דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
פורטל לחומרה (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גולד טופ מחשבים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגולדטופ ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
175
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
125
5
45
נמצאו 175 חוות דעת גולשים על גולדטופ
תמונת משתמש
שם:
tobiek
תאריך:
28/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אפשר פחות מ- 1? חוויה גרועה ביותר. לאיש המכירות יניב אין מודעות ליחסי אנוש. יכול להיות שהוא איש טכני טוב, אבל איש מכירות הוא לא. המוצר התעכב (כמובן הוא לא היה אשם בזה) אבל כל פעם שעוד שבוע ועוד שבוע עבר בלי שקיבלתי את המוצר, הוא לא טרח להתקשר או לשלוח מייל שיש עוד עיכוב ועוד עיכוב. הוא חיכה שאני אתקשר אליו או אשלח לו מייל. וכל פעם שהוא הבטיח לבדוק ולחזור אלי הוא לא טרח לחזור אלי אלא חיכה שאני שוב שתקשר או אשלח מייל. הוא ידע שהמוצר מתעכב אבל לא טרח להגיד לי. יש לו הרבה מה ללמוד על להיות איש מכירות - אדיבות, יחס אל הלקוח, וכו'.
6 שבועות אחרי שהזמנתי (ושילמתי) אני ביטלתי את ההזמנה.
תגובת החנות:
אכן טובי הלקוחה פנתה אלינו והזמינה סוללה למחשב נייד שלא ניתן להזמין בשום מקום !!!
יש וחשוב לציין לפני ההזמנה הודע ללקוחה שאין את הדגם של הוסללה במלאי
וזוהי הזמנה מיוחדת מחו"ל שעלולה לקחת גם למעלה מחודש אספקה

הלקוחה כמובן אישרה את ביצוע ההזמנה והסוללה הוזמנה במיוחד עבורה ע"י היבואן
הלקוח פנתה אלי יניב מס' פעמים במהלך ההזמנה ונמסר לה שטרם נכנס למלאי ואני ממתין בדיוק כמוה לקבל ולשלוח אליה את הסוללה

חוצפה !!! שלאחר שעודכנה שזוהי סוללה מיוחדת שאף אחד לא מביא בגלל שאין ביקוש לדגם שהגיע סוף חייו
עזרתי ללקוחה למצוא לה את המוצר ולהביא לה אותו כשרות בלבד (אין כדאיות כלכלית)
ובטח שלא ציפיתי שתהייה כל כך מאוכזבת שמנסים לעזור לה להתאמץ עבורה

על כך נאמר אל תהיה טוב לא יגידו עליך שאתה שאתה לא בסדר
גולד טופ מחשבים ממשיכה ותמשיך לתת שרות ומענה מהטובים שישנם בשוק המחשבים ורבים מלקוחותינו יעידו על כך




מוצר:
Dell Vostro 14 5468 WDX0R 3 סוללה מקורית למחשב נייד דל Cell 11.1V High
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
27/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לגולדטופ לרכוש זרוע ל-3 מסכים שראיתי בזאפ ואצלם באתר ב-600 ש"ח. כשהגעתי, אמרו שאין להם את הזרוע הזו, והציעו לי זרוע קצת יותר מתקדמת ב-900 ש"ח. לצערי, הסכמתי.

הזרוע שרכשתי מגיעה עם מפצל USB מובנה. היישר מהקופסה המפצל לא עבד. דיברתי עם גולדטופ ואמרו שהם לא יכולים לטפל בזה, ושאני צריך לפנות ליבואן בנתניה, שפתוח רק בימים א-ה בשעות 9 עד 17. מיותר לציין שאני לא יכול להגיע אליהם בשעות האלה, כי זה מתי שאני בעבודה. שאלתי את גולדטופ אם אפשר לשים אצלם את הזרוע ושבמשלוח הבא הם יעבירו את זה ליבואן, ושאני מוכן לשלם על המשלוח. אמרו שאין אפשרות כזו.

לבסוף מצאתי יום שבו אני יכול לצאת מהעבודה להגיע ליבואן, אבל אצלם אמרו לי שאי אפשר לספק לי מוצר חלופי מיידי, כי הם "צריכים לבדוק את המוצר" ולא בטוח שהם יכולים לעשות את זה על המקום. לא יכולתי להרשות לעצמי לבזבז יום שלם על להגיע לשם בשביל סיכוי שהזרוע תישאר אצלם כי אז אין לי מחשב. וגם לפרק ולהרכיב את כל הקונסטרוציה זה עניין של שעתיים.

התקשרתי לגולדטופ לקבל מהם עזרה, שידברו עם המעבדה ואולי יוכלו להבטיח טיפול מיידי. במקום להיות אדיב ושירותי, הנציג של גולדטופ התחיל לצעוק עלי ואמר לי דברים כמו שזו לא בעיה שלו, שזה "כולה מפצל" ושהוא לא יכול לעשות כלום. ויתרתי על גולדטופ לחלוטין.
תגובת החנות:
שלום רב הלקוח אסף הגיע לחנות במטרה לרכוש זרוע ל-3 מסכים
הוצעו ללקוח מספר דגמים של מוצרים אשר מותאמים לצרכיו והלקוח בחר את אשר חפץ ליבו
אכן הלקוח פנה אלנו לאחר הרכישה בטענה שיציאת USB אינה תקינה
הפנינו את הלקוח לקבלת שרות ואחריות על המוצר אצל היבואן כמקובל

אנו לא יכולים להנחות את היבואן איך וכיצד לתת שרות ללקוח
מבחינתי יניב גולן בעלים של גולדטופ מחשבים התקשרתי מס' פעמים ע"מ שינסו לעזור ללקוח ולתת לו מענה ושרות באופן מיידי ובמקום, אך מביחנתם "נהלי עבודה" כל מוצר צריך להבדק במעבדה לפני החלפתו

כמה מצער שיש (לקוח קנטרן) שכמה שמנסים לעזור לו מחליט בסוף לעשות שיימינג כי לא קיבל מה שרצה ועכשיו !!!

גולדטופ תמשיך לשרת עשרות אלפי לקוחות בנאמנות ובמתן שרות הטוב בישראל
בנימה אופטימית זו אנצל את הבמה בקרוב יעלה אתרנו החדש פורטל החומרה הגדול בישראל,

בנוסף גולד טופ מחשבים פתחה חברה נוספת אשר מתמחה במתן פתרונות של זרועות וארגונומיה
בקרוב יעלה אתרנו החדש מחסני זרועות ופתרונות ארגונומיים בע"מ

בברכה יניב גולן מנכ"ל



מוצר:
זרוע ל-3 מסכים Arctic Z3 Pro
תמונת משתמש
שם:
שמעון סבח
תאריך:
28/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי קניה ב 14-2-2018 שילמתי 49שח למשלוח מהיר של 4 ימים , קיבלתי את המוצרים אחרי 14 ימים , רק היום 28-02-2018
אני כבר כמה ימים מתלונן באימייל לחנות ומבקש החזר על ה-49ש"ח ששילמתי למשלוח המהיר , הם טענו באימייל אלי שאין להם במלאי את מה שביקשתי
והמשלוח גם כך יעלה 49ש"ח ולא אקבל החזר.

החלקים הגיעו כאמור היום אבל המתאם שהזמנתי הוא לא נכון ופשוט הפוך ממה שביקשתי

אני מאוכזב קשות מהשירות או אי השירות שניתן על ידם

לא ממליץ בכלל לקנות מהם , חבל באמת על כאב הראש והזמן המבוזבז.
תגובת החנות:
אכן המשלוח יתעקב ב-3 ימים והלקוח ביקש מאתנו לזכות את עלות המשלוח למרות שיצא עם חברת השילוח
גולד טופ חברה עם ותק של 20 שנה בתחום המחשבים משרתת נאמנה מאות אלפי לקוחות.

משום מה כל החוות דעת אשר עולות לזאפ הינם אנשים שהזמינו מוצרים בסכום שלא עולה על 100 ש"ח רכישות
אין לאנשים אלו מושג מה זה לנהל עסק גדול לספק שרות לאלפי לקוחות מידי שבוע

גולד טוב תמשיך להוביל את השוק במגוון מוצרים ופתרונות לשוק העסקי והפרטי
במתן שרות ברמה הגבוהה ביותר
במחירים תחרותיים
ומלאי גדול של מוצרים באספקה מיידית

בברכת חג פורים שמח
צוות גולדטופ מחשבים






מוצר:
מקלדת עכבר ומתאם
תמונת משתמש
שם:
ilan
תאריך:
14/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה ב 02/01/2018 ועד תאריך זה לא קיבלתי את המוצר , פעם אחרונה שקונה בחנות זו ,אחרי הבטחה מהחנות שהמוצר יגיע בתחילת שובע
מוצר:
זרוע ברקן קבועה לקיר למסך דק LCD/LED עד ''barkan E20 37
תמונת משתמש
שם:
נופר
תאריך:
07/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית לקוח נוראית!!! כל התגובות הלא טובות כאן באתר רק מוכיחות זאת... עד שלא ישנו את ההתנהגות שלהם כלפי הלקוח פשוט אל תקנו!
היום הגעתי לחנות על מנת לאסוף את המצלמה שהזמנתי, שכמובן היה מאוד קל להזמין באינטרנט ולגבות תשלום, אך עוד משיחת הטלפון שלי איתם הורגשה התנשאות.
הבחור שאינני יודעת את שמו נתן לי את המצלמה שהזמנתי וביקש שאחתום על ההזמנה.. שאלתי אותו מה המצלמה כוללת והאם כל החלקים נמצאים בפנים והוא ענה ״מה שהזמנת זה מה שיש״, ביקשתי שוב שיראה לי על מנת שאוכל לאמת שאכן כל החלקים נמצאים ותקינים והוא שוב ענה לי שמה שהזמנת באתר נמצא, אז אמרתי לו שאני מבינה שהוא לא רוצה להראות לי ופתחתי את המוצר בעצמי כדי לראות.. הוא התעצבן שאני פותחת בלי לחתום לו עדין הרי שמן הסתם לא אחתום על משהו שאינני רואה. הבחור הגיב בתוקפנות ואמר ״את לא רואה שככה זה מגיע מהיצרןןן?!?!״ אמרתי לו ״אני רואה ואני גם מבינה שאתה לא רוצה לעזור לי אז לא צריך״ והוא בתגובה אמר לי ״מה את עושה פוזות״. אמרתי לו שהוא תריך להתבייש לעצמו שככה הוא מדבר ללקוחות שלו! הייתי פשוט בהלם הדבר היחידי שרציתי זה לברוח מהמקום הנוראאא הזה! חתמתי והלכתי כאשר אפילו הוא לא הראה לי שהמצלמה אכי נדלקת!
בקיצור- אל תקנו בחנות הזו!
אני מצפה ממנהל החנות להתקשר ולהתנצל על היחס הורא ואיום!!!
תגובת החנות:
שלום רב,

ביום רביעי - 5/10/16 ביצעה הלקוחה הזמנה למצלמת אקסטרים באתר אינטרנט גולדטופ מחשבים - הלקוחה התקשרה אליי והתנתה את ההזמנה שלה בקבלתה יום למחרת - הבטחתי לה שאזמין בעבורה ישירות מהיבואן את המצלמה הנדרשת.
ביום חמישי - 6/10/16 יצרתי קשר עם הלקוחה והודעתי לה שהמצלמה הגיעה ע"י שליח היבואן וכי היא יכולה להגיע לאסוף אותה.
הלקוחה אמרה כי תגיע ביום שישי לאסוף המצלמה.יש לציין כי המצלמה הגיעה ישירות ממחסני היבואן כשהיא ארוזה באריזה מקורית.
ואכן ביום שישי 7/10/16 - הלקוחה הגיעה לחנות לאסוף המצלמה - בעל החנות ביקש ממנה לחתום על העתק החשבונית לשם אישור קבלת המוצר. היא לא היתה מעוניינת לחתום ופתחה את האריזה והתחילה לשאול שאלות - כגון איך זה עובד ועוד.
אנו הזמנו את המצלמה בעבור הלקוחה ישירות ממחסני היבואן - את כל השאלות והתחקירים הלקוחה עשתה עוד לפני שביצעה ההזמנה
אז על מה הטענות והמענות והתגובה הנוראית שהלקוחה כתבה בזאפ - אבקש במיידית להוריד תגובה זו - משום שלקוחות כאלה
במקום להגיד תודה על השירות והמהירות שבה הגיעה ההזמנה - עוד מתלוננת וכותבת תגובה חריפה בזאפ ללא שום סיבה.
מוצר:
מצלמת אקסטרים Sj4000
תמונת משתמש
שם:
Warly
תאריך:
04/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות זו 6 מתאמי MINI HDMI TO DVI ACTIVE.
לאחר כמה חודשים (פחות משנה כפי שמצויין באחריות)
חזרתי לחנות ואמרתי לו שהכבל התקלק הוא ישר אמר לי זה רק כבל אין עליו אחריות.
אמרתי לו רשום באתר שנה אחריות לאחר הוחכה זו הסכים להחליף את הכבל וקניתי עוד כבל בנוסף.
לאחר חודש חזרתי אליו עם אותו כבל תקול ועוד כבל אחד תקול מקנייה אחרונה.
ברגע שנכנסתי לחנות התחיל לצעוק עלי נתת לי כבל שלא שייך לי ועבדת עלי.
ומילים כאלה ואחרות והסברתי לו שהכבל נקנה אך ורק ממנו כמו כל שאר הכבלים שקניתי.
אמר לי לא אתה שקרן ועלבונות למיניהם.
נתתי לו את 2 הכבלים בעצבים ועזבתי את החנות הוא אמר שהוא יבדוק אותם ויחזיר לי תשובה תוך שבוע.
לאחר שבוע לא קבלתי שום טלפון כפי שהובטח.
כשהגעתי לחנות נאמר לי הכבלים לא באחריות.
(הכבל נקנה בידיוק לפני חודש ויחד עם הכבל שהוחלף ואחריות היא לשנה).
לא היה לי עצבים להתווכח איתו שוב .
רק למדתי את הלקח שחנות זו נפסלה מבחינתי ולעולם לא אקנה בה שוב.
חבל שלא ראיתי חוות דעת קודמות על החנות.
פשוט אין מילים שירות זווע ויחס משפיל לא הגיוני בין מוכר ללקוח.
מוצר:
מתאם MINI HDMI TO DVI ACTIVE
תמונת משתמש
שם:
רגינה
תאריך:
03/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע לאחר 13 ימים ולא שבעה כמובטח ללא כל התראה או התנצלות. המקלדת לא עובדת ללא חיבור לטעינה ולכן לא ברת שימוש. בפניה לעסק, בעל העסק שלח אותי לדבר עם מייקרוסופט. לאחר שחזרתי אליהם (כי במייקרוסופט לא מטפלים בנושא), בעל העסק צעק תוך שהוא מדבר בצורה לא יפה עלי וניתק לי את הטלפון מספר פעמים. למותר לציין, שהמוצר נקנה עם אחריות מעבדה. נותרתי עם מוצר ללא שימוש ואף גורם שאפשר לדבר איתו.
מוצר:
מקלדת אוניברסלית לטאבלט universal keyboard
תמונת משתמש
שם:
Evyatar
תאריך:
18/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחשב הגיע שבור! ממש שבור!!! ביקשתי שיחליפו את המחשב. שלחו לי אותו מחשב שבור עם חלקים אחרים.
שירות נוראי! זמן משלוח ומשלוח נוראייים! ואחרי שימוש של כמה חודשים גם שבק לי החיים של הספק כוח! לכו תדעו אם הוא היה חדש, שבור....
מוצר:
מחשב אישי Gigabyte GA-Z170M
תמונת משתמש
שם:
שיר
תאריך:
22/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ברמה שלא הכרתם.
הגענו במיוחד לחנות אחרי שלצערי לא ראיתי את הביקורת בזאפ אלא רק שיש להם את המוצר שחיפשנו.
באתר כתוב שמתחייבים למחיר הזול בארץ.הראתי לבעל העסק שמוכרים ביותר זול משמעותית בחנות אחרת והוא סירב להוריד את המחיר ואמר שאין להם מלאי מספיק וזו הסיבה.
אחרי שהארתי את תשומת ליבו על המחיר שנתן לי שזהה למחיר שכתוב באתר שלהם בעוד שכתוב במפורש מחיר מיוחד בחנות!!
הוא אמר לי שהוא יכול לגבות ממני כסף על זה שיושב איתי בחנות ולמכור לי ביקר יותר מאשר באתר עבור השירות שהוא נותן לי.
ולבסוף קינח ב"לכי תקני בחנות אחרת" וגם האישה שאיתו אמרה את זה.הכל בדיבור עם טון מזלזל ומגעיל.בחיים שלי לא נתקלתי בכזה דבר.בחיים לא כתבתי ביקורת רעה על עסק.הפעם זה חצה גבול מאוד ברור.
בקיצור ההמלצה חמה שלי אל כל האנשים שרואים את זה זהה להמלצה של בעלי העסק "לכו תקנו בחנות אחרת!!!!"
עד שישופר שם משהו מהותי ביחס ללקוח אל תתקרבו לשם.
מוצר:
מצלמות אבטחה מערכת מצלמות אבטחה
תמונת משתמש
שם:
נמרוד
תאריך:
08/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. לוקח להם הרבה זמן לחזור בטלפון.
2. הבטיחו שהמוצר יגיע "תוך שעתיים" והגיע תוך יומיים...
3. לא הביאו את המוצר שקניתי אלא מוצר אחר ולא מתאים.
4. כשהתקשרי הם (גם ריקי וגם יניב) התחילו לצעוק עלי בטלפון ("כמה זמן אנחנו מבזבזים עליך נמאס כבר"), יניב גם דיבר באופן ממש מאיים ואלים ("אני לא צועק עליך עכשיו אני אתחיל לצעוק יא זבל")
5. בקיצור, לדעתי צמד-לא-חמד עם התנהגות נכלולית או לכל הפחות לא שירותים באופן מזעזע. להתרחק כמו מאש.
מוצר:
אוזניות ?
תמונת משתמש
שם:
EV
תאריך:
02/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הנתב נרכש כאשר רשום בתחתית העמוד: "אספקה יום עסקים למחרת ההזמנה ע"י איסוף מהחנות". לאחר כמה ימים כי אינן חזרו אלי פניתי אליהם.
קיבלתי תשובות מתחמקות כי ישנה בעיה וכי תוך כמה ימים הוא יסופק.
כעבור כמה ימים נוספים נאמר לי כי הנתבת כרגע תקוע במכס וכי זה לא אמשתם.
כמו כן, כל אותו זמן המוצר ממשיך להיות מוצג למכירה תוך כדי שממשיך להופיע למטה כי המוצר יסופק יום לאחר ההזמנה.
לבסוף נתנו לי לדבר עם משהו אשר חזר על כך כי אני נשמע מאשים (נשמע לי לגיטימי לאחר שעברו כמעט 14 ימי עבודה) ואמר לי שפשוט נבטל את העסקה וזהו.
בנוסף נמסר לי כי כל מי שרוכש את הנתב הנ"ל תחילה מתקשר לחנות ולכן לא ניתן מצב שמשהו ירכוש אותו ויאמין כי יקבלו לאחר יום עסקים אחד כרשום באתר
מוצר:
נתב קווי כולל מודם אלחוטי VMG8924-B10A
תמונת משתמש
שם:
ilan
תאריך:
25/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע הזמנתי מסך חדש 21.5" MAG איך שפתחתי את האריזה הפנל מסביב למסך פגום ויש בטן למסגרת ורואים שפשוט המוצר פגום יש בליטה למסגרת וברגע שמסגרת אינה אוטמת כיאות של המסך זה יגרום בעתיד לנזקים מה גם שנראה על הפנים.
צלצלתי למוכר בחנות ואמרתי לו תשמע הבאת לי מסך פגום: להלן תשובתו:
אני לא אחראי תפנה למי שנתן אחריות עד היום אני מחכה שיבוא כבר מעל שבוע ששלמתי על המסך הפגום ולא הוחלף

אני שואל למה לא תחליף לחדש המוכר ענה לי שזה לא בעייה שלו... הבנתם זה לא בעייה שלו כלומר לקח ממני כסף מכר לי מסך פגום וזה לא בעייה שלו...אפ אתם פריירים תמשיכו לקנות בחנות גולדטופ.
תגובת החנות:
אכן הלקוח רכש מסך מאג מדגם L22A אשר מגיע עם שלוש שנות אחריות ושרות באתר הלקוח
הלקוח התלונן שקיבל מסך פגום, נאמר ללקוח לפנות ישירות לשרות רטפון
נותני האחריות על המוצר שיגיעו אליו לביתו ויחליפו לו את המוצר בחדש !!!

מתברר שהלקוח לא אהב את התשובה מכאן לפריירים הדרך מאוד ארוכה
כל הרוכש בגולד טופ מחשבים נהנה משרות ויחס אישי יוצא דופן בתחום המחשבים
יש לנו וותק ומוניטין של 18 שנים בתחום

לסיכום הלקוח קיבל שרות ואספקה מעבר למצופה

מוצר:
מסך מחשב של " 21.5 L22A
תמונת משתמש
שם:
לא-לפרסום
תאריך:
14/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך קניה חלק, רק שהמוצרים מעולם לא הגיעו. כשהתקשרתי לאחר 5 ימים (זמן האספקה), התברר שיקחו כחמישה ימים נוספים. כששאלתי אם לא ניתן לזרז על מנת לעמוד בהתחייבות הכתובה של החנות, בעל הבית צווח בטלפון שהוא לא מוכן למכור ושהוא מבטל את ההזמנה. אז עכשיו עלי לבצע הזמנה מחדש בחנות אחרת. אם חשוב לך לקבל במועד את המוצרים שאת/ה מזמינ/ה, ממש כדאי לחפש מקום אחר לקנות בו מלכתחילה.
מוצר:
מספר מוצרים 3115, 105
תמונת משתמש
שם:
sigalov.
תאריך:
15/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחנות 3 מוצרים: מארז חיצוני לדיסק, צורב פנימי, ואוויר דחוס לניקוי.
לאחר שאספתי מהדואר את החבילה והגעתי הביתה, הבחנתי שחסר ספריי של האוויר הדחוס במארז.
התקשרתי לשירות הלקוחות, הסברתי את המצב. הבחורה מאוד התלהמה ואמרה שהיא אישית ארזה את החבילה ושיכול להיות שהקופסא הייתה פתוחה והוציאו את זה בדואר.
הקופסא הייתה ארוזה היטב (אני לא יודע אם פתחו וסגרו אותה בשבלב כלשהו, יכול להיות..).
מחיר של הספריי הוא 30.74 ש"ח, אין בכוונתי להתכווח על סכום שזכה.
אני לא יודע מה קרה למוצר, אבל אני יודע שהוא היה לי חסר במארז ושילמתי עליו כסף.
הייתי מצפה מבעל עסק שקודם כל ישלח לי חדש או יזכה ואח"כ יעשה את החקירה לאן הוא נעלם, במקום הפתרון שקבלתי: "תלך לדואר שלך ותבדוק מה קורה".

אני לא רואה איך זה משתלם לעסק להנתנהג ולהתלהם ככה כלפי הלקוחות לשהם ובטח עבור סכום שכזה, מה שבטוח שאני לא אזמין יותר מגולדטופ מחשבים.
תגובת החנות:
בתאריך 7/1/15 - קיבלתי הזמנה באתר גולדטופ מחשבים שמספרה - 1500837 ל-3 פרטים
הכנתי את ההזמנה ובה 3 פריטים - מארז חיצוני לדיסק קשיח, אוויר דחוס, צורב DVD למשלוח בדואר רשום מבוטח שמספרו - rr160124760il - הזמנה זו נשלחה ללקוח בתאריך 11/1/15 כשהיא ארוזה בתוך קרטון עם סרטי הדבקה של גולדטופ על כל הקופסא.
בשבוע שעבר קיבלתי טלפון מאולג שטוען כי קיבל את החבילה ארוזה וסגורה והיה חסר לו האוויר הדחוס
שאלתי אותו מס. פעמים האם החבילה היתה פתוחה - שאם כן אני אגיש תביעה נגד דואר ישראל.
הוא חזר וטען כי החבילה היתה סגורה היטב וכי חסר לו פריט - אוויר דחוס.
אמרתי שלא יכול להיות כי אני ריקי גולן ביצעתי את ההזמנה, ארזתי את החבילה ובה שלושת הפריטים
וגם הלכתי אישית לדואר לשלוח אותה.
אולג אמר לי או קיי אתם עוד תשמעו ממני ובאמת שמענו דרך התלונה באתר זאפ כמובן.


מוצר:
אוויר דחוס 400 מ"ל
תמונת משתמש
שם:
mister
תאריך:
13/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הרכישה הטלפונית המסך הגיע שבור , לאחר דין ודברים עם החברה
הם החליפו את המסך , כעבור כשנה בלבד המסך החל להיפרם (!!) מצידו הימני ,
כאשר פניתי אל החברה ענתה נציגה (שגם טענה שהיא הבעלים והמנהלת..) ודיברה בגסות
תוך חזרה על האמירות "אין מה לעשות תקנה חדש" ..
מותר לא לתת שירות אחרי תקופת האחריות (למרות שכך בטח לא יחזרו אליכם לקוחות ),אבל לדבר בטון כזה ולנתק ללקוח בפנים כמה פעמים בטח לא מקובל ומכוער ..
אנא הימענו (למענכם) מרכישה בחנות זו , פשוט בושה וחרפה על היחס וההתנהגות .
אגב קולנוע ביתי הוא תחביב רב שנים ופרימת מסך זהו משהו שאמור להיות נדיר - זו אינה בעיה שאמורה לקרות ! אז הישמרו גם מאיכות המוצרים !!
מוצר:
מסך הקרנה w6384
תמונת משתמש
שם:
יהודה
תאריך:
27/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הכרטיס בטלפון, איסוף עצמי. לא בדקתי בזמן האיסוף אם הכרטיס שבתוך הקופסה הוא אכן אותו כרטיס שמופיע על האריזה ובחשבונית.
אחרי שהתקנתי את הכרטיס התברר שהוא לא עובד ושהמאוורר שעל גוף הקירור תקוע ולא מסתובב. בבחינה מקרוב התברר ש:
א.שהכרטיס הוא לא דגם G-Force 8400GS 512MB, שהזמנתי ושילמתי עליו,
אלא דגם נחות - FX5500 AGP-8X 256MB
ב. שהכרטיס שקיבלתי הוא כרטיס משומש, שרואים עליו בבירור סימנים של ניסיונות לנקות את האבק.

התקשרתי לנציג השירות – יניב גולן – שאמר שקורה שיש כרטיס תקול. ביקש שאשלח את הכרטיס חזרה והוא ישלח לי כרטיס אחר, אבל אין לו את הדגם שהזמנתי, יש לו כרטיס דומה שעולה 216 ₪ ושעלי לשלם שוב עבור המשלוח, ובסך הכל 235 ₪ (במקום 200 ₪ שהיה אמור לעלות הכרטיס שהזמנתי במקור), וסירב לשלוח את הכרטיס החדש על חשבונו, למרות שהסברתי לו שהכרטיס שקיבלתי – ונסעתי לאסוף – היה מלכתחילה משומש ולא תקין (יש צילומים).

אחרי כשבוע הגיע הכרטיס החדש, והפעם אכן היה חדש,אך התברר שהטענה שזהו כרטיס טוב יותר מהכרטיס המקורי שהזמנתי ולכן גם יקר יותר, היתה לא נכונה בעליל. התגלה שלכרטיס החדש אין מאוורר על גוף הקירור בנוסף, הכרטיס החדש וה"טוב יותר" הוא לא 512MB DDR, אלא רק 256MB DDR, שאמור להיות זול יותר.

לחבילה בה שלחתי את הכרטיס התקול הוספתי מכתב בו דרשתי החזר יחסי, או לחילופין, מאוורר להתקנה על גוף הקירור. מיותר לציין, שלא קיבלתי תשובה או תגובה כלשהי.

שורה תחתונה – התנהלות המוכר איננה הגונה, בלשון המעטה.

המשך תגובה לאחר תגובת החנות שמופיעה למטה :
יניב מ"גולדטופ" משקר בתגובה שלו. א. הכרטיס לא תקין, החלפתי בינו לבין כרטיס אחר תקין ממחשב אחר - שלוש פעמים והכרטיס שלו לא עבד. והמאוורר לא מסתובב, את זה כן ניתן להוכיח. צלמתי בוידאו את ניסיונותיי לסובב אותו ורואים שהוא תקוע. אני יכול לשלוח לכם את הסרטון. הוא גם התעלם מזה שהכרטיס שקיבלתי שונה ונחות מהדגם הרשום בחשבונית. מאחר שהחלטתי בשלב זה שהמוכר לא ישר, צילמתי את הכרטיס התקול מקרוב מאוד ורואים את שם הדגם ששונה מהחשבונית.
תגובת החנות:
הלקוח פנה אלנו טלפונית והזמין כרטיס מסך מתקן ישן AGP
אמרתי ללקוח שיש לי במלאי כרטיס משומש ועלותו 200 ש"ח פחות ממחיר עלות
אכן הלקוח הסכים והגיע לחנות לאסוף

יום למחרת פנה אלנו הלקוח בטענה שהכרטיס תקול
נאמר ללקוח שאנו נזמין בעבורו כרטיס מסך חדש ושיגיע לחנות להחליף מוצר
הלקוח הזמין וקיבל כרטיס מסך מסוג Sparkle GeForce FX5500 256MB 128Bit AGPx8

אגב הכרטיס הקודם נבדק במעבדה ונמצא תקין לחלוטין

לסיכום הלקוח קיבל שרות מעולה ומוצר שהוזמן
מוצר:
כרטיס מסך N-VIDIA G-FORCE 8400GS 512MB DDR2 AGP
תמונת משתמש
שם:
Michal
תאריך:
20/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרכשתי את המוצר, התקשרתי לברר אם יש במלאי ונאמר לי שאין בעיה ושתוך יומיים שלושה יהיה אצלי המוצר.
קבעו איתי שליח להיום בצהריים, זה אחרי שהובטח לי שהיום אקבל את המוצר.
ביזבזתי את כל הצהריים עד לעכשיו שעה 19:00 ולא קיבלתי את המוצר.
התקשרתי לחברה, התנערו מכל אחריות ואמרו לי שעליי להתקשר לחברת שליחויות, מהצהריים אני בטלפונים לשאול איפוא השליח?! "שליח לא זמין", "נחזור אלייך", "מה את רוצה שנעשה", "לא יודע מה להגיד לך".
שירות על הפנים, אם הייתי יודעת מראש שזה היחס לא הייתי מתקרבל לחנות הזאת וגם לא ממליצה לאף אחד להתקרב לשירות כזה.
מחר אתקשר לבטל את ההזמנה - ביזבזתי שבוע בהמתנה, בגללם לא יהיה לי מתנה לתת לחג. פשוט בזיון של שירות !!!!!
תגובת החנות:
שלום רב, המוצר אכן היה אמור להיות מסופק ללקוחה תוך יומיים כפי שביקשה למרות ששילמה שליחות בגין 5 ימי אספקה - אנו עובדים עם חברת כץ שליחויות - התקשרו ללקוחה לאספקת החבילה תוך יומיים ליום רביעי 20/3/13 אלא שהיא לא היתה זמינה ולא היה איש בבית ולאחר בירור בחברת השליחויות נאמר לנו כי קבעו עם הלקוחה אספקה יום למחרת עד השעה 14:00 - 21/3/13 לפי בקשתה. זו לקוחה מרוצה שקנתה כבר מס. פעמים אצלינו. אינני מבינה על מה ולמה כל הטענות הללו - אני אישית דיברתי איתה אתמול לפני שהיא פנתה אליכם - חבל לי שהיא כועסת על לא מאומה משום שהיא אישית קבעה עם חברת השליחויות. לדעתי טענה אינה מוצדקת לחלוטין וחבל.
מוצר:
טאבלט 103
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
03/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר (מחשב מיני-PC של חברת Giada) לפני כחודש.
באתר של החנות צויין "משלוח חינם".
לאחר שביצעתי את ההזמנה יצרו עימי קשר מהחנות ואמרו לי שאין משלוח חינם ושעלי לשלם. העדפתי להגיע ולאסוף את המוצר עצמאית.

לאחר כחודש שהמחשב היה אצלי, ולאחר התקנת מע' הפעלה בתשלום + תוכנות יקרות + איחסון מידע יקר-ערך, ספק הכוח התקלקל והמחשב לא פעל יותר.

לקחתי את המחשב לחנות, ולאחר מספר ימים הם יצרו איתי קשר, הגעתי לאסוף את המחשב וראיתי כי סופק לי מחשב חדש לחלוטין מהיבואן - שזה נהדר חוץ מדבר אחד קטנטן - מה עם הכסף והזמן שהשקעתי בהתקנת מע' ההפעלה וכל התוכנות וכל המידע שהיה לי על המחשב? נעלם כלא היה.
מתסכל מאוד, לא היה ניתן לעשות דבר.

מדוע לא העבירו פשוט את הדיסק מהמחשב הישן לחדש? כששאלתי, בעל החנות ענה לי "אין אחריות על ה-DATA של הלקוח".

נהדר! פיקס! ממליץ בחום! NOT!
מוצר:
מחשב mini-PC Slim-N10
תמונת משתמש
שם:
ראובן
תאריך:
23/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות צורב blue Ray . במשבצת
"אני רוצה לקנות" רשמתי צורב blue ray .
ובין ההצעות שהופיעו הופיעה הצעה של גולדטופ ובמחיר סביר.צורב של חברת LG .
רכשתי את הצורב ושילמתי בכרטיס אשראי.
קיבלתי את המשלוח אחרי 12 יום, ואז כשקראתי את החוברת המצורפת התברר לי שזה צורב DVD שקורא גם Blue Ray ולא צורב
Blue Ray.
מיהרתי לחנות בראשון לציון (אני גר בתל אביב) וביקשתי להחזיר את המוצר כי זה לא המוצר שרציתי לקנות.
גולדטופ הודיעו לי שהם לא מחזירים את מלוא הסכום
ששילמתי אלא רק חלק ממנו. או לחלופין אם אתחייב לקנות ממוצרי החנות יזכו אותי במלוא סכום הקניה.
המוצר שרכשתי עלה 722 שקלים, הזיכוי שקיבלתי הוא 665 שקלים.
האם גולדטופ לא מחויבת לאמת בפרסום ולמסחר הגון.
האם לא חייבים היו לפרסם שזה צורב DVD ולא צורב Blue Ray .
האם גולדטופ לא חייבים להחזיר את מלוא הסכום ששילמתי?
מוצר:
צורב Blueray LG GGC-H20L
תמונת משתמש
שם:
כפיר
תאריך:
13/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מבחינתי הדבר החשוב ביותר הוא התחייבות למה שכותבים! באם התחייבו למשלוח תוך 14 ימי עסקים, לא מקובל עלי לקבל את החבילה באיחור ולו ביום אחד! אני הזמנתי את החבילה ב-26 ליולי, אנחנו היום ב-13 לאוגוסט והחבילה עדיין לא אצלי! אני צריך להתחיל לבדוק באתר ולראות שגולדטופ אכן העבירו את החבילה לדואר, אך החבילה (כך נאמר לי מהדואר) תגיע רק בשבוע הבא!!! פשוט חוצפה! אותי לא מעניין כמה זמן לוקח להעביר חבילה בדואר, גולדטופ לא התחייבו על 14 ימי עסקים להעברת החבילה לדואר, אלא להגעתה ליעד, אלי! אם לוקח כ"כ הרבה זמן להעביר חבילה (אגב, גולדטופ שלחו אותה לדואר רק ב-11 לאוגוסט, כך שהיה ניתן להניח כי החבילה לא תגיע בזמן!!) גולדטופ היו צריכים להעביר את החבילה הרבה לפני ולא לחכות לרגע האחרון! פשוט חוצפה! אגב, התקשרתי אליהם בתחילת החודש, כשבוע וחצי לאחר שביצעתי את ההדמנה, שם תחילה נאמר לי קצת בגסות "תבדוק באתר את הסטטוס לפני שאתה מתקשר", לאחר שבדקתי ונכחתי לדעת כי אין שום סטטוס עדיין, התקשרתי שוב, אז ענתה לי מישהי אחרת, נחמדה יותר (ולכן עוד קיבלו איזשהו ציון) ובררה עד ששמעתי מישהו ברקע אומר "יש עוד זמן, זה ישלח עוד שבוע". אני לא אזמין יותר מגולדטופ! אני עדיין לא יודע מה יהיה השירות אחרי שאקבל את המוצר ובאיזה מצב הוא יגיע, אך אני כבר יכול לומר שאם הם לא עמדו בהתחייבות הראשונית של אספקת המוצר בזמן, הם לא יעמדו באף התחייבות, כאשר מבחינתי התחייבות של אספקה בזמן היא אחת החשובות למען הרושם מחנות! אני לא אקנה שם גם אם יעלה חצי מחיר ממחיר בחנות אחרת, מוכרת וטובה. אני הייתי ממליץ לכולכם לא לקנות משם כלום! שילמדו לשרת ולעמוד בהתחייבויותיהם.
** אגב, באתר שלהם כתוב, "מרבית החבילות מגיעות ללקוחותינו במועד האספקה כמובטח , במידה וחלה תקלה כלשהי או עיכוב באספקה , אנו מתנצלים על כך מראש" - אז צר לי גולדטופ, התנצלויות מראש לא תורמות לי בכלום, מלבד הידיעה כי אתם מנסים לכסות אחר עצמכם מראש. חנות שמכבדת את עצמה, לא תעז לכתוב דבר שכזה משום שהיא יודעת כי אינה מאחרת באספקת מוצריה! אתם ככל הנראה רגילים לכך ולכן ההתנצלות מראש שלא תורמת בכלום!! תעמדו בהתחייבויות שלכם!
תגובת החנות:
הלקוח ביקש משלוח חינם עד 14 ימי עסקים וקיבל את המוצר ביום ה- 14 בדיוק כמו שהובטח לו .

מלל מדואר ישראל :

דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 11/08/2009 באמצעות יחידת הדואר דואר
פלוס רשל"צ אשר בראשון לציון
דבר הדואר האמור הגיע ליחידת הדואר המרכזית אשר בתל
אביב-יפו בתאריך 13/08/2009 ונוכח מידותיו ו/או משקלו
הועבר אל יחידת הדואר רמת החייל
לצורך מסירתו שם

מוצר:
שרת מדפסות אלחוטי WGPS606
תמונת משתמש
שם:
Ran
תאריך:
09/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני אמנע מלהזמין שוב מוצרים בחנות זאת כיוון שלטעמי הם נוהגים בחוסר הגינות. המחיר המפורסם כולל משלוח רלוונטי רק עבור מוצרים ששוקלים פחות מקילוגרם. דבר זה מצויין רק בסיום תהליך ההזמנה ואני לא ראיתי זאת. כמו כן קיימת אפשרות בטופס ההזמנה למשלוח ב-0 שקלים אך למעשה זו לא אפשרות...
העניין התברר רק לאחר שהם התקשרו לאמת את ההזמנה ואז כבר נדרשו ממני דמי ביטול (ביקשתי לבטל את ההזמנה).
רן
תגובת החנות:
בשיחה שביצעתי (אופיר – מנהל מכירות) עם הלקוח בוקר ההזמנה הבהרתי ללקוח את הנהלים בגולדטופ ונתתי לו את האפשרות לבטל את ההזמנה ,
להגיע לאסוף או להוסיף דמי שילוח ולקבל את החבילה לבית עם שליח .
הלקוח ביקש שליח עד הבית וכך ביצעתי את הזמנתו .
בצהרי היום יצר עימי קשר בנו של הלקוח וטען שאביו מבוגר מכדי לאשר את ההזמנה למרות שהוא חתום עליה , הבהרתי לו שאני מכבד מבוגר בן 80 כמו שאני מכבד ילד בן 12 ולאחר
שאושר לי ביצעתי את ההזמנה .
בשלב הזה ביקש בנו של הלקוח לבטל את ההזמנה , יש לציין שבשלב זה המוצר כבר היה ארוז
ומוכן לאיסוף מהחנות – ביטול העיסקה בשלב זה גורר דמי ביטול על פי החוק .

אנחנו בעד חוות דעת טובות כרעות אבל הלקוח במקרה הזה לא דובר אמת .

מוצר:
מדפסת משולבת mx300
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
24/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שנרשם באתר זאפ שהמשלוח של המקלדת הוא בחינם, בחרתי בחנות הזו בגלל הדירוג הגבוה שלה (למרות שהיו חנויות אחרות יותר זולות)

חיש מהר התקשר איש המכירות ואמר שהמשלוח עולה 19 שקלים מכיוון שזה שוקל מעל קילו. ביטלתי מיידית את ההזמנה, רשמתי את דעתי פה באתר כדי שלפחות ידעו הדורות הבאים.
תגובת החנות:
הלקוח ביטל את הזמנתו מסיבותיו שלו ולפי בקשתו.
מאחר ולא בוצעה שום רכישה, לא נעשה שום חיוב בכרטיסו של הלקוח, ולכן לא הונפקה עבורו חשבונית.


מוצר:
מקלדת 4000 ארגונומית
תמונת משתמש
שם:
ez.gvaot
תאריך:
07/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות קניתי מספר פעמים בחנות, ולא היו לי בעיות מיוחדות, בקנייה הזו קיבלתי כונן קשיח ללא כבל SATA או חשמל. לתומי חשבתי ששכחו להכניס את הכבל ולכן פניתי בטלפון לשירות לקוחות, שם ענתה אישה בשם זוהרה שניסתה להאשים אותי בכל שלא ציינתי שיצרפו כבלים. יש לציין שבניגוד למאו אתרים אחרים שמציינים במיוחד אם הכבלים לא כלולים במחיר - כאן לא היתה שום אינדיקציה לעניין. מאחר ובשירות הלקוחות הטלפוני לא שמעו על תודעת שירות כתבתי מייל בבקשה לשלוח את הכבלים שאמורים להגיע עם הכונן. מאז עברו שבועות ולא שמעתי מהם. לא הייתי ממליץ לאיש לקנות שוב בחנות מאחר וזהו הימור - אולי גם אתם תצטרכו שירות....
תגובת החנות:
הלקוח רכש דיסק קשיח, ושילם אך ורק על דיסק קשיח.
יש לציין ששום דיסק פנימי אינו מגיע עם כבלים, ואף בדף המוצר לא מוזכר בשום מקום שהמוצר ו/או המחיר כוללים אספקת כבלים.
כאשר הלקוח התקשר ודרש שנשלח לו כבלים על חשבוננו( משמע ללא תשלום) נאמר לו שבמידה והוא רוצה כבל עליו לרכוש אותו כמו כל מוצר אחר.
הלקוח מעוניין שנספק לו כבלים על חשבוננו, מה שלא בא בחשבון, ( גם אנחנו רוכשים את הכבלים בנפרד ומשלמים עליהם מחיר מלא של כבל)
ואין שום היגיון בכך שנחלק כבלים ללקוח שלא שילם עליהם כחוק.
לא מן הראוי לעלות תגובה של לקוח שדורש שנספק לו מוצר ללא תשלום- וכאשר אנחנו מסרבים ומסבירים לו שהוא צריך לשלם על המוצר מאחר ובפירוש
לא מצויין שהדיסק מגיע עם כבל- הוא טוען שלא קיבל שירות.

מוצר:
כונן קשיח Barracuda ST3250620NS 250GB SATA2
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
03/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ודיברתי עם הנציג בטלפון. הוא אמר שהוא יתקשר אלי למחרת אחרי שיברר. התקשרתי למחרת בבוקר וביקשתי לבטל את העיסקה - הוא התעקש לגבות 8% דמי ביטול. ככה לא מתנהגת חנות שרוצה שלקוחות יחזרו לקנות אצלה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מעבד שאין אנו מחזיקים במלאי (הוזמן לו בהזמנה מיוחדת) לאחר יום כשהגיע המעבד והלקוח עודכן להגיע לאסוף ביקש הלקוח לבטל את ההזמנה ע"פי חוק דמי ביטול עסקה הזמנה מיוחדת מחויבת ע"י גולד טופ בדמי טיפול של 8%


מוצר:
מעבד Athlon X2 4200
תמונת משתמש
שם:
Yury
תאריך:
25/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב8.08.2007 קניתי בגודטופ כרטיס מסך palit radeon x1550. הכרטיס מומלץ ע"י איש מכירות במקום דגם אחר, שקניתי ולא היה במלאי.
כעבור 4 חודשים, בדצמבר 2007, הכרטיס התקלקל - החל לחמם את המחשב ולגרום לניתוק של חשמל.
הבאתי את הכרטיס למעבדה. כעבור 7-10 הוחלף הכרטיס. במאי 2008 הכרטיס החילופי התקלקל באותה צורה. ביקשתי מצוות החנות להחזיר כסף ולהחליף למודל אחר, אך נאמר לי שצריך לחכות עד שייבואן יחליפו.
בשני המקרים ביקשתי כרטיס חילופי לתקופת תיקון (אני מתכנת וצריך לעבוד במחשב הנ"ל), אך פעמיים נעניתי בשליליות.
יש לציין כי חנות נמצאת באזור בו יש מצוקת חנייה. הצוות אינו מאשפר ללקוחות לחנות בחניית החברה.
מוצר:
כרטיס מסך x1550
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply