מאוד לא ממליץ. מכרו לי מחשב נייד תקול. הפנו אותי לאסוס לשבור את הראש מולם. לא אקנה אצלם יותר לעולם. חווית קניה גרועה ביותר
תגובת החנות:
אנו בחברת WINPRICE שמים דגש על מתן שרות לקוחות מקצועי, הוגן ומהיר תוך כדי שקיפות מלאה ,הקשבה וכיבוד צרכי הלקוח. אנו בודקים כל תלונה/תקלה/טעות ומפיקים מסקנות בכדי לשמר רמת שרות גבוהה שכזאת - יעידו על כך אלפי לקוחותינו!
מדובר בהזמנה מתאריך 03.10.22
בתאריך 26.04.23 (לאחר שימוש של כ-7 חודשים) פנה אלינו הלקוח בטענה שיש לו ניתוקים בחיבור לאינטרנט האלחוטי.
ללקוח יש אחריות לתקופה של שנה על ידי היבואן הרשמי שכוללת ביקור של טכנאי בבית הלקוח תוך 24 שעות ותיקון ללא תוספת תשלום והכל במסגרת האחריות.
הוסבר ללקוח דרכי ההתקשרות למימוש האחריות ונשלח לו עותק של החשבונית רכישה.
חברתנו שמה דגש על טיב המוצרים, איכותם והפצתם ללקוחות במחירים אטרקטיביים. כל זאת לצד שירות הגון , מקצועי ויחס אישי. על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים מידי חודש ומאות חוות הדעת באתר זאפ
מוצר:
Asus zenbook 14 flip oled
שם:
engeldaa
תאריך:
19/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב !!! אחרי יום שהמסך עבד הפסיק לעבוד פניתי אליהם וסרבו לקחת אחריות למרות שהסברתי שיש לי את האריזה המקורית זרקו אותי לשרות של היבואן !!! \
לא אקנה שם שוב
תגובת החנות:
אנו בחברת WINPRICE שמים דגש על מתן שרות לקוחות מקצועי, הוגן ומהיר תוך כדי שקיפות מלאה ,הקשבה וכיבוד צרכי הלקוח. אנו בודקים כל תלונה/תקלה/טעות ומפיקים מסקנות בכדי לשמר רמת שרות גבוהה שכזאת - יעידו על כך אלפי לקוחותינו! ראשית חשוב לנו לציין שהלקוח לא "נזרק" על ידינו אל היבואן ואילו ההיפך הוא הנכון! בליווי צמוד שלנו , קיבל הלקוח מהיבואן הרשמי אישור למסך חדש ןזאת במסגרת אחריות של היבואן הרשמי. מדובר בלקוח אשר ביצע הזמנה באתר למסך מחשב בסכום של 590 ש"ח לאחר 16 יום פנה אלינו הלקוח בטענה שהמסך הפסיק לעבוד ולא תקין, הוסבר ללקוח בנועם ובאדיבות מה התהליך של טיפול בתקלה ושיש למוצר אחריות של היבואן הרשמי ונמסר לו מספר הטלפון אליו הוא צריך לפנות כדי לקבל את השירות והאחריות שמגיעים לו. הנציג אף ציין בפני הלקוח שבמידה והוא ניתקל בקשיים ,יחזור אלינו ואנחנו נלווה אותו מול נותן השרות עד אשר יהיה מרוצה מהמוצר אותו רכש. הלקוח דיבר בגסות רוח לנציג ודרש מסך חדש ללא בדיקה , ולא היה מוכן לפנות לשרות של היבואן. הלקוח סיכם את השיחה שהוא זורק את המסך לפח ו"בירך" את החברה שלנו בברכות חמות וניתק. חברת אלקטיס היא היבואן הרשמי של מסכי סמסונג בישראל ונותנת את השרות והאחריות .אנחנו עובדים שנים רבות בשיתוף פעולה איתם וראוי לציין את רמת השרות הגבוהה שהם נותנים לכל לקוח שפונה אליהם. מנהל שרות הלקוחות מטעם חברתנו פנה ליבואן הרשמי וביקש את עזרתם בזירוז הטיפול מול הלקוח, למרות שהלקוח מסר מסך ללא אביזרים נלווים אושר ללקוח החלפה למסך חדש, חברתנו שמה דגש על טיב המוצרים, איכותם והפצתם ללקוחות במחירים אטרקטיביים. כל זאת לצד שירות הגון , מקצועי ויחס אישי. על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים מידי חודש ומאות חוות הדעת באתר זאפ.
מוצר:
מסך מחשב של סמסונג
שם:
Nimrod
תאריך:
23/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות נוראי. לא ידעו מה קורה עם המשלוח. ביטלתי את ההזמנה וכרגע מחכה לכסף שיחזור.
תגובת החנות:
אנו בחברת WINPRICE שמים דגש על מתן שרות לקוחות מקצועי, הוגן ומהיר תוך כדי שקיפות מלאה ,הקשבה וכיבוד צרכי הלקוח. אנו בודקים כל תלונה/תקלה/טעות ומפיקים מסקנות בכדי לשמר רמת שרות גבוהה שכזאת - יעידו על כך אלפי לקוחותינו! הלקוח ביצע הזמנה למקלדת בסכום של 144 ש"ח .(במשלוח מהיר ע"י שליח ובחינם!!). הלקוח פנה אלינו דרך אימייל לגבי מועד המשלוח. נציג החנות ניסה לחזור אליו טלפונית מספר פעמים אבל הלקוח טען שהוא לא מוכן לדבר בטלפון אלא רק להתכתב. הנציג בדק מול חברת המשלוחים ושם נאמר לו שהלקוח סירב לקבל את המשלוח. הנציג פנה אל הלקוח עם מידע זה אבל הלקוח מסר מספר פעמים מידע לא נכון ,הטעה את הנציג וטען שאף אחד מחברת המשלוחים לא יצר איתו קשר. לבסוף שינה הלקוח את גירסתו וטען שהוא ביקש מהשליח להשאיר את החבילה בחדר המדרגות ושהשליח הסביר לו שהוא לא יכול להשאיר חבילה בחדר המדרגות מאחר והוא חייב לקבל אישור מסירה חתום .הלקוח לא הסכים וסירב לקבל את החבילה,
יש לציין שהלקוח קיבל התראה מוקדמת לגבי המשלוח, ערב קודם לאספקה, ואף ביום האספקה עצמו קיבל הלקוח הודעת SMS שכוללת פירוט לגבי טווח ההגעה של השליח ואפשרות לצ'ט מול השרות של חברת המשלוחים. בסופו של דבר, לאחר אי שיתוף פעולה מצד הלקוח (בלשון המעטה) ,הלקוח הודיע שהוא מבקש לבטל את ההזמנה. הלקוח קיבל הודעה מסודרת במייל עם אישור שבקשתו לביטול התקבלה ושזיכוי ייבוצע. כרטיס האשראי אכן זוכה בסכום המלא. לאורך כל התהליך הלקוח עודכן מספר רב של פעמים ע"י נציג שלנו באדיבות ובסבלנות רבה , כך שהביקורת לא מדויקת בלשון המעטה וחבל שכך. חברתנו שמה דגש על טיב המוצרים, איכותם והפצתם ללקוחות במחירים אטרקטיביים. כל זאת לצד שירות הגון , מקצועי ויחס אישי. על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים מידי חודש ומאות חוות הדעת באתר זאפ.
מוצר:
מקלדת עם משטח מגע Microsoft All-in-One Media Keyboard N9Z-00015 מיקרוס
שם:
Mili
תאריך:
21/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכישנו מדפסת hp. המכשיר הגיע פגום פנל ההפעלה היה שבור. החברה קבלה הודעה טלפונית אך המקרה לא טופל. פניה נוספת למחרת קיבלה את התשובה. 'אנחנו רק המשווקים אנא פנה לחבת hp. אנחנו עדיין מחכים למענה......
תגובת החנות:
אנו בחברת WINPRICE שמים דגש על מתן שרות לקוחות מקצועי, הוגן ומהיר תוך כדי שקיפות מלאה ,הקשבה וכיבוד צרכי הלקוח. אנו בודקים כל תלונה/תקלה/טעות ומפיקים מסקנות בכדי לשמר רמת שרות גבוהה שכזאת - יעידו על כך אלפי לקוחותינו!
הלקוחה ביצעה הזמנה למדפסת אשר סופקה ביום למחרת.(במשלוח מהיר ע"י שליח ובחינם!!).
הלקוחה פנתה אלינו לאחר שעות הפעילות ביום האספקה והשאירה הודעה לגבי בעייה במדפסת שסופקה. נציג מטעמנו שוחח על הבוקר למחרת עם הלקוחה והנחה אותה באדיבות לגבי הנוהל במקרה שכזה. הלקוחה קיבלה עוד באותו היום אישור להחלפת המדפסת מהיבואן הרשמי.
הלקוחה עודכנה ע"י נציג החברה שהיבואן הרשמי שולח שליח שיאסוף את המדפסת הפגומה ובאותה העת יספק לה מדפסת חדשה.
עקב מחסור עולמי במדפסות, המלאי של המדפסת אזל. נציג מטעמנו פנה ועידכן באופן מיידי את הלקוחה והציע לה זיכוי כספי או לחילופין שתמשיך להשתמש במדפסת וברגע שיחזור למלאי תשלח ללקוחה מדפסת חדשה.
כל העת (במהלך 2 ימי עסקים)הלקוחה עודכנה מספר רב של פעמים ע"י נציג שלנו באדיבות ובסבלנות רבה , כך שהביקורת לא מדויקת בלשון המעטה וחבל שכך.
אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להעניק שירות אדיב ומקצועי לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בתקופת מגפת הקורונה שמאתגרת את כולם וגורמת לעומסים חריגים וחוסר בכוח אדם לנו ולכלל המשק.
חברתנו שמה דגש על טיב המוצרים, איכותם והפצתם ללקוחות במחירים אטרקטיביים. כל זאת לצד שירות הגון , מקצועי ויחס אישי. על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים מידי חודש ומאות חוות הדעת באתר זאפ.
מוצר:
מדפסת hp 8023
שם:
גולש
תאריך:
20/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
26/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Boris בועז
תאריך:
11/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קנינו 2 מחשבים. גילינו שהמעבדים למספיק חזקים לצרכים שלנו באותו יום שפתחנו ולא הסכימו לקבל חזרה. שרות לקוחות גרוע ביותר.
תגובת החנות:
אנו בחברת WINPRICE שמים דגש על מתן שרות לקוחות מקצועי, הוגן ומהיר תוך כדי שקיפות מלאה ,הקשבה וכיבוד צרכי הלקוח.אנו בודקים כל תלונה/תקלה/טעות ומפיקים מסקנות בכדי לשמר רמת שרות גבוהה שכזאת - יעידו על כך אלפי לקוחותינו!
מבדיקה יסודית של התלונה עולה כי סדר האירועים ופרטי המידע שתוארו בחוות הדעת אינם מדוייקים (בלשון המעטה) .
הלקוח שמייצג חברה ביצע הזמנה בתאריך 20.02.19 וביקש אספקה מהירה כי הם חייבים את המחשבים לניסויים של תוכנה שהם מפתחים והם מעוניינים להתחיל בבדיקות מהר ככל הניתן.
ביום למחרת 21.02.19 השליח הגיע בשעה 8.30 בבוקר אך הלקוח גילה שהוא טעה והזמין דגם לא נכון, הלקוח דחה את השליח וסירב לקבל את ההזמנה. ההזמנה בוטלה ללא חיוב
באותו היום 21.02.19 הלקוח ביצע הזמנה חדשה -ל2 מחשבים ,הוסבר ללקוח שיבדוק טוב האם הדגמים הפעם מתאימים לפרויקט שלהם והלקוח השיב שהם בדקו והם חייבים שוב אספקה מהירה ככל האפשר.
בתאריך 11.03.19 (לאחר יותר משבועיים מזמן האספקה ולא באותו היום כפי שנטען בחוות הדעת) פנה אלינו לראשונה איש טכני של החברה בשם בוריס וטען שהם סיימו את הבדיקות ולאחר ניסויים ובדיקות של התוכנה שלהם נמצא שהמחשבים לא מתאימים ושואל מה אפשר לעשות, הוסבר לבוריס שמחשבים שמעל לשבועיים היו בשימוש ע"י החברה והם ללא שום תקלה, לא ניתן להחזיר אותם וצר לנו שזה המצב.
לסיכום הלקוח בוריס/חברה - לא חיובו בהוצאות ביטול הזמנה ,קיבלו אספקה מהירה מהיום למחר ללא תוספת תשלום כמובן ,הוסבר ללקוח בסבלנות רבה למה לא ניתן להחזיר את המחשבים.
חברתנו שמה דגש על טיב המוצרים, איכותם והפצתם ללקוחות במחירים אטרקטיביים. כל זאת לצד שירות הגון , מקצועי ויחס אישי. על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים מידי חודש ומאות חוות הדעת באתר זאפ.
מוצר:
AsusT101HA
שם:
Danny
תאריך:
17/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד מסוג lenovo e-480. קיבלתי אותו לא מתפקד ונאלצתי לבזבז זמן בהמתנה לקבלת המוצר, בפניה לחנות ועכשיו צריך להתנהל מול נותן האחראיות.
תגובת החנות:
אנו בחברת WINPRICE שמים דגש על מתן שרות לקוחות מקצועי, הוגן ומהיר תוך כדי שקיפות מלאה ,הקשבה וכיבוד צרכי הלקוח.אנו בודקים כל תלונה/תקלה/טעות ומפיקים מסקנות בכדי לשמר רמת שרות גבוהה שכזאת - יעידו על כך אלפי לקוחותינו!
מבדיקה יסודית של התלונה עולה כי הלקוח פנה אלינו וטען שקיבל מוצר לא מתפקד . הלקוח הופנה לשרות של היבואן וחברתנו ליוותה והדריכה את הלקוח לאורך כל התהליך. כמו כן פנינו לשרות לקוחות של היבואן ודאגנו שהלקוח יקבל מחשב חדש מהר ככל האפשר. ללקוח סופק מחשב חדש.
חברתנו שמה דגש על טיב המוצרים, איכותם והפצתם ללקוחות במחירים אטרקטיביים. כל זאת לצד שירות הגון , מקצועי ויחס אישי. על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים מידי חודש ומאות חוות הדעת באתר זאפ.
מוצר:
lenovo e480
שם:
טלי
תאריך:
06/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות נורא. המדפסת לא הגיעה. לאחר בירור התברר ששלחו באמצעות UPS. UPS לא נתנו התראה מראש וכשגילו שאני לא בבית המשיכו הלאה ולא העבירו אלי את המדפסת ולא תיאמו מועד חלופית בהתקשרות עם החנות קיבלתי שירות נוראי ודיברו איתי בצורה לא יפה. בסוף ביטלתי את ההזמנה
תגובת החנות:
אנו בחברת WINPRICE שמים דגש על מתן שרות לקוחות מקצועי, הוגן ומהיר תוך כדי שקיפות מלאה ,הקשבה וכיבוד צרכי הלקוח. אנו בודקים כל תלונה/תקלה/טעות ומפיקים מסקנות בכדי לשמר רמת שרות גבוהה שכזאת - יעידו על כך אלפי לקוחותינו! מבדיקה יסודית של התלונה עולה כי הלקוחה פנתה אלינו במייל ביום ב' בצהריים ושאלה מתי תסופק המדפסת. באופן מיידי בוצע ניסיון של נציג מהחנות לחזור טלפונית אל הגברת אך לא היה מענה הנציג שלח ללקוחה מייל שאנחנו מנסים להשיג ללא הצלחה. במקביל פתח הנציג פנייה מול חברת UPS כדי לערוך בירור לגבי מצב המשלוח. לאחר כשעה בוצע ניסיון טלפוני נוסף והפעם הצליח הנציג לדבר עם הלקוחה. לאורך כל השיחה, מסרה הלקוחה נתונים סותרים לגבי ההתנהלות שלה מול חברת המשלוחים , מה שהקשה על הנציג להבין את המצב ולנסות לסייע (הלקוחה טענה שלא יצרו אתה קשר אך לאחר מיכן היא סיפרה שכן היה ניסיון ראשון להפצה של חברת UPS שלא צלח, טענה שהשליח לא התקשר לעדכן על המשלוח ולאחר מיכן שוב שינתה את גרסתה, טענה שהניסיון היה לפני יומיים ושמאז לא יצרו אתה קשר ושוב שינתה גרסה שהניסיון היה אתמול ולא שלשום וכן יצרו אתה קשר, טענה שנציג לא חזר אליה ומיד שינתה שוב גרסה שהיא לא הספיקה לענות ,כל הפרטים נמצאים במערכת ותמללנו רק חלקים מהשיחה). יש לציין שהנציג ניסה לבדוק ולטפל באדיבות ובסבלנות אך הלקוחה החליטה כבר במעמד השיחה שהיא מעוניינת לבטל את ההזמנה מבלי לתת לחברתנו אפשרות לבדוק מול חברת המשלוחים UPS מה באמת קרה, הנציג זיכה אותה במלוא הסכום ובאופן מידי. למרות זאת ובגלל שהיה לנו חשוב להגיע לחקר האמת המשכנו בבדיקה שלנו מול חברת המשלוחים UPS,מה שהתברר שהיו 2 ניסיונות הפצה, מדובר בישוב קטן ללא רחובות ומספרי בתים, השליח ניסה מספר פעמים ליצור קשר מול הלקוחה לקבל הכוונה כיצד להגיע לבית הלקוחה ולא היה מענה, ניסיון הפצה נוסף לא בוצע עקב ביטול ההזמנה. אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להעניק שירות אדיב ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד. אנו מספקים אלפי משלוחים מידי חודש בכל רחבי הארץ באמצעות חברות השילוח הטובות ביותר כגון UPS, FedEx ועושים מאמצים ותיאומים שהאספקות יצליחו בניסיון הראשון לרוב זה מצליח ישנם מקרים בודדים שהשליח חוזר ביום למחרת לניסיון שני ואם צריך גם לניסיון שלישי וכך עד שיסופק ללקוח. חברתנו שמה דגש על טיב המוצרים, איכותם והפצתם ללקוחות במחירים אטרקטיביים. כל זאת לצד שירות הגון , מקצועי ויחס אישי. על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים מידי חודש ומאות חוות הדעת באתר זאפ.
מוצר:
מדפסת HP Officejet Pro 6960 J7K33A
שם:
שלמה
תאריך:
30/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המחמאות שחנות זו קיבלה הן כנראה מאלה שקיבלו מוצר תקין ולא נזקקו לשירותי החנות והמעבדה. הנה האמת העצובה: ביום 2.10.2013 קיבלתי מחשב נייד אסוס שהזמנתי לבתי לקראת שנה"ל האקדמית. 10 דקות לאחר שפתחתי אותו הודעתי לשגיא מ-WINPRICE שנראה לי שיש בעיה במסך. הנה תשובתו המדהימה: פנה למעבדת IBM ופתח קריאה. טענתי שאין זה הגיוני לפתוח קריאה במעבדה 10 דקות לאחר קבלת המחשב ונתקלתי בהתנערות מוחלטת: "אני רק סיפקתי לך". פניתי למעבדת IBM והם החזירו את הכדור לשגיא, שהחזיר את הכדור אליהם. נאלצתי לפתוח קריאת שירות. כאן הסיוט הגדול: הסתבר שצדקתי והמסך הגיע פגום בפעולתו (המחשב נסגר בכל כמה דקות ושב לפעול רק אחרי אתחול מחדש ואיבוד כל האינפורמציה) מהמעבדה עצמה לא צלצלו לעדכן אפילו פעם אחת, ורק אני צלצלתי אליהם בלי סוף, כשכל עובד/ת שם עונים לי שצריך להחליף מסך - ואין מסך. דרשתי מחשב חדש - וגם זה אין וצריך לחכות לאישור של אסוס העולמית, אישור שלא ממהר להגיע אם יגיע בכלל, ומתי. בתי העלתה עליו את כל חומרי הלימודים, מתוך הנחה שהמסך יוחלף בתוך יום-יומיים כפי שאמר לנו טכנאי מחשבים פרטי. סיכום: עד היום, 1.12.13, אין מחשב, אינני מקבל תשובה מתי אקבל מחשב, אף אחד שם לא יודע ולא אכפת לו (שמעתי כ-10 פעמים את ההבטחה: "אני אטפל בך אישית"). שגיא מWINPRICE הבטיח לי לדבר עם מנהל המעבדה - ו"שכח". הוא הודה בהמשך ששלום, מנהל שירות לקוחות של IBM ישראל,לא מתייחס גם לפניותיו שלו. כמובן שהתשלומים ממשיכים לזרום ל-WINPPRICE ללא נקיפות מצפון וללא כל לקיחת אחריות רצינית. כלומר: התשלום מבוצע. מוצר – אין! הוא שוכב במעבדת IBM כאבן שאין לה הופכין. אולי ההספקה והיחס של הספק טובים - אבל זה עד לרכישה. אם יש בעיות אחרי זה? טפסו על העצים, וחישבו יותר מפעמיים! הערה: הנה חיזוק לתלונתי, נא כנסו לאתר winprice, בחוות הדעת גלגלו לתאריך 2.5.13. לקוח בשם איגור מספר על מקרה כמעט זהה לשלי. מקרה נוסף: חוות-דעת של אודי מיום 4.3.2011 הם קיבלו אותו יחס מחפיר כשרק התעוררה בעיה. כמו שאמרתי - הכל נחמד עד שיש תקלה.
תגובת החנות:
הופתענו מאוד לקרוא את חוות הדעת הרצופה באי דיוקים של מר אסף.
מאחר וחברת WINPRICE חרטה על דגלה את נושא מצוינות המקצועיות והשרות, חשוב לנו להתחיל בדיוקם של העובדות:
הלקוח הזמין מחשב וקיבל אותו ביום המחרת בתאריך 02/10/13 . לאחר עשר דקות התקשר הלקוח ותוך כדי שהוא מפגין התנהגות לא מכובדת ולא נעימה,התלונן שישנה נקודה שחורה לא תקינה במסך ודרש לקבל מחשב חדש.
כעבור שעה, התקשר הלקוח , התנצל ומסר שהמחשב והמסך תקינים לשביעות רצונו ושהנקודה שעלייה התלונן הייתה בעצם לכלוך/דבק מאריזת הקרטון ושהוא הצליח להסיר אותה.
לפי רישומי מעבדות IBM (מעבדות היבואן הרשמי אסוס ישראל) רק ב 10.11.13 – כחודש וחצי לאחר קבלת המוצר ובמסגרת האחריות שהיבואן נותן על מוצריו, הגיע המחשב של הלקוח למעבדה בעקבות תלונה חדשה כי המסך נכבה מעצמו (מייל רשמי נשלח ממנהל המעבדה ונמצא במערכת זאפ)
חשוב לציין שהמחשב היה בשימוש אצל הלקוח ללא תקלות ולשביעות רצונו(נתון חשוב שאסף היקר שכח לציין בחוות הדעת.)
במסגרת שרות הלקוחות יצרנו קשר עם הלקוח והצענו לו שננסה גם אנחנו ליצור קשר עם המעבדה כדי לזרז את הטיפול. סיכמנו שנעדכן אחד את השני .
ואכן נשלח מייל רשמי מחברתינו אל מנהל המעבדה ואל הנהלת אסוס בישראל בבקשה לזרז את הטיפול. (העתקים של המיילים נמצאים במערכת זאפ)
לאחר שלושה ימים פנינו ללקוח לבדוק האם ישנה התקדמות. גם הפעם הפגין הלקוח התנהגות לא מכבדת תוך כדי שהוא מאיים שאם לא יקבל מחשב חדש הוא ידאג להשמיץ את שמנו בכל מדיה אפשרית.
הלקוח מתוסכל ואנו מבינים את הסיבה לכך. אך אין זה צודק להפנות אצבע מאשימה כלפי מי שניסו לעזור לו לאורך כל הדרך.
צר לנו שהוא מפנה את טענותיו כלפינו ולא אל הגורם האחראי – נותן האחריות מעבדות היבואן הרשמי.
למרות האמור לעיל , מהיום שבו עידכן אותנו הלקוח שפנה במסגרת האחריות אל מעבדת היבואן הרשמי בישראל, אנחנו בקשר מתמיד עם כל הגורמים הרלוונטיים (יבואן,מנהל המעבדות,אסוס העולמית) כדי לנסות ולזרז את הטיפול במקרה שלו.
כל שנותר לנו הוא להביע תמיהה על הדרך בה בחר הלקוח להתנהל מולנו.
לסיכום : WINPRICE הינה משווק מורשה של המותגים המובילים בעולם בתחום המחשבים והציוד ההיקפי.
WINPRICE אינה אחראית על טיב השירות והטיפול הניתנים ע"י מעבדות היבואנים הרשמיים בישראל (במסגרת תקופת האחריות) אך תמשיך ותעשה כל שביכולתה ותדרוש מהיבואנים הרשמיים את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיה.
ראוי לציין כי גם לאחר פרסום חוות הדעת בזאפ, חברת winprice המשיכה להיות מעורבת בנושא ודאגה שחברת אסוס ישראל תהייה מעורבת ותפתור את חוסר שביעות הרצון של מר אסף.
מוצר:
מחשב נייד R407CA-CA190H
שם:
maorkn
תאריך:
13/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממש ממש לא כדאי לקנות בחנות הזאת! היום לאחר 9 ימים מהמשלוח המקורי (7 ימי עסקים) ביטלתי את העסקה. המכשיר הגיע יום באיחור ממה שהיה אמור להגיע. מלבד זאת המכשיר שהגיע היה תקול! (רמקול לא עובד) הודעתי על הבעיה לחנות ביום חמישי ב9 בבוקר! החנות הפנתה אותי למעבדות תיקון שאמרו שלא ניתן לאסוף את המכשיר באותו יום בשל השעה (9 בבוקר להזכירכם) והמכשיר נאסף ביום ראשון. ביום שלישי אישרו בפני המעבדה כי אכן יש בעיה במכשיר וייקח לפחות שבוע עד שאקבל חדש (למכשיר חדש שהגיע תקול!) החנות טענה בפני כי תוציא מן המלאי שלה מכשיר נוסף להחליפו אשר יגיע ביום חמישי. לאחר שהמכשיר גם לא הגיע ביום חמישי ביטלתי את העסקה. במהלך כלל ההתקשרות האשים המוכר את: UPS מעבדות השירות יבואן אסוס ישראל וכיוב' אך לי כלקחו העבודה היחידה החשובה שעברו 9 ימים מאז ששילמתי עבור המכיר ובנתיים כל מה שקיבלתי הם יומיים וחצי עם מכשיר ללא רמקול. לא כדאי לקנות בחנות זו!
מוצר:
טאבלט nexus 7
שם:
איגור
תאריך:
02/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע מהר עם שליח בערך תוך יומיים מאז ההזמנה. הבעיה נוצרה מהרגע שגיליתי שהמוצר עם תקלה. הבעיה היתה במסך. התקשרתי לחנות זו ביקשתי שיחליפו לי את המוצר. עבר פחות מ14 יום מאז קיבלתי את המוצר. בתגובה שלחו אותי למעבדות יבמ'. אמרו שאם פתחתי את הקופסא אי אפשר להחזיר לפי החוק. זה לא נכון. בהתחלה נראה שהכל טוב ויפה כי המוצר מגיע תוך זמן קצר עם שליח, אבל במידע ויש תקלה אין עם מי לדבר. זו לא חנות עם כתובת שאפשר לבוא עליהם. לא ממליץ לקנות אצלהם .
תגובת החנות:
הלקוח פנה למוקד השרות 12 יום לאחר קבלת המוצר בטענה שיש לו תקלה במוצר. הוסבר ללקוח כי כדי להיות זכאי להחלפת מוצר בחדש (במקום תיקון במסגרת האחריות) הוא חייב לפעול בטרם חלפו 14 יום מקבלת המוצר - לפנות במהרה למעבדות היבואן הרשמי כדי לפתוח קריאת שרות.
בניגוד להנחיות שקיבל הלקוח - הוא פנה אל מעבדות היבואן הרשמי רק לאחר 20 יום .
חשוב להבהיר שההבחנה של התקלה אינה נעשית ע"י הלקוח או ע"י WINPRICE אלא רק על ידי מעבדות היבואן הרשמי.
צוות שרות הלקוחות של חברתנו פנה מיוזמתו אל הלקוח כדי לבדוק האם הוא קיבל טיפול לשביעות רצונו - הלקוח איים שאם הוא לא יקבל מאיתנו מכשיר חדש הוא ידאג להכפיש את שמנו - כפי שאכן מנסה לעשות הלקוח ע"י פרסום חוות הדעת הזאת.
חברתנו מחוייבת לפעול למען הלקוח ולהנחות אותו כיצד לפעול מול נותני השירות והאחריות לשביעות רצונו המוחלטת.
יחד עם זאת, חברתנו פועלת בכפוף להנחיות היבואנים הרשמיים ואין לנו אפשרות להחליף מוצר ללא הוראה מפורשת ואישור שהמוצר אכן תקול.
לסיכום - חברת WINPRICE פועלת ללא הפסקה כדי לספק את חווית השירות הטובה ביותר הן במהלך המכירה והן לאחריה. נציגנו זמינים למתן שירות 24 שעות ביממה , 7 ימים בשבוע.
חברת winprice חרטה על דגלה מצויינות בשרות
מוצר:
NEXUS 7 NEXUS7-1B090A 32GB
שם:
אודי
תאריך:
04/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי הארדיסק חיצוני מ"מחיר מנצח" בגלל זמן האספקה המהיר (3 ימים). ביום ראשון בבוקר ההזמנה בוצעה ויום לאחר ההזמנה קיבלתי טלפון שהשליח בדרך, רק שהוא הגיע לעיר הלא נכונה בגלל טעות של החנות. הובטח לי שיביאו לי את המוצר למחרת, ואמרתי שאין בעיה כיוון שעדיין לא עברו 3 ימים כפי שהם מתחייבים. לצערי, למחרת אף אחד לא דיבר איתי וביום שאחריו (רביעי, היום השלישי מרגע ההזמנה), התקשרתי בצהריים לשאול אם המשלוח יגיע, כיוון שבחמישי בבוקר אני נוסע לסופ"ש ואני צריך אותו איתי. דיברתי עם שגיא, מנהל החנות, ואמר שיברר ויחזור אליי. לא חזר, ולאחר עוד 2 שיחות מהצד שלי (שעל כל אחת מהן הוא הבטיח לחזור ולא חזר) הוא אמר שאין אפשרות שזה יגיע היום ורק למחרת נוכל לקבל את זה, וגם אז זה יהיה רק אחרי שאני כבר לא אהיה בבית (כאמור, נוסע לסופ"ש שלשמו הזמנתי את ההארדיסק מהם כתחילה). ביקשתי שיימצא לי פיתרון, הוא כמובן שוב הבטיח לעשות מאמץ ולעדכן אותי עד סוף היום וזה לא קרה. בחמישי ב11 בבוקר הגיע ההארדיסק לבית, במקרה היה מישהו שיכל לקבל אותו באותו הזמן כי אני כבר נסעתי לסופ"ש נטול הארדיסק ומרובה עצבים. כשחזרתי במוצ"ש, ראיתי את החבילה ושוב התרגזתי, כיוון שקיבלתי בכלל הארדיסק מדגם אחר שהוא גם זול יותר! דיברנו עם שגיא למחרת, והוא הציע לשלוח שליח שייקח את המוצר, יחזיר אותו למחסן, שם יבדקו למה נגרמה הטעות ורק אז ישלחו לי את המוצר המיוחל. לא האמנו! אפילו וידאנו בשאלה "אז למרות כל הטעויות שלכם, אתם עדיין חושבים שזה בסדר לעכב אותנו בעוד כמה ימים?!", ושגיא אמר שכן כי צריך לברר את מקור הטעות. להדגיש שה"פיצוי" שביקשנו באותו הרגע היה פשוט שהמוצר יגיע כמה שיותר מהר. היות ואני כבר איבדתי כל אמון ביכולת החנות לעמוד בהבטחותיה, וטון הדיבור של מנהל החנות נשמע יותר כמו של מוכר בשוק ("אז מה אתה רוצה שאני אשלם לך על הסופ"ש?!", "איך אני אביא לך את זה? בהליקופטר?!", "אני מצטער אנחנו לא עובדים עם הליקופטרים, אני מנהל החנות זה אומר שכללל החנות שלי") החלטתי לבקש שיבטל את העסקה. שגיא אמר שישלח שליח לאסוף את המוצר תוך יום-יומיים. לאחר יומיים של דממת אלחוט, התקשרתי בצהריים לברר מה קורה עם השליח, ורק אז חזר אליי שליח שאמר שהוא יגיע לקראת הערב, ולקראת הערב אמר שהוא לא יוכל להגיע כי כבר מאוחר וצריך לסוע הביתה, למרות שהשעה רק 6. לאחר ויכוחים חוזרים עם שגיא, הוא אמר שהשליח יבוא אליי בבוקר, וכמובן שלמחרת רק אחר הצהריים הוא הגיע, ועוד גרמו לי להרגיש כאילו עושים לי טובה שהם באים אליי ("אני בא במיוחד אלייך עכשיו"). אז לאחר שבוע וחצי של סחבת, נותרתי בלי הארדיסק, עם הרבה עצבים וחשבון טלפון מנופח. אני בהחלט לא אקנה משם לעולם, וממליץ גם לכם. עוד המלצה, היא לא להאמין להכחשות הגורפות של בעל החנות שכנראה יהיו לביקורת זו.
תגובת החנות:
אנו בחברת WINPRICE שמים דגש על מתן שרות לקוחות מקצועי, הוגן ומהיר תוך כדי שקיפות מלאה ,הקשבה וכיבוד צרכי הלקוח. אנו בודקים כל תלונה/תקלה/טעות ומפיקים מסקנות בכדי לשמר רמת שרות גבוהה שכזאת - יעידו על כך אלפי לקוחותינו! הלקוח הזמין כונן חיצוני וביקש אספקה מהירה.על-מנת לחסוך זמן תיווך במשלוח המוצר, הזמנתו הועברה ישירות למשלוח ממחסני היבואן.
נערכה בדיקה יסודית של התלונה מול הנציג רב התשבוחות שגיא, אשר טיפל בהזמנה של הלקוח. לגבי חלק קטן מהביקורת, נמצא שהלקוח אכן צודק. יום לאחר ההזמנה, המוצר הגיע עם שליח ליעד הלא נכון עקב טעות אנוש שנעשתה בחברת המשלוחים של היבואן. מרגע זה ואילך כל השתלשלות האירועים שמתאר הלקוח, אינם מדויקים ובחלקם הגדול אף אינם נכונים.
עקב הטעות שנעשתה בחברת המשלוחים ,חברת WINPRICE הסיקה מסקנות ושינתה נהלים כך שמקרה דומה לא יוכל לחזור.
צר לנו שהלקוח בחר להכפיש את שם החברה למרות שנעשו כל המאמצים לתקן את הטעות.
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני Story Station
שם:
EBS
תאריך:
30/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
משלוח תוך יומיים היה שקר מוחלט במקרה שלי. אין מענה בטלפון רק המתנה ארוכה שבסופה שירות הודעות, אליהן הם חוזרים דווקא די מהר. כשעברו שלושה ימים ולא קיבלתי את המשלוח התקשרתי, ענתה מישהי שמאד הופתעה שלא קיבלתי אבל לקח עוד כמה שעות עד שחזרו אלי ואמרו שהם לא מצליחים להבין מיו פי אס מה קרה. ביומיים הבאים הנציג לא הצליח להבין למה אני מתעצבנת שאין לו שום מושג מה עם המשלוח שלי או מתי הוא יגיע. בסוף יו פי אס הגיעו בלי לתאם בשום צורה, השליח התקשר כשהיה למטה ובמזל הייתי בבית אחרת מי יודע כמה עוד הייתי מחכה.
תגובת החנות:
אנו בחברת WINPRICE שמים דגש על מתן שרות לקוחות מקצועי, הוגן ומהיר תוך כדי שקיפות מלאה ,הקשבה וכיבוד צרכי הלקוח. אנו בודקים כל תלונה/תקלה/טעות ומפיקים מסקנות בכדי לשמר את רמת השירות הגבוהה שלנו - יעידו על כך אלפי לקוחותינו! מבדיקה יסודית של התלונה עולה כי הלקוחה יצרה איתנו קשר ביום שלישי ה- 29.3 בבקשה לבדוק מה קורה עם המשלוח שטרם הגיע. מייד עם פנייתה אלינו פנינו לבירור עם חברת המשלוחים ובמקביל כדי לזרז את הגעת המוצר ללקוחה וכדי לא לחכות לתוצאות בירור חברת המשלוחים, הוצאנו משלוח חדש. המשלוח החדש הגיע אל הלקוחה כבר למחרת ביום רביעי ה 30.3 בצהריים! כמו כן - כחלק מהשירות של חברת השילוח, הלקוח מקבל בהודעת סמס את כל פרטי המשלוח , כולל טווח שעות להגעת השליח וכולל קישור לממשק וצ'אט עם חברת המשלוחים. לצערנו הלקוחה קיבלה את המשלוח בעיכוב של יומיים כאשר באחד מימי האספקה הייתה הלוויה של הרב קנייבסקיׂ .ועל כך אנו מצרים חברתנו שמה דגש על טיב המוצרים, איכותם והפצתם ללקוחות במחירים אטרקטיביים. כל זאת לצד שירות הגון , מקצועי ויחס אישי. על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים מידי חודש ומאות חוות הדעת באתר זאפ.
מוצר:
מסך מחשב Dell U2520D
שם:
יוסף
תאריך:
02/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ככלל השירות היה טוב מאוד. ממשקים נעימים ושליחה מהירה ומלאה של המוצר. על זה יש רק מילים טובות. אבל, וזה אבל גדול- לאחר ההזמנה הסתבר שהחברה לא מגיעה לחלק מהיישובים ביהודה ושומרון, ללא פרסום העניין מראש. כלקוח, נפגעתי מאוד מהעניין ומההרגשה של סוג ב'.
תגובת החנות:
תודה רבה על חוות הדעת החיובית , כחברה שחרטה על דגלה את איכות שירות הלקוחות, חוות דעת שכזאת גורמת לנו סיפוק רב. לגבי המשלוח – לצערנו זאת המדיניות של חברת המשלוחים UPS עימה אנו עובדים והדבר אינו נתון לשליטתנו בשום צורה ואופן.
אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להעניק שירות אדיב ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד. אנו מספקים אלפי משלוחים מידי חודש בכל רחבי הארץ באמצעות חברות השילוח הטובות ביותר כגון UPS, FedEx ועושים מאמצים ותיאומים כדי לספק את המוצרים בזמן הקצר ביותר . חברתנו שמה דגש על טיב המוצרים, איכותם והפצתם ללקוחות במחירים אטרקטיביים. כל זאת לצד שירות הגון , מקצועי ויחס אישי. על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים מידי חודש ומאות חוות הדעת באתר זאפ.
מוצר:
מדפסת DeskJet Ink Advantage 4675 F1H97A
שם:
גולש
תאריך:
28/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Brit
תאריך:
16/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה הייתה פשוטה וקלה, המשלוח הגיע כבר למחרת, עד הבית, אין שום תלונות. אני מניחה שהמחשב טוב, עדיין לא התעסקנו בו, כי - וכאן אני מגיעה לדבר האחד שמעיב על החוויה - מדובר במחשב ללא מערכת הפעלה (windows), ולדעתי כדאי להדגיש את זה יותר כי הדיוטות כמונו לא בהכרח שמים לב לפרט הלא-שולי-בכלל הזה... רישיון למערכת הפעלה עולה מאות שקלים שלא הבאנו בחשבון - טעות שלנו. מרגע שפתחנו את המחשב אי אפשר להחזיר... בקיצור שימו לב.
מוצר:
מחשב נייד lenovo thinkpad E480
שם:
מור מזרחי
תאריך:
21/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
כל עניין המשלוח מאוד לא מסודר. אין שום תקשורת בין חברת המשלוחים לחנות. חוץ מזה בסך הכל השירות היה בסדר
מוצר:
מדספת 4625
שם:
azamralelokai
תאריך:
26/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחיר הכי נמוך של המדפסת שמצאתי! המשלוח הגיע תוך יום! שירות לקוחות בוואטסאפ סביר, לא מספקים הרבה מידע..
מוצר:
מדפסת hp
שם:
Beni
תאריך:
06/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מפה במעט יקר יותר כי הזמן הגעה הוא יומיים לעומת חמישה במקומות אחרים, הגיע ללא VGA שזה קצת תמוה אבל למי אכפת העיקר שיש HDMI. התקשרתי לברר משהו וענו והיו יחסית נחמדים לא מאה אחוז. אם קוראים לחנות WinPrice אפשר להתמקח על המחיר כנראה אם מוצאים במקום אחר זול יותר, לי לא היה זמן לצערי.
מוצר:
מסך מחשב Dell SE2422H דל
שם:
Ilana
תאריך:
30/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היה תענוג לקנות מWinPrice. קיבלתי את המסך תוך יומיים, אך היה איזה בלבול עם החברה שאחראית על המשלוחים. הייתי אמורה לקבל את המסך בבוקר וזה הגיע בצהריים. חוץ מזה, הכל היה בסדר גמור.
מוצר:
מסך מחשב Dell S2421HGF
שם:
רויטל
תאריך:
19/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הייתה חוויית קנייה מעולה. רכשתי שני מסכים של DELL. תחילה הגעתי למוקד מכירות אדיב ושירותי אך לא ידעו לתת לי את הפרטים שביקשתי והעבירו את הפנייה שלי אל שגיא. שגיא חזר אליי במהירות ועשה את כל הבדיקות הנחוצות ונתן לי את המחיר הכי טוב שיכלתי לבקש. תודה רבה וממליצה בחום.
מוצר:
שני מסכי DELL U2518D
שם:
kobibentata
תאריך:
19/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה טובה וחיובית מאוד. מצאתי את המוצר הזול ביותר אצלם, תהליך הרכישה באתר היה מהיר ומדויק. ההזמנה בוצעה ביום חמישי בבוקר וביום ראשון בבוקר המוצר היה כבר אצלי עם שליח.
מוצר:
מדפסת HP3835
שם:
danagoldi
תאריך:
28/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט במוצ"ש ביום ראשון התקשרו אלי, עברו איתי על פרטי ההזמנה והסבירו כיצד מתבצע המשלוח של המוצר. היו מאוד נחמדים והדגישו שזמינים לשאלות במייל ובטלפון. ההזמנה הגיעה ביום שלישי בבוקר (החיסרון היחיד מבחינתי שהמסירות הן בבוקר ופחות מתאים לאנשים עובדים, אבל אי אפשר להנות מכל העולמות).
מוצר:
מסך מחשב dell U2412M
שם:
ינון
תאריך:
06/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הקניה היה פשוט ומהיר ללא צורך להירשם. תיאום המשלוח צריך להשתפר שכן לא הגיוני להביא מוצר לבית הלקוח בשעות העבודה. על נציג השירות להקפיד על הנקודה הזו ואכן למחרת היום תואמה מסירה במקום העבודה והכל היה בסדר גמור.