יום אחרי ביצוע ההזמנה והתשלום, אני מקבל אימייל שההזמנה בוטלה היות שהמדפסת לא במלאי (של הספק). ובאותו אימייל מציעים לי לשדרג את ההזמנה למדפסת אחרת יקרה יותר.
וראה זה פלא, למרות שהם נאלצו לבטל לי את ההזמנה (ולהציע מדפסת יקרה יותר), הם לא טרחו לציין בדף המוצר באתר שלהם שהמוצר לא במלאי...
נכון להיום כבר עבר שבוע! ועדיין רואים את המחיר שלהם ראשון בזאפ, ועדיין ניתן להזמין את המוצר (במחיר האטרקטיבי) באתר שלהם, ומן הסתם הם עדיין ממשיכים לבטל את ההזמנות, ולהציע ללקוחות שכבר הזמינו, והשאירו פרטי אשראי, לשדרג את ההזמנה למדפסת יקרה יותר.
מאוד לא יפה.
מוצר:
מדפסת DCP-L2530DW
שם:
אבנר
תאריך:
16/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני יותר משבוע רכשתי סט טונרים למדפסת לייזר צבעונית. שילמתי 25 שקלים נוספים כדי לקבל את ההזמנה תוך יום עסקים אחד. בפועל עבר יותר משבוע ולא קיבלתי את המוצרים. אתמול לאחר עשרות ניסיונות, ענתה לי מישהי שהבטיחה לחזור אליי מיד עם תשובה. עד עכשיו, לא ברור לי מה קורה עם ההזמנה, מה שכן ברור זה שהם כבר חייבו את כרטיס האשראי.
תגובת החנות:
כל הסיפור מדובר על לקוח המתגורר בקיבוץ הנחשב כיעד חריג בחברות השילוח (כלומר לא יישוב מרכזי הנכנסים אליו בכול יום) ולכן המשלוח הגיע לאחר 4 ימי עסקים ולא בין 1 ל 3 ימי עסקים כמו שרשום באתר . לא הובטח לו תוך יום ולא נאמר אחרת . מצער לקרוא שאנשים ממהרים להכפיש בלי סיבה מוצדקת , הוסבר לו גם שימי עסקים לא כוללים שישי ושבת אבל מסרב להבין וממהר לצאת בהצהרות וחבל . אנו ב "דיו דיפו" משתדלים לתת מענה מהיר ויעיל לכל הלקוחות , אבל לקוח שמתגורר ביעד מרוחק יכול לקבל את החבילה באיחור של יום , גם על כך רשום באתר , ישנה קטגורייה הנקראת " משלוחים ליעדים חריגים" ושם מפורטים היישובים אליהם לא נכנסים בכול יום .
מוצר:
טונרים למדפסת לייזר צבעונית
שם:
Smadar
תאריך:
10/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אפילו כוכב זה יותר מדיי לצערי.... רכשתי טונרים למדפסת , התחייבו לשלושה ימי עבודה, שילמתי עבור משלוח עד הבית. מאז, אין מענה טלפוני, אין מענה להודעות, מיילים, פונה ללא הפסקה ופשוט אין מענה!!!! במידה והיום לא אקבל מענה, פשוט אבטל את התשלום , לא מניח את הדעת שחמישה ימים פשוט לא עונים!!!!
תגובת החנות:
כבר ביום ההזמנה עדכנו את הלקוחה שזמני האספקה מתארכים מהרגיל , מששלחנו מספר הודעות ולא זכינו למענה לתיאום משלוח מאוחר נאלצנו לבטל ההזמנה . לא מקובל על הלקוחה שעקב המצב בארץ זמני המשלוחים מתארכים , אין לנו דרך לזרז או לייעל , חוסר בכוח אדם בכול חברות השילוח , עומס עבודה , והכי ברור זה "קורונה" שגם לא מקובל עליה אבל זו גזירה עולמית לצערנו .
מוצר:
טונר שחור תואם Kyocera TK5270K
שם:
Shuki
תאריך:
14/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדפסת PTH110 BROTHER כולל הובלה עם שליח בתוספת מחיר, התחייבות ל 1 - 3 ימי עסקים, בפועל עברו 8 ימים והמוצר לא הגיע, רוב הפעמים שפניתי לא היה מענה טלפוני וגם כשזה קרה הבטיחו לחזור אליי מה שלא קרה בפועל,
תגובת החנות:
זמני האספקות בכל חלקי הארץ ובכל חברות השילוח בתקופה זו מתעכבים לצערי עקב המצב בארץ . אנו מודיעים זאת לכל הלקוחות במעמד ההזמנה .
מוצר:
PTH110 BROTHER
שם:
דני
תאריך:
10/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הוזמנה מדפסת canon. הגיעה עם דרייבר לא תקין. ביליתי יום שלם עם טכנאי קרוב משפחה בניסיון להתקין לשווא. ההזמנה בוטלה אולם כמובן שלא באו לקחת ולא ביטלו את החיוב!!! עבר כחודש !!! ונראה שפנינו להליכים משפטיים. להתרחק להתרחק להתרחק.
תגובת החנות:
הלקוח בשמו האמתי "דורון ברד " ולא "דני" (כמו שרשם ) עוד באותו היום החל באיומים מכיוון שהוא עו"ד וכאלה ... המדפסת הוזמנה במהלך תקופת הקורונה וסופקה כעבור יומיים , הצענו ללקוח תמיכה ועזרה בהתקנה אך הוא סירב לקבל אותה , גם בתמיכה של קנון בישראל הוא סירב להיעזר ומשכך הבנו שאין דרך אחרת מאשר לבטל ההזמנה , ביקשנו מהלקוח לארוז את המדפסת לאיסוף בחזרה ולזיכוי העסקה , הבקשה לביטול העסקה הגיע מצדנו ואנו אחראים לכך כמובן ... מיד בכניסת החג החלו המגבלות של התנועה בארץ ולכן המדפסת טרם נאספה , יצרנו קשר עם הלקוח והסברנו אך הוא מסרב לקבל זאת ולא מבין למה לא מגיעים אליו לאסוף בזמן שכל המדינה בסגר (הזוי משהו) , בכול אופן ברגע שהמדפסת תיאסף ותגיע ייצא הזיכוי באותו הרגע . אנו ב "דיו דיפו" חרטנו על דיגלנו את נושא השירות ומשרתים כבר 15 שנה עשרות אלפי לקוחות, אך לפעמים ישנם כאלה שלא ניתן להגיע איתם להבנה אז אנו פשוט מוותרים , אוספים החבילה ומבטלים את העסקה כלא היית .
מוצר:
Mf237
שם:
roiosdona
תאריך:
18/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות מדפסת של CANON, נענתי כמובן באופן שמשרה תחושה של אמינות ומקצועיות. החלטתי לרכוש מדפסת מסויימת . מסגרת האשראי נתפסה מיד מבלי שהמדפסת נשלחה בכלל ללקוח. כששאלתי לאחר כמה זמן תגיע המדפסת נכתב לי : "בעיקרון אספקות לכל הארץ הן תוך 3 ימי עסקים
אם לא יכנסו הגבלות תנועה עקב הנגיף או בעיות אחרות"... כאשר לא ברור בכלל מה הכוונה ב"בעיות אחרות". החלטתי לבטל את ההזמנה יום לאחר מכן. הוחלט לגבות ממני דמי ביטול של כ100 שקלים. הסכמתי לשלם את דמי הביטול. מיד נתפסה מסגרת גם עבור דמי הביטול. כעת נותרתי כבר יומיים עם מסגרת אשראי תפוסה וכשביקשתי מבית העסק אישור על ביטול ההזמנה והזיכוי שכביכול שלחו לי נאמר לי שאין. בקיצור, להתרחק. נ.ב גם לא הוצאה לי חשבונית.
מוצר:
מדפסת קנון
שם:
Itzik
תאריך:
04/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר חיכיתי כשבועיים ויצרתי קשר עם החברה ולאחר שחזרו אלי סיפרו לי סיפורים (שחברת סמסונג פשטה את הרגל ושעובד שלהם שפוטר היה אחראי להזמנה) בסופו של דבר המודעה עם המחיר שפורסם היתה מזוייפת ולא נכונה או לפחות לא עדכנית אף אחד בחברה לא חשב שצריך להודיע ללקוח שהזמין מוצר שאינו קיים אצלם במלאי
מוצר:
מדפסת סמסונג
שם:
Evgeniy
תאריך:
24/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה של 2 מדפסות XEROX 3020BI - המחיר היה 287 ש"ח ליחידה. בתוספת 25 ש"ח למשלוח עם השליח יצאה 599 ש"ח. יום למחרת מתקשר אלי נציג החברה ואומר בהתחלה שההזמנה מחבואן והיא תהיה לא תוך 3, אלא תוך 6 ימים. אני אומר לו בסדר, אבל אז הוא משנה גרסה ואומר שאין מדפסת ליבואן במלאי והוא מבטל את ההזמנה שלי. לתדהמתי יום למחרת המחיר שמופיע באתר ה-ZAP ב-279 ש"ח כאשר המחיר הבה - 318 ש"ח. באתר החברה המחיר כבר 329 ש"ח ויש אפשרות להזמין.
כל ההתנהלות הזאת נראת כנסיון לרמות לקוחות בעיניי.
תגובת החנות:
לקוח ביצע הזמנה באתר, חזרנו אליו והודענו לו על החוסר במלאי. כמובן שהזמנתו לא חויבה ולא יצאה לפועל. קיימים אצלנו עשרות אלפי פריטים באתר - מן הסתם לא כולם זמינים על המדף בכל רגע נתון. לצערנו הלקוח בחר להעלות חוות דעת שלילית למרות ששוחחנו עמו והסברנו לו את הנושא.
דיו דיפו עושה את המאמץ לעדכן את הפריטים מיד עם היוודע על חוסר במלאי, ונותנת את השירות המהיר והטוב ביותר לקהל לקוחותיה.
מוצר:
מדפסת לייזר Xerox Phaser 3020BI זירוקס
שם:
נעם
תאריך:
29/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כאן, בזאפ, וגם באתר החברה פטרסם המוצר במחיר זול במיוחד. התקשרתי להזמין. אחר המתנה ממושכת והשארת פרטים הודיעו שהמוצר אזל זה מכבר, ושאתקשר כעבור שבועיים שלושה כשיגיע משלוח חדש. כעבור כמה שבועות בדקתי האם המוצר מפורסם על ידם וראיתי שכן, אך בחיר הגבוה ב-25% מן הסכום המקורי. התקשרתי, ואחרי המתנה השארתי פרטים. בסוף תפסתי אותם ו... אין להם המוצר הזה, יש להם מוצר דומה במחיר עוד יותר גבוה (בטיפה).לא התנצלו, לא הסירו את הקליק-בייט מן האתר ומזאפ, דיברו בקוצר רוח וניתקו את השיחה באמצע... לא הרמתי את קולי, לא חיפשתי עימותים - בסך הכול רציתי לקנות מדפסת. תסיקו את המסקנות לבד.
תגובת החנות:
היי, המקרה הנ"ל, ובטח ובטח יחס כזה או אחר מצד נציג שלנו אינו מוכר לנו. במידה והלקוח היה בוחר להתלונן היה מקבל את מלוא תשומת הלב והטיפול במקרה. דיו דיפו חורטת על דגלה מתן שירות איכותי לכל לקוח ולקוח, ואינה מפרסמת מוצרים שאינם במלאי ו/או מנסה להטעות את לקוחותיה כפי שנטען בחוות הדעת, ואם קרה מקרה כזה או אחר, נשמח שיובא לידיעתנו על מנת שנדע לטפלו ולתקנו בהתאם בעתיד.
בכל מקרה ולמרות שהמקרה הנ"ל אינו מוכר לנו - אנחנו מצרים על תחושת הלקוח, שיהיה חג שמח ושנה טובה.
מוצר:
מדפסת משולבת Canon Pixma MG2450
שם:
שלום
תאריך:
28/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת אכזבה .... ניסיתי לרכוש מדפסת דרך החנות האינטרנטית עשיתי את כל התהליך .. אתם יודעים - הרשמה- הזנת פרטי האשראי וכו וכו ... המחיר היה זול בחצי משאר החנויות מה שכבר גרם לי לחשוד ... והנה יום למחרת מציעים לך חלופות כי אין את המדפסת במלאי .. המחיר היה זול כדי למשוך לקוחות .. זהו ספין מכירתי ברמה הכי נמוכה שיש !! בזבוז זמן ואנרגיה !!
תגובת החנות:
שלום רב, המקרה הנ"ל אינו מוכר לנו - הלקוח פנה אלינו כפי שרשם בעת הפנייה - למוצר Brother MFC-L2710DW. המוצר הנ"ל זמין וקיים במלאי. נראה כמו ניסיון להטעות את קהל לקוחותינו.
נמשיך לפעול ולתת שירות אדיב ומהיר לכלל לקוחותינו גם בעתיד.
מוצר:
מדפסת Brother MFC-L2710DW
שם:
חני
תאריך:
20/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזבת... קודם לחייב ולתפוס מסגרת ואז להתקשר ולדווח שאין את הדגם... להסביר שהמסגרת תשתחרר בעוד 3 ימי עסקים מה שמשאיר אותי בלי מחשב נייד ובלי יכולת לרכוש נייד חדש 3 ימי עסקים
תגובת החנות:
שלום רב, הלקוחה ביצעה הזמנה בתאריך 20/03/18 של מחשב נייד של חברת HP באיסוף עצמי, כמפורט בעמוד המוצר מצויין זמן אספקה עד 7 ימי עסקים (בין אם זה באיסוף עצמי, עם שליח, או בדואר). מיד עם ביצוע ההזמנה פנינו ללקוחה על מנת שלא תגיע אלינו לפני שהמוצר אצלנו, ומסרנו לה שנוכל להזמין אותו והמוצר יהיה אצלנו למחרת במידה ולא צפויים עיכובים. לאחר בירור מול HP, המוצר יכל להיות אצלנו רק ביום חמישי (22/03/18) או בראשון (25/03/18) - (שזה עדיין, 3 ימי עסקים במקום 7 ימי עסקים שמפורטים באתר, וזה מתוך אדיבות ומחווה שירותית וקיצור זמנים עבור הלקוח). הלקוחה לא אהבה את התשובה, והחלה לצעוק ולדבר בצורה לא נאותה על הנציג בטלפון בטענה שהובטח לה שהמוצר יגיע היום (מה שלא היה ולא נברא). כמובן שהזמנתה בוטלה באותו הרגע לבקשתה, עוד לפני שחויבה ושחררנו לה את המסגרת מכרטיס האשראי. בכל עסקה המתבצעת באתר כדי למנוע חיובים מיותרים מהלקוח, נתפסת מסגרת האשראי ללא חיוב, ורק במידה והעסקה מאושרת ע"י הלקוח טלפונית ויש את כל המוצרים במלאי, אנחנו מחייבים. במידה ויש צורך לבטל - מבטלים במקום.
נמשיך לתת שירות אדיב לקהל לקוחותינו גם בעתיד
מוצר:
Hp255h4
שם:
חייקי
תאריך:
25/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להיזהר מנוכלות! בניגוד למחיר שהם מפרסמים בזאפ, הם לא מוכנים למכור לי את המוצר אם אני לא מבטיח לו שאני אקנה גם דיו. כלקוחות זאפ אנחנו מצפים שמוכר יציג מחיר סופי ואין להוסיף אח"כ משלוחים וכו' וכדו'... או להתנות בתנאי שקונים עוד מוצרים אחרים!
תגובת החנות:
חבל שהלקוח טועה ומטעה, ובוחר שלא להציג את התמונה המלאה.
הלקוח פנה אלינו בשבוע שעבר, במטרה לרכוש את המדפסת MFC-J4420DW במסגרת מבצע שהיה באתר באותה עת. לצערנו המדפסת אזלה מן המלאי בשעות שקדמו לשיחה, והמבצע נגמר - לפיכך עדיין לא הספקנו להוריד את המוצר מהאתר והוא לא עודכן בזאפ. כמובן שמיד לאחר השיחה, המוצר הוסר מאתרנו, וחזר לאתר רק השבוע - לאחר שהמלאי התחדש.
במעמד השיחה - נמסר ללקוח שאין את המדפסת במלאי על המדף מאחר והיא אזלה בשעות האחרונות, אך נוכל לבדוק לו אופציה להזמנה מיוחדת (שתקח עד 14 ימי עסקים). כמו כן, הוצעו ללקוח ראשי דיו במחיר מוזל, אך מעולם לא נאמר ללקוח שאנחנו מתנים את הרכישה בקניית ראשי דיו/תשלום בעבור משלוח ו/או כל דבר אחר.
כנהוג בדיו דיפו, אנו תמיד פועלים ונמשיך לפעול בשקיפות אל מול קהל לקוחותינו, ולעשות את המיטב על מנת שייצאו בתחושת שביעות רצון מכל רכישה.
מוצר:
מדפסת הזרקת דיו Brother MFC-J4420DW
שם:
dan
תאריך:
28/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
באתר המוצר ובמדבקה גדולה על המדפסת מצוין כי יש 3 שנות אחריות. המוצר התקלקל אחרי 14 חודש. התקשרתי לחנות והן טענו כי יש שנה אחריות בלבד, האחריות אינה כוללת את ראש ההדפסה (זאת מדפסת אז מה היא כן כוללת?), והאחריות בכל מקרה פגה אם איני קונה מהם דיו כל שלושה חודשים. יש לציין שקניתי מהם 2 סטים נוספים של דיו בשנה זו. שומר נפשו ירחק
מוצר:
מדפסת pixma mx925
שם:
shani
תאריך:
12/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בתחילת אוגוסט הזמנתי דיו בגודל xl למדפסת ביתית. נאמר לי כי הדיו בגודל xl יכול להספיק לכמעט פי 2.5 מכמות רגילה, דהיינו קרוב ל700 עמודים. השתמשנו בערך בהדפסה של 15 עמודים והדיו נגמר! המוצר ללא ספק פגום! התקשרתי לשירות לקוחות וענה לי בחור שביקש ממני שאשלח את המוצר לבדיקת מעבדה. אין בעיה שאשלח אותו, אבל את עלות המשלוח החנות צריכה לשלם! ביקשתי שישלמו עבור החזר המשלוח משום שלא באשמתי הדיו נגמר במוצר פגום ועליהם לשאת באחריות. אותו מוכר "נפנף" אותי בצורה מבישה! פשוט מאוכזבת! לא ממליצה לקנות בחנות הזאת וגם לעולם לא אחזור לקנות בה!
מוצר:
דיו וטונרים 650 CZ101AE XL
שם:
ram
תאריך:
14/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע הוזמנה מדפסת. הודגש כי זו מתנה ליום הולדת וחשוב שתגיע מהר. הובטח שתגיע עד יום שני/שלישי השבוע. המוצר לא הגיע ואף לא טרחו להתקשר. בבירור טענו שלא נמצאת הזמנה כזו. לאחר חיפוש נוסף "נמצאה" ההזמנה, אך טענו כי לא בוצעה כיון שמעדיפים ישראכרט ולא מבצעים אם נמסר כרטיס ויזה. אגב, ההזמנה נעשתה טלפונית, ולא נמסר דבר בעניין זה בעת ההזמנה. היחס בטלפון היה מזלזל וחסר סבלנות. ביקשתי לשוחח עם מנהל, טענו שלא נמצא, אח"כ טענו שנמצא אך לא יכול לשוחח. השארתי טלפון ע"מ שיחזור אליי, וכמובן שלא טרחו לחזור. מהניסיון שלי, מדובר בחנות גרועה, שלא אנסה לרכוש בה דבר.
מוצר:
מדפסת הזרקת דיו פיקסמה פרו 100
שם:
Hagai
תאריך:
30/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קנייה חכמה עאלק.
הזמנתי באתר, קיבלתי מייד email אישור ושיחת טלפון שבה ניסו למכור לי עוד טונר. לאחר שבמשך מספר ימים לא קיבלתי את המדפסת, התקשרתי ונעניתי שכנראה אין במלאי ולכן לא בוצעה ההזמנה. לא התנצלו שלא טרחו להודיע לי. בקיצור - התנהגות טיפוסית של אתה לא מעניין אותנו ומה לא בסדר???
מוצר:
מדפסת אלחוטית M2020W
שם:
משה
תאריך:
19/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מעולם לא נפלתי ברכישה מקוונת כמו הפעם. לאחר גילוי מספר תקלות, נאמר לי במעבדת השרות של Brother שהמוצר שנמכר לי (MFC255CW יצא כבר מהקטלוג של החברה ב- 2009 !!!! ולכן לא פלא שהמדפסת אינה מתפקדת. הדיו למרות שהוא באריזה ואקום, פג תוקפו מזמן. היבואן אמר לי להחזיר את המוצר לחנות ולקבל החזר כספי. (ניתנה לי מספר אישור להחזרת המוצר). עכשיו שימו לב: אין מענה טלפוני מהחנות, מאף שלוחה, ואף אחד לא חוזר לאחר שהשארתי מספר הודעות קוליתו. ניסיתי להתקשר לפחות בארבעה ימים שונים, ללא הצלחה!!! ממליץ לקבל את המצצתי ולא לקנות מוצרים מחנות זו
מוצר:
מדפסת הזרקת דיו משולבת mfc255cw
שם:
maor169
תאריך:
29/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החוויה שהייתה לי מן הקניה תחילה הייתה נראית טובה ויפה אך לצערי השירות היה גרוע אמרו שיחזרו ולא חזרו החבילה עדיין לא התקבלה כמו שהובטח בזמן המדויק ובנוסף לכך חויבתי עוד לפני שקיבלתי את המוצר פשוט בושה!ממליץ בחום לא לרכוש מחנות זו!
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתר, ונכון שהובטח לחזור אליו, אך הוא היה חסר סבלנות ולא נתן הזדמנות לבדוק מהיכן נובעת הבעיה שעדין לא קיבל את החבילה. לאחר מספר שעות הוא כבר העלה חוות דעת לא טובה וכשחזרנו אליו למחרת בכדי לומר לו שחבילה כבר נמצאת בסניף הדואר הקרוב לביתו הוא כבר היה כעוס והתבטא בצורה חריפה בטלפון למרות שלא היה זה אשמתנו. חשוב להדגיש כי "דיו דיפו" שלוחת אלפי הזמנות ואינה מודעת אם ישנם בעיות בקבלת המוצרים ללא תלונה מצד הלקוח ובדיקה מעמיקה. ברור שכול לקוח בכול חנות מחויב בכרטיס האשראי לפני שליחת המוצרים על מנת להבטיח קבלת תשלום, ורק לאחר שכרטיסו נסלק בחברת האשראי והובטח כי הכרטיס תקין (כאמצעי בטיחות) נשלחת אליו החבילה ולא להיפך.
מוצר:
דיו למדפסת C9352A
שם:
אריאלה
תאריך:
06/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו בחנות הזאת! הזמנתי דיו לפני חודש ועדין לא הגיע בדואר כלום למרות שהם מתחייבים לספק תוך 7 ימי עבודה! התקשרתי אליהם 3 פעמים והם לא יכלו לעשות כלום..אני עכשיו תלויה בחסדי דואר ישראל! את הכסף הם ידעו לקחת לי אבל את המוצר לא מספקים!! ביקשתי לדבר עם מנהל אבל לא מאפשרים!
בקיצור, תחסכו את הכאב ראש! מדובר בחנות לא רצינית שלא יודעת לעמוד בהתחייבות שלה!
ביזיון!
תגובת החנות:
הלקוחה לא טרחה לדאוג ששמה יופיע על תיבת הדואר ולכן שום דבר דואר לא יגיע אליה סדיר , גם לא המוצר ששלחנו לה .
חשוב להדגיש שמעולם לא חייבנו אף לקוח על עסקה שביטל או לחילופין לא היה מרוצה , ולכן גם בעיסקה זו (ע"פ מדיניותינו) הלקוחה זוכתה במלא הסכום , כלומר לא חויבה בדמי טיפול , לא קיבלה זיכוי לקנייה הבאה - אלה כסף מזומן לחשבון האשראי בו ביצעה את העיסקה ,עבור כול סכום הרכישה , למרות שהטעות היא לא שלנו . . .
מוצר:
דיו
שם:
טל
תאריך:
19/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ששלחו לי ראש דיו בצבע שגוי הייתי צריך לרדוף אחריהם בכדי שיחליפו לי אותו-"איפה שאין עבודה אין טעויות"-ניחא. הם טענו כי הם שלחו לי את הראש הנכון אך הוא "חזר בדואר לשולח"-כל זה נטען רק לאחר שהתקשרתי שוב ולא היה נסיון ליצור עמי קשר. לאחר זאת הובטח לי כי יגיע אלי שליח עם הסחורה ואצטרך,כמובן,להחזיר את הראש בצבע השגוי על מנת לקבל את הצבע הנכון-קבעתי יום ושעה והשליח לא הגיע. לאחר שהתקשרתי שוב נאמר לי שהוא יגיע בתוך מספר שעות. אני עדיין מחכה.
תגובת החנות:
לאחר ניסיונות רבים ליצור קשר עם הלקוח, נשלח אליו שליח ישירות וכשיתקשר אלינו לשאול להערכת זמן נאמר לו ש"בתוך 20 דק' השליח ידפוק לו על הדלת" אך הוא סירב להמתין בתגובה "שחייב לצאת מהבית" ויצור קשר בהמשך , אך לצערינו לא יצר קשר שוב .
מוצר:
ראשי דיו CLI
שם:
בוריס ונטלי
תאריך:
24/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שלום
הזמנתי מדפסת דיו מהדגם BROTHER DCP-J132W תהליך ההזמנה היה פשוט באופן יחסי כמה דקות לאחר ביצוע הזמנה קיבלתי מיל עם אישור ההזמנה. שילמתי עלות נוספת עבור משלוח מהיר.
כעבור 3 ימים שלא קיבלתי את המוצר התקשרתי לחברה פקידה אמרה שתחזור אליי תוך חצי שעה בפועל לא חזרה חייגתי שוב העבירה אותי לבחור שחזר על אותו סיפור של חצי שעה ושוב לא קרה שום דבר פעם שלישית הובהר לי שכנראה תשלום לא עבר ואין מה לעשות ביקשתי לעשות הזמנה שוב , ואז נאמר שבכלל אין להם מדפסת כזאת.
לי נראה כל הסיפור כי רמאות והרצת החברה בZAP על מוצרים שאין להם במלאי
לידיעתכם.
מוצר:
מדפסת הזרקת דיו BROTHER DCP-J132W
שם:
יהונדב
תאריך:
24/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקובי דיו טונר תואם 21 , הוטח לי שיגיע בדואר תוך שבוע.רק אחרי 13 יום הו הגיע. אבל זה לא העיקר, השבוע, הייתי צריך להדפיס עם המדפסת , אז הכנסתי את הדיו שקניתי (עבר חודש וחצי) והמחשב מודיע לי שהמדפסת לא קולטת את הטונר. התקשרתי לשירות הלקוחות של דיו-דיפו, ולא נענתי כדרוש. הוא אמר לי שאין מה לעשות, והדבר היחידי זה לשלוח בחזרה את הדיו ואחרי בדיקת מעבדה יוציאו לי חדש. ביקשתי ממנו שישלח שלי שיביא לי חדש ויירח את הטונר שלא עובר כי אני צריך להדפיס דחוף, הוא לא הסכים וענה לי באדישות.
אני לא קונה שם, עדיף לקנות ב-FREEDIO, אמנם כמה שקלים יותר, אבל בלי בעיות מתסכלות כאלה.
תגובת החנות:
באשר לזמנים הלקוח ביצע הזמנה באתר וכבר בסוף אותו יום (כמנהגנו ב"דיו דיפו") ההזמנה נשלחה אליו בדואר, לא ברור למה לקח זמן עד שהוא קיבל את הפתק המזמן אותו להגיע לסניף ולאסוף את החבילה, ועדין לא ברור אם זה באמת קרה, בכול אופן הלקוח הזמין משלוח בחינם באמצעות "דואר ישראל" ולעיטים יכולים להיות עיקובים בגלל חגים או סופ"ש , לאחר בדיקה מעמיקה התברר כי החבילה המתינה ללקוח בסניף למעלה משבוע . ובאשר לבעיית המחסנית , הרי שהלקוח הזמין מחסנית ממוחזרת ולעיטים המדפסת יכולה לדחות את המחסנית ולא לזהות אותה (גם במחסנית מקורית זה קורה), התנצלנו בפני הלקוח על התקלה והצענו לבטל את העסקה ולהחזיר את הכסף בחזרה אך הלקוח רצה שנישלח לו מחסנית אחרת. חשוב להדגיש שרצונו של הלקוח היה לשלוח שליח ספיישל הלוך חזור ובמרחק שהוא היה מהחנות מדובר ב400 ₪ שליחויות בעבור מוצר בשווי 30 ₪. נאמר לו שזה לא ניתן והוא ביקש שנישלח בדואר, וזה מה שנעשה. עד היום לא קיבלנו ממנו את המחסנית הפגומה בחזרה בכדי לבדוק אם היה זה מקרה אמיתי, אך לפי התנהלות העניינים והדגשת השמות של החנויות המתחרות נראה שאחד המתחרים בדה את הסיפור על מנת להוציא ל "דיו דיפו" שם רע, גם לאחר מאמצים רבים לתת את השירות המקצועי והטוב ביותר.
מוצר:
דיו טונר תואם 21 HP
שם:
עפר
תאריך:
18/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
1. באתר מופיע תאור לא נכון (נכתב שיש להחזיר מיכלי דיו ריקים) אך זה לא נכון עבור מוצר זה. דרש ממני ברור טלפוני מיותר 2. בשיחת הטלפון עם הנציג, לברור ומסירת כרטיס אשראי הוא היה עסוק וענה לי תוך כדי עיסוקים אחרים 3. מסיבות לא ברורות דיו-דיפו הסירו את אריזות הקרטון החיצוניות ושלחו את המוצר באריזתו הפנימית בלבד.
תגובת החנות:
1 – כול המחירים שמופיעים באתר "כוללים זיכוי עבור מיכלים ריקים" – כלומר אם הלקוח התקשר ונאמר לו ע"י נציג טלפוני שאת המחסניות מהסוג שלו אנחנו לא צריכים , זה בסה"כ אמור להקל עליו וחסוך ממנו את הטירחה של המשלוח חזרה (כלומר חסכנו ממנו זמן וכסף).
2 – אם הלקוח התקשר בכדי למסור פרטי אשראי והחליט שבטוח יותר למסור אותם טלפונית ולא באתר מאובטח SSL לפרטי תשלום, אז אנחנו מקבלים זאת ולכן ישנו את מוקד ההזמנות הטלפנוי שמן הסתם מקבל הרבה טלפונים במקביל לשיחה של עופר, כלומר ישנה אפשרות שהלקוח יצתרך להמתין על הקו מס' שניות או שכמו ברוב המקרים אנחנו חוזרים ללקוח למסירת פרטים מבלי לעקב אותו אפילו שניה אחת. (במקרה של עופר הוא לא המתין יותר מ 20 שניות על הקו).
3 – המוצר שנשלח בהזמנה זו הוא מוצר שאינו מקורי (לבקשת הלקוח) אלה מוצר תואם שנארז על ידינו , ואם המוצר נישלח ללקוח ללא המארז החיצוני אלה במארז הפנימי בלבד זה מהסיבות של גודל או לא נכנס לחבילה אחת, ולכן ישנם שתי מארזים (הקרטון החיצוני במקרה הזה גדול ולכן יש מארז פנימי בנוסף).
"דיו דיפו" מעניקה ללקוחותיה אחריות מלאה על כול המוצרים המסופקים , בין אם הם מקוריים לבין אם הם תואמים.
מוצר:
דיו תחליפי למדפסת קאנון
שם:
Steve
תאריך:
03/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמתי מדפסת מסויימת Brother MFC-L3750CDW, אחר הקניה התברר שהיא הזלה מהמלאי. לא רציתי לחכות לה שתגיע בעוד יותר משבוע אז התיעצתי עם יעקב (נציג שלהם) מה המדפסת דומה לה שנמצאת במלאיגם ובאותה עלות בערך. אחרי כמה זמן בחרתי מדפסת אחרת, יותר יקרה ומשודרגת שהייתה במלאי. קיבלתי אותה שבוע אחרי ההזמנה (שזה בסדר לאור המצב נגיף וכ״ל, בגלל זה נתנו לי טונר במתנה שזה נחמד מאוד :) ). מדפסת עובדת טוב. איכות דפוס מעולה! בינתיים אין בעיות או שאלות, ואני מקווה שלא יהיו. בקיצור סבבה, ממליץ!
מוצר:
Canon MF728CDW
שם:
אבישי מרחבי
תאריך:
03/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 28/12/20 בצהרים הזמנתי מדפסת וכבר ביום 31/12/20 בבוקר קיבלתי אותה למשרדי. המחיר והשירות היו מעולים והנני ממליץ בחום על חנות זו.