דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון וירטואלי (נתניה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
לאסט פרייס בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באולסייל ?
3.95
ציון ממוצע
38
חוות דעת בשנה האחרונה
2590
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
1
6 חודשים אחרונים
7
0
2
שנה אחרונה
28
0
10
כל הזמן
2063
25
502
נמצאו 2590 חוות דעת גולשים על אולסייל
תמונת משתמש
שם:
keren.ishak
תאריך:
06/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם בשום אופן
ב 18/9/24 רכשתי מוצר ועדיין לא קיבלתי לא עונים בטלפון
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה מייבש שיער בייביליס , עקב בעייה טכנית בהעברת ההזמנה המשלוח התעכב. הצענו ללקוחה לקבל המוצר והיא החליטה לבטל ההזמנה.כמובן זיכינו הלקוחה באופן מיידי ומלא.
אולסייל זמינים בכל ערוצי ההתקשרות ופועלת לשביעות רצונם המלאה של כלל לקוחתנו.
מוצר:
מייבש שיער בייביליס
תמונת משתמש
שם:
amirlevy85
תאריך:
01/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזגן והתברר לי שאינו מתאים. שלושה ימים לאחר שסופק ביקשתי להחזיר ושלחו שליח שלקח את המזגן.
לא קיבלתי זיכוי עד עתה, מי שפנו אליי בנוגע להחזרה לא עונים למייל, לא ניתן להשיג את החברה במייל או בטלפון.
תגובת החנות:
הלקוח החזיר המזגן עקב אי התאמה. הלקוח קיבל זיכוי מלא לאחר ההחזרה. אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
מזגן APOLLO INV 340 NG
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
06/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזגן בתאריך 24.8.24 ונאמר שההספקה תבוצע תוך 7 ימי עסקים .
המזגן לא סופק עד היום למרות שחלק מהתשלום כבר נעשה .

התקשרתי לשירות לקוחות והמתנתי כשעה . בסוף ענו ואמרו שצריך לפנות לתדיראן. פניתי אליהם ואמרו שזאת אחריות הספק לספק את ההזמנה .
התקשרתי שוב כשלוש פעמים ולא ענו .
היום התקשרתי שוב ואמרו שעד 14.00 יחזרו אלי. כמובן שלא חזרו.

אין עם מי לדבר ואפילו לבטל את ההזמנה לא ניתן .
תגובת החנות:
   לצערנו הספק עדכן אותנו באיחור שהמוצר אזל מהמלאי. התנצלנו בפני הלקוח וכמובן זיכינו אותו באופן מידי ומלא. אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
מזגן עילי 9,110BTU תוצרת TADIRAN דגם SOLO 10
תמונת משתמש
שם:
lasmannir
תאריך:
04/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 4 מזגנים באתר לאחר שראיתי שזמן האספקה הוא 5 עד 7 ימי עבודה. את הכסף לקחו מייד ושלחו חשבונית עיסקה.
אני צריך את המזגנים מייד. עכשיו. לקייץ!
לאחר שבוע פניתי אליהם ואמרו לי לפנות לחברת לוגיסטים. כמו כן ביקשתי לקבל חשבונית מס.
בחברת לוגיסטים אמרו שהם לא רואים הזמנה על שמי (לפי מספר הטלפון)
לא הצלחתי להשיג את השירות של אולסייל בטלפון. פניתי במייל, וחזר אלי נציג שהבטיח לבדוק שוב ולחזור אלי.
עברו כבר 20 יום. לא קורה כלום!!!
כתבתי תזכורת שלישית במייל, בתקווה שיענו.
אני כותב שורות אלו לאחר ניסיון להתקשר לשירות לקוחת של 32 דקות ללא הצלחה ועוד ניסיון של 20 דקות.
ממליץ לכל אחד לחשוב שוב לפני שהוא מזמין מוצר מאולסייל. אני, את המסקנות שלי, כבר הסקתי



ל
תגובת החנות:
    לצערנו הספק עדכן אותנו באיחור שהמוצרים אזלו מהמלאי. התנצלנו בפני הלקוח וכמובן זיכינו אותו באופן מידי ומלא. אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
4 יחידות מזגן תדיראן סולו אינברטר 1 כ"ס
תמונת משתמש
שם:
maxim.bogd
תאריך:
10/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלוויזיה דרך הנציג של אולסייל בטלפון.
פעמיים התקשרתי ליבואן להתעדכן לגבי צפי אספקה ופעמיים נאמר לי שלא קיבלו הזמנה בכלל מאולסייל, פעמיים התקשרתי לאולסייל לעדכן אותם שיבואן לא קיבל הזמנה יכול להיות שיש טעות , תבדקו, פעמיים נאמר לי שהכל בסדר, קיבלנו אישור שהטלוויזיה במלאי ויצרו איתך קשר בקרוב לאספקה.
כצפוי זמן אספקה עבר, טלוויזיה לא קיבלתי, פניה כלשהיא מאולסייל גם לא. בחיים לא הייתי צריך לעשות כל כך הרבה פעולות בהזמנת טלוויזיה ובכל זאת הם הצליחו להיכשל, הזוי.

תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה 65 אינץ' תוצרת LG דגם OLED65C36LC
בגלל תקלה טכנית נגרם איחור בתיאום ההזמנה, התנצלנו בפני הלקוח על האיחור במסירה.
הטלוויזיה סופקה בסמוך לימי העסקים.

אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה.


מוצר:
OLED65C36LC
תמונת משתמש
שם:
odaniel13579
תאריך:
25/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר שלא נמצא במלאי אצל הספק-אפילו לא תרחו לעדכן אני זה שיצרתי קשר עם הספק שלהם ,באתר לא מצויין בכלל מאיפה אוספים ביקשתי לבטל עסקה ונאמר לי שאקבל את הכסף רק בעוד 14 ימים פשוט בושה
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכונת תספורת לגוף נגד מים תוצרת Sassonic דגם ESE145   
לצערנו הספק עדכן אותנו באיחור שהמוצר אזל מהמלאי.
התנצלנו בפני הלקוח וכמובן זיכינו אותו באופן מידי ומלא.

אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
SASSONIC ESE145
תמונת משתמש
שם:
arielamit7
תאריך:
25/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה וזמן האספקה הוא הוא כמעט חודש ולא כמו שהבטיחו באתר.
לא ממליץ לא אמינים.
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה חכמה 65 אינץ' תוצרת LG דגם 65UR78006LL  
הטלוויזיה סופקה ללקוח בתוך 8 ימי עסקים.

אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
טלוויזיה LG
תמונת משתמש
שם:
rgonikman
תאריך:
12/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מדיח כלים של אלקטרו לוקס. ההזמנה הגיע תוך שבוע והגיע מדיח משומש עם מסנן בלוי. הם התנערו מכל אחריות והעבירו אותנו ליבואן הרשמי בלי לתת כל מענה או פיצוי על כל הבאלגן.
תגובת החנות:

הלקוחה רכשה מדיח כלים תוצרת Electrolux דגם ESF9500LOX
בפתיחת המוצר נתגלה פגם במסנן המדיח, נעשתה החלפה ללקוחה למוצר חדש.
התנצלנו בפני הלקוחה וגם ניתן פיצוי מוסכם.


אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
Electrolux דגם ESF9500LOX
תמונת משתמש
שם:
ofr.mndl
תאריך:
17/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר קטלן יתושים מהאינטרנט דרך אולסייל. 7 ימי עסקים חלפו והמוצר לא הגיע. כאשר ביקרתי אצל הספק הסתבר כי אולסייל בכלל ביטלה את ההזמנה אבל כמובן מיהרה לגבות כסף עבורו. אין דירות לקוחות ואין עם מי לדבר
תגובת החנות:
הלקוח הזמין קטלן יתושים אלקטרוני 2x10W תוצרת HEMILTON דגם 7521-HEM
לאחר קליטת ההזמנה, הספק עדכן את אולסייל שהמוצר אזל מהמלאי, מיד עדכנו את הלקוח,
הלקוח זוכה מידית במלוא סכום ההזמנה .
אנו מצרים על חווית הלקוח במקרה זה.

אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
קטלן יתושים
תמונת משתמש
שם:
nir
תאריך:
08/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בוטלה רכישת הטלויזיה תוך שעה וחצי מרגע ההזמנה. התעקשו לחייב דמי ביטול של 100 ש"ח.
נציג בשם מיקי מאוד לא נחמד. להתרחק.
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלויזיה 65 UHD 4K TV תוצרת TCL דגם 65P635
לאחר שההזמנה עברה למחסן היבואן לתיאום מול הלקוח, הלקוח החליט לבטל הזמנה.
הלקוח זוכה במלוא סכום ההזמנה ולא נגבו ממנו דמי ביטול.

אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
TCL P635
תמונת משתמש
שם:
קונה קבוע דרך זאפ
תאריך:
07/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר לא סופק וההזמנה שלי לא טופלה , שלימתי כסף ואני רץ אחריהם לעשות ביטול ולהחזיר את הכסף שלי. המינימום להחזיר לי את הכסף.
תגובת החנות:
הלקוח רכש אופנים מבית BMX דגם BMX2056
מיד עם קבלת ההזמנה, נוצר קשר עם הלקוח שעודכן על עיכוב קל באספקת המוצר.
הלקוח מסר שלא מעוניין להמתין.
אולסייל ביטלה את ההזמנה לפי בקשת הלקוח והלקוח קיבל החזר כספי מלא.


אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
2 אופניים
תמונת משתמש
שם:
aircooling10
תאריך:
04/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 28.12.23 רכשתי מאולסייל מכונת כביסה פתח חזיתי מתוצרת חברת AEG ובתאריך 1.1.24 המכונה סופקה.
לאחר קבלת מכונת הכביסה וכטכנאי מכונות כביסה מוסמך בעל תעודה פתחתי רק את המכסה העליון רק כדי להציץ פנימה על רכיבי המכונה,
ונדהמתי לראות כי נפלתי בפח וכי סופקה לי מכונה ממלאי ישן מאוד עם מספר רכיבים חלודים באופן מתקדם ועמוק,חלודה עמוקה שלא יכולה להצטבר מאיחסון של שנה או שנתיים וכי להערכתי מדובר על מכונת כביסה שאוחסנה לפחות כ- 4 שנים באיזור עם לחות ומליחות גבוהה באוויר כמו נמל או בקירבתו, פניתי מייד לאולסייל ולנציג שמכר לי את המכונה בשם טום שהבטיח שעד 48 שעות תתקבל תשובה מהיבואן הרשמי לגבי זיכוי החלפת המכונה בדגם אחר כפי שביקשתי או זיכוי העיסקה ( מה שאבחר ) לצערי גם אחרי פרק זמן זה לא חזרו אליי ולכן נאלצתי לפנות אליהם טלפונית, כשבחור בשם ויקי שהסכים לגמרי עם טענותיי והבטיח כי המנהל בשם ברק יחזור אליי בהמשך היום, המתנתי כ- 4 שעות ועד כמעט סןף היום ומשלא חזר אליי אף מנהל או מישהו מטעמם פניתי טלפונית שוב ומאז עברתי מפח נפש וניתוקי טלפון באופן מתכוון ומתנכל דבר שלא היה קורה גם לו רכשתי זאת בשוק הפשפשים, בינתיים נותרתי ללא מכונת כביסה ועם בלי אפשרות לכבס את בגדיי ולא בגדי משפחתי מבלי שלמישהו שם בכלל איכפת מכך. ברשותי סירטון הרכיבים החלודים ועם קורוזיה ואת כל שיחות הטלפון לאולסייל וניתוקי השיחות הרבים מאוד מצד נציגיהם השונים
חשוב לומר כי אם לי נמכרה מכונה ממלאי ישן כל כך אז בסיכוי גבוה מאוד כי הדבר הזה נעשה על ידם גם לרוכשים אחרים רק שאותם רוכשים לא יודעים מה באמת הם קיבלו .
לאור כל ההתעמרות מצד חברת אולסייל והיחס המזלזל וניסיון המירמה המחפיר הנ"ל איני ממליץ לאף אחד לקחת סיכון ולקנות מחברה זו מוצר כל שהוא כי אין בכלל עם מי לדבר שם בעת הצורך .
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכונת כביסה תוצרת AEG דגם L6F47261IM
המוצר נמסר ללקוח תוך 2 ימי עסקים.
הלקוח נדרש להזמין טכנאי לפתיחה והתקנת מוצר, בהתאם לתנאי האחריות של היבואן.
הלקוח פתח את המוצר באופן עצמאי, וטען שיש פגם במוצר.
הלקוח דווח לאולסייל על הפגם, אולסייל דאגה לשלוח ללקוח טכנאי מוסמך ע"י שירות היבואן לבדיקת המוצר.
הטכנאי אישר החלפה/ביטול של המוצר, הלקוח בחר לבטל.

אולסייל דוחה מכל וכל את טענותיו של הלקוח שנמכר לו מלאי ישן לכאורה, מדובר במוצר ממלאי חדש שהתקבל ישירות מהיבואן הרשמי!

אולסייל ליוותה את הלקוח מרגע ביצוע ההזמנה, וקבלת המוצר, עד הזמנת טכנאי לפתיחת מוצר, ובדיקתו.
הלקוח בחר להחזיר את המוצר, ואולסייל אספה את המוצר מהלקוח, והחזירה ללקוח את כל כספו.


אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
dana
תאריך:
25/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית רכישה גרועה
לא לקנות מהם
קניתי 5 כסאות בר באיסוף עצמי
אחד פגום והם לא להחליף לי את הכסא אצלי בבית
מצפים שאני אגיע כי בחרת באיסוף וחסכתי 500 שח ועכשיו אני בעונש צריכה לנסוע ליבואן מרחק של שעה ולהחליף
שיא החוצפה. מה גם הנציגות שם עובדות מהבית אין באמת שירות. רעש של תינוקות וילדים
בקיצור לא ממליצה
אל תתפתו למחירים הזולים
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה 5 כיסאות בר מעוצבים מבית פנדה סטייל דגם פריז קרם
הלקוחה בחרה איסוף עצמי, אספה את המוצרים מהיבואן ולאחר מספר ימים פנתה שיש בעיה באחד הכיסאות.
הלקוחה קיבל מענה מיידי וקיבלה אישור החלפת מוצר ללא בדיקת טכנאי.

נמסר ללקוחה לגשת לאותו מקום ממנו אספה את המוצרים להחזיר את המוצר הפגום ולקבל חדש במקום.

אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון של כלל לקוחותיה
מוצר:
כיסאות בר דגם פנדה
תמונת משתמש
שם:
Ori
תאריך:
19/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מתווך מיותר שמקשה על קבלת שירות
מבטיחים הגעת מוצר תוך שבוע, בפועל לא מגיע גם אחרי שבועיים ואז האשמה היא על הספק
ההנחות אינן יותר טובות ממה שאפשר לקבל ישירות מהספק
״הגש הצעה״ זו בעצם דרך אלרת להגיד ״תן לנו את הפרטים שלך ותקבל הצעה שגרתית מאתנו, ההצעה שלך לא מעניינת אותנו״
סתם חברת תיווך מיותרת ומזיקה
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכונת קפה ידנית מקצועית מנירוסטה עם ידיות עץ בצבע שחור תוצרת Pascale דגם Barcelona
מיד עם קבלת ההזמנה המוצר יצא למשלוח, בגלל המצב הבטחוני נוצר קושי במסירה מהירה ללקוח באזור מגוריו.
אולסייל טפלה בהזמנה מול הספק למסירת המוצר בהקדם האפשרי.

אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון של כלל לקוחותיה
מוצר:
מכונת קפה
תמונת משתמש
שם:
galmizrachi90
תאריך:
06/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ לקנוץ מהם!
הזמנתי שלט לפלייסטיישן כאשר מצויין שהמשלוח יגיע עד 5 ימי עסקים. השלט נקנה כמתנה ליום הולדת ככה שזמני המשלוח היו חשובים.
המשלוח לא הגיע, כשפניתי לחנות 3 פעמים בטלפון, בימים שונים נאמר לי שיצרו איתי קשר ויעדכנו אותי מה סטאטוס המשלוח, דבר שלא קרה.
מכיוון שהשלט נקנה כמתנה ולא הגיע בזמן (לא הגיע בכלל) הוא כבר לא היה רלוונטי, התקשרתי לבטל את ההזמנה, כרגיל אמרו בסדר יחזרו אליך בהמשך היום וכרגיל לא חזרו...
קניה של דבר פשוט הפכה להיות מטרד שדורש כל יום להתקשר לחנות ולא לקבל מענה.
תגובת החנות:

הלקוח רכש בקר DualSense ל-PlayStation 5 מבית SONY דגם CFI-ZCT1W01-M
התנצלנו בפני הלקוח על האיחור במסירה שנגרם עכב תקלה בקליטת ההזמנה במחסן היבואן.
בהתאם לבקשת הלקוח ההזמנה בוטלה, והלקוח קיבל החזר כספי מלא.

אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון של כלל לקוחותיה
מוצר:
DualSense ל-PlayStation 5
תמונת משתמש
שם:
שלומי וסמי
תאריך:
19/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט נוראיים לא להעיז לקנות מהם.
הזמנתי טלוויזיה שבשיחה עם הנציג נמסר לי שתגיע תוך 5 ימים, אחרי 5 ימים התקשרתי לבדוק ואמרו לי שזה אצל החברת שליחויות אבל זה 7 ימים,
אחרי 7 ימים שוב התקשרתי - אף אחד לא ידע מה לענות, אחרי שאני רודף אחריהם הסתבר שהטלוויזיה הלכה לאיבוד איפשהו בין החברה לחברת השליחויות .
ביקשתי כמובן שישלחו לי אחרת או יזכו אותי - אבל הם מסרבים לעשות זאת עד שלא ימצאו את הטלוויזיה (שהלכה לאיבוד כן .. )
מכאן לשם אני מתקשר ולא מקבל תשובות, אפילו הצעתי לבוא לאסוף טלוויזיה בעצמי ולגמור עם הסיפור הזה - אבל אז אמרו שיחייבו אותי שוב
עד עכשיו לא נמצא שום פתרון, אף אחד לא יודע איפה הטלוויזיה, אף אחד לא מסכים לזכות אותי בעבור מוצר שלא התקבל והשירות שלהם פשוט נורא.
מסתבר שאולי חוסכים כמה שקלים - אבל בסוף זה עולה ביוקר , בעיקר בזמן והתעסקות (ועצבים על תשובות שלא ניתנות)
בקיצור - להתרחק כי אף אחד לא עומד שם ולוקח אחריות על מה שהם עושים, הבאלאגן מטורף פשוט חברה גרועה.
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה 43 תוצרת TOSHIBA דגם 43V35
לצערנו המוצר אבד בחברת המשלוחים.
לאחר יומיים של עיכוב מעבר לימי העסקים אישרנו להוציא ללקוח טלוויזיה חדשה.
הלקוח בקש לאסוף את הטלוויזיה, הוא הגיע ואסף טלוויזיה חדשה מהמחסן שלנו בנתניה.
אנו מצרים על חוסר הנוחות שנגרם ללקוח, אך דאגנו לרצות את הלקוח.


אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון של כלל לקוחותיה
מוצר:
טלוויזיה 43 FHD LED SMART TV Vidaa תוצרת TOSHIBA דגם 43V35
תמונת משתמש
שם:
yogevbit1
תאריך:
07/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מיטות לאחר שפרצה המלחמה שילמתי על הכל לא נאמר בשום שלב שבשל הלחימה בדרום לא מגיעים לבאר שבע משלוח היה אמור להגיע לאחר 10 ימים התקשרתי אחרי שבועיים וחצי לברר ורק אז נאמר לי שהם לא מגיעים לבאר שבע
כבר 4 ימים לא נותנים מענה ולא מוכנים להחזיר את הכסף
פשוט בושה
בהחלט פעם אחרונה שלי איתם
תגובת החנות:
הלקוח רכש מיטה מעץ אורן מלא + מזרן מתנה מבית OLIMPYA דגם 7012
מפעל היצור לא עבד מספר שבועות בגלל המצב הביטחוני. הלקוח עודכן שיהיה איחור במסירת המוצר.
הלקוח בחר להמתין לקבלת המוצר, והמוצר נמסר לו.

אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון של כלל לקוחותיה


מוצר:
מיטה אולמפיה 7012
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
29/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך מחשב 40wp95cp-w LG כמו שכתוב בחנות ואותו רציתי לקנות. הגשתי הצעה לא זכיתי לאחר מכן התקשר איש מכירות שלהם ניסה למכור לי בכוח את המסך. כמה פעמים לא הסכמתי בגלל המחיר אבל הוא עדיין ניסה לדחוף לי את המוצר ושיחק אותה לא שמע שלא הסכמתי. אחרי זה התקשר שוב נתן עוד הנחה וסגרתי. השבוע הגיעה המסך אבל הדגם הישן 40wp95c מלפני 4 שנים שעולה אלף שקל פחות. מרגע ראשון היתה לי הרגשה רעה אבל נתתי צ׳אנס.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מסך מחשב מקצועי ”40 Nano IPS תוצרת LG דגם 40WP95CP-W
לאחר בדיקה עם היבואן, נמסר ללקוח שהוא קבל בדיוק את המוצר המוזמן.
הלקוח בדק ואשר שאכן קיבל במדויק את המוצר המוזמן.

אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון של כלל לקוחותיה


מוצר:
LG 40wp95cp-w
תמונת משתמש
שם:
menashev395
תאריך:
25/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כירה במחיר לא זול יחסי, אבל הם נתנו 36 תשלומים. ובעיקר התחייבו ל5 ימי עסקים. אחר כך עברו 12 יום וזה לא מגיע. מבירור שלי אין אצל היבואן בכלל, אבל הם סתם מרחו אותי. המחירים לא באמת שונים כל כך בין החנויות, האמינות והשירות דווקא מאוד, ובזה הם קיבלו ציון נכשל. מבירור אצל חברים הם אמרו מראש, מה חשבת שקנית באולסייל? אז לפחות שאחרים ידעו. וכדאי שלפני ולא אחרי
תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר כיריים תוצרת Electrolux דגם EIV835
נמסר ללקוח שמשלוח המוצר מתעכב במספר ימים בגלל המצב הבטחוני במדינה,
המוצר זמין, מוכן למשלוח, אך לצערנו בגלל הפסקת פעילות משלוחים באזור מגוריו, לא ניתן לבצע מסירה כרגע, מקווים שקו החלוקה יתחדש בימים הקרובים.

הלקוח בחר שלא להמתין לקבלת המוצר, התנצלנו על האיחור במסירה שלא ניתן לצפות מראש,
לבקשת הלקוח הזמנתו בוטלה והוא קיבל החזר כספי מלא.

אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון של כלל לקוחותיה
מוצר:
אינדוקציה אלקטרולוקס
תמונת משתמש
שם:
vengeance158
תאריך:
22/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית השירות שקיבלתי מכם היא מתחת לכל ביקורת
קניתי אוזניות monster clarity 6.0 בפעם השלישית הדגם שאני אוהב באלף ומשהו שקל
האוזניות הגיעו תקולות הייתי צריך לקחת אותם למעבדה לתיקון
חיכיתי הרבה זמן לפחות שבועיים לקבלת חשבונית ואז הלכתי למעבדה לתיקון
לאחר שבועיים
הודיעו לי שהמוצר מוכן והגעתי לקחת אותו
אני מגיע ומקבל אוזניות אחרות שלא קניתי אותם
מסתבר שעולות 350 שקל פחות מהמוצר שרכשתי
פניתי אליהם חזרה וביקשתי להחליף את מה שקיבלתי או לקבל את היתרה
ועוד טוענים בשיא חוצפתם שזה עולה יותר !!!

בפועל המוצר שקיבלתי עולה 790 ש"ח
והמוצר שרכשתי עולה 1017 ש"ח באותו מקום!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר אוזניות סטריאו מבית MONSTER דגם TWS CLARITY 6.0 ANC
לאחר בדיקת מעבדה המוצר נמצא לא תקין, נמסר ללקוח מוצר חליפי ע"י היבואן.
נמסר ללקוח שיכול להחזיר את המוצר המחליף ולקבל החזר כספי. או להשאיר את המוצר המחליף ולקבל זיכוי מוסכם.

הלקוח בחר להישאר עם המוצר ולקבל זיכוי מוסכם.


אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון של כלל לקוחותיה
מוצר:
monster clarity 6.0
תמונת משתמש
שם:
davidkabesa84
תאריך:
02/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזלזל ולא אמין, בנוסף אני רודף אחריהם כבר חצי שנה שישלחו לי חשבונית ואין עם מי לדבר, לא ממליץ לקנות שם בשום מחיר
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה שארפ 50 אינץ
לאחר 5 חודשים פנה לשירות הלקוחות בבקשה לשנות את השם בחשבונית
לשם של חברה.
הלקוח טופל לשביעות רצונו.

אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון של כלל לקוחותיה

מוצר:
טלוויזיה
תמונת משתמש
שם:
Zvi
תאריך:
21/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם שעון חכם וכעבור מספר חודשים נאלצתי לקבל עבורו שירות. התנהלות קלוקלת, לקח להם מספר ימים להגיד מי נותן האחריות וזה אחרי שטרטרו אותי קודם ושלחו אותי אל היבואן הרשמי שלא היה הנכון. דיברתי 9 פעמים עם שרות לקוחות של אולסייל בבקשה שיחזור אלי מנהל וכמובן שאף אחד לא חזר אלי. ממליץ לא לקנות מהם!
תגובת החנות:
הלקוח רכש שעון חכם גרסת 2022 מבית SAMSUNG דגם R925 Galaxy Watch5 Pro 45mm LTE
הלקוח נזקק לאחריות למוצר ופנה לקבלת שירות מאחד מהיבואנים הרשמיים
למוצר יש 2 יבואנים רשמיים והמוצר שהוא רכש הוא באחריות של היבואן הרשמי השני
נמסר ללקוח המידע על היבואן הרשמי נותן האחריות למוצר שהוא רכש.
הלקוח קיבל את השירות המבוקש לשביעות רצונו.
ושירות הלקוחות של אולסייל ליווה את הלקוח עד לסיום שירות היבואן.

אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה!
מוצר:
Samsung Galaxy watch 5 pro
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
10/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה המזגן השלישי שאני רוכש החודש מהם אבל החלטתי להשאר בכל זאת עם המזגן הישן אז ביטלתי
יום עסקים אחד אחרי שהזמנתי.
עדיין החליטו לחייב אותי בדמי ביטול למרות שאני לקוח נאמן שלהם עשרות שנים עם עשרות הזמנות.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מזגן תוצרת TORNADO דגם TOP INV 180 X WIFI EU
והחליט לאחר שלושה ימים לבטל את רכישתו
העסקה בוטלה והלקוח זוכה במלוא התשלום ששולם.
אכן מדובר בלקוח וותיק וטוב של אולסייל שפשוט לא הבין נכון את נציגת השירות.


אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה!
מוצר:
מזגן עילי אינוורטר תוצרת TORNADO דגם TOP INV 180 X WIFI EU
תמונת משתמש
שם:
Ronen
תאריך:
06/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישת מכשיר סלולרי.

רכשתי מכשיר בתאריך מסוים.
עבר חודש (!!!) ואני עדיין מחכה.
אני מעריך שהתקשרתי למוקד מעל 10 פעמים.
אמנם המוקד פעיל והמוקדניות מנסות לעזור אבל בשורה התחתונה אני עדיין בלי טלפון לאישתי.

תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר טלפון סלולרי Google Pixel 7 128GB 8GB RAM
ב-10 ימי עסקים, הלקוח עודכן מראש שצפוי איחור במסירת המוצר.
הלקוח בחר להמתין לקבלת המוצר, הלקוח קבל את המוצר וכן פיצוי לשביעות רצונו.

אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה!
מוצר:
Google Pixel 7 128GB 8GB RAM
תמונת משתמש
שם:
gilet8821
תאריך:
09/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזב מאוד!! המוצר הגיע ללא חלק. לקח להם שבועיים רק להביא את החלק. לאחר מכן הגיע מתקין מטעם היבואן וגילינו שהמוצר בכלל תקול! הם לא מוכנים להחליף לי את המוצר במוצר בו קניתי (כי הוא מתצוגה). לא חוזרים אלי. נותנים מענה רק לאחר שאני חופר להם וגם זה לוקח כמה ימים. פשוט חוויה נוראית
תגובת החנות:
הלקוח רכש כיריים אינדוקציה תוצרת Electrolux דגם EIV835
במועד התקנת המוצר הכיריים נמצאו כלא תקינות.
מכיוון שלא היו במלאי בדיוק את אותם הכיריים להחלפה ללקוח
הלקוח קיבל אפשרות לקבל כשיפור חווית השירות והקניה, מוצר חדש במחיר מסובסד.
או אפשרות לביטול העסקה וקבלת החזר כספי מלא.


אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה!
מוצר:
אינדוקציה אלקטרולוקס
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply