דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פי מליון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפי מליון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
83
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
62
0
21
נמצאו 83 חוות דעת גולשים על פי מליון
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
22/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלם מייבש טלפונית. לאחר מספר ימים שלא יצרו איתי קשר פניתי מיוזמתי ואמרו שיטופל . שלא טופל התחילה מסכת של עשרות טלפונים שרובם ביוזמתי ואז התברר שאין את המוצר במלאי והוצאו במקומם הצעות חלופיות ומעליבות שלא הסכמתי להם לאחר עיכוב של יותר משבועיים דרשתי פיצוי שלא נענה בחיוב מצדם. לבסוף התייאשתי וביטלתי את העסקה
יש לציין שדיברתי עם שני נציגים של החברה אביבה ושלומי שהיו מאוד אדיבים ונחמדים אבל בשורה התחתונה הבעיה לא נפתרה וכמעט לא הייתה יוזמה מצדם לפתור את הבעייה
שורה תחתונה - לא להתקרב לספק הזה חווית קנייה הכי גרועה שהייתה לי בחיים!!!!1
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מייבש מדגם אינדסיט ,ההזמנה עברה מידית לניופאן (היבואן ) וכאן קרה מקרה תמים שיכול לקרות לכל חנות...ניופאן הודיעו ללקוח ולנו שיש עיקוב של מספר ימים באספקה ...הצענו ללקוח אפשרות לקבל מייבש אחר מבית ניופאן + פיצוי או לחכות או לבטל ( בשום שלב לא נעשה חיוב בכרטיס האשראי ).
אף אחת מהאופציות לא הייתה מקובלת על הלקוח ולא לא רצה להקשיב או להבין ...

אנו עובדים כ 15 שנים בענף החשמל ובאינטרנט ויש לנו מאות אלפי לקוחות מרוצים ...וגם את הלקוח הזה נסנו לרצות...חבל בשבילו שהכעס שלט בו.
נמשיך תמיד להשתפר ולעשות הכל בכדי לרצות כל לקוח .
מוצר:
מייבש כביסה IDV75
תמונת משתמש
שם:
שי וידס
תאריך:
21/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בחנות בתאריך 10 לינואר, מייבש כבישה, אלקטרולוקס, שאמור לפי האתר להיות מסופק תוך 7 ימי עסקים,
דיברתי עם החנות כבר ביום ראשון אמרתי להם שאין לי איך לתלות כביסה ומאוד חשוב לי שיגיעו מהר אפילו ישלם יותר.
החנות הודיעה לי שלא לדאוג שהם יזרזו את זה. שאלתי אותם מה קורה ואם אפשר לזרז הם אמרו שהם רואים שה"ספק - הוריד הזמנה"
שאלתי אותם מה זה אומר הם אומרים שהספק שחרר את זה מהמחסן שלו וזה בדרך אלי ממש התרגשתי. כנ"ל אחרי יומיים . אחרי 8 ימי עבודה וכבר 10 ימים רגילים התקשרתי אליהים שוב ואמרתי מה קורה כבר עבר התאריך הם שוב אמרו שהם יבררו ויחזרו אלי תוך דקה.
אחרי יום התקשרתי שוב אליהים, שאלתי מה קורה, הם אמרו שיבררו שוב ויחזרו אלי הפעם בתוך תוך דקה.
באותו היום בערב, (8 שעות אחר כך ) חזר אלי הספק, אמר לי שרק היום החנות פנתה אליו להספקה,..
הוא תיאם לי הספקה ליום רביעי בין 10 ל-15 . - לא פחוט מ-13 ימים .(גם אם מסתכלים על ימי עבודה בלבד הם עוברים את ה7.)
לקחתי יום חופש מהעבודה,
ובאמת חיכיתי בבית. בשעה 15:30 התקשרתי לחנות (אי אפשר להתקשר לספק)
וזה התחיל מסיכת טלפונים כנראה 10 שיחות שכל פעם מבטיחים לי לחזור אלי אחרי דקה ולברר וכל פעם אני חוזר אליהים
בסופו של היום הספק באמת חזר אלי בשעה 16:52,
והודיע לי שהם ביטלו את ההספקה להיום עם אישתי (דבר שלא באמת קרה), ושהם רוצים לתאם אספקה ליום ראשון הקרוב.
כמובן שעכישו התקשרתי לחנות לבטל והבטיחו לי שהעניין יטופל ושהם נותנים לי זיקוי של 100 שקל לקנייה הבאה... ((משהו כמו 3 אחוז מהמחיר המקורי של המוצר).
נראה עכשיו כמה זמן יקח להם לזכות אותי ואם זה לא יתגלגל לבית משפט


* לטובת הספק, אשתי באמת התקשרה אלי ביום שלישי ואמרה שמישהו התקשר אליה אמר לה אנחנו מבטלים לך את ההזמנה וניתק לה בפנים... אני שיערתי שזה טעות, וגם מיד אחרי זה שאני התקשרתי בחזרה לאתר פי מליון וסיפרתי להם על זה הם היו בהלם, אמרו שיבררו לי, וכמובן אחרי שהם לא חזרו אלי ואני חזרתי אליהים, אמרו לי שהם לא יודעים מה זה היה וההזמנה עדיין בתוקף.
מוצר:
מיבש כבישה EDE1074PDW
תמונת משתמש
שם:
itamexico
תאריך:
18/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התרחקו מהחברה הזו כמו מאש!!!!!!!
אני רק מגלה עכשיו שמה שקרה לי קרה לעשרות לקוחות אחרים שנכוו וסבלו מעוגמת נפש מהאתר פי מיליון [P1,000,000], ואני לא מאמין איך מישהו לא עושה בדק בית ודין עם החברה הזו. אני שוקל להגיש תלונה ולתבוע באמצעות עורך דין ואני אערב את כל מי שצריך, הרשות להגנת הצרכן ועוד עשרות מועצות ורשויות כדי לשים לעניין העצוב הזה סוף!
הזמנתי מקרר של לנקו והחברה התחייבה לספק אותו עד 7 ימים. כמובן שהנציג שירות [בחור בשם שי, נציג שירות הכי גרוע שנתקלתי בו] לחץ עליי לשדרג למוצר שיגרום לו להרוויח יותר עמלה, עניתי שלא מעוניין בזה והוא אמר שייצרו איתי קשר למשלוח עד 7 ימים. ציינתי בפניו שאין לי מקרר ואני על קוצים ושיעשו כמיטב יכולתם לזרז. אחרי שבוע שאני מתקשר ומתקשר ושום דבר לא קורה, מודיעים לי שהמוצר תקוע במכון התקנים [זאת אחרי שבוע ימים! הזמן שהם התחייבו שהמוצר יגיע, ובזמן הזה להזכירכם - אין לי מקרר!!] ושיש מוצר אחר שהם יוכלו לספק תוך יומיים! צרחתי עליהם מילים שלא אכתוב פה כי יש גבול, וכל אחד אחר היה נוהג כמוני [ציטוט של הנציגה הבכירה אביבה ש"הבטיחה שיטפלו בדבר..." והציעה הנחה של 100 שקלים ואמרה שאין שום דבר שיוכלו לעשות למעני]. מה אומר לכם? אני במפח נפש אדיר, ועוגמת הנפש שנגרמה לי מהפארסה הזו - לא אשכח לעולם!! כל מי ששכל והיגיון בריא בראשו - התרחקו מהחברה הזו כמו מאש!!!!!!! אני אכלתי אותה כי לא קראתי עשרות ביקורות שמצביעות על אותו מקרה ואני גם אפנה ואתלונן בכל מקום שאוכל כדי שזה לא יקרה.
התנהלות מחפירה, מבישה, בזיונית, עלובה, לא אמינה, חובבנית, שעלתה לי בשבועיים מהגיהנום!!!! לא להתקרב!!!
מוצר:
מקרר LRE455V
תמונת משתמש
שם:
SG
תאריך:
15/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרכז ההזמנות עונה לאחר המתנה ארוכה, 5 נציגים התחיבו לחזור אלי מתוכם רק 2 חזרו. לא הודיעו על איחור אלא רק כשאני התקשרתי לשאול מה קורה.
רק ניסו לשכנע אותי לקחת מוצר אחר כי לא היה להם במלאי אך לא מציינים בהזמנה רק מתחייבים להביא ובסוף לא עומדים בזמן ועוד גבו לי כסף למרות שהמוצר עוד לא הגיע אלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מוצר:
מייבש כביסה EDE1074PDW
תמונת משתמש
שם:
חן
תאריך:
06/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התריעו בפני שיתכן ויהיה עיכוב באספקת המוצר.
בסופו של דבר לאחר 10 ימי עסקים התקשרו שוב ושוב הציעו לי לקנות מוצר יקר יותר.
לא ידעו להגיד לי מתי המוצר יסופק אם בכלל ולא הציעו פיצוי.
אם הם לא יכולים לספק מוצר בזמן סביר ואם הם לא יכולים להגיד מתי הוא יהיה במלאי בכלל, הם לא צריכים לפרסם כאילו הם מוכרים אותו.
תגובת החנות:
עשינו הכל ולחצנו על היבואן בכדי שיספק הכי מהר אך בשל העובדה שיש ספירות בסוף השנה היה עיקוב שאמרנו ללקוח מראש .
הצענו מייבש מקביל ללא תוספת מחיר וגם פיצוי אך הכעס שלט בדעת הלקוח.
מוצר:
מייבש כביסה ZTK123
תמונת משתמש
שם:
Andreano
תאריך:
24/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באתר פי מיליון מדיח כלים DFN1403 BEKO .
המדיח הגיע מקולקל. טכנאים של חברת ברימקס (BEKO ) 3 פעמים במשך 2 שבועיים (14 יומי עבודה) ניסו לתקן ללא הצלחה.
שלחתי לחנות פי מיליון מכתב רשמי על בקשה להחזרת מוצר וקבלת כסף בחזרה.
למחרת התקשרתי לבדוק מה קורה, בשירות לקוחות של פי מילון מסרו שכרגע מטפלים בנושא שלי ובקשר עם יבואן (ברימקס) והם עוזרים לפתור את הבעיה. איש השירות הבטיח שחוזר אלי בעוג שעה.
אחרי יום אני מתקשר לשירות לקוחות של פי מיליון, דיברתי עם אביבה, התבורר שהם עפילו לא יודעים על המצב, אף אחד לא דיבר עם ברמקס. בזמן השיחה אביבה אמרה שחברת פי 1000000 רק מתווכים לא אחראים על כלום, לא מחזירים כסף. ושאני צריל לדבר ישירות עם יבואן ואחר כך הפסיקה שיחה, פשוט ניתקה שיחה.
בקיצור
מוצר:
מדיח כלים DFN1403
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
10/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המייבש ועוד באותו היום קיבלתי הודעה שהספק אישר הספקה והמוצר בחברת ההובלות. חיכיתי חמישה ימים ומכיוון שהספק לא יצר איתי קשר צלצלתי לחנות. הטלפון צלצל וצלצל ללא מענה, אפילו לא מענה קולי שמראה שמדובר בחנות מסודרת.. לאחר כשעה ענה לי משהו והבטיח לחזור אלי היום או מחר - לא חזר . ביום ראשון צלצלתי שוב וענה משהו אחר וגם לא חזר אלי. רק ביום שני, 8 ימים לאחר שהזמנתי יצרתי קשר ישירות עם היבואן שדיווח שיש בעיה עם ההזמנה ועלי ליצור קשר עם החנות. צלצלתי לחנות ואז הן בררו ונזכרו להודיע לי שיש בעיה עם המוצר שלא זמין אצל היבואן ויגיע עוד כמה שבועות. לסיכום - בזבזו לי את הזמן, לא מסודרים ולא רציניים. סתם חאפרים מהסוג הגרוע ביותר..
מוצר:
מייבש כביסה TVF85
תמונת משתמש
שם:
Pavel
תאריך:
20/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר של סמסונג שהיה אמור להגיע תוך ארבעה ימי עסקים, אחרי שבוע התקשרתי לשאול מה קורה עם ההזמנה ואמרו לי שיש בעיה עם המלאי של דגם זה והציעו לי מקרר של חברה אחרת במקום. לא רציתי ושאלתי כמה ייקח לחכות עד שיהיה את המקרר שהזמנתי ואמרו לי שייקח שבוע והציעו לי אלטרנטיבות גרועות במקום. בשארית ברירה הסכמתי לקחת את המקרר החלופי (בחירה שאני מצטער עליה מאוד מכיוון שהוא בדירוג אנרגטי גרוע, גדול מדי לדירה ושל חברה פחות טובה ממה שהזמנתי).
אמרו לי שהוא יגיע תוך שני ימי עסקים וגם למקרר הזה לקח שבוע להגיע. בנוסף המובילים לקחו לי 120 שקל נוספים על פירוק והרכבת הדלתות, דבר דאינו מצויין באתר. בקיצור אני מאוכזב, מרגיש מרומה ובחיים לא אקנה באתר הזה יותר.
ממליץ בחום להתרחק.
מוצר:
מקרר RT29FAJEDWW
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
03/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצוע ההזמנה היה פשוט תהתמיכה מאוד אדיבה
אבל אספקת המוצר הובטחה להיות עד שלושה ימים כשביקשתי בפירוש לוודא שהמוצר במלאיץ
ולאחר 4 ימים יצרו איתי קשר ואמרו שאין במלאי
מאוד מאכזב ,אני תקוע שבוע בלי מכונת כביסה בגלל חוסר האמינות :-(
מוצר:
מכונת כביסה ARTXF 109
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
21/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר באתר פי מליון ביום חמישי ה-10/10/13 ומיד לאחר מכן קיבלתי אישור על ההזמנה במייל. חשוב לציין שבחרתי בחנות, למרות שלא הייתה הזולה ביותר מכיוון שזמן ההספקה היה אמור להיות 7 ימים (ולא 14). 4 ימים לאחר ביצוע ההזמנה התקשר אלי בחור בשם אריאל (שהיה נחמד מאוד). לאחר שהסביר לי על המקרר שהזמנתי לא הייתי בטוחה בהחלטתי אז הוא הציע לי מקרר של חברה אחרת ב-70 שקל יותר בטענה כי הוא מקרר טוב יותר מזה שהזמנתי. אמרתי לו שאחשוב על שתי האופציות ואחזור אליו. חזרתי אליו עוד באותו היום ואמרתי לו שהחלטתי בכל זאת לרכוש את המקרר שרציתי בהתחלה ולא את זה שהציע לי. הוא אמר לי שאין בעיה ושהוא "מעביר את ההזמנה הלאה". ביום שישי (יותר משבוע לאחר ביצוע ההזמנה) התקשרתי שוב לחנות כי עדיין לא יצרו איתי קשר, דיברתי שוב עם אריאל שהבטיח לי שיתקשר לספק על הבוקר ביום ראשון על מנת לזרז את המשלוח. ביום ראשון בצהריים התקשר אלי נציג אחר ואמר לי שהמקרר שהזמנתי חסר במלאי ושאין להם אפילו צפי לגבי מתי הוא אמור להגיע. הוא אמר לי שקיבל "אישור מיוחד" מהמנהל לספק לי מקרר "הרבה יותר יקר"- אותו המקרר שאריאל הציע לי והחלטתי לא לקנות. הנציג היה לא נחמד בכלל ודיבר אלי כאילו אני עשיתי משהו לא בסדר. אמרתי לו שאני רוצה לדבר עם אריאל מכיוון שהוא זה שטיפל בהזמנה שלי והוא אמר לי שאריאל לא נמצא והוא יחזור אלי שיגיע למשרד. מאוחר יותר החלטתי שאני לא מעוניינת לבזבז עוד זמן על חנות שמרחה אותי מעל שבוע ולא יכולה ממילא לספק לי את המקרר שרציתי והתקשרתי על מנת לבטל את ההזמנה. אגב, יום לאחר מכן, המקרר עדיין מופיע בחנות באתר זאפ, והפעם אפילו במחיר הזול ביותר. בקיצור- בזבוז של מעל לשבוע מזמני, דירה ששילמתי עליה ולא יכולתי להכנס אליה מכיוון שהמקרר לא הגיע והרבה עוגמת נפש. ממליצה להתרחק.
מוצר:
מקרר EL6345
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
06/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את התנור הנ"ל כיוון שאמרו לי באתר הנ"ל שהוא תנור מצוין ,מחברה מצוינת. קיבלתי את התנור באיחור ולשאלתי האם אני צריך להזמין טכנאי על מנת שיחבר לי אותו הוא אמר לי שלא, שזה בסך הכל תנור ויש רק לחבר אותו לחשמל. שאלתי אותו האם זה יפגע לי בביטוח של המוצר והוא אנה לי שלא, באחריותו. נכון להיום כשנה וחצי לאחר קבלת התנור הפנל שלו נפל , נשבר. התקשרתי לאתר ואמרו לי שעברה הביטוח של המכשיר(שנה)ושזו הבעיה שלי שלא הזמנתי טכנאי בזמן ההתקנה. התקשרתי לשירות טכנאי של כריסטל ואמרו לי שאם טכנאי היה בא אז היו מרחיבים לי את הביטוח ל2016!!!!בקיצור אכזבה גדולה הן של השירות האמין של האתר והן של המוצר!!ממליץ בחום שלא להתקרב לא לאתר ולא למכשיר הנ"ל!!!
מוצר:
תנור בנוי DOE708
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
27/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מובטח באתר לספק תוך 7 ימים. בחלוף 7 ימי עסקים אפילו אישור הזמנה לא קיבלתי - בואו לא נדבר על המוצר... שירות לקוחות לא ניתן להשיג לא טלפונית ולא בדואר אלקטרוני. הייתי מבטל את ההזמנה אבל אין דרך לבצע באמצעות האתר...
מתלבת מתי לפנות לעו"ד?
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
14/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצענו הזמנה לתנור Delonghi NDB440 ב- 2/08/2012, יום חמישי, אחת הסיבות העיקריות שביצענו הזמנה בחנות זו היא זמן האספקה הקצר אשר צויין באתר (7 ימי עסקים).
ביום ראשון לאחר מכן (5/08/2012) התקשרתי על מנת לוודא את קבלת ההזמנה וזמינות המוצר במלאי, נעניתי על ידי נציג שירות כי ההזמנה התקבלה ואין שום בעיה עם המלאי הוא אף סבר כי התנור יגיע אלינו תוך יום-יומיים.
ביום חמישי, ה- 9/08/2012, יומיים בלבד לפני מועד האספקה האחרון, התקשרו מהחנות ואמרו שהייתה בעיה עם ההזמנה ובעצם אין את התנור המדובר במלאי אם נרצה תנור זה זמן האספקה שלו הוא 28 ימי עסקים מיום השיחה.
מובן כי ביקשתי לבטל את העסקה, אך הנציג ניסה להציע מגוון "פתרונות" אשר כוללים תנורים אחרים ויקרים יותר. ביקשתי עדיין לבטל את ההזמנה.
נכון להיום, מתקשרים אליי נציגים מהחנות על בסיס יומי, אף כי הובהר כי אין לי צורך בשירותים שלהם.
מומלץ בחום להמנע מחנות זו. נראה כי הם דואגים לפרסם מחירים וזמני אספקה אטרקטיביים למגוון מוצרים שאין להם שום גישה אליהם ולאחר מכן לנסות ולמכור את המוצרים שבאמת יש להם.
מוצר:
תנור בנוי (Built-in) NDB440
תמונת משתמש
שם:
אפרת
תאריך:
11/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 10/10/2011 חיפשתי לרכוש טלויזיה דרך אתר ZAP לאחר איתור של טלויזיה שתאמה את צרכי וכן את תקציבי, רכשתי טלויזיה מדגם Philips - טלויזיה Philips 32PFL4606H LCD 32 מאתר של חברת PMillion כאשר הטלויזה המוצעת היתה בעלות של 690 ש"ח . הטלויזיה נרכשה בשעה 7:44 בכרטיס אשראי ונשלח אישור קריאה למייל שלי, כמו כן ניתן היה לראות את הזמנתי באתר של החברה. בשעה 17:20 התקשרו אלי מהחברה בטענה כי הם טעו במחיר ולא יספקו לי את המוצר, לאחר שהבעתי את מורת רוחי נאמר לי שאין מה לעשות הם טעו וזו זכותם לבטל תוך 24 כל עסקה. סוכם כי ישלחו לי במייל את סיבת ביטול העסקה. כעבור כ10 דקות התקשרתי שוב לחברה על מנת להביע את מחאתי הועברתי למנהל האתר (אריאל) שמסר שכרגע "נגמר" המלאי וזה מה יש - במידה ואני רוצה הוא יתן לי לרכוש טלויזה של חברת LG במחיר מוזל יותר, שמבדיקה שלי באתר זאפ נמצאה הטלויזיה במחיר מוזל יותר ממה שהציע. הבוקר כאשר בדקתי הזמנתי באתר PMILLION להפתעתי גיליתי כי הזמנתי "נעלמה", ושוב הופתעתי לגלות שחברת PMILLION לא עמדה בהתחייבות שלה לשלוח לי מייל על ביטול העסקה.
מוצר:
טלויזיה 32PFL4606H LCD
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
31/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום 30.6.11 הזמנתי מקרר שארפ בחנות זו. הליך הקניה היה נחמד ויעיל, אך למרבה הצער, המקרר לא הגיע מעולם ליעדו.

בין יום ההזמנה (30 ביוני) למועד ביטול העסקה (31.7.11) התנהלו ביני ובין החנות שיחות טלפון רבות, שבכל אחת מהן מוסרים לי בעלי החנות אלדד ואריאל תאריך הגעה תלוש אחר, ואומרים שעד יום זה המקרר אצלי ושזה "לא אשמתם אלא אשמת היבואן (ראלקו)".

כל זה כמובן לא עוזר למשפחה שנשארת ללא מקרר. אם היו בחנות פי-מיליון אומרים לי באופן ברור - אנחנו יכולים לקחת את ההזמנה שלך אבל אנחנו לא יודעים מתי תקבל את המקרר, אם בכלל, ברור שהייתי הולך למקום אחר וכל עוגמת הנפש שלי היתה נמנעת.
במקום זאת, בחרו בפי-מיליון להבטיח לי בכל שיחה ש"עוד יומיים המקרר משתחרר מהמכס" ו - "מחר מתקשרים אליך מההובלות לתאם הגעה". כמו שכתבתי בתחילת הדברים, המקרר לא הגיע מעולם.
בשיחה האחרונה עם אריאל, אחרי שכבר כלו כל הקיצין, והבעתי את התסכול שלי מהמצב, אמר לי אריאל "אין לי מה לומר לך, תתבע אותנו, ניפגש בבית המשפט".
אני הולך לחפש את המקרר הזה במקום אחר, שעומד בהבטחותיו לקונים, ומקווה שאתם לא תעשו את הטעות שאני עשיתי עם החנות הזאת - יש הרבה מאוד חנויות חשמל באינטרנט עם אמינות ואחריות, ובעיקר ידיעה שהמוצר יגיע בסופו של דבר.
מוצר:
מקרר 3256
תמונת משתמש
שם:
שלומי
תאריך:
12/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המקרר הוזמן ביום 5.12 (לפני 12:00 בצהריים)והובטח באתר ובשיחה כי המקרר יישלח תוך 7 ימי עסקים, אולם הוא עשוי להגיע מוקדם מן ההתחייבות. נאמר לאיש המכירות כי אנו זקוקים למקרר בהקדם האפשרי ואם הוא יכול לזרז את המשלוח מול הספק זה יהיה מצויין. היום, 12.12 - בשיחה עם המוכרן,כשבררתי היכן ההזמנה עומדת,נאמר לי ,לאחר בירור מול הספק, כי יהיה עיכוב במשלוח ככל הנראה לסופ"ש ולא עודכנתי ביום המשלוח המדוייק. כמו כן, נטען בנימוס כי דווחנו על העיכוב, דבר שלה היה ולא נברא. הוסבר לי כי האתר אינו אחראי והספק הוא זה שאמור לעמוד בהתחייבות המשלוח- אז אני שואל, מדוע לעזאזל אתם מתחייבים על 7 ימי עסקים אם בכל מקרה אתם לא ערבים לכך שהמשלוח אכן יגיע בזמן ומדוע אתם מוליכים את הלקוחות שולל בהבטחות שווא???? ההזמנה בוטלה משום שהנחת היסוד היא שאם המשלוח לא הגיע כפי שנאמר בהתחייבות, אין שום טעם לצפות ולהניח שהמקרר אכן יגיע בסוף השבוע או בכלל...
מוצר:
מקרר BLR140
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
30/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כנראה שרק אני סבלתי מהחנות הזו. ההזמנה הייתה קלי קלות אבל אחר כך התחילו לטרטר אותי. תחילה התקשרו אלי וניסו לשכנע אותי לקנות מייבש של חברה אחרת. התעקשתי על הבחירה המקורית שלי. כעבור שבוע הודיעו לי שאם אני רוצה לקבל את המוצר מהר אני יכול להזמין דגם יקר יותר. כבר הייתי שבוי בידיהם אז הסכמתי. ואז הייתי צריך לנדנד להם יום יום במשך כשבועיים עד שקיבלתי את המייבש. המוביל לא ניסה לבוא לקראתי בתאום מועד האספקה הוא קבע יום ושעה וזהו. בסוף הוא גם אחר. בבית הוא התנהג בחוסר נימוס ודרש מאשתי תשלום נוסף. מזל שהוא לא התחיל להשתולל. 
מוצר:
מייבש כביסה 8422
תמונת משתמש
שם:
אברהם
תאריך:
25/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאתר PMILLION מקרר אלקטרא EL8465W הייתי מוכן לשלם קצת יותר כדי לקבל אותו תוך 7 ימים במקום 14 שיש בכמה אתרים. הזמנתי אותו יום שלישי, המוכר אמר לי שיגיע לפני סוף השבוע. מרכז אספקה של אלקטרא התקשר אלי למחרת כדי להודע לי שיגיע ביום רביעי בין 14 ל-16 בצהריים. ולא הגיע.

למחרת אותו דבר, השליח מבטיח שהוא בדרך....ולא היגיע.יום ראשון אני מקבל אותו ב 8 בערב במקום 3 בצהריים , הסבלים מוציאים אותו מהמשאית. המקרר היה ללא אריזה, לא כ"כ שמתי לב לזה.
היגיע למיטבח עם שריטות ונירא כמו "משומש".
בתוך המקרר היה ליכלוך של אוכל. אני מרים טלפון לאתר שמריץ את העינינים ומקבל לאחר 3 ימים מקרר חדש באריזה מקורית, חדש לגמרי.
אני לא יודע מי אשם בסיפור הזה האתר הוא מתווך , אלקטרא סיפק לי סחורה יד 2 .
בכל אופן אני מאוד מאוכזב מהשירות ובסיפור הזה היפסדתי 2 חצי יום עבודה בגלל המשלוחים הדפוקים של אלקטרה/פי מיליון/חברת הובלה.
לא ממליץ בכלל, אלה אם כן אתם מוכנים לשלם מחיר מלא ולקבל סוג ב'.
מוצר:
מקרר EL8465W
תמונת משתמש
שם:
ani
תאריך:
02/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מקרר לפני יותר משבוע, עכשיו התקשרו שהם יכולים להביא לנו את המקרר ביום שלישי הבא. המוכרים היו מאוד נחמדים אבל זה לא עוזר עדיין אין את המקרר.
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
13/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחת הסיבות שהחלטתי להזמין את המכונה מפי -מיליון היא שזמן ההספקה היה 4 ימים . כרגיל מערכת ההזמנות מאוד קלה ומהירה .
אישור ההזמנה וכו'. הזמנתי מכונת כביסה אלקטרה 8100 . משלא יצרו איתי קשר , יצרתי קשר אני עם פי-מיליון. תירוצים כמו ספירת מלאי ונחזור אליך. באמת חזרו עם הבטחה שידברו איתי ממרכז השירות של אלקטרה לתיאום הובלה ואפילו נתנו לי טלפון . ברור שבטלפון שנתנו לי לא ידעו על מה אני מדבר בכלל ואף אמרו לי כי המכונה מהדגם שהזמנתי אין בכלל במלאי. שוב דיברתי עם האתר , ושוב הבטיחו לחזור אלי. חזרו שאכן אין במלאי והבטיחו שידרוג באותו מחיר. טענתי שהשידרוג לא מעניין אותי אלא רק הגעה של המכונה אלי בזריזות. הבטיחו שיחזרו . לא חזרו . בסופו של דבר ביטלתי את ההזמנה . קניתי מכונה מרשת חשמל מוכרת ותוך שעתיים הייתה אצלי בבית. נכון שילמתי קצת יותר אבל שירות קיבלתי. חבל. חברה נחמדים יש שם.
מוצר:
מכונת כביסה 8100
תמונת משתמש
שם:
איליה
תאריך:
01/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה נעשתה דרך האינטרנט והיתה מאוד קלה, לאחר מכן התחלה מסכת של סחבת, חוסר תקשורת וחוסר תיאום בין כל מי שהיה מעורב בתהליך.

לפני שקיבלתי את המכונה, ניסו לשכנע אותי להחליף את המכונה למכונה של חברה אחרת כדי שההספקה תהיה יותר מהירה. אני כמובן התעקשתי. לאחר שמועד ההספקה התקרב ואף אחד לא התקשר, הציעו לי לקבל דגם "חדש יותר" שמסתבר שאין הבדל בינו לבין מה שהזמנתי.
המכונה הגיעה באיחור, מעבר לזמן ההספקה.
ההספקה בשעות בלתי נוחות בעליל (9-13) בלבד.
תיאמתי את ההספקה, המוביל התקשר אליי בערב לפני ההספקה בעצמו ואמר שהוא לא יכול להגיע בשעות שהספק אמר לי אלא רק מאוחר יותר (2-4).
לאחר שמכונת הכביסה הגיעה, לאף אחד אין שמץ למי אני אמור להתקשר כדי לתאם התקנה של טכנאי.
מוצר:
מכונת כביסה CFL565K
תמונת משתמש
שם:
לקוח
תאריך:
04/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סמסונג. הנציג התקשר לשכנע אותי חקחת משהו אחר בגלל נושא האחריות. הוא הציע בהתחלה חלופות לא טובות כמו דגם ישן או hd ready. לאחר שסירבתי הוא הציע טושיבה. אני מרוצה מהטלוויזיה למרות שיכולתי לקנות אותה בחנות במחיר זול יותר.
מוצר:
טלוויזיה 40L2400
תמונת משתמש
שם:
Alex Priev
תאריך:
03/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר אחר, לאחר מספר ימים התקשרו אלי מהחנות ואמרו שהמוצר מוכן למשלוח אבל אם אהיה מוכן לקחת מקרר מדגם אחר של חברה אחרת שהמקרר מצויין ובמבצע.
המקרר לא הייתי צריך אותו מהר ככה שדחיתי אותם וכמה ימים לפני כן התקשרתי לבק שישלחו לי ואכן עמדו והמשלוח היה באותו היום שרציתי

לגבי המשלוח עצמו, אכן היה באותו היום שרציתי הדבר שלא הייתי מרוצה ממנו התווך שעות שהם נתנו הוא ענק מידי.
קיבלתי הודעה שהמקרר יגיע בין 1 ל5
השליח התקשר ואמר שיהיה ב3
ב3 לא הגיע כשהתקשרתי לבדוק מה קורה איתו אמר שיגיע ב5
סגר את כל היום מבאס

בסהכ עד עכשיו לא ראיתי תקלות במקרר מקווה שיהיה בסדר
המקרר תוצרת טורקיה
מוצר:
מקרר 465w
תמונת משתמש
שם:
Larisa Diutkin
תאריך:
27/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות טוב, מחיר רלוונטי ויחס מצוין. המוצר בדיוק לפי הדרישות שלי ובמחיר שחיפסתי ביעוץ של אריאל. הסיסמה של החנות צריכה להיון "הפתחנו-קיימנו".בתודה.
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
13/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, מתאימים את הקנייה לפי הלקוח במחירים הכי זולים, המוכרים אדיבים וקשובים, תוך שנייה עונים לטלפון, גם ביום שישי קיבלו את הפנייה שלי (הייתי צריך חשבונית וכתובת המייל שנתתי לא היתה תקינה) וביום ראשון בבוקר מיד טיפלו,
מוצר:
מדיח כלים 811
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply