בתאריך 23/2 בוצעה הזמנה באתר מזרן ספוג למיטה וחצי - 390 ש"ח שני מגני מזרן - 148 ש"ח מגבות - 36 ש"ח משלוח (לאסוף את המזרן מהמשאית ברחוב) - 99 ש"ח
המגבות ומגן המזרן הגיעו במשלוח נפרד תוך כמה ימים. נכון להיום 2/4, המזרן עדיין לא הגיע אני מתקשר כל כמה ימים לטלפון שמתפרסם באתר ואין מענה 04-6767774. אני שולח הודעות בווצאפ שמפורסם באתר ואין מענה 054-8077553 אני שולח מייל לשרות לקוחות ואין מענה - מה נותר לי לעשות?
תגובת החנות:
שלום רב, חזרנו אל הלקוח מאחר והשאיר לנו הודעה ושוחחנו עם הלקוח והוא עודכן כי אספקת המזרון תבוצע בזמן הקרוב וכי זמן אספקת מזרונים הינו עד 18 ימי עבודה כמצויין במפרט המוצר. בתקופת החגים זמני אספקת מזרונים לוקחת יותר זמן מהרגיל (שבוע עד שבועיים בדר״כ), אנו פועלים להביא לקהל לקוחותינו מוצרים במחירים נוחים תוך מתן שירות איכותי. בברכה שירות והזמנות אנדו
מוצר:
מזרון ספוג מיטה וחצי לחץ 18) חצי קשה) בד כחול עם רוכסן
שם:
Tomer
תאריך:
28/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מפרסמים ומוכרים מוצרים שלא קיימים במלאי, לא עומדים בזמני אספקה, לא מתייחסים לפניות דרך האתר ושירות הלקוחות הטלפוני לא זמין, וכשכן זמין - אין עם מי לדבר. עדיף להתרחק.
תגובת החנות:
להלן הפרטים - הלקוח הזמין שמיכה וסט מצעים, פנינו אליו משום שהדגם שהזמין אזל מהמלאי (98% מהמוצרים המפורסמים שאתרנו הינם במלאי זמין אצלנו ואנו מעדכנים באופן שוטף מוצרים שאזלו מהמלאי) והוא ביקש להוריד מההזמנה את הסט מצעים ולא להחליפו בדגם אחר ולשלוח לו רק את השמיכה, מאחר שבהזמנה הראשונית סכום ההזמנה הייתה מעל 299 ש"ח אזי באופן אוטומטי הוא קיבל משלוח חינם, לאחר שהוריד את הסט מצעים סכום ההזמנה הכולל היה פחות מ 299 ש"ח אזי באופן אוטומטי נוסף משלוח עם שליח עד הבית על סך 29 ש"ח, וזה לא היה לטעמו, הוא התקשר ודיבר איתנו והוסבר לו כי בהזמנה פחות מ 299 ש"ח אין משלוח חינם, לכן הוא החליט כנראה לרשום את חוות הדעת הזו שהיא לא נכונה לחלוטין. אנו באנדו פועלים על מנת להביא ללקוחותינו מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים תוך מתן שירות מקצועי ואמין, כך פעלנו וכך נמשיך לפעול גם בעתיד
מוצר:
שמיכה ומצעים
שם:
lidor2018p
תאריך:
20/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אני הייתי עושה אפילו פחות , הזמנתי נעל פעם ראשונה באינטרנט ופשוט נדהמתי מהבחור. הגיעה לי הנעל ומסתבר שזאת לא הנעל שרציתי באתר רשום פלטפורמה וזה ממש לא פלטפורמה. לא ממליצה לקנות , יחס מכוער ברמות ואגב שחייגתי לדבר אמרו לי שאין מה לעשות ועם אני רוצה המשלוח לשם חזרה יעלה לי יותר מהנעל קיצר לא ממליצה שירות דוחה ויחס מגעיל.
מוצר:
נעל פלטפורמה
שם:
Eran
תאריך:
01/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני מזרונים דרך אתר האינטרנט. לאחר שבוע וחצי התקשרתי לברר ונאמר לי שההזמנה תגיע לאחר 14 ימי עסקים. התקשרתי שוב לאחר 14 ימי עסקים וגם אז עדיין לא ידעו לומר לי בוודאות מתי ישלחו לי. חייב לציין שממש לא נעים לדבר איתם - נחמדים הם לא. לאחר 17 ימי עסקים התקשרתי ועדיין לא ידעו לומר לי בוודאות מתי ישלחו לי. ביקשתי לבטל את העיסקה וגם השיחה הבאה איתם היתה באווירה לא נעימה בכלל. הרימו עליי את הקול וקראו לי נודניק על זה שביקשתי אישור ביטול. נותנים רושם של מקום לא רציני ולא מקצועי, חוויה שלילית, לא קונה שם יותר.
תגובת החנות:
שלום רב, הלקוח הזמין 2 מזרונים וביקש לקבל את המזרונים בהקדם אך אף על פי שהוסבר לו שאספקת המזרונים הינה עד 14 ימי עבודה, התעקש לקבל זאת מוקדם יותר והתקשר 5-4 פעמים במהלך שבועיים וקיבל תשובה כי אספקה הינה עד 14 ימי עבודה ושההזמנה נמצאת בטיפול ושנתאם איתו את אספקת המזרונים יום לפני הגעת המזרונים לבית הלקוח. אחרי שעברו 12 ימי עבודה מיום ביצוע ההזמנה התקשר הלקוח פעם נוספת ונאמר לו שביום למחרת יגיעו אליו המזרונים אך הוא ביקש לבטל את ההזמנה, על כן בוטלה ההזמנה על פי בקשת הלקוח. אף אחד לא הרים על הלקוח את קולו ובודאי שלא נאמר לו שהוא נודניק וזמן האספקה לא עבר את 14 ימי העבודה. אנו באנדו פועלים למעלה מעשור על מנת לתת ללקוחותינו מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים תוך כדי שמירה על רמת שירות גבוהה. כך פעלנו וכך גם נמשיך לפעול בעתיד.
מוצר:
מזרון ספוג יחיד לחץ 18 בד כחול עם רוכסן
שם:
משה
תאריך:
07/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חוויה שלילית ולא נעימה. מספר ימים לאחר שהזמנו את המזרן התקשר מישהו לתאם איתנו מועד להובלה ואמר שלמרות ששילמנו 100 שקלים על המשלוח, מדובר בחברת שליחים שתספק את המזרן רק עד לפתח הבניין בלי להעלות אותו לדירה (אנחנו גרים בקומה ראשונה). כשהתרעמנו על כך, הפנו אותנו לסעיף באותיות הקטנות, כמו שאומרים, שהצביע על כל העניין של אספקה רק עד לפתח הבניין. לצערנו הרב, קל מאוד לפספס את הנקודה הזאת כשעושים הזמנה באתר של חנות זו. ביום המשלוח ניסינו לשנות את רוע הגזירה כדי שבכל זאת יעלו לנו את המזרן לדירה, אז דברנו עם מי שהתקשר אלינו מהדרך והוא אמר שאם ניתן לשליח טיפ אז הוא כנראה יעלה את המזרן לדירה. כשהגיע השליח, התברר שבכלל לא מדובר בחברת שליחויות, אלא באותו בחור שדיבר איתנו תמיד ואלינו הוא הגיע עם רכב פרטי שאליו מחובר נגרר קטן עליו עמוסים מזרנים ועוד פריטים אחרים. לקחנו את המזרן לבד לדירה ואפילו לא קבלנו מסמך אספקה, חשבונית או תעודת אחריות. לסיכום, ההרגשה שלנו מאוד לא טובה בגלל ההתנהלות הזאת, ולכן אנחנו לא נקנה שם יותר.
תגובת החנות:
שלום רב, מפורט בכל מפרט מוצר של כל המזרונים תנאי המשלוח, על מנת שנוכל להוזיל ללקוחותינו גם בעלויות השילוח של המזרונים אנו נותנים אופציה למשלוח בסיס אשר ניתן לקבל את המזרון מהשליח שמגיע בעלות משלוח מינימום של 99 שח בלבד למזרוני יחיד ומיטה וחצי ו- 149 שח למזרונים זוגיים, השילוח אינו כולל הכנסת המזרון לבית הלקוח ואינו כולל קומות - ניתן לכלול זאת בתוספת תשלום: קומת קרקע - 50 שח קומות עם מעלית - 100 שח קומות ללא מעלית - קומה 1 - 100 שח, כל קומה נוספת 50 שח. מה שנרשם בחוות הדעת ב"אותיות הקטנות" רשום במפרט של כל המזרונים ולא באותיות קטנות אך הלקוח לא היה מוכן לשמוע ומיד התחיל לאיים שיכפיש אותנו בחוות דעת וכך עשה. אנו חברה שנותנת שירות ומספקת מוצרים למאות אלפי לקוחות למעלה מעשור, מצער שישנם לקוחות בודדים שמנצלים את הבמה שנותנת להם זאפ לחוות את דעתם על מנת לנסות לגרום לנו נזק, אנו באנדו פועלים על מנת לתת ללקוחותינו מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים תוך כדי שמירה על רמת שירות גבוהה. כך פעלנו וכך גם נמשיך לפעול בעתיד.
מוצר:
מזרן וחצי קומפורט
שם:
שלמה כהן
תאריך:
08/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק ככל שניתן, לא עונים, הגיע מוצר אחר. בושה וחרפה, אין מילים לתאר את הטראומה הנוראה שאני חווה בימים אלה. חבל שאין פחות מכוכב אחד..
מוצר:
סט מצעים יחיד אל קמט
שם:
avner
תאריך:
19/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מזרון קונפורט כאש בתמונה רואים שכבה נוספת של בד ספוג וידיות אחיזת מזרון .וממש אבל ממש אין שום קשר לתמונה .בנוסף כתוב מזרון איכותי הבנוי מקפיצים עם תמיכה והפרדה עם ספוג קשה.ומשתמע שהספוג הקשה זה מה שרואים בתמונה .ואכן שוחחתי איתם על כך .בגדול מאוכזב
מוצר:
מזרון מיטה וחצי confort
שם:
מיקי
תאריך:
12/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שהזמנתי (מגבות) מעולם לא הגיעו, המוכר נפנף אותי והייתי צריך להפעיל את השירות של פייפאל כדי לקבל את הכסף בחזרה. לא להתקרב!!! לדעתי זה לא עסק זה מוכר פרטי שלא מספק מוצרים במכוון
תגובת החנות:
שלום רב, אנו חברה שנותנת שירות ומספקת מוצרים למאות אלפי לקוחות במשך עשור, מצער שישנם לקוחות בודדים שמנצלים את הבמה שנותנת להם זאפ לחוות את דעתם על מנת לנסות לגרום לנו נזק, משום שכל מה שנירשם לעיל אינו נכון בלשון המעטה. אנו באנדו פועלים על מנת לתת ללקוחותינו מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים תוך כדי שמירה על רמת שירות גבוהה. כך פעלנו וכך גם נמשיך לפעול בעתיד.
מוצר:
מגבות 1
שם:
Na
תאריך:
22/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מגן מזרון יחיד בחנות הזו. במשך שבועיים לא קיבלתי את המוצר. וכשיצרתי קשר איתם קיבלתי תשובה שהמשלוח חזר אל בית העסק בשל הכתובת לא מלאה שצוינה על חבילה. ביקשתי לשלוח לי את החבילה שוב או לבטל את ההזמנה ולקבל את הכספיי בחזרה. וקיבלתי תשובה שאני חייבת לשלם דמי משלוח 18 ש''ח גם במקרה הביטול וגם במקרה המשלוח. חשוב מאוד לציין שבאתר כתוב שהמשלוח חינם!!!
ניסיתי להסביר שזה לא הגיוני שאני אשלם על משהו שלא קיבלתי וגם צוין באתר שהמשלוח היה חינם, אבל נתקעתי בצורת דיבור ממש לא יפה ומזעזעת שזה לא עניין שלו.
לא להתקרב!!!
מוצר:
מגן מזרון יחיד 200/90
שם:
גלית
תאריך:
29/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם מצעים לפני כחודש בעת ההזמנה היחס היה נפלא כמובן בהקשר לתשלום ..לאחר כמה ימים החבילה הגיעה ולהפתעתי כשפתחתי אותה גיליתי מצעים ישנים ודהויים מלאים בכתמים צהובים מראה מזעזע ,מיד החזרתי אותם לחבילה ושלחתי אותם בחזרה לאנדו בתאריך ה9.6, לצערי עד עצם היום הזה אנדו טוענים שהחבילה טרם התקבלה, באופן כללי שירות גרוע עונים פעם באף פעם ולא ניתן להשיגם , המלצה שלי לא להתקרב אליהם! תקנו בחנויות מוכרות ולכו תראו בעיניים מה אתם קונים.
מוצר:
מצעים דגם שירין זוגי
שם:
אנה
תאריך:
24/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חודש ההזמנה טרם הגיע. לא ניתן ליצור קשר טלפוני עם הספק, זהו מוקד הודעות. השארתי 3 הודעות. אף אחד לא חזר אלי.
תגובת החנות:
תגובת החנות: קיבלנו את הפניות של הלקוחה, שביום למחרת קבלת הפניות היא שולחת את חוות הדעת הנ"ל לזאפ לפני שהצלחנו לחזור אליה, אנו נמצאים בתקופת חגים וחוזרים אל כל הלקוחות במקרה שלא הצלחו לתת מענה באותו יום (לדוגמה יום חג) אזי נחזור ללקוח/ה בהקדם האפשרי -ביום העסקים הבא. אנו עושים ונעשה את המיטב על מנת לתת שרות ברמה גבוהה. בברכת חג שמח לכלל לקוחותינו
מוצר:
מגן מזרן מגן מזרן זוגי
שם:
David Chikvashvili
תאריך:
03/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הסדינים הגיעו מלוכלכים, כאילו שכבו בבוץ שנתיים (בלי להגזים). דרשתי שיבואו לקחת אותם, הבטיחו לחזור ולא חזרו... בדקתי מחירים, אנדו יקרים פי שניים מחנויות פרטיות, מנצלים את העובדה שאין להם מתחרים בזאפ
תגובת החנות:
הלקוח יצר עימנו קשר טלפוני ואמר כי יש כתם בסדין, נאמר לו כי נחליף לו את הסדין אך אינו מעוניין לבצע את ההחלפה בדואר רשום משום שאינו רוצה להגיע לסניף הדואר ולחכות בתור לטענתו. והוא דורש שנשלח לו שליח עד הבית. נאמר ללקוח כי כל החלפה של מוצרים במשקל עד 2 קילו ישלחו אליו במשלוח בדואר, מבחינתו הוא לא מוכן לשמוע והתחיל לאיים כי ירשום עלינו חוות דעת שלילית בזאפ וכך גם עשה. אנו ב ANDO מתחייבים על איכות המוצרים ופועלים לתת שרות ברמה גבוהה על מנת שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. כך פעלנו תמיד וכך נפעל גם בעתיד.
מוצר:
סדינים ומצעים למיטה ANDO
שם:
Ori
תאריך:
30/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החנות המציאה הזמנה שלא הזמנתי, השתמשה בפרטי האשראי שנתתי שבועיים לפני כן עבור הזמנה אמיתית (לא תקין לשמור פרטי אשראי!) וכשבביקשתי להחזיר התעקשו שמחיר המשלוח חזרה יחול עלי. זאת בטענה המוזרה שהם כבר שלמו על חשבונם משלוח אלי.... בנוסף, אם לסמוך על המשקל של הדואר, המגבות בצפיפות נמוכה מזו שהוצהרה. (450 במקום 550) זול שם אבל לא שווה את העצבים.
תגובת החנות:
דיברתי עם הלקוחה לאחר שקיבלתי את חוות הדעת שלה, וביקשתי ממנה להבין למה היא רושמת בחוות דעת דברים שאינם נכונים, שהחנות "המציאה הזמנה" ושאנו שומרים פרטי אשראי - פשוט לא נכון, למה היא לא רשמה את העובדה שכאשר החבילה נשלחה אליה והיא אמרה שהיא איננה מעוניינת בחבילה, הסיכום בינינו היה שהיא לא תמשוך את החבילה מהדואר והחבילה תוחזר אלינו ונזכה אותה על ההזמנה, אך בטעות הבן שלה משך את החבילה והיא באה בבקשה שאנו נשלח לה שליח שייקח את החבילה, נאמר לה כי על פי הסיכום בינינו היא לא הייתה אמורה למשוך את החבילה ואין אנו יכולים לשלם על הטעות שנעשתה על ידה, ושהפתרון הוא שתחזיר אלינו את החביל בדואר, לכן משום שהפתרון לא היה לרוחה, זאת הדרך שלה ל"גמול" לנו על השירות הטוב שניתן לה. אנו עובדים על מנת להביא לכם מוצרים במחירים אטרקטיביים עם שירות ברמה גבוהה וכך נמשיך לעשות גם בעתיד.
מוצר:
מגבות ג'אקרד
שם:
דודי
תאריך:
21/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר אחד וקיבלתי מוצר אחר שונה ממנו בתכלית, כאשר גם שילמתי על משלוח עד הבית. בשיחה עם יוסי שהזדהה כבעלים וכמנהל, הייתה הכחשה טוטאלית וסירוב לקחת בחזרה את המוצר מהמקום אליו נשלח. הוא מצפה שאני אשלם משלוח על חשבוני למרות חוסר ההתאמה להזמנה. לא לקנות שם!
מוצר:
כרית שינה סאטן ג׳קארד
שם:
Limmy
תאריך:
05/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אנדו איננה אופציה רעה למי שמחפש לקנות איכות מאוד נמוכה. יחד עם זאת, מה שנמכר באנדו נמכר גם בשווקים כמו שוק ראש העין ושוק טירה בפחות כסף וגם לא צריך לחכות למשלוח שיגיע. מי שמחפש איכות, שלא יזמין פה כלום.
מוצר:
מגן מזרון למיטנ זוגית 160X200
שם:
יאיר
תאריך:
29/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נישלח אלי דגם זול יותר... התרגיל הידוע ...לא מוכנים לפצות. בקיצור היתרשמות של חנות לא אמינה וחובבנית... בהצלחה לפראירים הבאים. לא אקנה משם יותר!!!
מוצר:
מצעים מכוניות תלת מימד
שם:
שרונה ויניב
תאריך:
25/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו דרך האתר 4 סטים מלאים של מצעים לילדים. החבילה הגיעה בזמן, כולל טלפון וידוא מהחנות. אך כשפתחנו את החבילה נדהמנו לגלות כי 2 מ-4 הסטים הכילו מצעים פגומים, כולל קרעים, הזזות בהדפס וכדומה. פנינו לחנות דרך שירות הלקוחות שמופיע באתר שלהם, כולל שני מיילים ומספר טלפונים, כולל השארת הודעה, בבקשה להחזיר את הסחורה הפגומה, ולא נעננו!!! היתה שיחה אחת מהחנות שלא נענתה, אחריה שוב חזרנו אליהם מספר פעמים כולל השארת הודעה, ושוב לא נעננו.
מוצר:
מצעים לילדים
שם:
אלון
תאריך:
05/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כמה פריטים דרך האתר הלא ידידותי של אנדו. המשלוח הגיע תוך יומיים. בעיה רצינית התגלתה בסדין של סט הקיץ הזוגי - לא היה גומי לאורך הסדין, אלא רק בפינות, דבר שגרם לסדין לצאת החוצה מהמזרן מידי לילה עד כדי כך שלא יכולתי להשתמש בו יותר ! יש לציין שבסט השני שקניתי דרכם הסדין היה בעל גומי מלא ועשה את העבודה. בשירות הלקוחות של החברה סירבו לפצות אותי בצורה הולמת - הציעו לי לרכוש "מותח סדינים" ללא עלות משלוח... הצעה מעליבה ביותר. אני, יותר לא קונה שם !!
מוצר:
מצעים סט קיץ זוגי
שם:
lyan125
תאריך:
02/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מטעה מאוד שימו לב!
הזמנתי כפכפים במידה של 43-44, הגיעו אלי כפכפים די גדולים ועליהם רשום 11-12 US בנוסף ל 45-46 EURO וגם 43-44. המידה שלנו עובדת ע"פ אירופה לכן לא ברור לי למה וממתי 43-44 זה בעצם 45-46 האירופי. התקשרתי לברר בחנות, ענו לי שזה מה שיש כי רשום גם 43-44 וזאת המידה. לא יודע מי אחראי על ההמרת המידות אבל הוא כשל.
למי שמעוניין לקנות שם, תבקשו צילום מקרוב על המידות כי המידע מטעה.
*אין בכוונתי להחליף את הכפכפים כי עלות המשלוח היא 12 שקלים והוצאתי סכום מספיק גבוה.
תגובת החנות:
שלום רב, כפכפי HAVAIANAS שלנו הינם כפכפים מקוריים של HAVAIANAS והמידות הם מידות סטנדרטיות, הלקוח הזמין מידה 43-44 וזאת המידה שהוא קיבל, הוא פנה אלינו בבקשה להחליף מידה ונאמר לו כי אין שום בעיה לבצע את ההחלפה אך יש את עלות המשלוח במקרה של החלפת מוצר והוא אמר שהוא לא מעוניין לשלם משלוח נוסף. אין שום הטעייה לגבי המידות אלו מידות סטנדרטיות לחלוטין. אנו באנדו פועלים על מנת לתת ללקוחותינו מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים תוך כדי שמירה על רמת שירות גבוהה. כך פעלנו וכך גם נמשיך לפעול בעתיד.
מוצר:
כפכפי גברים Havaianas דגם MAR/AZ
שם:
Smadar
תאריך:
24/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הסדינים החלופיים הגיעו. התברר שהקודמים שנשלחו היו במידה לא נכונה. העסקה הושלמה לשביעות רצוני.
לאחר עוד שיחות ובירורים, סוף סוף נשלחו סדינים חלופיים.
עדכון: לאחר שיחה עם החנות (בעקבות פניה של זאפ), סיכמנו שהם שולחים אליי סדינים חדשים ואני שולחת אליהם את הסדינים שהתכווצו. אני שלחתי מיד את הסדינים המכווצים, אך עד היום לא קיבלתי לא סדינים חדשים ולא זיכוי על העסקה. נשארתי ללא סדינים וללא כסף. גם עדכון מהם לא קיבלתי ואני עדיין ממתינה.
סיפור המקרה: רכשתי שני סדינים בגודל מיטה וחצי בחנות אנדו. לא הגיע במייל מספר הזמנה כנהוג, רק מייל כללי. המשלוח הגיע בזריזות. אך לאחר כביסה הסדינים התכווצו לחצי ברוחבם ולא מתאימים למיטה וחצי. שלחתי מייל שבו התלוננתי על מה שקרה, ועד עכשיו לא זכיתי להתייחסות מהחנות.
לאחר פניה של זאפ, התקשרו אליי מהחנות. התלונה שלי בטיפול.
תגובת החנות:
מרגע קבלת הפנייה מהלקוחה העניין טופל בזריזות ובמקצועיות, חלה טעות בגודלם של הסדינים שנשלחו לסמדר היא קיבלה סדינים יחיד במקום סדינים למיטה וחצי, אנו מתנצלים על טעות זאת הנובעת מעצם היותינו אנושיים. מיידית הוחלפו לה הסדינים למיטה וחצי כמו שהיא הזמינה.
אנו באנדו עושים את המיטב על מנת שכל לקוחותיה יהיו מרוצים וכך ננהג גם בעתיד.
מוצר:
סדין למיטה וחצי
שם:
מור
תאריך:
12/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 חבילות מותחנים לסדין דרך אתר האינטרנט. באתר זאפ היה רשום שכל חבילה עולה 15 ש"ח ומשלוח חינם. באתר של אנדו היה רשום למטה שעלות המשלוח היא 25 ש"ח, אבל... בביצוע ההזמנה דרך האינטרנט זה לא חישב לי עלות משלוח ושילמתי 30 ש"ח. יום לאחר מכן קיבלתי טלפון מהחנות לפיו עליי לשלם עבור משלוח ומכיוון שהזמנתי 2 מוצרים קטנים, עליי לשלם 15 ש"ח, במקום 25 ש"ח שהיה רשום. הסברתי שהגעתי לחנות דרך זאפ ושם היה רשום שהמשלוח חינם וגם שכאשר ביצעתי את ההזמנה האתר חייב אותי ללא עלות משלוח. הבחור שדיבר איתי לא הסכים לוותר על עלות המשלוח ולבסוף חויבתי ב- 15 ש"ח משלוח. אני חושבת שהחנות היתה צריכה לעמוד תחת ההתחייבות שלה שכשאני משלמת באתר ולא מחייבים אותי על עלות משלוח, זה לא משתנה אח"כ...
מוצר:
מותחנים לסדין
שם:
שמואל
תאריך:
25/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך CHIMEI דרך האתר הלא כל כך ידידותי שלהם, הניוות באתר אמנם נח אבל שלא כמו ברוב האתרים לאתר אנדו אי אפשר להרשם, כך שלאחר שמזמינים מוצר לא מקבלים אישור למייל ולא מקבלים מספר הזמנה כך שאין אפשרות לעקוב אחר ההזמנה אלא דרך הטלפון. מלבד זאת השרות הטלפוני מאוד אדיב, לאחר ההזמנה צלצלו אלי כדי לאשר את ההזמנה, המסך הגיע עם שליח לאחר יומיים בלבד. אני בהחלט ממליץ על החנות, אך אני ממליץ להם לשפץ את תהליך ההזמנה באתר.
מוצר:
מסך1 24EH
שם:
בועז
תאריך:
05/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר . תשובות שנשאלו נענו במהירות ובחיוב התרשמתי לטובה רק מקווה שיהיה להם מלאי יותר גדול עם הרבה יותר אופציות למצעים גדולים כולל ציפות מרובעות גדולות
אבל בגדול גם המבחר שישנו מצוין
מוצר:
מצעים
שם:
iga.point.ltd
תאריך:
08/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רוצים להודות ליוסי והצוות הנפלא של בית העסק על עבודה מקצועית ונפלאה, שירות מקסים, אישי ורצון אמיתי לתת מענה לצורכי הלקוח. גם בזמן מלחמה יוסי סיפק לנו מיטה זוגית מותאמת, מזרון וכיסוי היפואלגי. כל המוצרים בסטנדרט גבוהה, איכות טובה וזמן הספקה לפי לוח זמנים הסוכם( אומנם שזה זמן מלחמה)- שירות אישי ומתחשב, גיליתי לעצמי מקום נפלאה שנמשיך לרכוש מוצרים נוספים. יחד עם זאת- המלצתי לכל המשפחה וכל החברים, שגם רכשו. ממליצה בחום לב על Ando- מקום 100%, ומאחלת ליוסי ולצוות בשורות טובות ושיגשוג!
מוצר:
מיטה ומזרון
שם:
יונה אמיר
תאריך:
27/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סדינים כותנה מצרית 500 חוט 180/200/35. מידה שקשה למצוא עם גובה סדין 35 . פשוט מושלם . מושלם , נעים , מתלבש על המזרן בצורה מושלמת ללא מאמץ . ליגה אחרת . והשירות של יוסי מרגש , סבלני , אין מילים בפי. ואתמול הזמנתי מצעים גם לנכדים . ממליצה בחום בחום בחום . אלוף🏆🏆❤️