רכשתי מייבש כלים (כזה ששמים על השיש ) מהחנות. המוצר הגיע במהירות ארוז יפה. הבעיה שהמוצר ממש גרוע : לא יציב , חלש , מתנדנד. אי אפשר לשים עליו אפילו כוס ! ניסיתי לתפוס את שרות הלקוחות , הבטיחו שיחזרו וכמובן לא חוזרים....
מוצר גרוע !!
מוצר:
מתקן כלים דגם בייסיק
שם:
Gorg
תאריך:
20/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שלמתי ולא קבלתי המוצר 12 יום חלפו .... המתנה מיותרת לא מגיבים ואין מענה
מוצר:
טוסטר לחיץ
שם:
אליהו
תאריך:
19/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היי, רכשתי באתר הבית של אלקטריק פומפה מסך חצובה למקרן, עם שליח עד הבית, לצערי כשפתחתי את האריזה התברר שהחלק העליון בחצובה שעליו בעצם יושב המסך שבור בצורה שלא ניתנת לשימוש כלל, פניתי באתר והשארתי פניה עם הפרטים המלאים, התגובה שקיבלתי לאחר יומיים היתה "אני מתנצל זה בטיפול הספק, הוא יעדכן אותך" המתנתי מספר ימים ואף אחד לא חזר אליי, כשנכנסתי לפניה שלי באתר הופתעתי לראות שהיא תחת סטטוס "סגור", התקשרתי לסניף והתלוננתי, אמרו לי תמתין כמה דקות ונחזור אליך, המתנתי ושוב אף אחד לא חזר אליי כמה ימים, השארתי שוב פניה דרך המייל ולא קיבלתי שום תגובה, התקשרתי לאחר כמה ימים שוב והבטיחו לי מייד שבודקים מול הספק ויחזרו אליי, כמובן שאף אחד לא חזר אליי, למחרת שוב פניתי לסניף ודיברתי עם אותו אחד שהבטיח לחזור אליי, והתגובה היתה "השארתי פניה נוספת ליבואן הוא צריך לחזור אליך", מאז עבר עוד שבוע ואף אחד לא פנה או חזר אליי, בצער רב אני כותב לראשונה תגובה שלילית על מקום, "חווית" קניה כזו לא זכורה לי הרבה זמן, לפני שאתם בוחרים לבצע עסקה מול המקום, כדאי שתחשבו פעמיים, אותי הם איבדו.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מסך מקרן וכמו הרבה לפניו קיבל את המוצר לשביעות רצונו לכן הזמנה זאת עוברת לסטטוס "סגור" לאחר כחודש התקשר ו"טען" שישנה בעייה - פנייתו הועברה לספק ואף ניסו ליצור איתו קשר אך ללא מענה הלקוח התקשר בשנית ופנייתו הועברה שוב לספק - אף אחד לא הבטיח לחזור אליו תוך מספר דקות ללקוח נמסר מספר הטלפון של הספק על מנת שיבצע תקשורת ישירה ולא יקרה מצב שיתקשרו שוב לא יהיה מענה חנות אלקטריק פומפה נתנה את השרות הכי טוב שאפשר ותמשיך לתת לכל הלקוחות
מוצר:
מסך חצובה למקרן 178X178 דגם T178X178
שם:
חובב
תאריך:
11/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בעבר חווית הקניה היתה טובה מאד. עד לפעם האחרונה - שתהיה באמת האחרונה... ב 11 לינואר השמנתי מוצר דרך האתר, וכבר יומיים אחרי ההזמנה המוצר הגיע אל סניף הדאר ליד החנות. וזהו - משם זה לא זז... התקשרתי לחנות ובררתי מה עולה בגורלו של מפזר החום שלי. אמרו לי השם ילכו לדאר לברר לה זה תקוע שם ויחזרו אלי. היות ולא שמעתי מהם חששתי שגם הם נתקעו בדאר - והתקשרתי שוב. אחרי שיחה קצרה קבלתי תשובה די דומה - נלך לדאר, נאסוף את המוצר ונשלח עם שליח. גם השליח נעלם. בשיחה השלישית דרשתי לבטל את העיסקה. זה קרה מהר - מיד הגיע מייל על ביטול. אבל הכסף? כלום. לא זיכוי ולא נעליים. מה נשאר? פניתי לפייפאל בתלונה על אי קבלת מוצר ודרישה לזיכויץ אני ממתין. מה שבטוח - הפומפה הזאת סיימה את הקרירה.
מוצר:
מפזר חום יונדאי
שם:
Yuval
תאריך:
07/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מכונת גילוח וסכין הסכין לא הגיעה בדואר לא קיבלנו החזר 200₪ אחרי עשרות טלפונים קיבלנו זלזול מצד ההנהלה שאלו אם בעלי עובד בזבל שהוא מתחנן להחזר כספי. גועל נפש.
מוצר:
סכין קרחת
שם:
evyatar
תאריך:
06/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מביש! הגעתי במיוחד לחנות בשביל לרכוש מגהץ שנאמר לי כמה פעמים בשיחות טלפון שקיים במלאי. כשהגעתי התברר לי שפשוט שיקרו עלי ואין להם את המוצר במלאי. בנוסף חשוב לציין שקיבלתי יחס לא נעים ותוקפני. פשוט חבל שיש חנויות עם תודעת שירות כל כך נמוכה.
מוצר:
מגהץ קיטור Tefal GV5245
שם:
דוד
תאריך:
19/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוכזב מהשרות שלכם ומהיחס שלכם רכשתי מיטלה לטלויזיה 75 אינטש ועדיין לא הגיע ש בושה
מוצר:
1
שם:
אסתר
תאריך:
03/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שילמתי על משלוח מהיר (פחות מ-7 ימי עסקים) אחרי ארבעה ימי עסקים התקשרו להודיע שהמוצר שהזמנתי אינו במלאי והציעו מוצר יקר יותר. שאלתי מה הבדל בין המוצרים ונאמר לי שזה אותו הדבר (אז למה זה יקר יותר) ולא ידעו להגיד לי מתי אקבל את מוצר בין אם אשלם את התוספת ליקר יותר או שאחכה למה שהזמנתי במקור. יש לציין שבאתר כתוב "מלאי - 3 יחידות" בדף של המוצר היקר יותר שהוא במלאי. בדף שהזמנתי ושאינו במלאי אין ציון של המלאי כלל.
מוצר:
מתקן יבוש לכביסה GPT TORD-4034
שם:
אבי
תאריך:
01/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר של פומפה לאחר הזנת פרטי כרטיס ההזמנה נוצרה והפריט היחיד בו היה דמי המישלוח התברר שהם העלו את המחיר באמצע ביצוע ההזמנה בשיחה איתם הם סרבו לספק לי את המוצר במחיר הנקוב בעת בימוע ההזמנה יתר על כן עד זמן כתיבת ביקורת זאת כשלוש שעות לאחר ביצוע ההזמנה נותר באתר זאפ המחיר הישן הנמוך
מוצר:
רמקול נייד Beoplay P6
שם:
איבגי
תאריך:
17/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מתקן כביסה ושילמתי גם על "משלוח אקספרס עד 3 ימי עסקים לבית לקוח". כעבור יום התקשרו ואמרו שהמוצר שהזמנתי לא נמצא במלאי והציעו לי כמה אופציות חלופיות. לאחר שבחרתי במוצר אחר שכביכול נמצא במלאי - עבר שבוע וחצי עד שהמוצר עבר לטיפול של חברת משלוחים, שגם הם לא עובדים הכי מהר.. שרות בזיוני!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מתקן כביסה , יום למחרת התקשרו להודיע לו שחסר המוצר אצל היבואן ונתנו לו 3 אופציות לבחירה במחירים יותר אטרקטיביים . הלקוח בחר לאחר 4 ימים את המוצר שהוא רוצה ואז שלחו לו יום אחרי. חבל שהלקוח מתלונן, למחרת בבקר יצרו איתו קשר והוא בחר רק לאחר 4 ימים !!! חברת פומפה לא יכולה לשלוח מוצר ללקוח על דעת עצמה , הלקוח חייב לאשר מה לשלוח לו . אנחנו לא מחליטים או שולחים ללקוח סתם חבילות מבלי שהם יודע
מוצר:
מתקן כביסה פרימיום גדול פלנרו 7883
שם:
the cat
תאריך:
16/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של כספת דרך האתר. קיבלתי שיחה מהחנות ויאמר לי כי אין את מה שהבנתי במלאי. הסכמתי(מטומטם שהמוני) להזמין כספת אחרת(יותר יקרה מן הסתם-179 ש''ח). החנות נמצאת בר''ג, אני גר באשקלון. מפה לשם שילמתי גם על המשלוח (39 ש''ח). קיבלתי את הכספת תקולה. התקשרתי לחנות. שלחו אותי לחפש את אמא של מארקו(תבוא אלינו לר''ג ומי אתה בכלל). לא עזר ההסבר שקיבלתי מוצר פגום עם משלוח בתשלום ואני רוצה להחזיר אותו מבלי להתקרב למרכז וכיף לי בחור שבו אני גר. קיבלתי בסוף טלפון של משווק(לא היבואן) - ''אוהב ציון''. בהתחלה לקחו אחריות, הבטיחו לחזור אליי ישכחו מזה. כשהתקשרתי אליהם שנית, שלחו אותי שוב לחפש את אמא של מארקו. מיילים, מכתבים לא עוזרים הולכים ישירות לפח. בסוף זרקו לי עצם-טלפון של איש טכני בשם עמוס(צדיק בסדום!!!!) . שלח אותי לחנות '' סיטי שופ'' באזור אשקלון,שם החלפתי את הכספת הפגומה תוך חמש דקות. אבל הכי כיפי הכספת עולה שם 100( מאה!!!) ש''ח. קיצור דפקו אותי מכל הכיוונים גם מחיר, גם שירות וגם מוצר תקול. תודה לכם על חווית קניה מהממת ובהצלחה בעסקים.
מוצר:
כספת סוזוקי SE 18
שם:
Eitan
תאריך:
10/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלוויזיה דרך האתר, המשלוח לא הגיע, זמן המשלוח אליו התחייב המוכר עבר מזמן ולבסוף ביטלתי את ההזמנה. הזמינות של המוכר הינה נוראית, הייתי מתקשר והיו מבטיחים שיחזרו אלי אבל לא היו חוזרים. עפ״י המוכר אצל החברת שילוח הופיע שהמשלוח התקבל (כמובן שאצלי הוא לא התקבל), לאחר כשבוע שהתקשרתי כל יום שיבררו את הבלבול עם החברת שילוח, התייאשתי וביטלתי את ההזמנה...
מוצר:
טלויזיה SAMSUNG UE49NU7100
שם:
Aviv
תאריך:
03/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 2 אזניות ושילמתי על משלוח אקספרס (אמור להגיע תוך 3 ימי עסקים)... אחרי שבוע וחצי שלא קיבלתי את האזניות, יצרתי איתם קשר והם אמרו שיבדקו את העניין ויחזרו אלי. הם לא חזרו אלי... התקשרתי שוב ואמרו שהייתה בעיה עם הספק. לא הציעו פיצוי הולם. ביטלתי את העסקה כולה.
אני מבין לחלוטין שקורות טעויות אבל ההתנהלות של החנות אחרי הטעות הייתה מבישה. במקום להתנצל ולהציע פיצוי, רק השמיעו תירוצים.
לא ממליץ כלל!
מוצר:
אוזניות Logitech H800 Bluetooth לוגיטק
שם:
Avigayil
תאריך:
02/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי עכבר על חוטי ב-19 נובמבר 2018. נשלח עם שליח. עד היום לא קיבלתי. מבטלת את ההזמנה. על תזמינו מהחנות הזאת!
מוצר:
עכבר אלחוטי LogiTech MX Anywhere 2S לוגיטק
שם:
Shimi
תאריך:
26/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מלטשת אקצנטרית של BLACK& DEKER שפורסמה באתר לרגל הבלק פריידי במחיר של 94 ש"ח לאחר ביצוע הרכישה (מצורפות תמונות) התקשר אליי בחור בשם ודים והחליט שלא בא לו לכבד את הרכישה כי הסכום גורם לו להפסד ( לפי דבריו זה פורסם בטעות ע"י אחד העובדים- לא שזה רלוונטי כי החוק אומר שמה שמפורסם הוא הקובע בזמן הרכישה) הוא דרש ממני 294 ש"ח או שהוא מבטל את העסקה. אמרתי לו שאני מצפה שיכבד את העסקה כי זה החוק, הוא החליט על דעת עצמו שהוא מבטל את העסקה וניתק לי בפנים, התקשרתי שוב ושוב קיבלתי סירוב וניתוק בפנים. כמובן שהגשתי תלונה למועצה לצרכנות ומחכה לתשובה מהם.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע רכישה באתר אלקטריק פומפה למלטשת שמחיר המבצע שלה 294 ש"ח ולא 94 ש"ח היות ונעשתה טעות אנוש והוחסרה ספרה המחיר היה 94 ש"ח - הטעות תוקנה לאחר שעתיים הלקוח לא חוייב ומייד התקשרו בכדי לעדכן אותו על פי התקנון של חברת אלקטריק פומפה סעיף 14 אין אנו מחוייבים לספק את המוצר עקב הטעות וזה הסעיף המופיע באתר במלואו:
"צוות האתר מעדכן מחירים בכל עת על מנת להבטיח את המחיר האולטימטיבי עבור הלקוח עדכונים אשר מצריכים עבודה אנושית קשה ומרובה היה ונפלה טעות אנוש חריגה, טעות בהקלדה, השמטת ספרה אשר גובלת בחריגה ממחיר המוצר בשוק אלקטריק פומפה איננה מתחייבת לספק מוצר זה, אף אם בוצעה הזמנה על ידי הלקוח"
זה מה שהוסבר ללקוח שסירב לנתק את הטלפון ולא היה מוכן להבין מה שהסבירו לו הלקוח אף התבטא בצורה לא נאותה כלפי ואדים שניסה להסביר לו המון פעמים את הנושא
מוצר:
מלטשת אקצנטרית B&D
שם:
itziklev
תאריך:
24/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהחנות זאת! קניתי מיקרוגל של סמסונג, בפירוט המוצר הייתה מתואר צלחת מיוחדת שמגיעה עם המיקרו. שהמיקרו הגיע, הייתה חסרה, התקשרתי לברר וביקשו שאתקשר מאוחר יותר. שהתקשרתי שוב אמרו שיבדקו ויחזרו אלי. לא חזרו אלי שבוע. שהתקשרתי שוב אמרו שאין דבר כזה ומה פתאום. שינו את תיאור המוצר באתר. לי יש צילום מסך עם התיאור המקורי. בקיצור להתרחק מהחנות הזאת.
מוצר:
מיקרוגל דיגיטלי Samsung MC28H5125AK
שם:
שלמה
תאריך:
22/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
גרועה, כמה מאכזב שעדיין עם כל הרגולציה של ZAP עדיין יש חנויות שמרשות לעצמן לפרסם מוצר שאין להם במלאי, ולמשוך את הזמן מבלי להודיע שאין להם ורק לאחר מספר ימים שכבר היה באפשרותך יכולת לרכוש במקום אחר שלא מפרסם מוצרים שלא קיימים אצלו, אז מצלצלים אליך לומר שאין את המוצר הזה במלאי אבל אפשר לשדרג למוצר יותר טוב.!
מוצר:
כבל לסאב באורך 5 מטר GEFEN SUB5
שם:
Эдуард
תאריך:
21/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום. קניתי סטרימר Dune HD Pro 4K. קיבלתי מוצר שהיה בשימוש (לא חדש). פניתי לנציג שרות ושלחתי תמונות של מוצר. עדיין ממתין תשובה כמעט שבועיים. אני זועם וחושב שאתה מטעה.
מוצר:
סטרימר Dune HD Pro
שם:
ilana
תאריך:
16/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא ניתקלתי בחיים בכזה שירות גרוע ויחס מחפיר קיבלתי את השמיכה לאחר יותר מחודש למרות ה10ימי עסקים ורק אחרי אין ספור טלפונים שבהם הובטח לי משלוח עד הבית כפיצויי לא קרה וכשהיתקשרתי גם חטפתי צעקות בחיים לא אקנה יותר
מוצר:
שמיכה
שם:
ramir1
תאריך:
15/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את הסולם באיחור של כמעט שבוע מאחר ולא הותאם לחברת ההובלות הנכונה מבחינת האפשרות להוביל סולם גבוה ברכביה.
מוצר:
סולם 7 שלבים מבית planero sdo 5741
שם:
שילמת ואכלת
תאריך:
11/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי רמקול מדונה אלחוטי. הגיע תוך שלושה ימים אבל כשמעלים את הווליום הוא מצפצף. מסתבר שזה כתוב בהוראות ההפעלה כך שההיתממות שלהם וכל הטירטורים ליבואן ומהיבואן אליהם על מנת להתיש אותי גרמו לי לכתוב כל אות שאתם קוראים!
מוצר:
חגורת הגברה טרטל 718
שם:
Boris
תאריך:
01/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שתי מנורות סולריות למרפסת. הקניה הייתה פשוטה ונוחה. קיבלתי אותן תוך שבוע ימים. גוף אחת המנורות היה שבור אבל החלטתי לא להתייחס לזה. המנורה השבורה עובדת והמנורה השלמה לא. כתבתי מייל בנושא ולא קיבלתי שום תגובה, לאחר כמה ימים שלחו לי בבקשה למלא משוב מפרגן בזאפ, כתגובה לכך שלחתי עוד מייל לחברה, אך לא קיבלתי שום תגובה. טוב, אני נענה לבקשה שלכם לכתוב תגובה מפרגנת והיא: אל תזמינו שום דבר מהאתר הזה, כי במידה ויש לכם בעיות, אתם לא תקבלו שום התייחסות!!! במידה ואתם מזמינים זה אך ורק על אחריותכם! תודה לצוות הנאמן על השירות שלא היה!
מוצר:
אששית סולרית
שם:
Roman
תאריך:
01/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלוש שבעות אחרי ביצוע ההזמנה לא קיבלתי מוצר. הזמנתי בתאריך 11.10.2018 דרך אתר אינטרנט משקל מטבח דיגיטלי התקשרתי 24.10 לשירות לקוחות לא קיבלתי שום תשובה ברורה התקשרתי1.11.2018 בחור בשירות לקוחות סיפר לי שלפי הרשומות שלהם, ההזמנה נשלחה אלי והציע ללכת למשרד הדואר לבדוק
מוצר:
משקל מטבח דיגיטלי יוקרתי HYUNDAI HASC-4350
שם:
Z.A
תאריך:
27/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כרית לפני 3 שבועות, עד היום המשלוח לא הגיע. בחנות החזירו לי מייל עם מספר פריט שלא רשום בדואר ישראל ומאז אין מענה מהחנות (למרות ששלחתי צילום מסך מדואר ישראל כי מספר משלוח כזה לא קיים). אין אפשרות אפילו לבטל את ההזמנה. שירות ממש גרוע! תתרחקו מהחנות!!! ממש לא ממליצה לבצע כאן הזמנה, לא רק שהמשלוח לא מגיע, אלה גם מתעלמים מפניות של לקוחות.