דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל לבית (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אליאס מכונות גילוח בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באליאס ?
4.94
ציון ממוצע
62
חוות דעת בשנה האחרונה
1833
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
0
3 חודשים אחרונים
10
0
0
6 חודשים אחרונים
28
0
0
שנה אחרונה
61
0
1
כל הזמן
1771
11
51
נמצאו 1833 חוות דעת גולשים על אליאס
תמונת משתמש
שם:
ronizohar
תאריך:
03/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סכיני גילוח SH91. הסכינים לא מגלחות כמו שסכינים חדשות מגלחות.
גם המשלוח אמנם הגיע לנתניה, אבל הוא לא הגיע לחנות שביקשתי שילחו אליה.
מה שרשמתי זה מספר הזמנה. זה מה שישי לי.
מוצר:
סכיני גילוח SH91
תמונת משתמש
שם:
sari777
תאריך:
18/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר braun pl5159 אשר הגיע עם 2 ראשים במקום שלושה.

מאוד מאכזב

בנוסף צורפה חוברת בעברית לדגם אחר

בעוד שהחוברת באנגלית שכללה הנחיות אכן התיחסה לשלושת הראשים שאמורים להגיע עם המכשיר.
מוצר:
braun pl5159
תמונת משתמש
שם:
or
תאריך:
09/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלה ונוחה, שירות לקוחות עונה מהיר.
הזמנתי רדיו עם זמן אספקה של 5 ימים. כמעט חודש אחרי אני עדיין ממתין למוצר. החנות מאשימה את חברת השליחויות, מניח שהם צודקים אבל זו לא הבעיה שלי, הזמנתי מוצר האחריות לאספקתו על מי ששילמתי לו.
מוצר:
רדיו פנסוניק rf2400
תמונת משתמש
שם:
dovdamian
תאריך:
19/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לא מספיק טוב, התנור הגיע מפורק, לא תואם לפרטים תכניים שכתובים באתר. הטיימר לא עובד. המשלוח היה אמור להגיע לנקודת איסוף שטוב לי יותר. ושלחו הביתה בזמן שאני לא נמצה. מאוכזב!
מוצר:
ATL 6610
תמונת משתמש
שם:
GadiH
תאריך:
27/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה מאוד קל להזמין באתר של החברה, אבל עד היום לא קיבלתי בכלל את המוצר..
תגובת החנות:
היי גדי
אנו מתנצלים על ההמתנה
בעקבות החגים נוצרו ימי חג שאיננו פועלים בהן ככלל העסקים
המוצר ממתין לך בנקודת האיסוף , שלחתי לך במייל פרטים לאיסוף החבילה
לידיעה היום יום העסקים ה5 מעת ביצוע הזמנתך , אנו מתחייבים לעד 7 ימי עסקים
המון בריאות
מוצר:
כבל הטענה usb
תמונת משתמש
שם:
Annabel
תאריך:
26/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא קיבלתי את המוצר. אז לדעתי השירות מאד גרוע. לא אקנה שם יותר. מאד גרוע
תגובת החנות:
היי אנאבל
בעקבות החגים נוצרו ימי חג שחברות השילוח אינה פעילה בהן
מעבר לכך שאנו מתחייבים על זמן אספקה של 7 ימי עסקים והיום אנו עומדים על היום 4 בלבד
אומנם עברו הרבה ימים אך בחלקם לא עבדנו והחשבתם לימי עסקים אינה הוגנת
נמשיך לפעול בכדי לשרת את לקוחותינו בדרך הטובה ביותר , ובכדי שתקבלי את המוצר שהזמנת בהקדם האפשרי ועדיין בזמן האספקה אליו התחייבנו
מוצר:
פטיפון
תמונת משתמש
שם:
Gitai
תאריך:
01/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ברור הציון של אליאס כלל וכלל

קניתי מאוורר יונדאי, hafa-200 ב 350, ראיתי שיש גם מאוורר סמיקום ב 300

לתומי חשבתי שיש הבדל..

בפועל קיבלתי סמיקום למרות ששילמתי 350

נדרשתי להסביר את הנושא וקיבלתי בסוף החזר של 50 שח

אכזבה גדולה
תגובת החנות:
הייי
המוצר הינו של חברת יונדאי ומיובא ע"י חברת סמיקום
על המוצר מצויין השם של החברה , אכן נוצרה השוואה זהה של המוצר כך שבמקום אחד נרשם מחיר זול יותר ב50 ש"ח
לאחר שהלקוח העיר את תשומת ליבנו מייד דאגנו לבצע החזר על ההפרש בין המחירים - כך שיקבל את המחיר הזול מבין השתיים
ׁ(למרות שמחיר המוצר הינו 349 ש"ח )
מעבר לכך ששאלנו את הלקוח אם נוכל לעזור במשהו נוסף -
איני יודע מדוע הלקוח מאוכזב , הרי שקיבל את מבוקשו ללא פרוצדורות מיותרות


מוצר:
מאוורר hafa-200
תמונת משתמש
שם:
הדס אפלייד
תאריך:
06/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש מרגיז הזמנתי מצלמה ושני רמקולים.
למרות שחוייבתי על שלושת המוצרים קיבלתי עם שליח רק את שני הרמקולים ללא המצלמה וללא הודעה.
לאחר ששלחתי מייל לחנות נאמר שהמצלמה תגיע ישירות מהספק בנפרד - לצערי עד היום 4 ימים לאחר קבלת המשלוח לא קיבלתי את המצלמה או הודעה כל שהיא.
מיותר לציין שאת החיוב הם עשו מיד. - ממש לא ממליצה להתעסק עם מקומות כאלה שלא מכבדים את הלקוח ומיידעים אותו על איחורים.
תגובת החנות:
היי הדס
אנו מתנצלים על העיכוב שנוצר במוצר הספציפי
בכדי לזרז את קבלת המצלמה אלייך ביקשנו מהספק לשלח את המוצר ישירות אלייך
את שתי המוצרים קיבלת ביום העסקים השלישי מיום ההזמנה
זאת אומרת שמבחינת אספקת המצלמה נוצר עיכוב של כ-2 ימי עסקים לאחר שיצא אלייך משלוח נוסף עקב אי מציאת המשלוח מצד חברת השילוח
לאחר פנייתך אלינו הוסבר לך את הנעשה ושהמצלמה תגיע במשלוח נפרד
אנו מאחלים שתהני מהמוצרים שרכשת והמון בריאות
מוצר:
דיברוית JABRA 410 מצלמת רשת LOGITECH C920E
תמונת משתמש
שם:
elik
תאריך:
02/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות זוועה. כבר חודשיים אני מחכה למוצר וכל שבוע תירוץ חדש. אין אספקה ואין חזרה של שירות. פשוט טעות להזמין מהם. פעם אחרונה שאני מזמין מפה.
תגובת החנות:
אכן הלקוח הזמין מוצר שאזל מהמלאי , דאגנו לעדכן אותו ולשאול אם ירצה מוצר אחר יקר יותר או החזר כספי מלא
הלקוח ביקש להמתין לקבלת המוצר
לצערנו בעקבות המצב המון משלוחים מתעכבים מעבר לרגיל
ואנו בקשר עם הלקוח תמידי במייל
איני יודע מה פשר התלונה הלקוח יכל לקבל את הכסף במלואו עוד בתחילת העסקה אך בחר להמתין מטעמו
מוצר:
טוסטר לחיצה
תמונת משתמש
שם:
Avi
תאריך:
09/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עומדים בזמני האספקה. יודעים מראש שלא יסופק בזמן ובכל זאת מתחייבים לזמן אספקה שתואם לשאר החנויות.
הבטיחו לי אחרי שאיחרו שיגיע במהלך השבוע ואז שוב ושוב דחו את מועד האספקה.
הטלפון של שירות לקוחות הוא לקישוט בלבד, בחיים לא עונים שם.
להתרחק מהם!
מוצר:
שואב אבק רובוטי Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop שיאומי
תמונת משתמש
שם:
ashaloma
תאריך:
29/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איחורים גדולים באספקת המוצר. אין שירות לקוחות; מתמקדים במכירות בלבד ללא התחשבות בלקוח במידה וצריך לברר משהו אחרי הקניה. לא לקנות.
מוצר:
שואב אבק ידני Dyson V10 Animal vacuum Cyclone דייסון
תמונת משתמש
שם:
קדמי ושות' משרד עורכי דין
תאריך:
22/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האוזניות לא תואמות את המפרט הכתוב בפרסום.
למרות שהם מחוברות בחוט לטלפון הם עדיין צריכות בלוטוס כדי לעבוד
שילמתי מחיר גבוה בידיעה שאני מקבל אוזניות תואמות לאפל
אכזבה קשה ועוגמת נפש
מוצר:
אוזניות לאייפון 11
תמונת משתמש
שם:
ודים
תאריך:
06/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלמתי דרך אינטרנט , לא קיבלתי אישור , בטלפונים לא אונים לא שירות , לא חנות
תגובת החנות:
היי
אישור נשלח אוטומטי , ייתכן ויימצא בדואר ספאם
ציינו שבתקופה הזאת קווי הטלפון מאוד עמוסים ואנו ממליצים לפנות אלינו בדרכים אחרות בכדי לקבל מענה מהיר ויעיל יותר
ווצטאפ,מייל,פנייה באתר , הודעת סמס
לצערי הלקוח לא ביצע אף ניסיון לפנות באחת מהדרכים האלו

מוצר:
tefal
תמונת משתמש
שם:
myerfridman
תאריך:
10/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קניתי שואב אבק בחנות בגלל ציון "קנייה חכמה" וכולל דמי משלוח ע'י שליח. אחרי 6 ימים תהיתי למה אפילו לא קבלתי התראה שהמוצר יצא לדרך או משהו כזה וכתבתי להם כולל הערה על זה שזה לא מה שמצופה מחנות קנייה חכמה. למחרת קבלתי תשובה: הובטח לך 9 ימי משלוח והיות ואתה לא מרוצה ביטלנו את ההזמה והחזרנו לך את הכסף. אז אחרי שבוע של המתנה אני שוב באתר כדי להזמין מחנות אחרת.
תגובת החנות:
היי
אנו לא מוכנים לתת יד לאיומים וניבולי פה
דבר ראשון להיות אדם אחרי זה לקוח
בעקבות ההתכתבות הגסה של הלקוח החלטנו להחזיר לו את התשלום ולאחל לו קנייה מהנה יותר במקום אחר
וכמובן שנמשיך לשרת את כל לקוחותינו בצורה הטובה ביותר מבלי לשמוע או לראות מילים אלו (השמורות בתיבת המייל *)
מוצר:
שואב אבק DreameV9
תמונת משתמש
שם:
אביטל
תאריך:
31/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

חוות הדעת החיוביות בזאפ המתארות אספקה סופר מהירה שיכנעו אותי להזמין בחנות זו מעבד מזון ומכונת גילוח בתאריך 7 במאי.
לצערי דגם מעבד המזון שהגיע לא תאם את מה שהזמנתי לפי האתר .
בתאריך 13 במאי הובטח לי שהוא יוחלף בדגם הנכון.
עד היום , 31 במאי , לא קיבלתי אותו למרות ההבטחות.
אליאס לא מעדכנים אותי ביוזמתם, תמיד אני צריך לפנות ולהתעניין מה המצב.
אני עדיין ממתין למוצר הנכון (עברו מעל 3 שבועות מאז ההזמנה!).
לאור חוית הקניה המאכזבת לא אמליץ על קניה בחנות זו ולא אחזור לקנות בה.


תגובת החנות:
היי אביטל
כפי שהסברנו לך הייתה לנו טעות במפרט ובעקבות כך הצענו לשדרג אותך לדגם מפואר יותר באותו המחיר ששילמת -(לנו זה הפסד )
מניסיוננו במקום אחר היו מעדיפים לבטל את העסקה ולהחזיר לך את התשלום
אכן כמו שתיארת היו המון עיכובים מהספק ויידענו אותך בכל פעם ונתנו לך מענה על כל שאלה שהייתה לך
אנו לא מושלמים , אך משתדלים לתת את המירב שאנו יכולים ועפ"י חוות דעת הלקוחות אנו מצליחים ככל הניתן
עדיין את החבילה הראשונה קיבלת תוך 3 ימי עסקים כך שיכולת להסיק שאנו אכן עומדים בזמנים ומעבר לכך
בכל זאת מאחלים שתתחדשי מהדגם החדש שנשלח אלייך שעלותו רבה בכמה מאות שקלים
מוצר:
מעבד מזון Magimix CS5200JCR/JN/JW
תמונת משתמש
שם:
עמינדב גליקשטין
תאריך:
24/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת גילוח. בחרתי במשלוח היקר ביותר. משלוח עם שליח עד הבית. עבר שבוע ועדיין לא הגיע.
מוצרים אחרי שהזמנתי בחנויות אחרות אחרי, כבר הגיעו.
תגובת החנות:
שלום עמינדב
כפי שנציג הסביר לך החבילה אבדה לחברת השליחויות
הוצע לך שנשלח חבילה חדשה או החזר כספי מלא , אנו ממתינים לתשובתך
כמו כן במידה והיית פונה אלינו לפני היינו דואגים לברר את המקרה , אך העדפת לרשום חוות דעת זו במקום לפנות אלינו
מאחלים לך חג שמח וכל טוב
מוצר:
PHILIPS AT610
תמונת משתמש
שם:
רובין
תאריך:
24/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי, שילמתי, הבטיחו לספק תוך שבוע ולא קיבלתי גם תוך שבועיים. עדיין מחכה.
הבטיחו אספקה עד שבוע אבל בפועל חלפו שבועיים מיום ההזמנה אך המוצר לא נתקבל אצלי וכך גם כל הודעה לגבי המוצר שהזמנתי. התשלום בוצע במעמד ההזמנה, ונתקבל אישור על ההזמנה ותשלום.
תגובת החנות:
היי רובין
כפי שהשבתי לך במייל המוצר ממתין לך בנקודת איסוף כבר מעל שבוע
חברת השליחויות שולחת הודעה בעת הגעת המוצר לנקודה שבחרת
איני יודע מדוע בחרת לכתוב חוות דעת זאת עוד מבלי לשאול אותנו למצב ההזמנה
מאחלים לך חג שמח ושתהנה מהמוצר שרכשת
מוצר:
PHILIPS SQ9
תמונת משתמש
שם:
רז
תאריך:
01/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פן תקול אך הגעתי לאחר 3 חודשים ע״מ להחליף אותו ולא הסכימו. חבל מאוד
תגובת החנות:
הלקוח רכש מייבש שיער לפני כמעט 4 חודשים
לאחר שטען שהמוצר אינו עובד תקין נאמר לו שהמוצר יתוקן במסגרת האחריות ללא תשלום!
החוק במדינה לפי אתר המועצה לצרכנות: על היצרן לתקן(לא להחליף) מוצר במסגרת האחריות שלא לאחר 10 ימי עסקים מהיום שנמסר למעבדה
ובמקרה הנ"ל המוצר תוקן תוך יום אחד!
הלקוח ציפה לקבל מוצר חדש לאחר שהשתמשו במוצר במשך פרק הזמן ועבד מצויין(אחרת היו טוענים על תקלה לפני וברור שאם היה מגיע תקול כפי שטוען היינו מחליפים לו אותו מבלי שיצטרך להגיע לחנות)
איננו יודעים מדוע הלקוח ציפה לקבל הרבה מעבר למה שבאמת מקובל וראוי
אנו משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר ובמחיר משתלם לאלפי לקוחותינו וחוות דעתם יעידו על כך
כניראה שיש לקוחות שמרשים לעצמם להחליט את התנאים ולהכפיש ללא סיבה מספיק טובה
היד על המקלדת באמת קלה, אך אנו יודעים שגם במקרה הנ"ל הלקוח קיבל יחס ושירות טובים- למרות שכניראה הוא לא רואה זאת כך.
מוצר:
פן איתמר
תמונת משתמש
שם:
agassiyo
תאריך:
14/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה קטסרופלית. לא לקנות מחברת אליאס שום פריט לעולם.
להלן סיפור המעשה:
רכשתי מאליאס, באמצעות "זאפ", אוזניות אלחוטיות לטלויזיה. המוצר נשלח ע"י חברת אליאס, באמצעות חברת השליחויות צ'יטה, לחנות ברחוב אבן גבירול 135 בת"א. כשהגעתי לאסוף את המוצר נתקלתי באדם חצוף ותוקפן, שהיתנה את קבלת המוצר בדרך ביטוי מסויימת ומוכתבת שלי ואם לא המוצר לא ימסר לי.
לאחר חוית איסוף המצור הקטסרופלית שלי, פניתי היום לשירות הלקוחות של חברת אליאס והם התחמקו בכך שטענו, שהם שלחו את המוצר באמצעות צ'יטה והם לא אחראים להתנהגות נציגי צ'יטה ברחוב אבן גבירול 135, בת"א.

אליאס מתחמקים מלקחת אחריות, מסרבים לבדוק את המקרה כפי שמתבקש ממי שמציע ללקוחתיו שירות הכולל איסוף המוצר מנציג שהוא יודע עליו, מכיר בו ועובד איתו.

אני לא מתכוון לרכוש מחברת אליאס שום מוצר בעתיד וממליץ לכם גם לעשות כך.

חברה שלא לוקחת אחריות על כל חויית הקניה של לקוחותיה אין לה זכות קיום.

בשורה התחתונה ניסיון חד פעמי שלי לרכוש מחברה ישראלית מוצר והמסקנה:

לרכוש מוצרים רק מאתרים בחו"ל.

בארץ לא יודעים לתת שירות.
תגובת החנות:
כמו שהלקוח מציין הבעיה בה נתקל הינה בנקודת האיסוף של המוצר, מדובר בחנות פרטית המשמשת בתור נקודת איסוף.
האחריות שלנו במקרה הזה היא לבדוק מה הבעיה ולהפנות אותה לחברת "צ'יטה" שמשמשת כגורם האחראי על נקודות האיסוף שלה.
יצרנו קשר עם הלקוח על מנת להבין מה הייתה הבעיה, משום מה הלקוח בחר להשתלח בנו.
הנושא נבדוק על ידי חברת השליחויות ויטופל במסגרתה.
לא ברור מה הלקוח עוד רוצה מ"אליאס", בכל אופן אנו מאחלים לו כל טוב ובהצלחה ברכישות מחו"ל.
מוצר:
אוזניות אלחוטיות מתוצרת פיליפס
תמונת משתמש
שם:
אהרון
תאריך:
02/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוות הדעת שלי היא גרועה ביותר. המכשיר שקיבלתי אינו תקין. חבל שאין לכם דרך לבדוק שדברים כאלה לא יתרחשו. זה מטריד ביותר.
תגובת החנות:
הלקוח אכן קיבל מכשיר לא תקין, תקלות קורות, אספנו את המוצר מהלקוח וזיכינו אותו על המוצר במלואו.
החנות לקחה אחריות וטיפלה בבעיה תמוהה הסיבה בגינה הלקוח בחר להגיב כך.
תקלות יכולות לקרות במכשירים חשמליים , אני בטוח שהלקוח לא מצפה שהחנות תפעיל כל מוצר לפני שהוא נשלח.
חוות הדעת יכולה להיות במקרה זה גרועה על המכשיר אך לא ברור מה גרוע בשירות שהלקוח קיבל.


מוצר:
שואב אבק נטען sv789
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
18/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Ranon
תאריך:
01/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום 31.10.2017 נכנסתי לאתר של אליאס מוצרי חשמל על מנת לקנות מכונת תספורת.

לאחר שיטוט של כמה שעות באתר, בחינת המכונות והשוואה ביניהן, הגעתי לדגם הרצוי - Philips BT7085. ביצעתי את העסקה, שילמתי 349 ש"ח וחיכיתי שיצרו איתי קשר מהחנות. היום, 1.1.2017, התקשר אלי נציג מהחנות ומסר לי שהדגם שהזמנתי אזל מהמלאי. הנציג מסר שכל מה שהוא יכול לעשות זה לזכות אותי מהעסקה והוא לא יקח לי כסף על הביטול (?!). הוא לא הציע לי מוצר אחר, הוא לא הבטיח לעשות מאמץ להזמין את המוצר למלאי מחדש והיה נשמע באופן כללי שאני לא בא לו טוב. הנציג גם מסר לי שמקומות נוספים מוכרים את המוצר באותו מחיר ולכן השתכנעתי לבטל את העסקה ולהזמין ממקום אחר.

להפתעתי הרבה, בחיפוש שעשיתי באינטרנט, לא מצאתי שום מקום שמוכר את המוצר בפחות מ-390 ש"ח.

בעניין התמונה באתר וההזמנה, הנציג הסביר לי בטלפון ש-"ככה זה קניות באינטרנט" ולפעמים "לוקח זמן לעדכן שהמוצר אזל". הנציג לא התנצל לרגע על כל הזמן שבזבזתי לבחור מכונה, לא הציע לי פיצוי או עזרה בלמצוא דגם חליפי והזדרז לבטל את העסקה תוך שהוא משכנע אותי שיש עוד חנויות שמוכרות את הדגם הזה באותו מחיר. לא דובים ולא יער - כעת, אני צריך לשלם הרבה יותר על המכונה הזו.
אם כן, לסיכום - קחו בחשבון שלא כל מה שמופיע באתר נמצא במלאי ויתכן שתבזבזו את הזמן שלכם לשווא, כי "ככה זה קניות באינטרנט". חוויית קנייה עם טעם רע.
תגובת החנות:
ראשית כל אנחנו מתנצלים על העובדה שהמכונה הופיעה באתר ולא הספקנו להסירה מהשוואת המחירים, דבר שקורה.
לא היה צורך לזכות על העסקה משום שלא חייבנו את הלקוח, צוות אליאס משתדל לתת את השירות הטוב ביותר, צר לנו שהלקוח לא מרגיש כך, אנחנו בין האתרים היחידים באינטרנט שמקפידים שמוצר שנגמר במלאי יוסר במהירות מן האתר, לא תמיד מספיקים ובכל זאת מדובר בבני אדם ולא ברובוטים.
יש להדגיש שמדובר בהזמנה שנעשתה ב19:00 ביום ה31.10.17 וללקוח חזרו בבוקר שלמחרת.

לסיכום למרות מה שהלקוח מציין , אנחנו משתדלים שכל המוצרים המופיעים באתר יהיו זמינים במלאי.
העסק קיים כבר 50 שנה וידוע בזכות השירות הטוב שלו, ניתן לבחון זאת גם מחוות הדעת באתר זאפ.

נשמח לעמוד לשירות הלקוח כמו כל השאר הלקוחות להמליץ ולכוון בשמחה.
מוצר:
Philips BT7085
תמונת משתמש
שם:
יהונתן
תאריך:
11/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכונה לא טובה לא מגלחת כמו שצריך מעקצצת בעת גילוח למרות שלושה ראשים וסכינים Hq9 .
לאחר בדיקה לעומק שמתי לב שהמוצר סיני ולא פיליפס הולנדי כמו במקור.
מאוד מאוכזב.
רק המשלוח היה מהיר למרות ששילמתי עליו.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את המכונה הנ"ל באתר האינטרנט שלנו
לאחר שפנה אלינו בהודעת מייל שאינו מרוצה מפעילות המוצר , ניסינו ליצור איתו קשר בחזרה אך לא היה מענה מצדו
לאחר שחזר אלינו הוצע לו להגיע עם המכונה, האריזה, והחשבונית ולהחזיר את המוצר או להחליף לדגם אחר שירצה
הלקוח טען שאין ברשותו את החשבונית ונאמר לו שנשחזר עבורו אותה
ולאחר מכן ציין שגם את האריזה כבר השליך לזבל.
חברת פיליפס מייצרת גם בסין ואין הדבר אומר כי מדובר בחיקוי כמו לטענת הלקוח, כמו כן לא נאמר לו שהמכונה מיוצרת בהולנד.
אליאס משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר שניתן לתת ללקוח ביחס עם מחירים אטרקטיביים למחירי השוק
וכמובן שמוצר היגייני כמו מכונת גילוח לא ניתן להחליף או להחזיר לאחר שימוש.


מוצר:
At 922
תמונת משתמש
שם:
Yoram
תאריך:
05/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול התקשרתי מהנייד שלי( השיחה במקרה מתועדת ) וביררתי מהי עלות של החלפת סוללה נטענת של rq1250 , האדון אמר לי שזה עולה 80₪ והשחתת סכינים עולה עוד 40 ₪ ( סה״כ 120₪ ) . למרבה ההפתעה , כאשר הבן שלי הגיע אליהם היום , דרשו 180₪ והכחישו את השיחה מאתמול .מחוסר ברירה הסכמתי לשלם 150₪ אך סירבו לתת שירות .

כל השנים רכשתי מכם מכונות גילוח עבור בני משפחה . אני מאד מאוכזב. ולא אחזור אליכם יותר
תגובת החנות:
אנו נורא מתנצלים שיצאת מאוכזב יורם
אך איננו יודעים איך הגעת למחיר של 80 ש"ח עבור סוללה מסוג זה
הסוללה הקיימת במכונה היא מסוג ליתיום ורק לרכוש אותה ללא עבודה והחלפה עולה 120 ש"ח
ייתכן שבשיחה לא ציינת את הדגם ונאמר לך שעלות החלפת סוללה מתחיל ב80 ש"ח ומסתיים ב150 ש"ח
במידה וכמו שאתה מציין קיימת הקלטה של אחד מהמוכרנים שלנו מציין מחיר אחד עבוד החלפת הסוללה לדגם הנ"ל תגיע לחנות ותקבל במחיר שנאמר לך + השחזה על חשבוננו
אליאס משתדל לתת את השירות טוב ביותר עם מחיר אטרקטיבי למחירי השוק
איננו מבינים איך זאפ מאפשר לעלות חוות דעת על חנותנו ללא קבלת קניייה ולפי דברי הלקוח בכלל לא שילם כסף בעת ששהה בחנותנו


מוצר:
rq1250 rq1250
תמונת משתמש
שם:
מרינה
תאריך:
08/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בפרסום באינטרנת היה דגם ME606131(HV8) Moulinex, אבל קיבלתי דגם אחר, שאולה יותר זול בחנות אחר!!!
ועכשיו אני לא יכולה לחזור כסף!!!!
תגובת החנות:
הלקוחה הנ"ל בחרה את המוצר המפורסם באתר בעל הקטגוריה מטחנת בשר Moulinex ME620 2000W HV8 מולינקס
בזאפ הקטגוריה רשומה אחרת אך אין זאת אשמת החנות מה רשום ומה לא רשום בזאפ במפרט באתר של אליאס מצויין הדגם ME620
ללקוחה הוצע להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי מלא אך התעקשה שאיננה מעוניינת להגיע לחנות והעדיפה להכפיש את שם החנות ולכתוב חוות דעת שלילית
כי היא יכולה ובזאפ לא מסננים את חוות הדעת גם אם אינן נכונות ופוגעות בחנות
אנחנו מתנצלים אך משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר בנוסף למחיר אטרקטיבי יחסית לשוק
ואלפי לקוחות יעידו על כך
מוצר:
מטחנת בשר ME620
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply