קניתי מוצר סיר בישול איטי. הוצאתי מהקופסא ושמתי על השיש . לא השתמשתי בו . למחרת המכסה התפוצץ ללא שום סיבה. ולא משבר של משהו אחר. המוכר בחנות היה לא סימפטי לחלוטין! סרב לעזור. סרב לקחת אחריות יחס מזלזל. טען שלשבר אין אחריות למרות שהובהר כי לא מדובר בשבר חיצוני אלא המוצר נשבר מעצמו לא ממליץ לקנות בחנות הזאת!!!
תגובת החנות:
מודים שבמשך כמעט 20 שנות פעילות, טיפול במאות אלפי לקוחות, טענה על מכסה היושב על שיש ומתפוצץ לו מעצמו עדיין לא שמענו, מניחים שגם מי שקורא כאן את הביקורות. ומי שמעלה אותן. הטענה אולי מעלה גיחוך אך מאפשרת פגיעה בדירוג שלנו בזאפ ובעשרות עובדי החברה הנותנים את הנשמה לספק שירות מיטבי ועל כך יעידו מאות ביקורות חיוביות. האפשרות להעלות ביקורות כאמצעי סחיטה כלפי בעלי עסקים הנאבקים במצב כיום לשמר פעילות חייבת להיפסק, היא פוגעת גם בטיפול בתלונות צרכנים ראויות. ללקוח הוצעו פתרונות שהוא בחר להתנגד לכל ,רצה שנחליף לו את כל המוצר והחל לאיים שיכפיש אותנו בכל מקום אפשרי לצעוק ולקלל (יש סרטון וידאו)
בברכה אמיר ,רדיו אלקטריק
מוצר:
סיר בישול איטי
שם:
גולש
תאריך:
24/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Eli
תאריך:
25/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באתר רשת למכונת גילוח בראון. הודיען לי על מקום איסוף קרוב לבית . קיבלתי חבילה בקופסה של CAMELION בטריות נטענות . התווכחתי עם בעל חנות האיסוף שזה לא מה שהזמנתי. הוא ראה לי את המדבקה על הקופסא רשום שמי. מאחר וחשבתי שקרתה טעות, התקשרתי לחברה: הוא התחיל לצעוק עליי: תפתח את הקופסה!! אמרתי שפחדתי לקרוע את הקופסה שמא לא יקבלו בחזרה. המשיך לצעוק : תפתח את הקופסה . אכן בפנים הייתה אריזה סגורה ששל המוצר שהזמנתי . ואז טרק את הטלפון ראשית רציתם לחסוך וארזתם בקופסה של מוצר אחר! לא מקובל ! הלקוח לא יכול לדעת מה יש בקופסה שנית, היחס בטלפון מתחת לכל ביקורת. לא ארכוש מהם יותר!
תגובת החנות:
שלום לכולם השיחות כולן מוקלטות ,ועם קבלת הביקורת האזנו ,אנו מתייחסים ברצינות לכל הערה ואפשרות לשיפור. מפאת כבודו של הלקוח לא נעסוק בשאלה אם לומר 7 פעמיים באותה שיחה ללקוח : "תפתח בבקשה את הקופסא ,המוצר נמצא בפנים מוגן באריזה חיצונית נוספת אנו אחראים לכך שאם משהו לא יראה לך תזוכה או כל מה שתרצה " .
..על מנת להגן על הפריט (סכין עדינה של מכונת גילוח באריזת ואקום ) המוצר הוכנס לקופסא נוספת להגנה. חובה לארוז מוצר שכזה באריזה חיצונית נוספת אחרת יינזק בהובלה
אף אחד לא צעק ובטח שלא היה כעס הנציג הסביר בסבלנות ראויה לשבח בדו שיח של חירשים
לא כל דבר ראוי שיגיע להכפשה ,זה פשוט לא פייר
אמיר רדיו אלקטריק
מוצר:
רשת מכונת גילוח בראון
שם:
שורשי העברית
תאריך:
03/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בחנות זאת קניתי מכשיר עיסוי MC8015A. שילמתי עבורו 1,324 ש"ח. ב-02.05.21 שליח הביא לי אותו. למחרת ניסיתי להפעיל את המכשיר, אך ללא הצלחה. המכשיר לא פועל. התקשרתי לטל' 03-5188990, המופיע הן על חשבונית המס והן על חוברת ההדרכה. בשום שלוחה אין תשובה. תא קולי מלא, אי-אפשר אפילו להשאיר הודעות. התקשרתי לטל' המופיע באתר ZAP. כאן ענה לי הנציג של החנות, אשר הבטיח שיחזרו אליי מהתמיכה. אך זה לא קורה. נוצרות מספר שאלות: 1. מדוע על חשבונית המס נותנים מספר טל' שגוי? 2. מדוע בZAP החנות מופיעה בשם רדיו אלקטריק, אך על חשבונית המס "ד.ש.ש. אלקטרוניקה""? 3. מדוע אני מתקשרת לתמיכה טכנית 03-5605534, אך שם רק מבטיחים, אבל לא נותנים אותה? 4. מה בעלי החנות חייבים לעשות עם מכשיר שהגיע מת, אבל שילמתי עבורו את המחיר המלא?
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה וקיבלה במהירות -בפחות מ 3 ימי עסקים ,במשלוח אקספרס ! קיבלה מוצר -שהפעלתו ידידותית ופשוטה ביותר ומוסברת בחוברת בעברית ! ,ומבחירה שלה וויתרה מלקרוא את הוראות התפעול !! התקשרה אלינו לתמיכה ,קיבלנו את פנייתה ודאגנו שידבר איתה נציג של היבואן , שחזר אליה תוך פחות משעתיים והדריך אותה בסבלנות !! הלקוחה כבר כתבה את הביקורת בטווח זמן זה --אין סבלנות ?? השם של החברה שלנו מופיע על החשבונית כולל טלפון ! ,וכל הפרטים שלנו מפורסמים וידועים ,נשאר רק להסתכל
בהצלחה צוות רדיו אלקטריק
מוצר:
מכשיר עיסוי MC8015A
שם:
alberny1978
תאריך:
28/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהחנות הזו - מוכרים מוצרים תקולים עובדים עם מעבדה לא אמינה בירושלים!
רכשנו מכונת תספורת חדשה של . MOSER 1873 כבר מרגע השימוש הראשון היתה בעיה בסוללה/הטענה של המכונה, והיא כבתה לאחר 2-3 דקות שימוש!
ניסינו להטעין כמה פעמים וראינו שהיא פשוט מכונה תקולה שנכבית לאחר כמה דקות עבודה.
יצרנו קשר במייל עם רדיו אלקטריק, וכאן התחיל תהליך ממש מסויט. הם הפנו אותנו למעבדה בירושלים בשם "כל" ברחוב טרומפלדור 1. מעבר לעובדה שמנהל המעבדה אדם כועס ולא שירותי, הוא ניסה לשכנע אותי שהמכונה בסדר וצריך רק לשמן אותה..
רק לאחר שהראיתי לו שהמכונה אינה עובדת והכח שלה גוסס לאחר 2 דקות שימוש, הוא השתכנע ולקח אותה. רק לאחר חודש(!!) המכונה היתה מוכנה. אספנו אותה, ולמרבה הצער והאכזבה גילינו שלא רק שהבעיה לא תוקנה, אלא התווספה בעיה חדשה וכפתור ההפעלה עובד רק לסירוגין. ובנוסף הבעיה הקודמת לא נפתרה והמכונה עדיין לא פועלת. מכונה חדשה מהשקית לכאורה!
ממליץ מאוד להתרחק מהספק. עמית
תגובת החנות:
זו חוות דעת שמטרתה להשמיץ וללא כל הצדקה. הלקוח קנה מכונת תספורת MOSER עם אחריות יבואן רשמי בחודש יולי 2020 , ודיווח על תקלה אחרי חודשים ארוכים של שימוש .
כשהודיע לנו כי יש בעיה הופנה על ידינו לקבלת שירות במעבדת השירות הרשמית בירושלים -עיר מגוריו , לא מובן איפה הבעיה ? ? המעבדה המטפלת היא ספקית שירות רשמית של מכונת MOSER בישראל.
הלקוח קיבל מאיתנו רדיו אלקטריק -שירות ומענה מלא ומיידי ברגע שפנה. חבל שבחר לא לשוחח איתנו ולא עדכן על קושי בשירות אם היה כזה. מה ההגיון לפנות לזאפ ,להשמיץ ולפגוע בפרנסה, הפתרונות רק לו. אמיר -רדיו אלקטריק
מוצר:
מכונת תספורת MOSER 1873
שם:
גולש
תאריך:
25/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
omer.a26
תאריך:
10/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות ביזיון, לאחר שקניתי מיקרופון שלא עבד ובאתי להחזיר לאחר כמה שעות, קיבלתי תגובה מהמוכר : מה רציתה לא קניתה מיקרופון באלף שקל וכמובן שלא החליפו לי את המוצר /זיכוי אלא גורשתי בבושת פנים.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מיקרופון חדש באריזה אטומה שלא ניתנת לסגירה חוזרת של חברת SONY ,אמנם מיקרופון לא יקר אך איכותי מאוד ! המוצר נבדק בחנות מול הלקוח ,והלקוח ראה שהמוצר עובד ותקין לחלוטין. נאמר ללקוח כי התקלה מקורה במגבר שבביתו -והוא לא היה מוכן לשמוע ,והחל במסכת של גידופים והעליב את המוכרן ללא צדק ולעיני לקוחות שהיו בחנות -כל הבושה היא שלו - אין קשר בין הביקורת שכתב לבין המציאות. ברור שאם המוצר היה לא תקין -היה מוחלף במיידי או שהיינו מזכים את הלקוח חברתנו תמשיך לתת שרות הכי טוב שניתן ועל כך יעידו כל הביקורות שנמצאות כאן באתר בברכה אמיר -רדיו אלקטריק
מוצר:
מיקרופון של סוני
שם:
ori
תאריך:
22/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קנתי אוזניות אלחוטיות 100 ₪ והגיע לי אוזניות בדיוק כמו שהזמנתי מאייבי שבוע קודם ב3$.(אותה חברה אותו דגם ואותה קופסא אפילו)
תגובת החנות:
שלום רב לא מובן קשר הביקורת להתנהלות החנות ? אורי, רכשת את האוזניות מבלי לראות תמונה או מפרט טכני ?? מטבע הדברים מוצר מעותק או מזויף נראה חיצונית נאמן למקור ,השוני זה הרכיבים ,איכות המוצר, ואורך חיי המוצר !
אמיר רדיו אלקטריק
מוצר:
אוזניות אלחוטיות i7s
שם:
גולש
תאריך:
15/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
21/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Aida
תאריך:
11/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החנות הזויה ביותר. בהתחלה התקשרתי ,וקיבלתי מענה אחרי טלפון רביעי.אמרה בחורה בשם שושי להזמין דרך אתר.עשיתי, למזלי ביקשתי לחזור אלי כדי למסור פרטי אשראי,לא כתבתי בהזמנה את המספר.עברו 4 ימים אף אחד לא חזר.ואי אפשר להשיג אותם.מגיעה רק למענה קולי,משאירה הודעה ולא חוזרים.הזוי!
מוצר:
מתקן תלייה 4400
שם:
Arie
תאריך:
19/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה של מכונת גילוח באתר. המכונה הגיעה מהר עם שליח. יום לאחר הקניה, עם השימוש הראשון, אחד מראשי המכונה התפרק והמכונה הפסיקה לעבוד. פניתי לחנות וביקשתי להחליף את המכונה. ביקשו שאגיע למעבדה כדי שיתקנו לי אותה. אני לא מבין למה אני צריך להתחיל להיטרטר לכל מיני מקומות רחוקים עבור מכונה שקניתי רק יום קודם. זו בדיוק הסיבה שקניתי דרך האינטרנט. במקום להחליף התחילו להקשות שמוצרי טואלטיקה לא מחליפים לאחר פתיחה..
תגובת החנות:
הלקוח שוחח אתנו --ביקש עזרה ,פירק את ראש מכונת הגילוח ולא הצליח טכנית להרכיבו מחדש, הפעולה דיי פשוטה וקלה, הצענו לו שיגיע לאחד הסניפים שלנו ונסביר לו איך צריך להרכיב והוא סירב. אם המכונה הייתה מקולקלת כמובן שהיינו מחליפים אבל זה לא המקרה ולפי הבנתנו לאחר כתיבת הביקורת הלקוח אכן הצליח להרכיב את ראש הגילוח בהצלחה.
מוצר:
מכונת גילוח rscx5181
שם:
Yaakov
תאריך:
28/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום. המטען הגיע בלי שום סימון או ללוגו של החברה. בחנות התעקשו שמוצר מקורי ורק אחרי ששלחתי תמונות הסכימו לקבל אותו חזרה. נישלח עם החשבונית לפני חודש וחצי ועד היום לא קיבלתי החזר. לא שירות ולא אמינות
תגובת החנות:
שלום,
לא קיבלנו את המוצר בחזרה, ברגע שמר יעקב יחזיר את המוצר נבצע זיכוי מלא.
בברכה שוש
מוצר:
מטען נייד 10,400mAh
שם:
רונדו
תאריך:
02/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מטחנת התבלינים מסוג Sinbo SHB3071 שנשלחה ע"י רדיו אלקטריק (ד.ש.ש. אלקטרוניקה בע"מ) התקבלה כשהיא שבורה בחלקה הפנימי (בית הבטריות) וגם נראתה לא חדשה. החלק החיצוני העשוי פלסטיק קשיח ונירוסטה הגיע ללא פגם כך שהבעיה הייתה בייצור ולא כפי שנטען ע"י ד.ש.ש. ד.ש.ש הציעו לשלוח שליח עם פריט חליפי. לא הסכמתי בגלל החשש שהפריט החליפי יהיה כנראה מאותה סדרת ייצור וכל הסיכויים שגם בו הפלסטיק של בית הבטריות יהיה "עייף" ושביר – לכן ביקשתי החזר כספי. כאן היחס השתנה ובמקום להודות בטעות, לשלוח שליח שייקח את המוצר הפגום ולזכות אותי הם דרשו שאביא את המוצר בעצמי לחנות מרוחקת ואז יראו ויחליטו (בהתאם לשיטה הישראלית הידועה להתיש את הלקוח במטרה שיוותר). רק לאחר שפתחתי תביעת PayPal קיבלתי זיכוי. המוצר הפגום מחכה עדיין לשליח שיחזיר אותו לחברה.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל שירות מהיר ויעיל תוך פחות מ- 12 שעות מתלונתו הכסף חזר אליו, מי התיש אותו? הסכמנו להחליף את המוצר עם שליח עד לבית הלקוח, הוא לא מעוניין, הסכמנו להחזיר את הכסף עוד לפני שנקבל את המוצר בחזרה, לא דרשנו שיחזיר את המכשיר אלא ביקשנו אם יוכל להחזיר לאחד הסניפים ליד ביתו והזיכוי לא מותנה בהחזרת המוצר, וזו מפאת עלותו של המוצר סה"כ 59 ₪ כולל משלוח, גם להגיד "לא" זה היה בסדר, את הכסף החזרנו עוד לפני שהוא פתח פניה ב פיי-פאל, רוני לא צריך לדאוג כל כך אף אחד לא היה לוקח לך את הכסף, היית צריך להעריך אחרת את השירות הטוב שקיבלת.
מוצר:
מטחנת קפה ותבלינים SHB3071
שם:
טלי
תאריך:
06/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הראשון שקיבלתי הגיע שבור, לאחר מס' רב של שיחות טלפון והבטחות שיחזרו אלי (שלא קוימו), הסכימו להחליף לי את המוצר. למוצר החלופי לקח 3 שבועות להגיע(!) (חלקית באשמת דואר שליחים) הוא עבד ערב אחד ואז שבק חיים. שירות הלקוחות שקיבלתי בחנות היה כה מייאש שאפילו לא התקשרתי לעדכן שהמוצר מקוקל.
מוצר:
קטלן יתושים 2X8W
שם:
AR
תאריך:
04/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קומקום חשמלי מנירוסטה מאתר הזה, בזמן ההזמנה, כאשר הכנסתי כל הפרטים של כרטיס אשראי, קיבלתי הודעת שגיעה, וגם קיבלתי הודעת שגיעה, כאשר בחרתי אופציה יצירת קשר, לצורך העברת פרטים של כרטיס אשראי דרך טלפון.
אז התקשרתי לחנות (טלפון שמופיע באתר גם לא הייה תקין, ומענה קולי עומר לך טל. אחר. התקשרתי לטלפון הזה, ואמרו, שקומקום קיים במלאי, והוא בדיוק כמו שמופיע באתר.
באתר קומקום מופיע בצבע שחור, גם בתמונה, וגם בכיתוב, עם פסים עמומים, ולא רשום, שקיימים צבעים אחרים.
הזמנתי את הקומקום, אך קיבלתי קומקום בצבע כסוף, ובלי שום פסים עמומים. אני הזמנתי את הקומקום בגלל העיצוב וצבע, ואם הייתי יודעת שאקבל קומקום פשוט, בלי שום עיצוב, הייתי מזמינה בחנות אחר, ב35 ש"ח פחות.
כאשר התקרשרתי לשירות לקוחות, עמרו לי, שבגלל שלא עמרתי בעת ההזמנה, איזה צבע קומקום אני רוצה, שלחו לי מה שהייה במלאי. על הכחשה שבאתר אין שום מידע על זה, שקיימים צבעים אחרים, ועיצוב אחר של קומקום, ושלקוחות לא יכולים לנחש, שצריך לבחור צבע ועיצוב של אותו דגם של קומקום בעת ההזמנה, ענו לי, שאין על מה לדבר, ושאני קיבלתי מה שהזמנתי.
אני רוצה לציין, שבקופסה של קומקום מצויירים 4 צבעים של קומקום, אך קולם עם פסים עמומים. ואני קיבלתי קומקום שלא מופיע בתמונה של קופסה, בלי שום פסים, ולבי שום עיצוב אחר.
לפי הגיון, אם באתר לא מופיעה מידע שקיימים צבעים ועיצוב אחר, בעת ההזמנה צריכים להודיע שיש קומקומים של אותו דגם בצבעים אחרים בעיצוב אחר, וזה שלא הודיעו על זה בעת ההזמנה נחשב כמו הטעה הלקוח.
אני מקווה שגם לקוחות יקחו ניסיון שלי לתשומת לב, וגם חנות עצמו יתן ללקוח כל הפרטים על מוצרים, לפני עשיית הזמנה.
מוצר:
קומקום חשמלי BT8012BLK
שם:
Shraga
תאריך:
22/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי משטחים לעכבר למשרד ב-08-05-2013 ושילתי תוספת מחיר עם שליח מיוחד ( 29 ש"ח ) לא רק שלא הגיע כעבור יום או יומיים אלא שעד עכשיו 22-05-2013 כלומר 14 יום לאחר ההזמנה עדיין לא הגיע . כבר כמה ימים אני מנסה לקבל מהם תשובה וכל הזמן אומרים זה בדואר , אני הזמנתי ושילnתי עם שליח מיוחד מהיר והם אומרים בדואר . הימנעו מקניה בחנות הזו הם לא מספקים מה שמבטיחים.
תגובת החנות:
שלום ,שמי אמיר מנהל רשת החנויות רדיו אלקטריק ,מקבל באהבה ובהבנה ביקורות על מנת לשפר ולקדם את השרות לרמה הגבוהה ביותר הלקוח SHRAGA(שרגא) בחר להזמין מוצרים ולקבלם בעזרת שליח עד הבית,ע"מ שהשליח יגיע בזמן המתאים לו יש ליצור קשר טלפוני ולתאם-ושרגא פשוט לא היה זמין בטלפון שהוא השאיר ליצירת קשר--ולא ניתן היה לתאם אספקה ! שימו לב שרגא כותב כי יש להימנע מקניה אצלנו -וזה לא כל כך מובן לנו -מכיון שאחרי קניה זו הוא ביצע רכישה נוספת בתאריך 9.6.13 בחשבונית 6520653 לאחר שעמד על טעותו והבין כי האשמה היא בו .. בקניה זו הוא היה זמין וקיבל את המוצרים שהזמין לאחר יום עסקים ייצרנו קשר עם שרגא על מנת שיסביר את מכאובו -הוא התנצל על הביקורת הלא עניינית וטען שיסיר את הביקורת,אך לא עשה זאת בפועל רדיו אלקטריק זו רשת חנויות בעלת סניפים בפריסה ארצית עם מתן תשומת לב לכל לקוח,אנו באמת משתדלים לרצות את לקוחותינו וכך נמשיך לפעול ועל כך יעידו כל הביקורות מלמעלה ומלמטה
מוצר:
משטחים לעכבר GM1
שם:
קסם
תאריך:
10/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בראשון לחודש מזרן פילאטיס. בחמישי לחודש התקשרתי לראות אם ההזמנה יצאה ונאמר לי שכן. המתנתי ולאחר חמישה ימים התקשרתי אני כדי לראות למה החבילה טרם הגיעה. פקידה אדישה בשם שושי אמרה לי ש"אויש, בדיוק התכוונתי להתקשר אליך היום, התבלבלתי ובכלל אין לנו את המוצר במלאי" עשרה ימים לקח להם להבין שאין את המוצר במלאי וזאת אחרי שהבטיחו לי שהחבילה נשלחה והכל בסדר.. וכאילו זה לא מספיק, היא הבטיחה להתקשר תוך עשרים דקות לתת לי תשובה סופיתבאם אכן אין את המזרן בהישג יד.. עברו כמה שעות טובות ואני בסוף זו שהתקשרה לבטל ולבקש זיכוי כספי!! אפילו לא התנצלו או הציעו לפצות על עוגמת הנפש שגרמו..
מוצר:
מזרן פילאטיס
שם:
אריאל
תאריך:
24/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קראתי את הביקורות באתר ורציתי להאמין כי מדובר בחנות אמינה וישרה אך לצערי קיבלתי אנטנה פנימית משומשת ושבורה....תהיה תשובת שירות הלקוחות אשר תהיה אך עסק המוכר מוצר משומש ופגום ומנסה על הלקוח את שיטת "מצליח" הינו עסק נוכל ורמאי בעיני....
תגובת החנות:
הלקוח אריאל אפילו לא יידע אותנו שיש איזו תקלה במוצר והעדיף לפנות אלינו דרך אתר זאפ, את המוצרים קיבל מאד מהר,ההזמנה בוצעה בקלות וטופלה מהר,כל כך פשוט וקל להשיג אותנו הן טלפונית,במייל ודרך האתר, יכול להיות שמוצר יינזק במשלוח ולא במזיד ובשביל זה אנחנו פה להחליף ולסדר וללקוח אנו אומרים שאין תחליף לדו שיח גם אם יש תקלות, על שאר המילים שנאמרו בביקורת בלי חשיבה זה לא ראוי לתגובה.
מוצר:
ממיר דיגיטלי GM-127A
שם:
גולש
תאריך:
25/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
21/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
17/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
winebra
תאריך:
16/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה של המוצר דרך האינטרנת ובמקום לתת פרטי תשלום סימנתי שיחזרו אליי בטלפון לקחת פרטים.חיכיתי 4 ימים כדי שיחזרו אליי בטלפון. לבסוף התקשרתי אליהם וביקשתי שירות ובמקום לתת שירות אמרו שיחזרו אליי. לאחר שראיתי שלא חוזרים אליי התקשרתי עוד הפעם ולא קיבלתי שירות. למעשה כשהתקשרתי לטלפון לבירורים קיבלתי רושם שאף אחד לא יכול לטפל בהזמנה שלי ואין להם גישה למערכת ההזמנות. בקצרה השירות הוא די גרוע.
תגובת החנות:
ואדים שלום אני שוש מהחברה התקשרתי אליך בתאריך 14/9/11 והודעתי לך שאין את המוצר במלאי ושאנו מתנצלים ונאלצים לבטל את ההזמנה אז אני לא מבינה למה שרות גרוע אני חושבת שיש לנו שרות מצוין
מוצר:
מגהץ אדים EVITA
שם:
מימי
תאריך:
18/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר לפני 12 יום. הוא לא הגיע. באתר כתוב שסטטוס ההזמנה הוא "סיום טיפול". צילצלתי אליהם פעמיים ומשאירה הודעות. הם לא חוזרים אלי ואני לא מצליחה ליצור איתם קשר. את כרטיס האשראי שלי הם דווקא חייבו יפה מאוד. אז שילמתי על מוצר, לא קיבלתי אותו, ואין עם מי לדבר. אני ממליצה לכם לקנות במקום אחר וממליצה לאתר "זאפ" לא לעבוד איתם.
תגובת החנות:
בלשון המעטה, ביקורת זו מלאה בפרטים לא מדויקים, הלקוחה ביצעה הזמנה והשאירה פרטים שגויים כולל מספר טלפון שגוי וגם כרטיס האשראי לא על שמה, מימי פנתה אלינו לראשונה בתאריך 18-07-11 והודתה שהוזן מספר טלפון שגוי, יום למחרת ב 19-07-11 לאחר קבלת ההסברים חייבנו את כרטיס האשראי ולאחר 6 שעות סופק המוצר! למה להגיד שהמוצר לא סופק? כרטיס האשראי חויב רק ביום שהמוצר סופק, הלקוחה החליטה "להשמיט" את האמת וקשה לה להודות שהטעות בעצם שלה, אפילו מילה אחת על המספר השגוי או על כרטיס האשראי לא נכתבה, אנחנו לא כועסים וגם לא מבינים על מה הביקורת? תוך פחות מ- 24 שעות מרגע שהיו בידינו הפרטים הנכונים היא חויבה וקיבלה את המוצר, אנו ממליצים לאתר זאפ לא לתת במה לביקורות שהן לא מדויקות, לתשומת לב הלקוחה: שרושמים ביקורת צריך וחובה לדייק בכל הפרטים.
מוצר:
מיחם מים 5852
שם:
בתשוש
תאריך:
12/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ב-27 ליוני. הוא לא הגיע. באתר היה כתוב שסטטוס ההזמנה הוא "סיום טיפול". פניתי אליהם ארבע פעמים בכתב ופעם אחת טלפונית. באתר שלהם ובטופס ההזמנה שקיבלתי היה מספר טלפון שגוי לפניות, ונדרשה ממני טרחה מרובה על-מנת להשיג מספר נכון. אחרי שרדפתי אחריהם שלושה שבועות ואף איימתי שאבטל את החיוב בחברת האשראי, הם נזכרו לכתוב לי שמספר הטלפון שרשמתי בהזמנה היה שגוי, ולכן הדואר לא הצליח לתפוס אותי. במהלך התקופה הזו פעמיים שלחתי להם טופס יצירת קשר עם המספר הנכון, וגם הייתה להם כתובת הדוא"ל שהם לא טרחו להשתמש בה. שרות הלקוחות שלהם הוא פשוט בזיון.