זוועה. הזמנתי טלפון כי שלי מת ולא יכלתי לענות לטלפונים, סיימתי את הרכישה וקיבלתי אישור למייל שהטלפון יהיה אצלי תוך חמישה ימי עסקים עם שליח. אחרי שבוע כשהתקשרתי לברר אמרו לי שהשליח לא יצא כי לא הצליחו לדבר איתי, אז למה לא כתבתם שצריך אישור טלפוני? הייתי מתקשר מיד ולא מבצע את ההזמנה באינטרנט! פעם קיבלתם טלפון מאמאזון כדי לאשר קנייה?! פשוט תוציאו שליח!!
אבל זה לא נגמר כאן, כי גם אחר כך מסתבר שחמישה ימים לא כוללים את זמן העבודה שלהם וכמו שהנציג אמר לי, יקח יומיים להכין ועוד חמישה למשלוח. נראה לכם שאכפת לי איך אתם עובדים?? תרשמו שבעה ימי עסקים ותעשו מה שאתם רוצים בתוך הזמן הזה, לא אכפת לי מה החלוקה ואצל מי הטלפון!
זה לא כל כך מסובך, פשוט תרשמו מידע מלא!! על כל תהליך הרכישה ומתי באמת!! יגיע הטלפון, בלי יותר מדי סיפורים
אבל אם חשבתי שזה נגמר, מסתבר שגם שבעה ימים זה לא מספיק, והטלפון בכלל לא הגיע.
בקיצור אחרי שלושה שבועות בלי טלפון, הייתי פשוט צריך לחכות בסבלנות לסוף הסגר והייתי מקבל טלפון מהר יותר
תגובת החנות:
כאוב לי שיש אנשים שרק יודעים לשקר הלקוח עשה באתר שלנו הזמנה למכשיר REDMI NOTE 9 בתאריך 12.10.20 מאז במשך שבוע שלם אנו מנסים להשיג אותו אך הקו לא מחובר. שלחנו לו מיילים אך הוא לא ענה עליהם. לאחר שבוע שלם יצר איתנו קשר וצעק עלינו שהוא לא קיבל את ההזמנה אכן בדקנו והסברנו שמכיון שלא היה מענה לא בוצע ההזמנה (השליח היה מגיע ומחזיר לנו אותה לפה כי הקו לא היה פעיל.) הוא ביקש באתר לעשות משלוח מהיר לקיבוץ והוסבר לו וגם כתוב במפורש באתר שלמושבים וקיבוצים זה עד 7 ימי עסקים. בתאריך 19.10.2020 הסכים שנעשה לו את המשלוח עם שליחות עד שבע ימי עסקים המוצר הוכן למשלוח בערב. ביום למחרת HFD הגיעו ואספו את המוצר ב 21.10.2020 המוצר הגיע לחברת השליחויות שישי שבת לא נחשבים יום עסקים. היום 27.10.2020 הוא התקשר וביקש לבדוק מה עם המשלוח אמרנו לו שעברו רק 5 ימי עסקים אבל בכל מקרה ביקש שניבדוק. בדקנו ואכן חברת HFD אמרה לו שמחר זה יהיה אצלו 28.10.2020 התקשרתי חזרה לעדכן אותו אך הלקוח היקר אמר שמחר לא נוח לו כי הוא יוצא לטיול סך הכל שישיה ימי עסקים. יש לנו שיחות מוקלטות ותמלולים מול הלקוח תגובה שיקרית מיסודה.
מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Redmi Note 9 128GB 4GB RAM
שם:
גולש
תאריך:
07/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Racheli
תאריך:
07/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אל תזמינו מהם שואב אבק רובוטי של VIOMI! הם מוכרים מוצר ללא החלק של השאיבה והשטיפה בו זמנית. ניתן רק לשטוף או לשאוב. כבר לפני שבוע פניתי אליהם, אבל הם לא עדכנו את הפרסום באתר.
אני כבר שבוע בשיחות איתם ולא מקבלת מענה. קיבלתי מהם מייל אפילו שטוען שהמכשיר לא אמור לשטוף ולשאוב בו זמנית...
בכל אופן, שירות לקוחות בחנות גרוע. החברה שנותנת את האחריות נותנת מענה, אבל החנות עצמה מתנערת ולא עונה. התקשרתי אליהם 5 פעמים הבוקר, ושלחתי מייל והם לא עונים. תזהרו!
מוצר:
שואב אבק רובוטי Viomi V2
שם:
nitsanbh
תאריך:
16/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חוויה שלילית במיוחד, הייתי שמח לבטל את העסקה. המוכר אמר שיש ״רק אייפון בקופסא אטומה״, אז הוא גבה ממני 200 שקל יותר על חתיכת הקרטון הזו; ובבית בסוף הסתבר שהיא בכלל לא היתה אטומה. היו חסרים רכיבים בקופסא. הרגשתי שהוא סתם עקץ ממני 200 שקל.
מוצר:
iphone se 2020
שם:
Guy
תאריך:
01/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר שהיה במלאי ובחרתחי משלוח UPS כלל ארצי. למוחרת קיבלתי טלפון מהחנות ואמרו לי שהמשלוח לא מגיע ליישוב שלי (בניגוד למה שרשום), אמרתי שאני אחזור ע על מנת למצוא כתובת אחרת למשלוח. שהתקשרתי בחזרה הופעתי לגלות שהחנות ביטלה את העיסקה ושהמכשיר כבר לא במלאי. שירות גרוע.
מוצר:
REDMI note 8
שם:
Naama Aligun
תאריך:
05/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את האוזניות של samsung מדגם sm r175 ללא אחריות וללא מטען מקורי לאחר כשלושה חודשים אוזניה אחת התקלקלה נסעתי לחנות בה קניתי את המוצר המוכר ראה שיש לי אחריות ותיקן לי את המוצר לאחר כארבעה חודשים האוזניה התקלקלה לי שוב עוד הפעם נסעתי לחנות המוכר בדק לי את האוזניה ואמר לי שהיא התקלקלה לגמרי והיא אפשר לתקן אותה אני ממליצה לא להתקרב לחנות ולא לקנות שם כלום
מוצר:
samsung buds sm r175
שם:
yaki.mos
תאריך:
04/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוכרים בחנות ניסינו יחס מזלזל ולא אדיב לא מקצועי ולא אמין ונתנו תחושה שרוצים לנפנף את הקונה ממליץ לא לקנות שם
מוצר:
שיומי נוט 8
שם:
eh
תאריך:
04/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש. שירות גרוע. לא מספקים חשבונית/קבלה. הזמנתי סטרימר במשלוח, אחרי 10 ימים התקשרתי לשאול מה קורה. קבלתי מטח צעקות וקללות מבעל הבית. הייתי צריך לרדוף אחריהם שבועיים נוספים והם מעולם לא חזרו אליי או ענו למיילים. בסוף התקשרו אליי שהם מבטלים את העסקה ושאם אני רוצה לקנות, אז לא להזמין באתר שלהם או לבוא לחנות. בזבזתי עליהם חודש. עד היום לא קבלתי חשבונית קנייה/קבלה ולא אישור ביטול על העסקה.
מוצר:
סטרימר Mi box S
שם:
דניאל
תאריך:
06/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע הזמנתי מאצלם ובכדי לא לתת לי מחיר נמוך מהם הם טענו שכבר הזמנתי ולאחר שאמרתי שלא הם טענו שהאשראי לא עבר אמרתי שאתן אשראי אחר במקום אבל הם אמרו לא שצריך לעשות הכל מהתחלה
מוצר:
xiaomi redmi go 8
שם:
Itamar
תאריך:
06/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון שיאמי m9 t pro שהתקלקל אחרי חודש של שימוש, מבלי שנפל או משהוא בסגנון.
המעבדה החליטה (מיותר לציין שללא כל הוכחות) שמדובר בשבר שנוצר משימוש לקוי והחנות כמובן שגילdkה את האחריות למעבדה.
השירות פםשוט מתחת לכל ביקורת, באופן שונה לחלוטין מהשירות בעת הקנייה
מוצר:
xiaomi mi9 t pro
שם:
איתן
תאריך:
30/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בשתי מילים: שירות שיכול להיות הרבה יותר טוב! בהזמנה ביקשתי לפרוס ל- 3 תשלומים (בריבית שלהם, נכתב באתר, היה שקוף), ובפועל חייבו בתשלום אחד. עקב הטעות של החנות לא ניתן היה לפרוס ל- 3 תשלומים! גם כשהטעות הייתה שלהם! ומזכיר שבביטול עסקה אני משלם עדיין 5%, כך שלא שווה לי לבטל... בנוסף, התקשרו אלי באותו יום על מנת לדחוף לי את הטלפון עם האריזה הסגורה. בסופו של דבר נכנעתי כי לכולם יש רק צבע ורוד ואילו במחיר היקר יותר יש צבעים יותר יפים לטעמי (חייב לציין על מנת להיות אובייקטיבי שכולם ככה, אז לא הייתה לי ברירה, אבל בנוסף לחיוב הלא נכון והגעה מאוחרת, כן- זה מפריע) אז לא רק שטעות שלהם ואני צריך להתמודד איתה, גם הטלפון הגיע באיחור רב (לוקח בחשבון שדואר ישראל לא במיטבו, אבל שלחו 4 ימים לאחר ההזמנה שלי)
מוצר:
redmi note 8 pro
שם:
nimrod.rosler
תאריך:
03/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר מכשירים ניידים בחנות זו, לא אעשה זאת עוד ואני ממליץ להתרחק מהחנות עד שתשנה את מדיניותה הפוגענית. הקנייה האחרונה היתה הקש ששבר את גב הגמל. החנות מפרסמת מכשירים ניידים במחירים נמוכים מייבוא מקביל. ביצעתי הזמנה לאיסוף עצמי, וברגע שהגעתי לחנות התחיל מסע לחצים בכל אמצעי ש"אשדרג" ל"ערכה אטומה", בתוספת מחיר כמובן. סירבו לתת לי תעודת אחריות למוצר, או אפילו לציין על הקבלה שיש שנה אחריות ובידי מי. כבל ומטען לא מקוריים וללא אחריות נאמר לי שאני מקבל "במתנה", למרות שבשום מקום באתר לא מפורסם שחלק הכרחי זה בערכה אינו מסופק. בקיצור, יחס מבזה שהוביל אותי לבטל את הרכישה ולא לחזור אליהם בעתיד.
מוצר:
Xiaomi Redmi 8
שם:
מיכל
תאריך:
24/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מכשיר לא תקין . ומעבדת תיקונים של גטסל GETCELL העובדת עם פון האוז החזירה את המכשיר עם אותה בעיה. מנהלת שירות לקוחות התנערה מאחריות ודרשה ממני שוב להגיע לפתח תקוה רק שם אפשר למסור את המכשיר ולהפסיד שעות עבודה לבזבז זמן ולשלם פעם שניה על מכשיר חלופי. באותו יום דיברתי אתה והאי אמנרה שבמעבדה לא בדקו את המכשיר כי לא הייתה להם סיסמא במקום לצלצל אליי ולברר את זה פשוט החזירו את המכשיר לא בדוק ואמרו לי לבוא לקחת אותו.
מוצר:
שיואמי רדמי גן
שם:
orelel12
תאריך:
31/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ב13/10 אוזניות של אפל לאחר שנאמר לח שאוזנית עם מי יבואן רשמי ואחריות מתחילה מי רגע הקניה מה שימסתבר לא נכון כי לאחר בדיקה עם אפל ישראל ששם נאמר לי שאחריות אחלה מי לאחר קנית החנות שהיא 4 חודשים קודם לכן זה אומר שחסר לי 4 חודשים באחריות החנות מתנער לגמרי מאחריות שלה למוצר או לכול דבר אחר לאחר שיחה בצעקות עם הנציג של החנות של לא נותן לשחיל מילה נאמר לי לדבר עם אפל ישראל מה שכבר עשיתי ולאגיד להם לשלוח לי טופס שאומר שהאחריות הופעלה בתאריך הזה שזה משהו שהוא בלתי אפשרי כי על הקבל לא רשום שזה יבואן רשמי
תגובת החנות:
כפי שהוסבר ללקוח , אחריות מתחילה בתאריך הרכישה בתנאי שמציגים חשבונית קניה באפל התואמת את הנתונים . לקוח הגיע לאפל ללא חשבונית קניה רק עם האוזניות ואכן לפי המס הסיראלי האוזניות נרכשו על ידי החנות חודשיים וחצי קודם. ברגע שעדכן אותנו שלחנו גם אליו וגם לאפל העתק חשבונית ועניין האחריות עודכן .
מוצר:
Airpoods 2
שם:
Amnonyo
תאריך:
29/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שרות מזעזע, המוכר נותן הרגשה כאילו אתה מפריע לו, מסנן תשובות קצרות והשיא היה שלא היה לו עודף, אז הוא שולח אותי לפרוט וכל זה בקרירות נוראית ועם פרצוף חמוץ. יצאתי באמצע הקניה...
מוצר:
xiaomi redmi 6
שם:
shai
תאריך:
08/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ לא להגיע לחנות. הגעתי לחנות בשביל לקנות מכשיר סלולרי לאחר שיחה קצרה עם המוכר הזמנתי ממנו 2 מכשירים redmi 6 מחיר מבצע של 500 שח למכשיר כשהגעתי חזרה הביתה בדקתי שוב את המחיר באתר החברה ומדהים רק 430 שח ממליץ לא להתקרב לחנות
תגובת החנות:
הלקוח רכש 2 ערכות של רדמי 6 32 עם מטען מקורי ומגן מסך ואכן קיבל הנחה של 30₪ ליחידה מכיון שרכש שניים. איפה הבעיה...?
מוצר:
Redmi 6
שם:
as
תאריך:
24/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 5-12-18 הגעתי לפון האוס רמת גן לאחר בדיקה טלפונית וכדי לרכוש טלפון מסוג אי פון 7. קבלתי שרות טוב מאוד ואפילו שלאחר פתיחת הקופסה ובדיקה התברר שהטלפון לא תקין החליפו לי אותו באותו רגע ללא שום בעיה. אבל מה. ב24-12-18 התברר לי כי הטלפון שרכשתי אינו טלפון חדש אך מחודש דבר שלא הוסבר לי בזמן הרכישה. באותו רגע התקשרתי לחנות ואמרו לי בטלפון ״רשום באתר CPO” כאילו שאני אמרו לדעת מה זה CPO ויותר מכך אמרו להמתין בטלפון ולאחר דקה בערך פשוט נתקו את הטלפון. לא אמרו לי באותו רגע של הרכישה שמדובר בטלפון מחודש ולא רשום בשום מקום בעיברית שמדובר בטלפון מחודש. שבר זה היה משפיע בהחלט על ההחלטה שלי לקנות את הטלפון או לא.
תגובת החנות:
רשום באתר שלנו ובחשבונית הקנייה שהמכשיר הינו cpo מחודש ע״י אפל ובאחריותם. מעבר לכך - הלקוח הגיע לאחר כשבועיים וחצי מתאריך הרכישה עם מצלמה אחורית שבורה וסדק במסך . משהבין שנזק לקוח לא כלול במסגרת אחריות ( כמובן) בחר לשחרר את כעסו ולכתוב את חוות הדעת השלילית הזו.
מוצר:
אי פון 7
שם:
yaron
תאריך:
21/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
נותנים מידע שיקרי בטלפון. התקשרתי במיוחד לברר, ענה בחור, בדק ואמר שיש סמסונג s9 בצבע אדום, יבוא מקביל. ויש גם כחול בתוספת מחיר. אמרתי שאני מעוניין באדום. ויוצא עכשיו במיוחד מראשלצ. הגעתי תוך 45 דקות בפקקים של הערב, וכשנכנסתי לחנות, הבחור מתכופף לכספת, ומתברר שאין אדום... אבל הוא מוכן למכור את הכחול היקר יותר. בושה וחרפה שככה מתנהגים. מפרסמים ונותנים מידע שיקרי, כדי להביא אותך לינות, ואז מנסים לדחוף לך את המוצר שיש ברשותם מלכתחילה. ראו הוזהרתם.
מוצר:
סמסונג s9
שם:
peleg
תאריך:
12/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לי פלאפון מקולקל ואז עשו סיוט והכל כדי להחזיר או להחליף לי מכשיר. לאחר שעשיתי עדכון גירסא לפלאפון התחילו לצוץ לי בעיות, והשירות לקוחות בשיא חוצפתו אומר לי: "זה בעיה שלך שעשית עדכון גרסא, אני לא אמרתי לך לעדכן". בקיצור התנער מכל אחריות ונתקעתי עם מכשיר ברמה ירודה.
מוצר:
samsung galaxy s8 plus
שם:
מורן
תאריך:
08/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
פירסמו מחיר מסויים באתר ובחנות זה מחיר שונה לגמרי, למרות שהתקשרתי לוודא במיוחד שיש את המכשיר המוסים ואת המחיר שמצויין באתר. כל שאלה ששאלנו נענתה בקוצר רוח וחוסר סבלנות
מוצר:
xiaomi redmi note 5
שם:
שי
תאריך:
22/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
בזאפ פורססם מחיר של 4200 שקל לקניית סמסונג נוט 9, ועוד 149 שקל אם רוצים אחריות של היבואן הרשמי. יש לי עדיין הדפסה של הפרסום הזה, וכך זה עדיין מופיע כרגע. צלצלתי ושאלתי האם יש להם טלפון במלאי והאם המחיר הוא זה שמופיע בזאפ. כשאמרו כן לקחתי מכונית קאר2גו מצפון תל אביב ונסעתי. כשהגעתי, הם שלחו מישהו למחסן להביא. לקח הרבה זמן והשליח לא חזר עד שעזבתי. למה עזבתי? שוחחנו על המחיר והמוכר הבהיר לי שהמחיר הוא 4600 שקל. הראיתי לו שבזאפ כתוב 4200 ועוד 149 והוא אמר שזה המחיר למוכר מורשה (אבל אחר כך תיקן ל4450) ולא ליבואן הרשמי, בניגוד לכתוב באתר.
תגובת החנות:
רק שכח לציין הלקוח שהדף שהדפיס מהאתר הוא מיום רביעי, והוא הגיע לחנות ביום ראשון . המחיר עלה בסופשבוע ועודכן באתר כבר ביום חמישי. הוסבר ללקוח שאפשר לעשות לו קצת הנחה אבל לא ניתן למכור במחיר הקודם כי המלאי למבצע ההוא אזל. צר לנו שהלקוח בא במיוחד אך כפי שהוסבר לו - אם היה עושה הזמנה באתר היה משריין לעצמו את המכשיר במחיר המבצע.
מוצר:
סמסונג גלקסי נוט 9
שם:
אבי
תאריך:
22/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רושמים לך באינטרנט שיש את המוצר ואז שאתה בא אומרים לך שהמוצר נגמר... קרה גם לי וגם להורים שלי!
פשוט אסור לקנות שם!!!!
תגובת החנות:
אם אין במלאי וסתם רושמים אז איך יש ללקוח חשבונית ...? הלקוח רכש מכשיר אחד ביום חמישי, הגיע ביום שני שבוע לאחר מכן ביקש לרכוש אחד נוסף להורים שלו - הראו לו גם באתר שאין במלאי ואזל.. אז מדוע חוות הדעת השלילית ...? לא ברור לנו.
מוצר:
שיומי a6
שם:
צחי
תאריך:
15/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
על פניו נראה מחיר טוב ודירוג טוב. בתכל'ס כשעשיתי את ההזמנה, בלגן שלם בטלפון עם החיוב של האשראי, מוכר לא מקצועי בעליל. לאחר שליחה באיחור של ההזמנה נשלח לכתובת ליד הבית, בניגוד למה שהובן בשיחה בטלפון. לאחר הצפת הבעיה חוסר מוחלט של רצון לסייע לפתור את הבעיה וזריקת אחריות מוחלטת. אכזבה, לא יודע למה יש להם דירוג של 4.5 כוכבים. לא מצדיקים את זה
תגובת החנות:
לקוח הזמין דואר רשום ללא עלות ואכן המכשיר נשלח לסניף הדואר הקרוב לביתו. לא ידוע לנו על שום בלבול אצלנו פרט לכך שהלקוח ביקש יומיים אחרי לשנות את סוג המשלוח לאקספרס והוסבר לו שלאחר שהמשלוח כבר יצא זה בלתי אפשרי
מוצר:
שיומי נוט 5
שם:
D.r.
תאריך:
09/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש בזאפ על מכשיר גלקסי נוט 8, התקשרתי לחנות ווידאתי עם דימה שיש את המכשיר במלאי ומה שעת הסגירה של הסניף. נאמר לי שעד 14:00. (באתר הופיע 13:30.) יצאתי לחנות במיוחד מרחובות עד רמת גן, והגעתי ב13:00, כדי לגלות דלת סגורה ואחד העובדים נפנף לי שסגור. לאחר שהתעקשתי שיפתחו לי וסיפרתי שהגעתי במיוחד ווידאתי את שעת הסגירה טלפונית, אמרו לי שהיום החליטו לסגור מוקדם כי סוגרים קופה ולמרות הטעות לא היו מוכנים למכור לי. לאחר שהבהרתי שזה שירות מתחת לכל ביקורת הציעו, בחוסר חשק מופגן, למכור לי מכשיר באריזה פתוחה תמורת מזומן בלבד (כי מכשיר מקורי הצריך ירידה למחסן...). בסופו של דבר סירבתי לקבל שירות כזה וחזרתי הביתה כלעומת שבאתי.
שורה תחתונה, אני מקבל שיכול להיות שדימה טעה בטלפון ואולי אפילו לא ידע שיש כוונה לסגור מוקדם. עם זאת, חוסר האכפתיות, קוצר הרוח, ואפילו חוסר ההתנצלות הבסיסית (ואני לא מדבר אפילו על פיצוי..) הביאו אותי למסקנה שאין לי עניין לקנות במקום כזה, גם אם אאלץ לשלם קצת יותר במקום אחר.
תגובת החנות:
צודק הלקוח , היתה לנו בעיה באותו יום עם סליקת האשראי ולא היה מנוס מלסגור את החנות מוקדם יותר , הצענו ללקוח לרכוש מכשיר במזומן או לחילופין לשלוח לו ביום ראשון עם שליח לאחר שחברת האשראי תסדר את התקלה . אנו מתנצלים בפני הלקוח .
מוצר:
galaxy note 8
שם:
Assaf
תאריך:
29/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר מלאי של מכשיר XIAOMI . דימה אנר לי לי שיש במלאי . ביקשתי שישמור לי 2 יחידות . הוא אמר לי שזה בסדר ואגיע. הגעתי אחרי 40 דק' נסיעה וניגשתי לדימה הבעלים . אמר לי שאין לו 2 ושהוא לא יכול למכור לי 2 יחידות של יבוא מקביל עפי חוק. אמרתי לו שהוא אישר לי בטלפון אך הוא טען שאין דבר כזה . אחרי שהשמעתי לו את ההקלטה של השיחה והוא הרגיש שיצא לא דובר אמת אמר לי שיש באתר הודעה שיש מכירה אחת ללקוח. אמרתי לו שבאתי מרחוק והוא לא התחשב . פשוט יחס לא טוב במיוחד שהוא נמצא לא דובר אמת ולא פיצה אותי על זה . לא מגיע לשם יותר . חבל שקניתי ממנו 4 מכשירים. בנוסף, חייב אותי ב 80 שח ממה שמופיע באתר . זיכה אותי אחכ אבל כמובן שיטת מצליח...
תגובת החנות:
לא מובן לנו על מה הלקוח מדבר - אמרו לו בטלפון חד משמעית וגם הפנו אותו לאתר- יבואן מקביל מוגבל ליחידה אחת ללקוח. בנוסף - חייבו אותו 80₪ על מגן זכוכית וכיסוי ואף אחד לא זיכה אותו בגינם כל שלא ברור מה זה כל התגובה הזו בכלל... הלקוח רכש מכשיר אחד ביבוא מקביל עם כיסוי וזכוכית . זה הכל.