רכשתי בסופ"ש מחשב במחיר זול שהופיע ב-ZAP.. קיבלתי אישור תשלום/קניה. אף אחד לא יצר איתי קשר מהחנות. היום (כעבור יומיים) התקשרתי לחנות שזה גם היה סוג של קווסט, כדי לגלות שההזמנה שלי לא עברה אישור מחסן למרות שבמלאי דגם המחשב נמצא רק במחיר משמעותית גבוה יותר
תגובת החנות:
שלום אולג, האתר שלנו מציע מעל 4,500 מוצרים, ואנו משקיעים מאמצים רבים כדי לוודא שכל פרט ומחיר יהיו מדויקים. עם זאת, כמו בכל מערכת גדולה, עלולות לקרות טעויות טכניות, ואנו משתדלים לטפל בהן במהירות ובשקיפות.
במקרה זה, המחיר שהופיע במערכת ההשוואות החיצונית לא היה תואם למחיר בפועל באתר שלנו, וההזמנה שלך לא אושרה על ידי המערכת. אנו מבינים את אכזבתך, אך מצער שבלי לבדוק או לפנות אלינו מראש, בחרת לפרסם ביקורת שלילית במקום לנסות להגיע להבנה.
אנחנו עסק משפחתי שמנסה לפרוץ קדימה ולעשות סדר בתחרות בשוק, תוך שמירה על הגינות ושירות מצוין. אנו מעריכים לקוחות הוגנים שיודעים להבחין בין טעות טכנית לבין כוונת זדון.
נשמח לעמוד לרשותך ולסייע בכל שאלה נוספת.
בברכה, צוות Baypo
מוצר:
ASUS TUF Gaming F15 FX507VU-LP188
שם:
11michael111
תאריך:
06/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מאוד לא ממליץ על רכישה מהחנות בייפו.
הזמנתי מוצר מהחנות, והיה מצויין שמשלוח תוך 5 ימי עסקים. ורק שבוע לאחר מכן (3 ימי עסקים) הם טרחו להגיד לי שהמוצר לא במלאי. חוסר אחריות מצד החנות.
תגובת החנות:
שלום, אנו מצטערים לשמוע על חווייתך ומבינים את התסכול. חשוב לנו להבהיר כי מיד לאחר החג, ביום העסקים הבא, יצרנו איתך קשר לעדכן שהמוצר אזל מהמלאי בכפוף למידע שהתקבל מהיבואן והמחסן והצענו חלופה מקבילה במחיר העלות שלה– אך לצערנו, סירבת לה.
בזמנים כמו אלו, במיוחד לאחר תקופה של חגים והמצב המורכב במדינה, לעיתים קורות תקלות לא צפויות שמעכבות את המשלוחים. אנו תמיד עושים את מירב המאמצים להעניק שירות מהיר ויעיל ללקוחותינו, תוך שמירה על תקשורת פתוחה ומלאה.
החשיבות של תמיכה והבנה הדדית, במיוחד בימים מאתגרים כאלו, היא גדולה בעינינו. אנו מקווים כי נוכל להעניק לך חוויית קנייה טובה יותר בעתיד.
הזמנתי, ושילמתי. קיבלתי מייל שההזמנה בוטלה. ככה בלי סיבה. מפרסמים סתם מוצרים ומחירים? ממליץ להזהר!
תגובת החנות:
היי אורי, צר לנו לשמוע על חווית הקנייה שלך, גם לאחר הבהרת הנושא מולך באופן אישי. כרטיסך לא חוייב בשום שלב, הזמנתך בוטלה עקב תקלה בסנכרון במלאי מול מערכות זאפ, שטופלה באופן הרמטי ומיידי. אנו מבצעים את הפקת הלקחים הנדרשת לפעמים הבאות ונדאג שמקרים מהסוג הזה לא ישנו. בברכת המשך שבוע מקסים
מוצר:
מחשב נייד
שם:
altoryraedk
תאריך:
17/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
את האמת מסך המחשב שהזמנתי היה לו בעיה נקודה אדומה במסך (פיקסל שרוף) התקשרתי לחנות paybo אמרו לי להתקשרcdlog למעבדה אחרי שדברתי איתם אמרו לי תבי אותו למעבדה, המעבדה בצפון ואני מהדרום שלחתי אותו למעבדה אני לא יודיע מתי מחזירים תשובה אולי שבוע שבועיים מחשב חדש נשלך למעבדה... סיבוך שלם
תגובת החנות:
הי, הנושא טופל מול הלקוח והמעבדה. הלקוח קיבל את מוצר חדש לאחר התערבות החנות מול המעבדה. העיכוב נגרם כתוצאה מחג הפסח. נפיק את הלקחים להבא, תודה על הערה צוות החנות בייפו מחשבים
מוצר:
Gigabyte GS27QC מחשב
שם:
mosheanker071
תאריך:
26/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מספר פריטים, זה אמור לקחת עד 5 ימי עסקים בפועל עברו 3 שבועות ועדיין לא קבלתי פריט 1 מהמוצרים .
מוצר:
מקלדת
שם:
Eyal
תאריך:
24/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הבטיחו משלוח תוך 3 ימי עסקים, בפועל הגיע אחרי 6 ימים. התקשורת מולם קשה ומתסכלת. המון תירוצים וסיפורי עליבאבא. מנהל הבטיח לחזור טלפונית וכמובן שלא התקשר.
תגובת החנות:
המוצר סופק באיחור, הועברה התנצלות ללקוח והוצע פיצוי שלא התקבל על ידי הלקוח. לקוחותינו חשובים לנו ואנו עומדים מאחורי אמנת שירות מנצחת. לעיתים ובמיוחד בחודשי הקיץ יש לחץ על חברות המשלוחים והאספקות מתעכבות. אנו עושים את כלל המאמצים על מנת להימנע ממקרים אלו. אנו נעשה את הפקת הלקחים הנדרשת. בשורה התחתונה, הלקוח הלקוח רכש מוצר במחיר מעולה (הודה זאת בעצמו זול באופן משמעותי מאצל המתחרים), זול ב5% מברשתות הגדולות ובמחיר הזול ביותר על פי זאפ השוואת מחירים.
מוצר:
Aoc CQ32G2SE
שם:
lm0548507435
תאריך:
02/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר שילמתי יום למחרת אני מקבל תשובה במייל שההזמנה לא הסתייעה הפעם, וזה היה מאוד מאכזב אם אין לכם את המוצר זה לא אמור להופיע כאילו הוא במלאי, ואם יש במלאי מה זאת אומרת לא הסתייעה??, אמנם קיבלתי זיכוי מיידי אבל עדיין זה אומר שאתה עושה הזמנה וצריך לקחת בחשבון שאולי יבטלו את ההזמנה.
תגובת החנות:
אנו מודים על ההערה והפניית תשומת הלב. המקרה נבדק וטופל בתוך צוות החנות ואנו פועלים על מנת להשתפר ולהפיק את הלקחים. חרטנו על דגלנו לספק שירות טוב, נעים מקצועי ואת המוצרים במחיר ההוגנים ביותר. מנהלת החנות פנתה באופן אישי ללקוח והנושא הוסדר בניהם. התנצלותנו הכנה על חוסר הנוחות שנגרם!
מוצר:
dec no J4005 celeron NUC I
שם:
קלוד שחף
תאריך:
13/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך מגע ב 1277 ש"ח, שלצערי מסתבר שיכול להתחבר רק למחשבים בעלי חיבור יחודי USB C שמאפשר תצוגת מסך, מסתבר שיש חיבורים USB C שלא מאפשרים. כשהמוצר הגיע אלי עם שליח, חיברתי ל 3 מחשבים שונים מ 3 יצרינים שונים, חיברתי ל 2 מכשירים ניידים שונים והמסך לא עובד באף אחד מהם. התכתבתי עם החנות בווטסאפ כולל הסבר וסרטון מה לא עובד והם שלחו אותי לחברה שנותנת תמיכה במוצר (IBM). המוצר חזר מהחברה ומסתבר שהוא לא מתאים כמעט לאף מחשב (אולי רק למחשבים חדשים שיש להם יציאה כזאת) אף אחד לא טרח ליידע אותי לגבי העובדה הזאת גם המוכרת שהתכתבה איתי בווטסאפ לא ידעה לעזור לי בעניין הזה.
אני מצפה מחנות שמוכרת מוצרי מחשוב להכיר היטב את המוצרים שהם מוכרים ולדעת לכוון את הלקוח ולתת תמיכה מלאה ללקוחות. פעם הבאה אני לא אקנה בחנות און ליין מוצר שאני לא מכיר, אם יש בעיות אין מה לעשות, המוכרת הציעה לי לפרסם את המוצר ביד 2.
תגובת החנות:
לצערנו הרב, הלקוח ביצע את ההזמנה ללא ייעוץ עם שירות הלקוחות כך שלא יכולנו לנבא את חוסר ההתאמה של המסך למחשב של הלקוח. על פי מדיניות ההחזרות וההחלפות של החנות וכן של היצרן, לא ניתן להחזיר מוצר לאחר שנפתח והוסר מאריזתו המקורית. המסך המדובר הוא מסך חדש בשוק התומך בפרוטוקול Type-C (DP1.2 Alt Mode), נתון זה מצויין במפרט המוצר באתר. לאחר בדיקה מול המעבדה, נמצא כי המסך אינו תקול אך ככל הנראה לא מתאים למחשב בחזקת הלקוח. על אף המקרה, אנו עושים מאמצעים מול היבואן לפתור ללקוח את הבעיה, ובוחנים את כלל האפשרויות מול הלקוח.
מוצר:
WL M14t ThinkVision L
שם:
dminor
תאריך:
19/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חודש וחצי עברה והמוצר עדיין לא מגיע. הייתי בקשר איתם וזה לא עצר. מצאתי הרבה חניות שלא שלוחים אם אתה לא מתלונן
תגובת החנות:
הההזמנה ללקוח יצאה בתאריך הסמוך לחגי תשרי, תקופה בשנה בה רבים מהעובדים בשרשרת האספקה נמצאים בחופשות מרוכזות. כמו כן, המשלוח נשלח לאיזור מרוחק. פנינו ללקוח לווידוא הגעה והתחלנו בירור מקיף על מנת לדאוג שיסופק אליו הציוד כמה שיותר מהר. אנו מצרים על המקרה ולמדים ממנו לפעמים הבאות, הלקוח יפוצה בהתאם בהתאם למדיניות של החנות למקרים כאלו. בברכה שנה טובה וחוויות קנייה מוצלחות. החנות בביוף מחשבים
מוצר:
אוזניות
שם:
דוד
תאריך:
27/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד דרך האתר שמן הסתם, לא ראיתי במציאות לפני. כבר כשפתחתי את האריזה ראיתי כי מדובר במוצר בעל איכות הרכבה / חומרים ירודה ולכן פניתי לשירות לקוחות על מנת להחזירו (כ-3 ימים לאחר קבלתו!) בהתחלה שלחו אותי לשירות של היבואן (אין קשר) ולבסוף תשובתם הסופית היא שלא ניתן להחזיר את המחשב מכיוון שאחת המדבקות על האריזה נפגמה. כל הצעה לפשרה אחרת מצידי נדחתה ע"י החנות ובגדול קיבלתי אפס מענה.
שורה תחתונה: נדפקתי עם מוצר שאינני רוצה.
תגובת החנות:
ניתן להחזיר כל מוצר שנקנה עד 14 יום מרגע קבלת ההזמנה בתנאי שהוא סגור וארוז כביום קבלתו. הדבר הוסכם על ידי הלקוח בעת ההזמנה על ידי אישור תקנון. במקרה זה, הלקוח נגע במחשב והתלונן על איכות הפלסטיק של המחשב כך שהמוצר נפתח ושומש במידה מסויימת מעבר למדבקה פגומה. מוצר שנפתח והוסר מאריזתו הופך באופן אוטומטי למשומש ולכן לא ניתן להחזירו ולקבל החזר כספי.
החנות בביוף מחשבים מספקת את כל המוצרים באתר חדשים ומהיבואן הרשמי בלבד. בשלב זה, החנות לא מוכרת מחשבים מחודשים. ממליצים לקהל לקוחותינו המתלבטים לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו על מנת להתייעץ במידה ויש תהיות או שאלות לגבי התאמה המוצר לצורך האישי של כל לקוח ולקוח. החנות בביוף מחשבים תמשיך לעשות כל המאמצים על מנת לספק את הציוד המוצג באתר במחירים הטובים ועם שירות מכל הלב. מתנצלים על חוסר הנוחות שנגרם בברכת המשך קניות מוצלחות, בביוף מחשבים.
מוצר:
Lenovo ThinkPad E14 Gen 4 21E30088IV
שם:
Constantine
תאריך:
10/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פרסמו מחיר מציאה אך כאשר הזמנתי חזרו אליי בהודעה שאזל במלאי. הציעו לי מוצר אחר במחיר פי שתיים מזה ובאיכות נמוכה יותר. עכשיו באתר שלהם פורסם אותו המוצר במחיר הרבה יותר גבוה. אני מאוד לא ממליץ להשתמש בשירות של חנות הזאת.
תגובת החנות:
בביוף אונליין מחשבים היא חנות אינטרנטית שעושה מאמצים כבירים לספק את כל הציוד המופיע באתר במחירים תחרותיים הטובים ביותר. בעולם המחשבים הניידים, ובתקופה זו בפרט, חשוב לקחת בחשבון שכניסה והיציאה מהמלאי של ציוד האלקטרוניקה היא בתדירות גבוהה מאוד וחיי מדף של מוצר הם קצרים ביחס לביקוש הקיים כיום. הציוד שהוצע ללקוח היה מקביל בנתונים פרט לגודל המסך ובמחיר כמעט זהה ללא בקשת תוספת תשלום מצדינו. החנות תמשיך לדאוג שלקוחותיה יקבלו את כלל בקשותיהם, במפרטים של היצרנים המובילים בשוק, במחירים מעולים ושירות מכל הלב. בברכה המשך עשייה מבורכת, צוות החנות.
מוצר:
HP 470 G8 i5/8/512SSD/DOS
שם:
karynrg
תאריך:
17/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגיע מהר, אך מהרגע שהגיע הבטריה של המחשב מתחממת ונגמרת מהר. פניתי אליהם וכל מה שאמרו שזה מוזר ותפני לדל. מדובר במחשב בן 5 ימים ולא לעניין ההתנערות מאחריות. מבחינתי שרות לא מיטבי והרגשה שאין גב ובית למוצר
תגובת החנות:
הי קרן, אנו מצטערים לשמוע על הבעיות שאת חווה עם המחשב החדש. זה בהחלט לא מתיישב עם המחויבות שלנו לספק מוצרים איכותיים ושירות מעולה. ברצוננו לתקן את הדברים, אנו ממליצים בחום לפנות לשירות של חברת דל, החברה היחידה בשוק שמעניקה שלוש שנים אחריות בבית הלקוח על כלל מוצריה. ננסה שוב לתאם איתך שיחת ועידה עם השירות של היצרן ע"מ שתוכלי לקבל מחשב תקין שאינו מתחמם כפי שאת מציגה. אנו רוצים לטפל בבעיה זו בהקדם ולהבטיח שתהיה לך חוויה חיובית עם המותג שלנו. תודה שהסבת את תשומת ליבנו לכך.
מוצר:
Dell vostro 3520
שם:
yiska
תאריך:
18/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ברוב המכריע של החנויות המקוונות היום הלקוח יכול לעקוב אחרי התקדמות ביצוע ההזמנה והמשלוח. שירותכם רק מאשר את ההזמנה. זה מאד לא נוח להתקשר אליכם, לחכות וכו'. זה גם לא תחרותי מצידכם ופוגע בכם.
תגובת החנות:
הי, אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לשפר את הממשק למען קהל לקוחותינו, אבל כמו שאומרים - את רומא לא בנו ביום אחד! אנו נחושים להעניק את חווית הממשק הטובה ביותר, ולהגיש מגוון מוצרים במחירים מנצחים וזמני אספקה מהירים במיוחד. תודה על ההארה!
מוצר:
108SG link-Tp Link TP
שם:
Aaron
תאריך:
15/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הכל היה בסדר גמור, עד המשלוח. לפני שהשלמתי את העיסקה באינטרנט, התקשרתי לחנות וביקשתי במפורש שהשליח יתקשר ביום המסירה לתאום שעת הגעה. מכירים את זה ששליח מתקשר ואומר "הגעתי" ואתם בכלל לא ידעתם באיזו יום או שעה הוא יגיע? הובטח לי שזו חברת משלוחים רצינית ושהשליח יתקשר בבוקר לתאום הגעה. אתם חושבים שהוא התקשר? כלום. וזה אחרי שביקשתי במפורש, גם נכתב בהזמנה. מסבירים שאי אפשר להשאיר משלוח בשווי אלפי שקלים ליד הדלת וגם אי אפשר להישאר בבית כל היום בהמתנה. כלום.
תגובת החנות:
ראשית, אנו מתנצלים על חוויית המשלוח הלא נעימה שחווית. אצלנו בבייפו מחשבים אנחנו שואפים לספק שירות לקוחות מצוין, וזה כולל גם את תיאום המשלוחים בצורה הטובה ביותר.
לאחר קבלת הפנייה שלך, בדקנו את הנושא לעומק מול חברת השליחויות והעברנו להם את ההערות שלך על חוסר התיאום. אנחנו מבינים היטב את החשיבות של תיאום מראש כשמדובר במשלוחים יקרי ערך, ונפעל להבטיח שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם בעתיד.
נשמח לעמוד לרשותך לכל שאלה או בקשה נוספת, ונעשה את מירב המאמצים להבטיח חוויה טובה יותר בהמשך.
מוצר:
HP OfficeJet Pro 8133 All-in-One 68K75B משולבת דיו הזרקת מדפסת
שם:
lblb636
תאריך:
08/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך מחשב. היה רשום שזה יגיע תוך 5 ימי עסקים. הגיע תוך בערך שבועיים. גם כשהגיע, חיכיתי כל היום וזה הגיע בסביבות 21:30. וגם אז כשפתחתי את הקופסה, ראיתי שהם שמו כבל חשמל עם תקע שהוא עם הארקה אירופאית, מה שאומר שהוא לא עומד בתקן ישראלי, בניגוד לחוק.
מוצר:
מסך מחשב PHILIPS 328B1 32" LED
שם:
mail.adamwalker
תאריך:
03/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להיות הוגן, המחיר היה מעולה והשירות של החברה שמוכרת הייתה מצוינת. לצערי החברת שליחיויות (שבחרו לעבוד איתם) סיפקה שירות מזעזע ולא סיפקו את המוצר בימים שהבטיחו. כל יום הבטיחו וכל יום תירוץ אחר למה זה המשלוח נדחה, זה בטוח לא היה משלוח של יומיים כפי שמפרסמים בזאפ. בקיצור ביטלתי את ההזמנה בעקבות זה.
תגובת החנות:
תחילה, אנו מתנצלים מקרב לב על האירוע הזה! במקרה הנ"ל ההתחייבות לאספקת המוצר הייתה 5 ימי עסקים ולא 2 ימי עסקים. אכן הייתה בעיה עם הזנת הכתובת ללקוח בחברת השליחויות אך למרות זאת נעשו מאמצים כבירים לספק את המוצר על אף שהמוצר נשלח ליעד סמוך. אלמלא אילוצים של הלקוח, היינו מצליחים לספק את המוצר, אך לנוכח לחץ בלוח הזמנים נאלצנו לבטל את ההזמנה. החנות בביוף מחשבים לוקחת על עצמה את האחריות המלאה, ונלמד מכך על מנת שמקרים אלו לא ישנו. נמשיך לפעול על מנת לתת את השירות האיכותי, המקצועי והמהיר ביותר.
מוצר:
מסך מחשב "PHILIPS 499P9H LED
שם:
אנונימי
תאריך:
30/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין. קיבלתי הודעה על מוצר שהגיע כבר למחרת ההזמנה (איסוף עצמי). הייתי בקשר לפני ואחרי הרכישה באתר עם דנה, מנהלת שירות לקוחות, אדיבה ויעילה.
מוצר:
Lexar SSD 2.5” LNS100 1TB
שם:
asdf poiu
תאריך:
25/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא הצלחתי לרכוש דרך האתר עקב מה שנראה כמו תקלה בחיוב. פניתי לבירור בטלפון ולא קיבלתי מענה. עם זאת, לאחר זמן קצר ולהפתעתי התקשרו אלי בחזרה, והמשך הטיפול עבר בהצלחה וביעילות. הזמנתי את המוצר בשיחת טלפון, והוא הגיע כבר למחרת ללא תקלות.
מוצר:
טאבלט Lenovo TB-8505F ZA5G0145IL לנובו
שם:
shachar
תאריך:
07/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מעולה! המשלוח הגיע מהר והתמיכה אפילו עזרה לי עם בחירת דגם מקלדת! התעניינתי בכמה דגמי מקלדות שהיו בחנות אז יצרתי קשר עם התמיכה בוואטסאפ כדי לשאול על פרטים טכניים והם עזרו לבחור את הדגם שמתאים לי, ההזמנה אפילו הגיע עם מתנה נוספת מהם! 10/10, אקנה שוב בעתיד
מוצר:
מקלדת מכאנית Ducky TKL
שם:
mike
תאריך:
06/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מחשב חדש וחזק עם נתוני מולטימדיה וגרפיקה , בכמה מקומות אף מקום קבוע שקניתי בעבר את מחשביי....לצערי לא ריצו אותי ולא נתנו לי מענה לא במחיר ואף לא בנתוניי המחשב המתבקשים לעבודתי....משכו אותי בזמן ולא קיבלתי את השרות הראוי והמקצועי...עד שגלשתי במקרה והגעתי משום מקום לכתובת - BAYPO שיושבת ברחוב הברזל בתל אביב , תוך דקות בהתכתבות רצופה מהירה מקצועית ושרורתית עם הסוכנת/מוכרת שבמקרה גם מנהלת ומיוזמי האתר - בשם דנה בביוף , קיבלתי מענה ותפרה לי מחשב בדיוק לצרכיי - מדהים !!! והצלבתי נתונים ומחירים עם מקומי וקנייתי הקודמת - קיבלתי חירטוט אחד ארוך ומבאס , כל כך שמח שהכרתי את דנה ואת חב' בייפו - BAYPO , פשוט משום מקום זכיתי , באותו רגע שילמתי בתשלום אחד , היא השרתה בטחון ומקצועיות וגם דאגה לחזור אליי ולתת מענה לכל שאלה בסבלנות ,אורך רוח והבנת צרכיי ושרות ברמה אחרת שכך צריך לנהוג וזה לא ברור מאליו במדינתנו....זהו עסק ומשווק/מוכר שראוי לפרגן לו ולחזק אותו למען העתיד....דבר אחד בטוח המחשב הבא שלי גם יבוא משם למשפחתי ודי בקרוב...ובכלל כל דבר הקשור לתקשורת ומיחשוב וטכנולוגיה - זה המקום !!!! איזה כיף ואתם שואלים כמה זמן הגיע לידי ועד לביתי כולל דברים נוספים שביקשתי להתקנה - תוך 2 ימי עסקים - אין דברים כאלו.....תודה ,יישר כוח ואשלח לכם לקוחות נוספים
מוצר:
מחשב נייד ASUS TUF Gaming fx507vu , 15.6 FHD - I7 -13620H 32GB
שם:
Nissim
תאריך:
25/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירותיים ותקשורתיים מאוד. היה עיכוב קטן במשלוח והם מיד יצרו עמי קשר על דעת עצמם וביטלו את עלות המשלוח. הלפטופ הגיע באותו השבוע. תודה.
מוצר:
lenovo thinkpad e14 gen6
שם:
1vsdat
תאריך:
04/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
צלצלתי לברר פרטים. קיבלתי תשובות מפורטות וסבלניות. הזמנתי שרת NAS ודיסק קשיח. המשלוח הגיע תוך כמה ימים ארוז כהלכה. לא הייתה אף תקלה לאורך כל התהליך. המוצרים עובדים לשביעות רצוני המלאה.
מוצר:
QNAP TS-103
שם:
יונית אשטמקר
תאריך:
27/02/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין ונהדר יחס המשלוחן אדיב ובסולבנות ממליצה מאוד המשלוח הגיע מהירות תוך 3 ימים
מוצר:
מסך מחשב
שם:
אייל
תאריך:
10/02/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד HP Pavilion x360 14-ek1045nj 97S81EA ואני מאוד מרוצה מהשירות האדיב והמהיר, גם בשיחה הטלפונית עם דנה קיבלתי הסבר מפורט והמלצה על המוצר שהוכיחה את עצמה, תודה רבה
מוצר:
HP Pavilion x360 14-ek1045nj 97S81EA
שם:
games.gil
תאריך:
13/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניה באינטרנט אמורה להיות חלקה וזה בדיוק מה שהיה כאן. המוצר הגיע מהר, במחיר מצויין והאיכות מעולה. זה כל מה שצריך.