דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דה פון האוס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדה פון האוס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
663
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
518
6
139
נמצאו 663 חוות דעת גולשים על דה פון האוס
תמונת משתמש
שם:
אורון
תאריך:
01/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לרכוש מכשיר טלפון סלולרי של XIAOMI. קיבלתי שירות מעובד אחד שהיה מאד אדיב, סבלני ומקצועי ככל יכולתו.
הוספתי לעלות המכשיר תוספת ע"מ לקבל "מטען מקורי" ואחריות.
כשהגעתי הביתה, הסתבר לי שהמטען שקיבלתי עם המכשיר הינו של סמסונג, ולא של שיאומי. ניחא. אבל לא רק שמדובר במטען לא מקורי למרות ששילמתי על מטען מקורי, מדובר במטען שאינו FAST CHARGE כפי שאמור להגיע עם המכשיר וזה כבר יותר בעייתי.
התקשרתי לחנות להבין את פשר העניין. ענה לי עובד אחר, שהיה מאד לא שירותי, נזף בי והתעצבן עלי.
טען שאין קשר בין העובדה שהמכשיר הינו QUICKCHARGE לבין המטען שמגיע איתו, אחרי בערך 3 דקות שיחה די ניתק לי בפנים.
מאד מאכזב.
תגובת החנות:
כפי שמוסבר לכל לקוח ומופיע באתר האינטרנט - ראש מטען מקורי למכשירים סינים הוא סמסונג מקורי 2 אמפר. בדגם הספציפי הזה - המכשיר מגיע עם סמסונג מקורי 15v - משמעותו - fast charge .
צלצל הלקוח לחנות יומיים לאחר הרכישה - העובד התנצל על הטעות בדגם והציע לשלוח לו עם שליח ראש מטען 15v. הלקוח התבטא מאוד לא יפה כלפי העובד בשפה שאין לה מקום בטח לא בפורום הזה. אף אחד לא ניתק ללקוח את הטלפון- נהפוך הוא. אורון הוא זה שניתק את הטלפון . חבל שאנשים בוחרים לספר מה שבא להם כדי לגרום נזק ולא ניתן לצרף הקלטה של השיחה .

מוצר:
XIAOMI MI 5S
תמונת משתמש
שם:
niv
תאריך:
06/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלם מכשיר סלולרי שנהרס אחרי 3 ימים. בלי שום קשר השירות היה מאוד אדיש.
נותנים לך הרגשה שאם קנית אצלנו אז אתה לא מעניין אותנו יותר.
המכשיר שקניתי אצלם נהרס אחרי 3 ימיים שבוודאות לא נכנס אילו מים או נפל.
בנוסך האחריות שקיבלתי מהם היא גט סל שהם טוענים שזה אשמתי שהרסתי אותו.
כל פעם שהתקשרתי אליהם קיבלתי שירות קר ולא נחמד.
לא ממליץ לקנות שמה.
תגובת החנות:
רק שכח לציין הלקוח שהמכשיר נפל למים , ביקש הלקוח את עזרתנו - פנינו למעבדה שלחו לנו סרטון של המכשיר עם נזקי קורוזיה . לא ברור מדוע מפנה הלקוח אצבע מאשימה לחנות כאשר חוץ מלנסות לעזור ללקוח למרות שגרם נזק למכשיר - כל חטאנו היה להתערב לטובת
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4X 64GB 4GB MediaTech
תמונת משתמש
שם:
מנחם
תאריך:
02/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר פעם שניה שיש מוצר באתר המחיר זול. אני נוסע לחנות, ו...הרגע נמכר המכשיר האחרון. אם אתה רוצה יש משהו אחר...
זה נקרא לשקר ללקוחות.
תגובת החנות:
מנחם- יכולת לבצע הזמנה באתר האינטרנט שלנו ולשריין לך מכשיר ולא לצלצל לחנות בעשר בבוקר לוודא מלאי ( אכן היו 7 יחידות) ולהגיע בשש בערב כאשר המכשיר כבר הוסר מפרסום כי אזל במלאי.


מוצר:
J7 סמסונג J7
תמונת משתמש
שם:
Guy
תאריך:
07/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
*באתי לקנות בחנות תכלס, לא הזמנתי מהאתר.

המחיר בחנות היה גבוה ב80 ש"ח מהמחיר שמצוין באתר בתואנה שמותקנת מערכת הפעלה ומקבלים מטען מקורי. אבל לא נראה שהייתה אפשרות לקנות במחיר שצוין באתר.
בנוסף המטען שקיבלתי בהתחלה לא היה מקורי ואחרי שפתחתי את הקופסה והסבתי את תשומת הלב של המוכר הוא החליף לי במטען שכתוב עליו samsung, אבל הוא שווק אחרי חודש.
בגדול הרגשתי שמסבנים אותי ועובדים עליי.
המכשיר מצויין.
תגובת החנות:
לא ברור לנו מה טוען הלקוח. הוסבר לו שיכול לרכוש ערכה עם מטען מקורי ב79₪ יותר , במקום לתת לו מטען של 2 אמפר כמו שמגיע בערכה המקורית - נתנו לו 2.1 אמפר מהיר מקורי של סמסונג עם אחריות סאני ללא תוספת תשלום. אחרי חודש טען שיש בעיה עם המטען - החליפו לו לחדש במיידי מבלי לשלוח אותו לסאני למרות שעבר חודש. אז על מה חוות הדעת השלילית ...?

מוצר:
סמארטפון redmi 4 prime
תמונת משתמש
שם:
ilan
תאריך:
02/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שיאומי אחד, ובאתי לקנות את השני לאחר מספר שבועות. החבר'ה שם קצת מרמים. הם מפרסמים מחיר זול בזאפ, 894 שקל, אתה מגיע לחנות הוא מתחיל לספר לך שיש יבוא מקביל, ויש יבואן מקורי, ויבוא מקביל צריך לבוא כל הזמן לחנות כל פעם שיש עדכון גרסא , ויבוא מקורי עולה מאה שקל יותר. ( בקיצור עושה הכל כדי שלא תקנה את המוצר במחיר שהוא פרסם בזאפ). אז אמרתי לו, טוב החלטתי שאני רוצה את המוצר ביבוא המקביל במחיר שפורסם בזאפ. הוא אמר לי : רגע אני אבדוק אם יש במלאי, חזר ואמר שאין לו את זה במלאי, ויש רק מכשיר דומה עם פחות זיכרון.. עכשיו מדובר במכשיר הכי נמכר בארץ היום, אם אין לו במלאי היה יכול להגיד לי אין במלאי או להוריד את הפרסום בזאפ עד שיהיה לו המלאי, אבל למה לנסות להזיז אותי למשהו אחר שהוא יודע שאין לו במלאי? למה לרמות?
תגובת החנות:
בכל יום נמכרת כמות גדולה של מכשירי רדמי נוט 4 בחנות . צודק הלקוח שהמכשיר פופולרי מאוד. אנו יוצאים מגדרינו לתת שירות נפלא ללקוחותינו ולדאוג שכולם יצאו מרוצים ואף יחזרו לרכוש. כך גם במקרה הנ״ל. הלקוח רכש מכשיר אחד וחזר לרכוש מכשיר שני. עד פה הכל נכון רק ששכח לציין שמחיר המכשיר משתנה מיום ליום. לפעמים יורד לפעמים אף עולה, תלוי בסוג היבוא והמלאי. כאשר הלקוח רכש מכשיר ראשון היה המחיר נמוך יותר מאשר שבועיים אחרי שבא לרכוש את השני. אנחנו תמיד מוכרים במחיר המפורסם באתר. כאשר הלקוח התנגד לשלם את המחיר החדש של המכשיר אפילו שהוצג לו גם בזאפ וגם באתר - הוצע לו לרכוש את דגם ה32 גיגה שאכן מחירו נמוך ב100₪ מדגם ה64. לכן לא ברור מהי תלונתו ומדוע מנסה לרמוז רמיזות שאין להם מקום .
פון האוס היא אחת החנויות הותיקות בארץ עם עשרות אלפי לקוחות מרוצים שחוזרים פעם אחר פעם ומעריכים את העבודה הקשה של הצוות הותיק ומנהליו.
חג שמח לכל לקוחותינו .




בברכה
ענבל ברק

מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
תמונת משתמש
שם:
הלקוח תמיד צודק
תאריך:
28/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו את המכשיר עם מטען שלא עובד בכלל. כשהתקשרתי לחנות המוכר שואל אותי אם המטען הוא מקורי או לא, לא הבנתי מה זה משנה אם קיבלתי מטען שהוא לא עובד. המוכר החליט לשלוח חדש אפילו מבלי להתנצל כאילו לא שילמנו על ההזמנה. ממש מקומם.
תגובת החנות:
לא ברור איפה הבעיה ומדוע מתלונן הלקוח... צלצל לחנות ב8 בערב אמר שהמטען לא תקין - למחרת על הבוקר נשלח אליו מטען מקורי חדש בלי להטריח ובלי להחזיר את הישן . כמובן גם ללא עלות. אז גם קיבלת תוך כמה שעות מטען חדש וגם לכתוב תגובה שלילית אדון ״ הלקוח תמיד צודק...״??!?!


מוצר:
טלפון סלולרי נוט 4
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
09/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר זול מאוד. בעל הבית אדם נחמד ומבין. המוצר התגלה כפגום אך לאחר דין ודברים מול הבעלים הגענו לעמק השווה. בסך הכל - חוויה חיובית. הייתי שב לקנות בחנות ואני ממליץ לכל המעוניין לעשות כך. בנוסף, הייתי שמח להחליף את חוות הדעת הנוכחית בחוות דעת חיובית לחלוטין אך זה לא מתאפשר לי טכנית.
מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 6 פלוס
תמונת משתמש
שם:
Adam
תאריך:
18/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי הרב לא בוצעה קניה של המכשיר - בגלל שהוא לא היה במלאי.
אבל!
באתר zap החנות רשמה שיש אצלה את המכשיר ונתנה מחיר תחרותי. בגלל זה והקרבה למקום העבודה - שלחתי את הבוס שלי (!) לחנות, שלמרבה הפתעתו המוצר לא היה במלאי... למה לכתוב שיש אם אין
תגובת החנות:
מר אדם היקר!
אם היית מקדיש דקה וחצי לצלצל לחנות לבקש שישמרו לך מכשיר או לחילופין מבצע הזמנה באתר האינטרנט הידידותי שלנו - יכולת להבטיח כי בשעה רבע לשמונה בערב - ערב חג הפסח- גם ישאר לך מכשיר במחירים האטרקטיבים שלנו. חבל שלכתוב תגובה שלילית הקדשת זמן ולבצע הזמנה או לצלצל לחנות בחרת שלא...
חג שמח לכל לקוחותינו היקרים.

מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB
תמונת משתמש
שם:
Danny
תאריך:
26/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח היה אמור להגיע תוך 5 ימי עסקים. עברו כבר 8 ימי עסקים ו 10 ימים סה"כ המוצר לא הגיע. נשלח מספר הזמנה למעקב אולם המספר לא מופיע באתר הדואר. כשהתקשרתי לבירור נאמר לי שכרגע אין מה לעשות ויש להתקשר למחורת.
מוצר:
סלולרי galaxy young
תמונת משתמש
שם:
עידית
תאריך:
01/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בעבר 2 מכשירים בחנות אחרת והייתי מאוד מרוצה.אולם כעת בעלי רצה לקנות דגם של גלאקסי 3 שלא היה היה במלאי בחנות הקודמת ונאלצתי לצערי ללכת לפון האוס.
ראשית,המקום ללא חנייה ברחוב הומה כמו ז'בוטינסקי ברמת גן-בעיה בפני עצמי. אולם הצרות החלו כאשר הבאתי את הפלפון הביתה וניסיתי להטעינו-ללא הצלחה,חשבתי שזה המטען אולם המטען הצליח להטעין פלפונים אחרים ולכן הבנתי שהבעיה במכשיר!!!!
חייגתי לחנות ,כעסתי רק על המחשבה שאאלץ להיטרטר שוב לחנות באותו יום פעם שנייה,דבר כשלעצמו הוא עגמת נפש!!!
הבחור שעובד שם התנצל ואמר שאבוא ויפצה אותי.
כיתתי רגלי שוב לחנות ושם אותו עובד ניסה להטעין את המכשיר-לא ניטען!
הוא קרא למנהל שהלך למעבדה ליד ,חזר ופתאום המכשיר נטען!
אמרתי לו שאני רוצה מכשיר חדש ולא מוכנה לקבל את זה והוא בחוצפתו הרבה לא רצה לתת לי! לטענתו,העובד הטעין את המכשיר בחנות במטען של LG ולכן הוא לא נטען לו....
רק לאחר ויכוחים הוא נתן לי מכשיר אחר!!!(לא יאמן שהוא בעלל התווכח איתי! אחרי שכמה שעות קודם קניתי את המכשיר!)
יחס כזה-לא קיבלתי מעולם.
בנוסף,העובד שלו אמר לו שיתן לי פיצוי מטען לרכב והמנהל אמר שאין לו!!!
על זה כבר לא התווכחתי כי רק רציתי לעוף משם!
עיקר הכעס שלי הוא על היחס אחרי.

בעידן של מאות חנויות סלולרי, אין סיבה לקנות במקום שהיחס הוא כזה!!
שמרו מרחק!
מוצר:
גלאקסי 3 I90305
תמונת משתמש
שם:
alexei
תאריך:
06/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשקיבלתי את המכשיר גיליתי שחסר מטען. כשיצרתי קשר עם החנות הם "טרחו" לשלוח לי מטען לא מקורי בדואר רשום. קיבלתי אותו כעבור כ-8 ימים לאחר קבלת המכשיר ללא כל התנצלות ו/או פיצוי! באתר של החנות כתוב ש"מסופק מטען חלופי". לא ברור מאיזו סיבה. בכל מקרה זה לא כתוב כאשר מבצעים את ההזמנה דרך האתר של ZAP.
תגובת החנות:
ברגע הרכישה דרך אתר זאפ הלקוח מקושר מיידית לדף המוצר באתר החנות.
שם רשום במפורש שאנו מספקים מטען חילופי , הסיבה לכך היא שכאשר המטען שבערכה אינו מטען ישראלי הוא נלקח במכס .
אנו דואגים לספק ללא עלות את המטען הנ״ל בכדי שללקוחותינו תהיה אופציה להטענה בארץ.
לגבי אי שליחת המטען מלכתחילה אנו כחנות מטפלים במס׳ רב של הזמנות בכל יום כנראה שהדבר בטעות נשכח אך ברגע שהלקוח עידכן אותנו באופן מיידי נשלח ללקוח מטען , כמובן שאף התנצלנו על הטעות.

מוצר:
טלפון סלולרי Note III
תמונת משתמש
שם:
דור
תאריך:
20/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי חזרו אלי אחרי יומיים והתברר שהחנות לא מקבלת אמריקן אקספרס. בנוסף גם היתה להם תקלה ב PayPal. כך לא נשארו לי אופציות לקנות אצלם.
מוצר:
0544864649 c2-01
תמונת משתמש
שם:
ev
תאריך:
25/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקכש מהם מכשיר וראיתי שבאתר הם מציעים כבל נתונים בתשלום אבל כבל זה אמור להיות כלול בערכה. רשמתי להם מייל בכתובת שמופיעה אצלם באתר בתאריך 16/4/13 והם עד עכשיו לא ענו לי. אולי הלקוחות לא חשובים להם. אני לא אכנה שם שם מוצר.
תגובת החנות:
לקוח יקר,
אנו מוכרים ערכות מלאות הכוללות גם כבל נתונים.
ניתן כמובן לרכוש כבל נתונים נוסף, בדיוק כפי שניתן לרכוש עוד סוללה או עוד מטען.

בברכה,
צוות החנות
מוצר:
סלולרי S2
תמונת משתמש
שם:
danik
תאריך:
13/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר במחיר מעולה.אבל -...

אחרי יומיים התקשרו לומר שהמכשיר לא במלאי, ואם ארצה אוכל להוסיף 100 שח למכשיר בצבע אחר
שאלתי כמה צריך להמתין למכשיר המקורי שהזמנתי - 'שבוע'.
החלטתי לחכות.
אחרי שלושה (!) שבועות התקשרתי אליהם. התברר שלא שלחו, אין עדיין במלאי. בקיצור - לא רציניים, ואולי אפילו נסיון תחמני..
חבל ומבאס
תגובת החנות:
שלום רב,
לאחר בירור המלאי בחנות הלקוח קיבל שיחה מנציגת שירות והובהר לו שאין באשפרותו להזמין מכשיר בצבע שחור,הלקוח קיבל הצעה למכשיר לבן והוסבר לו כי תוספת צבע עולה כסף.
כמו כן לאחר בירור אל מול נציגת השירות ,לא נאמר ללקוח כי המכשיר צריך להגיע תוך שבוע ימים אלה שיבצע בדיקה לאחר שבוע לבדוק את המלאי.
חשוב להדגיש כי באתר הבית של החנות מודגש שיש להתקשר לחנות לפני הזמנת המכשיר על מנת לבדוק את המלאי בשל המלאי המוגבל עבור מכשיר זה.
מוצר:
מכשיר סלולרי u
תמונת משתמש
שם:
bennysankevich
תאריך:
17/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אירפודס 2 וכשהגעתי לחנות התברר שלא מדובר ביבואן רשמי אלא יבואן אחר שנותן אחריות באפל ישראל
מוצר:
אירפודס 2
תמונת משתמש
שם:
dalia230
תאריך:
17/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות THE PHONE HOUSE דרך זאפ. התעניינתי במכשיר Xiaomi Redmi Note A5. המחיר שצויין באתר של זאפ ובאתר החנות היה 404 ש"ח (רכשתי אותו היום וכבר הערב המחיר שונה ל412 ש"ח). בכל אופן זה סתם קשקוש ודרך להביא אתכם לחנות. כשביקשתי לרכוש את המכשיר במחיר זה המוכר (לא דימה, אינני יודעת את שמו) אמר כי המחיר הוא 470 ש"ח והמחיר באתר הוא עם מטען לא מקורי.. בלה.. בלה.. בלה... ואם אני רוצה לשלם 404 ש"ח אז אני צריכה לחזור מאוחר יותר או להזמין באתר. התחושה הייתה נוראית. של הנה עוד תרגיל שיווקי. הגענו לפשרה והוא ירד איתי ל455 ש"ח. קניתי מעמד לסלולרי לרכב בשלושים ש"ח. השירות לא היה גרוע אבל עדיין יצאתי עם תחושה שעבדו עליי. אל תהיו פראיירים! תתעקשו על המחיר שפורסם! ואם אתם מכירים חנות יותר אמינה, תלכו לשם.
תגובת החנות:
הלקוחה שילמה 404 ₪ על המכשיר , בדיוק כפי שמופיע בזאפ . ביקשה מטען מקורי ( כמו שמופיע באתר ) עשו לה הנחה במקום 79₪ - שילמה 50₪. בנוסף קיבלה 50 אחוז הנחה על מעמד לרכב ושילמה 30₪ במקום 60₪. אז על מה התגובה השלילית ...? מה לא בסדר...? מדוע לרשום דברים כאלה? גם קיבלה הנחות משמעותיות וגם ישבה עוד חצי שעה בחנות והנציג בסבלנות גדולה הסביר לה על הטלפון החדש והוריד איתה אפליקציות . אז למה להתנהג ככה...?!?!

מוצר:
סמארטפון Xiaomi Redmi Note A5
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
10/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות טובה ומהירה, המוצר הזומן בחמישי והגיע בראשון.
חווית השירות נפגעה בכך שרואים שהמארז שבה מגיע הפלאפון נחבל בצורה כלשהי ושישנה פגיעה פיזית באיזור החיבור של שקע הטעינה, לא ברור למה מוצר חדש מגיע ככה ללקוח.
מוצר:
Xiaomi Mi A1
תמונת משתמש
שם:
k280887
תאריך:
04/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר לפני חמישה ימים ,לפני יומיים המכשיר הפסיק להגיב לפעולות מסויימות ,לא ניתן לעיתים להיכנס למסך הנעילה כדי לפתוח את המכשיר ,לא ניתן לכוון תאורת מסך ,המכשיר נתקע באמצע השיחה ולא ניתן לנתק אותה אלא רק אם מוציאים את הסוללה.
אלו דברים שלא אמורים לקרות בכלל במכשיר חדש וברור שקיבלתי אותו תקול .
הרגע הייתי בחנות ,ומוכר שהיה נורא עסוק כי הוא לבד בחנות אמר שלא ניתן להחזיר מכשיר שכבר השתמשו בו ,הרי ברור שברגע שהם מוכרים מכשיר המדיניות החזרה לא תקפה כי עוד בחנות הם מציאים לפתוח את המכשיר ולראות אם הוא עובד!אז אין שום סיכוי להחזיר מכשיר לא תוך יום ולא תוך 14 יום.זו מרמה.
המוכר הפנה אותי למעבדה שתהיה פתוחה רק עוד יומיים ,כי עכשיו חג ,אז עכשיו אני נשארת עם מכשיר חדש שלא עובד בלי שום פתרון חלופי .
תודה רבה פון האוס ,איזה שירות "יעיל" במרחאות כפולות ומכופלות.
תגובת החנות:
אנחנו מבקשים מהלקוחה לפנות אלינו. אנחנו נשמח לפתור את הבעיה - הלקוחה אכן הגיעה בערב החג לאחר כשבוע מיום שקנתה את המכשיר- מכיון שבערב החג המעבדה סגורה לא היה ניתן לוודא שהנזק למכשיר לא נגרם כתוצאה מנזק פיזי מה שמחויב על ידי היבואן לפני החלפה הוצע לה להגיע ביום שלישי והיא תטופל במקום. חבל שבמקום להגיע היא בחרה לפנות לזאפ ולא נפתרה עדיין הבעיה.
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
תמונת משתמש
שם:
Matan
תאריך:
18/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול אני החלטתי ללכת לקנות מכשיר גאלקסי נוט 3 על אף כמה ביקורות קשות לגבי החנות. אז אפשר לחלק את החוויה לכמה חלקים.
החלק הראשון - אני התקשרתי לחנות לשאול איזה סוג תת דגם הם מוכרים ולאחר כמה שעות אני התקשרתי לשאול האם התת דגם קיים במלאי בצבע שחור התשובה הייתה שכן.
החלק השני היה כשהגעתי לחנות עם הלקוח (אבא שלי). היו זוג לקוחות עם אחד האנשים אז פנינו למישהי בדלפק. אמרתי לה שאני דיברתי עם מישהו לא שאלתי את השם לצערי ושיש להם במלאי טלפון נוט 3 32GB צבע שחור. היא הלכה לברר והיא אמרה שין צבע שחור אבל יש צבע לבן. אחרי זה היא שאלה את אותו הנציג שהיה עם הלקוחות והוא אמר שהוא זוכר אותי שדיברתי איתו אבל הוא הכחיש שאני דיברתי איתו על צבע (רק אומר שהשיחה אצלי הייתה מוקלטת אבל אבא שלי החליט בסוף לקנות בצבע לבן) ושהוא שמר לי טלפון בצד. הם קצת הסתבכו שם ובדקו ומצאו טלפון נוט 3 בצבע שחור אני לא יודע למה לא מכרו לי אותו אולי הוא היה שמורץ אני לא יודע. החלק האחרון היה ביצוע העסקה עצמה שלא הייתה לדעתי כ"כ פשוטה ולקחה קצת הרבה זמן. בסך הכל הטלפון הוא תקין , לא עושה שום בעיה והמחירים שלהם בין הנמוכים ממה שאני ראיתי , הן במכשירים עצמם והן באביזרים
עצה למי שקורא את הביקור: כן כדאי לקנות שם , אני כן אחזור לשם אבל!! לפני שאתם מגיעים תתקשרו לבדוק אם יש את מה שאתם מחפשים במלאי ותבקשו שישימו בשבילכם בצד!!!!
מוצר:
טלפון נייד NOTE 3
תמונת משתמש
שם:
דיד
תאריך:
24/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לפני הקנייה לברר פרטים היו מאוד אדיבים גם אח"כ כשהסבירו איך מגיעים והייתה קנייה נוחה, אגב היה בין הזולים בזאפ..
הבעייה שהמוכר לא אמר לי שאי אפשר להעביר את הטלפון לעברית מלאה, וכל ההגדרות באנגלית!אני לא מבין כלום וזה סתם פוגע בכמה אני יכול לנצל את הטלפון חוץ מיזה שהוא איטי מידיי!! המוכרים מאוד אדיבים אבל הייתי מעדיף לשים עוד 300 שקל ולקנות משהו טוב..
תגובת החנות:
לגבי נושא העברית נשמח אם הלקוח ייצור עמנו קשר על מנת שנוכל לבדוק את הנושא לעומק וכמובן לעזור במידה וניתן.
לגבי מפרט המכשיר , כאשר לקוח מבקש דגם מסויים לרוב אנו מניחים כי הלקוח בדק ומצא כי זהו המכשיר שבו הוא מעוניין לאחר בדיקת הנתונים שלו. במידה והדבר לא נכון במקרה זה אנו מתנצלים אם לא סיפקנו מידע נוסף אשר יכל לעזור במהלך הקניה להחלטת הלקוח ולבחירת מכשיר אחר.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי s duos 7562
תמונת משתמש
שם:
TM
תאריך:
27/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר שלהם למכשיר הנרכש היה תחרותי בהחלט. אמנם יבוא מקביל, אך עם קופסא אטומה ותכולה מקורית של סמסונג (מטען, כבל וכו') ואחריות עם פריסה ארצית של נקודות שירות.
מוצר:
Samsung Galaxy Note 8
תמונת משתמש
שם:
דב
תאריך:
25/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישת המכשיר בוצעה בקלות ובתוך זמן קצר. השירות (אלי ודימה) היה טוב, מקצועי , סבלני , גמיש ומסביר פנים.
מוצר:
סלולר גלאקסי A-7
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
28/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קראתי בזאפ ביקורות טובות על החנות, הגעתי וקניתי את המכשיר.
דימה נתן שירות מעולה, מהיר ומקצועי, הסביר ומתן שירות בסבלנות.
כל הכבוד תמשיכו כך.
מומלץ בחום.
בהחלט אחזור שוב ושוב!!!!
מוצר:
סלולרי J7 prime
תמונת משתמש
שם:
yasam22
תאריך:
31/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
2 המוכרים אדיבים ונחמדים, עזרו לי לבחור את המכשיר והציוד הנלווה (מגן מסך זכוכית ומגן למכשיר) המתאים לי ביותר. אם כי היו אי התאמות בין המחירים שנתנו לי. מאוד מרוצה מהשדרוג למכשיר חדש ומעודכן
תודה :)

תהליך ההזמנה היה קל ונוח מאוד
מוצר:
galaxy s4 I9500
תמונת משתמש
שם:
אור
תאריך:
03/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דימה שירת אותנו בסבלנות ובמקצועיות, היה זמין לשאלות/בירורים והעניק שירות פתיחת מוצר וסנכרון ראשוני בחינם.
מוצר:
סמארטפון Iphone 6
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply