצע אימות פרטים מול חברת האשראי. בגלל שאכן המשלוח התעכב ביממה פיצו אותה במטען fast charge מקורי של סאני , לגבי טענתה כי הקופסא היתה פתוחה - הלקוחה רכשה בהזמנתה גם זכוכית למסך ומגן אחורי ורשמה ספציפית בהערות שהיא מבקשת להדביק אותה . מעבר לכך - מופיע באתר האינטרנט שלנו מהיום שנוסד - יבואן מקביל מגיע עם מטען לא מקורי . לא ברור מדוע אנשים בוחרים לרשום תגובות שליליות כאשר חוץ מאיחור של יום במשלוח כאמור שגם עליו פוצתה הלקוחה - אין שום סיבה ממשית לכתיבת התגובה שלה.



מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4X 32GB 3GB Qualcomm
תמונת משתמש
שם:
תמיר
תאריך:
28/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעשה שהיה וכך היה:
ביום 25.06.17 בשעה 10:45 צלצלתי לחנות לשאול אם קיים במלאי פלאפון של Xiaomi מסוג Note 4 32GB כמו שמופיע באתר,
נאמר לי ע"י הנציג החביב שיש לו אחד אחרון אבל "יבוא מקביל". מבחינתי מצויין! "5 דקות אני מגיע" אמרתי לו ופניתי ימינה בצומת גהה לרח' זבוטינסקי.
הגענו לחנות, אישתי נשארה ברכב ואני נכנסתי לאסוף את הפלאפון לשלם ולצאת.

ניגשתי למוכר ושאלתי אודות הפלאפון הנ"ל והוא שאל אותי "אתה דיברת איתי עכשיו בטלפון" אמרתי לו שכן והוא נכנס לאיזה חדר בחנות כדי להביא לי את הפלאפון.
יוצא המוכר בידיים ריקות ושואל את המוכר השני (כנראה הבוס) "תגיד אתה מכרת את ה-Xiaomi Note 4 32GB ?" ועונה לו הבוס "כן לפני דקה, אבל תתן לו את היבואן הרשמי זה עולה רק עוד 80 שקל"
כאן הבנתי את ההצגה וממש כעסתי! אמרתי לו שזה לא הגיוני שהוא אומר לי שיש את הפלאפון במלאי ושאני מגיע הוא כבר "נמכר" למי נמכר? ועוד לפני דקה? יותר שקר מזה לא יכול להיות!
אני בעצמי התמהמתי מחוץ לחנות כמה דקות לפני שנכנסתי לא שמתי לב לאף לקוח שיצא מהחנות בכלל! ועוד ברוב חוצפתו ניסה הבוס להוציא אותי לא בסדר שאני לא מוסיף 80 שקל וקונה את היבואן הרשמי

בחיא'ת בשביל להוציא מהלקוח עוד 80 שקל? זה שווה את זה? מעיון קצר בביקורות קודמות על החנות נראה שהתרגיל הזה חוזר על עצמו...

אני אישית לא אוהב לקנות מאנשים לא ישרים, ולכן אני לא אקנה בחנות הזאת.
ואני ממליץ גם לאחרים למצוא את המוכר האמין גם אם זה עולה עוד עשרה שקלים זה שווה את זה, פשוט לא כיף להיות בהרגשה כזאת שמנסים לרמות אותך!

מוכר יקר סה"כ 80 שקל, מה הרווחת? וככל שביקורות כאלו יחזרו על עצמם כנראה שההפסד יעלה על הרווח...

החלטות טובות בעז"ה!
תגובת החנות:
ההבדל בין יבואן מקביל לרשמי הוא 299 ש"ח -כמו שמופיע באתר - מכיון שהלקוח הגיע לאחר שעתיים ( ולא 5 דקות כפי שטוען ) נמכרה יחידה אחרונה - המכשיר הורד מהאתר במיידי וללקוח הוצעה הנחה משמעותית ( של 220 ש"ח ) הבעיה שהלקוח רצה יבואן רשמי במחיר של מקביל וכאשר לא קיבל - איים לפנות לזאפ. כפי שאתם רואים - אכן פנה עם מה שנוח לו לספר.


מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4X 32GB 3GB Qualcomm
תמונת משתמש
שם:
tamnur
תאריך:
21/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו פלאפון, הכל היה נראה סבבה ומאז לא שמענו מהם.... הפלאפון לא הגיע וא"א לתפוס אותם בטלפון. אנחנו מנסים כבר שבועיים לתפוס אותם ואין מענה בשום מספר. וכמובן שהפלאפון לא הגיע....
ממש לא ממליצים לקנות שם. לא אמינים!
תגובת החנות:
ניסינו להשיג את הלקוח מס פעמים - לא הכניס פרטי אשראי מלאים באתר, מעבר לכך נשלחו לו 4 מיילים שייצור קשר עם החנות . לאחר שבוע ההזמנה התבטלה אוטומטית . פון האוס מטפלת בתוך 24 שעות בכל הזמנה ונעשים מס נסיונות מצידנו להשיג כל לקוח. חבל שבחר לכתוב תגובה שלילית במקום לענות לטלפון
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4X 32GB 3GB Qualcomm
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
17/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי לחנות בשביל לקנות פלאפון וחיכיתי 20 דקות בתור ואח"כ אמרו שאין להם במלאי ואפשר להזמין וזה יבוא וככה אמרו ללקוח לפני ואחרי
הציעו לי יבואן רשמי בעוד 200 שקל
למה מפרסמים במחיר מסויים אם אין להם במלאי
תגובת החנות:
מר בני היקר - קיימים בחנות שני סוגי גלקסי 7 מאז ומעולם . יבואן מקביל ויבואן רשמי. ההבדל בינהם במחיר הוא בין 400 ל-500 ש"ח כך שלא ברור לנו על איזה 200 ש"ח אתה מדבר. אין לנו שום מכשיר באתר שאין בחנות , כאשר מוצר עומד להיגמר במלאי אנחנו מורידים מיד מהאתר . אתה מוזמן לבדוק אותנו בכל דגם שמפורסם . חג שמח לכל לקחותינו.

מוצר:
סמסונג גלקסי s7 G930f
תמונת משתמש
שם:
Zahi
תאריך:
30/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע גרוע גרוע. רמאות. מורידים מחירים כדי להיות הכי זולים באתר, ואז אחרי שמזמינים מקבלים מהם טלפון שהמוצר לא במלאי, אבל ניתן בתוספת תשלום לקבל את אותו מוצר בדיוק - רק עם גרסת אנדרואיד אחרת. ממליץ להתרחק מהחנות הזאת.
תגובת החנות:
אוי לדף האינטרנט שאפשר לרשום בו הכל כולל הכפשות חסרות בסיס ... חוץ מזה שהלקוח עשה הזמנה באתרנו- אין מילת אמת במה שכתב. חבל ששכח לציין שהסיבה האמיתית שלא רכש אצלנו מכשיר היא שרצה לשלם במזומן לשליח ואין אצלנו אופציה כזו ושהכרטיס אשראי שנתן אינו בבעלותו ולא ניתן לדבר עם בעל הכרטיס כמתבקש מול חברת האשראי. שום גרסת אנדרואיד אחרת ( יש לנו רק גרסא אחת לדגם הנ״ל) לא הוצעה ללקוח ולא שום מכשיר יקר יותר וחבל שלא ניתן לצרף הקלטת שיחה לתגובה שלו על מנת שיוכלו אנשים לשמוע בדיוק את תוכן השיחה וכמה אין קשר בינה לבין מה שכתב. יעידו אלפי לקוחותינו המרוצים - המחירים שלנו הכי טובים בארץ ולקוחות חוזרים בגלל השירות האדיב ואין דבר כזה שיש מכשיר באתר ואין במלאי בדיוק באותו המחיר המפורסם.

מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4X 32GB
תמונת משתמש
שם:
ohad
תאריך:
02/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נוראי
שילמנו תוספת תשלום על מטען מקורי וקיבלנו מטען של חברה אחרת - הם סירבו להחליף.
הבחור בשירות לקוחות היה ממש לא נחמד - אמא שלי (שהפלאפון הוזמן עבורה) ממש נעלבה מהיחס אליה.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל מטען מקורי בדיוק כפי שהזמין -למרות זאת צלצל לחנות עשרות פעמים בכל מיני בקשות שונות - דיבר עם מספר עובדים - כולם היו סבלניים אליו ואף הציעו לשלוח לאימו מטען נוסף מקורי ללא תוספת תשלום. לצערנו- לא עזרו כל נסיונותנו לפתור את הבעיה מול הלקוח מפאת הגישה הלא נעימה שלו כלפי עובדי החנות. אנחנו משתדלים לתת שירות נפלא לכל לקוחותינו- גם הפחות נחמדים מבינהם -אך לפעמים נתקלים גם במקרים יוצאי דופן כמו המקרה הנ"ל. פון האוס תמשיך לתת שירות נפלא לכל לקוחותינו.
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
25/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
21/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית הקנייה הגרועה ביותר שיכולה להיות, התנהלות מזעזעת ומוכרים חוצפנים וגסי רוח. לאחר שרכשתי את המכשיר דרך האתר וביקשתי משלוח, קיבלתי מספר מעקב לדואר אחר החבילה. לאחר יממה כאשר מספר החבילה עדיין לא הופיע באתר הדואר, התקשרתי לחנות ושאלתי מה קורה עם ההזמנה שלי. נענתי שהחבילה עדיין לא נשלחה ולכן לא מופיעה באתר הדואר, ושהחבילה תשלח עוד היום. למחרת בצהריים התקשרתי שוב ולהפתעתי החבילה עדיין לא נשלחה. הייתי צריכה את המכשיר דחוף לפני סוף השבוע, לכן ביקשתי שלא ישלחו לי את החבילה אלא שאגיע לאסוף בעצמי מהסניף. לאחר שהטרחתי את עצמי מביתי עד לסניף ברמת גן, גיליתי לתדהמתי שבתוך האריזה (שכבר נארזה למשלוח בדואר!) שמו מכשיר בצבע אחר בניגוד להזמנה שביצעתי. כאשר שאלתי את המוכר לפשר הדבר הוא אמר לי שהצבע שהזמנתי לא קיים במלאי, ושהתקשרו אלי ושאני בעצמי אישרתי את ההחלפה לצבע אחר. דבר כזה לא קרה מעולם!!!! כאשר אמרתי זאת למוכר הוא אמר בחוצפה, בגסות ובעזות מצח שהוא עצמו שמע את השיחה בה אישרתי את ההחלפה, לכן ״למי הוא יאמין למי שדיבר איתי או לי?״ או בקיצור קרא לי שקרנית בפרצוף. כאשר ניסיתי למחות המוכר ניפנף אותי מול לקוחות נוספים שהיו בחנות ופטר אותי ב״אם לא טוב לך אפשר לזכות אותך״. גם את הזיכוי לא עשו לי במקום כי שירות הלקוחות כבר היה סגור לטענתו, הוא הבטיח לזכות אותי למחרת ולבסוף זיכה אותי לאחר שלושה ימים. גם קבלת האישור על הזיכוי עלתה לי בנידנוד ובשני טלפונים במקום שישלחו לי את האישור מיוזמתם. אפס נכונות וסובלנות, מאה אחוז של חוצפה והתנהגות מתחת לכל ביקורת. לא מאמינה שקיימות עדיין חנויות כאלה.
מוצר:
טלפון סלולארי Redmi Note3
תמונת משתמש
שם:
nili.avi
תאריך:
21/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו 2 מכשירים סמסונג s6 .
לאחר יומיים התגלו באחד מהפלאפונים הקלטות של שיחות שנעשו מהפלאפון ע"י הבעלים הקודמים ( עשרות שיחות).
הגענו לחנות והציעו לנו להחליף אך לא היה הצבע הרצוי.
ביקשנו שיודיעו לנו כאשר יגיע הפלאפון אך חיכינו לשווא.
שהתקשרתי לאחר מספר ימים לקחו את מספר הטלפון שלי והבטיחו לחזור אך לא חזרו שחזרתי אליהם צעקו עלי מדוע חיכיתי כל כך הרבה זמן.
הוחלט שאבוא להחליף עד יום שישי. שהתקשרתי ביום שישי המוכר לא ידע על מה מדובר והוחלט שאתקשר בראשון.
ביום ראשון הגעתי לחנות המוכר נתן לי פלאפון אחר, אך גם הקופסא הזאת היתה פתוחה ששאלתי למה זה פתוח נאמר לי שבדקו את המכשיר לפני שהגעתי.
לאחר שהמוכר העביר לי את הנתונים יצאנו מהחנות ונסענו הביתה.
עוד ברכב הבת שלי גילתה שיש תמונות של חיילים שאינם מוכרים לי מצולמים בטלפון החדש.
כמובן שחזרנו באותו רגע לחנות המוכר הציע לקנות פלאפון יקר יותר, מקורי או שיחזיר את הכסף.
כמובן שביקשנו זיכוי כי לא יכלנו להאמין למוכר .
מאד מאכזב ש" עובדים" על לקוחות .
אל תתקרבו לא אמינים.
תגובת החנות:
צר לנו שהלקוחה ״שכחה״ לציין כמה פרטים חשובים
הראשון - הלקוחה רכשה גלקסי 6 בייבוא מקביל וכמו שמצויין באתר - יבואן מקביל מגיע עם עברית צרובה ואביזרים לא מקוריים וברור שעל מנת לצרוב עברית יש צורך לפתוח את הערכה.
דבר שני - גם בחנות ראתה הלקוחה ששני המכשירים חדשים ואין בהם שום נתונים - אך כמו שרשמה - היא העבירה את הנתונים שלה למכשירים ומכיון שיש לה גיבויים מכמה מכשירים שונים - גם אינפורמציה ישנה שהיתה לה עברה למכשיר. למרות זאת ולמרות שכל המידע מופיע באתר - הצענו ללקוחה לבצע ביטול עסקה ולקבל החזר כספי מלא למרות שלא היתה שום תקלה - לא המכשיר ולא בהתנהלות החנות , לכן לא ברור על מה מתלוננת הלקוחה .
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
20/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר סלולרי חדש. המכשיר הגיע עם בעיות רבות (GPS לא תקין, בעיות קליטה, בעיות בזיהוי מספרי טלפון שמורים... ), שלחתי את המכשיר חזרה לתיקון והחזירו לי אותו עם כל הבעיות. פעמיים. מסרבים באופן חד משמעי לפיצוי מכל סוג שהוא.
תגובת החנות:
הלקוח רכש את המכשיר לפני יותר מחצי שנה, הגיע לחנות, הופנה למעבדה - שם נבדק וטופל על ידי היבואן. כאשר מכשיר יוצא ממעבדה עם דוח שאומר כי המכשיר תוקן ונבדק ושוחרר תקין אין לנו יכולת להתווכח עם היבואן . למרות זאת- פנה אלינו הלקוח -ולפנים משורת הדין הצענו לו החלפת מכשיר אך הוא חזר והתעקש שאינו רוצה להחליף מכשיר אלא רוצה בתמורב מכשיר חדש שמחירו גבוה ב500₪ מהמכשיר המקורי שרכש ( שוב, חצי שנה קודם ) מיותר לציין שאיננו נכנעים לסחטנים. אנחנו משתדלים לעזור לכל לקוח בכל בעיה גם כאשר זה כרוך בהפסד כספי עבורנו , אך יש גבול לכל חוצפה .

מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy j5
תמונת משתמש
שם:
inbar
תאריך:
07/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר בהזמנה טלפונית מחברת פון-האוס. אחרי כמה שעות התחרטתי כשגילתי שהדגם הוא 2015 ולא 2016 (לא היה רשום באתר זאפ). למרות שביטלתי את ההזמנה, חויבתי על המכשיר ואני עדיין מחכה לזיכוי. לא הייתי מתקרבת לחברה כזו.
תגובת החנות:
כפי שהוסבר ללקוחה מספר פעמים בטלפון
האתר אינו מבצע חיוב אוטומטי ואינו סולק ולכן אין מה לזכות כי לא חויבה.

מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 2015 SM-J700F
תמונת משתמש
שם:
שמעון
תאריך:
28/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר מופיע דגם X, לאחר רכישה, עיכוב בפנייה חזרה של מספר ימים, ואז מעדכנים שהכוונה לדגם בייבוא מקביל ונחות יותר. הטעייה מכוונת. היה צריך לפרסם רק את הדגם הנחות.
תגובת החנות:
מופיע באתר האינטרנט ובדף המוצר של המכשיר שk10 יבוא מקביל הינו דגם 420 ושיבואן רשמי הוא דגם 430. לא ברור לנו על מה מלין הלקוח ... הוא הרי לא רכש אצלנו , רק ביצע הזמנה באתר ללא כרטיס אשראי ,כאשר צלצלו אליו מהחנות נאמר לו בדיוק מה שרשום באתר האינטרנט, אז איפה הבעיה...?

מוצר:
טלפון סלולרי K10 K430Y
תמונת משתמש
שם:
ofer
תאריך:
27/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי בזאפ על טלפון דאבל סים דור4 והגעתי לחנות דרך הפירסום בזאפ. רכשתי מכשיר j5 .לאחר בדיקה התברר שהמכשיר לא תומך דור 4.התברר לי בסופו של דבר שקיבלתי דגם אחר ממה שפורסם ובאותו מחיר.(המוכר אמר לי שכל הדגמים של j5 תומכים בדור 4 במעמד הקנייה ).אין היגיון שאקנה מכשיר לא תומך דור 4 באותו מחיר של המכשיר שמופיע באתר זאפ ובאתר של החנות
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכשיר j5 דואל סים בתאריך 22/5. הוסבר ללקוח במעמד המכירה ( לפני כ -5 חודשים ) שדגם הדואל סים הינו דור 3 וחצי . הלקוח הגיע לחנות כ-5 חודשים לאחר הרכישה עם שבר במסך וטען שלא ידע שהמכשיר לא תומך דור 4.
מעניין שרק לאחר 5 חודשים ולאחר שנשבר לו המסך - נזכר הלקוח שלא אמרו לו במעמד המכירה...? איפה היה 5 חודשים..?

מוצר:
טלפון סלולרי j5
תמונת משתמש
שם:
Feliks
תאריך:
11/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי Samsung Galaxy S7 Edge. המשלוח הגיע בזמן. הטלפון בא עם שריטות על המסך. החנות אמר כי עכשיו זה בעיה שלי וסירבה לעזור. מי שקונה בחנות יכולה להיות במקומי.
תגובת החנות:
מר פליקס היקר, יידענו אותך שיש בידנו הקלטת שיחה איתך בו אתה מודה בשיחה עם נציג החנות שהמכשיר הגיע אלייך באריזה סגורה עם ניילונים חדש לגמרי וללא כל סימן שאי פעם נפתח בעבר. הרי באותה שיחה אתה מודה שהמכשיר פשוט ״החליק לך מהיד״ יום לאחר שקיבלת אותו.
אז מדוע אתה עדיין ממשיך לנסות להאשים אותנו ?
אנחנו תמיד דוגלים במשפט ״ הלקוח תמיד צודק״ אך לא כאן המקרה. חבל שזו הדרך שבחרת .

מוצר:
טלפון סלולרי Samsung Galaxy S7 Edge
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
11/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
01/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
25/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
07/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
25/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply