החנות זולה מאד. על המחשב שהזמנתי עדיין אין לי חוות דעת, כי עדיין לא קיבלתי אותו. הביקורת שלי היא על הזמן הממושך שאני מחכה למחשב, כפול משהובטח לי. התשובה שלהם (כשמצליחים להשיג אותם) היא "אין מה לעשות, יש עומס וגם באתר כתוב שייתכנו איחורים". אז מי שרוצה לשלם פחות ויש לו סבלנות - שיידע מראש מה מצפה לו ויקבל החלטות בהתאם.
מוצר:
מחשב שולחני
שם:
jwoverseer
תאריך:
11/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כרטיס מבך 2070 דרך אתר וטוב ששילמתי דרך פאיי פאל. לא ממליצ לאולם לקנות כאן. לוקחים כסף על מוצרים שלא במלאי. נציגים מוציעים מוצר שלא במלאי כי לא יודעים. הציעו לי 2060 במקום 2070 שרכשתי ואחרי כן ראו שלא במלאי אתר אחי גרוע שיש בארץ. סימן אזל במלאי באותיות אחי קטנות שלא רואים טוב
קיבלתי זיקוי ברגע אחרון לפני שרציתי לפנות למשטרה...
מוצר:
ZOTAC nVIDIA Geforce RTX2070 MINI 8GB
שם:
ziki
תאריך:
15/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כרטיס מסך ולאחר שלא הגיע כ 10 ימי עבודה יצרתי איתם קשר. (אחריי עוד 3 ימים) נאמר לי שאין את הכרטיס במלאי וביטלו לי את ההזמנה. יום למחרת שנכנסתי לזאפ כדיי לקנות את כרטיס המסך בחברה אחר ראיתי שעידכנו את המחיר של אותו הפריט ש"לא היה במלאי".
הזמנתי מעבד שהובטח כי עד שבועיים מההזמנה יגיע, עברו שבועיים ולא הגיע, וכאשר רציתי לבטל את העסקה דרשו דמי ביטול. אמרתי שאחכה עוד קצת. עברו כמעט עוד שבועיים (כמעט חודש מההזמנה!!) ועדיין לא הגיע. ביקשתי לבטל את ההזמנה ואמרו לי שיתחשבו בי הפעם ולא ידרשו דמי ביטול (אגב, אסור להם לגבות דמי ביטול במידה והם לא עומדים באספקה. ביררתי מול עורך דין בעניין והוא אמר כי ניתן לתבוע במידה והם עושים לכם את זה..)
לא רציניים בקיצור. אני כותב חוות דעת זו נטו בגלל החוצפה לדרוש דמי ביטול כאשר אין הם עומדים בתנאים של עצמם אפילו.
לחנות: אם אין במלאי - אל תציגו כאילו יש! די עם הקטע הגועלי הזה, תסתכלו כמה תגובות שליליות יש עליכם!
תגובת החנות:
צר לנו מאוד על תחושת הלקוח ,כשרשום לו באתר בפירוש גם בפריט שהמוצר לא במלאי וצפוי להגיע לחנות
בתוך שבועיים ומדובר על הזמנה מראש כשלכן גם המחיר המיוחד הנמוך דרסטית ממחיר השוק ,וגם באתר בכל עמוד
שבגלל הקורונה יתכנו עיקובים באספקות או באיסופים וכנראה לא קרא או התעלם כשאיננו מכריחים אף אחד
לקנות והוצע לו לבטל ללא דמי ביטול ,ורק כשהגיע ההזמנה שלו במיוחד מחול ועודכן שצריך להגיע בימים הקרובים
נאמר לו שיש דמי ביטול כי הזמנו ושילמנו בשבילו ,כשלקוחותנו שסיפקנו להם יותר ממאה מעבדים כאלה יעידו שאנו
עומדים בהבטחותנו ומשתדלים להבטיח ללקוח את המחיר והשירות הטובים ביותר ,והלקוח מוזמן להגיע לחנותנו בהרצליה
ולראות מאות מוצרים במלאי מיידי ולקוחות שאוספים יום יום מוצרים מהמלאי והזמנה מראש.
מוצר:
מעבד רייזן 5600X
שם:
Max
תאריך:
07/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות האינטרנטית דרך זאפ וביצעתי הזמנה למסך מחשב ההזמנה אושרה . אחרי יומיים התקשרו והודיעו לי שאין להם את המסך . לא ידעו להסביר מדוע ממשיכים לפרסם למרות שיודעים שאין להם את המוצר , אני חושש שזו דרך לקבלת פרטים לצרכי שיווק .
תגובת החנות:
אנו מצטערים מאוד על תחושת הלקוח אך היה רשום באתר שמוצר זה אזל מהמלאי וכנראה לא ראה ואמרנו לו את זה בשיחה
כשהמוצר גם הוסר מזאפ אך לצערנו עוד לא נקלט ,וחבל שהלקוח סתם מאשים ללא ביסוס כשכל לקוח שלנו יודע שאיננו
שולחים שיווק במייל למעט אם נתן את הסכמתו המפורשת בהתאם לחוק ,כשהוצע ללקוח מסך גדול יותר אפילו ללא תוספת
מחיר ,אך במקום להבין שמדובר בטעות בתום לב ובתקופת קורונה שישנם חוסרים גדולים בשוק בציוד מחשוב מכל היצרנים
בחר לכעוס ולהאשים שזה כבר חנות שניה שזה קורה לו וכנראה עושים זאת בכוונה.
יום טוב
שריון מחשבים
מוצר:
Samsung s22f350fh
שם:
רפי
תאריך:
05/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אני מציע לכם לא לקנות מהחברה כלום קניתי מחשב ואחרי 3 חדשים הלוח אם שלו מת לקח זמן עד שלקחו ממני את המחשב כבר שבוע רביעי שהוא שם והטענה אין להם את אותו לוח אם להחלפה ואני צריך לחכות להאמין לשקר אז אל תקנו כלום מ שריון
מוצר:
מחשב נייח
שם:
morz
תאריך:
24/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
ממש עצוב לי לרשום את זה בתקופה לא פשוטה לעסקים! אני מאוד מקווה שהתגובה הזו תגיע לידי המנהלים/אחרים/בעלים שלה החברה כי התנהלות שלהם מתחת לכל ביקורת חוסר מענה גורף! גם דרך האתר - גם דרך הטלפון - וגם דרך המיל בפניה ישירה לשירות פשוט בחרו לא להגיב ולא לענות אני כתוב את זה כביקורת בונה הלקוחות שלכם לא סחורה יד 2 אנא שפרו את השירות שלכם ותתנו מענה ללקוחות שקנו דרכם, רשום 14 יום משלוח...?!? הדבר הכי פשוט זה לתת טלפון ללקוח ולהסביר שיש בעיה / עיקוב / חוסר מלאי כו' אני בטוח שכל לקוח יבין אולי יכעס מעט אבל יבין!! קל וחומר אם אתם עושים את זה בזמן קצר מרגע הרכישה. אתם פשוט בחרתם להתעלם בצורה מגעילה ולא לספק תשובות ולא לתת מענה בשום צורה שהיא. ולכן אני רשום את הביקורת הזו מקווה מאוד שאתם תלמדו לפעמים הבאות לספק שירות לקוחות בסיסי
מוצר:
לוח אם
שם:
Ella
תאריך:
01/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו ב"שריון מחשבים". לפני יותר מחודש הזמנתי מקלדת אלחוטית ושילמתי 39 ש''ח על משלוח תוך 5 ימי עסקים. לאחר 5 ימי עסקים שלחתי להם פניה דרך האתר והסברתי שלא קיבלתי את המקלדת ואני מעוניינת בהחזר על דמי המשלוח בלבד. הם חזרו אלי טלפונית בתשע בערב, מרחו אותי עם תירוצים של "אי אפשר להחזיר את הכסף כי כבר שילמנו לחברת המשלוחים" ו"משלוחים מתעכבים בגלל הקורונה". החלטתי לא להתעקש, ולחכות. לאחר עוד שבוע וחצי (אחרי שכבר הזמנתי וקיבלתי מקלדת ממקום אחר), המקלדת עדיין לא הגיעה, שלחתי פניה נוספת וביקשתי החזר מלא. שוב התקשרו אלי, הפעם בעשר וחצי בלילה, והבטיחו שיחזירו לי את הכסף. מאז עבר שבוע ועוד לא קיבלתי את ההחזר.
מוצר:
מקלדת אלחוטית Logitech-MK235
שם:
Anton
תאריך:
25/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי גרוע שנתקלתי בו אי פעם!! הזמנתי מקלדת ועכבר אל-חוטיים של Logitech. אחרי שחיכיתי שבועיים והמוצר לא הגיע התקשרתי לחנות לברר מה העניין. אמרו לי שיחזרו אליי. אכן חזרו אליי בסביבות 10 בערב וטענו היתה תקלה במערכת ושההזמנה לא הגיעה אליהם. אז גם התברר שהמוצר שהזמנתי לא במלאי יותר. הוא הציע לי מקלדת אחרת של Genius - חברה שבחיים לא שמעתי עליה וטען שהיא איכותית כמו Logitech. היה לי דחוף באותו שלב לקבל את המקלדת והסכמתי (טעות שלי, אני מודה). המקלדת הזאת היתה יותר זולה ובמקום להתנצל ולהציע פיצוי הוא דחף לי משלוח עם שליח באותו המחיר. למחרת בדקתי בזאפ וראיתי שמוכרים את המקלדת הזאת ~20% יותר זול. כשחיברתי את המקלדת ללאפטופ העבודה שלי הכל נראה תקין בהתחלה, אבל אז אחרי שלחצתי על שילוב מסויים של מקשים (שאני חייב בתוכנה איתה אני עובד) המקלדת התנתקה והפסיקה להגיב. התקשרתי לחנות ואמרו לי שצריך להגיע אליהם אם אני רוצה להחזיר. נסחבתי מפ"ת להרצליה עם המקלדת וביקשתי להחזיר ולקבל את כספי חזרה. הבחור התחיל להציע לי "להשאיר ספייר", "לקחת משהו אחר במקום" ואף שאל "למה אתה לוחץ על כמה מקשים בו זמנית". אחרי שלא הסכמתי הוא אמר שצריך לבדוק את המקלדת ושהוא יזכה אותי במידה ותימצא תקולה, אבל בלי דמי המשלוח. אחרי שחיבר את המקלדת למחשב היא עבדה בסדר ולא התנתקה, אבל אני יודע שהתקלה לא במחשב שלי כי בינתיים קניתי את המקלדת של Logitech שרציתי מלכתחילה והיא עובדת מצויין. כמובן שהוא סירב להחזיר לי את הכסף לקחתי את המקלדת ה"איכותית" הזאת והלכתי הביתה. תעשו לעצמכם טובה, תקנו במקום אחר, חווית הקניה הכי לא נעימה שהיתה לי אי פעם.
מוצר:
מקלדת Genius KM 8200
שם:
גולש
תאריך:
23/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Yihezkel
תאריך:
18/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
I bought a keyboard (MK345) from Shirion Computers on Friday, September 25, 2020. I paid for shipping that would take 5 - 10 business days.
I called them today, October 18, 2020, and they said they didn't even ship it yet! They said they won't be able to ship it for another 2 - 3 weeks!
They said I could choose another keyboard, but I would have to pay the difference. No real effort to make it up to me.
They also lied and said that my PayPal account wasn't charged, but it most certainly was.
מוצר:
Logitech MK345
שם:
Shira
תאריך:
18/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מאוד לא מומלץ!!! קניתי אצלם מחשב ב-5000 ש"ח. הייתי צריכה להקשיב לכל שאר חוות הדעת, אבל ניסיתי לחסוך כמה שקלים. טעות חמורה... עדיף לשלם יותר. המוצר הגיע באיחור של הרבה ימים מעבר לחמישה ימי התחייבות (אף אחד לא טרח לעדכן אותי. אני הייתי צריכה לברר בעצמי) ובנוסף היה פגום. עבור תיקון הם מציעים שירות משלוחים הלוך חזור. לקח שבוע עד שהגיעו לאסוף ממני את המחשב. עכשיו כבר עבר שבוע מאז שהמחשב אצלם ועוד לא קיבלתי אותו בחזרה. בנוסף הם לא יוצרים קשר. אני נאלצת להתקשר אליהם כל הזמן כדי לברר מה הסטטוס ולא מקבלת מענה. בעשרות הפעמים שנאלצתי להתקשר אליהם, כל כך הרבה פעמים אמרו שיחזרו אלי עם עדכון או תשובה, זה מעולם לא קרה.
תעשו לעצמכם טובה ותקנו בחנות אחרת.
מוצר:
מחשב גיימינג שולחני Intel Core i7 8x 9700F
שם:
גולש
תאריך:
27/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
katsovsk
תאריך:
13/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני מוצרים KINGSTON HX424C15FB/8 Hyper X FURY Logitech Cordless יומיים אחרי זה התקשרו בשעה 22:00 מהחנות לא עניתי הם שלחו מייל ליצור איתם קשר. למחרת התקשרתי לחנות אמרו שיחזרו אליי ולא חזרו. התקשרתי שוב אחרי שבוע ימים אחרי ההזמנה, אמרו שיחזרו אליי כשנציג מחירות יתפנה. נציג מחירות יתפנה להתקשר עלי ב21:00 כדי להגיד לי שאין מוצרים שאני רוצה במלאי. שבוע ימים כדי להגיד לי שאין דברים שמוצגים באתר במלאי.
מוצר:
KINGSTON HX424C15FB/8 Hyper X FURY Logitech Cordless
שם:
Miriam Haya
תאריך:
15/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם מחשב עם צורב דיוידי המחשב לא מזהה את הצורב התקשרתי אליהם כדי שיגידו לי איזה דרייבר צריך לשים אמרו שהצורב לא מצריך דרייבר וכניראה אחד מהחוטים או פלאג יצא מהמקום שאני אפתח את המחשב ואחזיר אותו למקום.באמת פתחתי את המחשב ולא יודעת מה לעשות שם אני לא איש מחשבים והם לא מוכנים לתקן שירות גרוע ביותר!!!!!!@!
מוצר:
Shirion=core=15=9600k=b365=480g=dvd
שם:
YAK
תאריך:
02/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
חנות שמציגה מוצר שלא קיים במלאי במחיר נמוך על - הזמנתי דיו מסוג 901 - למחרת התקשר אליי נציג ואמר שאין לו כזה דבר הוסיף ואמר שמרבית הספקים לא משתמשים בסוג זה.... נשמע מוזר מזל ששילמתי דרך פייפאל... מבחינתי פעם ראשונה ואחרונה
מוצר:
דיו שחור מקורי CC653AE
שם:
dudi
תאריך:
18/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
התקלקלו לי הרמקולים למחשב, ונזקקתי לחדשים לצורך ביצוע שיחות ZOOM בענייני עבודה בתקופת הקורונה. רכשתי רמקולים ב 5/5. לא קיבלתי אותם עד ה 18/5, והתקשרתי לברר מדוע. נאמר לי שאין אותם במלאי, וכששאלתי למה לא הודיעו לי קודם לכן, אמרו שהייתה בעיה בגלל ה"קורונה", ושלא חויבתי על הרמקולים (מה שנכון). נו באמת ??? נותנים לבנאדם לחכות שבועיים בלי ליצור קשר ובלי להודיע מה קורה עם הרכישה. שירות מחפיר.
מוצר:
רמקולים למחשב Logitech-Z120
שם:
sleinad88
תאריך:
14/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
קניתי חלקים כדי לבנות מחשב. נפלו על 3 סעיפים:
- לא עומדים ב-SLA שהם אפילו קבעו בעצם בתקנון (אפילו לא קרוב), במקום אספקה של עד שבוע מרגע ההזמנה זה נמרח הרבה יותר, נאלצתי להגיע לאיסוף עצמי. - מאחר ולא עמדו בזמנים ביקשתי להגיע לאיסוף עצמי ולוותר על מוצרים שלא יכולתי לאסוף (מארז מחשב) - אחרי האיסוף התקשרו אלי ואמרו לי לשלם דמי ביטול! כי לטענתם הזמינו חלקים במיוחד בשבילי (למרות שכל החלקים מופיעים באתר שלהם ולא ביקשתי להזמין במיוחד בשבילי שום דבר). - מכרו לי לוח אם עם BIOS לא מעודכן, כתוצאה מכך המעבד Ryzen דור 3 (הוזמן יחד איתו) לא עובד, המחשב לא נדלק - דרשו 100 ש"ח על תיקון.
מבדיקה שעשיתי החנויות/מעבדות דואגות בעצמן לעדכן את ה-BIOS שהלקוח לא ידפק ויחזור, אין דרך לעשות את זה לבד אלא רק אם יש מעבד AMD מיושן.
מוצר:
לוח אם, מעבד, SSD, RAM, חבילת דיסק און קי
שם:
אאר
תאריך:
14/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר כאשר היתה התחייבות ל-5-10 ימי עסקים. זמן האספקה היה חשוב לי מאוד. כעבור יותר מ-10 ימי עסקים פניתי במייל ורק אז נאמר לי שהמוצר לא במלאי ושלא צפוי להיות בזמן הקרוב. למרות זאת נכון לעכשיו הוא עדיין מופיע בזאפ ובאתר החברה.
לאחר מכן עיינתי בתלונות קודמות ומתברר שזו שיטה קבועה של החנות לפרסם מוצרים שאינם במלאי. ונוסף לכך לא מעדכנים את הלקוח.
מוצר:
מיקרופון גמיש V200
שם:
Sefi
תאריך:
07/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
כמו שכבר כתבו מעליי.. אין להם את המוצרים במלאי והם אפילו לא טורחים להודיע ללקוח. מחכה שבוע ואז מתקשר לשאול אז הם מבקשים שתשלח להם מייל ואז הופ.. המוצר לא קיים במלאי ומוצע לך משהו חלופי באותו מחיר . ההזמנה בוטלה ושרפתי שבועיים ללא המוצר שהייתי צריך. זה לא שירות לקוחות!!!
תגובת החנות:
ספי ,שלום
כמו שאתה רואה גם למעלה הרבה לקוחות קנו אצלנו וקיבלו מהר ושירות טוב.. ,ולגבי מלאי אתה
מוזמן להגיע אלינו ולראות מאות מוצרים אצלנו במחסן ,ולגבי השאר ישנה אפשרות להזמין עוד אלפים
שלא הכל ניתן להחזיק אצלנו במיידי ,כשלגבי מה שהזמנת אתה מוזמן להיכנס לחנותנו ולראות כמה חשבוניות
של מוצר זה סופקו כשלצערנו עקב המצב עם הקורונה המחסנים לא מצליחים לעמוד בקצב עקב עומס וקוצר של כח אדם
עקב הוראות משרד הבריאות כשהוצע לך לחכות או כמחווה שירותית לקבל מוצר יקר יותר.. כשאתה סירבת ופעם הבאה
במקום לחפש קונספירציות כדאי שבאמת תתן צ'אנס ותנסה להבין שאין מטרה לפרסם מוצר שאין ולתת מוצר יקר יותר
ולנסות אולי להתחשב ולהבין את המצב המיוחד.
יום טוב
שריון מחשבים
מוצר:
כונן קשיח פנימי SanDisk SDSSDA-480G-G26 480GB
שם:
חיים
תאריך:
06/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודשיים בערך התקשרתי כדי לברר מידע על מוצר בשביל דוד שלי, נתקלתי בשירות לא אדיב ומאכזב בלשון המעטה. הפנתי את דוד שלי לקנות את הכרטיס מהם על אף השירות הלקוי שקיבלתי, לאחר מכן הם התקשרו לדווח לו שאין את הכרטיס במלאי ושהם לא יחייבו את חשבון הפייפל שלו. אך הפלא ופלא - הם כן חייבו ולא זיכו. דוד שלי פנה אליהם, אך ללא מענה. הגיש נגדם תביעה בפייפל, מקווה שיחזירו את הכסף. אני את הרושם שלי כבר קיבלתי.
מוצר:
8GB 2133Mhz Kingston KVR21N15D8/8
שם:
אלי
תאריך:
12/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
אחרי הזמנה ותשלום מתברר שאין להם את זה במלאי. לא הייתי ממליץ לקנות מהם. ולא ארכוש בעתיד. חוויה מאכזבת. להפיץ אין להם בעיה לספק את הסחורה הם לא מסוגלים
מוצר:
Gigabyte X299 AORUS Gaming 9
שם:
gan
תאריך:
07/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
7
תיאור חווית הקנייה:
לפחות בתחום אחד הם מנצלים ניצול ציני את הפלטפורמה של זאפ.
הם מפרסמים לוחות אם שלא נמצאים אצלם במלאי (אני מחפש לוח מתוצרת גיגהבייט או אסוס), וכאשר רוכשים אצלם הם טוענים שאין את הלוחות אצל היבואן ומציעים במקומם לוחות אחרים של מותגים אחרים. לאחר שחודשיים שאני מתקשר אליהם באופן קבוע וכל פעם מספרים לי ש"אין במלאי" שאלתי אותם מדוע הם ממשיכים לפרסם בזאפ לוחות שהם לא באמת מציעים. התשובה שלהם הייתה: "צודק, נעדכן את זאפ". זה היה כבר לפני שבועיים והלוחות עדיין מופיעים בזאפ.
Gah81-s2v/s3h
תגובת החנות:
איננו מבינים את טענת הלקוח לפעמים דגמים ישנים נגמרים ומחכים למלאי חדש שמתעקב.. ,כשהלקוח יכול לראות בזאפ שהסרנו את
כל הדגמים שאזלו מפרסום לוקח זמן לפעמים ,ואיננו שולטים במלאים שלהיבואנים הרשמיים שאנחנו עובדים דרכם והוצעו לו דגמים מקבילים במחיר דומה
או זול יותר כי זו כבר טכנולוגיה ישנה שקשה למצוא.
יום טוב
שריון מחשבים
מוצר:
לוח אם גיגהבייט GAH81S2H
שם:
בוריס
תאריך:
21/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
החבילה לא היגיעה בזמן (בעיות בדואר ישראל). לא קיבלנו יחס הוגן מהספק ושום עזרה. סרבו לקבל פטרונות שלנו. המלצה: לרכוש במקומות אחרים.
מוצר:
SanDisk SSD PLUS SDSSDA240G 240GB
שם:
הילה
תאריך:
12/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
7
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כונן קשיח ב-28.8, ב-2.9 יצרו איתי קשר וביקשו להחליף את הדגם. הסכמתי. למחרת כשהתקשרתי לבטל נאמר לי שהמוצר כדי יצא אליי במשלוח. היום 12.9 והמוצר שהזמנתי עדיין לא אצלי. בחברת השליחויות מסרבים לתת לי שירות כי אין לי מספר לקוח וב"שריון מחשבים" ההצעה הכי טובה שיש להם אליי היא לחכות. פעם אחרונה שאני קונה בחנות הזאת.
תגובת החנות:
קודם כל אנחנו רוצים להודות ללקוחה על הביקורת הבונה ,אך צריך לדייק בפרטים הלקוחה לא ענתה לטלפון
במשך כמה ימים ולא ענתה למייל שנשלח לה לחזור ,כשחזרה אישרה לשנות דגם דיסק ונאמר שישלח לה בהקדם
עם שליח -אמרה שצריכה דחוף כשחברת השליחויות לא הצליחה לתפוס אותה מספר פעמים ,וכשענתה לא יכלה לקבל
את המשלוח מחברת השליחויות ,כשדיברה איתנו דיברנו עם חברת השליחויות שאמרו לנו שכמה פעמים לא היתה
זמינה וכשתפסו אותה לא יכלה לקבל את המשלוח בזמן שנקבע ,כשאמרנו לה שהיא צריכה לפחות להיות זמינה
ולענות לטלפון כדי שיוכלו לתאם איתה והיא לא ענתה ולכן המשלוח התעקב ,וגם בגלל החגים שהיו ופחות עובדים
בחברות כשבכל מקרה לפנים משורת הדין הבטחנו לפצות אותה במשלוח הבא על העיקוב במשלוח חינם או משהו אחר
ובכל זאתבמקום לבדוק את עצמה מתלוננת בזאפ.
מוצר:
כונן קשיח Seagate Barracuda 4000GB SATA III ST4000DM004 256MB